Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Grande Punto: Novinky pro rok 2008

Tento víkend mají dealeři Fiatu v Itálii den otevřených dveří a u této příležitosti se představí model Grande Punto ve verzi pro modelový rok 2008.
Zpět na článek
13. 6. 2008 09:46
neregistrovaný "matthias"
13. 6. 2008 12:06
neregistrovaný "matthias"
13. 6. 2008 11:00
neregistrovaný "baschwek"
13. 6. 2008 14:24
13. 6. 2008 14:23
13. 6. 2008 14:40
13. 6. 2008 14:42
13. 6. 2008 14:43
13. 6. 2008 14:44
13. 6. 2008 14:50
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 15:54
13. 6. 2008 16:20
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 16:28
13. 6. 2008 19:22
13. 6. 2008 20:41
13. 6. 2008 19:43
15. 6. 2008 17:26
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
13. 6. 2008 21:09
13. 6. 2008 15:36
15. 6. 2008 17:17
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 17:19
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
13. 6. 2008 14:14
13. 6. 2008 15:38
13. 6. 2008 15:38
13. 6. 2008 15:21
13. 6. 2008 14:52
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 09:10
neregistrovaný "creeping"
15. 6. 2008 17:34
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
13. 6. 2008 13:06
neregistrovaný "radiovka"
13. 6. 2008 14:51
13. 6. 2008 14:53
neregistrovaný "radiovka"
13. 6. 2008 14:55
14. 6. 2008 00:27
13. 6. 2008 16:24
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 17:28
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 17:16
13. 6. 2008 17:19
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:19
13. 6. 2008 17:20
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:21
13. 6. 2008 17:25
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:26
13. 6. 2008 17:30
neregistrovaný "PREMDA"
16. 6. 2008 08:47
16. 6. 2008 09:23
13. 6. 2008 17:17
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:18
13. 6. 2008 17:19
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:20
13. 6. 2008 17:21
13. 6. 2008 17:24
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:26
13. 6. 2008 17:23
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:25
13. 6. 2008 17:27
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:37
13. 6. 2008 17:39
13. 6. 2008 17:46
13. 6. 2008 19:43
neregistrovaný "baschwek"
15. 6. 2008 18:00
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 18:03
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
13. 6. 2008 21:16
13. 6. 2008 22:53
neregistrovaný "baschwek"
14. 6. 2008 13:33
neregistrovaný "baschwek"
14. 6. 2008 15:19
neregistrovaný "baschwek"
15. 6. 2008 15:41
neregistrovaný "baschwek"
16. 6. 2008 15:15
neregistrovaný "baschwek"
15. 6. 2008 18:17
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
16. 6. 2008 16:05
13. 6. 2008 08:34
Grandepunto je jen jedno
Pro některé modely není potřeba provádět facelift, jsou to ovšem jen ti nejlepší, ti kteří svým designem definují tento segment a jsou vzorem pro nově příchozí modely. Tohle je GP, bezkonkurenční nr.1 této kategorie.. (1.Design..., 1.Bezpečnost..., 1.Výbava... Vždy a ve všem na prvním místě.)
Rozbalit vlákno
42
13. 6. 2008 09:19
Re: Grandepunto je jen jedno
Ve všem ne. Například v tom nejdůležitějším, to jest v prodejích to jde dolů. O designu bychom mohli dlouze diskutovat, ovšem překvapuje mě ta bezpečnost, přeci jenom, jednička v bezpečnosti, to je velmi natěšené očekávání. A výbava? Myslíš ty barevné klíčky a obtisky? >:D

P.S. Kdyby sis raději někomu řekl ať tě v tom alespoň sveze, a pak přesedl třeba do Fabie... to by byly hned jiné jedničky... Jinak jedničkou tohoto segmentu je dnes Corsa. Nedostižně. Ovšem jen do doby příjezdu nové Fiesty a nového POLA, pak budou tři jedničky - Corsa jako technický, prostorový i jízdní etalon třídy, Fiesta s atakem na mladé jezdce a POLO, harmonický elegán s nejvyváženějšími vlastnostmi. GP není ve třídě žádný premiant. Měl bys to vědět.
13. 6. 2008 09:25
Re: Grandepunto je jen jedno
az na to, ze corsa a gp su surodenci ;-)
13. 6. 2008 09:31
Re: Grandepunto je jen jedno
5 hvězd je opravdu jednička, to bys mohl vědět, vzhledem ke stále přetřásaným 4* Fabie. Těch přesednutí do všech tvých vyjmenovaných modelů už jsem zažil dost a právě proto je GP bezkonkurenční. (Corsa vychází z GP, kdybys to náhodou nevěděl, takže tebou zmiňované přednosti jsou u GP samozřejmostí, z toho cos napsal sálá hrubá neznalost, ale teď to už konečně víš.) ;-)
13. 6. 2008 13:49
Re: Grandepunto je jen jedno
Mezi sourozeneckou totožností Punta a Corsy je obdobný kvalitativní vztah jako mezi sourozenectvím Megana a Logana. Nesmíš zapomínat, že jedna věc je to narýsovat a druhá pak to sešroubovat...

Měl by ses pokusit tu regulérně porovnat Corsu a Punto. Tehdy by ti nic jiného nezbylo, než přiznat Corse prvneství. Punto má necitlivé řízení (ten přepínač na město, to je přímo zoufalé), jedovaté brzdy a mírně jankovitý spodek. Corse není co vytknout. A to doslova.
13. 6. 2008 14:52
Re: Grandepunto je jen jedno
Takový nesmysly si můžeš víš co..? Řízení má úžasný, stejně jako Corsa, ve vyšších rychlostech krásně ztuhne, brzdy jsou hodně ostré, no a co, to není na škodu. Podvozek? To si děláš srandu, dospělejší než Fabia, vyzkoušej oba na 195, Fabia se díky vyšší stavbě nechová tak dobře, v zatáčkách se víc naklání.
Jestli myslíš zákl.výbavu (Fabia) jako švihadla, chybějící centrál, el. zrc. a pal. počítač, nemožnost vypnutí pravých. aibagů, nesignal. nezapn. bezp. pásů atd., pak věř, že tohle u zákl. GP najdeš. :yes:
13. 6. 2008 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 09:38
Re: Grandepunto je jen jedno
súhlasím GP ničim nepreskakuje konkurenciu...P207,Corsa či Clio III su na tom uplne rovnako ako GP ak nie lepšie...
Avatar - Pierro
13. 6. 2008 09:44
Re: Grandepunto je jen jedno
Brácho ty máš s tou murénou nějaký problém co??... >:-[]
neregistrovaný "matthias"
13. 6. 2008 09:46
Re: Grandepunto je jen jedno
Jestli bude nové Polo tak ošklivé a chudobné jako to současné tak ať raději ani nejezdí. Fabia II neni nejhorší ale žádný zázrak to očividně také není, Corsa je corsa, zaujme jen některou část lidí a co se týče GP tak to je prostě GP, je pěkný a navíc i prostorný. A že se v ČR neprodává, no ono to je logické protože češi su zaprdlí a kupují jen Škodovky, Thalie a Logany...
13. 6. 2008 09:51
Re: Grandepunto je jen jedno
Máš pravdu, a navíc GP se celkově prodá dvakrát víc než Fabií.
13. 6. 2008 10:03
Re: Grandepunto je jen jedno
Zaprdlej seš tak akorát možná ty, protože ne každý si myslí, že GP je pěkný a prostorný. Ona Corsa je totiž stejně prostorná jako Punto, je to model na stejné platformě (výsledek společného vývoje) - asi si v tom nikdy neseděl, to že je něco vybouleného do všech stran ještě neznamená, že je to prostorné. Máš pravdu, Punto se neprodává, Češi kupujou lepší auta, těch loganů a thalií zas tolik není, ale proč tady neblábolit nesmysly.......a oni to Punto zas tak dobře nekupují ani jinde v Evropě, jestli to nebude tím, že nejenom Corsa, ale i Clio a 207 (z těch novějších) jsou prostě hezčí a lepší auta, o takových bombách jako nová Fiesta, Mazda2 nebo Seat Ibiza ani nemluvě....
13. 6. 2008 10:13
Re: Grandepunto je jen jedno
No samozřejmě, proč by neměla být Fiesta bomba, to hlavní totiž, design primárních linií značně přebírá z filozofie GP, což je krok, který zřejmě povede k úspěchu.
neregistrovaný "matthias"
13. 6. 2008 12:06
Re: Grandepunto je jen jedno
o těch thaliích bych diskutoval, ale to je jedno. Pohledem člověka, který nějaký ten pátek žije i v německu lze říci že GP se v německu prodává líp něž fabie, a to zdůvodu jednoduchých prostě je větší, a design daleko líbivější
Avatar - "Brňák"
13. 6. 2008 19:39
Re: Grandepunto je jen jedno
Já bych o tě "tháliích" klidně diskutoval. Protože to si většinou lidi kupujou jako svoje NOVÝ auto. A lepší nový auta? Je to na firmu kámo, na firmu. Jen pro příklad. Ve společných garážích shořelo někomu auto. bla bla... udělal se seznam "poškozených" aut (kouř, zápach). Na tom seznamu jsem viděl asi z 25 aut zhurba 5 soukromých (felicie, fabie...) Zbytek. A6 allroad, Passat, Octavia RS, Toyota,... a všechno psaný na firmu.

Jinak GP je opravdu GRANDE :yes:
13. 6. 2008 09:55
Re: Grandepunto je jen jedno
Kedze este nova Fiesta ani Polo neprislo nemozes predsa vediet ci Corsa ostane "technický, prostorový i jízdní etalon třídy". ;-) A ani to ci bude platit "Fiesta s atakem na mladé jezdce a POLO, harmonický elegán s nejvyváženějšími vlastnostmi." Nove Polo sa bude totizto zameriavat hlavne na mladych ludi - aby VW podchytilo mladu generaciu. Tomu zodpoveda aj dizajn noveho Pola - vyzera podstatne sportovejsie ako to sucasne.
neregistrovaný "baschwek"
13. 6. 2008 11:00
Re: Grandepunto je jen jedno
Proč by to nemohl vědět? To prostě bude pravda i kdyby to pravda nebyla. Aspoň už víme co bude gti psát za rok za dva.
13. 6. 2008 13:52
Re: Grandepunto je jen jedno
O tom přeci nemůže být vůbec sporu. Já vím, že POLO bude více na mladé. To ovšem neznamená, že to nebude harmonický elegán. Přece i dnešní POLO a Punto, to jsou takřka neporovnatelné světy - POLO jako etalon všeho - jízdy, materiálů, ergonomie, Punto jako běžný ničím nečnící italská produkce.
Avatar - gld
13. 6. 2008 14:13
Re: Grandepunto je jen jedno
ty voe, veštiareň už zase otvorila? nové polo-auto bude elegán zameraný na mladých...wow
13. 6. 2008 14:19
Re: Grandepunto je jen jedno
Ci elegan neviem ale ze to bude viac menej sportovec zamerany na mladych to viem naisto. ;-)
13. 6. 2008 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
13. 6. 2008 14:24
Re: OT
v mém blogu máš o Ladách s wankelem. Kdysi ses se mnou do krve hádal, že je to nesmysl ;-)
Avatar - T613
13. 6. 2008 14:23
Re: OT
což není nic překvapujícího, když je to teď v "módě" ;-)
13. 6. 2008 14:40
Re: OT
Dost vela znaciek sa potom nevyzna v mode. ;-) C3 Thalia Clio Punto Grande Punto Yaris Splash Fabia na sportovcov nevyzeraju.
Avatar - T613
13. 6. 2008 14:42
Re: OT
Což je jen dobře, protože už se mi ta rádoby sportovnost zajídá ;-)
13. 6. 2008 14:43
Re: OT
Mne to zatial naopak vyhovuje. Zatial sa ratam k sportovcom (ze sportujem) a nie k pretekarom (ze mi brucho preteka cez opasok). ;-) >:D
Avatar - T613
13. 6. 2008 14:44
Re: OT
krásně řečeno >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 14:50
Re: OT
Protoze nosis ksandy >:D Zdravime do Blavy ;-)
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 16:20
Re: OT
A taky s ksandama :-)
Avatar - T613
13. 6. 2008 16:28
Re: OT
hlavně že nenosíte stringy :-!
Avatar - T613
13. 6. 2008 20:41
Re: OT
tady sem ti našel povídání o nich >:-[] [odkaz]
Avatar - "Brňák"
13. 6. 2008 19:43
Re: OT
Těd se mi tady pod okny snaží zaparkovat jedna důchodkyně v Polu. Nejde jí to. Je to těžký. Vejdi se mezi dvě auta (sotva je tam 6m). Já ty mladý v tom Polu ani moc nevidím. To spíš vidím jen jak kolem mně prolítne GP a v něm 20ti letej "uličník". Takže asi tak.
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 17:26
Re: OT
Divne ze doposud polo etalonem tridy nebylo...v nicem...
13. 6. 2008 21:09
Re: OT
Hod nejak odkaz na to nove Polo.... :-)
13. 6. 2008 15:36
Re: OT
Ty snad radíš automobilkám, co mají vyrobit? Nechápu, jak můžeš hodnotit auto, když si v něm ani nejel, ba ani neviděl v reálu. Navíc design fiesty je už okoukaný a to se ještě ani nezačla prodávat. A fobii si spíš kupují důchodci než mladí lidé, což je pro fiat zřejmou výhodou. A co se týče corsy, měl by si slyšet naříkání majitelů na dílenské zpracování. Vyrábí se už rok a půl a pořád nejsou u opelu schopni vylepšit slícování schránky před spolujezdcem.
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 17:17
Re: OT
Gti=zase vedle jak ta jedle. No jiste,pro nekoho kdo je do krve zastancem VW nemuze byt fiat rovnocennym konkurentem a jen proto ze je to fiat tak je hned horsi... Je to tu furt dokola! Nejsi prodejcem VW? Skoro v kazde diskuzi o nejake znacce prosazujes VW! Pochop to uz,jsou lepsi auta nez VW!!! Open eyes...
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 17:19
Re: OT
Jo a k vybave... Ta tva skvela Fabia nema v zakladu ani schranku pred spolujezdcem a nektere kontrolky v kaplicce ktere jsou takrka ve vsech autech samozrejmosti... To majitel grande punta v zakladu se muze jen smat... >:D
13. 6. 2008 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 15:38
Re: OT
Jenže kolik lidí si nastavuje opěrku hlavy?
13. 6. 2008 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 15:21
Re: OT
Nevim, netvrdil bych, ze je to jednicka - o zpracovani interieru se az takove chvaly nepisou, o vybave moc nevim, jestli nejak vynika nad ostatnimi, ... Ale tohle auto je proste pravy ital. Cloveka poblazni svym designem. To je tak roztomiloucke auticko, ze bych mu vsechny ty neduhy odpustil. Kdysi jsme meli Punto, jeste prvni generaci (myslim, ze to byla 1.). Dodnes na nej mam krasne vzpominky. A toto Grande Punto je jeste krasnejsi nez bylo to nase. Proste baby Masserati. Jinak to asi neni nejake "uberauto", i kdyz v minulorocnim testu 10 nejprodavanejsich aut segmentu B ve Svete motoru, vyhralo spolu s Fabii, ale ten design je uzasny podle me. Za to mu musim proste dat :yes:
13. 6. 2008 08:37
Titulek-chyba v názvu (pro redakci)
Chyba - Grande, nikoliv Grand. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
13. 6. 2008 08:55
Re: Titulek-chyba v názvu (pro redakci)
nedělej s překlepu globální spiknutí
Avatar - gld
13. 6. 2008 14:11
Re: Titulek-chyba v názvu (pro redakci)
hodí sa upozorniť nie? ;-\
Avatar - T613
13. 6. 2008 08:54
Modelová nabídka
Hlavně GP chybí kabriolet a kombík
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MajoThePuk
13. 6. 2008 11:51
Re: Modelová nabídka
tiez si myslim, ze GP by pristal kabriolet...a kombik by zrejme este viac vylepsil predajne cisla... :yes:
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 14:52
Re: Modelová nabídka
A cross, a cross wagon, a vrtulnik, a kanoe , a.... Prece kazdy auto nemusi mit vsechny karosarske varianty. Tedy pokud to neni VW, ale to je zase jina pisnicka, protoze to uz pak neni auto ;-)
Avatar - T613
13. 6. 2008 14:55
Re: Modelová nabídka
všechny ne, vynechal jsem sedan :-! >:D
13. 6. 2008 15:44
Re: Modelová nabídka
Možná mu chybí kabriolet, ale to je tak všechno. Narozdíl od Němců(především VW), kteří se snaží naroubovat na jednu podlahovou platformu všelijaké mpv, vyšší hatchbacky, cross FWD mpv, cross FWD vyšší hatchbacky, sedany, kombíky a další patvary, zůstává puntu alespoň nějaký charakter.
neregistrovaný "creeping"
13. 6. 2008 09:10
gp
dufam ze uz v septebri bude parkovat punto pod mojim oknoom >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2008 09:24
modelový rok 2009
a ne náhodou modelový rok 2009? co já vím tak modelový rok začíná po prázdninách a je značen rokem následujícím
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2008 09:55
Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR referenta
Nedá mi, abych nereagoval na další z mnoha blábolů ádva v příspěvku výše, kde tvrdí, že corsa vychází z Punta.

Je to samozřejmně nesmysl, protože Corsa a Punto byly vyvíjeny společně a byly výsledkem připravované těsnější spolupráce mezi GM a Fiatem - (v té době cca 3 až 5 let zpět - dokonce GM vlastnil část akcií Fiatu, kterých se později nicméně zbavil a spolupráci ukončil) a společný vývoj u dalších modelů tak vzal za své.

Je zajímavé, že když se tady psalo, že onen pseudoteréňák, co vyrábí Suzuki (i pro Fiat) je vlastně Suzuki, dozvěděli jsme se od podobných týpků, jako je ádva, že je to nesmysl, že je to výsledek spolupráce mezi Fiatem a Suzuki. To jenom na adresu té objektivity tady v diskuzích.

Co se týká corsy, nakonec data uvedení na trh a počty obou prodaných vozů taky ledacos napovídají a jak se zdá, Corsa nemusí vymýšlet nálepky na klíče, aby zvedla prodej.

Jinak právě ukončení spoluporáce s GM donutilo Fiat postavit Bravo na podvozku (platformě) Stila a alfy a lancie odpovídající velikosti budou používají (lancie již použila pro "novou" Deltu) stejnou platformu. Nakonec nástup Marchionneho na pozici CEO Fiatu a následná restrukturalizace byla s touto koncepcí spojena a je známé, že jedním z jeho prvních kroků byl příkaz ke sjednocení modelů - do té doby měl každý model z koncernu svůj "podvozek" až na jednou vyjímku.

Když tohle dávno dělal Ford (s Mazdou) nebo VW v rámci koncernu, byli zde (hlavně ovšem VW) od některých terčem hysterické kritiky, když na to přijde po dvaceti letech Fiat - je to úžasně progresívní....asi jako s těmi zde neustále omílanými úžasnými motory od Fiatu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pierro
13. 6. 2008 10:04
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
Berane ať si to po tobě čtu jak chci, stále mi uniká smysl tvého příspěvku. Obohatil si nás tu o informace, které jsou dávno známými fakty a samozřejmě jsi neopomenul rýpnout si do poněkud zaslepeného A2. Tak na příště, zkus to trochu stručněji.... ;-)
13. 6. 2008 10:16
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
Nepřipadáš si trošku trapně s těma výmyslama v nadpisu?
13. 6. 2008 10:19
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
Tím tvým referátem si ovšem nevyvrátil skutečnost, že Corsa vyšla z předem uvedeného GP, totiž základ měl Fiat.
13. 6. 2008 11:09
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
Co čeština, nechtělo by to něco dostudovat? >:D >:D
Avatar - MajoThePuk
13. 6. 2008 11:56
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
...a chces povedat, ze Sedici nie je vysledkom spoluprace s Fiatom? to ze ho suzuki uviedlo na trh skor nic neznamena...takisto aj nový Splash je vyrobený v spolupráci s Oplom a uz sa predáva, kdezto nová agila ci ako sa bude volat este ma k premiere pol roka...ako fakt mi unikaju niektore myslienky, ktore si nam chcel ozrejmit...proste je to tak, ze ty si anti talian, A2 je talian...ale realita je taka aka je a treba ju tak aj brat a nie tu vymyslat nezmysli...howk :-!
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 17:34
Re: Malá oprava dalšího z mnoha blábolů zakukleného PR refer
Jasny...myslim ze to neni o nalepkach na klicich...to prodeje nezvedne,ale muze to byt detail co mnoho majitelu potesi...tak to tady nezesmesnuj! Italske auta jsou o napadech a detailech...o tom je vlastne cela Italie...design
neregistrovaný "radiovka"
13. 6. 2008 13:06
GP
No ono to Grande neni tak špatné. Kdybych si měl koupit auto v táhle třídě, tak mimo Mazdy 2 bych Grande bral. Problem je ale asi ve Fiat čr. Spoustě známých třeba Bravo, nebo Fiorino nic neříká. Prostě ho nikdy neviděli.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enzo
13. 6. 2008 14:51
GPéčko
GP se individualizuje a to je dobře, hlavně v dnešní době unifikace, je vidět že s unifikací mají někteří borci problém, viz nahoře a maj to v hlavě trochu víc pomotaný.
GP je trefa, pro mladý lidi si neumím představit vhodnější auto, snad jen tu Corsu a M2 bych viděl jako alternativy, Fabia s bílou střechou to nezachrání. Tu nezachrání ani rozklek bojovníka SUMO.
Prostě GP jede dál a je radost to sledovat.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "radiovka"
13. 6. 2008 14:53
Re: GPéčko
Tohle Enzo bych viděl jako zaměstnance Fiatu :-)
13. 6. 2008 14:55
Re: GPéčko
Přesně tak. (..a jede bez faceliftu)
14. 6. 2008 00:27
Re: GPéčko
Prý "rozklek bojovníka SUMO" ... Tak to je mazec! >:D >:-[] :yes:
13. 6. 2008 15:06
Vedci, vedatori, studenti...
Jeden se tu docte "vedecke" analyzy o tom, jak teoreticti "vedatori" "studuji" vlastnosti auta a vynaseji a zatracuji auta na zaklade pouheho sednuti si do nich. Tito vedatori sice nevi jak jednotlive vozy jezdi, jak se chova motor, jak "sedi" na silnici...presto dokazi jednoznacne urcit, kdo je nadprumerny, kdo je dobry a spatny. ;-) Vyvolat to muze jedine, ironicky usmev.
Za sebe mohu napsat, ze pro pohyb ve meste si pujcuji mensi vozy kolegu kvuli parkovani. Muzu si vybrat FI., FII. nebo Polo. Vetsinou si beru Polo (nejen pro jeho na cistotu dbajici uzivatelku), je nejtissi, komfortnejsi...pokud neni k dispozici pak FI., ktera na me pusobi bytelnejsim a prijemnejsim dojmem (stredni vybava), nez tvrdymi, nevzhlednymi, sedymi plasty; neprirozene vysokym posazem (jako na aute, ne v nem), legracne nastavenym posilovacem rizeni a motorkem, jehoz odhlucneni je v soucasnem Polu a starsi Fabii lepsi.
Vzhledem k nutnosti obmeny druheho vozu si zena v lednu vybirala neco maleho na jezdeni do prace, do uzsiho vyberu se dostaly modely Clio III., GP, Polo a Ibiza. Nijak jsem do vyberu nechtel zasahovat...ono si prosazovat nejake preference, jen kvuli sobotnimu dojezdu pro ranni pecivo nema smysl. Finale probehlo mezi italem a spanelem, kdy prodejce jedne ze znacek prokazal takovou laxnost a nepruznost v jednani, ze vyhral jiny vuz nez pro ktery jsme puvodne jeli. Servisovat vsak 4-5let vuz u nekoho, kdo se chova jako prodavac Mototechny je uz predem vopruz.
Fabia II byla vyrazena uz v prvnim rozstrelu, kdy generalni prodejce diky dobrym vztahum dokazal tri VW Group pristavit v jednu chvili na jedno misto. Nevzhledna, vysoka, uzka a nejhure vybavena...
Tot tedy osobni zkusenost bez jakekoliv zaste. ;-) :-)
Rozbalit vlákno
9
13. 6. 2008 15:40
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Bez ohľadu na to, čo o ktorom aute viem, medzi FII a GP by som ukázal prstom na GP. Rozhodnutie by zmenili jedine výrazne lepšie vlastnosti Fabie, silnejší motor, lepšia výbava a lepšia cena. Čo je, ako tak pozerám diskusiu, od prvého do posledného bodu skôr sen ako skutočnosť.
13. 6. 2008 15:43
Re: Vedci, vedatori, studenti...
U R right :-) . Fabka druhe generace me prekvapila zejmena v tom, ze oproti puvodni generaci neprinasi krome divnych tvaru nic noveho. Vykouzlila mi na tvari napoprve usmev...ironicky ;-) . Naproti tomu FI. povazuji za jeden z nejpovedenejsich malych hatchbacku zacatku tisicileti.
16. 6. 2008 13:53
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Až s odstupom času. V čase uvedenia na trh mi tiež nepripadala byť dvakrát krásna a vydarená.
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 16:24
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Pekne. Jen nam , prosim, jeste vysvetli, proc jsi nekoupil Fiestu nebo Fusiona? Vypada to, ze tve znalosti o autech jsou trochu omezene >:-[]
13. 6. 2008 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
13. 6. 2008 17:14
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Tak tomu se říká nezásah dne
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2008 17:28
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Pokud se tyka aut tridy Fiesta, tak rozhodne!!!!!
13. 6. 2008 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 19:26
Re: Vedci, vedatori, studenti...
Protoze byl o 5k drazsi a nemel zelene potahy ;-)
13. 6. 2008 17:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:19
Re: Hňup Pjéro
Tak sem nechoď a nebude ti nikdo vadit.
13. 6. 2008 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:20
Re: Hňup Pjéro
Že ti to ještě nikdo neřek?
13. 6. 2008 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:25
Re: Hňup Pjéro
Že bys byl jedinej, kdo to ještě neví?
13. 6. 2008 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:30
Re: Hňup Pjéro
Tak, že sem ještě chodíš.
Avatar - Pierro
16. 6. 2008 08:25
Re: Hňup Pjéro
Milý Matelko, opäť si ukázal čo je v tebe a ako vieš okoreniť každú diskúziu ty. Hádaš sa prakticky s kažým a o všetkom. Napadáš, urážaš a nadávaš viacmenej každému, kto s tebou nesúhlasí... ;-\ Ja ám už som ti niekolkokrát ponúkal, že keď budeš reagovať normálne, budem aj ja teba brať ako partnera do debaty (a myslím že aj väčšina ostatných). Bohužial si ako kolovrátok. Stále dookola to samé. Urážky, nadávky . Ja nezkúšam nič ani pod superbom, ani kákom, insigniou ani pod svojou kolegyňou z roboty... >:-[] A tebe odporúčam jediné - ak sa ti na tomto diskuznom webe nepáči, a máš pocit, že ti krivdí celý svet, nechoď sem a najdi si inú diskúziu. Možno ťa tam budú chápať a brať. Tu na aute.cz si väčšina prispevovatelov o tebe myslý svoje a ak octial vypadneš, myslým že nikto za tebou plakať nebude. Takže naposled, začni zo sebou niečo robiť, kapišto Daniel?? :-!
Avatar - T613
16. 6. 2008 08:47
Re: Hňup Pjéro
náhodou už má i fanklub :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2008 09:20
Re: Hňup Pjéro
Nekecej???? >:D Já tam chcííííí takýýýýýýýý..... >:D >:-[]
Avatar - T613
16. 6. 2008 09:23
Re: Hňup Pjéro
napiš SZ da_b0mb .. jinak na mém profilu najdeš stránky fanklubu :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2008 09:29
Re: Hňup Pjéro
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:17
OT: VW svolava
VW svolává Passaty a Tiguany. Motor zničeho nic zvýší otáčky až na velice vysoké hodnoty.
Rozbalit vlákno
17
13. 6. 2008 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:19
Re: OT: VW svolava
Danieli, to je holý fakt.
13. 6. 2008 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:24
Re: OT: VW svolava
Už si zas povídáš sám se sebou?
13. 6. 2008 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:23
Re: OT: VW svolava
Danieli, představ si, že ti najednou vyletěj otáčky do nebes. Co uděláš?
13. 6. 2008 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 6. 2008 17:27
Re: OT: VW svolava
Tebe tam zabanovali.... Joudo, ani nevíš, co v tom případě máš udělat.
13. 6. 2008 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
13. 6. 2008 17:39
Re: OT: VW svolava
čo matelko urobí? no predsa povie ockovi aby dal nohu z plynu >:-[]
Avatar - Ronault.
13. 6. 2008 20:35
Re: OT: VW svolava
Zajde za tatínkem aby mu snížil postranní kolečka na jeho kole, protože má prostřední kolo ve vzduchu >:D
13. 6. 2008 17:35
Re: OT: VW svolava
Fakt jo? Hh, tak ale to se stava. Nemyslim, ze by to nejak degradovalo VW jako automobilku. Nikdo neni dokonaly, chybicka se proste vloudila no >:D
Avatar - da_b0mb
13. 6. 2008 17:43
Re: OT: VW svolava
No jo, to ale asi nevis jaky pozdvizeni tady bylo kdyz svolaval Fiat :-)
13. 6. 2008 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 17:56
Re: OT: VW svolava
To nevim. Ale kdyz vidim, jak se tady nekteri urazeji jen kvuli rozdilnym sympatiim vuci znackam, tak si to asi dokazu predstavit >:D
Avatar - T613
13. 6. 2008 20:35
Re: OT: VW svolava
už sme si zvykli, že svolávačky mají jen ti druzí
13. 6. 2008 18:00
PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Stále stejné plačky - punto kupují mladí lidé a fabii důchodci. Nějak mi stále v tomhle nedochází rozdíl mezi těmi mladými a těmi důchodci. Jsou snad jen... lidé, a ti kupují auta. Nebo ne? Ještě tak by se možná dalo uvést, že ti mladí nezkušení holobrádci sednou na lep každému, kdo jim podsune vědomí "maserati pro kojence." To ti důchodci, lidé, kteří mají za sebou velké životní zkušenosti, to jsou zákazníci, kteří vybírají a vybrat umí...

Ale... aktuálně k diskuzi bych horní plačky zdejších bazalkářů srovnal především do realistické roviny. Totiž mladí lidé zde nekupují... neb mladí lidé by kupovat... chtěli. Já jen, aby bylo jasno.

Tedy vyzrálý člověk, který projede současnou nabídku a chce subkompak nemůže upředňostnit punto už jen proto, že je tu Corsa, 207 (nejprodávanější reprezentant) a Fabia II. Fabia II, ano uznávám, je kupována vyzrálými lidmi s přehledem. S přehledem o životě a s přehledem o autech. No, nelze než doporučit projetí se v Puntu a ve Fabii. Co se týká jízdy, tedy všeho toho, co k té jízdě přispívá (ergonomie, nástup brzd, komfort podvozku, volant a celková jízdní pohoda) je Fabia II na vrcholu své třídy a v tomhle předčí nejen Punto, ale i například Mazdu 2. Kdo ty vozy projel, ví o čem píši.

Tedy nepřeceňujme Punto. Je to mainstreamový, nereferneční, ničím nevybočující produkt a podle toho vypadají jeho prodeje. Na druhé straně není od věci Punto chválit za vnitřní rozměry a za velmi estetická zpětná zrcátka. Není to premiant ale ani propadák. Je to střed nabídky, a to je vlastně pro
fiat vyznamenání... vždyť ještě nedávno jsme tam dolů ani nedohlédli. Tak je fajn, že se fiat zvedá a snaží se zaujmout. Nabídka je značně okleštěná, modelové portfolio nedosáhne ani na běžný evropaký mainstream - malé a střední cabrio, střední sedan, kaombi, suv, hothatch, coupe... to vše jsou termíny ve fiatu neznámé. No, tak držme palce, inspirací může fiatu být například evropská jednička - Volkswagen. U něho se modelů takřka nedopočítáš... No, jen si představ, kde je dnes VW a kde Fiat... Jo, svět aut...
Rozbalit vlákno
30
Avatar - gld
13. 6. 2008 18:06
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
myslím že fábiu a GP (vlastne celý B-segment) kupujú približne rovnakí zákazníci..ako si napísal..nie sú starí a mladí(ale ani inteligentní a blbí :-O ) zákazníci..sú len ľudia čo kupujú autá..
13. 6. 2008 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
13. 6. 2008 19:52
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
no..áno, hádaj od koho som ju odkukal ;-)
13. 6. 2008 18:22
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Oni totiž ti mladí, si kupují i nová auta a svezou se při samotném výběru jistě více modely, tudíž dokáží posoudit, že v nové Fabii se jaksi cítí poněkud stísněně, o nulové zákl. výbavě viz. náhoře. Kde máš motory, GP T-Jet versus co? Fabia 1.6? >:D >:D
13. 6. 2008 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2008 20:39
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
V měnění nadpisů jsi mistr Matelko ty a GTI
13. 6. 2008 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
16. 6. 2008 15:55
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Tak hlavně se ví že, seš naprosto trapnej DANIEL, tak si odpoj klávesnicu a kušuj.
13. 6. 2008 18:31
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
No GP mozna nema nejlepsi materialy a nejlepe nejezdi, ale je proste krasne. A mnoho lidi je schopno mu ty neduhy odpustit prave diky jeho krasnemu designu. Jsou to asi predevsim malo zkuseni a mladsi ridici, kteri jeste nepotrebuji mit prvotridni komfort a jde jim vic o emoce, a zeny. Treba moji mame se GP moc libi a klidne by si ho koupila. Navic uz zkusenosti s Puntem (1. generace) a bylo to skvele auticko a navzdy s nim budu mit spojene pekne chvilky z meho detstvi. Nemelo nejlepsi materialy a asi ani nejlepe nejezdilo, ale bylo skvele a prezili jsme v nem bez uhony i jednu mensi bouracku. Takze ja budu Puntu (Grande Puntu) fandit, uz jen kvuli krasnym vzpominkam >:D Ja myslim, ze je fajn, ze Fiat se nesnazi byt jako VW. Nemci delaji auta jinak, Italove jinak, a to je dobre. Rozmanitost musi byt. To ze Italove neudelaji z jednoho modelu maximum variant, ktere muzoz (kombi, mpv, crossover, kabrio) mi nejak nevadi. Proste jine smysleni. Rozhodne bych ale kvuli tomu italska auta nijak nepodcenoval. Nejsou mozna spickove kvalitni, ale krasna jsou skoro vzdy.
13. 6. 2008 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 19:16
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Vzdyt jasne. Ale treba mlady ridic, ktery toho zatim moc nezkusil, si vezme krasny auto a ozeli i to, ze nema prvotridni materialy v interieru. A navic si taky myslim, ze kdyz cloveka uchvati exterier, tak je pak ke vsemnu takovy vlidnejsi. Bravo je taky krasne auto. Muj bratranek ma jeste stare Bravo a to je taky moc pekne. A sedel jsem i vevnitr a neprislo mi to jako neco uplne strasneho. Jasny, nikdy jsem nesedel treba v Golfu, ja celkove v moc autech (a v tech na interier vyhlasenych vubec ne), ale ono se da zvyknout na vsechno skoro. To jsou proste Italove, nikdy asi nebudou delat spickove interiery, ale diky tem designum jim to spousta lidi odpusti, tak nejak to znam ze sveho okoli.
13. 6. 2008 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
13. 6. 2008 20:09
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
>:D ten bol dobrý
13. 6. 2008 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 20:11
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Tak mne treb prijde designove mnohem zajimavejsi Bravo nez Golf. I kdyz bych s velkou pravdepodobnosti bral Golfa. Ale to Bravo je proste vymazlene, co se vzhledu tyka
13. 6. 2008 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 20:18
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Je krasne dynamicke a pritom i elegantni. Tak krasne jemne tvary. Proste mne osobne se moc libi. I stare Bravo bylo moc pekne a tohle nove ho jeste predcilo. Proste emocemi nabite auto.
Avatar - gld
13. 6. 2008 19:55
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
hej, vybereš si fábiu kde ťa zožere tá zívajúca diera pred spolujazdcom >:D

v čom je GP nevyvážené matelko? že sa tam blbšie montuje tvoja detská sedačka?
13. 6. 2008 19:34
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
GP nema horsi materialy nez vetsina aut tridy :-) Bud beze strachu ;-)
13. 6. 2008 19:43
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Ja se priznavam, ze nevim. Nemel jsem moznost v nem sedet. Ono je to dost subjektivni, to je jasne, nekomu se muzou zdat skvele, nekomu zase prumerne. Jak jsi napsal dole, ze Fabia II: neni vrcholem tridy - tak pro nekoho mozna jo, pro nekoho ne (pro me tedy ne, ale spatne na tom taky neni). Kazde to auto ma co nabidnout a kazdy si samozerjme udela svuj osobni zebricek. Objektivne se neda rict, jestli je to a to lepsi nez to. V necem je lepsi to, v necem ono. Ja v GP nesedel, takze fakt nemuzu hodnotit. Jako vsude jsem cetl, ze to neni zrovna uplne nejlepsi. Ale Ital proste chytne za srdce a pak mu clovek odpusti lecos. Si myslim.
Avatar - gld
13. 6. 2008 19:58
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
to je správny postoj, nedá sa určiť všeobecne najlepšie auto B-segmentu..každý preferuje niečo iné..niekto dáva dôraz na dizajn, inému sa vidí dôležitejšie mať naj plasty..záleží na každom
13. 6. 2008 20:16
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Jj, tak tak. Dnes neni lehke si vybrat. Italove te osali krasnymi designy, Nemci skvelym interierem a celkovym zpracovanim, Francouzi zase utulnosti, skvelym komfortem, Japonci zase technikou (to si myslim ja, nezkuseny pubertak jeste, jen tak z toho, co ctu). Dnes je radost, vybirat si auto, ale taky z toho muze byt docela velke dilema a to pak neni dobre. V segmentu B bych asi sahl po GP nebo Polu (i kdyz uz je docela stare). Nvm, ja si nikdy neumim vybrat. Ale treba minulou sobotu jsem videl novou Ibizu a taky vypadala hodne dobre, takze to by byl taky dalsi adept. A nova Mazda 2 taky vypada velmi zajimave. Tezke rozhodovani by to bylo.
Avatar - gld
13. 6. 2008 20:23
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
noo veru, rozhodovanie je dnes ťažké..ibiza sa mi z obrázkov nepáči, ktovie či naživo vyzerá lepšie, snáď áno

polo sa v záplave novších konkurentov dosť stráca, no je to vcelku dobrá voľba..ja by som bral GP-čko alebo tú mazdu dvojku (zvlášť pochvala pre japonských konštruktérov že sa nebáli ísť proti prúdu a postavili ľahšie auto :yes: )
13. 6. 2008 20:41
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Taky se mi nelibila z obrazku, ale na vlastni oci to vypada fakt dobre ;-) ;-)

Polo se sice ztraci designem, ale interierem (a ten je u me dost rozhodujici pri hodnoceni auta) je na spici, podle toho co jsem cetl a videl obrazky a taky co jsem se par krat koukl pres okynko. Jj, japonci tohle fakt umi a to se mi na nich libi. I nova Mazda 6 je lehci nez predchozi generace.
13. 6. 2008 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 21:58
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Nezalozil VW Hitler? ;-)
13. 6. 2008 19:32
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
VW stagnuje, Fiat roste...tak to je. Hele, ze ty jsi uz hodne dlouho hatchem nejel ;-) Zkus to, po meste je to lepsi. Pak si presedni a jeste jednou...tvuj zebricek dostane jinych favoritu. :-) A ne, Fabia II. neni na vrcholu tridy (snad krome prostoru nad hlavou a v kufru.
neregistrovaný "baschwek"
13. 6. 2008 19:43
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
A co teprv když má fábyje cvaj litý kola, to je teprv kára! :-)))
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 18:00
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
Ano jsou lide. Ale myslim ze to cos napsal je ***. Moje pritelkyne nosi tanga,ale pochybuju ze 80-ti leta pani je nosi taky... A jsou to preci jen lide a kupuji si spodni pradlo. Chapes chytraku?
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 18:03
Re: PUNTOZNÍ ARGUMENTY
jo a jeste...muj kamarad,mlady clovek(24) si koupil porsche carrera, ted uvazuje o modene,tak mi prosim vysvetli tu hloupost ze mladi lide nekupuji,ze by jen chteli...??? Mimochodem ve svych 21 jsem si koupil nove auto,chtel jsem a koupil...kde je problem? v tvem chorem mozku
13. 6. 2008 20:37
PUNTOZNÍ ARGUMENTY
toto byl jen preklik >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2008 21:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ronault.
13. 6. 2008 21:21
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
A je to tu zase >:D
13. 6. 2008 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
14. 6. 2008 22:02
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
prečo prečo prečo?? ale prečo? a prečo? môže mi niekto povedať prečo?

ty tupec, si tupec..tupec tupec tupec

>:D
Avatar - T613
13. 6. 2008 22:44
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Pretože preto.. pretože jsem příliš mladý na design a lá Fabie, Polo. Protože se mi 207, Fiesta a Corsa nelíbí (o Ibize ani nemluvě).
P.S.: Kolikrát budeme ještě pod puntem číst tvou přehrnovací ohrnovačku?
neregistrovaný "baschwek"
13. 6. 2008 22:53
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Mnoho slov a myšlenka žádná. Ty máš jako dítě/student/nezaměstnaný/invalidní důchodce nebo co vlastně jsi jedinou výhodu, dostatek času. Času na to zaplevelit každou diskusi takovým kvantem nesmyslů, že nemá význam reagovat, protože by se člověk upsal. Řídil si fabii, clio, corsu, fiestu a polo? Nebo o nich víš jenom to co se píše na auto cz a firemních webech? ;-)
14. 6. 2008 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
14. 6. 2008 13:33
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Až vyrosteš, uděláš si řidičák (podle toho jak se vyhýbáš mnohým odpovědím na otázku jestli ho máš a co za auta už si šoféroval si dovolím tipnout že nemáš), vyděláš nějaký peníze a budeš se rozhodovat co koupit, dojdeš (možná, u tebe si nejsem jist) k něčemu čemu se říká poměr výkon/cena. Lidi se nekupujou auta že jsou "vrchol triedy". Kupujou si to, u čeho mají dojem že za své peníze dostanou odpovídající protihodnotu. Já nevím které auto je "vrcholem triedy" a ani mne to vlastně nezajímá, protože to považuju za zcela nepodstatnou informaci.
14. 6. 2008 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 6. 2008 14:11
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Vis ze jsem tady pred nedavnem psal o srovnani Fabie 2 a GP a jaka ta auta na mne udelala dojem. Co se tyka interieru musim Skodu opravdu pochvalit (pokud si teda zvyknete na naprosto priserne ovladace klimatizace a stavitelnych zrcatek - to je opravdu desingova sila)! Ale jinak krome toho ze u noveho auta se ozyvaly kovove razy z predni napravy a nesla napoprve zaradit petka, to nebylo spatne. GP neni sice tak exaktne zpracovane, nebyl tak hladky chod ovladacich pacek jako u Fabie, s dverma ridice se muselo vice bouchnout, ale podstatna vec - motor, byt o 6kw slabsi nez ve Fabii je vyrazne lepsi a to minimalne rozdilem tridy! A to je GP jeste o 100 kg tezsi nez Fabia!
No a co se tyka financovani tak pri stejne porizovaci cene clovek Fabii preplati min o 40 tis.vic nez GP!!! A to si myslim je dostatecne durazny argument.
:no:
14. 6. 2008 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
16. 6. 2008 15:12
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
TY konkrétne platíš akurát detský lístok na autobus, exot
neregistrovaný "baschwek"
14. 6. 2008 15:19
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Říkám snad jasně že mne vrcholy nezajímaj, umíš číst? Pod výkonem si nesmíš představovat kW motoru, ale souhrn všech vlastností která od auta požaduješ. Pro někoho je to jenom kvalita plastů na palubce, asi aby přistál do měkýho až mu při bouračce zůstane neaktivní airbag jako v roomsteru, pro někoho značka. Viz škoda, kterou si rozhodne nekupují vyzrálí a výběru aut schopní lidé. Fábie se prodává proto že to je fábie, ne proto jaká je. Kupují si ji tady právě lidé, kteří neumí a nebo se bojí vybírat. A za tuto jejich slabost si nechá škoda hezky zaplatit. BTW máš řidičák? jaký auto řídíš? ;-)
14. 6. 2008 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
14. 6. 2008 15:53
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Ne to byl důvod proč musela opakovat crashtest
14. 6. 2008 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2008 11:47
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Neaktivovali se u vozu z prvnich dvou let vyroby ale to se tady neresi. :no:
15. 6. 2008 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
15. 6. 2008 15:41
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
"Viac než smiešne" je tento průser obhajovat, navíc pokud VW ještě dělá že je vše v pořádku.
15. 6. 2008 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
16. 6. 2008 15:15
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Co je tohle zase za dotaz? Áno, myslím si že se airbag neaktivoval, nenapsal jsem to pro tebe dost jasně?
Avatar - Ronault.
15. 6. 2008 17:45
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Když se Ti airbag aktivuje později než má, tak je to horší, než by se neaktivoval vůbec, Matelko. Airbagem ti totiž exploduje v tu nejhorší chvíli a to když jsi mu nejblíž.

Když se v tom nevyznáš, tak o tom nemluv :no:
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
15. 6. 2008 18:17
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
To volis dobre matelko,das prachy za neco co v zakladu nema nic ani tu debilni prihradku pred spolujezdcem. Proto ekonomicky smyslejici jedinec pujde do jineho auta(ne nutne GP). Jo a souhlasim s tim ze treba me je uplne u * co je vrchol tridy,tato informace mi nic nedava.
Matelko co mas za faro? (nemyslim anglicaky)
Avatar - Pierro
16. 6. 2008 10:54
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Majkle, ten auto nemá. Ten tahá kačera za tříkolkou a s mercedesem od Bburaga tak maximálně driftuje po kuchyni.... >:-[]
Avatar - "Brňák"
16. 6. 2008 15:58
Re: PUNTO PUNTO PUNTO
Mluvíš mi naprosto z duše!!!!!!!!! :yes:
Avatar - Johny.Rico
13. 6. 2008 22:54
Vy jste maximální koko*ti!
Ach jo, tady se už jen ztrácí čas na diskuzích Auto.cz :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
13. 6. 2008 22:55
Re: Vy jste maximální koko*ti!
hezký nadpis >:D
Avatar - gld
14. 6. 2008 22:05
Re: Vy jste maximální koko*ti!
absolútny súhlas >:D :yes:
Avatar - Ronault.
13. 6. 2008 23:38
FABIA FABIA FABIA
Škoda Fabia II. Auto, které nezměnilo Škodovku. Nic nového do ní (krom absence dvířek schránky) nepřineslo.

A já se ptám: Prečo si mám kúpit ošklivou Fabiu keď možem
Grande Punto?

Kdyby byl důvod ke koupi Fabie vnitřní prostor, tak bych si ji koupil. Ale to by interiér nemohl být užší než v Puntu. Pro pohodlí a dobrý pocit z vozu je důležitý hlavně prostor, nebo snad ne? Fabia má možná lepší plasty, ale musí, protože jste s nimi oproti GP stále v kontaktu.

Ze základních motorů mohu vybírat mezi klapavou Fabii a být tak trochu pro smích a nebo osvědčený Fiatův čtyřválec? Nemluvě o silnějších benzínových variantách. Kdy budeme mít konečně 1,4 TSFI? A kdy konečně dostane Fobie konkurenceschopný malý diesel?

Pak se tady argumentovalo spolehlivostí. Srovnávat oba čerstvé modely v začátcích prodeje je trochu brzo, proto trochu historie.
Punto II bylo bezproblémové auto. Dle TUV se drží nahoře, v testu Autobildu přerovnalo mnoho konkurentů s lepším jménem. Dokonce ani nemělo problémy s táhly stabilizátorů, jako třeba Fábie. Servisní síť široká, dílů z druhovýroby dostatek, přecejen nás Polsko zásobuje.
Pak bychom mohli ještě srovnat Punto I a dobového konkurenta Felicii, ale to snad už by bylo trochu moc.

Takže prečo Fabii II a ne Grande Punto? Prečo nevolit jako 800 000 jiných kupců?
Rozbalit vlákno
2
14. 6. 2008 10:59
Re: FABIA FABIA FABIA
Hh, s tim Puntem I a Felicii jsi se trefil presne >:D Kdyz jsme si tenkrat vybirali auto, tak jsme rozhodovali mezi Puntem I a Felicii a vyhralo Punticko. Nikdy jsme toho nelitovali. Skvele auticko :yes:
14. 6. 2008 14:02
Re: FABIA FABIA FABIA
Tomu se rika trefa primo na komoru!!! :yes: .
Jinak pro zajimavost, mel jsem ted tyden zapujsenou Felicii jako nahradni vuz. Musim rict ze i pres 320 zlepseni Felicia nikdy autem nebyla!!! >:D
Avatar - "Brňák"
16. 6. 2008 16:05
507
Bla bla bla, bla bla bal? Bla, bla, bla, bla. Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.???? Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.Bla, bla, bla, bla.!!!!!!!
TAK MI NĚKDO ŘEKNĚTE PREČO?????
VÁŠ DANIEL DIZAJN.
Rozbalit vlákno
0