Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Mě by to auto normálně nevadilo
fostek
| 2. 10. 2018 09:22
ale to trapný, do zemdlení opakovaný zaklínadlo s tím Ringem...to mě ho už zhnusilo.
Dorazily to kecy vo zdůrazněném otáčkoměru na Virt.kokp. ...jasně, s červeným polem vod 4500ot/m.
...a tak,na závěr naftové éry, jedna jediná automobilka vyrobila svůj ostrý derivát svého největšího vozu...v naftě. A dala tak vidlákům, povětšinou sedlajícím dvacet let starou techniku se stejným nápisem TDi šanci snít svůj marný sen o Severní smyčce.
Nejhorší je, že mě nevadí to auto (je fakt dobré-Allspace BiTDI) a nevadí mi ani nafta ve velkém SUV.
Vadí mi ty ŽVÁSTY!
Faul
st.paul
| 2. 10. 2018 09:26
Tak, ako považujem aktuálny Superb za najkrajšiu Škodovku vôbec a jedno z najkrajších áut v triede, obzvlášť vo vysokých špecifikáciách, Kodiaq je pre mňa hnusný mastodont plný nezmyselných kriviek a nevyvážených proporcií, ktoré, ako vidím, nezachránia ani 20 palcové kolesá a pseudo športový výraz. K tomuto auto pochopím špecifikáciu Laurint a Klement, ale RS je čistý faul. Aj tank má silný motor a športovec z neho nikdy nebude. Ako maximálny výbavový stupeň to možno prekusnem, ale s cenou 50 000 € ide o naivný optimizmus, prípadne stratu zdravého rozumu u budúcich majiteľov.
Avatar - Hammunasakra
Faul
Hammunasakra
| 2. 10. 2018 09:29
Já to vidim na dost = ztrát zdravýho rozumu :-)
Faul
st.paul
| 2. 10. 2018 09:56
V „bežných“ výbavách nevidím U Kodiaqa žiaden problém, je to objektívne rodinné praktické auto. Napriek tomu by som v tejto triede osobne volil buď Espace, S-Max, Sorento, alebo SantaFe, proti Škode ale okrem ceny a dizajnu nič nemám. Za svoje peniaze nech si každý obstará, čo chce. Nerozumiem ale snahe robiť z neho športový model, navyše s dieselovým motorom, ktorý napriek slušnému výkonu nikdy z toho neurobí viac, ako nadštandardne oplastovaný a áno, v interiéry slušne vybavený kus. Nič viac, nič menej. A sorry Škoda, ale postaviť reklamu na najlepšom čase pre 7 miestne SUV je neskutočne detinské a smiešne, hlavne v situácii, kedy ide o jediné 7 miestne SUV, ktoré tam vôbec jazdilo. Jednooký medzi slepými bude vždy najlepší.
Faul
simson33
| 2. 10. 2018 10:23
Ale alespoň se ten podivný "rekord" odehrál tam kde měl, teda na NR, protože vrchol trapnosti v letošním roce obsadil bezesporu Hyundai, který při představení verze i30 N avizoval rekord - logicky všichni čekali NR a nakonec z toho byla nějaká trapná jízda mezi Římem a Paříží...
[odkaz]
Avatar - wakantanka
Faul
wakantanka
| 2. 10. 2018 11:02
V tych rekordoch nevidim ziadny rozdiel - obe su o nicom.
Faul
kesumb
| 2. 10. 2018 15:24
Slušně vybavenej bude kolem 1,3. Podobně vybavenej Tureg je přes 2. Odstup tam tedy je. Edge vychází s CDTI na 1,2 mil. Kč. Kia Sorento stojí 1,16 až 1,33 mil Kč s 200HP dieselem. SMAX s BiTdi stojí od 1,1 do víc než 1,3 mil. Kč.
Takže i přes to, že je tu zase od trumpetsakry nablito, je cena odpovídající konkurenci.
Faul
andy2210
| 2. 10. 2018 16:07
Kodiaq moc hezky neni. Vlastne ale jen do chvili, nez si clovek nevybavi jeho konkurenci a tim myslim SUV vsech velikosti. Pak uz to tak hrozne neni a pokud chci autos nepreplacanym serioznim lookem, bude Kodiaq no.1.

Btw. Poprve jsem videl novy Touareg a je to teda parada. Ani kdyz to postavite vedle Q7 ani Cayenne, ostudu to neudela. To je opravdu premie se vsim vsudy uz od pohledu.
Faul
kesumb
| 2. 10. 2018 19:16
S tím černým paketem a kolama (což znamená rovnou cenu přes 2 bez příplatků) se mi taky líbí. Zadek je vyloženě pěknej, předek s tím masivním grilem mi nesedí. RRS se mi líbí víc, X5 míň a na GLE počkám naživo. Q7 je ošklivá a nelíbí se mi od začátku, Q8 je naživo moc pěkná (ikdyž já bych spíš radši krabici než SUV coupe...), Cayenne je takovej jako obvykle, ikdyž ve výbavě je to pěkný auto.
Vevnitř je ale u Tuarega znát to, že je to VW. Vnitřek je hodně plastovej a třeba ta "kůží" obšitá palubní deska je kompletně odlitek z plastu včetně švů.
Já bych do toho Turka ale chtěl hybrid, jestli bude tak to objednám. Kodiaq RS možná budu mít na půl roku a do firmy je objednanej 2,0 TSI LaK, takže jsem docela zvědavej na reálný srovnání.
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 2. 10. 2018 10:24
Hm, Sportline s 140kW je 1.038, tj. tohle je ještě 150 navrch. Část asi umaže výbava, ale pořád je to docela dost... asi se nebude opakovat situace u Octavie, kdy RS vycházela po dorovnání výbav hodně blízko běžným verzím (Style apod.).
Avatar - iudex
Cena
iudex
| 2. 10. 2018 10:39
Jj, Škoda sa zjavne "poučila", že Octavia RS bola v kontexte výbavy a motora výborný kauf a cenu podstrelila, tak sa to teraz vracia v prestrelenej cene Kodiaqu RS.
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 2. 10. 2018 11:14
To nebyla jenom O-RS, vždyť třeba i Golf GTI byl z hlediska value/money docela terno. Občas to holt výrobce/dovozce neodhadne a je z toho dobrej kup. To třeba Ford na to jde obráceně, napálí cenu o 100-150t výš než u Vás či v Polsku a diví se, že má akorát ojetý předváděčky. >:-[] Na závěr by mě docela zajímalo, jestli je fakt o i30N taková rvačka, že se tím dá zdůvodnit nárůst ceny za necelý rok o 60t. :*)
Avatar - iudex
Cena
iudex
| 2. 10. 2018 11:44
Tak Hyundai tiež dal na začiatok zaujímavú cenu, najmä s ohľadom na to, že Nko je v podstate vo full výbave, za ktorú sa inde dosť priplácalo. Tak to po vzore Škody zdražili.
Cena
andy2210
| 2. 10. 2018 16:12
Nko jsem potkal zatim jen jedno. A uplne si nemyslim, ze je nahoda, ze to bylo na Jeremiasove, kde je jednak Domansky a za druhe sidlo importera.

Taktez jsem poprve videl zaparkovany Fastback. Beze srandy, rikam si, on si to nekdo koupil? Popojedu par metru a na aute reklamni polepy nejakeho prodejce.. ale nekde jsem slysel, ze maji dobre ceny na operak, asi to nejak dotuji aby se to rozsirilo, tak jich treba budu potkavat vic.

No a do tretice, na smichove se mi podarilo potkat i Stinger, tam tedy nic od H/K automobilky ani importera ci prodejce neni, tak tam nekdo asi jel s firemnim autem, mozna Vosicky >:D
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 2. 10. 2018 11:25
Je to prosté. Bude-li zájem, ceny se udrží....na charitu se tu nehraje. Pokud je ta cena přestřelená, automobilka to pozná na odbytu. Já se tu odmítám kácet do mdlob a vytahovat nějakou oholenou prémiovou (nebo emerickou ;-) ) skladovku coby argument. Když navíc je to auto mimo můj zájem. Pokud by brali při naceňování v úvahu můj interes, museli by hodně ubrat. Jenže si jim (když to přeženu v mezích literární licence :-) ) v showroomech šlapou lidi vzájemně na nohy, aby mohli podepsat objednávku, tak proč by ne ?
Avatar - iudex
Cena
iudex
| 2. 10. 2018 11:46
Múdro vravíš, súvisle. Na škodovácke SUV sa dlho čaká, nestíhajú vyrábať, záujem je veľký, tak prečo by sa cenovo podkladali? Aj v mojom okolí sa v posledných mesiacoch, resp. týždňoch doslova vyrojili Kodiaqy a Karoqy, takže zjavne s cenou problém nie je. Otázne je, aký je cenový jemnocit na predajni a koľko sa dá zľaviť, s ohľadom na ten dopyt ale tipujem, že nejaká veľká ochota nebude. Má niekto skúsenosť?
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 12:10
Moje zkusenost- nakup na FO, bezne 6%, maximum9%. Poptany vsechny salony v republice.
Avatar - iudex
Cena
iudex
| 2. 10. 2018 13:47
Dík. Ako som predpokladal, na dvojciferné zľavy môžeme zabudnúť, nemajú proste dôvod.
Cena
andy2210
| 2. 10. 2018 16:19
Mozna lepsi vzit rocni auto po operaku, tech aut je plno, vali se jim tam a ceny tomu odpovidaji. Ja se divam na Octavii a docela me prekvapilo, za kolik se da auto s 15-20 tis km koupit, pritom ta auta jsou sotva zajeta.

Leasingovky ale pry rocni operaky hodne omezily popr. zdrazily, takze tenhle pretlak rocnich aut muze byt za rok dva pryc.

Kupovat skodu se slevou par % mi prijde nezajimave, zvlast, kdyz jen sousedni VW ma slevy jinde, i pres 20% bezna sleva u Passata.
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 16:31
K poslednímu odstavci - když třeba porovnatelný Allspace stojí o dvě kila víc, tak to vyšší sleva proti Kodiaqu nevyrovná.
Cena
vondry87
| 3. 10. 2018 09:24
No roční a obecně výhodné operáky zmizely z trhu už tak minimálně 3 roky nazpět. Teda alespoň já jsem od té doby nic zajímavého neviděl. Naopak trh s ojetými vozy je pořád přesycený těmito ojetinami. Resp. se do něj uvolňují postupně, aby se neprodávaly pod cenou. Občas koukám na aukce těchto vozů a je fakt zvláštní, když člověk kouká na 3 roky staré auto, které ale skoro rok někde stálo na parkovišti a čekalo na prodej.

Souhlas s tím Passatem. Ale oni takovou slevu mají opravdu jen na Passata. A zájemce o SUV asi o Passata mít zájem nebude..
Cena
andy2210
| 3. 10. 2018 11:39
Na me na Facebooku vyskakuji ruzne rocni operaky a nabidky firem co je nabizeji porad. Vylozene vyhodne to myslim neni, ale je to porad tak nejak "sul nul" s tim si to auto koupit, platit havarijku, pocitat s propadem ceny.

Nicmene ja bych auto na operak uz asi nechtel. On jen ten pocit, ze to neni tvoje, musis na to davat pozor abys neodrel litaky atd. neni uplne ok.
Cena
4bytelnýkola
| 2. 10. 2018 14:36
jAK píšeš, je to prosté, kdo chce, má za tyhle love americkou "skladovku" s v6 a o chlup větší spotřebu, jinak pěkně do fronty jak za komára a čekat na tu českou krásku, proti gustu nic, škoda je přece jen jedna :-)
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 2. 10. 2018 14:37
Já to nehodnotím, jen konstatuju... a vzpomínám, jak přišla Octa RS 2.0TSI s xenonama za 619t :-)
Cena
zlysoused
| 2. 10. 2018 11:47
Mě ta cena nepřijde úplně špatná. Za tahle vybavený a motorizovaný 7-místný SUV.
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 2. 10. 2018 14:16
Já to spíš srovnávám se Sportline a ten rozdíl +150 oproti 140kW 7AT 4x4 mi přijde dost... za motor samotný bych čekal tak 50. Ale nevím, co v tom bude navíc za výbavu a jestli jsou lepší brzdy a tak.
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 15:15
Takhle - povinná výbava navíc - ať žije Mazda :-)
150t bych byl ochoten (s radostí) připlatit za 3,0tdi, za tenhle motor ani náhodou. Drsárna je už 65t příplatek za 140kw proti 110kw.
Cena
ericn
| 2. 10. 2018 18:57
S tím souhlas, ty příplatky za lepší motor jsou brutální. Celkově je Kodiaq drahé zboží. Když jsem kupoval Tourana, říkal jsem si, že bych si mohl připlatit a mít Kodiaqa 2.0TSI. Nicméně každá konfigurace skončila o chlup víc než milion (s požadovanou výbavou), tj. i kdybych dostal slevu 8-9%, pod 950tis bych se nedostal... A kupovat Škodovku za víc než milion se mi tak nějak příčí ;-)
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 19:05
Jak tu psal kesumb, konkurence (možná ne všechna) stojí podobně. Já potkal na salonu Fordu naftového Edge (celkově poměrně srovnatelné auto), a 1,4M. ;-\
Doba levných aut, zdá se, skončila.
Cena
kesumb
| 2. 10. 2018 19:18
Byla doba (rok dva zpět), kdy stál Touareg Nomad kolem milionu. Ale teda taky to auto bylo šíleně obraný včetně izolací a výplní.
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 19:26
Jj, a nešlo do něj ani nic doobjednat.
Cena
ericn
| 2. 10. 2018 20:07
Jo, asi máš pravdu. Jen nevím, kdo to za ty peníze bude kupovat ;-)
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 2. 10. 2018 20:22
Taky jsem docela zvědavej, můj tip je, že zrovna trhák to nebude (stejně jako Sportline), kupci těchto aut jsou podle mě spíš konzervativní.
Avatar - speedfred
Cena
speedfred
| 2. 10. 2018 20:50
zrovna dnes som bol s Galaxy na zvolávačke a obzeral som tam Edge - hodne slušná výbava a myslím že bol cca za 1.2M
Cena
kesumb
| 2. 10. 2018 15:15
Nevím jaká je výbava, ale Sportline je oproti Style trošku obranej a po dovybavení vyjde aktuálně nejlíp LaK. Tedy pro vyšší stupně výbavy.
Novinka Škody: RS jako výbavový stupeň
simson33
| 2. 10. 2018 10:37
Podle údajů z obrázku ve fotogalerii to vypadá, že světlá výška (196 mm) verze RS je možná ještě vyšší než u běžného Kodiaqu. Žádná sportovní úprava podvozku se tedy asi nekoná (?), případný silnější stabilizátor (bude-li vůbec) bude spíše souviset se silnějším motorem a bude ho asi mít i Tiguan se stejným motorem, který si na žádnou R-verzi ani nehraje.
Pro auto jako je Kodiaq je to jedině dobře, k čemu kratší (tvrdší) pružiny, stejně s tím nikdo sportovat nebude.
Jen by mě zajímalo, když všichni PR pracovníci Škody mluví právě nyní v souvislosti s Kodiaqem RS a konceptem Vision RS (který zrovna také nemá moc sportovnosti v těle) o nové filozofii modelů RS, co se tou novou filozofií RS modelů myslí >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Novinka Škody: RS jako výbavový stupeň
Hammunasakra
| 2. 10. 2018 10:39
VWětší zisk na kusu? VWydělat víc prachů? >:-[]
Novinka Škody: RS jako výbavový stupeň
kesumb
| 2. 10. 2018 15:16
Kodiak má standartně (v TDI) stabilizátory tuhý dost, přitvrzení by to už určitě nesneslo.
2.0 tsi
Morgan Wheeler
| 2. 10. 2018 14:04
Má někdo zkušenost s Kodiaqem 2.0 tsi, dynamika spotřeba. Tak nějak celkové souznění.
Avatar - _Karel_
2.0 tsi
_Karel_
| 2. 10. 2018 15:13
Koukni do blogů, psal tam zkušenost Mariachi.
Sabine
Ri2o
| 2. 10. 2018 14:28
A najmä by som chcel poďakovať Sabine za úprimné slová a spontánnu reakciu po odjazdení "rekordu" >:D
Za ty peníze raději
Petr80
| 2. 10. 2018 18:41
Stelvio
Avatar - _Karel_
Za ty peníze raději
_Karel_
| 2. 10. 2018 19:08
Jj, to je nesmrtelná otázka - jestli lepší/prémiové auto v holotě, nebo vybavený mainstream. Koupit Stelvio za 1,2 (bavíme se o ceníkových cenách), to by chtělo hodně odříkání. A později asi hodně velký propad hodnoty - to od tebe "nikdo" nekoupí.
Avatar - speedfred
Za ty peníze raději
speedfred
| 2. 10. 2018 20:54
Reálne sa dajú u AR celkom slušné zľavy, no a myslím že min automat tam bude tak isto lepší.
Čo potom to sa ešte len uvidí,sám som zvedavý (ak to vôbec budem predávať).
Avatar - _Karel_
Za ty peníze raději
_Karel_
| 2. 10. 2018 21:00
Že bude Alfa lepším autem, o tom samozřejmě nijak nepochybuju.
Ale ty nebudeš prodávat holotu, naopak. ;-)
Za ty peníze raději
rembaz
| 2. 10. 2018 21:04
Sedel si niekedy v ňom? Je to veľký rozdiel oproti Kodiaqu. Hlavne v zadu.
Celkovo skôr veľkosť Karoqa.
Skvelé, RS nacapiť na zadok dízlovému gazíku.
neregistrovaný "SR20"
| 2. 10. 2018 19:03
Fakt si v Škode ten odkaz RS nesmierne vážia. Rovno ho môžu tlačiť na toaletný papier ...
Radšej rodinná verzia ako RS
rembaz
| 2. 10. 2018 21:07
Mna by skôr namiesto RS verzie potešila u Kodiaqa verzia s 3 samostatnými sedačkami v druhom rade.
cena je masakr
Martin66-
| 3. 10. 2018 16:58
Předražené auto od Škodovky jak jinak, ještě k tomu hodí název "RS" ať na tom můžou pár čecháčků ještě obrat, protože se nechají. S trochu lepším vybavením je člověk na astronomické částce za tohle auto!
Avatar - white label
cena je masakr
white label
| 3. 10. 2018 17:04
Podstatné je, že ti ho nikdo nenutí...
Nevím no
Exposed
| 4. 10. 2018 12:00
Nepřidje Vám ta cena trochu přestřelená? Když vezmu co si člověk může pořídit ještě za méně peněz..., co si o tom myslíte? Dle mého to zrovna na dračku nepůjde.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku