Snad si u takovyho clanku necekal nejakou jinou znacku... Treba tu s nejvyssim poctem prodanych, nebo tu s nejvetsim narustem. Nebo s nejmensim... To ne, proste tady mas fauve, abys nezapomnel, kdo nam veli.
Kde je ta slibovaná: [odkaz] prosperita? Úžasné nikdy nekončící prodeje aut? Nechápu. Vždyť je to tak levné, výhodné a vlastně ...
Je to jen obrazem toho co příjde. A to, že nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. ;-\
„Pokud chceš vybudovat velký podnik. Vybuduj nejdřív sebe!“ — Tomáš Baťa
Výroba osobních aut v Česku se loni zvýšila o 1,7 procenta na nový rekord 1,437 milionu vozů. Rostla již pátý rok v řadě. Produkce největší tuzemské automobilky Škoda stoupla o 3,3 procenta.
Zdroj: [odkaz]
Je rozdiel, keď nakúpi firma na ičo fleet a dostane zľavu ako sviňa.
A na tých autách si manažéri a referenti vyvážajú zadok domov + rodina k tomu!
A celé to zacvaká to privátny nákup. ;-\
Řešení je jednoduché. Staň se manažerem nebo referentem, voz si zadek domů ve fleetovým autě a nech to zacvakat ty zoufalce, co si kupují auto soukromě. >:D
Anebo si přečti Muže, který sázel stromy a získáš nad tou svou žlučovitostí takovej nadhled, že už tě to užírat nebude. ;-)
Motor 1.3 sa zda byt velmi dobry, ak nebude mat pruser Ala Honda 1.5 turbo (co bol tiez jazdné dobry motor, ale spolahlivost je hrozná..), tak Dacie a Renault pofrcia vpred.
Naopak korejci pôjdu dole, v SUV nemaju vhodný motor - chcelo by to 1.4 tgdi montovať do tucsoni a kony..
suhlas.. 1,3tce bude mat uspech... a urcite aj faceliftovany kadjar a novy duster.... takze tu to je nasliapnute fajn ( casom pride aj nove clio ) .... korejci maju zase novy ceed ale je fakt ze stacit to uz nemusi.. navyse ta 1,4tgdi v ceede uz nie je ani v cene gdi 1,6tky ( ale je drahsia ) takze je mi jasne ze toto ( akesi vynutene zdrazovanie ) predajom kie nepomoze... zrovna tucsony aj sportage slapu hlavne na dizloch a uspech maju ale je pravda ze 1,4tgdi by tam z benzinoveho pohladu bola dokonala... pretoze 1,6tgdi si tu kupi ozaj malokto.. kona to iste suhlas... novy soul navyse uz bude u nas len v elektrike co opat asi nenavysi cisla voci klasickemu predchodcovi ... osobne som zvedavy aj na fiat ci mitsu a hondu... aj tu to bude este hodne zaujimave
Aj 1.2 tce sa zdala velmi dobra a neskor odchadzala. Ale snad to vylepsili. Ved nech kupuju ludia, nemam nic proti tomu, len nech potom nevypisuju somariny, aky je Renault uzasny.
Somariny píšeš ty, protože svoji vlastní zkušenost automaticky přenášíš na ostatní. Počítám, že třeba příští rok už Renault neprodá vůbec nic, protože všichni zjistěj, že se s tím nedá jezdit. Nebo ne ?
To jsem nějak nepochopil. Takže korejci nemají v SUV vhodný motor - tzn. že 1.6 T-GDI 177k je nevhodný (když už pominu diesely 1.6 a 2.0) - a ty bys jim tam doporučil raději 1.4 T-GDI ? To je docela zvláštní logika.
Mimochodem, kdyby (pro mě) Kona nebyla tak ošklivá, tak třeba 1.6 T-GDI 4x4 DCT za 499.900 není vůbec špatná nabídka.
Přesně tak, podle mě je ta 1,6 takový ideální benzinový motor a vůbec by nevadilo mít podladěnou 2.0 z N co mají. Jak onapříklad VW 2.0 TSI 140 KW. Pořád lepší, než vyhoněný malý motor.
Podle čeho soudiš, že je nova 1.3 velmi dobra ? Co jsem zatim viděl podrobnějši rozborku tak naopak ten motor nic moc. Nelibi se projev, dale velka turbo dira a "hrozny" zvuk. Z videa mi osobně ten zvuk taky přišel dost nepěkny.
nic nerastie vecne... po tych rekordnych predoslych dvoch troch rokoch ked vsetko rastlo doslova strmhlav a az proti zdravym odhadom cz trhu s autami prichadza pad ... nic tragicke.... len klasicky cyklus .. hovorim tomu sinusovka... a o dva tri roky sa to opat zacne hybat smerom hore .. dovtedy ale ten pokles v lepsom pripade len akasi stagnacia ( viac ukazu az polrocne vysledky ) je zda sa neodvratna
Jsem poměrně zvědavý jak dlouho to potrvá, než Toyota vyhlásí nějaké akční ceny na Corollu (až dá na stránky nabídku na novou Corollu). V posledních pár letech je akční ceník celoročním vylepšením ceníkových cen. Ještě navíc chodí těm, kteří už něco koupili, nabídky skladových aut a pozvánky na testování.
Konečne je tu mladá generácia kupujúcich, pre ktorú je Škoda len ďalšia automobilka.
A keby Škoda nemala fleet, ktorý vlastne dotujú fyzické osoby, tak by z tých čísiel v Škode padli na hubu!