Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Kia Ceed GT se představuje: Vrchol řady má pořád 150 kW

I v nové generaci zůstává vrchol řady Ceed spíše warm hatchem než hot hatchem. Ani jeho výkon se mezigeneračně nezměnil.
Zpět na článek
13. 9. 2018 16:54
13. 9. 2018 17:15
13. 9. 2018 18:41
13. 9. 2018 19:30
13. 9. 2018 19:41
13. 9. 2018 20:19
13. 9. 2018 21:24
13. 9. 2018 18:05
13. 9. 2018 20:26
13. 9. 2018 21:40
Avatar - CHerokee
13. 9. 2018 16:27
Netřeba se divit
Nedivím se. Hot hatchů je moc, většina si koupí ostré Focuse nebo Golfy. Frantíci rendlíka...a na zbytek už moc zákazníků nezbyde. Klientela pro sportovnější vozy není tak široká.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - iudex
13. 9. 2018 16:37
Re: Netřeba se divit
Tak warm-hatch je vždy taká hranica, buď Ti stačí bežná motorizácia (dnes typicky 1,4 okolo 150 koní), alebo berieš rovno hotheč (s 250-300k). Ale stále je tu trh aj pre takýto kompromis, vizuál ako pravý hotheč, aj solídna dynamika prevyšujúca bežné motory (203k nie je určite málo), ale za stále prijateľnejšiu cenu ako HH a zrejme aj použiteľnejšie na každodenné jazdenie. No a veľké plus je možnosť mať to v kombíku, hotheče to väčšinou nemajú a toto je tiež cesta, ako mať športovejší kombík s najvýkonnejším dostupným motorom.
Za mňa teda pekná alternatíva k Meganu GT a spol.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 16:43
Re: Netřeba se divit
A kombík nebude... Proč? Hodně HH dnes jezdí jako kombík, Leon, Golf, ORS, Fofo St.. 200k v ceedu kombi by mohlo přilákat zákazníky, konkurence moc takových aut nemá, snad akorát Megan. HH jsou cenově i výkonově výše.
13. 9. 2018 16:45
Re: Netřeba se divit
ORS? Ta sice jezdí jako kombík...ale neja jako Hatch.
Když nechceš kombi, máš hot lift.
>:D

...jinak cenově podobný bude Polo GTI se 200PS ze dvoulitru.
Pokud by mi nevadilo, že je menší (nevadilo) nemám důvod se o rejžokastrol zajímat.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 16:47
Re: Netřeba se divit
To už je problém Škodovky, že nemá HH >:D Kategorie třídy aut je to stejná >:D
13. 9. 2018 16:48
Re: Netřeba se divit
To jo >:-[]
Za mě R kombi.
Když nepočítám první ligu.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 16:50
Re: Netřeba se divit
To jsi trochu v jiných cenách >:D Kia má šanci prebrat renomovaným automobilkam lidi díky ceně. Za Golla R bys měl mít 3 takové ceedy >:D
13. 9. 2018 16:54
Re: Netřeba se divit
Blbost. A necho´d na mě s novinářskejma cenama.
Viděl jsem Golfa GTD co měli nakonfigurovanýho pro pisálky. Ani nebyl v kůži a ceníkovaka cca1.25mil.
Golf R je v pohodě. Kupoval jsem to. Ale ne v kombajnu.
Podnikatelkej bonus, DPH dolů a ráááádi ti udělaj předváděčku.
Za 800 je doma.
polo GTIv DSG stejnej systém do 450.
Bavím se o docela vybavených autech.
Nevyšiluj.
Právě kvůli cenám jsem vynechal prémii HH.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 17:03
Re: Netřeba se divit
Golf R za 800 je super, ale na to si soukromnik nesahne. Polo gti je taky zajímavý, ale pokud máš jedno auto a chceš kombík, je to pase..když máš na auto 500-600 tak asi nemáš 800 na Rko :D. Nemusím vysilovat, já tyhle auta ani nechci >:D Já si kouřím naftou.. Mám rád životní prostředí:D
Avatar - iudex
13. 9. 2018 17:12
Re: Netřeba se divit
Hovorí o cene bez DPH, takže to máš s daňou takmer milión a to dojednáš aj Ty.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 17:28
Re: Netřeba se divit
Ale já si neodecru to DPH >:D takže je mi to k ničemu >:D
Avatar - iudex
13. 9. 2018 17:11
Re: Netřeba se divit
Aj ja som jednal o Golfe R a žiadna veľká zľava nebola, max. 11% (na IČO, stály zákazník), v skromnej výbave bez príplatkov za 36500 eur. A to som bol na úrovni 140i s R6, kde Golf s R4 nemohol konkurovať.
Proste warm-kombi sú úplne iná cenová liga, notabene Kia.
13. 9. 2018 17:44
Re: Netřeba se divit
Jo, u vás je to divný.
Já mám známí z SK, co pro něj jeli do Německa, že je tam levnější. A von tam byl dovezenej c ČR. :-)
Avatar - iudex
13. 9. 2018 17:05
Re: Netřeba se divit
Sorry, asi som sa nevyjadril jasne, ja ProCeed považujem stále za kombík a ten má byť aj vo verzii GT s 1,6T.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 17:30
Re: Netřeba se divit
Kombík je daleko hezčí a proto mi přijde škoda nensvidnout tuhle verzi ve všech karosářskych variantách..
13. 9. 2018 18:59
Re: Netřeba se divit
Bude to hlavně o ceně.Par let zpět jsem tu chytal mínusy za komentáře k ceně minulého GTcka, které byli reálně za 550-600 neprodejné v době, kdy GTI, Cupra nebo OIIIRS byly okolo 650. A konkrétně Kia zdražila za poslední roky nejvíce, viz. i ceny nového Ceedu, takže uvidíme, jak se to projeví u GTcka, o kolik pritlaci tady.
13. 9. 2018 16:51
Re: Netřeba se divit
A blbý hovada Type-R. >:D
Avatar - praděda7
13. 9. 2018 16:54
Nuda....
předešlý model měl docela šmrnc.....tahleta kastle je střela vedle...hodně vedle.... :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
13. 9. 2018 17:15
Re: Nuda....
Nopak vizuálne veľmi vydarený warm-hatch, pre mňa tá istá liga ako Megane GT a zaujímavejšie, ako rovnako výkonná Astra (ktorá je až príliš fádna a nelíšiaca sa od základu, rovnako ako Leon 1,8 FR). Alebo je nejaký iný warm-hatch, ktorý je podľa Teba oveľa zaujímavejší?
Avatar - praděda7
13. 9. 2018 18:41
Re: Nuda....
Myslím, že jsem se vyjádřil docela srozumitelně. Předešlá Ceed měla šmrnc.

[odkaz]

[odkaz]

Tato nová je v porovnání s předešlou nuda....

[odkaz]
13. 9. 2018 19:30
Re: Nuda....
No, pokud máš jako měřítko CTR, tak je nuda všechno >:-[]
Avatar - praděda7
13. 9. 2018 19:41
Re: Nuda....
Netahej sem CTR, please...... >:-[]
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 20:19
Re: Nuda....
Jsem divnej, když se mi CTR v této generaci vlastně líbí? >:D
Avatar - praděda7
13. 9. 2018 21:24
Re: Nuda....
Jo kamaráde, i Pablo Picasso byl ve své době považován za divného..... :-!
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2018 18:10
Re: Nuda....
suhlas.. ale uz by som sa opakoval.. toto je sice pekne super bomba.. ale uz to tak nechyti za srdce... celkovo ale uspech tu bude.. ceed je vyborne posadeny len uz je trosku sterilny no.. ale si nejde byt vynimocny a zaroven trhat rekordy v predaji.. bud jedno alebo druhe.. a je mi jasne aku cestu si tento ceed zvolil.. ale aj tak mu fandim ... auto to bude super :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2018 18:05
postacujuce
nahanat koniky v kompaktnejsich hatchoch dnes uz nema moc zmysel... a prioritne hatch ako auto na kazdy den bude taketo cca 200 konove GT-cko vzdy lepsie a pouzitelnejsie ako uz nejaky 300 konovy tvrdy extrem urceny skor uz na okruhy :yes:

skoda tych "sexi" kociek ladu... davali narazniku vacsie caro.. toto je uz take nenapadnejsie skoro ako golfik... proste pecka ale navonok to nedava moc vediet... ale niekomu to moze aj vyhovovat.. ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
13. 9. 2018 20:26
Re: postacujuce
Ještě, že si nemusíš koupit 300 koňový tvrdý extrém, ale třeba i pohodlnné auto :-) Dvesta koní je nadprůměrná dynamika, o tom žádná, ale HH nestačí ani omylem.. vžydť +/-dve ste koní má kdejakej naftovej kombik.
13. 9. 2018 21:40
Re: postacujuce
Dnes máš jako auto na každý den použitelné i auto s 300 nebo i více koníky, protože dnes je standardem DCC nebo něco jiného, podobně elektronicky nastavitelné, kdy ten extrém si nastavíš tehdy, kdy ho potřebuješ. A jinak jedeš na normální "civilizované" nastavení.
Avatar - _Karel_
13. 9. 2018 18:09
Ztraceno v prekladu?
" preplnovany vykon" - zajimave .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
13. 9. 2018 20:13
Re: Ztraceno v prekladu?
Musíš pořád prudit, nejdřív se ti nelíbí čtyřlitrový W16 a teď tohle >:D

Je otázka, na jaké Nm je korejská převodovka dimenzovaná, aby vydržela nějaký slušný čip motoru. 230 koní lze dostat pohodlně i z Fordových 1.5/1.6 ecoboost, radši tu 1.5 - má chlazené svody, tak by turbo mohlo vydržet déle.