Ahoj,
my mame v rodine Scenic 1.9 Dti, v technicaku je napisane 59Kw, ale nechce sa mi tomu verit, lebo jazdi akoby mal min. 81Kw.
A to ma najazdenych 150 000! Za rok sme urobili 70 000km. To auto vobec nesetrime, vozi kapelu, mnohokrat bol pretazovany, nalozeny az po strop. Je z Ba, obuchany z kazdej strany, nedal by si zan 5 korun, ale nikdy nas nikde nenechal s vynimkou /- 17 stupnov celzia pri 3 rocnej baterke, kt. sme vymenili./
Samozrejme sme museli menit olej, filtre, ramena a teraz odisla spojka a nahon na poloos. Ale hovorim ze bol maximalne pretazovany, plny plyn pri studenom motore a ine extremy. No a Bratislavske jamy, to si vypyta svoje. Este raz opakujem, nikdy sa nestalo ze by sme ostali vysiet a o to auto sa vobec nestarame, az kym sa stane nieco podobne ako teraz. No a zas ide bezchybne a urcite vydrzi dalsich 100 000km.
Takze ak najdes zachovaly servisovany kus tak odporucam bez vyhrad.
my mame v rodine Scenic 1.9 Dti, v technicaku je napisane 59Kw, ale nechce sa mi tomu verit, lebo jazdi akoby mal min. 81Kw.
A to ma najazdenych 150 000! Za rok sme urobili 70 000km. To auto vobec nesetrime, vozi kapelu, mnohokrat bol pretazovany, nalozeny az po strop. Je z Ba, obuchany z kazdej strany, nedal by si zan 5 korun, ale nikdy nas nikde nenechal s vynimkou /- 17 stupnov celzia pri 3 rocnej baterke, kt. sme vymenili./
Samozrejme sme museli menit olej, filtre, ramena a teraz odisla spojka a nahon na poloos. Ale hovorim ze bol maximalne pretazovany, plny plyn pri studenom motore a ine extremy. No a Bratislavske jamy, to si vypyta svoje. Este raz opakujem, nikdy sa nestalo ze by sme ostali vysiet a o to auto sa vobec nestarame, az kym sa stane nieco podobne ako teraz. No a zas ide bezchybne a urcite vydrzi dalsich 100 000km.
Takze ak najdes zachovaly servisovany kus tak odporucam bez vyhrad.
No u Zafiry občas blbne servo-z důvodů špatného můstku na altíku(do 3tKč,autorizák 20tKč :shock: ).Jinak Zafiry bych se nebál,ale rozhodně bych si připlatil za 2,2DTI-poměrně tichý,modernější-variabl.geom.lopatek turba.Je to to nej v naftě,co Opel sám udělal.Rozhodně bych ho volil raději než 2,0DTI.A navíc 92kw se vždycky hodí.
Jinak motory X18XE1 můžou mít problémy s řídící jednotkou,ale to je benzín,takže se tě ro netýká.
Jinak motory X18XE1 můžou mít problémy s řídící jednotkou,ale to je benzín,takže se tě ro netýká.
Mi už máme druhého Scenika a musím jen chválit. první byl DTI 72KW byl to perfektní motor pružný a skvěle zrychloval jako by byl silnější nejspíš dobře odstupňovali převodovku. Najezdili jsme s ním 130 000Km a žádné problémy nebyly jen klasika jako je olej br. desky, tlumiče... běžné věci které budeš měnit na každém autě. Loni jsme koupili 1.6 (79Kw 47000Km) benzín a zatím jsme naběhali 7000Km a též bez poruchy.
z těchto vyjmenovaných Zafira 2.2 DTI jasná volba, sedm míst je v poho, opravdu to lze využít, i když kufr se smrkne na minimum
Když najedu kolem 20 000 ročně a můžu mít Picasso diesla 2.0 skoro za stejnou cenu jako benzín 1.8 dovoz NL r.v 2002 co se vyplatí?
Přednosti
* prostorný a variabilní interiér
* velký zavazadlový prostor
* komfortní odpružení
* dobré vznětové motory HDI
Nedostatky
* malá účinnost topení a větrání
* horší dílenské zpracování
* diskutabilní vnější design
* nepřesné řazení
* velký poloměr zatáčení
Nejčastější závady
* problémy s elektronikou vozu
* závady osvětlení, alternátoru
* předčasné opotřebení tlumičů, výfuku, brzd
* povrchová koroze komponentů podvozku
* prostorný a variabilní interiér
* velký zavazadlový prostor
* komfortní odpružení
* dobré vznětové motory HDI
Nedostatky
* malá účinnost topení a větrání
* horší dílenské zpracování
* diskutabilní vnější design
* nepřesné řazení
* velký poloměr zatáčení
Nejčastější závady
* problémy s elektronikou vozu
* závady osvětlení, alternátoru
* předčasné opotřebení tlumičů, výfuku, brzd
* povrchová koroze komponentů podvozku
Přednosti
* prostorný a variabilní interiér
* množství odkládacích prostor
* velký zavazadlový prostor
* komfortní odpružení
Nedostatky
* nepřirozená poloha volantu
* hlučné vznětové motory
* horší dílenské zpracování
* nepřesné řazení
Nejčastější závady
* problémy s elektronikou vozu
* koroze výfuku
* předčasné opotřebení tlumičů, brzd
* prostorný a variabilní interiér
* množství odkládacích prostor
* velký zavazadlový prostor
* komfortní odpružení
Nedostatky
* nepřirozená poloha volantu
* hlučné vznětové motory
* horší dílenské zpracování
* nepřesné řazení
Nejčastější závady
* problémy s elektronikou vozu
* koroze výfuku
* předčasné opotřebení tlumičů, brzd
Přednosti
* variabilní prostor až pro 7 cestujících
* velký zavazadlový prostor u pětimístné verze
* výborné jízdní vlastnosti
* tuhá karosérie
* dobrá kvalita použitých materiálů a dílenského zpracování
* přesné řízení
Nedostatky
* při plném obsazení malý zavazadelník
* snadno poškrábatelné plasty v interiéru
* nepřesné řazení
* tužší odpružení
* nelze vyjmout prostřední řadu sedadel
Nejčastější závady
* problémy s přední nápravou, vůle v řízení
* korodující výfukové potrubí
* vadné snímače stavu oleje
* vyšší spotřeba oleje u vznětových verzí
* problémy s palubní elektronikou (bezdůvodně svítící kontrolky ABS nebo airbagů, nefunkční imobilizéry)
* přetržení rozvodového řemene (1999 zážehové motory)
* vznětové motory se potýkaly s vadnými turbodmychadly
* variabilní prostor až pro 7 cestujících
* velký zavazadlový prostor u pětimístné verze
* výborné jízdní vlastnosti
* tuhá karosérie
* dobrá kvalita použitých materiálů a dílenského zpracování
* přesné řízení
Nedostatky
* při plném obsazení malý zavazadelník
* snadno poškrábatelné plasty v interiéru
* nepřesné řazení
* tužší odpružení
* nelze vyjmout prostřední řadu sedadel
Nejčastější závady
* problémy s přední nápravou, vůle v řízení
* korodující výfukové potrubí
* vadné snímače stavu oleje
* vyšší spotřeba oleje u vznětových verzí
* problémy s palubní elektronikou (bezdůvodně svítící kontrolky ABS nebo airbagů, nefunkční imobilizéry)
* přetržení rozvodového řemene (1999 zážehové motory)
* vznětové motory se potýkaly s vadnými turbodmychadly
Mám Picaso z roku 2001, má najeto asi 95 tis km a mám pocit, že má hlučnější přední nápravu při přejezdech nerovností apod. Jaké jsou vaše zkušenosti? A v kolika km vám dosloužili tlumiče? Dík
Picasso a Zafiru nie, pocul som od viacerych zle skusenosti. So scenicom nie, jasne je to francuz ma svoje muchy, ale nic zasadne co by ta odstavilo na tyzden. Takze Scenic, je to vlastna skusenost.
asi budu v lete kupovat jako druhe auto. do 200tkc se da dle meho sehnat benzinak s origo LPG zastavbou z francie.
pozor na jednu vec: picasso ma podivne usporadane pedaly, jsou blizko u sebe. je treba poradne vyzkouset, projet se v tom, zda je to pro kupce akceptovatelne.
taky pozor na a sloupky, neni pres ne videt v krizovatce. vyzkouset.
scenic se mi nelibi a k oplum mam subjektivni vyhrady.