Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

móže byť
| 22. 2. 2019 10:37
vyzerá to dobre a sériovo
móže byť
| 22. 2. 2019 13:05
Nie je to najhorsie, ale co ma toto s kupe? Este ked niekto oznaci cls za 4 dverove kupe tak s odretymi usami okej, ale toto? Za chvilu bude aj kazdy autobus kupe.
móže byť
| 22. 2. 2019 14:08
asi suv kupé je niečo ako 4d kupé. Dneska sa to už nedelí klasicky ako voľakedy, je to samý kros, potom je v tom bordel.
Avatar - white label
móže byť
| 22. 2. 2019 21:11
Dnes už (bohužel) nikomu nejde o počet dveří, ale aspoň o siluetu z profilu, viz 14:23.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 10:38
Tenhle mor převzal od PSA už i VAG 8-s Pro mě nemyslitelné. :no:
Avatar - KANKUNEN
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 10:45
Pár čudlíků navíc by se hodilo a pak nic neměnit. Z hlediska designu je to hodně lepší než Stelvio, která je jako ožužlaný Alfí bombón, auto bez hran a nápadů.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 10:52
Mě se Stelvio naživo líbí a Seat speciálně zadkem lavíruje mezi ním a Mazdou.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 11:49
Na mě ten interiér proti vnějšku působí strašně chudě. Něco jako vybydlená Tesla 3.
Design kastle je mnohem lepší, leč silně koketuje s Mazdou CX-3.
Stelvio je nedá moc srovnávat, jelikož je to velké SUV, kde lze těžko očekávat nějaké hravé prvky. Cupra bude "prcek"... vycházející z Arony.
Avatar - 3_diamanty
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 13:16
na stelviu ale aspon ten zabaci svalnaty hermafrodit look funguje.. ale giulia vyzera
s tymi mega kukadlami a rozplastena hodne neforemne .. ono celkovo mne by na alfe sedeli viac hrany... ako tomu bolo za starsich cias....
Avatar - Emel
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 11:04
Jo, pak je ten středovej panel slušná pustina. Ale jinak je interiér docela fajn...
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 11:08
Byl by fajn, tohle je podle mě final verze. Nevím co je na tom autě kupé. Líbí se mi zvenku, označení typu karoserie jel lživé a spíš je to crossover než SUV.
Avatar - _Karel_
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 13:03
Přesně tak, není to o nic víc kupé než třeba Tucson.
Avatar - white label
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 14:23
Jo, s takovou může být SUV kupé kde jaké SUV a třeba Macan je víc SUV/crossover "kupé", než tohle, přitom to o něm nikdo (včetně Porsche) netvrdí.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Beefcake
Skvělé ovládání klimatizace!
| 23. 2. 2019 12:31
No lebo Porsche na to nie je odkazane a vie zaujat aj niecim inym.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 11:10
Omyl. U PSA v případě nových i-cockpitů máš tlačítka přímé volby pro jednotlivá podmenu. Zbytek pak ovládaš přes dotyk na displeji. A hlasitost má také svůj otočný ovladač. Takže žádné PSA ;-) . Ty se u 308 poučili, tam opravdu nebylo ani tlačítko.

Holt VAG si tím asi musí projít také, je to takové cool čistý interiér, na co tlačítka. Tam musíš řešit spáry, a taky to vrže, .... ;-)
Avatar - Emel
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 11:14
No tady máš zřejmě modré tlačítko pod displejem pro snížení a červené pro zvýšení teploty, takže je to ještě jednodušší, než tlačítko pro podmenu... ale kolečko by bylo ještě lepší.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 12:32
To bude kapacitní tlačítko bez odezvy. Takže také žádná výhra. Stejně se tam musíš dívat. Ale aspoň něco.
Avatar - Emel
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 13:06
Jasně, kolečko nahmátneš, tohle bez koukání ne... i když to nevypadá, že by bylo tlačítko jen namalované, nějak minimálně plastické asi je:
[odkaz]

Jak říkáš... aspoň něco, aspoň je to jedním dotykem.
Avatar - Bubáq
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 13:11
Bože můj, vysvětlete mi prosím, co je fajn na řešení, že pro přenastavení teploty musím najít a zmáčknout "tlačítko přímé volby"! A pak teprve nastavuji teplotu nějakým štracháním prstem po obrazovce, a musím pohledem nejen kontrolovat, že mi prst furt drží úhel, ale že nastavená teplota je ta, co chci. A jaká je tedy výhoda proti otočnému ovladači, který má své místo na středovém panelu tam, kde ho vždycky najdu poslepu, jímž otočím o snadno identifikovatelný jeden krok doprava či doleva a vím, že jsem zvýšil či snížil teplotu o půl stupně, nebo o stupeň, ani se nemusím koukat na středový displej...
Já vím, tady to bylo probíráno už sto tisíckrát, ale musím reagovat na Vaše tvrzení, že tlačítko přímé volby anuluje nevýhody ovládání funkcí přes dotykový displej. A to je přitom tlačítko umístěné v jedné řadě se sedmi dalšími tlačítky přímé volby. Designéři si ze zákazníků dělají srandu a navíc najdou zastánce svých stupidních řešení, která mimochodem vznikla v tak automobilově primitivní zemi, jakou před lety byla Čína.
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 13:27
Je to lepší varianta, než se proklikávat rovnou přes menu dotykového displeje. Ale nikdo netvrdí, že je to lepší než klasický otočný ovladač. Není.

Ale designeři interiéru to vidí jinak.
Avatar - Emel
Skvělé ovládání klimatizace!
| 22. 2. 2019 14:36
To jsi nás nepochopil... a nepochopil jsi zřejmě ani to, jak to tady nejspíš funguje.

Takže od konce - tady jsou tlačítka + a - pod displejem. Smáčkneš mínus - sníží se teplota (předpokládám). Nemusíš lézt nikam do menu, nemusíš štrachat po obrazovce. Podívej se na fotku toho dotykáče, tlačítka jsou pod ním.

No a pak je jasné i to pořadí - nejlepší je kolečko na teplotu, pak fyzický kolíbkový přepínač co se dá nahmátnout, pak dedikovaná tlačítka bez fyzického "kliknutí" (to je asi tady), pak namalovaná tlačítka na displeji... a nejhorší je potřeba proklikat se v menu k nastavení teploty a tam to měnit "štracháním prstem".
Avatar - twistedTSD
Zklamání roku
| 22. 2. 2019 10:58
Krabice na chůdách tahající s sebou baterky, v automatu, a k tomu šeredný interiér s klimou nacpanou do tabletu. :no:

[odkaz] Úplně z něj čiší ty emoce a driving pleasure, vyloženě plakátový typ...
Avatar - Emel
Zklamání roku
| 22. 2. 2019 11:13
Za mě auto dobrý. Sice bych byl radši, kdyby představili nějakou variaci na Alpinu nebo GT-86 spíš než další krabici, ale doba je holt taková.
Avatar - twistedTSD
Zklamání roku
| 22. 2. 2019 11:31
Stačila by Ibiza Cupra. V kontextu prohlášení, že právě tohle vyjadřuje identitu Cupry, je to pro mě dehonestace značky.
Avatar - _Karel_
Zklamání roku
| 22. 2. 2019 13:06
Souhlas, jen neni co dehonestovat .
Avatar - Beefcake
Zklamání roku
| 23. 2. 2019 10:44
Tak tuto siluetu som uz videl xkrat v poslednych rokoch.
Konečne
| 22. 2. 2019 11:06
sa pri dizajne trochu odviazali a odložili tú koncernovú sterilitu bokom. Môže byť :-)
Formentor
| 22. 2. 2019 11:30
Hned ma napadlo Fermentor ked som to cital >:-[] Ako koncept v pohode vyzera to skor ako hotove auto, hybridy idu zatial mimo mna ale nieco sa suskalo o 2.5 T od Audi ale to sa mi zda dost nepravdepodobne. Z boku mi trosku pripomina infiniti qx30. Aspon to vyzera trosku svojsky nie ako Cupra ATECA, ktora je v podstate stale len Ateca aj ked s lepsou technikou.
mor
| 22. 2. 2019 11:40
Som uprimne zvedavy, kedy uz skonci ten SUV mor... Cupra ako "sportova znacka" pozostava zatial z dvoch krabic na kolesach :no:
Avatar - traveldrive
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 11:45
Ako celok to zvonka nevyzerá najhoršie, až na dve veci. Prvou je ten ohyzdný prelis pod zadnou kľučkou. Ten si naozaj mohli odpustiť. Kúsok pred ním končí pozdĺžny prelis, ktorý sa ťahá spredu a za ním je už nábeh na plasticky tvarovaný zadok a zadné svetlá. Tú neveľkú hladkú plochu nad zadným kolesom už vôbec nebolo treba rozbíjať. Druhá vec - skoro každé nové auto má vysoký a kolmý čumák, s nadmerným množstvom mriežok, z ktorých funkčná obvykle max. polovica. Načo je to dobré? Hlboko zapustené predné svetlá a hromada hrán trčiacich dopredu. To je fakt jediný dôležitý expresívny výraz auta a aerodynamiku už tak riešiť netreba? A čo bezpečnosť chodca pri zrážke?
Tvarovo mi dosť pripomína Mazdu, tá je ale o kus krajšia.

Interiér mi pripadá úplne tuctovo. Je síce trochu ozvláštnený použitím viacerých materiálov a červeným dekorom, ale celkovo je to len tmavá diera, kde keď ti spadnú kľúče, musíš si svietiť mobilom, aby sa vôbec dali nájsť. Ani široký stredový tunel a priestor pre nohy vodiča definovaný neveľkou dierou pod volantom k nasadnutiu neláka, čiže tak bežná ponuka dneška.

Ak niečo bude lákať kupcov, tak silné motory, dobré podvozky a dobrá cena. Dizajnom ide Seat hore, ale sú to malé kroky, hlavne interiér by potreboval razantnejších tvorcov.

P.S. Taktiež, ako už spomenul webpaja, nevidím na tej krabici ani náznak kupé. Divná móda toto...
Avatar - Blue Sun
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 12:32
Není tenhle tvar přídě právě výsledkem testů ENCAP na srážku z chodcem? Tam, kde auta s nízkou přídí "útočí" na chodce bodově, rozkládá se náraz takovouhle přídí do větší plochy a tím by měl mírnit následky srážky.
Zbytek... jen souhlas.
Avatar - Hammunasakra
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 14:06
Jj čumáky už budou do budoucna hlavně podle [odkaz]
Avatar - Beefcake
Rozporuplné pocity
| 23. 2. 2019 10:45
No len ten test bol hlavne o asist. systemoch.
Avatar - traveldrive
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 14:38
No neviem. Je síce fajn, že keď ťa zotne takéto auto, tak sa o vysokú kapotu, pod ktorou je ešte kus voľného priestoru, dolámeš menej, ale ako pozerám na to vysoké kolmé čelo plné hrán, tak od pása dole budeš na kašu. To mi nepríde ako ideál.
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 15:27
Kupce to možná lákat bude do té doby než tu cenu opravdu uvidí... to zas bude raketa. Dělat z low-endu skoroprémii zkusil i Citroen a moc mu to nevychází. Tohle bude stejný případ a to nezmění ani 250 ani 300k. Pořád je to jen trochu lepší Seat...
Rozporuplné pocity
| 22. 2. 2019 16:31
Suhlas ta predma cast je uz dost prekomplikovana pouzitim mnozstva dalosnych nasavaxich otvorov...ale mna dostali tie nechutne bradavice v podobe hmloviek >:D
Avatar - Bubáq
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 13:16
Zkusil jste před tím, než jste zde opakoval tvrzení marketingu Seatu o tom, že tento Fermentor navazuje na studii 20V20, zkontrolovat skutečnou designovou nebo technickou vazbu mezi těmito dvěma modely?
Jen úplný ignorant může toto reklamní tvrzení opsat. Ve skutečno nemá Formentor vůbec, ale vůbec nic společného s 20V20. Ani designově, ani technicky, a zdá se, že ani rozměry.
Je mi šoufl z toho, jak hrubě podceňujete nás, čtenáře Vašich článků.
Avatar - Ham.
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 14:30
No technicky (MQB, s motory napříč, plug-in hybrid) a pravděpodobně i rozměrově (obojí platforma z Atecy) s tou studií má společného hodně. Designově je tam také pár prvků, které převzali, třeba dva boční prolisy nebo základní proporce jsou dost podobné.
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 14:40
A ty si si skusil dat do Googla studiu 20V20 a pozriet si jej fotky pred tym ako si napisal tvoj "odborny" prispevok?
Avatar - _Karel_
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 15:23
No minimálně designově to tedy nemá společného skutečně nic. Snad jen kategorii auta. Koncept byl Leon na chůdách, tohle je (v mých očích) Hyundai, podoba čistá nula. Jak zvenku tak uvnitř naprosto jiná auta.
Být tady[odkaz] na masce znak Hyundaie, nikdo by neřekl ani popel. Snad jen grafika denního svícení je jasný Seat.
Avatar - Bubáq
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 15:55
Vážený pán Market, prosím netykejte mi. Nejsem na Váš přístup vycházející z pohrdání názorem druhého a nacházející výraz v přisprostlém tykání Vám zcela neznámé osobě, naprosto vůbec zvědavý.
Nechápu, kde berete jistotu k tomu, abyste dával slovo odborný do uvozovek, Pro Vaši informaci, všem projektům Seatu v posledních 16 letech své profesní aktivity jsem mnohem blíže, než byste si jen odvážil představit.
Nemusím si googlovat informace o projektu 20V20, abych věděl, že není postaven na MQB. Nemusím si nic googlovat, abych věděl, že s délkou 4.846 mm projekt 20V20 přesahuje délku projektu Formentor o zhruba 0,5- a to je už pořádný rozdíl. A nemusím si nic googlovat abych věděl, že projekt 20V20 byl připraven v době zcela jiného tzv. designového jazyka, než který byl použit nyní pro projekt Formentor.
Prosím můžete mi tedy otevřeně napsat, podle jakých parametrů jste můj příspěvek označil za cit.: "odborný"?
Avatar - Ham.
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 16:12
Under the skin of Seat's new SUV.
Based on Volkswagen’s MQB platform found under everything from the Golf to the TT, the 20V20 would use Seat’s familiar range of four-cylinder powertrains and a Haldex all-wheel-drive powertrain. Seat is also talking up a plug-in hybrid variant, presumably based on Audi A3 E-tron technology. The show car rides on 20-inch alloys, a 2791mm wheelbase, and a track that is 1648mm wide at the front, 1638mm wide at the rear.
[odkaz]
Seat 20V20 je postaven na platformě MQB s rozvorem náprav 2791 mm, je 4659 mm dlouhý a disponuje světlou výškou 228 mm.
[odkaz]
Dobrý den, pane Kolmane.
| 22. 2. 2019 16:24
Vazeny pan Bubaq, autor clanku napisal: "Můžeme si všimnout, že design se inspiroval vizí Seat 20V20, která se na ženevském výstavišti objevila před čtyřmi lety."

A ja s tym jeho tvrdenim suhlasim, lebo moje oko (sice neodborne) v tom tu designovu inspiraciu vidi. Zdvoraznujem slovo "inspiraciu".
Nehodnotim techniku, podvozkovu platformu ani rozmery...
Prostě stupidní automobilová doba
| 22. 2. 2019 16:02
Já hlavně vůbec nerozumím tomu, jaký má smysl spojovat "sportovnost" s robustností ( tedy s vysokou hmotností + zvýšeným těžištěm) SUV? Toto mi opravdu nic neříká, když Cupru, tak Leon, nebo Ibizu (která bohužel v této verzi v portfoliu Seatu trestuhodně chybí...) Sportovní auto má prostě být hlavně co nejlehčí a mít co nejnižší těžiště! :-O
Avatar - Bubáq
Prostě stupidní automobilová doba
| 22. 2. 2019 16:17
Máte úplnou pravdu. Nicméně si dovolím malinko upozornit na to, že onou robustností zmíněnou v článku se nerozumí mechanická odolnost založená na předimenzování všech prvků konstrukce, nýbrž robustnost optická, tedy designová. A ta je v případe Formentoru nezpochybnitelná. Líbí se mi především pohled na záď auta: žádná pořádná (robustní) černoška se za takovou nemusí stydět :-)
Avatar - Beefcake
Prostě stupidní automobilová doba
| 23. 2. 2019 10:48
Kritika, ze to nema manual nebude ? Lebo tuto by konecne bola opodstatnena.
Avatar - Beefcake
C
| 23. 2. 2019 10:41
Tak to je druhe auto, to by sme mali, sice len koncept, ale to sa tiez rata. Hlavne, ze ho nezabudli oznacit ako SUV.
Tak este prosim nejaky ekvivalent Tarraca, aby bola ponuka kompletna - 3 SUV modelova, ako sa od kazdej koncernovej automobilky patri.
[odkaz] - pekny fail s tou DSG.

Na tomto je jedna pozitivna vec - a to, ze mi to pripomenulo dovolenku na Mallorce.
C
| 23. 2. 2019 13:12
Jo to je asi to jediný, co ti to auto připomene - Španělsko a Baleáry :yes:

Cupra = Ibiza a Leon v ostrých verzích, nikoli bachraté SUV... Tak snad jim to dojde, když do toho nasypali mraky peněz....
Avatar - Avanti
Leon
| 23. 2. 2019 15:20
Si to ty? :'-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku