Však v pohodě, já se jen snažil zodpovědět Tvoji otázku, proč kupovat třetího do party, nijak se za Opla neperu, koneckonců píšu, že já bych si vzal Berlingo no a v reálu jezdím Fordem, jen jsem tu diskusi vzal možná moc zhurta :-)
Pořád ten Puretech je do Berlinga/Comba/Rifteru je takový šidítko. V C3 Aircross se projevoval dobře. Nicméně šlo o zkušební jízdu s minimální zátěží, kdežto Berlingo bude většinou dost vytěžovaný, ať řemeslníkem, tak rodinou ;-)
Jinak tatík má v klasické C3 1.2VTI 60kW a pokud člověk jede sám nebo ve 2, tak auto s tím problém nemá (trhač asfaltu to opravdu není). Při větší zátěži je už 3hrnek a jeho mínusy, včetně vysavačovýho zvuku, znát ;-)
Jasně máš pravdu = no tady je aspoň trochu víc Nm
Berlingo a jeho klony se stejně asi nejvíc bude prodávat v naftě = i dneska. A tahle vypadá hodně povedená. Znám 1,2 Puretech z normálního osobního auta = a problémovej motor to fakt neni = i rozjezd je celkem pohoda
Chtěl bych pro manželku Berlingo jako rodinné auto, ale Citroen kupodivu nemá v ceníku a konfigurátoru vyhřívaný volant , takže asi Rifter i když je dražší .
Berlingo v benzinu mělo nejvíc 1.6 VTI 88kW / 160Nm a byl to velmi příjemný motor a narozdíl od 3hrnku uměl i v nízkých otáčkách - to je největší problém moderních 3hrnků. Než zabere turbo je to mrtvola...
Mercedes Citan se taky prodává, třeba u nás v kraji má dopravce flotilu autobusů a kamoinů Mercedes, tak si k nim dokoupil dodávky se stejnou značkou - mikrobusy Sprinter a právě ty Citany. U nás v práci máme Vivaro a tohle bych si k němu v osobní verzi jako náhradu Fabie Combi dovedl představit. A pak jsou tady ti co nestráví i-cockpit u Rifteru (v 508 s ním nemám problém ale tady mi to moc nehraje) a vnější design u Berlinga. Já si na náplavce prolezl všechny tři a soukromě bych bral to Berlingo.
Tak nějak nevím, proč kupovat třetího do party od Opelu, když je tu Berlingo a Rifter.
Co je opravdu směšné, je ten 3hrnek. Do 208 nebo C3 prosím, ale do dodávky je to báda. Takže těžiště prodejů bude na 4hrnkovém 1.5HDI, což je v pohodě v obou silnějších verzích ;-)
Myslíš [odkaz] ? Tomu se teď nedávno věnovali novináři = jak je na tom po letech výroby = krom toho že to je funkčně povedenej motor = je to jeden z nejspolehlivějších motorů na trhu :-)
Vypadá to že stejná pecka bude asi 1,5 BlueHDI = zatim pochvala za originální patentovanou konstrukci. Pochvala že oba s osmistupňovym automatem :yes:
Na prácu, prečo nie. Ale už mi príde až smiešne to šetrenie nákladov za každú cenu. Zadné bočné dvere sú na malú dodávku až nehorázne úzke, je smutné, že spraviť použiteľnejšie dvere sa im už nevošlo do nákladov.
Ako rodinné auto - môže poslúžiť, ale v prípade tretieho radu sedadiel budú zadné posuvky tiež dôvodom na nespokojnosť.
Na dizajne je vidno, že na ňom nepracovali skutoční dizajnéri, ale len lacní babráci. Na krátku verziu sa pozerať dá, toto je hnusnejšie ako cesta do roboty. Hlavne ten zadok váži na pohľad dve tony.
Zejména ta tříveverka bude pro podnikatele uplnej trhák.Zvláště pro ty, co to mají na práci, a ne na postavení do servisu, a chtějí to mít třebas deset let. Ti budou pro takovej šmejd uplně utržený, a hned si to nakoupěj...