Já bych raději Scouta...ale ne 2.0 TDI...
EDIT: Tak teď jsem mrknul na tu nabídku motorů pro Scouta a 4x4 a je to dost chudé 😒 ...Takže z toho co tam je asi to 2.0 TDI...jinak bych tam chtěl atmosférický naftový pětiválec nebo šestiválec o objemu kolem dvaapůl nebo raději tři litry...takže ideálně 3.0 SDI V5(6)...to by mohlo mít něco kolem 70 kW, spotřebu kolem 7 litrů a jednoduchou nezničitelnou konstrukci...a byl bych extra spokojenej 😉
EDIT: Tak teď jsem mrknul na tu nabídku motorů pro Scouta a 4x4 a je to dost chudé 😒 ...Takže z toho co tam je asi to 2.0 TDI...jinak bych tam chtěl atmosférický naftový pětiválec nebo šestiválec o objemu kolem dvaapůl nebo raději tři litry...takže ideálně 3.0 SDI V5(6)...to by mohlo mít něco kolem 70 kW, spotřebu kolem 7 litrů a jednoduchou nezničitelnou konstrukci...a byl bych extra spokojenej 😉
Tak se nám to zde pěkně vybarvuje 😄 sem docela překvapenej čekal bych že když peníze nehrajou roli každej skočí po scoutu.Navíc ten motor 2,0 TDI má svoje chybky jak se zde každej dočte (EGR-ventil atd.) ale zase to vyváží brutální krouták a design celkově toho auta je si myslím podařený jen je třeba s rozumem také zvolit barvu aby ladila s plasty.
z těch dvou bych raději benzín, nemá sice turbo, ale i tak, oproti tdi tišší, kultivovanější, nemá sice kopanec ve dvou tisících, ale za to táhne krásně lineárně bez nutnosti neustáleho řazení. nižší váhu a spolehlivost nevyjímaje. pokud se stím nejezdí jen ve městě tak i ten rozdíl ve spotřebě nenahradí přednosti.
No já osobně mám slabost pro naftu a to chrochtání PD motorů 😄 Z barvy to vidím jasně na šedou metalízu která jest podobná Jak se kdysik dělala ŠEDA STONE
to já taky >😁
Pokud by byl scout výrazně dražší,tak bych šel do normální 4x4,jinak bez váhání do scouta,vypadá fakt dobře :roll:
Pokud by byl scout výrazně dražší,tak bych šel do normální 4x4,jinak bez váhání do scouta,vypadá fakt dobře :roll:
Predávať sa začne v apríli, objednávať sa bude dať už v marci. A či TDI alebo FSI? 2,0FSI do 4x4 určite nie, nechodí najlepšie a na trati 400 km si aj svoje spapá. Takže SCOUT jedine 2,0 TDI aj ked bude dosť drahší
mohl by jsi prozradit jaké problémy jsou s 2.0FSI? mám 1.8T 4x4 a jezdím s rodinou za 8, bez nich za 10, v průměru cca 9. to mi nepřijde tak zlé. kolega má 1.9TDI 4x4, hlučné, nejede, samé problémy.
Taky nevidím nějaký zásadní problém v 2,0 FSI . Ale jak říkám dunění 2,0 PD se nic nevyrovná 😜 a ten zátah je famózní.Jediná věc čeho sem se bal , ale ta se naštěstí nepotvrdila je , že by nechali v 4x4 motor 77 Kw pouze! jak tomu bylo u staré Octavie. 2,0PD je ideál ani by mě nalákalo mít pod kapotou silnější PD co se dává do RS.
kolega má O2 1.9TDI 77kw, motor mi přijde hlučný a jede nic moc. on říká, že zkoušel i dvoulitr, ten byl sice silnější, ale i hlučnější. škoda že tam nedávají TFSI, spotřeba oproti FSI stejná, ale výkon je někde jinde. byl jsem vyzkoušet nové cr-v a ten diesel je mnohem tišší a kultivovanější, pouze tak trochu cvrliká. jak dlouhé jezdíš tratě, že ti to dunění tdi nevadí???
Tratě nejezdím dlouhé max do 100 Km . Je mi 22 let, ale patřím do staré školy co nebrečí nad každým detailem a k autům přistupuje jiným směrem.Miluji takové ty zdejší chytráky co si koupí Superba a pak zde žehrají jak tam je málo místa >😒] Nechápu v dnešní době kdy si kupec může auto prolízt od sání a vylézt výfukem mi to jde na bednu jak jsou lidi hloupí. Vzkaz pro ně : kupte si autobus tam jistě svou početnou 5-ti členou rodinku naložíte. 😁
tak to bylo dobrý,jinak mě prostor v superbu přijde natolik dobrý,že bych se tam mohl i proběhnout >😁
mám štěstí, že když mi nestačí velikost toho s čím jezdím tak si půjčím z firmy LT35. Klima to má taky, 2.9TDI duní o sto péro a vzádu se dá bydlet 😁
Jak sem uvedl níže hold i takoví lidé mezi námi žijí >😁 Já sem tak uvažoval, když má našinec možnost koupit nové auto je to k zoufání.Scout se mi líbí a abych si ušetřiil duševní zdraví z různých akčních nabídek různých značek rozhodl jsem se takto. 😄
já osobně bych šel do normální, zkrátka se mi víc líbí a taky to bude tím že oplastované auto nepotřebuji, barvu bych vybral určitě černou perleť, nebo jinou tmavou metalízu. a každopádně nezapomeň na nějaká velká kola, ty se k tomu kombíku vyloženě hodí 😄
TO TOMY: >😁 raději nechci vědět nic nebot jak tě znám z fora budeš hajit HTP do poslední kapky krve. Ale to je správné...
Jen se trochu bráním,protože mě štvou komentáře typu:nestačí do provozu,nedá se s tím jezdit,brzda provozu.....
Protože z vlastních zkušností vím,že je to jeden z těch lepších motorů s objemem kolem 1,2l.
Pružnost 1.2 12V se vyrovná 1.4/66kw v opelu asra II! :shock:
HTP je podle mě dost povedenej,a až teď posílí na 44,respektivě 51kw,bude to super :roll:
Protože z vlastních zkušností vím,že je to jeden z těch lepších motorů s objemem kolem 1,2l.
Pružnost 1.2 12V se vyrovná 1.4/66kw v opelu asra II! :shock:
HTP je podle mě dost povedenej,a až teď posílí na 44,respektivě 51kw,bude to super :roll:
No tak tohle sem nikdy netvrdil.Jen sem narážel na četnost diskuzí k této motorizaci a cenové kategorii fabie. Ano vím že tohle je nejčastěji prodávaná fabie ale i tak bychom se mohli zaměřit na SCOUT 😄 1,2 47 kW je slušné auto párkrát sem se svezl. A asi takhle jede slušně plně dostatečně, ale abych si udělal obrázek usel bych ji řídit v COMBIKU plném osazení se zapnutou klimou třebas někam na dovolenou....
tak fajn...já si budu brzo měnit své služební autíčko a po superbu 2.8 by to mohl být právě scout,pokud budou kolegové souhlasit >😁
Ale takovou prestiž jako superb mít asi nebude,holt superb je brán jako limuzína :?
Ale takovou prestiž jako superb mít asi nebude,holt superb je brán jako limuzína :?
jj,pojede to,ale musíš počítat že už nemáš dostatečný výkon,stejně i se všemi ostatními podobnými motory >😁
Teď k tomu scoutu......
Teď k tomu scoutu......
PS: Ještě mě napadlo jaká by byla zvolená barva
Otázka je, aká bude cena.