Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST První jízdní dojmy: Audi A6 Avant. Jinak než s mild-hybridem ho nekoupíte
107 komentářů
kalousek
"...Vrcholný šestiválec je přesně takový, jaký očekáváte. Už od nízkých otáček nabídne mamutí sílu 210 kW..."
Dovolil bych si upozornit, že těch 210 kW přichází až od 3500 ot./min. Úplně nízké otáčky to myslím nejsou. Stejně tak nástup maxima krouťáku udává audi.de až od 2250 ot./min
Dovolil bych si upozornit, že těch 210 kW přichází až od 3500 ot./min. Úplně nízké otáčky to myslím nejsou. Stejně tak nástup maxima krouťáku udává audi.de až od 2250 ot./min
Viz srovnání s MB400d = v přímym srovnání je to dokonce lehce žalostný = starý V6TDI je o level horší. A blbějš mu funguje sladění s automatem
Nedivim se že je Porsche dalo pryč = v tuhle chvíli sou s trochou nadsázky = nekonkurenceschopný
Nedivim se že je Porsche dalo pryč = v tuhle chvíli sou s trochou nadsázky = nekonkurenceschopný
Londonbridge
Ten 400d som mal na test drive je ovela lepsi a rychlejsi ako stara 350 diesel aj ked mam viac na muske V6 benzin koli malemu rocnemu najazdu. Inak sa nemozem stazovat na stary 3l dizel ale ani raz som necitil ze mu chybala niekde para . Na dialnici taha a taha a kedze nejazdim na Autobahnu rychlosti nad 200 km su mi nenzname. najvacsia sranda je na vyjazde na dialnicu ked sa lepia netrpezlivy lepici a zrazu chcu zrychlovat tam clovek zoslapne pedal a 620 N/m ta vystreli nad dialnicny limit velmi pohodlne... Tie V6 maju nieco do seba a pokial nebude tlacit topanka nepojdem naspat do stvorvalcov. Inak ano R6 od MB je :yes:
To je omezený vnímání = jen podle výkonu
Současnej 400d je jinde = nejen kvůli výkonu. Je to fakt náskok díky technice = asi první nafta co fakt může konkurovat benzínu. Nový motory MB si zasloužej fakt respekt = i za návrat k uspořádání R6 :yes:
Současnej 400d je jinde = nejen kvůli výkonu. Je to fakt náskok díky technice = asi první nafta co fakt může konkurovat benzínu. Nový motory MB si zasloužej fakt respekt = i za návrat k uspořádání R6 :yes:
400d se opravdu povedl a konečně má i MB pořádný šestihrnkový diesel.
Ovšem na V8 TDI (SQ7) nemá...
Ovšem na V8 TDI (SQ7) nemá...
To nemá nikdo = a ne protože sou hloupí a neschopný 😉
V8 v naftě = logicky všichni opustili. Má smysl jen v náklaďáku = ve velkym RR a skupině aut co sou všechny Audi Q7. I když si napsal že obsáhlý vysvětlení který ti k tomu dal i Vaculík = sem nepochopil = tak to vypadá že spíš obráceně
Všichni od toho odešli = a věděli proč. S rostoucíma výkonama šestiválců = je to jen eště jasnější. V poslednim technickym Speciálu nebo v čem Frei a Vaculík důkladně rozebíraj 400d = a to co věděly automobilky vyrábějící násobně víc V8 než VWaudi dávno = jen znova potvrzujou
Nikdo nepotřebuje víc = než dává R6 400d. Kdo chce nějaký to AMG, Alpinu, SVO atp. tak od toho tu sou benzínový V8
V8 v naftě = logicky všichni opustili. Má smysl jen v náklaďáku = ve velkym RR a skupině aut co sou všechny Audi Q7. I když si napsal že obsáhlý vysvětlení který ti k tomu dal i Vaculík = sem nepochopil = tak to vypadá že spíš obráceně
Všichni od toho odešli = a věděli proč. S rostoucíma výkonama šestiválců = je to jen eště jasnější. V poslednim technickym Speciálu nebo v čem Frei a Vaculík důkladně rozebíraj 400d = a to co věděly automobilky vyrábějící násobně víc V8 než VWaudi dávno = jen znova potvrzujou
Nikdo nepotřebuje víc = než dává R6 400d. Kdo chce nějaký to AMG, Alpinu, SVO atp. tak od toho tu sou benzínový V8
Muzu odbornejsi dotaz z tveho oboru?
Chceš se zeptat na těžiště? >😁 😉
Asi jo = když nevim = přepošlu odbornou odpověď = jako třeba MTmu 😉
Tak teda- hele- co ty novy naftovy R6 od MB? Jsou dobry? Nevis, jak si stoji proti BMW, JLR, Audi? Mimochodem, nevis, jak si ty audinacky V6 rozumi s prevodovkama? Dik! 😄
Až tak? ;-\
Stařecká demence? Nebo jen demence?
Stařecká demence? Nebo jen demence?
To se mě neptej, nejsem psychiatr. Podle mě spíš grafomanie - "V lékařském smyslu jde o chorobný stav mysli, pro nějž je typické psaní nesmyslných, nesouvislých shluků slov, v obecnějším slova smyslu termín označuje chorobné nutkání psát texty literárního charakteru, většinou bez ohledu na jejich kvalitu".
Jinak si neumím vysvětlit, když dospělý člověk napíše do jedné diskuze 12x totéž. Sklerózu vylučuju.
Jinak si neumím vysvětlit, když dospělý člověk napíše do jedné diskuze 12x totéž. Sklerózu vylučuju.
Škoda že neumíš tak chápat = jako opisovat 😉
Ani když ti to někdo napíše 12x 😄
Přesně jak napsali Frei s Vaculíkem v technickym speciálu = hospodský představy sou až neuvěřitelně naopak od reality = jak ve spolehlivosti tak dalších věcech
Kdyby si lidi místo hospodskejch keců házeli korunou = trefili by realitu častějš 😉
Ani když ti to někdo napíše 12x 😄
Přesně jak napsali Frei s Vaculíkem v technickym speciálu = hospodský představy sou až neuvěřitelně naopak od reality = jak ve spolehlivosti tak dalších věcech
Kdyby si lidi místo hospodskejch keců házeli korunou = trefili by realitu častějš 😉
Co kdybys nás, jednou pro vždy, ušetřil tvého tlachání a omezil se už pouze na citáty (pokud možno nikoli opakovaně) Vaculíka, Freie apod. 8-s
Nojo = pro pravdu se člověk zlobí 😉
To fakt nedovedeš vydejchat = že V8TDI v Audi A8 = je prostě trochu jinak než si představuješ? A že dneska V6TDI = je poslední? 😄
Že tak blbý sladění se ZF8HP = je fakt originál = a sakra blbá originalita?
Nebo že škubající převodovka u auta cenovky Bentley W12 = je totální úlet?
Nebo = to všechno prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere? >😒]
Je to jako DSG = z posledního německýho testu na 150t. km: "Start-stop a DSG jsou tristní kombinace, rozjezdy připomínají první lekci v autoškole" předtim to samý u Audi Q5, dneska Golf Sportsvan 1.4
To samý je přísup k zákazníkum = když se něco posere = a že se se.re. Je mi sympatičtější japonec = z těsnění 1ks se lehce zadýmalo, dostal se tam prach. Nic se nestalo = Toyota svolává milion kusů = a pro jistotu to ošetří
FAkt tu prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere = proto to technický faux pas a zaostání zpochybňuješ? To se dá pochopit snad u andyho = i když je to občas síla >😁 >😒]
To fakt nedovedeš vydejchat = že V8TDI v Audi A8 = je prostě trochu jinak než si představuješ? A že dneska V6TDI = je poslední? 😄
Že tak blbý sladění se ZF8HP = je fakt originál = a sakra blbá originalita?
Nebo že škubající převodovka u auta cenovky Bentley W12 = je totální úlet?
Nebo = to všechno prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere? >😒]
Je to jako DSG = z posledního německýho testu na 150t. km: "Start-stop a DSG jsou tristní kombinace, rozjezdy připomínají první lekci v autoškole" předtim to samý u Audi Q5, dneska Golf Sportsvan 1.4
To samý je přísup k zákazníkum = když se něco posere = a že se se.re. Je mi sympatičtější japonec = z těsnění 1ks se lehce zadýmalo, dostal se tam prach. Nic se nestalo = Toyota svolává milion kusů = a pro jistotu to ošetří
FAkt tu prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere = proto to technický faux pas a zaostání zpochybňuješ? To se dá pochopit snad u andyho = i když je to občas síla >😁 >😒]
Londonbridge
V8 je zase o ligu vyzsie aj cenovo... Ja som pred tym vacsinou jazdil benzinovimi autami vsetko 4 valce do objemu 2L , a rad sa vratim k benzinu aj ked to bude 6V , nemam oproti 3l dizlakom nic ale ten zamatovy benzinovy 6 valcek bruci ovela lepsie...Ucho nie je pomaranc a pocuje zatial dobre...
praděda7
Všechny motorizace se spoléhají na mild-hybridní pohon, který snižuje spotřebu auta. U šestiválců pracuje s napětím 48 V, v případě dvoulitrových motorů jde o systém s 12 V. Díky tomu může Avant jet setrvačností s deaktivovaným motorem mezi 55 a 160 km/h, respektive umí vypnout motor při zastavování už při rychlosti 22 km/h. To všechno by mělo ušetřit pár deci paliva, konkrétně až 0,7 l/100 km ve srovnání s konvenční pohonnou jednotkou bez tohoto systému.
Takovou jízdou se šetřilo na benzinu....teď nám to "menu", trochu z jiného důvodu "připravil" Brusel... :-! Mám známého, má 81 roků a jezdí se svým Fiatem tak stále...starých návyků se člověk zbavuje těžce a někdy se to nepodaří vůbec... 😉
Takovou jízdou se šetřilo na benzinu....teď nám to "menu", trochu z jiného důvodu "připravil" Brusel... :-! Mám známého, má 81 roků a jezdí se svým Fiatem tak stále...starých návyků se člověk zbavuje těžce a někdy se to nepodaří vůbec... 😉
Nech už toho s tim Bruselem 😉
Víš že je to na všech kontinentech
Snad některý oblasti Afriky 😄
Víš že je to na všech kontinentech
Snad některý oblasti Afriky 😄
Já bych za nejlíp utracené peníze za příplatek každopádně viděl těch 150t za šestiválec. 😄
Skoro mi z textu přišlo, že je možné si nepřiplatit za matlací displaye a mít tam nějaké to tlačítko? Nebo se to týkalo jen displaye mezi budíky?
Jsem teda ovlivněnej tím, že u nás ve firmě mají skoro všichni v A6kách 190koňovej dvoulitr, takže s tím sem tam jedu a žádná tragédie to fakt není. Ale třeba do 5er si (alespoň u nás) silnější motor dává daleko víc lidí než do Audin. 😄
A i já to pamatuju a bylo to fajn. Ale dneska to z 99% zvládá R4 OM654 220d v Éčku
Skoro se stydim to napsat = ale v reálnym světě R6 OM656 skoro neni třeba 😄
Když na to člověk má a chce = samozřejmě neni o čem = ale potřeba to neni 😉
Nadruhou stranu, co se tyce zvuku a celkoveho projevu, je to slusne a vezsine lidi, tem kteri jezdi v ramci limitu, to bude stacit. Zejmena lidi, co meli minulou generaci s V6 nechteli verit, ze jedou v dieselu.
Na poměry konkurence je to fajn motor, ale místo šestiváce bych si ho nedal.
Nicméně co se aut střední třídy týče, tak je to v Česku prostě jinak - a už mi mou domněnku potvrdilo i pár prémiových dealerů: v Česku je auto od D3 statusovej symbol a většina aut se prodá "v plný palbě". V Německu je to jinak, tady se "v plný palbě" prodá daleko méně aut - spousta lidí tu má (skoro) holátka se základníma motorama, zato je tady ale aut týhle kategorie daleko víc. Zkrátka prémie v základu je pořád prémie, kvalitou i zpracováním, a ten zbytek? Ten zbytek jsou na konci dne jenom vyhozený prachy. A jako statusovej symbol tady figurujou auta když už, tak o kategorii výše - Sklasse, Panamery a tak.. 😄
Jinak od kdy se do D3 dava 1.4TSI? Nechces doufam srovnavat zastavbu naftovyho dvoulitru do obycejnyho stroje jako je octavka a do Audi A6, ze ne? Ten dvoulitr v novy A6 nemas v podstate sanci slyset, pokud nemas uplne vypnutou ventilaci i radio.
Mimochodem, co je nad predni napravou tezkopadnejsi? Naftovy ctyrvalec nebo naftovy ci benzinovy sestivalec?
To neni ani problem prevodovky, to je problem proste toho, ze ta auta jsou na spotrebu a proto ti to tam hazi nesmyslne kvalty. Ale mas na vyber? Nemas. Ano, muzes jezdit porad na sport nebo sport+, ale ver mi, ze to nechces.
Tim 1.4 tsi jsem chtel rici, ze k dieselu bych se dobrovolne nevratil, jen kvuli nakladum ,protoze pokud jezdi clovek vic, benzin by ho sezral.
Tadyto tlaceni na podtaceni ma nicmene vedlejsi efekt v tom, ze ta nejnovejsi auta v rezimu sport uz radi skoro stejne, jako auta pred par lety v rezimu drive. 😄 Ja treba uz jezdim ve Sportu skoro porad. Mam tedy nastaveny drive select do rezimu individual, takze mam ve sportu jen prevodovku, ale plyn, rizeni a podvozek mam na comfort nebo automatic.
Diesel v malem aute ma na komfort jizdy vliv, ale v premii je ten vliv dle meho minimalni, lepe receno v mych ocich nehodny priplatku 8t EUR.
Nejde o to, za jak dlouho preradi. Jde o to, aby zaradila spravne a motor musi byt v otackach, v kterych umi hbite reagovat, coz 1200-1500 u dieselu ty otacky opravdu nejsou.
Sestivalec timhle neduhem dost mozna netrpi, protoze ma proste sily vsude dost
Ale jinak = si nepřijdu sežranej 😉
Pro to cos napsal = benzínovej šestiválec = když už
Naopak R4 nafta je vždycky traktor...
Audi podle všeho už nový motor vyvíjet nehodlá, což je vzhledem k postupné hybridizaci a elektrifikaci jasné. Jejich V6 je horší než R6 M-B nebo BMW, ale nijak strašlivým způsobem a stále výrazně nad R4.
Nijak extrémní to je mezi V6 TDI a R6 BMW. I když včetně chování převodovky která v BMW funguje tak jak od ZF8HP čekáš zatímco s TDI si nějak nerozumí = už to je rozdíl
MB řadovka 400d a jejich 9 stupeň hrajou aktuálně dle všeho vlastní ligu
[odkaz]
Že zbrusu nový 400d bude lepší než pouze revidovaný 3,0TDI nijak nezpochybňuji, ale evidentně je tam menší rozdíl než jak ztrácela jednotka 320 a 350CDI na konkurenci 😉
Ani Whatcar není nijak odlišný v hodnocení😒br />
[odkaz]
Ale jo = nikdo to nerozbírá do takovejch technickejch detailů = jako Frei s Vaculíkem = to máš pravdu. I když si to tak nemyslel 😉
Autoforum = sou jen ty ze světa přeložený info = prostě info který ACZ fakt nedá. Ale klidně autobible nebo cokoli = nejhorší je = viz dnešní info o neznámý premiéře nový 3er = auto.cz 😄
A ty odkazy = sou fakt trochu propagandistický = v autech i hifi je [odkaz] ta největší alibistická sra.ka = to je celkem známý 😉
I když se ti to nelíbí = podle lidí co nechápeš a vyžaduješ nižší úroveň znalostí = tak je současný pořadí
1. MB R6 400d
2. neuděleno
3. BMW R6
4. JLR V6 = protože umí spolupracovat s převodovkou. A to maj připravenej novej motor = jak připomněl pája
5. V6 3.0 TDI = nedivim se Porsche že s tim skončilo. Protože = asi kvůli emisim, fakt nevim = neumí ani spolupracovat se ZF8HP
Co místo = rádobyironie = zkusit.. 😉
Hoď sem testy, kde je psáno odborníky to, co tu tvrdíš. 😉
Nic lepšího neni = stejně jako nic slabšího než ACZ a What-car
Když to chceš vidět opačně..
To mě od tebe docela zklamalo, to byste na tom s Andym byly tak nějak Ezopově stejně.
Ale když se zaplatí třeba oběd, tak se dá udělat i to, aby byla Octavia s 1,0TSI lepší než A6 3,0TDI 😉
[odkaz]
Bez vytáček, dej sem ty srovnávačky, o kterých nahoře píšeš. Rád si to pročtu 😄
Aby sis koupil nebo spíš kupoval Speciál = technickou sólovku Vaculika a Freie = 3x 4x do roka = sem ti doporučil
Já na základě svejch skromnejch znalostí = to vidim stejně = 400d je aktuálně s obřim náskokem nej nafta. Vyhrál ten 3tí vzadu. BMW a Audi se vzájemnym honem za výkonama = jen totálně vyfaulovali a dostali se na dno poruchovosti = a teď už nejsou pozadu jen v poruchovosti
Věř nevěř = v dnešní době spousta odbornejch článků ze spousty oborů = neni na webu
Je sranda = jak na ty schopnější sou kladený nejvyšší kritéria = a na odpad typu místních žvanilů včetně jejich šéfa = žádný
Bez vytáček = myslel sem že seš o level nad whitem a karlem. Ale koukám že sme se vrátili do úrovně = Audi A8V8TDI = a VAculík vs vy 3 :no: ;-\ 8-s
No = na který straně sem já = vwíte 😉
BMW i Audi modifikují své motory, zatímco M-B s předchozí V6 došel ve 2.polovině prvního desetiletí nového milénia na konec. Dál neměl kam. Proto musel přijít s novou modulární R6 verzí, kdy řadové uspořádání funguje perfektně.
Tyto motory ale reálně zakrátko skončí (dejme tomu z výhledem do 2030), M-B však vývoj nezastavil a vrhnul je naštěstí na trh. Nemyslím, že by BMW nebo Audi šlo do vývoje zbrusu nových vznětových šestiválců i přesto, že něco na špičku v podobě M-B ztrácejí.
Nehoň to přes náklonnosti ke značkám, stejně jako přes svou neoddiskutovatelnou zášť proti čemukoliv z VAG.
Odborník na výživu ti taky doporučí z odborného hlediska spoustu věcí, které jsou objektivně zdravější, výživnější, zdraví prospěšnější, ale sám si subjektivně zvolíš jakousi svou vlastní úroveň co jíš a co ne.
Tohle je naprosto to samé.... 😉
Ostatně totální sraní na to co tu vysvětloval MT = je výmluvný
Nejhorší je = že si to nejspíš ani neuvědomuješ >😒]
Je to jako když popis motoru kde po 50t. km odejde spojka a protože se přehřívá snižuje při vyjetí kopce výkon = někdo považuje za PR článek ve prospěch Škodovky :yes: >😁
Ale máš plus = za to že sis přečet 1 číslo technickýho Speciálu = jako fakt :yes: 😄
Motoru se věnovali už dřív = v eSku i samostatně. Myslim že i v tomhle poslednim čísle = je zmíněnej rozdíl proti R6BMW a V6 Audi = nebo se pletu pindale?
Oceňuju že sis to přečet = fakt! A když čteš = tak to prostě fakt dopadlo, že 3tí se dneska směje. Souboj BMW Audi za výkonem přines = nesmyslnou poruchovost = ta se MB netýkala. Přesný čísla na to nejsou = ale paradoxně docela spolehlivej je 3 a 4turbová řadovka BMW, daleko větší trable sou s 330 a 335d = i když sou jízdně úžasný, abych citoval
Prostě dneska = je to v D3
1. MB R6400d
2. nic = velkej náskok
3. BMW R6
4. jen těsně Audi V6
Quattro turbo je mimo = o tom se nijak nezmiňujou = verzi tri-turbo = rozebrali kdysi docela důkladně. TEchnicky fantastický = ale tady to taky nebylo oceněný. Je fakt že ten obrovskej náskok techniky = reálně přines ne až takovej výkonovej přínos = a většina lidí viz to 320CDI hodnotí jen a pouze = podle výkonu 😄
Pravdu má svym způsobem pája = dneska sou výkony a vůbec všechno tak daleko = že i ten poslední v řadě = a jedno jestli tam někdo dá JLR V6 který sem teď vypustil nebo V6TDI který si to poslední zaslouží asi nejvíc = problémy s převodovkou sou neodpustitelný faux pas = tak všechny = sou tak vysoko tak v pohodě = že může hravě rozhodovat jen osobní sympatie
U lidí jako Vaculík a jemu podobnejch = ale vždycky bude rozhodovat jen technika
Což samozřejmě hodně lidí neocení a nechápe = tak ho při svejch nulovejch znalostech pomlouvaj 😄
..se těšim až jednou pochopim = proč to žvanilové *** atd. prostě typy "ukňouranej slovák bez názoru co při mluvení kouká do země = premiér" maj tak snadný a všechno jim projde
A slušný nadprůměrný sou kritizovaný za sebemenší.. že se blbě nadejchli 😉
Je to nejlepší nafta = do osobního vozu = to ti taky uniklo 😉
Rozdíly v technice = a výsledku technickýho dílka = to zas naopak
Popravdě dneska ti na slušnej poslech stačí [odkaz] dneska za 32 t. kč = velmi slušnejch poslech. Nebo jen koncák [odkaz] a k tomu předzesík a nějakej streamer CD gramofon prostě zdroj a a samozřejmě bedny [odkaz] A mezitim všim kabely [odkaz]
Subjektivně = si zvolíš horu milionů nebo 3 desítky tisíc
A pak sou reálný porovnání = a buď čtu blbiny úrovně ACZ = nebo dám na lidi co se fakt vyznaj. Většina = volí subjektivně = a dokonce se čílí = že nějakej VAculík jim to kazí >😒]
Protože sem tak maličko z oboru = mám posedlost hledat to nejlepší + poznám žvanila od schopnýho slušnýho člověka. Když mrknu na politiku = hodně lidí = ne.
Nebo to aspoň viděj přesně obráceně než já >😁
P.S. Ale aspoň nám tady poprvé přiznal (byť nepřímo), že V6 TDI bylo lepší, než V6 320/350CDI. >😒]
Čo bolo to bolo = těrazky = viz já 15:43 😉
[odkaz]
Ta vandrácká banda by si za tak bezuzdné lhaní zasloužila vysokou pokutu. Dnes se lež stává díky internetu tak lacině pravdou, že to je až nebezpečné. :-!
Taky jim tu řikáš = vandrácká banda?
Jak upravuje články = viz dlouhodobej test Škody Rapid
Vypouštění částí článků který sou moc kritický = je úmysl
Nějakej RR s V6 by teda snad šel 😄
Ale vážně = náskok Mercedesu je momentálně až drtivej = jasná volba R6. Pak s velkym odstupem R6 BMW 😉
Jinak ted koukam a nejlevnejsi A6 s V6 je v ceniku nad 1,55 mil a to je v latce, bez barvy, kol, ale spousta veci je tam v zakladu (az jsem mile prekvapen). Kazdopadne otazka zni co delat s tim 1,5mil. Jestli vzit jen a jen ten zaklad (uvazujme, ze ani dalsich 100k na priplatky by neproslo), anebo A6 s R4, ktera je o tech 150k levnejsi a dopreje majiteli 150k ve vybave. Anebo jit o tridu niz a hledat vicevalcove stesti v kombinaci s vybavou tam (spousta lidi ale nerozdycha min prostoru).
Nehlede na to teda ze tech R4 potkavam dalece vic nez jen u lidi s omezenym budgetem. Faktem je ze spousta lidi to co je pod kapotou proste neresi, neresi ani oj3bkvatro vs. skutecne quattro... Zrychleni? Dobre. Spotreba? Dobra. Vybava? Dobra. Co tam koho po nejake kultivovanosti, co to vubec je? Atd.
Pokud jezdíš každý týden Praha Frankfurt nebo tak něco, nebo máš prostě z jakýhokoliv dovůdu priority jinak, pak příplatek za silnější motor smysl dává.
Obecně (neříkám, že je to tvůj případ) ale nechápu při nákupu prémie ten klasickej mindset "všechno nebo nic". Jestli mám třebas 1.2-1.3Mio na nové auto, no tak já osobně si radši koupím skromnější 520d než vyšperkovanej Passat s biturbem. Pětka je furt pětka. Nicméně, každému dle jeho gusta.
Pisou, ze motor je hruby a na vykon se nezda. Do chvile, nez nevezmes stopky a nezmeris je. Tech 6.1 na sto nebo kolik bude tezko vycucanych z prstu, VW je ten posledni, kdo by to delal.
Staci otevrit YT a podivat se na nejake video, 100km/h s prehledem pod 7s a 0-200 za 23. 220d @00 za 7,5 a 0-200 za 30s.
Jo a tak jsem s tim jezdil za 10... to není to, co bych od nafťáku uplně chtěl.
Ty si strašnej teoretik >😁 Nikdy si v nic jinýho, než tvůj taxik neřídil a vynášíš soudy... ještě ani nečteš... Sakra to taky nejel, ale alespoň se to snaží dohnat nějakou literaturou..
Jinak Sakra to popletl, říká se, že se nevyplatí připlatit si za 140kw namísto 110kw verze.
Nevyplatí se připlatit za bi-tdi = ani za verzi 140 kW >😒]
Všichni se shodujou = že nej je verze 110kW 😄
Rozdíly v dynamice a dokonce i kultivovanosti sou dneska už spíš pasé = aspoň v případě nový generace OM654 OM656
Ten R6 je až nepochopitelnej ale i R4 je naprosto fenomenální = výkonem a docela i zvukem. Možná lepší než některý starší V6
Je to trochu hřích uznávám = ale E220d = prostě stačí 😉
Chrochta R4 2.8 v LC funguje = ale to sme hodně jinde. Prostě odhlučněnim a tak = je pro bženy ježdění 220d naprosto v poho = nedávno měl stejnej výkon V6 2.7TDI a jestli byl kultivovanější fakt nevim
V6 TDI od koncernu = je teď naopak nejhorší = ne protože je koncrnoVWej. Ale protože R6 bmw je lepší a R6 Mercedesu drtivě lepší = abych citoval: Hraje jinou ligu. Respektive to je liga V6 TDI okresní přebor. Pomáhá tomu i divný ne optimální sladění s převodovkou. Což je v případě ZF8HP docela kumšt
Auta kde je motor srdcem auta = furt budou [odkaz] ale ne ty masový běžný = to budou čim dál tim víc jen = přibližovadla