Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
17. 2. 2007 10:46
neregistrovaný "ricco"
17. 2. 2007 23:03
neregistrovaný "555"
17. 2. 2007 23:36
18. 2. 2007 11:18
neregistrovaný "555"
18. 2. 2007 15:45
19. 2. 2007 12:54
neregistrovaný "Flavio1"
18. 2. 2007 17:26
neregistrovaný "cread1"
19. 2. 2007 15:58
neregistrovaný "555"
19. 2. 2007 19:54
neregistrovaný "Flavio1"
19. 2. 2007 21:53
neregistrovaný "555"
19. 2. 2007 22:25
neregistrovaný "magic1"
19. 2. 2007 22:39
neregistrovaný "Flavio1"
19. 2. 2007 22:46
neregistrovaný "magic1"
20. 2. 2007 10:15
neregistrovaný "ricco"
20. 2. 2007 11:35
20. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "me2d1"
21. 2. 2007 08:17
20. 2. 2007 10:56
neregistrovaný "555"
21. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "sss"
25. 2. 2007 20:35
6. 3. 2007 14:16
6. 3. 2007 15:20
neregistrovaný "Lukas99"
6. 3. 2007 16:25
neregistrovaný "555"
7. 3. 2007 09:55
neregistrovaný "Lukas99"
7. 3. 2007 11:31
neregistrovaný "555"
7. 3. 2007 14:10
neregistrovaný "Lukas99"
8. 3. 2007 12:41
neregistrovaný "555"
neregistrovaný "ricco"
17. 2. 2007 10:46
Subaru impreza WRX vs. STI
Zdravím,

chci si pořídit ojetou imprezu sti, ale nemůžu se rozhodnout jestli by mi nestačilo ,,jen´´ wrx.

Co mám vybrat??

Díky za odpověď.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555"
17. 2. 2007 23:03
Bez nadpisu
WRX ma daleko k STi, ale naklady su asi 2x vyssie. Ak mozes ber auto s vacsou roztecou, cize novsie rocniky. Oni spravili sice pevnu kasnu, ale s takou vahou, ako keby si vozil na GT 4 ludi a to sa odraza na loziskach a zadnych tlmicoch starsich rocnikov.
Rozbalit vlákno
1
17. 2. 2007 23:36
Re: Re:
Náklady nejsou zase až tak odlišné, servisky stojí stejn? a spot?ební materiál je holt spot?ební materiál (stejn? si asi dáš na WRX lepší brzdy atd.). WRX se klidn? hodí jako jediné auto, není tak tvrdá a není rozhodn? nijak extrémní...má p?kný výkon a jezdí dob?e (dneska m? mimochodem vezl jeden klu?ina ve WRX 04...a musím ?íct - paráda). STI je ale už trošku "ná?iní". Spot?ebu po?ítej u WRX okolo 10-11l , u STI (ve tvém p?ípad? asi STi) se pod 12 asi nedostaneš (resp. neuhlídáš se).
neregistrovaný "555"
18. 2. 2007 11:18
Bez nadpisu
Ak chces upravovat verziu pre dochodcov na STi like, prosim. Podla mna je to blbost.

Na WRX brzdy drzia tak 30 000km a ide dole predok zadok v pomere 2:1 az 3:1. Predok ta bude stat okolo 14 000Sk.

STi ma pri poriadnej jazde pomer cca 1:1,5 a predne kotuce nedoziju 25 000km. Cize pri cene 90 000za komplet predok a zadok je to zaujimava suma.

Nove je 2,5l cize ina zakonna a od ceny sa odvija aj havarijka, pokial si fakt neveris a nepoistis.

Nepoznam nikoho, kto v meste jazdi na WRX 10l, proste nemam znamych nad 60r ;-) a STi startuje pri ludovych 14, primerne okolo 18 a max bola pri seriovych vstrekovacoch 36. Nie 95 ale min 98oct benzinu.

Ak si spocitas naklady na rocnu prevadzku, bude to sakra rozdiel.

Pokial ale ide len o to vlastnit boxera s turbom, je WRX dobra volba. Na predok Quaife difak (alternativne aj za zadok), dat nejake rozumne oblozenie ako Pagid 4.2 blue a Zimerman, ci ine kvalitne kotuce pre grp.N a na zvysok sa vykaslat. Bude to tiche a nenapadne auto, ktore na okrskach dokaze velmi ponahanat STi.
Rozbalit vlákno
2
18. 2. 2007 15:45
Re: Re:
555: spot?eba samoz?ejm? není ve m?st? (já to tam n?kde píšu?). A ano, pakliže plánuješ autu dávat hodn? do t?la, pak je STI o hodn? dražší než WRX na údržbu...Když s tím ale jezdíš "normáln?" tak to zase tak hrozné není (?erstvý poznatek od majitele).
neregistrovaný "Flavio1"
19. 2. 2007 12:54
Re: Re:
Mám 2,5l WRX a má průměrná spotřeba je 13-13,5l N95, když se hlídám tak 12l. Na výrobcem udávaných 10,3l, sem se ani jednou nedostal, a to ani v záběhu, když sem motor jen lechtal.

555:

Jak se změní vlastosti WRX s Quaife diferákem na předku? Bude méně nedotáčivé?
neregistrovaný "cread1"
18. 2. 2007 17:26
Bez nadpisu
No podle me kdyz si nekdo kupuje STI tak si ho uziva, a bohuzel v tom pripade je STI mnohem financne narocnejsi nez wrx. Osobne bych to videl pokud chces mit v doma jedno auto tak jdi do wrx, svezes se vyborne, pokud mas doma aut vice a STI budes mit jen pro radost jdi do STI, ovsem nalezite si ten provoz zaplatis..-
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555"
19. 2. 2007 15:58
Bez nadpisu
V prvom rade sa naucis drzat volant pevne. Najhorsie, co sa moze stat je nabehnut v zime na suchom asfalte pod plnym plynom jednym kolom na lad. V tom mometne ta to posunie smerom za gripom, ako keby si chcel odbocit.

Okrem toho sa uplne zasadne chovanie nezmeni v limitacii to bude stale nedotacavy voz vdaka 50:50. So zadkom to bude lepsie.

Co sa vyrazne zmeni k lepsiemu je schopnost dotiahnut zatocenie. Ak si voz rozkyves a posles do zakruty tak, ze v okamihu pridania plynu bude mat dostatocnu rotaciu, alebo ako mam nazvat chut zatocit, po pridani sa dif zakusne a potiahne ti auto kam chces. S trocho cviku vies napr urobit to, ze ked sa otacas do protismeru, anpr prechadzas cez koleje tramveji a na I. ci II prevod. stupni si to tam posles a akonahle zacne zatacat pridas, tak dokuzis 180°otocku, ako keby si zatiahol rucnu. Citis, ako sa zamkne a taha do blba.

Naopak ak sa niekam vrutis a statne pridas na zaciatku, mozes ho zamknut a pojdes ovela nedotacavejsie, ako pri serii.

Na snehu je to este vacsia sranda. Bezne Impreza nezahne, lebo ti vysumi vykon cez pretacajuci sa predok ( to jedno kolo) a quaife to vie dost slusne eliminovat. Nie ako lamelak, no podstatne lepsie, ako obycajny torsen. A je bezudrzbovy.

Cize zivot s nim vyzaduje trochu cviku, ale potom je to parada.

A zabudol som na 2,5 otackove riadenie. Tiez velmi zaujimava vec, viem dodat za asi najlepsiu cenu u nas :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Flavio1"
19. 2. 2007 19:54
Re: Re:
555:

Bylo by efektivní dát ten Quaife místo na předek na zadek? Jakou má vůbec svornost? Myslíš si, že ten zadní samosvor s velmi omezenou svorností co je v sérii má nějaký vliv na jízdní vlastnosti?

Spíše než o driftování, mi jde o rychlé průjezdy zatáčkami čistou stopou. WRX se mi zdá pod plynem v zatáčce poměrně dost nedotáčivé. Jeví se ti taky tak? Jde tato vlastnost nějak potlačit? Nebo je to holt daň 50:50? Ona ta nedotáčivost WRX pod plynem se nejvíc projeví ve srovnání s mým druhým autem Civic Type R, u kterého se tento neduh neprojevuje tak výrazně, alespoň za sucha. I když je pravda, že neumím posoudit, zda shodnou zatáčku dokážu projet s oběma auty stejnou rychlostí.
neregistrovaný "555"
19. 2. 2007 21:53
Bez nadpisu
Q ciste na zadok som nevidel. Prve Sti mali tiez otvoreny predok a zadok mali kolikovy difak, ktory poznal on/off stavy. Sudiac podla toho ano, bude viac pretacave-drift car. Ale riesil by som ten predok.

Q vie vraj 97% co je dost.

Principialne nikdy neporazis konstrukciu 50:50 ale s tymto setupom budes mat istotu, ze sa to bude chovat predvidatelne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
19. 2. 2007 22:25
Bez nadpisu
Flavio: nechci tě nějak napadat nebo z tebe dělat hlupáka, ale v případě, že máš pocit, že s Hondou Civic Type-R projedeš zatáčku lépe než s WRX, tak bude problém čistě ve stylu jízdy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Flavio1"
19. 2. 2007 22:39
Re: Re:
magic:

Je to klidně možné, WRX mám necelé 4 měsíce a je to má první čtyřkolka. Psal sem o subjektivním dojmu, který ovšem může být reálné rychlosti hodně vzdálen. Navíc, Civic Type R je vozem, který skutečnou rychlost hodně zkresluje.
neregistrovaný "magic1"
19. 2. 2007 22:46
Re: Re:
jsem téhož názoru
neregistrovaný "ricco"
20. 2. 2007 10:15
Bez nadpisu
Asi je to blbá otázka, ale dá se s WRX driftovat a točit dokola na sněhu, nebo jde pouze u STI?
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2007 11:35
Re: Re:
ricco: kdybys mi poradil, jak převést videa z foťákového formátu MOV na něco normálního, tak ti ukážu pěkné řádění na sněhu (a nepotřebuješ k tomu ani wrx ;-) )
neregistrovaný "me2d1"
20. 2. 2007 14:45
Re: Re:
Alessio: Nezkoušel jsem to, jen vygůglil: [odkaz]

ale klidně bych se mrknul i na ten MOV. Quicktimeplayer to sežere.
21. 2. 2007 08:17
Re: Re:
Něco na to doma mám a funguje to (Nikon Coolpix 4100, mov do avi), myslím, že ten uvedený program to není. Matně si vybavuju, že jde právě o to, že ty foťákové .mov nejsou vlastně QuickTime formát. Snad neříkám nějakou blbost. Podívám se, ale až večer/zítra.
neregistrovaný "555"
20. 2. 2007 10:56
Bez nadpisu
da
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sss"
21. 2. 2007 11:04
offtopic
impaler: "Matně si vybavuju, že jde právě o to, že ty foťákové .mov nejsou vlastně QuickTime formát."

Obraz je normalny, ale zvuk je v AMR:

The specification of this format can be found in RFC 3267 "Real-Time Transport Protocol(RTP) Payload Format and File Storage Format for the Adaptive Multi-Rate (AMR) and Adaptive Multi-Rate Wideband (AMR-WB) Audio Codecs", sections 5.1 and 5.3.

Ja na transformaciu pouzivam mencoder s podporou AMR.
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2007 20:35
Re: offtopic
Myslim, ze je to toto:

MP4cam2avi
6. 3. 2007 14:16
Bez nadpisu
Souhlasil bych s názorem,že WRX klidně jako jediný auto a STI jedině jako auto na zábavu,takže pouze coby druhý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukas99"
6. 3. 2007 15:20
WRX stačí :-)
Mám WRX MY2002 US specifikace a musím říct, že to opravdu stačí, pokud člověk nemá za sebou pár desítek tisíc km v obdobném voze, alespoň já jsem občas pěkně vyplašenej >:-[]

Moje WRXo má komplet sportovní výfuk bez katů a sání, 18´´ OZ Prodrive kola, D2 Racing tlumiče, Sti křídlo a připadám si jak ve WRCu hehe... Je to tvrdý, výkon cca 250PS (227PS v sérii pro USA) a na hodně dlouho se mám co učit... Dal jsem tam komplet set Brembo brzd ze Z350 včetně kotouču a polozávodní Feroda a Brzdí to jak prase. Pravda je to nedotáčivý, ale donuty na sněhu fungujou hehe...

Spotřeba tak 12l/100km a to tomu občas naložím, ale záleží na náladě ani náhodou to pořád nehoním...

Akorát ty fungl nový D2 Racing tlumiče (pravej tlumič) vpředu hrozně lupou v unibalu, asi gumička v misce či co to může bejt? Jak dotáhnu matku nahoře tak to křupe a pružina se netočí za tlumičem, křupe to, protože za ním poskakuje a to dělá ty hrozný zvuky :-(... Čim to může být?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555"
6. 3. 2007 16:25
Bez nadpisu
Medzi hornym ulozenim a miskou, ktora drzi pruzinu je medzikus. Normalne je konicky a stranou s mensim priemerom dosada na lozisko horneho ulozenia. Ak nie potom sa pruzina neotaca spolu s vrchom a uvolni sa len ked je pnutie dost velke.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukas99"
7. 3. 2007 09:55
Bez nadpisu
To 555: Díky... Dá se to lehce opravit nebo mám problém?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
7. 3. 2007 11:31
Re: Re:
Ak je to ono, musi ist tlmic dole a bud tam ten kus dat, alebo otocit spravnym smerom. Kedze to nevies poskladat uplne presne, asi znovu na geometriu
neregistrovaný "Lukas99"
7. 3. 2007 14:10
To 555
Jukni sem [odkaz] mechanik který mi na to koukal říkal že ten mezikus je u sériových tlumičů, ale tyto prý mají trošku jinou konstrukci a problém bude možná někde jinde... Ach jo, kua!!! :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555"
8. 3. 2007 12:41
Bez nadpisu
Podla fotiek je problem ten isty, eln je to trosku inak poskladane. Jediny sposob, ako skrutit pruzinu je tocit jednou stranou ulozenia.
Rozbalit vlákno
0