Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 6. 2006 09:30
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
10. 6. 2006 15:00
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
10. 6. 2006 18:12
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
12. 6. 2006 08:22
neregistrovaný "zadek5241"
12. 6. 2006 16:12
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
12. 6. 2006 09:12
neregistrovaný "žanek"
12. 6. 2006 09:28
neregistrovaný "milic1"
12. 6. 2006 11:06
neregistrovaný "Pajda"
12. 6. 2006 17:36
neregistrovaný "Pajda"
13. 6. 2006 07:51
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
13. 6. 2006 09:04
neregistrovaný "zadek5241"
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
10. 6. 2006 09:30
Koupě/prodej ojetiny - danění - ŽL??
Zdravím.

Předem se omlouvám za trochu OT.. Chtěl bych se zeptat, jak to je s daněním příjmů z nákupu a následného prodeje ojetého auta? Povedlo se mi prodat moje auto o něco dráž, než jsem ho před třemi měsíci koupil. Musím tenhle příjem někde přiznat? Jsem student, až na občasné brigády nikde nepracuju, pokud bych si chtěl takto přivydělávat, musím si udělat živnostenský list? Když ano tak jaký obor podnikání? Eventuálně nemáte link na nějaké stránky, kde se tato problematika řeší?

Díky za všechny rady

Honza
Rozbalit vlákno
6
10. 6. 2006 13:41
Re: Koupě/prodej ojetiny - danění - ŽL??
Pokud koupíš auto a opět jej prodáš do 1 roku, tak musíš podat daňové přiznání a pokud na tom máš i zisk, tak budeš platit daň.

Pokud si tím chceš přivydělávat, tak by ti měl stačit ten nejzákladnější živnosťák na "nákup a prodej zboží", tedy pokud na těch autech nechceš dělat nějaké úpravy a opravy.
neregistrovaný "H.O.N.Z.A"
10. 6. 2006 15:00
Re: Koupě/prodej ojetiny - danění - ŽL??
A pokud na tom autě něco málo opravím /vyměním/nechám opravit? V oboru vyučený nejsem, mám maturitu z gymnázia... Jasně že nebudu dělat GO motoru, ale vyměnit světlo, zpravit orezlý lemy... to zvládám. Dá se to potom u živnosťáku "nákup a prodej zboží" dát do nákladů (aspoň materiíl, barva tmely...)
10. 6. 2006 18:04
Re: Koupě/prodej ojetiny - danění - ŽL??