Nedivím se. Hot hatchů je moc, většina si koupí ostré Focuse nebo Golfy. Frantíci rendlíka...a na zbytek už moc zákazníků nezbyde. Klientela pro sportovnější vozy není tak široká.
Tak warm-hatch je vždy taká hranica, buď Ti stačí bežná motorizácia (dnes typicky 1,4 okolo 150 koní), alebo berieš rovno hotheč (s 250-300k). Ale stále je tu trh aj pre takýto kompromis, vizuál ako pravý hotheč, aj solídna dynamika prevyšujúca bežné motory (203k nie je určite málo), ale za stále prijateľnejšiu cenu ako HH a zrejme aj použiteľnejšie na každodenné jazdenie. No a veľké plus je možnosť mať to v kombíku, hotheče to väčšinou nemajú a toto je tiež cesta, ako mať športovejší kombík s najvýkonnejším dostupným motorom.
Za mňa teda pekná alternatíva k Meganu GT a spol.
A kombík nebude... Proč? Hodně HH dnes jezdí jako kombík, Leon, Golf, ORS, Fofo St.. 200k v ceedu kombi by mohlo přilákat zákazníky, konkurence moc takových aut nemá, snad akorát Megan. HH jsou cenově i výkonově výše.
Blbost. A necho´d na mě s novinářskejma cenama.
Viděl jsem Golfa GTD co měli nakonfigurovanýho pro pisálky. Ani nebyl v kůži a ceníkovaka cca1.25mil.
Golf R je v pohodě. Kupoval jsem to. Ale ne v kombajnu.
Podnikatelkej bonus, DPH dolů a ráááádi ti udělaj předváděčku.
Za 800 je doma.
polo GTIv DSG stejnej systém do 450.
Bavím se o docela vybavených autech.
Nevyšiluj.
Právě kvůli cenám jsem vynechal prémii HH.
Golf R za 800 je super, ale na to si soukromnik nesahne. Polo gti je taky zajímavý, ale pokud máš jedno auto a chceš kombík, je to pase..když máš na auto 500-600 tak asi nemáš 800 na Rko :D. Nemusím vysilovat, já tyhle auta ani nechci >:D Já si kouřím naftou.. Mám rád životní prostředí:D
Aj ja som jednal o Golfe R a žiadna veľká zľava nebola, max. 11% (na IČO, stály zákazník), v skromnej výbave bez príplatkov za 36500 eur. A to som bol na úrovni 140i s R6, kde Golf s R4 nemohol konkurovať.
Proste warm-kombi sú úplne iná cenová liga, notabene Kia.
Bude to hlavně o ceně.Par let zpět jsem tu chytal mínusy za komentáře k ceně minulého GTcka, které byli reálně za 550-600 neprodejné v době, kdy GTI, Cupra nebo OIIIRS byly okolo 650. A konkrétně Kia zdražila za poslední roky nejvíce, viz. i ceny nového Ceedu, takže uvidíme, jak se to projeví u GTcka, o kolik pritlaci tady.
Nopak vizuálne veľmi vydarený warm-hatch, pre mňa tá istá liga ako Megane GT a zaujímavejšie, ako rovnako výkonná Astra (ktorá je až príliš fádna a nelíšiaca sa od základu, rovnako ako Leon 1,8 FR). Alebo je nejaký iný warm-hatch, ktorý je podľa Teba oveľa zaujímavejší?
suhlas.. ale uz by som sa opakoval.. toto je sice pekne super bomba.. ale uz to tak nechyti za srdce... celkovo ale uspech tu bude.. ceed je vyborne posadeny len uz je trosku sterilny no.. ale si nejde byt vynimocny a zaroven trhat rekordy v predaji.. bud jedno alebo druhe.. a je mi jasne aku cestu si tento ceed zvolil.. ale aj tak mu fandim ... auto to bude super :yes:
nahanat koniky v kompaktnejsich hatchoch dnes uz nema moc zmysel... a prioritne hatch ako auto na kazdy den bude taketo cca 200 konove GT-cko vzdy lepsie a pouzitelnejsie ako uz nejaky 300 konovy tvrdy extrem urceny skor uz na okruhy :yes:
skoda tych "sexi" kociek ladu... davali narazniku vacsie caro.. toto je uz take nenapadnejsie skoro ako golfik... proste pecka ale navonok to nedava moc vediet... ale niekomu to moze aj vyhovovat.. ... :yes:
Ještě, že si nemusíš koupit 300 koňový tvrdý extrém, ale třeba i pohodlnné auto :-) Dvesta koní je nadprůměrná dynamika, o tom žádná, ale HH nestačí ani omylem.. vžydť +/-dve ste koní má kdejakej naftovej kombik.
Dnes máš jako auto na každý den použitelné i auto s 300 nebo i více koníky, protože dnes je standardem DCC nebo něco jiného, podobně elektronicky nastavitelné, kdy ten extrém si nastavíš tehdy, kdy ho potřebuješ. A jinak jedeš na normální "civilizované" nastavení.
Musíš pořád prudit, nejdřív se ti nelíbí čtyřlitrový W16 a teď tohle >:D
Je otázka, na jaké Nm je korejská převodovka dimenzovaná, aby vydržela nějaký slušný čip motoru. 230 koní lze dostat pohodlně i z Fordových 1.5/1.6 ecoboost, radši tu 1.5 - má chlazené svody, tak by turbo mohlo vydržet déle.