Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
23. 2. 2006 08:48
neregistrovaný "TomasG"
23. 2. 2006 09:09
neregistrovaný "Golman"
23. 2. 2006 09:37
neregistrovaný "Majk66"
23. 2. 2006 09:40
neregistrovaný "Aiven1"
23. 2. 2006 09:52
neregistrovaný "msifa"
23. 2. 2006 10:15
neregistrovaný "0ndra"
23. 2. 2006 10:30
neregistrovaný "Haya1"
23. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "P"
23. 2. 2006 18:14
neregistrovaný "petros"
23. 2. 2006 18:33
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
23. 2. 2006 19:10
neregistrovaný "vercule"
23. 2. 2006 18:32
23. 2. 2006 18:56
neregistrovaný "Petin"
23. 2. 2006 19:19
neregistrovaný "Petin"
23. 2. 2006 19:39
neregistrovaný "S88"
23. 2. 2006 20:04
neregistrovaný "Ultiman"
24. 2. 2006 10:35
neregistrovaný "rradik"
24. 2. 2006 10:42
neregistrovaný "Majo09"
24. 2. 2006 11:28
24. 2. 2006 11:19
neregistrovaný "alu1"
26. 2. 2006 23:15
neregistrovaný "311"
24. 2. 2006 14:36
neregistrovaný "Radim_77"
24. 2. 2006 20:00
24. 2. 2006 21:23
neregistrovaný "Radim_77"
24. 2. 2006 21:06
neregistrovaný "vpz"
24. 2. 2006 21:31
neregistrovaný "Radim_77"
25. 2. 2006 00:00
neregistrovaný "vpz"
25. 2. 2006 10:55
25. 2. 2006 12:07
25. 2. 2006 13:13
neregistrovaný "Radim_77"
25. 2. 2006 14:08
neregistrovaný "JTS1"
25. 2. 2006 14:54
neregistrovaný "one-z"
25. 2. 2006 12:29
25. 2. 2006 13:23
25. 2. 2006 17:40
neregistrovaný "tv"
25. 2. 2006 17:56
25. 2. 2006 20:02
25. 2. 2006 20:52
25. 2. 2006 20:52
neregistrovaný "Radim_77"
25. 2. 2006 22:59
26. 2. 2006 21:08
26. 2. 2006 09:27
neregistrovaný "Tommy181"
26. 2. 2006 09:31
neregistrovaný "Tommy181"
26. 2. 2006 10:09
26. 2. 2006 17:27
neregistrovaný "Osobni Adresa"
26. 2. 2006 22:42
neregistrovaný "matovka"
26. 2. 2006 23:51
neregistrovaný "darkuss"
27. 2. 2006 00:07
neregistrovaný "Pucmeloud1"
27. 2. 2006 07:22
neregistrovaný "one-z"
27. 2. 2006 22:33
neregistrovaný "magic1"
27. 2. 2006 23:09
27. 2. 2006 23:43
neregistrovaný "Pucmeloud1"
28. 2. 2006 07:24
neregistrovaný "Mitsi"
28. 2. 2006 09:50
neregistrovaný "Pucmeloud1"
28. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2006 14:40
neregistrovaný "Mitsi"
28. 2. 2006 23:07
neregistrovaný "magic1"
1. 3. 2006 22:24
neregistrovaný "JarinoRS"
2. 3. 2006 08:34
neregistrovaný "Mitsi"
2. 3. 2006 09:43
neregistrovaný "Pucmeloud1"
28. 2. 2006 10:51
neregistrovaný "pohodlny"
28. 2. 2006 11:03
neregistrovaný "Pucmeloud1"
4. 3. 2006 18:46
neregistrovaný "FRANTIŠEK"
5. 3. 2006 13:51
5. 3. 2006 14:49
5. 3. 2006 18:35
6. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "R.Barrichello"
5. 3. 2006 21:29
neregistrovaný "glock1"
5. 3. 2006 21:45
neregistrovaný "Kessler"
5. 3. 2006 22:20
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
6. 3. 2006 07:51
6. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "Pucmeloud1"
6. 3. 2006 14:57
neregistrovaný "tomis"
6. 3. 2006 15:05
neregistrovaný "Tom69"
6. 3. 2006 18:31
neregistrovaný "magic1"
6. 3. 2006 19:39
6. 3. 2006 20:38
neregistrovaný "ZR1"
6. 3. 2006 21:38
neregistrovaný "Tom69"
7. 3. 2006 07:51
7. 3. 2006 12:28
neregistrovaný "Pucmeloud1"
7. 3. 2006 12:37
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2006 12:55
neregistrovaný "Tom69"
10. 3. 2006 15:40
neregistrovaný "magic1"
10. 3. 2006 16:02
neregistrovaný "nalpak"
12. 3. 2006 20:21
12. 3. 2006 21:42
12. 3. 2006 22:57
13. 3. 2006 09:18
neregistrovaný "magic1"
17. 3. 2006 19:46
neregistrovaný "Venca 80"
17. 3. 2006 20:42
17. 3. 2006 21:54
neregistrovaný "Pucmeloud1"
18. 3. 2006 14:15
20. 3. 2006 12:46
neregistrovaný "R.Barrichello"
17. 3. 2006 22:28
neregistrovaný "Venca 80"
18. 3. 2006 11:20
neregistrovaný "pavel323"
18. 3. 2006 18:46
neregistrovaný "Tom69"
22. 3. 2006 10:43
neregistrovaný "Tom69"
22. 3. 2006 11:26
neregistrovaný "TomasG"
23. 3. 2006 09:33
neregistrovaný "martanana"
23. 3. 2006 11:28
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "martanana"
27. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "R.Barrichello"
7. 4. 2006 12:06
7. 4. 2006 14:14
neregistrovaný "R.Barrichello"
7. 4. 2006 15:35
neregistrovaný "MW16"
13. 4. 2006 12:44
neregistrovaný "vir535"
13. 4. 2006 13:24
neregistrovaný "Richie-HK1"
13. 4. 2006 14:40
14. 4. 2006 01:58
neregistrovaný "Pucmeloud1"
13. 4. 2006 17:08
neregistrovaný "tv"
13. 4. 2006 19:08
neregistrovaný "Kojack"
14. 4. 2006 18:24
neregistrovaný "Nezmar32"
neregistrovaný "TomasG"
23. 2. 2006 08:48
Jakou značku máte nejvíce a nejméně v oblibě a proč.
Každý den poslouchám, jak jeden člověk vychvaluje jednu značku, zatímco druhý ji naprosto zatracuje. Jeden říká, že tato značka dělá auta pohodlná, spolehlivá, atd.. a druhý zase říká opak. Jeden vychvaluje VW, druhý Škodovku, apod. Zajímalo by mě, jakou značku preferujete Vy a jakou značku byste naopak nikdy nechtěli a proč? Já mám v oblibě Renault, protože jsem s nim byl vždy max.spokojený a nemusím moc Ford, pro mě moc neosobní, nepohodlná a k uživateli méně příjemná auta.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lance1"
23. 2. 2006 09:49
Re: Jakou značku máte nejvíce a nejméně v oblibě a proč.
Souhlas s Majkem 66, ¨je mi uplne putna jaka auta, vsecko je stejne uplne stejne, nejvic se mi libily auta z 60,70,80 let, te? Vsecko stejne. Libila se mi vzdy X5 od BMW,ale dneska jsem s tim jel a uplne normalni auto, nevim co by me v tom melo nadchnout? Zivot je otazka priorit
neregistrovaný "Golman"
23. 2. 2006 09:09
Bez nadpisu
Tome, moc neblbni. Znáš to tady, zase se všichni pohádáme. Jinak souhlasím s Tebou i co se týče Forda, také mě neoslovil, ale kvalitní vozy to asi budou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Majk66"
23. 2. 2006 09:37
Bez nadpisu
To je o ničem. Chtěl bych mít čas na starosti, která značka auta (mobilu, TV, slaných buráků atd.) je mi nebo není sympatická... A ještě se kvůli tomu hádat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aiven1"
23. 2. 2006 09:40
Bez nadpisu
:twisted: Tak to jsem zvědavej jak se to tady vyvrbí. Jinak já preferuju Peugeot moji první 309 jsem si zamiloval :-) A jinak ještě můžu Fiat, Ford a Subaru(ovšem nna jeho provoz mít asi nikdy nebudu:)) A nesnášim OPEL, a potom většinu amerik:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "msifa"
23. 2. 2006 09:52
Bez nadpisu
Já mám rád Toyotu - proč? Máme v rodině dvě. Naprosto spolehlivá a kvalitní auta, přístup servisu velice profesionální.

Škodu mám jako služební - už několikátou a také jsem spokojen. Nenáročné auto.

Naopak nemám rád VW - dle mého jsou to auta které si hrají na něco na co už dávno nemají. Hrajou si na německou kvalitu (podle toho jsou také tak drahé), která je dnes bohužel špatná. Proti koncernovým značkám Audi a seat nic nemám.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "0ndra"
23. 2. 2006 10:15
Bez nadpisu
na značce podle mě až tak moc nezáleží, mám VW, jsem s ním spokojenej, za 3 roky téměř žádná porucha (až na prasklou manžetu poloosy), profesionální přístup v servisu, služby na úrovni, nemám si na co stěžovat, ale další auto si koupím asi u jiné značky, prostě chci změnu (taky to bude benzín, ať je ta změna pořádná)...

Sympatická mi je Mazda, Toyota, Honda, Ford, VW, Fiat o něco méně mám rád Opel (neosobní, studený design), Škodu (moc tuctová, ale s O I jsem byl spokojen), nejmíň sympatií mám pak k Renaultu (a to i z vlastní zkušenosti s přístupem jejich servisu) a Peugeotu (podle různých zdrojů ne zrovna kvalitní auta)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Haya1"
23. 2. 2006 10:30
Bez nadpisu
čistě subjektivně nemám rád Hondu díky mé profi minulosti a Harley díky lidem co na něm jezdí, a tak nějak se mi zamlouvá Subaru, Suzuki, Porsche a Alfa ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
23. 2. 2006 11:17
Re: Liebe/liebe nicht
Nemám rád značky, které si neustále na něco hrají- které vnucují publiku že jejich kvalita a stylovost je ECHT GOLD. A kdo je nekupuje je hlupák s nízkým citem pro styl nikdy nebude COOL. Obzvláště je to patrné u koncernu který ještě před 15 lety považoval otáčkoměr za ECHT luxusní doplněk a věnoval mu dokonce zvláštní stranu v katalogu >:D

No a rád mám ty všechny ostatní...:wink:
neregistrovaný "P"
23. 2. 2006 11:45
peginy
P405, 406 a ted 407, vse ropaci. Ne ze bych je nejak miloval, ale behem 10 leti u tehle znacky statisice km bezproblemoveho provozu, asi kdyz se autu da to minimum co potrebuje, tak jezdi a jezdi.. Takze 408?

Svagr je pres japonciky (nejak je nemusim, jap. moto ale jo), tak obcas dostane ode mne jako darek venec na srandovni jap. volant, to aby mel alespon Volant :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
23. 2. 2006 18:14
Bez nadpisu
já upřednostňuju italská auta je to jako když je to další osobnost. a co se týče neoblíbených tak to je různý hlavně na ty které mají lidi co nadávaj na Fiaty atd. nekdy to sou znamy ktery rejpou a ja je dycky utnu třeba na otázku : tak co kolik ti žere ta tvoje italská mrdka ( mám ted Fiat brava ) odpovím : no rozhodně mín nez s tý tvý vyteče ( v tomto případě měl známý Renauld Clio) takhle to mam
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
23. 2. 2006 18:33
Re: Re:
U mńa výhrava celý Fiat Group od Ferrari Enzo až po Fiat 500.Krásny dizajn,kvalita,motory....Tiež sa mi páči Peugeot 407-fakt krása a zo športovejších značiek Porsche.Nemusím VW,Citroen,Renault.Asi tak.
neregistrovaný "vercule"
23. 2. 2006 19:10
Re: Re:
J >:D :P si moje krevní skupina asi líp bych to neřekla.
23. 2. 2006 18:32
Bez nadpisu
Já bych řekl, že každý preferuje to, co vlastní. Ale otázka by spíš měla znít jaké konkrétní typy a ne značky.

Takže mně osobně je jedno jaká značka, ale jestli se mi to které auto líbí /vzhledově, konstrukčně, vlastnostmi.../.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petin"
23. 2. 2006 18:56
Bez nadpisu
Mně osobně se líbí teréni automobily ( i když na ně bohužel nemám ) například od Roveru, Nissanu a Mitsubishi Pajero a Sport. Ze sportovních Lambo.Ale líbí se mi i "obyčejná" auta a budete se divit, ale poslední dobou Škodovky.Škoda že některe modely zůstavaji jenom u studiji - Tudor. Zato Citroeny mi nic neřikaji, ne že by byli ošklivá ale nějak mě nedojímají.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petin"
23. 2. 2006 19:19
Bez nadpisu
:lol: >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "S88"
23. 2. 2006 19:39
Bez nadpisu
No, ja mam rad treba VW a Audi, protoze podle mych zkusenosti jsou to kvalitni a spolehlive auta, dal se mi taky libi BMW, z Italu je pekna nova 159 a Grande Punto, ze sportaku Lambo. Nemusim naopak Mercedesy - zadna zkusenost, ale mam vuci nim asi vrozenou averzi... :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ultiman"
23. 2. 2006 20:04
Re: Re:
Miluju BMW a miluju tak casto zatracovany "Bangelovsky" design...vazne by sem zadne auto nechtel tolik jako BMW ale proc si sakra musime u vsech nemeckych aut priplacet za kazdou blbost?...zajimalo by me za jak dlouho se na seznamu priplatkove vybavy objevi polozka "volant" nebo treba "sedadlo spolujezdce" >:D
neregistrovaný "rradik"
24. 2. 2006 10:35
Bez nadpisu
byly doby kdy jsem nedal dopustit na koncern VW ale po zkušenostech s jinými vozy jsem to do značné míry revidoval - jsou kvalitní ale existují i jiná auta..Mám rád Škodu,protože ať si kdo chce co chce říká,je to stále česká značka s dlouhou (místy ale není být na co hrdý,že soudruzi) tradicí..a mám dobré zkušenosti s Octavií, ale u mě je to spíš o modelové řadě než značce.něco se povede víc,něco méně a dogmaticky obhajovat veškerou produkci dané firmy mi přijde jako demagogie..takže SRDCOVKY - Alfice 156 Sportwagon, BMW e39 a M3, Audi 100 Avant quattro a allroad,Focus RS,Subaru Impreza ale také třeba Jaguar S type nebo Rover 75..říkáte, nesourodé..? Alfice - nádherná klisna které odpustíte tolik co mimořádné ženě, bavor - bas,baryton,nebo alt? má každopádně vždycky na to zpívat operu,nebo vás na ní dovést..,pak nezničitelná audinka která vás nenechá ve štychu (narodil jsem se v horách),Focus pro to co vydrží jeho podvozek a jak komunikuje,ultimativní Suba a pak ten neopakovatelný anglický styl..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Majo09"
24. 2. 2006 10:42
Re: Re:
Ako cela znacka sa mi paci AUDI, ale aj z ostatnych sa mi pacia urcite modeli..BMW1, X5, FORD Focus, Mondeo, S-Max, OPEL Astra, Speedster, Mitsubishi Pajero Concept, Lancer EvoX, Volvo s40, Porsche Carrera, Ferrari F430...ale AUDI to je ako celok moja srdcovka, teda modeli od r.1996.
24. 2. 2006 11:28
Re: Re:
Nemám rád celý koncern VW vrátane Škodovky lebo sa tvári že je niečo viac ako je v skutočnosti. Ich PR a marketingové oddelenie je ale špičkové. Maximálne som bol spokojný s Mitsubishi Carisma. Jediná závada bola výmena silentblokov na zadnej náprave po 300 tis. km a vypálené žiarovky v prístrojovke. Bohužial teraz je ich ponuka obmedzená a slabé je to aj so servisom. Keby som nebol obmedzený financiami tak by som bral Volvo XC 90.
neregistrovaný "alu1"
24. 2. 2006 11:19
Bez nadpisu
To jsem zvedavej, co se z tyhle diskuse vyvrbi >:D

U auta koukam spis na kvalitu, nez na "koukej na to delo". Proto se mi libej auta s vicemene nenapadnym designem a dobrym pomerem kvalita/cena. Vlastnim Skodu, nyni se rozhoduju o koupi auta a v uzsim vyberu mam : Toyota, VW(cena 8-s ) a samozrejme Skoda.

Libi se mi Citroen C4, Honda Civic, Seat Altea.

Nikdy bych nesel do Itala, Korejce a spol., a americky kary.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "311"
26. 2. 2006 23:15
Re: Re:
Ford - kvoli inteligencii konstrukcie (stara sierra mala skoro vsetko na 4 skrutky)

Subaru - dokonale 4x4 a boxery

Lotus - genialne jazdne vlastnosti

Land Rover - 80% vsetkych vyprodukovanych aut tejto znacky dodnes jazdi

Tieto 4 znacky su tvorcovia, nielen vyrobcovia.
neregistrovaný "Radim_77"
24. 2. 2006 14:36
o značkách to není!
takže já jsem pro co nejvíce Priusů a jemu podobných přibližovadel. A co nejméně dieselů a ostatních nadměrně smrdutých aut. Inu doprava by neměla být o emocích.......
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2006 20:00
Bez nadpisu
Radim_77: Zelená ti zatemnila mozek??!!!

Doprava je o rychlém přemístění z jednoho místa na druhé v co nejkratším čase a v co největším pohodlí. Takže tady se na "zelenou" nehledí. Auta jako taková jsou o emocích. Každý chce to svoje dělo a je mu jedno, jestli je ekologické nebo ne. Takže zase žádná "zelená". A až život na Zemi je o starosti o přežití a až tady má ekologie přednost.

Tvoje sny se vyplní až tehdy, kdy se skloubí rychlost, pohodlí, emoce a život v jeden celek.

A když jsi takový zastánce "přežití života na Zemi", ty ekologu, tak bys měl vědět, že i pouhá tvoje přítomnost na Zemi jako člověka je pro okolí a přírodu také ekologickou zátěží....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Radim_77"
24. 2. 2006 21:23
Re: Re:
mezek - hele a k tomu maximálnímu pohodlí patří i permanentně zapnutá vnitřní cirkulace? Ono je to sice proti dieselům fajn věc, ale bohužel jenom krátkodobě.... Já chápu, že každej má svůj výfuk až za sebou a každej myslí jenom na sebe a své levně ujeté kilometry a celkově vzato to pak vypadá jak to vypadá.....

Mimochodem tady nejde o nějaký vznešený ideály jako trvale udržitelný rozvoj a pod., ale o to aby se člověku neudělalo blbě, kdykoliv se na ulici nadechne.....
neregistrovaný "vpz"
24. 2. 2006 21:06
Re Radim 77
Ja jsem zase za zvyseni spotrebni dane za benzin, aby se omezilo zbytecne drancovani prirodnich zdroju Zeme vozidly s motory, ktere maji (s vyjimkou parnich stroju) nejnizsi energetickou ucinnost. Hybridni automobily samozrejme budoucnost maji, ale jen pokud budou namisto benzinoveho motoru vybaveny plynovou turbinou.

A nemam rad rendliky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Radim_77"
24. 2. 2006 21:31
Re: Re Radim 77
vzp - na jasně benzin za 50 korun a naftu za 10. Kdyby existovaly motory na mazut se spotřebou 2 litry s emisema velikosti požáru ropné plošiny, tak prodávat mazut za 2,50. Motory na mazut by přece úžasně šetřily ty omezené přírodní zdroje a že by na ulicích bylo poněkud černo? To by nevadilo - musíme se přece obětovat, aby zásoby ropy vydržely o 15 let déle.........

(jo s tou plynovou turbinou + generátor + trakční motory souhlasím - jako náhrada dieselů je to pro kamiony ideální řešení)
neregistrovaný "vpz"
25. 2. 2006 00:00
Radime
Je jedno, na co auto pojede. Treba na uhelny mour, nebo na stare plastove lahve. Dulezite je:

a) jake to bude mit emise - a v tom moderni diesely za benzinovymi motory nikterak nezaostavaji. Pokud nekdo zuzitkuje podobnym zpusobem stare plasty a vyfukove plyny budou mit emise plne v ramci povolenych limitu, tak proc ne....

b) jakou to bude mit energetickou ucinnost (a v tom jsou benzinove motory tak mizerne, ze jejich pouziti by se melo sankcionovat),

c) jak bude takove alternativni palivo dostupne a cenove prijatelne - a zdali bude vyhodne take spolecensky a politicky.

Co se tyce turbiny: ucinnost oproti pistovym spalovacim motorum (dokonce i proti dieselu, natoz proti benzinu) vyborna a ve spojeni s trakcnimi elektrickymi motory a akumulatorem, ktery dokaze dodat okamzite potrebnou energii a preklenout tak neprijemne zpozdeni nabehu turbiny na potrebny vykon, asi idealni. Jenomze takovy hybridni automobil asi zatim neni na seznamu komercnich zajmu, a to je skoda. Pritom by se daly male turbiny delat keramicke a tak jeste o dost zvetsit jejich energetickou ucinnost a snizit hmotnost. Ovsem pokud by takove 1,5 tunove auto stredni tridy s pohonem o vykonu (max) cca 100kW bralo v prepoctu cca 3 litry nafty na 100 km, tak by to pustilo ropnym baronum natolik zilou, ze zatim se asi takoveho projektu jeste chvili nedockame.

A neekonomicke benzinove motory bohuzel jeste chvili nebudeme schopni poslat do srotu.

A ted k tematu: nemam rad rendliky.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 10:55
Bez nadpisu
pre mna je to jednoznacne bmw 3xx. Idealne 330i, ale som ochotny robit kompromisy :)).

Tiez sa mi velmi paci Audi RS6. V jednom starom Speede bol test RS6 vs. Ferrari 360 a na mokre to na plne ciare vyhrala RS6ka (na okreskach). Samozrejme v momente kedcesta vyschla, tak nemala ani najmensiu sancu. Ferrari 360/430 teda tiez patri medzi oblubencov.

A strasne sa mi pacilo jazdenie s Fordom F250 (pickup/truck). Tahali sme s tym stromy z priekopy, bolo to ako traktor. Super vecicka, v terene tiez hodne presvedcive.

Nepacia sa mi TVRka. Ale inak pre mna neexistuje znacka, ktora by bola vyslovene neoblubena, vsade sa najde aspon jeden podareny model....

Niekto tu pisal, ze si vybera auto podla spolahlivosti a podobnych parametrov. Ono to hra urciet velku ulohu, ale auto aj tak podla mna treba kupovat srdcom. Skoda, ze je to tak moc o peniazoch....
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 12:07
Bez nadpisu
Přestaňte se tady bavit o "ekologii". Tohle téma s ní nemá nic společného. Je to tady jenom o radosti a emocích.

Takže co takové Subaru Impreza WRX STI, Lancer Evo IX - X, Punto S2000 /prý se má vyrábět ve verzi 1,8T Q4 s 230 koníky/, Focus ST - RS.......???
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Radim_77"
25. 2. 2006 13:13
Re: Re:
mezek - jo souhlasím, že to sem napatří. Jenom jsem napsal, která auta mám v oblibě a která ne a zase tu nastala zbytečná diskuse.......
neregistrovaný "JTS1"
25. 2. 2006 14:08
Re: Re:
ja mam v oblube Fiat a spol. Lancia-(nechapem preco sa nedovaza),Opel,Hyundai,Kia,Lada(VAZ nema kaz)

neoblube Volkswagen-hra sa na nieco cim nieje (aj ked sa mi Golf celkom paci ale aj tak nechcem) :'-(
neregistrovaný "one-z"
25. 2. 2006 14:54
Re: Bez nadpisu
Mám rád všechny značky, které sídlí v Evropě a nemám rád číňany a korejce taky moc nemusím, protože nás ty jejich auta jednou zničí :x
25. 2. 2006 12:29
Bez nadpisu
to mezek: presne tak. auta su o emociach. nie je to prepravovatko z miesta a do miesta b.

Impreza WRX STI / Mitsu Evo. hmmmm. Ale to bude navzdy asi iba sen. Focus RS pokial viem uz nebude, ale mozno sa mylim. "Stare" RSko vsak musela byt bomba. Na trojke to vraj dokazalo jazdit uplne vsetko na okreskach. Skoda, ze sa k takym autam neda dostat a povozit sa...
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 13:23
PRO OMIKA
A to jsi četl ten test, jak to nandala A2 Enzu... Normálně ho roztrhala na prach... >:D :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
25. 2. 2006 17:40
Bez nadpisu
Ja som niekedy davno nemal rad Ford. Potom som si ho kupil a uz ho mam rad. Ale iba US Ford, Europske nie.

Dlhodobo mam rad Citroen. Kvoli mnohym veciam - inovacie, netradicna konstrukcia, negativny design, ktory je tak skaredy (AX, BX, CX, XM az po C2, C3, C4 a C5), ze takmer vylucuje kupu Citroena clovekom, ktory k nemu nic neciti. Preto velka vacsia ludi, ktori maju Citroena a mali moznost si ho vybrat (teda nedostali ho ako sluzobny bez moznosti volby) patria akosi do jednej krvnej skupiny a maju podobne zmyslanie.

Peugeoty do polovice 90-tych rokov sa mi pacili, potom zacal byt design az prilis inovativny, extravagantny a ten rypak 407-ky som dodnes nepochopil.

K Japoncom som neutralny, ale zopar modelov, ktore som dlhodobejsie odskusal, ma naozaj nadchli kazdy jeden.

Nemam rad Nemcov. Ako sa to tu omiela dookola, tiez si myslim, ze ludia si ich najma kupuju pre status.

Vyslovene mam averziu k Oplom. A ku kompletnej Anglickej produkcii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - element5
25. 2. 2006 17:56
Bez nadpisu
Spíš než oblíbené značky, možná TVR, mám oblíbená auta - Golf GTI mkI (ostatní VW nemusím), Buick Riviera, Ferrari 288 GTO, Peugeot 205 T16 atd.

Neoblíbené značky jsou jednodušší. Nic mi neříká Opel a naprostá většina japonců a korejců.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 20:02
Bez nadpisu
Srdcovkou je pro mě Saab, jak jinak :-! a pak ještě můžu Toyotu/Lexus. Ostatní značky mě nechávají celkem chladným.

to mezek: radost a emoce se s ekologií nemusí nutně vylučovat. První vlaštovkou je Saab Aero-X. Pokud se začne vyrábět, tak jdu vykrást banku a koupit lihovar :shock:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
25. 2. 2006 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Radim_77"
25. 2. 2006 20:52
Bez nadpisu
Abyste si nemysleli, že jsem jenom zelenej, tak tady je moje oblíbený auto: Lotus Elite, vyráběno 1957-63, motor 1216cm3, až 105HP, hmotnost 590kg, Cx=0,29! max. = 190km/h!, spotřeba = 8l!
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 22:59
Bez nadpisu
SAAB: To by mne zajímalo, kdo z vás dvou bude mít větší spotřebu...! ;-) :D
Rozbalit vlákno
1
26. 2. 2006 21:08
Re: Re:
:lol: První bude chlastat auto a doma pak zase já >:D
neregistrovaný "Tommy181"
26. 2. 2006 09:27
Bez nadpisu
VOLVO,SAAB,TOYOTA,HONDA,,SKODA,FORD AJ AMERICKY AJ EUROP.

Toto su podla mna kvalitne auta ja fandim hlavne volvo a saab.

>:D >:D

ps.Mercedes je iba taka "znacka" nic viac (moj nazor)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tommy181"
26. 2. 2006 09:31
Bez nadpisu
No a este som zabudol spomenut americke kary :D
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2006 10:09
A2 vs enzo
to wolff:

necital. specifikuj podmienky testu a ak si to myslel ironicky, tak nic moc...A2 a RS6 je podstatny rozdiel takisto ako Enzo a Modena...

btw. poznas rs6? na mokrej okreske, kde je aj ina premavka sa so zadokolkovou prevykonovanou modenou naozaj nemusis vyrovnat rs6 4x4 s rovnakym vykonom. proste boli podmienky toho testu take, ze to modena nestihala. Obaja aktery testu sa vymenili a objektivne priznali, ze na mokre za RS6 nestihali v zakrutach a uz vobec nie na vyjazdoch a tak jednoducho nemali sancu predbehnut ju, jedine sa stihly na rovinke za nu dotiahnut. To nebol test na okruhu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Osobni Adresa"
26. 2. 2006 17:27
ALFA a DACIA
Hlasuji pro Alfu Romeo a zejména model Q4, v případě, že by byla v turbobenzínu.

Alfa nabízela a nabízí krásná auta za relativně přístupné ceny.

A potom SUBARU za určitý druh image postavený na technice.

Z masovějších značek se mi zdá být dokonalé BMW.

Anticenu získává DACIA logan. Koupi dačky pokládám za zvrácenost. Je tady někdo majitelem nové Dacie? Prosím o vysvětlení, proč zrovna tato volba.

OPEL taky nemusím - subjektivní nechuť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matovka"
26. 2. 2006 22:42
Bez nadpisu
Pre mna osobne je najlepsie auto Mercedes - Benz. Ma svoju historiu, zo vsetkeho nieco ponuka (dokonca vytvara novu triedu - R klasse) a co sa tyka bezpecnosti, tak je vzdy vpredu. A hlavne mam rad ich pohodlie a eleganciu.

A nemam rad Audi, lebo pre mna to bude vzdy len Seat. Aj ked A6 ma velmi pekny exterier, ale ten interier (napr. volant) - to je nieco hrozne. A co som cital testy, tak uz ani ten ich slaaaavny Quattro pohon na mokrej vozovke nejako nevedie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "darkuss"
26. 2. 2006 23:51
muj zebricek
do podobnych diskusi prispivam malo, ale tahle mne zaujala, takze

moje oblibena auta:

- Bmw 6 - nejdokonalejsi tvary soucasne produkce BMW

- Mazda 323F (mod. 1994) - pro bezramova okna a dokonaly design pripominajici ctyrdverove coupe

- Volvo P1800 - snehurcin pohrebni vuz - prukopnik kategorie kombi-coupe

- Lotus Super 7 - pro svou jednoduchost, nesmrtelnost, "formulovost"

- Suzuki Swift (novy model) - dokonaly tvar, fajn motory, pro mne MINI pro chude

- Fiat 500 - se "suicide doors" a shrnovaci strechou az k motoru - vezl jsem se v nem jako maly kluk a dodnes na to auto s laskou vzpominam

- Honda Civic VTi sedan (mod. 1992) - pro jeji sileny motor a ctyrmistnou koncepci

- klasicky VW Brouk a Bus, Mini - pro jejich legendarnost a kultovost

- Citroen C6 - pro jeho excentricky zevnejsek - sedan se vzhledem liftbacku (skoda, ze takhle nevypada nejaky nastupce Tatry 613)

- Tatraplan - zajedte do koprivnickeho muzea a pochopite

- Cord 810 - pro jeho jedinecnou prid s vyklopnymi svetlomety

- Fiat Multipla (pred faceliftem) - pro jeho design ve stylu "to je tak hnusne az je to hezke" ;-)

...takhle bych mohl pokracovat skoro do nekonecna, zamerne jsem se nezameril na supersporty, protoze ty maji svou specifickou auru

a moje antiauta:

- Subaru Impreza GT/WRX/STi v modre barve se zlatymi koly - protoze kazdy si ji takhle predstavuje a pritom v cerne se stribrnymi koly vypada tak nadherne

- Renault Thalia - protoze snad nikdy nikdo nevytvoril nevzhlednejsi auto

- Skoda Octavia s kridlem WRC na standardnich litacich - protoze kazdy nemuze byt jezdec rally

- Skoda Fabia Junior - za hnusnou zelenou barvu, nelakovane narazniky, galusky, absenci odkladaci skrinky pred spolujezdcem a status draheho levneho auta

- Chevrolet Malibu - protoze je proste hnusny

- BMW 3-er a VW Golf - nesnasim vyzdvihovani jejich legendarnosti a kultovosti, zvlaste na ceskych motoristickych forech

...puvodne toho melo byt min, ale nejak jsem se rozjel ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud1"
27. 2. 2006 00:07
Bez nadpisu
Nejvice:

Aston Martin....a neptejte se proc...srdecni zalezitost

SAAB - mezi "masovkama" znacka s nejindividualnejsi tvari

Volvo - prvni plne vlastni auto...... to je jak prvni laska

Subaru - soucasny kun ktery si me postupne vice a vice ziskava

Nejmene:

Ssangyong Rodius - neznam na soucasnem trhu hnusnejsi auto

Dacia Logan - hned v zavesu za predchozim, ale na jeji obranu uznavam, ze dava mnoha lidem sanci vymenit prohnilou Filcku za neco novejsiho

Skoda Octavia a VW Passat - pro to jakou si tyto dve znacky vybudovaly povest mezi ceskymi ridici diky znacne zvysene koncentraci prasat za jejich volantem. Z tohoto duvodu bych si ani jedno nekoupil
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
27. 2. 2006 07:22
Re: Bez nadpisu
to:Pucmeloud

S těma prasata nezbývá než souhlasit :-( Ale pro mě to není důvod, abych si to auto nekoupil, jenže na něj nemám a ani bych ho nevyužil :)
neregistrovaný "magic1"
27. 2. 2006 22:33
Bez nadpisu
Oblíbená značka? Nevím. Spíš oblíbený auto.

Délka 4400, šířka 1770, výška 1360 m, rozvor 2550 mm, rozchod kol vpředu/vzadu 1510/1505 mm. Tuhá robustní karoserie, prostorná pro 5 dospělých osob (alespoň 185 cm vysokých s 90 kg), nejlíp 4dveřový sedan s výklopnou zádí s pozvolnějším klesáním. Dělitelná sklopná zadní sedadla samozřejmostí. Kufr stačí cca 400 litrů, spíš hranatý. Interiér jen obestavěný, žádný megaplasty pod bradu a žádný měkčený tuny gumy. Přístrojovka spíš plošší, hodně u skla; hlavně všechny budíky (i na tlak a teplotu oleje, tlak v sání, atd.).

Motor hliníkový blok + litinové vložky, DOHC, 4 ventily/válec, 5 válců, 1,8 l (86x86 mm) s přeplňováním turbodmychadlem, plochou křivkou momentu a solidní spotřebou paliva. Ideálně přepínací ŘJ spolu s tlumičema pérování v režimech Eco/Sport (cca 170 k Eco/250 k Sport při 6.000/min a 260/340 Nm při 2500/min při cca 8,5/13 l/100 km). Šestistupňová přesná převodovka s quick-shiftem. Přední i zadní náprava lichoběžník na Phersonech. Přesné řízení s převodem 1:2,2 a nulovým sklonem ke kmitání. Tlumiče stavitelné s ŘJ na měkký/tvrdý režim. Trakce s trvalým pohonem všech kol, 3 diferáky. V režimu Eco samosvorný jen střední, v režimu sport elektromagneticky aktivovaný zadní (70 %) i přední (30 %) samosvor. Brzdy vpředu tak 310 x 28 mm, čtyřpístky, vzadu dvoupístky 260 x 20 mm. Pohotovostní hmotnost cca 1350 kg. Brzdná dráha ze 130 km/h 55 m. Vnitřní hlučnost při 130 km/h cca 70 dB. Zrychlení 0-100 za 9/6 s, maximální rychlost 220 km/h, 1000m za 28,5/25 s. Cena se sedadly Recaro, el. okny a volant + páka v kůži, automatickou klimačkou (nemusí být x-zónová) a GPS navigací (na úrovni lepšího PDA) 999.999 Kč. 100% spolehlivost podmínkou.

To je u mě ideální auto.

Velmi blízko je Lancer Evo IX, ale ještě to není ono.

Já byl vždycky snílek, už když jsem stál ve Škodovce za prknem....
Rozbalit vlákno
10
27. 2. 2006 23:09
Re: Re:
co je to ten quickshift?

ozici tak nazyvali, ked skratili radicku na polovicu :D
neregistrovaný "Pucmeloud1"
27. 2. 2006 23:43
Re: Re:
magic: >:D ....je videt, ze vis co chces. Ale jak rika jeden muj kolega. je to jako s zenskyma. Na kazdy te bude neco *...
neregistrovaný "Mitsi"
28. 2. 2006 07:24
Re: Re:
OK, přidám se taky. Já hodnotím auta podle toho, jak mnoho negativních signálů k řidiči vysílají, resp. zda jsou schopna alespoň část těch negativních signálů vykompenzovat tím, co se obvykle nazývá "chytit u srdce". A tohoto pohledu mne naprosto nejvíce se.. zn. Opel!
neregistrovaný "Pucmeloud1"
28. 2. 2006 09:50
Re: Re:
Mitsi: proc zrovna Opel? Me prijde jako takovy sedy prumer ktery nevycniva ani na jednu stranu.
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2006 10:12
Re: Re:
Neoblíbená značka? Celý koncern VW vyjma Bentley :o)
neregistrovaný "Mitsi"
28. 2. 2006 14:40
Re: Re:
Pucmeloud: Oply se mi esteticky (hlavně zvnějšku) líbí, bohužel za volantem mám pocit, že mne na nich snad úplně všechno (výjimkou jsou brzdy) totálně se...
neregistrovaný "magic1"
28. 2. 2006 23:07
Re: Re:
Tak to mě na Oplech vždycky nejvíc kakaly právě ty brzdy. Pojem "Oplí brzdy" se stal v novinařině symbolem pro totální průser. Ale je fakt, že většina Jap vozů na tom právě s brzdama taky není nejlíp.
neregistrovaný "JarinoRS"
1. 3. 2006 22:24
Re: Re:
neoblubeny akykolvek voz z produkcie VW (nie cely koncern, staci VW) najviac golf a passat, v poslednej dobe zacinaju konkurovat VW aj francuzske auta >:-[]
neregistrovaný "Mitsi"
2. 3. 2006 08:34
Re: Re:
magic: S tím konstatováním ohledně brzd sice souhlasím, ale jeden podstatný rozdíl tam přece jenom jenom je - Japonci sice brzdí nic moc, ale jejich brzdy vydrží nesrovnatelně více. Rozpačitý dojem z brzdného účinku je totiž daní za používání extrémně tvrdých kotoučů (je to spíš ocel, než litina) a extrémně tvrdých desek (proběh přes 100 tis. km na předku obvykle není žádný problém).
neregistrovaný "Pucmeloud1"
2. 3. 2006 09:43
Re: Re:
Mitsi: tak ti nevim ale asi je to hodne individulani vec. nechci argumentovat na kolika metrech to auto zapichne ze stovky, ale u japoncu se kterymi jsme mel moznost jet (Mazda 6, Subaru, Toyota) mi ty brzdy sedely nejak vic. Nikdy nemely tak silene ostry nastup, slo si na ne rychleji zvyknout a prislo mi ze i lepe davkovat brzdeni podle potreby. Jen to zaslapnuti musi clovek vic zatlacit.
neregistrovaný "pohodlny"
28. 2. 2006 10:51
opl
tiež sa pridávam k oplom, z dôvodu že šoféri v nich boli bez základných prejavov šoférskej etiky; po daní im dobrovoľnej prednosti práve oni NIKDY

nepoďakovali žiadnym spôsobom, odvtedy majú u mňa smolu 8)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pucmeloud1"
28. 2. 2006 11:03
Re: opl
pohodlny: tak v tom pripade pridej do stejne ligy Octavie ve verzi turbokamna a VW Pasik
neregistrovaný "FRANTIŠEK"
4. 3. 2006 18:46
ZNAČKA AUTA
Já osobně mám moc rád Mercedes-Benz,hlavně ty starší,naftový.Jednoho mám a jsem navýsost spokojen.

A vůbec nemám rád škodovky,mám k nim tak nějak averzi už od ranného mládí >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2006 13:51
Bez nadpisu
Já mám nejraději Škodovku, má pěkná a spolehlivá auta.Negativní vztah mám k Opelu, měl jsem služební Vectru a pořád stála v servise.Až jsem poprosil šéfa o fabku.A jsem naprosto spokojen.A jako soukromé auto používám Felicii 1.3Mpi(2001),kdybych neměl služební auto, volil bych Octavii.Ať už kdo má cokoli proti škodovkám,tak buď se o auta nezajímá a nerozumí jim nebo dá jen na vzhled.Vždyť britský trh je náročnější než náš, a škodovka je tam v oblibě na 2.místě,hned za Toyotou :!: :!: V německu je oblíbenější než Wolksvagen, Mercedes, BMW a spousta jiných značek.Tak proč je Škoda špatná???To samé platí o Roomsteru, pořád říkáte,že není pěkný, byl jsem se na něho podívat v Ženevě a vypadal opravdu lépe než na fotkách.Uvidíme co na to prodejní čísla. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2006 14:49
Bez nadpisu
Západní trh bere Škodovku jako levné auto. Proto tam má takový prodej. Ta tebou zmiňovaná obliba je souhrn subjektivních pocitů majitelů, nic v ní nevyplývá o objektivním stavu věcí. Stejně jako TUV. Tam to je o tom, jak vypadá to které auto při příjezdu na technickou kontrolu.

Roomster v Ženevě je tak zvaný show car, tedy maximálně vybavená a nablýskaná výstavní verze. Chtěl bych vidět tvůj názor na základní verzi... A jinak studie Roomster byla krásná, to co z ní udělali pro sérii je "designérský potrat". Taková palubka z Octavie... Hmmm. Ne že by nebyla nějak nefunkční nebo nějak odpuzující, ale je to nová třída, tak by měla být svébytná.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2006 18:35
Bez nadpisu
Neboj, viděl jsem i základní Roomster na plechových kolech, bez metalízi, bez lakovaných zrcátek, zkrátka základní verzi a myslím, že vypadá rozhodně lépe než takové Kangoo.Co ty na to?? :P
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
6. 3. 2006 15:25
Re: Bez nadpisu
Škodovka je dobrá tak max. jako nová a to ještě pro řidiče "uživatele" co se potřebují přepravit levně z bodu A do bodu B.

Co se týče ojetin, tak v poměru cena/výkon velmi tvrdě prohrávají se spousty dalších vozů :o)

Navíc je to masovka a tak na parkáči před superhyper marketem kde stojí 8 modrých fabiií musíš přemýšlet která je tvoje :o))
neregistrovaný "glock1"
5. 3. 2006 21:29
Bez nadpisu
Nevím proč,ale mám averzi vůči korejcům.Jinak můžu víceméně všechny automobilky (kromě škodovky) a to z důvodu tragické spolehlivosti toho exempláře,kterého jsem bohužel vlastnil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kessler"
5. 3. 2006 21:45
Bez nadpisu
Já mám rád Škodu a Daewoo...zato mám averzi vůči francouzským, italským a americkým autům...ostatní značky jsou mi úplně jedno...ale fakt neumím říct proč je to tak jak to je...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
5. 3. 2006 22:20
Re: Re:
Ja zase nemusím VW group,okrem Audi tým sa občas nejaký model vydarí.A že by Roomster vyzeral lepšie ako Kangoo,Doblo,Partner atd?NemyslímJe to vec názoru,ale Roomster je taký hybrid ani normálne auto ani nejaké užikové.
6. 3. 2006 07:51
Bez nadpisu
Ale to ne, Roomster je v základní myšlence dobré auto. Jenže v rámci úspor ho pěkně zmrvili. Oproti tehdejší studii. Jestli je hezčí než konkurence by se mohlo dlouho polemizovat /mne osobně se většina moc nelíbí/, ale co se táče praktičnosti, tak tam Roomster hodně zaostává. Neměl by se brát jako vůz kategorie "krabicové kombi", ale spíše jako menší MPV.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pucmeloud1"
6. 3. 2006 12:16
Re: Re:
mezek: souhlasim, ze auto typu Roomster pro ceske podminky je dobry napad. Studie se mi take libila vic. Kdyz se clovek podiva na finalni verzi a porovna ji se s tudii, tak je jasne, ze orezavali naklady kde se dalo (viz. napriklad predni okno). V cenove kategorii kde se Roomster nachazi a s vedomim ze jde o VW lze tezko ocekavat, ze necim chytne a zaujme v libivosti.
neregistrovaný "tomis"
6. 3. 2006 14:57
Bez nadpisu
Jednoznačně preferuji evropské vozy.Poslední roky zn.OPEL a jsem maximálně spokojen,jak po desingové stránce i s poruchovostí,která je minimální.I když opel nemá nej... pověst,tak myslím že to platilo spíš o starších ročnících,teď šel opel s kvalitou hodně nahoru a dneska je už v podstatě rovný s ostatníma automobilkama.Dokonce si myslím že kvalitativně předčí i takový renault i ford.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
6. 3. 2006 15:05
Osobne bych otazku ...
Osobne bych otazku formuloval jinak. Konkretne "Ktera znacka je pro Vas nejsympatictejsi z hlediska pece o zakazniky".

Do minuleho roku byla pro me jednoznacne THE BEST znacka RENAULT.

Po zkusenostech s mistnim zastoupenim a prodejcem se u me ale bohuzel propadla na posledni pricku. Jak uz jsem nekolikrat napsal. Renault byl pro me vzdy jednicka s odkazem na predchozi vyborne zkusenosti. Bohuzel jsem narazil na aroganci prodejce a mistniho zastoupeni. To je rekl bych jediny a hlavni duvod, proc jsem Renault zatratil. Myslim, ze kdyby mel prodejce i reklamacni odd. Renault CR jiny pristup, byl by Renault 1. i nadale. Takhle se po ziskanych zkusenostech budu muset po dlouhych letech poohlednout po necem jinem. Je to velka skoda, nebot Renault mel v nasi rodine odjakziva velke a tradicni zastoupeni ( nevlastni deda mel v NSR pred revoluci autosalon Renault ).

Na zaver muzu rict jen ze Renault auta mam rad, ne tak vetsinu zastupcu (jsou vyjimky, kteri se snazili napravit reputaci, timto jim dekuji) znacky v CR :!:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
6. 3. 2006 18:31
Bez nadpisu
Tom69> a zkusil jsi Fiat? To je to samý! Jediná výhoda je, že člověk to zastoupení prakticky nepotřebuje, ale když už ano, tak to stojí za to! Příklad - objednávka detonačního čidla Marelli v autorizovaném servise Alfa Romeo. Po telefonu, sdělena cena a termín dodání 1 týden. Po týdnu jsem tam volal. Cože to chci? Aha. Tak za měsíc. Po měsíci: nepřišlo, zkuste za 2 týdny. Za 2 týdny: "ano, máte to tady, stavte se". Tak jsem se tedy stavil. Čidlo tam bylo, ale nikoliv detonační, ale polohové. Námitka nepřijata - prý je to to, co jsem si objednal. Volání od čerta k ďáblu - resumé: musím si jej koupit. Odmítám. Volán jiný člověk. Návrh objednat výměnou to správné čidlo. Přijímám. Na firemním DVD problém - "nevíte, ktreré to čidlo je? Tady jich je několik a všechny se jmenují vysílač"...další člověk: to bude určitě toto čidlo. Odmítám s tím, že u výrobku je napsáno Fiat Croma a ta měla 8v motor s jiným detonačním čidlem než 16v Kat. Prý to nemůžu vědět. Trvám na tom, že to vím a vybízím k nalezení na starším CD. CD nenalezeno, prý je toto nejaktuálnější a nejsprávnější verze. Navrhuji nalézt čislo dílu na Fiat Coupé 16v Turbo s tím, že je stejné. Nalezeno, kód jiný. Prý jak vím, že s Coupé je stejné a s Cromou ne? Nálada již značně napjatá. Odmítám převzít čidlo, které jsem si neobjednal a odmítám místo něho objednat jiné, které tam rovněž pasovat nebude. Jsem označen za problematického zákazníka. Odcházím a za sebou slyším spoustu peprných slov.

Doma nalistuju webové stránky firmy Magneti-Marelli. Čidlo po cca 1 minutě nacházím i s kompletním produktovým listem (obsahuje hodnoty napětí, verze, připojení). Shoda pro Delta Integrale 16v Kat/AR 155Q4/Fiat Coupé 16v Turbo a Delta Nuova HF. Objednací kód zcela jiný než Croma. Objednávám prostřednictvím netu čidlo přímo v Itálii...
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2006 19:39
Bez nadpisu
Tom69:Já jsem dnes našel super mechanika neautorizáka a vypadá to,že budu spokojen.Opel autorizák,no někdy se jako nsaží(minule docela překvapili)ale celkově nenacházím takovou hlubší důvěru.Myslím to,že když si třeba nechám vyměnit svíčky,tak zda mi je tam dají.Proto tam budu jezdit jen na výměnu olejů a tím konec ;-) .

Jinak tento pocit bych měl asi i u jiných značek,co jsem různě zaslechl,tak celkově nic moc,čest vyjímkám,kteří se snaží opravu udělat kvalitně a ne jen ruce mít natažený pro prachy a konec.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZR1"
6. 3. 2006 20:38
auti...
největší averzi mám k VW a BMV u VW je to hlavně tim, že znich každej dělá něco extra, přitomž to sou normální auta, navíc designem mě neoslový, BMW mi vadí hlavně kvůli všem těm frajírkům v jejich zrezlejch 3kovejch škopcích z roku výroby někdy z poloviny minulýho století.... Nikdy bych si nekoupil auto který budu denně potkávat na ulici, sem individualista, takže Škoda u mě nemá šanci (i když proti ní nci nemám) takže tak jedině jakýhokoliv Itala(zvlášť Alfu), Ameriku(tak jedině Corvette, atd... :-) ) nebo ještě několik Japonců (hlavně sportovní modely)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
6. 3. 2006 21:38
Bez nadpisu
RRAAFF: mam take super mechanika, ale bohuzel ho nemuzu vyuzit, protoze je auto v zaruce. Ja vim, ze jsem mozna naivni, ale mozna kdyby se stale vic a vic nespokojenych lidi ozvalo a na nekorektni a amatersky pristup upozornilo, mozna by se casem neco zmenilo. I proto jsem zalozil stranky, nechtel jsem si to nechat pro sebe. Treba se mi casem povede udelat z mych stranek takove, kde by clovek videl ke ktere firme zamirit a ktere se vyhnout obloukem. Pokud si kazdy svoje negativni zkusenosti necha pro sebe pripadne jen pro par znamych, nebude na problematicke firmy tlak.
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2006 07:51
Bez nadpisu
Jo kdyby se měla brát oblíbenost podle servisu, tak neprojde bez ztráty kytičky snad ani jedna značka. Ale musí se rozlišovat servis od servisu. Se svým servisem Fiat /dříve Moskal, dnes Auto KP Plus/ jsem relativně spokojený, ale musí je člověk hlídat nebo upomínat. Se služebním Ducatem I jsem měl možnost navštívit /no, byl jsem tam ochotně a ihned odvezen na odtahovce, prasklá poloosa/ jeden servis v Praze - už si nepamatuju název - a tam byli ochotní a auto bylo druhý den opraveno. A dobře.

Nejlepší zkušenost jsem měl s Citroenem v Liberci. Obě auta byla opravována, respektive prohlížena, rychle, kvalitně a třeba po bouračce, kdy mi další tři auta obouchala celou levou stranu a zadek Jumperu Maxi - byl po nehodě o několik cm kratší - byla škoda odhadnuta na 250000,- a servis účtoval opravu i s garančkou 100000,-. Díly byly nové.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pucmeloud1"
7. 3. 2006 12:28
Re: Re:
mezek: Kdyby to melo byt podle kvality servisu, tak nejlepsi znacka se kterou jsme kdy jezdil byl Trabant, diky skvelemu servisu pana Manaka, ktery ve sve stodole vyresil kdykoli a cokoli >:D
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2006 12:37
Re: Re:
Mně je jedno, jakou má auto značku,vč. SPZ.

Tom69:spíš je problém,že jsme pro původní 15-tku rozvojová země a berou nás jako 2. ligu. Je spousta jiných příkladů, než neseriozní autoservisy....

Při počtech aut která vyrobí a zde prodají je většině jedno,jakou mají pověst. To bude asi hl. příčina.Až se tu bude prodávat tolik aut jako v Rakousku,přepočeno na počet obyvatel,asi své jednání přehodnotí.Třeba se mýlím.Kéž by...
neregistrovaný "Tom69"
7. 3. 2006 12:55
Re: Re:
ja si nemyslim, ze u vsech znacek je pravidlo pristupu podle toho v jake zemi se auto prodava. O tom by asi mohli uzivatele anglickeho Renault Megane II fora vypravet sve. Zarazilo me, ze si Renault i v teto zemi dovoli takto k zakaznikum pristupovat. Kdo trochu zvlada anglictinu muze mrnout na [odkaz]
neregistrovaný "magic1"
10. 3. 2006 15:40
Re: Re:
Je a není. Třeba Lancia tu nemá ani zastoupení, když pohovořím s lidmi z Fiatu nad tím, jak tu Alfě mrví servisy renoimé, je jim to evidenetně jedno. Dělá to na mě dojem, jako bychom měli být rádi, že nám ty Alfy sem laskavě vůbec prodají.

Ale když byli z redakce kluci na představovačce nějakýho Fiatu a naleštěná slečna z marketingu se jich ptala, jaký podíl na trhu v ČR Fiat má, spadla málem ze židle, když odpověď zněla - něco kolem 4 %. Holt, slečna se divila, já ne...
neregistrovaný "nalpak"
10. 3. 2006 16:02
Re: Re:
Mně se zdají 4% na Fiat víc než dost! I kdyžna druho stranu budu potřebovat dodávku a Dobló vypadá jako praktický vůz........
12. 3. 2006 20:21
Bez nadpisu
nalpak: Podívej se na žebříček prodeje v Evropě. Kategorie malá auta. Kdopak je s velkým přehledem první? Fiat.....
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2006 21:42
Re: Re:
nalpak: Podívej se na žebříček prodeje v Evropě. Kategorie malá auta. Kdopak je s velkým přehledem první? Fiat.....

teraz ano, ale donedavna dlho viedol s prehladom P206, po uvedeni 207 to moze byt podobne
12. 3. 2006 22:57
Bez nadpisu
Pravda, takových Punt I a II se prodalo jenom něco přes 5 miliónů... /nebo víc? už nevím.../
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "magic1"
13. 3. 2006 09:18
Re: Re:
A zase ta "objektivita". O tu tady přeci nejde. Jestliže automobilka neumí sestoupit ze svých výšin k zákazníkovi a brát jej jako rovnocenného partnera, těžko může očekávat, že zákazník bude překonávat "objektivní problémy" jen proto, aby mu výrobce mohl prokázat tu čest, že mu prodá svůj výrobek. Je logické, že zákazník jde jinam, i kdyby takový výrobce nabízel modré z nebe.

Podle mého názoru je Fiat nejtypičtějším příkladem - jejich auta považuji za jedna z nejlepších v dané cenové kategorii, ale jejich přístup k zákazníkovi za jeden z nejhorších. Proto se nedivím mizerným prodejům a chápu, že zákazník raději koupí horší výrobek od firmy, která se k němu chová korektně. Na co jsem ale alergický, je právě ta snaha "objektivně" shodit výrobek toho nesympatického. To je projev hlouposti.
neregistrovaný "Venca 80"
17. 3. 2006 19:46
Bez nadpisu
Nejradši mám japonce a s nimi jen ty nejlepší zkušenosti. Nekoupil bych si nové Mondeo 1,8 jízda s ním byla opravdu zklamání. Na fordu Connect neustále řeším nějaké drobné problémy,takže forda ne.

Nechápu lidi co si koupí Dacii za těch 190 se dá sehnat pěkná Octavia a i když je ojetá je 100x lepší.
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2006 20:42
Re: Re:
Ja som si ho kúpil a som s ním zatiaľ spokojný. Doteraz som mal Mitsubishi Carisma a čo sa týka spoľahlivosti tak som bol max. spokojný. Keby nehrali rolu financie tak znovu volím japonca.
neregistrovaný "Pucmeloud1"
17. 3. 2006 21:54
Re: Re:
Jozef035. Pokud jsi to Mondeo kupoval nove, to prece srovnatelni Japonci nebyli o tolik drazsi?
18. 3. 2006 14:15
Re: Re:
Pucmeloud: Kupoval som to v akcii kde bola výrazná zľava. Takže preto. Tento rok spravila slušnú akciu na minuloročný model M6. To by som asi volil Mazdu.

Venca 80: Najslabšie Mondeo 1,8 má 110 PS, ja mám 125 PS a ešte je 1,8 SCI 130 PS. To je ale 6 st. Netvrdím že je to formula ale ide slušne v rámci možností. Vozil som sa na A6 2,5 TDI tiptronic a to auto bolo subjektívne lenivšie ako moja Carisma 1,6. Ale zvykol by som si hlavne na ten tiptronic aj keď Audi zrovna nemusím.
neregistrovaný "R.Barrichello"
20. 3. 2006 12:46
Re: Re:
a za těch 190 se xy dalších aut, co jsou 300x lepší jak český sen - OI :o)))))))))))
neregistrovaný "Venca 80"
17. 3. 2006 22:28
Bez nadpisu
Ja jsem měl možnost důkladně si tu1,8 vyzkoušet,ale vím jen,že to byl benzín bez turba,5kvalt. může být i jiná ,asi lepší varianta té 1,8 ?? Jinak mě zklamal i podvozek,ale to mohlo být i zimním obutím,abych tomu nekřivdil.

Ještě k těm autům co se nám nelíbí. Mám kamaráda s dieselovou Astrou a ta se pořád sype.

A ještě bych nešel do tříválcové Fabie,i když chápu že někomu to může stačit.

Super auto je Toyota Karina 1,6 92 Kamarád ji má. Najeto přes 230000,deně ježděná a měnili se jen ty nejběžnější spotřební věci. Měl jsem ji půjčenou to je fakt držák.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pavel323"
18. 3. 2006 11:20
Bez nadpisu
i já mohu japonce zvláště toyoty a mazdy jsou to auta dělaná zodpovědnými lidmi . Svou bezpečností, vzhledem, kvalitou, nenáročností,ůsporností a spolehlivostí jsou u mě oblíbená.

Nemusím fiaty, oply,a německá auta téměř vůbec většinou dosti předražená . vzhled palubky a vnitřku se mi zdá strohý bez nápadu je to jak když se to oseká sekerou. tvar karoserie má snad hezký jen passat ten se mi líbí ale jen po venku uvnitř katastrofa - bez nápadu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
18. 3. 2006 18:46
snad ne uplne mimo .....
Mate pocit, ze jsem zahltil internet jednim problemovym meganem? jiste ne o moc vic nez vsudy pritomna reklama renault cr. Bohuzel nemam jinou moznost, jak s timhle arogantnim molochem souperit. Je jasne, ze kazdy to nepochopi. V prvni rade jsem se snazil dosahnout sveho a volil dle meho nejefektivnejsi metody pro nekoho samozrejme ne uplne koser, ale co si budeme nalhavat, myslite si nekdo, ze soudni spor nejakeho vratneho s prodejcem nekde v zavetri donuti prodejce i dovozce zmenit chovani a pristup. Kdo uz jste byl v podobne situaci jako ja hodte kamenem. Koupil jsem si nove auto, to se bohuzel nepovedlo. Chlapci na lince asi nemeli dobry den. Mozna prohral turecky fotbalovy tym dulezity zapas, co ja vim. Jsme preci jenom lide, pokazde se nam vse nepovede. To chapu. Nechapu ale nasledny pristup prodejce a pote i dovozce. Spatne auto? Vylouceno! Vy si vymyšlite, vzdyt je to v poradku. Ze vam nekolik lidi potvrdilo, ze je tam vada? To tezko, nase technicke oddeleni si mysli, ze tam zavada neni, ale protoze jsme kabrnaci, tak vam to preventivne vymenime. Ze uz tam zavada neni, no vidite, to jsme to ani nemuseli vymenovat. Tak budte rad a prestante nas otravovat........... a ze tam mate jeste nejake zavady. No sice nevime proc se tak deje, co to zpusobuje, ale jiste to nebude nic tragickeho kdyz auto jede. Jo ono to dela jenom kdyz je motor studeny? Jo uz jsme si vzpomeli, to je schvalne, to je ochrana motoru. Ze nam to nebastite? To nevadi, stejne vam nic jineho nezbyva nez se s tim smirit. A priste. Kupte si nas novy model, budete stastny jako mnoho jinych ..... tedy pokud nebudete mit zase smulu.

...... volne shrnul Tomas Vratny

....... ale ted vazne, pokud budete chtit znat i nazory dalsich lidi i samotneho Renaultu, poslouchejte v prubehu pristiho tydne motozurnal cr1 (na 90% se reportaz bude vysilat ve ctvrtek) ve 13h. Dozvite se vic.

PS: redaktori motozurnalu uz dvakrat zverejnili zadost, aby se jim prihlasili majitele novych vozu, kteri meli problem pri reklamaci. Bohuzel se jim pokazde prihlasili pouze majitele znacky Renault a oni by radi meli v reportazi zastoupenou i jinou znacku, takze pokud to nekdo takovy cte, at napise me, nebo se ozve rovnou redakci motozurnalu.

Diky za cas, ktery jste obetovali temto radkum
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
22. 3. 2006 10:43
MOTOŽURNÁL
Zajímá-li Vás pokračování reportáže o reklamacích nových aut na MOTOŽURNÁLU ČR1, můžete dne 23.3.2006 ve 13hod poslouchat aktuální vysílání. Pražská fekvence je 94,6 FM.

Ostatní frekvence zde [odkaz]

Zive vysilani na netu je na adrese :

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomasG"
22. 3. 2006 11:26
Vyjadřování se k tématu diskuse
Prosím všechny přispěvatele, aby se drželi tématu. Chtěl jsem, aby to byl jen pokec, jaké se která značka či typ těší oblibě. Například skoro ve všech rubrikách vidím, jak sem Tom69 strká jeho stížnosti. Vždyť na to má svoje téma a jestli mu to nestačí, ať si založí další. Ale docela mi vadí, že se cpe úplně všude. Jestli Vás toto téma nezajímá, tak sem nic nepište. Je mi líto jeho problémů, ale ať se s tím neplete do jiných diskusí. Děkuji za pochopení.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martanana"
23. 3. 2006 09:33
Bez nadpisu
pokud mohu i ja se svoji troskou do mlyna.. tak nejhorsi zkusenosti mam s chryslerem.. a nejlepsi s hondou a suzuki :P
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 3. 2006 11:28
Bez nadpisu
No jestli to byl ropnej Voyager 2,5 TD tak se nedivim :o)))

Jestli cokoliv jiného mimo Voyager tak se pro změnu divim velice.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martanana"
24. 3. 2006 13:51
Re: Bez nadpisu
no jasne ze to byl VOYAGER :))))) a hned 3x :!: jiz nikdy vice >:-[]
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 3. 2006 13:30
HM
tak to se nedivím. Ono Voyager se nepovedl, hlavně verze 1992-1998. A ropnej zázrak od VM Motori tomu ještě přidal. Tomu praskaly hlavy.

Těm ostatním zlobila "jenom" elektrika a automat. převodovky, který lidi zničili taháním přívěsů a špatným zacházením...
Rozbalit vlákno
1
7. 4. 2006 12:06
Re: HM
Co to bolo za generaciu (92-98)? 2? /do 95/ ci 3? /95-01/?
neregistrovaný "R.Barrichello"
7. 4. 2006 14:14
Re:
II a III generace. S tím že ta třetí už pak ke konci měla jiný motory a lepší. S příchodem MB se montovaly ropáky od nich....

Ovšem nejlepší je stejně verze Town a Country 3,8 V6
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MW16"
7. 4. 2006 15:35
škodovka je favorit
Jo, Škodovka je můj jasný favorit

Š105 - 120 - velké dobrodružství a největší průser v historii automobilu

Š Felicia - Kulhavá obstarožní dáma bez prádla, ale s německou protézou

Š Octavia I + II - nabubřelým a notně přitroublým výrazem připomíná centrum Moskvy a architekturu 50. let se svým posláním zlatým h.o.v.n.e.m ohromit masy.

Celková strategie automobilky s hlavním tahem na IQ tykve - "Já na to mám", 50.000 poslední leasingová splátka a podobná svinstva, nemají konkurenci.

Jo, to je materiálek. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vir535"
13. 4. 2006 12:44
Bez nadpisu
V oblibě mám Šodovku (důvod je prostý- osobní dobrá zkušennost-od Felicie 1,6 Octavie I i II-musím pominout Favorit, ale to je auto bolševické éry),vyjma snad čínských vozů,a dalších experimentů-nevím jak Dacia Logan,se mi líbí sposta vozů. V každém případě mám slabost pro VW, Audi, Mercedes, BMW, Japonce cením pro celkem nadprůměrnou kvalitu. V poslední době se mi zdá, že přibývají stížnosti na Francouzské vozy, s nimi mám jen okrajovou zkušenost. Mezi méně oblíbené bych asi zařadil Renault a Peugeot.Design OK, ale kvalita 8-s Asi bych nyní do francouze nešel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Richie-HK1"
13. 4. 2006 13:24
Bez nadpisu
nemam rad francouze (Peugeot,Renault) kvuli jejich kvalite....nemam rad skodu pro jejich obycejnost....mam rad nemce(BMW,Mercedes ) pro jejich kvalitu...mam rad italy (Alfa,Lancia)pro jejich design a srdce...nemam rad korejske a cinske vozy proste proto :-) ....
Rozbalit vlákno
2
13. 4. 2006 14:40
Re: Re:
No neviem či sa dá pri Mercedese alebo BMW rovnako Audi hovoriť o nejakej nadštandartnej kvalite. Luxus určite, kvalita spracovania asi áno ale celková kvalita ak sa pod tým myslí spoľahlivosť je podľa mňa max. tak európsky priemer. Lepšie ako americké horšie ako japonské. Z francúzov pokiaľ viem tak len 307 je zmätok. Keď som voľakedy porovnával Oktávie čo majú kamaráti s mojim Mitsubishi čo sa týka spoľahlivosti myslel som si že Škoda robí totál zmätky. Ale zisťujem že sem tam nejaké čidlo, ložisko či čap je bežná závada u každého európskeho auta takže to je taký štandard.
neregistrovaný "Pucmeloud1"
14. 4. 2006 01:58
Re: Re:
Jozef035: mluvit zrovna o kvalite u Audi je vysmech kdyz jejich soucasna verze A6 je jedno z nejporuchovejsich aut. Kamarad co dela ve velky leasingovce tvrdi ze 25 - 35 % toho co prodaj je v zaruce v servise jako doma. Zvlaste elektronika
neregistrovaný "tv"
13. 4. 2006 17:08
Bez nadpisu
celková kvalita ak sa pod tým myslí spoľahlivosť je podľa mňa max. tak európsky priemer. Lepšie ako americké horšie ako japonské.

S tymi Americkymi "made in USA" by som si nebol taky isty. Este snad tak pred 20-imi rokmi to mohlo platit, ale Japonci ich uz davno naucili poriadku. Europanov poriadku zatial nemal kto naucit, cla na dovoz to zariadili. A tuna montovane "importy" z celeho sveta su taka trochu lepsia hladina bezneho Europskeho priemeru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kojack"
13. 4. 2006 19:08
Bez nadpisu
Nejradši mám Lancii, pak Alfu, Lamborghini. Líbí se mi Audi, některé novější modely od Mercedesu (a nádherný gullwing). Nemám rád Škodu, Seat, VW, BMW (výjimka je řada 6), většinu francouzů (mimo kupátek P406 a P407). Na japonce moc nekoukám, ale Lexus se mi začíná líbit, korejce úplně ignoruju. Na úplném konci žebříčku jsou některé ameriky. Nemyslím 60. a 70. léta, spíš ty novější. Kolikrát nechápu smysl některých modelů. Dodge RAM s motorem s Viperu, pozéři stojí frontu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nezmar32"
14. 4. 2006 18:24