Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
31. 1. 2007 00:43
neregistrovaný "Cheef"
31. 1. 2007 06:30
31. 1. 2007 07:14
31. 1. 2007 08:11
neregistrovaný "tv"
31. 1. 2007 08:33
neregistrovaný "milic1"
neregistrovaný "Cheef"
31. 1. 2007 00:43
Jaký motor byste doporučili?
..........a sice ve fabii (combi) a to 1,4 TDI nebo 1,9SDI?? Mě se zamlouvá ten 1,4, ale mímu známýmu na 50 000km odešel( oprava drahá, něco se vstřikivači či co), SDI je prý zas držák a nezradí, že? a taky asi i líp pojede (myslím...) Máte někdo něco k tomuto?? :)
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2007 06:30
Bez nadpisu
jo,1,4TDI bude lepší volba..lépe jezdí 1.4,ale ani s 1.9SDI to není zase tak špatné.

My máme na 1.4TDI zatím kolem 70000km a zatím v pohodě, na fabce 1.9SDI kolem 130000km a jezdí taky super.

Větší držák bude asi ta 1.9SDI,ale 1.4 bych se nebál :roll:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
31. 1. 2007 07:14
Bez nadpisu
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit 1.4 TDI. Dříve se dělal 55kW, nyní ve dvou verzích 51 a 59kW. Zátah má na svůj objem vynikající a spotřeba super. Běžně do 5l/100km, rychle po dálnici do 6/100km.

SDI mu v dynamice nešahá ani po paty.

Zátah 1.4 TDI (59kW) vyloženě vybízí k dynamické jízdě. >:D

A vstřikovače ti můžou odejít zrovnatak i u SDI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
31. 1. 2007 08:11
Bez nadpisu
Ak sa nemylim, rozdiel medzi SDI a TDI (ale 4-valcovym) je hlavne v tom, ze TDI ma turbo. Ostatok zeleza by mal byt totozny alebo velmi podobny. Takze az na to turbo Ti moze na SDI odist presne to iste, ako na TDI.

O 3-valcovom TDI vsak Skoda hlasala, ze je to povodny 4-valec ochudobneny o jeden valec, ale naviac ma (asi) vyvazovaciu hriadel. Takze v zaklade by to mohlo byt takisto podobne. Neviem vsak detaily, nikdy som sa tymto motorom nezaoberal.

V kazdom pripade, kazdy diesel ma dost vela mechaniky, elektroniky a drahych casti, ktore mozu odist. Ak sa toho obavas, kukni sa po benzine.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milic1"
31. 1. 2007 08:33
Re: Re:
Těch rozdílů je víc. 1,4 TDI PD je systém čerpadlo-tryska (pro každý válec), kdežto 1,9SDI má klasické čerpadlo. Znamená to, že v případě poruchy je u TDI PD oprava podstatně dražší.