Novinky
Sobeq
3
Jedině dobře, čím méně spalováků, tím lepší životní prostředí.
Přejít do diskuze
no pokud ti skodi CO2, tak jo, ale vetsine z nas spise skodi treba NOX, HC a ty nejmensi pevne castice ktere nezachyti ani plice :-!
CO2 zajima hlavne uredniky a pak mudrce co o tom potrebujou basnit a hejtovat v diskuzich, ale pokud ti tak strasne vadi CO2, tak doporucuju aby jsi zadrel dech a jiz vicekrat se nikdy nenadechl, abys nemusel vydechnout prave to strasne CO2 >😁 schvalne, trumfnes rekord v nedychani? kdys pokoris hodinu, maj u me tvoji pozustali basu piv :yes:
CO2 zajima hlavne uredniky a pak mudrce co o tom potrebujou basnit a hejtovat v diskuzich, ale pokud ti tak strasne vadi CO2, tak doporucuju aby jsi zadrel dech a jiz vicekrat se nikdy nenadechl, abys nemusel vydechnout prave to strasne CO2 >😁 schvalne, trumfnes rekord v nedychani? kdys pokoris hodinu, maj u me tvoji pozustali basu piv :yes:
Spalování není jen o CO2, věděl jsi o tom? Nehledě na to, že pisatel o něm neměl ani zmínku...
Proč se chlubí 42,2 kWh, když je ta baterka ve skutečnosti omezená na 37,9 kWh ?
To je v reálu o 10% míň !!
To je v reálu o 10% míň !!
Tak to už je skoro na doktora Chocholouška.
Tohle auto ujede v pohodě 250 km, pak stačí na 30 minut zastavit a ujede dalších 200 km.
Nějakých 400 km po republice ujede tedy člověk maximálně o 30 minut víc než se spalovákem, ale bez zastávky. A to je teda fakt schyza řešit na takhle dlouhé trase zastávku na čůrání a sváču. A vymýšlet takové "ptákoviny" jako motorgenerator přidělený na kouli.
Fakt dobrý vtip. Dlouho jsem se tak nenasmál. 😃)
Tohle auto ujede v pohodě 250 km, pak stačí na 30 minut zastavit a ujede dalších 200 km.
Nějakých 400 km po republice ujede tedy člověk maximálně o 30 minut víc než se spalovákem, ale bez zastávky. A to je teda fakt schyza řešit na takhle dlouhé trase zastávku na čůrání a sváču. A vymýšlet takové "ptákoviny" jako motorgenerator přidělený na kouli.
Fakt dobrý vtip. Dlouho jsem se tak nenasmál. 😃)
nadrz ti taky uvadej jako plnou kapacitu, a malokdo si troufne nadrz vyjet do nuly, proste cislo ktere te vesmes vubec zajimat nemusi, zajimat by te u BEV mel jen dojezd v beznem rezimu, coz je u tohohle i3 nejakych 250km, a to jak rychle to v jakem rezimu nabijeni muzes nabit, zbyle udaje jsou jen neco cim se maximalne tak muzes chlubit u piva v hospode
vetsi kapacita akumulatoru nemusi nutne znamenat ze auto dojede dal nez jine s mensim akumulatorem, jak ukazali treba porovnavani treba s Ionoq, ktery ma jen 28kWh baterku, a presto vpohode dava najezdy taky kolem 250km na nabiti ikdys se nijak jako ridic nesnazis
vetsi kapacita akumulatoru nemusi nutne znamenat ze auto dojede dal nez jine s mensim akumulatorem, jak ukazali treba porovnavani treba s Ionoq, ktery ma jen 28kWh baterku, a presto vpohode dava najezdy taky kolem 250km na nabiti ikdys se nijak jako ridic nesnazis
To sice souhlas, ale stejně by měli udávat v prvé řadě tu využitelnou část kapacity která je skutečně k dispozici, jinak to zase smrdí podfukem na zákazníka
Každý akumulátor je chráněný a nevyužívá plnou kapacitu, podle mě to tak mají všichni. Nikdo nevyužije 100%.
dyt to tak je. Udava se vykon motoru, jenomze na kolech je vykon o cca 10 procent nizsi kvuli mechanickym stratam. V USA udavaji vykon na kolech - WHP - wheel horse power, coz je mnohem realnejsi ukazatel jako vykon na klice.
ale ta baterie má kapacitu 42,2 kWh, je rozdělená na uživatelskou část a systémovou...úplně stejně je to třeba HDD v PC nebo úložiště v mobilu
Není s tím vůbec žádný problém, někteří zákazníci s tím jezdí i po Evropě. Stačí trasu naplánovat.
Půl hodina na dobití je úplně v pohodě, beztak někteří jsou schopni na pumpě probendit i více času, kávičkami a kouřením.
Půl hodina na dobití je úplně v pohodě, beztak někteří jsou schopni na pumpě probendit i více času, kávičkami a kouřením.
To ovšem uvažuješ, že to auto bude ráno plně nabité - musíš mít garáž se zásuvkou - a budeš mít dobíjecí stanici někde v místě dojezdu, což také není samozřejmost.
Další otázka je, jak sye změní dojezd, pokud budeš pospíchat a jet třeba dálničním limitem (nebo rychleji), zřejmě budeš muset dobíjet dvakrát a jsi zpátky na začátku.
Na druhou stranu 400 km ujedeš prakticky s jakýmkoliv konvenčním autem i relativně dynamickou jízdou.
V dnešní době je na takové vzdálenosti z elektro aut vhodná leda Tesla... ;-\
Další otázka je, jak sye změní dojezd, pokud budeš pospíchat a jet třeba dálničním limitem (nebo rychleji), zřejmě budeš muset dobíjet dvakrát a jsi zpátky na začátku.
Na druhou stranu 400 km ujedeš prakticky s jakýmkoliv konvenčním autem i relativně dynamickou jízdou.
V dnešní době je na takové vzdálenosti z elektro aut vhodná leda Tesla... ;-\
Nesouhlas. Udávání vyšší než skutečně využívané kapacity je podobné,jako by výrobce spalováku řekl že jeho motor má 200 kW ale ve skutečnosti by byl omezený třeba na 180kW.
A jestli nějaký elektromobil s menší kapacitou dojede dál než jiný s větší baterkou není v tomhle vůbec podstatné, prostě BMW se snaží tak trochu klamat
A jestli nějaký elektromobil s menší kapacitou dojede dál než jiný s větší baterkou není v tomhle vůbec podstatné, prostě BMW se snaží tak trochu klamat
je fakt, ze po vetsinu roku by mne ten dojezd postacoval, ale co kdyz se objevi potreba jet napric republikou a druhe auto mit nebudu? Libilo by se mne, kdybych prijel k benzince, treba i o pulnoci, a tam mne zapujcili lehky motor-generator, ktery bych treba upnul na taznou kouli a mohl vyrazit. A u jine benzinky zase vratit.