Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rychlé kolo s Alfou Romeo Giulia QV: Strašně, ale strašně rychlé kolo!

Tohle jsem v Mostě ještě nezažil. Alfa Romeo Giulia QV předvedla neskutečný výkon.
Zpět na článek
8. 11. 2018 18:59
8. 11. 2018 19:05
8. 11. 2018 21:59
9. 11. 2018 00:40
9. 11. 2018 03:56
9. 11. 2018 07:35
9. 11. 2018 08:28
9. 11. 2018 08:41
9. 11. 2018 09:40
9. 11. 2018 04:03
9. 11. 2018 08:42
12. 11. 2018 09:28
15. 11. 2018 12:59
8. 11. 2018 18:59
POV
POV a ziadna baba?
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2018 19:05
Peklostroj
S tímto peklostrojem jsem byl v kontaktu bohužel pouze na pozici spolujezdce, ale to co to auto předvádí na okruhu, to je zkrátka masakr. Na semislikách to naprosto popírá fyzikální zákony, o zvukovém doprovodu ani netřeba mluvit. S koncem videa mohu jen souhlasit. Poslední vlaštovka na trhu a navíc asi nejlepší co může být :yes:
Budu se rouhat, ale ten automat tomu vlastně sedí nejlépe...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
8. 11. 2018 19:14
Re: Peklostroj
s tým automatom máš pravdu,žiadne rúhanie :yes:
Avatar - praděda7
8. 11. 2018 19:37
Re: Peklostroj
....tož na okruhu určitě.............ale jinde? ;-)
Avatar - praděda7
8. 11. 2018 21:53
Re: Peklostroj
You must be getting old.... ;-)
Avatar - Bubáq
8. 11. 2018 19:06
Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Pane Machalo, Vaše video je skvělý počin. Prosím můžete nám sdělit, jaké pneu měl Alfa obuta? Jak vidíte odpružení? Je pozorovatelná přetáčivost přítomna stále, nebo od jisté rychlosti?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
8. 11. 2018 19:40
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
PZERO corsa
9. 11. 2018 08:27
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Ano, byly to Pzero corsy,
Machi
Avatar - m.z.
8. 11. 2018 20:37
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Měl jsem tu čest auto řídit 2x, jednou i od speedfreda, bylo to na Slovakiaringu (automat) a Nordschleife (manuál), tak ti zkusím popsat pár svých postřehů.
Auto je samozřejmě hrozně rychlé, podvozek je v race příjemně tvrdý, v comfortu použitelný pro denní ježdění. Více mě bavil manuál, je čitelné, nezáludné, driftíky jsou předvídatelné.
Ale mě to přišlo trošku jako playstation, hrozně snadné na extra rychlou jízdu a pro zábavu je potřeba hrozná rychlost. Příšerné mínus, byl precrash systém, který to toho furt hrabe, hlavně na brzdách a prudkém zatočení (omezí výkon na výjezdu, protože má dojem, že jdeš ven).

Auto super, ale zas tak vystřelený jsem z toho nebyl, rozhodně bych za to ty prachy nedal, ale je to jen můj názor. (přece majitel BMW, nepochválí Alfu >:D )

A oběma samozřejmě děkuju za důvěru :-)
Avatar - Bubáq
8. 11. 2018 21:08
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Díky za cenné postřehy. Asi jsem masochista: Alfa je bližší mému srdci.
To o té přílišné "snadnosti" rychlé jízdy znám s R8... na jednu stranu krásná motokára, čitelná a ulehčující všechny manévry; na druhé straně pocit, že tohle by zvládl každý. Tenkrát to u mě vyhrála 911.
Avatar - m.z.
8. 11. 2018 21:25
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
[odkaz]
Avatar - Bubáq
8. 11. 2018 21:39
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Rychlé... a krásné!
:yes:
14. 11. 2018 17:11
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
ten ridic alfy, to je peknej de ment.
8. 11. 2018 21:34
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Na pneu se zítra podívám, snad nezapomenu. S tou R8 jste to trefil přesně, taky mi přišlo, že se s ní dá jet šíleně rychle s prstem v nose a bez nutnosti s volantem jenom trošku umět. Taky souhlasím s m.z., že největší sranda je s QV až v hooooooodně vysokých rychlostech. U našeho testovaného kousku ale precrasch nezlobil, možná na tom zapracovali. Pamatuju si taky, že si stěžoval speedfred, že jeho QV zbytečně brzo spíná varovné blikače při jenom trošku intenzivnějším brzdění. Ani tohle ta modrá nedělala,
Machi
Avatar - Emel
9. 11. 2018 01:44
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
V tom nejsportovnějším režimu to myslím nedělá
9. 11. 2018 11:58
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
On to Mara spletl, není to Precrash (ten je v Race opravdu vypnutý), na rozdíl od ESP. To fakt bohužel vypnuté plně není, i když se tak tváří. Při normálním ježdění na okruhu, jak jste popisovali vy, to nepoznáte, ani běžně v provozu, auto tě nechá jet bokem, přetáčet se v dýmu pneumatik atd. Ale když si stabilizace myslí, že už to prostě nemáš v ruce, tak zasáhne a to takovým způsobem, že brutálně omezí výkon cca na 2 vteřiny. Typicky se mi to stalo na NS, kde jsem přepálil zatáčku a jel do ní hodně pod brzdama a zároveň točil volantem a přední kola se začala hrnout, pak plyn a ono nic....atp. Prostě stabilizace je vypnutá, i se to tak všude píše, i dealer ti řekne, že je vypnutá, ale prostě fakt není. Je schovaná vzadu pro krizové situace. Jde to ale řešit přes diagnostiku za pár stovek. Už mám objednaný ten správný kabel a na okruh ji budu vypínat úplně.
Avatar - Bully_
8. 11. 2018 21:26
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
Taky trošku nechápu obdiv trendu dnešních rychlých autobusů, že jsou poslední svého druhu apod. . Naposledy mě neskutečně překvapila Vette C7, kam až dokáže posunout- katapultovat? jinak průměrného řidiče, ale přitom mně přišla i v tom Playstation módu daleko emotivnější, než Giulia. Jsem zvědavý, co s autem T.W. předvede, až povypíná elektroniku :-)
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 00:37
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
na tvojom aute bolo cítiť krásnu hravosť ale vy ste tam daleko lepší jazdci ako ja ,a tak musím kompenzovať "nevedieť" jazdiť aspoň výkonom. >:D
Aj keď toto auto na jazdenie tak na budúce asi AT.
Zdravím.
Avatar - speedfred
8. 11. 2018 19:44
Ďakujem ti Martin
nedávno som bol v Moste s QV a k tvojmu času som sa nedostal ani náhodou ale mám aspoň výhovorky (provoz + manuál ) >:D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - woody-alien
8. 11. 2018 19:53
Re: Ďakujem ti Martin
Ale můžeš si říct, že jsi zkusil všechno. Včetně zkrácení trati. :yes: >:D ;-)
Avatar - Floyd
8. 11. 2018 20:12
Re: Ďakujem ti Martin
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - speedfred
8. 11. 2018 21:36
Re: Ďakujem ti Martin
to bola ale rodinná jazda :-)
9. 11. 2018 04:04
Re: Ďakujem ti Martin
Rodinná? vypadalo to, jako by ti ve všech kolech startovaly miniraketoplány >:-[]
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 07:15
Re: Ďakujem ti Martin
Dcéra na palube. :-)
9. 11. 2018 08:25
Re: Ďakujem ti Martin
Jasný, rozpálila i kotouče >:D :yes:
Avatar - Dinar
9. 11. 2018 07:37
Re: Ďakujem ti Martin
>:D ;-) :yes:
8. 11. 2018 21:38
Re: Ďakujem ti Martin
Já bych přidal ještě okolnost, že to auto nebylo moje:) Nevim nevim, jestli bych svoji alfičku dokázal takhle ždímat a trápit na obrubnících. I když to byl neskutečnej mazec, vážně. NIkdy nic mě tak nebavilo, ale je už fakt strašně rychlá. V Mostě už je to o strach docela,
Machi
Avatar - iudex
9. 11. 2018 09:04
Re: Ďakujem ti Martin
Jj, Most je príliš krátky okruh na takéto auto, tam možno tak hotheče. Pre Giuliu je ideálny Slovakiaring, dlhý (cca. 6 km) a rýchly okruh, kde na cieľovej 900m dlhej rovinke môže QV rozbaliť rýchlosť naplno (naopak na cieľovke sa zdajú cca. 250k hotheče podmotorované), viem si predstaviť, že by tam QV išla tak 240-250 kmh.
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 09:16
Re: Ďakujem ti Martin
to by som tam rozpálil aj zadné kotúče >:D
Avatar - iudex
9. 11. 2018 09:17
Re: Ďakujem ti Martin
Tak zvládla Nurburgring a brzdy nezhoreli, zvládne aj Slovakiaring. ;-)
9. 11. 2018 09:18
Re: Ďakujem ti Martin
Přesně tak, Slovakiaring by byl daleko lepší, tam bych se třeba ani tak nebál:) Máš pravdu, že Most si nejvíc užiješ s Golfem GTI apod., cokoliv víc je už toršku o strach. Na druhou stranu, pocit z rychlosti je v Mostě díky blízkosti bariér a malým výjezdovým zónám fakt intenzivní,
Machi
9. 11. 2018 12:02
Re: Ďakujem ti Martin
Na SK ringu jsem měl na cílovce něco kolem 265, jestli se dobře pamatuji. Samozřejmě tacho
9. 11. 2018 03:58
Re: Ďakujem ti Martin
Neříkej to, nebo se začneme tahat, kdo ho dá >:D Čas je hezký, bez diskuze :yes:
Avatar - JohnST
8. 11. 2018 21:59
Alfa
V tej jazde je vidiet, ze pan Machala je z toho auta vyplaseny. K cistej stope to malo fakt daleko. Nemozem ist zatacky driftom potom je ten cas zly. :-) >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 00:40
Re: Alfa
myslím že video bolo pre divákov a čas veľmi,veľmi dobrý na kolo.To nech ti potvrdia aj čo tam jazdia častejšie.
Inak vieš aj niečo iné ako “hejtovať”
9. 11. 2018 03:56
Re: Alfa
Myslím, že tyhle kecy sem snad nikdo normální nemůže dát. Víš kulové, ale je potřeba pindat. :-!
Avatar - Dinar
9. 11. 2018 07:35
Re: Alfa
Ta jízda, kterou M. Machala předvádí, je s daným autem na daném okruhu ukázková, je to moc pěkně zajeté kolo. To, že se auto na výjezdu pod plynem smýkne, není jízda driftem, je to naprosto normální, a je na řidiči, aby volantem korigoval, pokud by šel na plyn jemněji, tak se auto nesmýkne, ale na každém výjezdu ze zatáčky ztratí půl vteřiny. Julča není formule, nejezdí na přítlak.
9. 11. 2018 08:28
Re: Alfa
Mimochodem stran čisté stopy, v březnu začinají volné jízdy, přijď se pochlubit čistou stopou a dobře si zapamatuj čas Machiho. Kluci jezdící v civilních supersportech (911GT3, F458, 488, Huracán) jsou málokdy rychlejší.
Avatar - iudex
9. 11. 2018 08:41
Re: Alfa
Je vidieť, že Tvoje skúsenosti s jazdou na okruhu sa obmedzujú na pozeranie youtube videí s Chrisom Harrisom. Keby si niekedy sám jazdil na okruhu, tak dáš pred Machiho jazdou klobúk dolu, ide pekne na hrane a jeho výsledný čas je parádny. Ale ak si myslíš opak, nič Ti nebráni ísť do Mostu a všetkým nám to tu ukázať. ;-)
9. 11. 2018 09:40
Re: Alfa
Hele, nebudu soudit z videa, ale něco mi říká, že když zajedeš špičkový čas, je v podstatě jedno, jaká byla stopa, ne?
9. 11. 2018 04:03
Paráda!
Už podruhé za týden Machi boduje na plné čáře. Za prvé QV, za druhé okruh a za třetí...skvělý čas.
Giulie se nepřečichá, je hodná, stabilní a kouše až když je člověk za volantem bezmozek.

Paráda! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
9. 11. 2018 08:42
Re: Paráda!
Súhlas, jednak klobúk dolu pred Martinovou jazdou, jednak pochvala za emotívny článok/video, to je obsah, ktorý tu chceme vidieť. :yes:
12. 11. 2018 09:28
Machala
Machala neměl vůbec dostat příležitost to auto řídit.

To je prostě špatně.

Víc nemá smysl k tomu psát, přičemž není ani rozhodující, že to tentokrát dle reakcí zvládl. Škoda
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2018 12:59
Chci důkaz
Dobrý den,

rozhoduji se akorát mezi BMW M3 CS a Alfou Romeo Giluia. Bylo by možné se dohodnout, že by mi p. Machala uázal, jak zajíždí tento čas 1:53 právě s Alfou. Docela mám něco najeto a tenhle čas mě dost překvapil, tak bych to chtěl vidět naživo, asi bych pak do ní šel a upřednostnil ji před M3.

Karel
Rozbalit vlákno
0