Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
1,5
| 6. 2. 2019 13:20
Patnáctistovka za milion. Myslím, že 4 - 2 válce s objemem 1500 je příliš moc na takové auto. 1,0TSI by bylo akorát. A možná by to pak bylo za 650 ? ;-) :-! 8-s
Avatar - Ozzman
1,5
| 6. 2. 2019 13:21
Jestli chceš litrový tříválec v kombiku střední třídy, zkus Ford ;) Ale musíš někam do Nizozemska, tady není v ceníku >:D
Avatar - CHerokee
1,5
| 6. 2. 2019 13:30
To bude terno! >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
1,5
| 7. 2. 2019 19:46
Do auta patří diesel! Žádný motor ze sekačky na trávu! :no:
Avatar - iudex
1,5
| 6. 2. 2019 14:16
Ono nie je problém vo výkone ani samotnom objeme (Sup nie je prehnane ťažké auto a 150 koní je štandard triedy, viď najtypickejšia motorizácia 2,0TDI s týmto výkonom), ale práve v jeho eko-naladení (priškrtení). Predchodca mal menší objem a autu stačil, takže v objeme chybu nehladaj. Odznieva to naprieč redakciami pri každom teste 1,5TSI, ten motor je proste strašne pridusený, filter pevných častíc s spolu s na úsporu naladeným motormenežmentom to zabíja a ako píše redaktor, auto pôsobí v zrýchlení o 2 se*** pomalšie, než udáva papier. A je to fakt škoda, pretože pre normálne jazdenie by tých 150 benzínových koní mohlo postačovať.
Avatar - woody-alien
1,5
| 6. 2. 2019 14:48
Je to tak. A z toho důvodu taky nejásám kdykoliv se při představení nějakého koncernu v poslední době k obvyklým tříválcovým litrům vzývá 1.5 TSI jako ten pohon, který to všechno zachrání.
1,5
| 6. 2. 2019 15:02
No ale myslím, že to je jen otázka softwarovýho nastavení, který ti nějaká firma zabývající se chiptuningem dokáže poladit ;-)
1,5
| 6. 2. 2019 15:13
Přesně, ten váhavý software je asi jen důsledek nutnosti splnit brutální emisní limity. :-O
1,5
| 6. 2. 2019 16:28
Ovšem není nutný si takový váhavý software v autě ponechávat >:D

No možná na tom taky svoji vinu ponesou trošku delší převody než by bylo optimální pro daný motor opět ve snaze vyhovět hulibrkům z Bruselu.
Avatar - wakantanka
1,5
| 6. 2. 2019 20:54
No to je nápad. Kúpiť auto za 800 tisíc a ešte vychytávať muchy čiptuningom. :-) To mi pripadá ako v dobe Š120, akurát že vtedy moc na výber nebolo. A ešte dve veci ma napadli : 1. záruka ? 2. kto a ako to spraví keďže je to v podstate nový motor ?
1,5
| 7. 2. 2019 02:23
Zato ale nemůže Škoda, poděkuj do Bruselu! :-O
1,5
| 7. 2. 2019 08:20
Přesně tak. A tobě nezbyde nic jinýho než se s tím buď smířit a nebo s tím * ;-)
Máš pravdu, že momentálně čiptuning na 1,5 TSI budeš asi těžko shánět. Je to dost novinka. Počítám, že je to otázka pár měsíců kdy to firmy začnou nabízet.
Avatar - Ada je zase tady
1,5
| 7. 2. 2019 20:57
Přišel čas na definitivní zákaz zážehových motorů: [odkaz]
1,5
| 8. 2. 2019 13:58
Nebo na "zákaz" Ády... >:D
Avatar - iudex
1,5
| 7. 2. 2019 08:28
Presne tak. Tuniť auto za také prachy a riskovať? Ostatne najnovšie normy a hlavne filter pevných častíc u benzínu výrazne sťažili aftermarket úpravy, od čipu motora po custom výfuky, ak to nemáš od špičkovej firmy (AC Schnitzer, Remus a pod., kde si za to draho zaplatíš) so zárukou, tak riskuješ, že neprejdeš cez STK/EK, prípadne Ti odoprú záručnú opravu v servise, nehovoriac o hrozbe poškodenia či rozpadu motora (zdravíme Thomasina).
1,5
| 7. 2. 2019 12:14
A riskuješ jako konkrétně co? A s DPF si nelam hlavu. Auta s ním se čipují už léta a fungují bez problémů. A STK projdeš úplně normálně. Nesmíš žrát každej hoax, který se kde dočteš. ;-)
Avatar - iudex
1,5
| 7. 2. 2019 13:04
Riskuješ veľa, ako som písal od neuznania záruky až po poškodenie motora. Majiteľ (neznačkového) servisu, kde chodím, mi pravidelne rozpráva o tom, ako sa v posledných rokoch súčiastky (v rámci šetrenia) dimenzujú len presne na daný výkon, žiadne predimenzovávanie ako v minulosti. Takže keď zrazu čipom pridáš tretinu výkonu naviac, je oveľa väčšie riziko, že to tá sústava nevydrží a niečo odíde.
A GPF som myslel z hľadiska výmeny výfuku, spraviť cat-back bude oveľa náročnejšie, mnohé firmy sa na to vykašlú, takže Ti zostane buď len koncovka (čo nemá až taký význam), alebo vyhodenie GPF a potom neprejdeš na EK.
1,5
| 6. 2. 2019 19:44
Ta cena testovaného kousku je daná jeho extrémně bohatou výbavou. Kdo si bude kupovat motorizaci 1.5 TSI, bude určitě mnohem skromnější. A jako základní motor je 1.5 TSI slušná nabídka. Na rozdíl třeba od absurdního litrového tříválce v Mondeu!
Avatar - Ada je zase tady
1,5
| 7. 2. 2019 19:52
Když ti takové auto vyhovuje, kup si ho s normálním motorem a nebudeš mít problém.
Avatar - Dinar
1,5
| 7. 2. 2019 08:04
Stačí umět číst, je to v článku, superb kombi s tím motorem začíná na 689 tis., ty jen po stopadésáté a znova tupě přečteš cenu novinářského auta. No, nepřekvapils. >:-[] :no:
Avatar - Ozzman
Hodnocení
| 6. 2. 2019 13:47
Tedy, né že bych to Superbu nepřál, ale v textu je docela vytýkán výkon a projev motoru, což je věc, která patří k tomu nejdůležitějšímu na autě a ve výsledku jen půl hvězdy dolů ? To se mi zdá celkem nefér, když se tu strhávají hvězdy za mnohdy maličkosti....

Motor jsem zkoušel v Karoqu a musím souhlasit s textem, že se opravdu nezdá tak výkonný, jak uvádí údaje a charakteristikou jede spíše jako nafťák. Na obranu tohoto TSI, mnou zkoušený motor byl syrový, kolik měl testovaný Superb najeto ? Třeba se rozjezdí, jako jiné turbomotory ...
Hodnocení
| 6. 2. 2019 13:58
Z hodnotenia si musis odpocitat "skoda-bonus" jednu hviezdu, potom mas realny vysledok! :-)

Superb je v ramci triedy velmi dobre auto, o tom niet pochyb. Ale zeby bol az taky dokonaly? Auto skoro za milion a ma len xenony (budicek Skoda, je rok 2019!). Motor vahavy a sklbajuci. Display multimedialneho systemu stale utopeny pod vyduchmi klimy. No a toto je material palubnej dosky u auta za skoro milion (rovnaky som videl na svokrinom rapide v zaklade):
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:02
Když já pořád tak nějak doufám, že je to hodnocení z přesvědčení autora a né nějaká konspirace >:D

K materiálům, neříkám, že konkurence je někde o dost dál, ale když pak někdo tvrdí, že ten Superb je někde jinde a hází ho do prémie, po té, co jsem zkoušel LaK a třeba výplně dveří byly na úrovni Oktávky Ambition, tak jsem se nad tím pousmál. Je to prostě typický mainstream se vším všudy, jedna značka má tohle, druhá zas tamto... bohužel všichni výrobci šetří, u mého auta měla předchozí generace měkčené plasty i u nohou, další už to taky nemá... stejné Sup/Passat a jiní... :-) Ale Andy ti to vysvětlí, jak interiéry Škodovek jsou lepší, než MB...

>:-[]

Superb je velmi povedené auto, ale asi bych radši 2.0TDI ;) Tam klidně 4,5* uvěřím.
Avatar - Ada je zase tady
Hodnocení
| 7. 2. 2019 19:56
Poslední větu tesat do kamene! :yes:

BTW, ten Sup na obrázku má prasklá přední pera? 8-s
Hodnocení
| 10. 2. 2019 21:25
Xenony versus LED.
Po zkušenosti z Astry a srovnání LED matrix a jejích minulých natáčecích bi-xenonů mohu říct, že nevidím důvod, proč by bi-xenony (zde navíc doplněné nějakým systémem vykrývání protijedoucích vozidel) měly být špatné.
Svítí to dobře, technologie je funkční a vyzkoušená. Maximálně vyměníte výbojku za dva tisíce. Proti LED světlometům, kde jsou opravy otázkou a levnější verze dělají na vozovce "fleky" vzhledem k malému počtu segmentů... Navíc ten otravný nafialovělý nádech....

To, že má superb i dnes "jen" bi-xenony je dáno tím, že auta se modernizují v cca 3-4 letých vlnách, resp sedmiletých cyklech.
Avatar - DoubleSix
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:11
Co se TSi motoru týče, nevím jak ta 1.5, já mám v Superbu ještě tu 1.4, tak mi přijde, že se s tím dá jezdit docela slušně. Dynamika s ohledem na 150 koní je OK. Takže to vypadá, že EU přitvrdila a ten nový TSI je stejně unylý, jako 140kW TDI :-(

Co se týče vypínání 2 válců, tak ze začátku opravdu nebyl znatelný rozdíl mezi tím, jestli jedu na 2 nebo 4 válce. Ale dnes, po roce a půl, je ten projev na dva válce příšerný (jak kdyby pod kapotou střílel kulomet).

Superb jako takový není špatné auto. Je prostorný, dobře zpracovaný. Ale jako minimum bych viděl spíše 1.8 TSI, místo xenonů LED, trochu lepší plasty ve spodní části palubovky, výkonnější brzdy, zrcadlení mobilu a parkovací kamera již v základu, ...
Avatar - Ozzman
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:15
Bohužel jsem 1.4TSI zkoušel jen v Oktávce na CNG, což je výkonnostně dost odlišný level, takže nemohu soudit, ale já si u 1.5TSI nestěžoval na to, že by bylo auto nějaké líné, nebo nedostatečné, jen ten motor nemá takovou chuť do otáček a 150k bych mu netipl, tak třeba 120-130 max. Srovnávám třeba s podobně výkonnými Ecoboosty. Neříkám, že je špatný, nebo pomalý :-)

Na 1.8TSI už budeš muset někam do bazaru :/ To odválo WLTP .... S autem jako takovým problém nemám, Supeb je plnohodnotná konkurence špičky střední třídy v EU mainstreamu ;)
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:15
1.8 tsi uz nebude, mal by ho nahradit 2.0 tsi 190 hp a to si myslim, ze je viac ako dostojny nastupca hlavne tam uz nebude nezmyselne obmedzenie krutaku pri automate na 250 Nm kvoli "suchej DSG" ale uz to bude mat plnotucnych 320Nm a mokre spojky ak sa nemylim. Manual 1.8 tsi mal v Supe tiez 320 Nm.
Avatar - iudex
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:21
Motoricky to bude jednoduché, Sup po facelifte dostane presne tie isté motorizácie, ako dnes predstavený f/l Passat, teda 1,5TSI 110 kW, 2,0TSI 140 a 200 kW, nafty 1,6TDI a 2,0TDI od 88 do 140 kW, otázne je BiTDI, čítal som tak aj tak, osobne myslím, že to zostane len pre Passat.
Avatar - Ozzman
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:25
Passat má 2.0 TDI 88kw ? To je jen 1.6 TDI ne ? Takový motor dostalo Mondeo po fl.
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:36
Rozmezí bylo myšleno pro oba motory, takže 1.6 88 kW a dvoulitr 110 a výš. Podladěný dvoulitr se 75 kW se nabízí jenom v užitkových autech od vw.
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:27
Este ma neskor dostat 2.0 tdi EVO 204 koni
Avatar - DoubleSix
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:30
To vím, že 1.8 TSI už nebude. Já to psal, že by to mělo být takové benzínové minimum.

Ta 2.0 TSi 140kW je OK. Jeho velká výhoda je v kombinovaném vstřiku (přímý i nepřímý). Právě ta 1.4 s pouze nepřímým vstřikem dost trpní na karbonizaci při častých studených jízdách kolem komínu.
Avatar - iudex
Hodnocení
| 6. 2. 2019 14:42
Jj, aktuálne sa javí 140 kW TSI ako optimálny benzín. Ale skúsenosť nemám, chcelo by to porovnanie, ideálne s 1,8TSI, prípadne rovnako ukončeným 2,0TSI 162 kW.
Hodnocení
| 6. 2. 2019 15:54
Nové EA888 Gen.3B TSI mají IMO už jen přímý vstřik, ne?
Avatar - DoubleSix
Hodnocení
| 6. 2. 2019 16:02
Jestli máš pravdu, tak je to dobrý fail ;-\
Hodnocení
| 6. 2. 2019 15:04
Počkej s tím 140 kW TDI jsem jel v Kodiaqu a jede to náhodou velice slušně. Chlapi nechci se vás dotknout, ale víte, že když chcete dynamiku, tak je potřeba podřadit a dupnout na plyn a to tak, že ideálně na podlahu. ;-)
Avatar - DoubleSix
Hodnocení
| 6. 2. 2019 15:42
Ono i to dupnutí plynu na podlahu si nejdříve elektronika vyhodnotí, jestli ti to opravdu povolí a pak milostivě možná podřadí. Prostě prioritní je minimalizace emisí CO2 a pak až potřeba řidiče zrychlit.
Jezdil jsem prvníma Kodiaqama s 2.0TDI s DSG a těch 140kW jsem tam obtížně hledal. Možná, že to už dnes vylepšili.
Hodnocení
| 6. 2. 2019 16:32
Já jezdil jedním z prvních a fakt mi to nepřipadá nijak extra líný. Musíš brát v potaz, že je to ukrutně těžká kraksna, takže poměr výkonu na tunu není žádná sláva. Je to jako když jedeš s Titanikem, ale když prokopneš pedál plynu skrz podlahu a nekompromisně ho tam držíš, tak to má na dálnici 2 kila za chvilku. Ještě lepší je to s 2,0 TSI. To jede vůbec jako kule. Ovšem dostat se na dálku pod 10 litrů je celkem neřešitelný problém. >:D
Avatar - DoubleSix
Hodnocení
| 6. 2. 2019 18:06
Já když si Kodiaqa půjčoval, tak byla u dealera buď 1.4TSi (to mě překvapilo, že to jelo o trochu lépe jak moje Honda CRV 2.0i) a nebo ten silný nafťák. A právě ta nafta mi oproti tomu TSi nepřišla nijak výrazně dynamičtější. Ale máš pravdu, ta váha a aerodynamika to dost zabíjí.

2.0 TSi jsem nejel, ale je to žrout. Na Spritmonitoru je průměr kolem 10l.
Svetla
| 6. 2. 2019 13:53
Myslim, ze Matrix svetla u Opla sa nevolaju Intellilink ale Intellilux (boze kto vymysla tie nazvy) a ten link je infotainment.
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:09
Test je souborem vět opsaných z katalogu výrobce. Obhajoba slušných xenonů je zbytečná a trapná. Nikde ani zmínka o vyřešených problémech bouchajícího zadního uložení, tedy předpokládám již OK. +800tkč za rozumně vybavené kombi je fajn, avšak na 1,5t R4 nijak nízká.

Vždy když čtu tyhle nadšenecké testy, tak se bavím představou, jak redaktor vytahuje za daný vůz ceníkové peníze a maže si ho koupit. Byly by pak 4,5*?

Tím nijak nechci shazovat velmi slušný Sup.
Avatar - iudex
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:24
Jj, hlavne pri tých svetlách to je dosť okatá obhajoba. Síce v zásade súhlasím, že dobré xenóny sú lepšie ako lacné LEDky, ale pýtam sa, kto má v tejto triede lacné LEDky á la Leon pred faceliftom? Kto má v strednej full LED, sú to viac alebo menej inteligentné svetlá, žiadny lowcost. Takže ak má Sup stále xenóny, je to proste pozadu oproti konkurencii. A napokon to potvrdí aj facelift Superbu, ktorý tie LEDky dostane (to len potom bude obhajoba LED svetiel v tunajšom teste).
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:32
No mam porovnanie Octavie 2 s xenonmi a AFS a Octavie 3 po fl s FULL LED a mne sa vidi, ze tie moje xenony svietlili lepsie. Led ma take "ine" svetlo urcite viac do sirky a take plnsie a belsie neviem ako by som to opisal ale co sa tyka xenonov tak som s nimi videl dalej hlavne s dialkovymi. A vela robi aj to natacanie pri xenonoch to je uplne nieco ine ako staticke LED aj ked VW ich ma (natacacie) a su super tak nerozumiem preco to nema aj Octavia to natacanie. Akoze aj tie FULL LED su super a pre cloveka co mal len halogeny je to iny svet ale to je len subjektivne hodnotenie.
Avatar - iudex
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:40
Ja osobne z toho tiež nerobím vedu, mal som adaptívne bixenóny a teraz mám statické full LED a s obomi som plne spokojný, hlavne ako píšeš je dramatický rozdiel oproti druhému autu s halogénmi, ktoré fakt nesvietia (je ale možné, že po rokoch sú už "unavené" a keď bude jedného dňa čas, vymením to za Osram Night breaker; ale to možno už bude jar a zase sa na to vykašlem >:D ).
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 15:11
Ne, tim to vazne neni. Jakekoliv auto s halogenem, nove nebo jete, premie nebo mainstream, vzdy to sviti priserne a za me jedna z prvnich veci, ktera se jednoduse priplatit musi vzdy, jsou prave svetla. Halogenu doprejme zaslouzeny odpocinek, jedine tam totiz dnes patri. :-)
Avatar - Ada je zase tady
Testoval obhájce?
| 7. 2. 2019 20:04
stejně, jako benzínové motory... ;-)
Testoval obhájce?
| 7. 2. 2019 11:12
Mezi Led a xenony dramaticky rozdil neni, pripominam ze jsem mel multibeam v MB E zadny den v noci se nekonal, oproti xenonum v Supu 2 FL se o nijak zasadne lepsi svetla nejedna. Pusobi to jinak, svetlo ma jinou barvu atd ale to na praktckou stranku nema vliv. Naopak clovek by obcas rad pustil dalkova a ono ejhle, uz to nejde.

Vykryvani segmentu je kravina. Nejlip znat to bylo kdyz jsi jel za autem a vypnul tuhle funkci. Zhasnul ti prouzek svetla nekde na okrajich kam vubec videt nepotrebujes a to je vse.

Nemam pochyby o tom, ze vyspele bixenony superbu jsou uplne dostatecnou konkurenci led svetel ostatnich vyrobcu.
Avatar - Emel
Testoval obhájce?
| 7. 2. 2019 17:10
Nesouhlasím s tím druhým odstavcem. Svícení do krajnice naopak důležitý je... může tam bejt chodec, může tam bejt srnka, cokoliv.

Obecně ale jo, slušný xenony jsou plně dostatečný, slušný LED se segmentama jsou lepší, ale to zlepšení už je relativně malý (ve srovnání se skokem halogeny-xenony).

PS: Měli jsme LED u Passatu a ty mi přišly horší, než xenony u Superbu, hlavně třeba v dešti. LED u Insignie jsou ale rozhodně lepší.
Testoval obhájce?
| 7. 2. 2019 18:07
Ja se ohrazuju hlavne proti tem vyrazum, ze je to jina liga je to uplne jinde atd. Neni, jak rikas, oproti slušným xenonum ten skok velky neni.
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:45
No schvalne som si pozrel cennik a katalog, ci dobre citam. A ono je to naozaj tak, ze Octavia ma full-led (a to dokonca uz v zakladnej vybave!), a Superb nie (led su len zadne svetla, plus osvetlenie znacky). Kde je tu logika, to fakt nechapem...
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:53
Octavia ma po FL, Superb este caka.
Avatar - twistedTSD
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 15:40
Novější model má novější techniku, co je na tom nelogického? Jenže ty full LED v OIII jsou hloupé, pouze s přisvicováním a jízdními režimy.
Avatar - twistedTSD
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 15:43
Nečetl jsem test a nevím, jestli už to bylo zmíněno, ale ty xenony v SIII jsou jednak natáčecí a jednak můžou mít vykrývání. Jsou tedy podstatně inteligentnější než nějaké basic LED. Ale ano, trend je jasný a s faceliftem přijde matrix LED.
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 14:41
V reálu taky jako soukromá osoba bez problémů dostaneš 13% z ceníku dolů ...
Testoval obhájce?
| 6. 2. 2019 15:34
5, 13, 20... ale stále tam je faktor vlastního investovaného kapitálu. Jen se ptám, jak by následně ty hvězdičky vypadaly ;-)
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 14:16
2.0 TDI 110 kW manuál. Sedadla strašné, bez bočního vedení, v zatáčkách je nutné tělo držet zapřeným kolenem o dveře nebo středový tunel, aby jste neletěli bokem. Světlomety bixenon potkávací nesvítí, slabé světlo, svítí moc před auto (servis tvrdí, že je to Ok). Dálkové jsou lepší, ale znám xenony ze starších aut (např. A6), tam svítí lépe. Karoserie vrže na nerovnostech. Okrasné chrom lišty kolem dveří se dají zamáčknout do dveří, hýbají se, neznám techniku jejich přichycení, ale pofidérní. Plechy měkké, opřete se rukou o sloupek C, že se nahnete pro něco do auta, plech se promáčkne. Slabá izolace od kol. Hučí. Nefunkční izolace kolem dveří, hučí už od 110 km / hod. Motor na toto auto slabý. Podvozek měkký při vyšších rychlostech, auto nedává řidiči jistotu, záď uskakuje. Při nízkých (např. příčné prahy) rány. Řazení má solidní odpory přes neutrál. atd.
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 14:53
"motor na toto auto slabý" - tak se příště svez, než koupíš auto za +3/4mil.
Chápu, že spousty věcí si člověk při předváděčce nevšimne, ale výkonu motoru by mohl.
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:03
na 10 km to ho člověk moc nepozná.
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:07
Trochu zahřeju motor, a pak na to kdekoliv na rovince šlápnu. Mě to tedy stačí k nějakému názoru jede-nejede, stačí - nestačí.
Mám teď čerstvě na tomto motoru chip, a je to hodně cítit, že se motoru dýchá líp, i převodovka pouští otáčky výš, vůbec toho nelituju - za pár tisícovek. Ujistili mě, že to ve Škodovce nemají šanci poznat. Chipoval jsem těsně před servisní prohlídkou, a zatím nic nepoznali.
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:17
Tady se obavam je to o sestupu. Jestli se nepletu jezdil predtim Hittman premiovy vicevalec (v nafte)? To pak neni zbyti, jakakoli 4 hrnkova nafta tady bude pripadat neadekvatni. Ja treba na 110kw naftu v koncernu nedam dopustit, prijde mi to jako lepsi motorizace vedle 140kw a na svuj psany papirovy vykon se nemusi stydet, takovy rozumny standard (teda, nemusi se stydet, ano, ale jen dokud nepotka 110kw mazdu 6 >:-[] ).
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:23
Oba jsme měli A6 s 3,0TDI, a oba jsme jej nahradili Škodovkou s TDI 110kw. A samozřejmě je to motoricky nesrovnatelné a nejen výkonem. :-)
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:30
Trochu si zvykám na to předjíždění, že už to není taková pohoda, jako dříve..
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:43
Jo, to určitě, co se týče dynamiky tak to nejvíc pocítím u předjíždění. Myslel jsem si ale, že budu trpět víc a zvykl jsem si docela rychle. Víc mi chybí jiné vlastnosti V6 než samotný výkon. :-)
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:48
Ticho. Nenucenost. Pohoda na palubě. Je to jiný svět...
Ty máš teď DSG nebo fofrklacek?
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:56
Tak tak.

Mám DSG, ale do Kodiaqa dávají to nejsilnější(snad tedy nejlepší) a nemůžu proti němu říct křivé slovo. Docela ochotně podřazuje dle šlapání na plyn a funguje jak má.

No, V6 jsem opustil proto, že Q7 nebyla v mých možnostech a netroufl jsem si ani na ojetou. Myslím, že to je provozně dražší, než A6. A chtěl jsem z více důvodů vyšší auto.
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 16:00
Krom Kodiaqa jsi před koupí zkoušel ještě jaká auta, než jsi ho koupil?
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 16:06
Jen staticky. Byl jsem docela zamilovanej do nové CX-5, (krásnej interiér+ motor 2,5i ) v úvahu přicházel i Edge, asi by mým potřebám vyhověl i Allroad. Ale moje automobilová přízeň je hrozně přelétavá, jsem silně promiskuitní, Sportline mi padl do oka a bylo. Vůbec netvrdím, že mám to nejlepší, dost možná jsou oba vyjmenovaní konkurenti lepší, ale na to hážu bobek.
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 6. 2. 2019 17:05
Tak tak.. každý nepotřebuje mít to nejlepší z tabulky, nebo vítěze testů... to je krásné se rozhodnout a koupit si, co se ti líbí nejvíce ;) P.s. jaký máš chip, kolik tě stál, máš ho i v TP ?
Mám doma
| 6. 2. 2019 17:09
No a posledne co nevieme. Aka farba?
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 21:13
Předpokládám, že ironie?
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 17:53
110-136kw, 420 Nm, 8tis. V tp ho nemám, to by bylo po záruce.
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 6. 2. 2019 19:57
To by mě pak zajímalo, co na to STK. Hodně jsem o tom přemýšlel na starším Mondeu, teď se mi do toho zatím nechce, tak pak poreferuj, ale to bude asi za dlouho >:-[]
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 21:22
Jo, je jasný, že emise nemůžou být stejný, jako byly. Věřím, že nebudou takový, abych neprolezl, a kdyby jo, tak tam za tři roky nechám na chvíli hodit původní soft.
Na starším autě (myslím, že máš najeto přes 250t.?) bych se na to vykašlal.Subjektivně bych se obával o vstřiky a pod.
Objektivně má kamarád starou plečku Stylo, najeto snad víc než ty, chipnul to tak o třetinu, lítá s tím jak ďas, najel několik desítek tkm, a furt to jezdí. A to je kamarád čuně, který vůbec nemění olej, a na motoru snad zatím nic neopravoval.
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 6. 2. 2019 22:47
To starší mělo 275, už od listopadu ho nemám :-( Pak poreferuješ po pár letech, jsem zvědav :-)
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 7. 2. 2019 06:37
Aha, špatně jsem tě pochopil, myslel, jsem, že máš ještě obě. :-)
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 7. 2. 2019 07:39
Nene, už šlo do světa :-) Nezvládal jsem řídit dvě auta najednou >:D A drahá polovička s tím jezdit moc nechtěla, protože je to velká kr...a .. jako Mondeo, ne ona >:D >:D Takže se pořídilo do města Clio.
Avatar - woody-alien
Mám doma
| 7. 2. 2019 09:38
Já bych se vůbec nedivil, kdyby jeho Fordy stály od Unhoště až do Hostivic. Prostě srdcař. >:-[]
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 7. 2. 2019 09:56
Ford.....Gotta catch em all ! >:-[]

[odkaz]
Avatar - woody-alien
Mám doma
| 6. 2. 2019 18:33
Tak tak.. každý nepotřebuje mít to nejlepší z tabulky, nebo vítěze testů... to je krásné se rozhodnout a koupit si, co se ti líbí nejvíce....hlavně když to bude Ford. >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 6. 2. 2019 18:44
Za 1. Jaké bude vaše další auto ?
Za 2. Proč zrovna Ford ? >:D

A ještě Renault, ten mam taky druhej >:D
Avatar - woody-alien
Mám doma
| 6. 2. 2019 19:03
Přiměřené fandovství je v pohodě. Dává ti totiž možnost s klidem ignorovat to nejlepší, co se v dané kategorii nabízí....resp. tu odpornou silnější, úspornější, pohodlnější a tišší popelnici s nenáviděným znakem na masce. >:D ;-)
Avatar - Ozzman
Mám doma
| 6. 2. 2019 19:16
Myslíš Toyotu? >:-[]
Avatar - _Karel_
Mám doma
| 6. 2. 2019 21:13
>:D
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:47
Jak to, žes opustil V6?
Avatar - Hittman
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:31
Na druhou stranu měl jsem půjčenou Insignii 125 kW s automatem a tam je to už lepší, celkově.
Avatar - rohYpnol
Mám doma
| 7. 2. 2019 16:30
Insignia je skvělá. První výtečný Opel. Bohužel nejspíš taky poslední výtečný Opel 8-s ;-\
Mám doma
| 6. 2. 2019 14:58
Len doplnim ze DSG strasne podtaca motor, vyplne dveri cisty plast(okrem Sportline), mlzenie svetiel, v niektorych pripadoch dokonca do auta zateka.
Avatar - DoubleSix
Mám doma
| 6. 2. 2019 15:45
Souhlas, také mi odhlučnění od kol a podvozku přijde slabé. Za deště je na dálnici od kol docela randál.
Cena
| 6. 2. 2019 14:24
Cena je dost vysoka samozrejme neriesim novinarsku verziu s 1.5 a manualom za melom je to nezmysel ale aj zakladne cena verzie je dost vysoka za 800 000 CZK je velmi slusne vybavena Insignia combi s 1.6 T 200 koni aj s automatom.
Cena
| 6. 2. 2019 14:48
Neni o com. Ak niekto nepotrebuje vacsi kufor a mnozstvo priestoru, Insignia je podla mna lepsia volba...
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 14:55
V40, nově koupenou 2002, 2.0l benzín 100 kW, srovnatelná váha, reálná dlouhodobá spotřeba 7,2 - 7,4 l při normální jízdě.

Co tedy přínáší downsizing + turbo + vypínání válců?

Lepší jízdní vlastnosti - NE,
nižší spotřebu (emise) - NE (bez dalších katalyzátorů tlumících motor),
vyšší cenu ANO,
větší složitost motoru a cenu oprav ANO.

... a o vypíní válců si myslím opravdu jen to nejhorší - výše někdo píše o roční zkušenosti a vůbec se nedivím. Teplotní + mechanické namáhání je po 3 válcích a Start/Stop další motorové kutvítko.
Avatar - Charger
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 15:02
To auto (ta automobilka) za to ale úplně nemůže. Kdyby mělo tvé Volvo splňovat aktuální emisní normy, nedalo by se s ním skoro ani jezdit.
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 15:51
Mělo EURO 4, takže ve srovnání s EURO 6d stejné emise CO a THC a jen o málo (20%) horší NOx. NMHC, PM a PN přišlo až s EURO 5.

Mazda to take zvládá.
Avatar - _Karel_
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 15:03
Chybí ti tam nižší spotřeba dle laboratorního cyklu. Toť vše.
Starší 1,4T byl podle všeho fajn, nový kvůli emisím moc nefunguje.
Já jel v 1,6T Citroenu a pocit nějakého emisního přidušení jsem vůbec neměl. Holt se to koncernu moc nepovedlo. Úplně bych to nezevšeobecňoval. Já bych tu 1,6T bral tedy raději než 2,0atmo.
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 17:51
Ja si myslim, ze uprednostnovat za kazdou cenu atmo benzin je ted dost moda. Jsou to prece motorizace pro petrolheady. Pro drtivou vetsinu populace bude ale ten turbomoturek prijemnejsi. Chapu teda, ze si nekdo poridi corollu 1.6 do osobniho vlastnictvi a chce aby to drzelo 20 let, pokud to neshnije. Ale pro lidi co to toci co tri ctyri roky je naka spolehlivost ukradena.
A ja bych asi radsi jezdil trivalcem ve focusu nez 1.6tkou v toyote.
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 6. 2. 2019 19:27
Není to móda, je to zkušenost a pocit.

Atmo se chová jinak než turbo, turbo je více méně 1 / 0, atmo plynulý zátah a reakce.
Avatar - iudex
Tak jsem se zamyslel nad 17 let starým autem.
| 7. 2. 2019 10:34
Tak dnešný turbobenzín s porovnateľným výkonom by mal v tom aute rovnakú objektívnu dynamiku (subjektívne ešte lepšiu, lebo turbo) a nižšiu spotrebu. Mimochodom o tej porovnateľnej váhe pochybujem, V40 je sesterský model Focusu II kombi, teda nižšia stredná, kdežto Superb je stredná trieda (aj to na hornom okraji).
Avatar - Charger
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 15:07
Dlouho se okolo toho chodí jako kolem horké kaše, ale ještě to snad nikdo nenapsal natvrdo. 1.4 TSI byl mnohem lepší motor, než nová 1.5, ať už jde o dynamiku, průběh točivého momentu či spotřebu.

S cukáním mají teď problém i mnozí jiní a zajímavé je, že se to děje u motorů s vypínáním válců. Třeba u Mazdí 2.5 Skyactiv-G. Já to u 1.5 TSI v jiném modelu také zaznamenal.

Jinak na danou třídu si troufám tvrdit, že si Superb klidně tyto hvězdičky zaslouží, je to již časem vyladěné auto bez zásadních nedostatků. Jen to chce jiný motor.
Avatar - DoubleSix
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 15:48
Já mám s 1.4TSI a 4x4 průměrnou spotřebu 8,5 (ano, dost toho najezdím se studeným motorem kolem komínu). To není žádná hitparáda.
Dvoulitrová Honda CRV jezdila ve stejném režimu za necelých 9 (vyšší auto, těžší, horší aerodynamika, převodovka točila víc otáček)
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 17:30
Velky tezky auto s 4x4 v rezimu prevazne mesto, 8.5 mi zly neprijde. Kolik to vezme na dalnici pri sviznejsim (150-160) presunu?
Avatar - DoubleSix
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 18:11
Nejnižší spotřebu jsem dosáhl při klidné jízdě z Liberce do Kutné Hory. Po D10 jsem jel 130, pak na Kutnou Horu to jsou rovinky a jel jsem opravdu s hodně lehkou nohou, ne víc jak 100, skoro žádný provoz a výsledek byl 6,3.

Dálnice, 148 tempomat, je 8-8,5

Teď v zimě na jízdy převážně po městě, nebo cesty do 20km, mi to ukazuje průměr 10,5.
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 18:23
Porad zadna tragedie. Mne velmi podobne, mozna i vic, zere dieselova 2.4
Avatar - DoubleSix
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 18:26
Čekal bych, že 150 koňový motor v nízkém a lehkém autě (Superb) bude více úspornější než dvoulitrová atmosféra v těžké krabici (Honda CRV). Ale rozdíl je necelý půl litr.

Holt 150 koní se musí nažrat a je jedno, z jakého objemu je vymáčkneš >:D
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 18:55
A tk 1600 porad neni moc, spis ten odpor. A ten sup to uz je uplna muska,1400 jestli jsemse dobre dival. To se mi zda nerealny, sak to vazi muj megane a dalsi mnohem mensi auta.
Avatar - DoubleSix
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 19:10
Koukám do techničáku toho Superba a píší tam provozní hmotnost (se 75kg řidičem a provozníma náplněma) - 1560kg.
Honda měla 1650kg.
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 22:55
To uz dava vetsi smysl
Avatar - iudex
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 08:19
Naopak je to zlé. Za menej som jazdil s 2,0TSI (priemer 7,7, absolútne minimum 5,9, mesto a krátke trasy 8,5, ostrá jazda na okreskách 9,5).
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 10:20
a výkon?
Avatar - iudex
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 10:29
169 kW.
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 10:54
tak to ses celkem hluboko pod prumerem na spritmonitoru,i když tam jsou hlavne ty 162w...asi lehká noha, dobrej režim, uplne standard to není
Avatar - woody-alien
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 11:40
Za tu hodnotu (7.8 a míň) tam máš 69 aut z 226. To není zas tak málo. [odkaz]
Sám jsem jezdil se stejným autem ale s DSG dlouhodobej průměr za 8.4. Což tak odpovídá mediánu.
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 12:18
V pohode, diky za info, ja se nehadam, Superb jsem nevlastnil a je malo pravdepodobny, ze si ho nekdy koupim. Jen jsem mel z toho, co mam nacteno a naposlouchano pocit, ze ty tsi jsou vic uzrany a chtel jsem kolegu podporit.
Avatar - DoubleSix
Nalijme si čistého vína
| 7. 2. 2019 12:13
Kolega má ten stejný model, 2.0TSi s DSG, a také má průměrné spotřeby lepší jak já, zhruba v tvých úrovních.
Avatar - woody-alien
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 18:42
Já už to psal několikrát, ale nejsem novinář. ;-) Při přímém srovnání ve stejném autě (pouze rozdíl hatch vs. kombi, výbava stejná, kola stejný) to bylo markantní. Tedy co se týká těch výkonových parametrů. Spotřebu jsem neřešil.
Avatar - JoshuaSK
Nalijme si čistého vína
| 6. 2. 2019 19:52
Tak ako Superb dizajnovo na Embéčku o.k . Jazdne vôbec nie, pohupuje sa naozaj výrazne. Čo sa týka svetiel, nechápem načo ešte v Boleslavi čakajú, či azda pán redaktor bude tvrdiť, že svietia lepšie ako matrix od Oplu? 8-s Motor nemôžem hodnotiť, ale situácia môže byť podobná ako u dieslu, napr. 2.0tdi 135kW vs. 140kW. Novšia verzia mdlá, reaguje pomaly, pocitovo ide horšie ako nová 110kW. Hold EU normy sú tu pre ľudí...
Avatar - CICERO
Where is RUDOLF DIESEL
| 6. 2. 2019 20:45
Diesel is WIN !!! Vin Diesel >:-[] neheheheheheheee
Avatar - CICERO
88 néééé komentářů, to není korektní !!!!
| 6. 2. 2019 22:58
uf, už 89 (snad...)
88 néééé komentářů, to není korektní !!!!
| 7. 2. 2019 04:22
Výtečný a nesmírně důležitý komentář k tématu! :-! :yes:
Avatar - iudex
88 néééé komentářů, to není korektní !!!!
| 7. 2. 2019 08:21
CICERO je zjavne ďalší "hodnotný" diskutér, ktorý má čo povedať. 8-s
P.S. Zase insomnia? Alebo práca?
88 néééé komentářů, to není korektní !!!!
| 8. 2. 2019 06:35
Práca 8-s
...
| 7. 2. 2019 09:01
Mám doma 4x4x 140kW. Auto vŕzga, vyzerá, že už 3x mám uvoľnené silentbloky či čo to je /búchanie na nerovnostiach/, menené predné kotúče po 70tkm, znova sú na odpis, nerozumiem, čo to je za šunty, jazdím úplne štandardne a nikdy som s tým nemal problém. Interiér vŕzga, obzvlásť v rozmedzí 1800-2100 ot. Svetlá slabé, audio veľmi slabé, motorček zadného stierača počuť do interiéru dosť výrazne, bordel pod sedačkou sa nedá vyčistiť, nakoľko tam inžinieri zo Škody nechali medzeru asi 3 mm... takže len po vybratí sedačky. Ovládanie okien po 2 rokoch niekedy na 3. pokus (impluzné, aby sa spustilo celé okno), ako keby slabý kontakt... kľúčik to isté, aby sa auto zamklo, treba stlačiť veľkou silou... celé mi to príde, že na tom aute sa šetrilo kde sa dalo... chvíľu som mal Passat a pocitovo to bolo o triedu lepšie auto. Na druhú stranu, sup. mi príde krajší exteriér... toto všetko sú mínusy, ale nie zásadné... proste podľa nálady ich niekedy vnímam viac, niekedy menej.. o chvíľu budem aktualizovať služobák, obávam sa, že to bude znova superb... ničím nevyniká, má svoje muchy (nijak zásadné z pohľadu služobné auto - neplatím), ale v zásade na to každodenné vozenie z práce a do práce je to ok auto... a hlavne, Passat je o ďalších 5-7 tis. drahší, takže to bude ten rozdiel v detailoch :-) a zabudol som, DSG je strašná, 4x4 aj keď som nebol fanúšik tak na snehu podržal aj tam, kde A6 skončila (ale to mohla byť kľudne náhoda :)))))
Avatar - xxc
...
| 7. 2. 2019 10:16
Podla mna je dost zasadny minus, ked auto vrzga a bucha. Tak isto sa menia jazdne vlastnosti pri uvolnenych silentblokoch. Lebo kazde auto je nejake, ci lepsie, ci horsie, ale tryznit sa kazdu jazdu hlukom je otravne. Preto by sa tomu mali viac venovat v teste.
...
| 7. 2. 2019 15:49
tak z tohohle bych dostal infarkt...
Avatar - rohYpnol
...
| 7. 2. 2019 16:28
No právě proto se to u služebáků točí zavčasu... Prostě tři roky to auto nějak vydrží... >:-[] ;-)
...
| 7. 2. 2019 21:40
Ja to psal vys, ze kdyz beru auto na firmu, kery za 4 roky odepisu, neresim spolehlivost. Ale ty pazvuky mi strasne zvedaj tlak. Btw petiletej megane, kterej jsem jako cerstvej absolvent kupoval za nakych 450 furt nevrze. Proto ho furt drzim jako druhy auto. to sou ti odsuzovani frantici
Avatar - xxc
...
| 7. 2. 2019 21:57
Tak megane mozno nevrze, zato ine modely vrzu a to dost :-(
...
| 7. 2. 2019 23:15
Ja jezdim ted o3, ma najeto 230 tis po Praze a krome sedacky spolujezdce v určitě poloze na ni nic nevrze, zajimave. Nedavno se me nějaká pani ptala kolik to ma najeto ze to tak hezky jede, protože se rozhoduji co jineho po X1 ktera je pry priserna. Rikam neco pres 200. Ona to je tak nove? Myslela 200 km :-)

Jinak Superb je Superb a Superb. S DCC je to skoro jine auto, druha vec je, ze ty tlumiče vydrží tak 70 tis a jsou na výměnu.
Avatar - miromen
...
| 7. 2. 2019 23:26
To je ta přikladna koncernova kvalita o ktere taky vim sve. Tedy v testech, ktera se jaksi neslučuje s realitou. Ono když to neni OK ani u VW tak u škodovky horko těžko to bude lepši, spiš naopak.
Avatar - 3_diamanty
superb ako taky
| 7. 2. 2019 09:09
v kombiku ci lifte stale dobre vyzera... za mna jednoznacne najvydarenejsi Jozov dizajnovy pocin v skode ... obzvlast biely kombik mi hodne pripomina aj nejaku tu drahsiu audinu.. je fakt masivny a proste elegantny ale ked uz taketo auto tak iste nie s 2 valcom ehm ... vlastne so 4 valcom s vypinanim dvoch valcov presnejsie ... priplatok za daleko vhodnejsi 2.0tsi nie je predsa v tychto vodach uz tak citelny pre solventneho zakaznika kupujuceho 5m dlhy kolos.... ale samozrejme ako nejaka ta zakladnejsia motorizacia preco nie.. alebo pre firmy... auto skutocne pekne zrovna v kombiku a bielej farbe a aj tie disky sa mi pacia ... interier takisto bez preslapov a pre mna skusnutelnejsi ako povedzme v mazde 6 ci P508 ... ved koniec koncov predaje superbov v europe vravia jasnou recou ... to auto uspech ma a to aj napriek tomu ze taketo velke sedany lifty ci kombi vozy uz kupuje dnes coraz menej ludi ....
Avatar - rohYpnol
superb ako taky
| 7. 2. 2019 16:19
Jednoznačně nejvydařenější byl FL Octavie III :-!
Avatar - Ada je zase tady
superb ako taky
| 7. 2. 2019 20:37
Ne. Octavie I. byla z roku 1959, Octavie II. 1996, Octavie III. stejná jako II, jen dostala plastové světla a novou palubku, Octavie IV byl velký FL Octavie II a podle mne prozatím asi nejhezčí Octavie, Octavie V. dostala ta ohavná čínská světla, potom byl ještě jeden FL na Octavii VI, následovala Octavia VII s tím hmyzím ksichtem... zapomněl jsem na něco?
Avatar - rohYpnol
superb ako taky
| 7. 2. 2019 21:54
Každý ví, co se rozumí Octavií III :-!
superb ako taky
| 7. 2. 2019 19:02
No tak u mna jednoznacne medzi 6tkou a superbom vitazi ako interierom a exterierom 6tka. Aj v nizsej vybave vyzera daleko lepsie ako superb. Takumi to uz je ina liga. Od kvality interieru, infotaimentu, pouzitych materialov,techniky. Mazda je proste so 6tkou dalej.
Avatar - rohYpnol
Životnost
| 7. 2. 2019 16:14
Dokáže mi někdo odpovědět na otázku ohledně životnosti? Koncern totiž motory neumí a na dva válce občas běhají i ty bez ACT ... >:D >:-[]

Ale teď vážně. Otázka - vypínají se stále ty stejné dva válce? Nebo se prostřídají? Protože pokud se budou systematicky vypínat dva stejné, tak pracovní je pouze jeden ze 4 cyklů Tím logicky dva ze 4 pracovních cyklů vypadnou. Tím musí v motoru vznikat rázy o určité frekvenci, zvyšuje se namáhání ojnice atp. ... Prvních 100 tis. km to snad vydrží, ale co pak???
Avatar - rohYpnol
Těžkopádnost 2.0 TDI
| 7. 2. 2019 16:19
To je mi novinka ... [odkaz] ať hledám, jak hledám, zmínku nenacházím
>:-[] ;-)
Avatar - _Karel_
Těžkopádnost 2.0 TDI
| 7. 2. 2019 16:40
Ano, a čímpak to bude? Že by tím, že to není tentýž motor jako dnes?
Avatar - rohYpnol
Těžkopádnost 2.0 TDI
| 7. 2. 2019 21:55
No a?
Avatar - _Karel_
Těžkopádnost 2.0 TDI
| 7. 2. 2019 22:05
Špatně jsem tě pochopil. Tys myslel těžkopádnost viz test, já si z nějakého neznámého důvodu myslel, že otupělost reakcí motoru díky přísnějším emisím.Takže beru zpět, sorry.
Mate štěstí že jdu kolem..
| 7. 2. 2019 19:52
Abych vás obložil svými poznatky k aktuálnímu Superbu. Aktuálně mám jeden 10 měsíců starý coby náhradní vozidlo od pojišťovny. popravdě vůbec nechápu jak může mít auto hodnocení 4 a půl hvězdy když je v parametrech odhlučnění podvozku a valivého hluku od pneumatik absolutně nejhorší ve své třídě. ne pod průměrem, absolutně nejhorší. Dále bych ještě zdůraznil naprosto tragické sedačky. v aktuálním v Superbu V kterém jezdím Jsou příplatkové elektrické ale ty sedáky jsou tak krátké jak do Fabie Jediné pozitivum na nich Vidím že se dá serizpvat náklon sedáku ale to je tak všechno..
Mate štěstí že jdu kolem..
| 7. 2. 2019 21:30
Ak by to bola ina znacka tak 1-1.5 hviezdy dole. To vies ACZ ;-) Škoda - proste nejlepsi
Mate štěstí že jdu kolem..
| 7. 2. 2019 23:18
Jednoduse, proste proto, ze patri svymi kvalitami mezi spicku stredni tridy.

Ono neni nahoda, ze se v Evrope tak dobre prodává. Ne jen v CR.
Mate štěstí že jdu kolem..
| 8. 2. 2019 15:23
Prozradím ti Tajemství Andy .jde o to že drtivá většina Superbu alespoň na českém trhu se prodává do firem a o tom nákupu rozhodují lidé kteří v těch Superb jezdit nebudou. prostě jim to dobře vyjde v tabulkách protože Škodovka dava velké slevy. A zaměstnanec ať se z toho klidně podělá.
Mate štěstí že jdu kolem..
| 8. 2. 2019 17:22
Ale on v cele Evrope porazi na hlavu spousta konkurentu.
Mate štěstí že jdu kolem..
| 8. 2. 2019 06:43
Ale ale, zatím nejhorší odhlučnění od podvozku jsem zažil v Ma6, Sup mě přišel průměrný, ale na 18" uměl bouchnout od zadního zavěšení při přejetí větší díry.
Ma6 má o 30mm kratší sedáky, nový P508 o 40mm kratší, Mondeo o 5mm kratší.

Opravdu máš Superb?
Mate štěstí že jdu kolem..
| 8. 2. 2019 15:21
Ano opravdu mám ;-) jde o to že tyto konkrétní sedačky v Superbu jsou komplet v elektrice takže počítám s tím že jsou příplatkové, co jsem se díval například na ceník Peugeotu 508 tak tam jsou příplatkové sedačky s prodloužením sedáku.
Mate štěstí že jdu kolem..
| 8. 2. 2019 15:25
Jinak mazdou 6 Jsem jel asi před pěti lety a tak silný dojem ze špatného odloučení ve mně zase nenechala Nehledě na to že od té doby prošla faceliftem který měl kabinu odhlučnit lépe.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku