V roce 1920 bylo v ČSR podle údajů Sdružení automobilového průmyslu 3372 osobních, 2143 nákladních, 194 speciálních vozů a 1676 motocyklů a tříkolek. do roku 1930 narostl počet motorových vozidel na asi 100.500. A co se cen týká, teprve v roce 1931 bylo vyrobeno první cenově dostupné auto, totiž Tatra 57 (Hadimrška), jež se prodávala cca za 31 tis. Kč, přičemž průměrná mzda v ČSR byla 789 Kč. I zmíněná Tatra 57 byla dostupná jen nejbohatším politikům, průmyslníkům. Běžný občan buď chodil pěšky nebo si šetřil na kolo, děti jezdily na koloběžce. Autor "zapomněl" napsat, že dotaci na nákup dostane jen podnikatel a baterie tvořící většinu ceny auta na baterky vydrží nejvýše 7 let. To Tatra Hadimrška jezdila 20 a více let.