Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
předešlý model měl docela šmrnc.....tahleta kastle je střela vedle...hodně vedle.... :-!
Nopak vizuálne veľmi vydarený warm-hatch, pre mňa tá istá liga ako Megane GT a zaujímavejšie, ako rovnako výkonná Astra (ktorá je až príliš fádna a nelíšiaca sa od základu, rovnako ako Leon 1,8 FR). Alebo je nejaký iný warm-hatch, ktorý je podľa Teba oveľa zaujímavejší?
Myslím, že jsem se vyjádřil docela srozumitelně. Předešlá Ceed měla šmrnc.
[odkaz]
[odkaz]
Tato nová je v porovnání s předešlou nuda....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tato nová je v porovnání s předešlou nuda....
[odkaz]
suhlas.. ale uz by som sa opakoval.. toto je sice pekne super bomba.. ale uz to tak nechyti za srdce... celkovo ale uspech tu bude.. ceed je vyborne posadeny len uz je trosku sterilny no.. ale si nejde byt vynimocny a zaroven trhat rekordy v predaji.. bud jedno alebo druhe.. a je mi jasne aku cestu si tento ceed zvolil.. ale aj tak mu fandim ... auto to bude super :yes:
3_diamanty
nahanat koniky v kompaktnejsich hatchoch dnes uz nema moc zmysel... a prioritne hatch ako auto na kazdy den bude taketo cca 200 konove GT-cko vzdy lepsie a pouzitelnejsie ako uz nejaky 300 konovy tvrdy extrem urceny skor uz na okruhy :yes:
skoda tych "sexi" kociek ladu... davali narazniku vacsie caro.. toto je uz take nenapadnejsie skoro ako golfik... proste pecka ale navonok to nedava moc vediet... ale niekomu to moze aj vyhovovat.. ... :yes:
skoda tych "sexi" kociek ladu... davali narazniku vacsie caro.. toto je uz take nenapadnejsie skoro ako golfik... proste pecka ale navonok to nedava moc vediet... ale niekomu to moze aj vyhovovat.. ... :yes:
Ještě, že si nemusíš koupit 300 koňový tvrdý extrém, ale třeba i pohodlnné auto :-) Dvesta koní je nadprůměrná dynamika, o tom žádná, ale HH nestačí ani omylem.. vžydť +/-dve ste koní má kdejakej naftovej kombik.
Dnes máš jako auto na každý den použitelné i auto s 300 nebo i více koníky, protože dnes je standardem DCC nebo něco jiného, podobně elektronicky nastavitelné, kdy ten extrém si nastavíš tehdy, kdy ho potřebuješ. A jinak jedeš na normální "civilizované" nastavení.
_Karel_
" preplnovany vykon" - zajimave .
Musíš pořád prudit, nejdřív se ti nelíbí čtyřlitrový W16 a teď tohle >:D
Je otázka, na jaké Nm je korejská převodovka dimenzovaná, aby vydržela nějaký slušný čip motoru. 230 koní lze dostat pohodlně i z Fordových 1.5/1.6 ecoboost, radši tu 1.5 - má chlazené svody, tak by turbo mohlo vydržet déle.
Je otázka, na jaké Nm je korejská převodovka dimenzovaná, aby vydržela nějaký slušný čip motoru. 230 koní lze dostat pohodlně i z Fordových 1.5/1.6 ecoboost, radši tu 1.5 - má chlazené svody, tak by turbo mohlo vydržet déle.
×
Sdílení komentáře
×
Za mňa teda pekná alternatíva k Meganu GT a spol.
Když nechceš kombi, máš hot lift.
>:D
...jinak cenově podobný bude Polo GTI se 200PS ze dvoulitru.
Pokud by mi nevadilo, že je menší (nevadilo) nemám důvod se o rejžokastrol zajímat.
Za mě R kombi.
Když nepočítám první ligu.
Viděl jsem Golfa GTD co měli nakonfigurovanýho pro pisálky. Ani nebyl v kůži a ceníkovaka cca1.25mil.
Golf R je v pohodě. Kupoval jsem to. Ale ne v kombajnu.
Podnikatelkej bonus, DPH dolů a ráááádi ti udělaj předváděčku.
Za 800 je doma.
polo GTIv DSG stejnej systém do 450.
Bavím se o docela vybavených autech.
Nevyšiluj.
Právě kvůli cenám jsem vynechal prémii HH.
Proste warm-kombi sú úplne iná cenová liga, notabene Kia.
Já mám známí z SK, co pro něj jeli do Německa, že je tam levnější. A von tam byl dovezenej c ČR. :-)