Novinky
Chyba - Grande, nikoliv Grand. :no:
Hlavně GP chybí kabriolet a kombík
tiez si myslim, ze GP by pristal kabriolet...a kombik by zrejme este viac vylepsil predajne cisla... :yes:
A cross, a cross wagon, a vrtulnik, a kanoe , a.... Prece kazdy auto nemusi mit vsechny karosarske varianty. Tedy pokud to neni VW, ale to je zase jina pisnicka, protoze to uz pak neni auto 😉
a ne náhodou modelový rok 2009? co já vím tak modelový rok začíná po prázdninách a je značen rokem následujícím
Nedá mi, abych nereagoval na další z mnoha blábolů ádva v příspěvku výše, kde tvrdí, že corsa vychází z Punta.
Je to samozřejmně nesmysl, protože Corsa a Punto byly vyvíjeny společně a byly výsledkem připravované těsnější spolupráce mezi GM a Fiatem - (v té době cca 3 až 5 let zpět - dokonce GM vlastnil část akcií Fiatu, kterých se později nicméně zbavil a spolupráci ukončil) a společný vývoj u dalších modelů tak vzal za své.
Je zajímavé, že když se tady psalo, že onen pseudoteréňák, co vyrábí Suzuki (i pro Fiat) je vlastně Suzuki, dozvěděli jsme se od podobných týpků, jako je ádva, že je to nesmysl, že je to výsledek spolupráce mezi Fiatem a Suzuki. To jenom na adresu té objektivity tady v diskuzích.
Co se týká corsy, nakonec data uvedení na trh a počty obou prodaných vozů taky ledacos napovídají a jak se zdá, Corsa nemusí vymýšlet nálepky na klíče, aby zvedla prodej.
Jinak právě ukončení spoluporáce s GM donutilo Fiat postavit Bravo na podvozku (platformě) Stila a alfy a lancie odpovídající velikosti budou používají (lancie již použila pro "novou" Deltu) stejnou platformu. Nakonec nástup Marchionneho na pozici CEO Fiatu a následná restrukturalizace byla s touto koncepcí spojena a je známé, že jedním z jeho prvních kroků byl příkaz ke sjednocení modelů - do té doby měl každý model z koncernu svůj "podvozek" až na jednou vyjímku.
Když tohle dávno dělal Ford (s Mazdou) nebo VW v rámci koncernu, byli zde (hlavně ovšem VW) od některých terčem hysterické kritiky, když na to přijde po dvaceti letech Fiat - je to úžasně progresívní....asi jako s těmi zde neustále omílanými úžasnými motory od Fiatu.
Je to samozřejmně nesmysl, protože Corsa a Punto byly vyvíjeny společně a byly výsledkem připravované těsnější spolupráce mezi GM a Fiatem - (v té době cca 3 až 5 let zpět - dokonce GM vlastnil část akcií Fiatu, kterých se později nicméně zbavil a spolupráci ukončil) a společný vývoj u dalších modelů tak vzal za své.
Je zajímavé, že když se tady psalo, že onen pseudoteréňák, co vyrábí Suzuki (i pro Fiat) je vlastně Suzuki, dozvěděli jsme se od podobných týpků, jako je ádva, že je to nesmysl, že je to výsledek spolupráce mezi Fiatem a Suzuki. To jenom na adresu té objektivity tady v diskuzích.
Co se týká corsy, nakonec data uvedení na trh a počty obou prodaných vozů taky ledacos napovídají a jak se zdá, Corsa nemusí vymýšlet nálepky na klíče, aby zvedla prodej.
Jinak právě ukončení spoluporáce s GM donutilo Fiat postavit Bravo na podvozku (platformě) Stila a alfy a lancie odpovídající velikosti budou používají (lancie již použila pro "novou" Deltu) stejnou platformu. Nakonec nástup Marchionneho na pozici CEO Fiatu a následná restrukturalizace byla s touto koncepcí spojena a je známé, že jedním z jeho prvních kroků byl příkaz ke sjednocení modelů - do té doby měl každý model z koncernu svůj "podvozek" až na jednou vyjímku.
Když tohle dávno dělal Ford (s Mazdou) nebo VW v rámci koncernu, byli zde (hlavně ovšem VW) od některých terčem hysterické kritiky, když na to přijde po dvaceti letech Fiat - je to úžasně progresívní....asi jako s těmi zde neustále omílanými úžasnými motory od Fiatu.
Berane ať si to po tobě čtu jak chci, stále mi uniká smysl tvého příspěvku. Obohatil si nás tu o informace, které jsou dávno známými fakty a samozřejmě jsi neopomenul rýpnout si do poněkud zaslepeného A2. Tak na příště, zkus to trochu stručněji.... 😉
Tím tvým referátem si ovšem nevyvrátil skutečnost, že Corsa vyšla z předem uvedeného GP, totiž základ měl Fiat.
...a chces povedat, ze Sedici nie je vysledkom spoluprace s Fiatom? to ze ho suzuki uviedlo na trh skor nic neznamena...takisto aj nový Splash je vyrobený v spolupráci s Oplom a uz sa predáva, kdezto nová agila ci ako sa bude volat este ma k premiere pol roka...ako fakt mi unikaju niektore myslienky, ktore si nam chcel ozrejmit...proste je to tak, ze ty si anti talian, A2 je talian...ale realita je taka aka je a treba ju tak aj brat a nie tu vymyslat nezmysli...howk :-!
No ono to Grande neni tak špatné. Kdybych si měl koupit auto v táhle třídě, tak mimo Mazdy 2 bych Grande bral. Problem je ale asi ve Fiat čr. Spoustě známých třeba Bravo, nebo Fiorino nic neříká. Prostě ho nikdy neviděli.....
GP se individualizuje a to je dobře, hlavně v dnešní době unifikace, je vidět že s unifikací mají někteří borci problém, viz nahoře a maj to v hlavě trochu víc pomotaný.
GP je trefa, pro mladý lidi si neumím představit vhodnější auto, snad jen tu Corsu a M2 bych viděl jako alternativy, Fabia s bílou střechou to nezachrání. Tu nezachrání ani rozklek bojovníka SUMO.
Prostě GP jede dál a je radost to sledovat.
GP je trefa, pro mladý lidi si neumím představit vhodnější auto, snad jen tu Corsu a M2 bych viděl jako alternativy, Fabia s bílou střechou to nezachrání. Tu nezachrání ani rozklek bojovníka SUMO.
Prostě GP jede dál a je radost to sledovat.
Jeden se tu docte "vedecke" analyzy o tom, jak teoreticti "vedatori" "studuji" vlastnosti auta a vynaseji a zatracuji auta na zaklade pouheho sednuti si do nich. Tito vedatori sice nevi jak jednotlive vozy jezdi, jak se chova motor, jak "sedi" na silnici...presto dokazi jednoznacne urcit, kdo je nadprumerny, kdo je dobry a spatny. 😉 Vyvolat to muze jedine, ironicky usmev.
Za sebe mohu napsat, ze pro pohyb ve meste si pujcuji mensi vozy kolegu kvuli parkovani. Muzu si vybrat FI., FII. nebo Polo. Vetsinou si beru Polo (nejen pro jeho na cistotu dbajici uzivatelku), je nejtissi, komfortnejsi...pokud neni k dispozici pak FI., ktera na me pusobi bytelnejsim a prijemnejsim dojmem (stredni vybava), nez tvrdymi, nevzhlednymi, sedymi plasty; neprirozene vysokym posazem (jako na aute, ne v nem), legracne nastavenym posilovacem rizeni a motorkem, jehoz odhlucneni je v soucasnem Polu a starsi Fabii lepsi.
Vzhledem k nutnosti obmeny druheho vozu si zena v lednu vybirala neco maleho na jezdeni do prace, do uzsiho vyberu se dostaly modely Clio III., GP, Polo a Ibiza. Nijak jsem do vyberu nechtel zasahovat...ono si prosazovat nejake preference, jen kvuli sobotnimu dojezdu pro ranni pecivo nema smysl. Finale probehlo mezi italem a spanelem, kdy prodejce jedne ze znacek prokazal takovou laxnost a nepruznost v jednani, ze vyhral jiny vuz nez pro ktery jsme puvodne jeli. Servisovat vsak 4-5let vuz u nekoho, kdo se chova jako prodavac Mototechny je uz predem vopruz.
Fabia II byla vyrazena uz v prvnim rozstrelu, kdy generalni prodejce diky dobrym vztahum dokazal tri VW Group pristavit v jednu chvili na jedno misto. Nevzhledna, vysoka, uzka a nejhure vybavena...
Tot tedy osobni zkusenost bez jakekoliv zaste. 😉 😄
Za sebe mohu napsat, ze pro pohyb ve meste si pujcuji mensi vozy kolegu kvuli parkovani. Muzu si vybrat FI., FII. nebo Polo. Vetsinou si beru Polo (nejen pro jeho na cistotu dbajici uzivatelku), je nejtissi, komfortnejsi...pokud neni k dispozici pak FI., ktera na me pusobi bytelnejsim a prijemnejsim dojmem (stredni vybava), nez tvrdymi, nevzhlednymi, sedymi plasty; neprirozene vysokym posazem (jako na aute, ne v nem), legracne nastavenym posilovacem rizeni a motorkem, jehoz odhlucneni je v soucasnem Polu a starsi Fabii lepsi.
Vzhledem k nutnosti obmeny druheho vozu si zena v lednu vybirala neco maleho na jezdeni do prace, do uzsiho vyberu se dostaly modely Clio III., GP, Polo a Ibiza. Nijak jsem do vyberu nechtel zasahovat...ono si prosazovat nejake preference, jen kvuli sobotnimu dojezdu pro ranni pecivo nema smysl. Finale probehlo mezi italem a spanelem, kdy prodejce jedne ze znacek prokazal takovou laxnost a nepruznost v jednani, ze vyhral jiny vuz nez pro ktery jsme puvodne jeli. Servisovat vsak 4-5let vuz u nekoho, kdo se chova jako prodavac Mototechny je uz predem vopruz.
Fabia II byla vyrazena uz v prvnim rozstrelu, kdy generalni prodejce diky dobrym vztahum dokazal tri VW Group pristavit v jednu chvili na jedno misto. Nevzhledna, vysoka, uzka a nejhure vybavena...
Tot tedy osobni zkusenost bez jakekoliv zaste. 😉 😄
Bez ohľadu na to, čo o ktorom aute viem, medzi FII a GP by som ukázal prstom na GP. Rozhodnutie by zmenili jedine výrazne lepšie vlastnosti Fabie, silnejší motor, lepšia výbava a lepšia cena. Čo je, ako tak pozerám diskusiu, od prvého do posledného bodu skôr sen ako skutočnosť.
U R right 😄 . Fabka druhe generace me prekvapila zejmena v tom, ze oproti puvodni generaci neprinasi krome divnych tvaru nic noveho. Vykouzlila mi na tvari napoprve usmev...ironicky 😉 . Naproti tomu FI. povazuji za jeden z nejpovedenejsich malych hatchbacku zacatku tisicileti.
Pekne. Jen nam , prosim, jeste vysvetli, proc jsi nekoupil Fiestu nebo Fusiona? Vypada to, ze tve znalosti o autech jsou trochu omezene >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak sem nechoď a nebude ti nikdo vadit.
Milý Matelko, opäť si ukázal čo je v tebe a ako vieš okoreniť každú diskúziu ty. Hádaš sa prakticky s kažým a o všetkom. Napadáš, urážaš a nadávaš viacmenej každému, kto s tebou nesúhlasí... ;-\ Ja ám už som ti niekolkokrát ponúkal, že keď budeš reagovať normálne, budem aj ja teba brať ako partnera do debaty (a myslím že aj väčšina ostatných). Bohužial si ako kolovrátok. Stále dookola to samé. Urážky, nadávky . Ja nezkúšam nič ani pod superbom, ani kákom, insigniou ani pod svojou kolegyňou z roboty... >😒] A tebe odporúčam jediné - ak sa ti na tomto diskuznom webe nepáči, a máš pocit, že ti krivdí celý svet, nechoď sem a najdi si inú diskúziu. Možno ťa tam budú chápať a brať. Tu na aute.cz si väčšina prispevovatelov o tebe myslý svoje a ak octial vypadneš, myslým že nikto za tebou plakať nebude. Takže naposled, začni zo sebou niečo robiť, kapišto Daniel?? :-!
VW svolává Passaty a Tiguany. Motor zničeho nic zvýší otáčky až na velice vysoké hodnoty.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Danieli, to je holý fakt.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Danieli, představ si, že ti najednou vyletěj otáčky do nebes. Co uděláš?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fakt jo? Hh, tak ale to se stava. Nemyslim, ze by to nejak degradovalo VW jako automobilku. Nikdo neni dokonaly, chybicka se proste vloudila no >😁
No jo, to ale asi nevis jaky pozdvizeni tady bylo kdyz svolaval Fiat 😄
Stále stejné plačky - punto kupují mladí lidé a fabii důchodci. Nějak mi stále v tomhle nedochází rozdíl mezi těmi mladými a těmi důchodci. Jsou snad jen... lidé, a ti kupují auta. Nebo ne? Ještě tak by se možná dalo uvést, že ti mladí nezkušení holobrádci sednou na lep každému, kdo jim podsune vědomí "maserati pro kojence." To ti důchodci, lidé, kteří mají za sebou velké životní zkušenosti, to jsou zákazníci, kteří vybírají a vybrat umí...
Ale... aktuálně k diskuzi bych horní plačky zdejších bazalkářů srovnal především do realistické roviny. Totiž mladí lidé zde nekupují... neb mladí lidé by kupovat... chtěli. Já jen, aby bylo jasno.
Tedy vyzrálý člověk, který projede současnou nabídku a chce subkompak nemůže upředňostnit punto už jen proto, že je tu Corsa, 207 (nejprodávanější reprezentant) a Fabia II. Fabia II, ano uznávám, je kupována vyzrálými lidmi s přehledem. S přehledem o životě a s přehledem o autech. No, nelze než doporučit projetí se v Puntu a ve Fabii. Co se týká jízdy, tedy všeho toho, co k té jízdě přispívá (ergonomie, nástup brzd, komfort podvozku, volant a celková jízdní pohoda) je Fabia II na vrcholu své třídy a v tomhle předčí nejen Punto, ale i například Mazdu 2. Kdo ty vozy projel, ví o čem píši.
Tedy nepřeceňujme Punto. Je to mainstreamový, nereferneční, ničím nevybočující produkt a podle toho vypadají jeho prodeje. Na druhé straně není od věci Punto chválit za vnitřní rozměry a za velmi estetická zpětná zrcátka. Není to premiant ale ani propadák. Je to střed nabídky, a to je vlastně pro
fiat vyznamenání... vždyť ještě nedávno jsme tam dolů ani nedohlédli. Tak je fajn, že se fiat zvedá a snaží se zaujmout. Nabídka je značně okleštěná, modelové portfolio nedosáhne ani na běžný evropaký mainstream - malé a střední cabrio, střední sedan, kaombi, suv, hothatch, coupe... to vše jsou termíny ve fiatu neznámé. No, tak držme palce, inspirací může fiatu být například evropská jednička - Volkswagen. U něho se modelů takřka nedopočítáš... No, jen si představ, kde je dnes VW a kde Fiat... Jo, svět aut...
Ale... aktuálně k diskuzi bych horní plačky zdejších bazalkářů srovnal především do realistické roviny. Totiž mladí lidé zde nekupují... neb mladí lidé by kupovat... chtěli. Já jen, aby bylo jasno.
Tedy vyzrálý člověk, který projede současnou nabídku a chce subkompak nemůže upředňostnit punto už jen proto, že je tu Corsa, 207 (nejprodávanější reprezentant) a Fabia II. Fabia II, ano uznávám, je kupována vyzrálými lidmi s přehledem. S přehledem o životě a s přehledem o autech. No, nelze než doporučit projetí se v Puntu a ve Fabii. Co se týká jízdy, tedy všeho toho, co k té jízdě přispívá (ergonomie, nástup brzd, komfort podvozku, volant a celková jízdní pohoda) je Fabia II na vrcholu své třídy a v tomhle předčí nejen Punto, ale i například Mazdu 2. Kdo ty vozy projel, ví o čem píši.
Tedy nepřeceňujme Punto. Je to mainstreamový, nereferneční, ničím nevybočující produkt a podle toho vypadají jeho prodeje. Na druhé straně není od věci Punto chválit za vnitřní rozměry a za velmi estetická zpětná zrcátka. Není to premiant ale ani propadák. Je to střed nabídky, a to je vlastně pro
fiat vyznamenání... vždyť ještě nedávno jsme tam dolů ani nedohlédli. Tak je fajn, že se fiat zvedá a snaží se zaujmout. Nabídka je značně okleštěná, modelové portfolio nedosáhne ani na běžný evropaký mainstream - malé a střední cabrio, střední sedan, kaombi, suv, hothatch, coupe... to vše jsou termíny ve fiatu neznámé. No, tak držme palce, inspirací může fiatu být například evropská jednička - Volkswagen. U něho se modelů takřka nedopočítáš... No, jen si představ, kde je dnes VW a kde Fiat... Jo, svět aut...
myslím že fábiu a GP (vlastne celý B-segment) kupujú približne rovnakí zákazníci..ako si napísal..nie sú starí a mladí(ale ani inteligentní a blbí 😲 ) zákazníci..sú len ľudia čo kupujú autá..
Oni totiž ti mladí, si kupují i nová auta a svezou se při samotném výběru jistě více modely, tudíž dokáží posoudit, že v nové Fabii se jaksi cítí poněkud stísněně, o nulové zákl. výbavě viz. náhoře. Kde máš motory, GP T-Jet versus co? Fabia 1.6? >😁 >😁
No GP mozna nema nejlepsi materialy a nejlepe nejezdi, ale je proste krasne. A mnoho lidi je schopno mu ty neduhy odpustit prave diky jeho krasnemu designu. Jsou to asi predevsim malo zkuseni a mladsi ridici, kteri jeste nepotrebuji mit prvotridni komfort a jde jim vic o emoce, a zeny. Treba moji mame se GP moc libi a klidne by si ho koupila. Navic uz zkusenosti s Puntem (1. generace) a bylo to skvele auticko a navzdy s nim budu mit spojene pekne chvilky z meho detstvi. Nemelo nejlepsi materialy a asi ani nejlepe nejezdilo, ale bylo skvele a prezili jsme v nem bez uhony i jednu mensi bouracku. Takze ja budu Puntu (Grande Puntu) fandit, uz jen kvuli krasnym vzpominkam >😁 Ja myslim, ze je fajn, ze Fiat se nesnazi byt jako VW. Nemci delaji auta jinak, Italove jinak, a to je dobre. Rozmanitost musi byt. To ze Italove neudelaji z jednoho modelu maximum variant, ktere muzoz (kombi, mpv, crossover, kabrio) mi nejak nevadi. Proste jine smysleni. Rozhodne bych ale kvuli tomu italska auta nijak nepodcenoval. Nejsou mozna spickove kvalitni, ale krasna jsou skoro vzdy.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vzdyt jasne. Ale treba mlady ridic, ktery toho zatim moc nezkusil, si vezme krasny auto a ozeli i to, ze nema prvotridni materialy v interieru. A navic si taky myslim, ze kdyz cloveka uchvati exterier, tak je pak ke vsemnu takovy vlidnejsi. Bravo je taky krasne auto. Muj bratranek ma jeste stare Bravo a to je taky moc pekne. A sedel jsem i vevnitr a neprislo mi to jako neco uplne strasneho. Jasny, nikdy jsem nesedel treba v Golfu, ja celkove v moc autech (a v tech na interier vyhlasenych vubec ne), ale ono se da zvyknout na vsechno skoro. To jsou proste Italove, nikdy asi nebudou delat spickove interiery, ale diky tem designum jim to spousta lidi odpusti, tak nejak to znam ze sveho okoli.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak mne treb prijde designove mnohem zajimavejsi Bravo nez Golf. I kdyz bych s velkou pravdepodobnosti bral Golfa. Ale to Bravo je proste vymazlene, co se vzhledu tyka
GP nema horsi materialy nez vetsina aut tridy 😄 Bud beze strachu 😉
Ja se priznavam, ze nevim. Nemel jsem moznost v nem sedet. Ono je to dost subjektivni, to je jasne, nekomu se muzou zdat skvele, nekomu zase prumerne. Jak jsi napsal dole, ze Fabia II: neni vrcholem tridy - tak pro nekoho mozna jo, pro nekoho ne (pro me tedy ne, ale spatne na tom taky neni). Kazde to auto ma co nabidnout a kazdy si samozerjme udela svuj osobni zebricek. Objektivne se neda rict, jestli je to a to lepsi nez to. V necem je lepsi to, v necem ono. Ja v GP nesedel, takze fakt nemuzu hodnotit. Jako vsude jsem cetl, ze to neni zrovna uplne nejlepsi. Ale Ital proste chytne za srdce a pak mu clovek odpusti lecos. Si myslim.
to je správny postoj, nedá sa určiť všeobecne najlepšie auto B-segmentu..každý preferuje niečo iné..niekto dáva dôraz na dizajn, inému sa vidí dôležitejšie mať naj plasty..záleží na každom
Jj, tak tak. Dnes neni lehke si vybrat. Italove te osali krasnymi designy, Nemci skvelym interierem a celkovym zpracovanim, Francouzi zase utulnosti, skvelym komfortem, Japonci zase technikou (to si myslim ja, nezkuseny pubertak jeste, jen tak z toho, co ctu). Dnes je radost, vybirat si auto, ale taky z toho muze byt docela velke dilema a to pak neni dobre. V segmentu B bych asi sahl po GP nebo Polu (i kdyz uz je docela stare). Nvm, ja si nikdy neumim vybrat. Ale treba minulou sobotu jsem videl novou Ibizu a taky vypadala hodne dobre, takze to by byl taky dalsi adept. A nova Mazda 2 taky vypada velmi zajimave. Tezke rozhodovani by to bylo.
noo veru, rozhodovanie je dnes ťažké..ibiza sa mi z obrázkov nepáči, ktovie či naživo vyzerá lepšie, snáď áno
polo sa v záplave novších konkurentov dosť stráca, no je to vcelku dobrá voľba..ja by som bral GP-čko alebo tú mazdu dvojku (zvlášť pochvala pre japonských konštruktérov že sa nebáli ísť proti prúdu a postavili ľahšie auto :yes: )
polo sa v záplave novších konkurentov dosť stráca, no je to vcelku dobrá voľba..ja by som bral GP-čko alebo tú mazdu dvojku (zvlášť pochvala pre japonských konštruktérov že sa nebáli ísť proti prúdu a postavili ľahšie auto :yes: )
Taky se mi nelibila z obrazku, ale na vlastni oci to vypada fakt dobre 😉 😉
Polo se sice ztraci designem, ale interierem (a ten je u me dost rozhodujici pri hodnoceni auta) je na spici, podle toho co jsem cetl a videl obrazky a taky co jsem se par krat koukl pres okynko. Jj, japonci tohle fakt umi a to se mi na nich libi. I nova Mazda 6 je lehci nez predchozi generace.
Polo se sice ztraci designem, ale interierem (a ten je u me dost rozhodujici pri hodnoceni auta) je na spici, podle toho co jsem cetl a videl obrazky a taky co jsem se par krat koukl pres okynko. Jj, japonci tohle fakt umi a to se mi na nich libi. I nova Mazda 6 je lehci nez predchozi generace.
VW stagnuje, Fiat roste...tak to je. Hele, ze ty jsi uz hodne dlouho hatchem nejel 😉 Zkus to, po meste je to lepsi. Pak si presedni a jeste jednou...tvuj zebricek dostane jinych favoritu. 😄 A ne, Fabia II. neni na vrcholu tridy (snad krome prostoru nad hlavou a v kufru.
Ano jsou lide. Ale myslim ze to cos napsal je ***. Moje pritelkyne nosi tanga,ale pochybuju ze 80-ti leta pani je nosi taky... A jsou to preci jen lide a kupuji si spodni pradlo. Chapes chytraku?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A je to tu zase >😁
Pretože preto.. pretože jsem příliš mladý na design a lá Fabie, Polo. Protože se mi 207, Fiesta a Corsa nelíbí (o Ibize ani nemluvě).
P.S.: Kolikrát budeme ještě pod puntem číst tvou přehrnovací ohrnovačku?
P.S.: Kolikrát budeme ještě pod puntem číst tvou přehrnovací ohrnovačku?
Mnoho slov a myšlenka žádná. Ty máš jako dítě/student/nezaměstnaný/invalidní důchodce nebo co vlastně jsi jedinou výhodu, dostatek času. Času na to zaplevelit každou diskusi takovým kvantem nesmyslů, že nemá význam reagovat, protože by se člověk upsal. Řídil si fabii, clio, corsu, fiestu a polo? Nebo o nich víš jenom to co se píše na auto cz a firemních webech? 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Až vyrosteš, uděláš si řidičák (podle toho jak se vyhýbáš mnohým odpovědím na otázku jestli ho máš a co za auta už si šoféroval si dovolím tipnout že nemáš), vyděláš nějaký peníze a budeš se rozhodovat co koupit, dojdeš (možná, u tebe si nejsem jist) k něčemu čemu se říká poměr výkon/cena. Lidi se nekupujou auta že jsou "vrchol triedy". Kupujou si to, u čeho mají dojem že za své peníze dostanou odpovídající protihodnotu. Já nevím které auto je "vrcholem triedy" a ani mne to vlastně nezajímá, protože to považuju za zcela nepodstatnou informaci.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vis ze jsem tady pred nedavnem psal o srovnani Fabie 2 a GP a jaka ta auta na mne udelala dojem. Co se tyka interieru musim Skodu opravdu pochvalit (pokud si teda zvyknete na naprosto priserne ovladace klimatizace a stavitelnych zrcatek - to je opravdu desingova sila)! Ale jinak krome toho ze u noveho auta se ozyvaly kovove razy z predni napravy a nesla napoprve zaradit petka, to nebylo spatne. GP neni sice tak exaktne zpracovane, nebyl tak hladky chod ovladacich pacek jako u Fabie, s dverma ridice se muselo vice bouchnout, ale podstatna vec - motor, byt o 6kw slabsi nez ve Fabii je vyrazne lepsi a to minimalne rozdilem tridy! A to je GP jeste o 100 kg tezsi nez Fabia!
No a co se tyka financovani tak pri stejne porizovaci cene clovek Fabii preplati min o 40 tis.vic nez GP!!! A to si myslim je dostatecne durazny argument.
:no:
No a co se tyka financovani tak pri stejne porizovaci cene clovek Fabii preplati min o 40 tis.vic nez GP!!! A to si myslim je dostatecne durazny argument.
:no:
Říkám snad jasně že mne vrcholy nezajímaj, umíš číst? Pod výkonem si nesmíš představovat kW motoru, ale souhrn všech vlastností která od auta požaduješ. Pro někoho je to jenom kvalita plastů na palubce, asi aby přistál do měkýho až mu při bouračce zůstane neaktivní airbag jako v roomsteru, pro někoho značka. Viz škoda, kterou si rozhodne nekupují vyzrálí a výběru aut schopní lidé. Fábie se prodává proto že to je fábie, ne proto jaká je. Kupují si ji tady právě lidé, kteří neumí a nebo se bojí vybírat. A za tuto jejich slabost si nechá škoda hezky zaplatit. BTW máš řidičák? jaký auto řídíš? 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne to byl důvod proč musela opakovat crashtest
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neaktivovali se u vozu z prvnich dvou let vyroby ale to se tady neresi. :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Viac než smiešne" je tento průser obhajovat, navíc pokud VW ještě dělá že je vše v pořádku.
To volis dobre matelko,das prachy za neco co v zakladu nema nic ani tu debilni prihradku pred spolujezdcem. Proto ekonomicky smyslejici jedinec pujde do jineho auta(ne nutne GP). Jo a souhlasim s tim ze treba me je uplne u * co je vrchol tridy,tato informace mi nic nedava.
Matelko co mas za faro? (nemyslim anglicaky)
Matelko co mas za faro? (nemyslim anglicaky)
Ach jo, tady se už jen ztrácí čas na diskuzích Auto.cz :no:
Škoda Fabia II. Auto, které nezměnilo Škodovku. Nic nového do ní (krom absence dvířek schránky) nepřineslo.
A já se ptám: Prečo si mám kúpit ošklivou Fabiu keď možem
Grande Punto?
Kdyby byl důvod ke koupi Fabie vnitřní prostor, tak bych si ji koupil. Ale to by interiér nemohl být užší než v Puntu. Pro pohodlí a dobrý pocit z vozu je důležitý hlavně prostor, nebo snad ne? Fabia má možná lepší plasty, ale musí, protože jste s nimi oproti GP stále v kontaktu.
Ze základních motorů mohu vybírat mezi klapavou Fabii a být tak trochu pro smích a nebo osvědčený Fiatův čtyřválec? Nemluvě o silnějších benzínových variantách. Kdy budeme mít konečně 1,4 TSFI? A kdy konečně dostane Fobie konkurenceschopný malý diesel?
Pak se tady argumentovalo spolehlivostí. Srovnávat oba čerstvé modely v začátcích prodeje je trochu brzo, proto trochu historie.
Punto II bylo bezproblémové auto. Dle TUV se drží nahoře, v testu Autobildu přerovnalo mnoho konkurentů s lepším jménem. Dokonce ani nemělo problémy s táhly stabilizátorů, jako třeba Fábie. Servisní síť široká, dílů z druhovýroby dostatek, přecejen nás Polsko zásobuje.
Pak bychom mohli ještě srovnat Punto I a dobového konkurenta Felicii, ale to snad už by bylo trochu moc.
Takže prečo Fabii II a ne Grande Punto? Prečo nevolit jako 800 000 jiných kupců?
A já se ptám: Prečo si mám kúpit ošklivou Fabiu keď možem
Grande Punto?
Kdyby byl důvod ke koupi Fabie vnitřní prostor, tak bych si ji koupil. Ale to by interiér nemohl být užší než v Puntu. Pro pohodlí a dobrý pocit z vozu je důležitý hlavně prostor, nebo snad ne? Fabia má možná lepší plasty, ale musí, protože jste s nimi oproti GP stále v kontaktu.
Ze základních motorů mohu vybírat mezi klapavou Fabii a být tak trochu pro smích a nebo osvědčený Fiatův čtyřválec? Nemluvě o silnějších benzínových variantách. Kdy budeme mít konečně 1,4 TSFI? A kdy konečně dostane Fobie konkurenceschopný malý diesel?
Pak se tady argumentovalo spolehlivostí. Srovnávat oba čerstvé modely v začátcích prodeje je trochu brzo, proto trochu historie.
Punto II bylo bezproblémové auto. Dle TUV se drží nahoře, v testu Autobildu přerovnalo mnoho konkurentů s lepším jménem. Dokonce ani nemělo problémy s táhly stabilizátorů, jako třeba Fábie. Servisní síť široká, dílů z druhovýroby dostatek, přecejen nás Polsko zásobuje.
Pak bychom mohli ještě srovnat Punto I a dobového konkurenta Felicii, ale to snad už by bylo trochu moc.
Takže prečo Fabii II a ne Grande Punto? Prečo nevolit jako 800 000 jiných kupců?
Hh, s tim Puntem I a Felicii jsi se trefil presne >😁 Kdyz jsme si tenkrat vybirali auto, tak jsme rozhodovali mezi Puntem I a Felicii a vyhralo Punticko. Nikdy jsme toho nelitovali. Skvele auticko :yes:
Bla bla bla, bla bla bal? Bla, bla, bla, bla. Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.???? Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.!!!!!!!
TAK MI NĚKDO ŘEKNĚTE PREČO?????
VÁŠ DANIEL DIZAJN.
TAK MI NĚKDO ŘEKNĚTE PREČO?????
VÁŠ DANIEL DIZAJN.
P.S. Kdyby sis raději někomu řekl ať tě v tom alespoň sveze, a pak přesedl třeba do Fabie... to by byly hned jiné jedničky... Jinak jedničkou tohoto segmentu je dnes Corsa. Nedostižně. Ovšem jen do doby příjezdu nové Fiesty a nového POLA, pak budou tři jedničky - Corsa jako technický, prostorový i jízdní etalon třídy, Fiesta s atakem na mladé jezdce a POLO, harmonický elegán s nejvyváženějšími vlastnostmi. GP není ve třídě žádný premiant. Měl bys to vědět.
Měl by ses pokusit tu regulérně porovnat Corsu a Punto. Tehdy by ti nic jiného nezbylo, než přiznat Corse prvneství. Punto má necitlivé řízení (ten přepínač na město, to je přímo zoufalé), jedovaté brzdy a mírně jankovitý spodek. Corse není co vytknout. A to doslova.
Jestli myslíš zákl.výbavu (Fabia) jako švihadla, chybějící centrál, el. zrc. a pal. počítač, nemožnost vypnutí pravých. aibagů, nesignal. nezapn. bezp. pásů atd., pak věř, že tohle u zákl. GP najdeš. :yes:
Jinak GP je opravdu GRANDE :yes: