V blízké budoucnosti bude snaha výrobců automobilů výrazně pozvednout úroveň jejich elektronické komunikace. To si ale bude žádat výraznou modernizaci elektroniky vozidel.
Všiml jsi si snad, že bych psal pod články o klasických autech a psal tam podobné bludy jako ty píšeš na elektromobily? Absolutně není důvod proč by nemohly existovat obě skupiny vedle sebe. Elektroauta na práci, klasiky pro radost.
Jediné co se po tobě chce je, aby jsi se přestal vyjadřovat k věcem kterým nerozumíš a nemáš o nich šajnu.
Prostě se objevila nová technologie, která má potenciál zase trochu vylepšit život lidem, tak tomu nech volný průběh. Nikdo ti žádné elektroauto nenutí a klidně si můžeš do diskusí pod klasická auta honit svůj úd až do bezvědomí. :-!
Áá, elektrohater promluvil svá elektromoudra. Každý, kdo má rád pořádná klasická auta, je podle něj duševně postižený! >:-[] >:-[] >:-[] Naštěstí magoři jako ty mě nemůžou urazit, snažíš se zbytečně! >:D
Předělání aut s pořádnou spalovací technikou a zábavným řízením na tupé těžké elektrokrabice naravné obludným sofwairem je černá můra každého správného petrolheada! S tím běžte někam! 8-s:no: Ten elektrovehikl stojící za tím pánem budiž odstrašující příklad! 8-s
To ovšem nejsou kritické systémy. To auto nikdy nebudeš řídit přes Cloud.
Jinak stačí se podívat na aplikaci BMW Connected [odkaz] . Já tu aplikaci aktivně využívám a takový šmejd jsem ještě snad neviděl. Není to ani na úrovni "kurz programování aplikací Android pro začátečníky". Němci prostě SW neumí a nerozumí mu, bohužel.
V podstatě už stačí, aby se VW přejmenoval na Nokia a může jít stejnout cestou. Tam si myslím M$ velmi dobře předvedl, co dokáže jejich operační systém >:-[] >:-[]
Kdyby nebyl Windows zamknut pomocí závislostí externího software (v podstatě kvůli kompatibilitě software třetích stran musí člověk používat Windows), tak už dávno M$ nedominuje ani na poli PC. To je prakticky znázorněno na drtivé porážce v souteži Windows Mobile vs. Android vs. iOS.