Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
smysluplnost spojení RS s touto krabicí, tak musím uznat, že tak jak vypadá tato verze Kodiaqu, tak jsou na ní dotažené všechny designové nedodělky a věci, co mi opticky vadily na normálním původním modelu. Design RS je zvládnutý hodně dobře. Skoro se mi chce říci, že takhle měl vypadat Kodiaq při své premiéře, ....................... ale na druhé straně chápu otázku"proč", když už od začátku se na něj píši pořadníky a nestíhají vyrábět. :yes:
Jo, vypadá líp než standarní verze, ale pořád by ty zadní kola mohla být vytažená víc ven. Btw s 2.0TDI 176kW je to spíš víc nafouklé GT než RS, pořád se nebavíme o sporťáku, ale o SUV 😉
Machi
Mozna by to chtelo ubrat nekritickeho nadseni z kazdeho prdu z Bolky a pridat vice objektivniho a vyvazeneho testovani. Clanek o Rapidu s litrovym trivalcovym motorem, ktery ujel 50 tisic km bez ztraty kyticky, kteremu se jen rozpadlo oblozeni palubky, odesla spojka a buhvi co jeste, ktery umi jet za devet litru v uplnem tichu 220, to byla taky perla...
Jak hluboko jde jeste klesnout?
" Ve sto třiceti vytáhne všechna dálniční stoupání na šestku, ale kdo chce výrazněji akcelerovat, musí podřadit. Po německých dálnicích však jezdíme mezi 160 a 180 km/h a žasneme. Ručička otáčkoměru jen lehce nad třemi tisíci (u litrového vozu), uvnitř úplné ticho a auto bez podřazení vytáhne jakýkoliv kopec. Po sešlápnutí plynu ještě dále zrychluje, byť vinou rychle rostoucích aerodynamických odporů již pozvolněji. Po cestě na ženevský autosalon jej Jiří Baborský rozjel až na tachometrových 220 km/h (skutečných zhruba 210 km/h). Jízda tří redaktorů se zavazadly stylem „stále naplno“ také znamenala rekordní spotřebu – 9,4 l/100 km. Velká, 55litrová nádrž i tak s rezervou vystačila na víc než 500 km."
Předpokládám, že problémem je, že AF má článek ještě kritičtější, a platí - čím kritičtější k určitým značkám, tím lepší. 😉
Díky za reakci.