Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škodu Kodiaq RS jsme viděli naživo ještě před pařížskou premiérou!

14 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] 😄
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Teď se nějak nechytám. Jestli článek z autofora má být lepší než můj, tak začínám chápat vaši kritiku některých našich materiálů. Pokud byste mi dal za příklad třeba článek od Honzy Mičky z autorevue, který jako obvykle vyniká poctivým zpracováním a je napěchovaný fakty, beru. Přežvýkaná tisková zpráva z autofora s rádoby senzačním titulkem ale není ten případ,
Machi
Futurista
Clanek HM o tom milniku jo? To je podobna onanie nad tisickrat videnym.

Mozna by to chtelo ubrat nekritickeho nadseni z kazdeho prdu z Bolky a pridat vice objektivniho a vyvazeneho testovani. Clanek o Rapidu s litrovym trivalcovym motorem, ktery ujel 50 tisic km bez ztraty kyticky, kteremu se jen rozpadlo oblozeni palubky, odesla spojka a buhvi co jeste, ktery umi jet za devet litru v uplnem tichu 220, to byla taky perla...

Jak hluboko jde jeste klesnout?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako že kritický článek o Rapidu, kterému se rozpadla spojka, byl ve skutečnosti pochvalnou nekritickou ódou? Jak hluboko ještě umíš klesnout ty sám?
Futurista
Tohle je kritika? Aha, tak to jo. >😁 Ty už jsi taky členem Machitýmu?

" Ve sto třiceti vytáhne všechna dálniční stoupání na šestku, ale kdo chce výrazněji akcelerovat, musí podřadit. Po německých dálnicích však jezdíme mezi 160 a 180 km/h a žasneme. Ručička otáčkoměru jen lehce nad třemi tisíci (u litrového vozu), uvnitř úplné ticho a auto bez podřazení vytáhne jakýkoliv kopec. Po sešlápnutí plynu ještě dále zrychluje, byť vinou rychle rostoucích aerodynamických odporů již pozvolněji. Po cestě na ženevský autosalon jej Jiří Baborský rozjel až na tachometrových 220 km/h (skutečných zhruba 210 km/h). Jízda tří redaktorů se zavazadly stylem „stále naplno“ také znamenala rekordní spotřebu – 9,4 l/100 km. Velká, 55litrová nádrž i tak s rezervou vystačila na víc než 500 km."
Avatar - _Karel_
_Karel_
? A pointa? Já teda četl diskuzi pod oběma částmi, a majitelé toho auta se shodují, že motor jede velice dobře. Takže? Máš svou, zcela opačnou zkušenost? Máš Rapida s 1,0TSI?
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: Jsem spíš Váš kritik, ale tohle jste pojal docela střízlivě, bez zbytečných superlativů.
Předpokládám, že problémem je, že AF má článek ještě kritičtější, a platí - čím kritičtější k určitým značkám, tím lepší. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jinak článek HM podle mě rozhodně není "napěchován fakty", má stupidní titulek a vůbec bych na Vašem místě nikoho jiného neosočoval z "rádoby senzačních titulků", protože to je přesně parketa Vás i Honzy M. (netvrdím, že AF ne).
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Přišel mi dobrej, ten Honzův článek. A jo, uznávám, i my sklouznem k senzačním článkům. Ale styl autofora, kdy vyvolává záměrně negativní emoce třeba i u nakonec pozitivního článku, to mi přijde dost mimo...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já AF moc nečtu, a nehodlám se jich zastávat. Ale Vaše titulky... už jsem psal.
Díky za reakci.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
smysluplnost spojení RS s touto krabicí, tak musím uznat, že tak jak vypadá tato verze Kodiaqu, tak jsou na ní dotažené všechny designové nedodělky a věci, co mi opticky vadily na normálním původním modelu. Design RS je zvládnutý hodně dobře. Skoro se mi chce říci, že takhle měl vypadat Kodiaq při své premiéře, ....................... ale na druhé straně chápu otázku"proč", když už od začátku se na něj píši pořadníky a nestíhají vyrábět. :yes:
ericn
Jo, vypadá líp než standarní verze, ale pořád by ty zadní kola mohla být vytažená víc ven. Btw s 2.0TDI 176kW je to spíš víc nafouklé GT než RS, pořád se nebavíme o sporťáku, ale o SUV 😉
Futurista
Tak to se teda mate!!!!!! A zejtra jeste minimalne dva clanky...
Avatar - praděda7
praděda7
....děláte co děláte vždy z něj nakonec vyjde Jezevčiaq.... >😁