Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
29. 8. 1999 19:08
neregistrovaný "Ferrariman"
30. 8. 1999 08:26
neregistrovaný "RadekS"
30. 8. 1999 12:30
neregistrovaný "hop1"
30. 8. 1999 21:14
neregistrovaný "RadekS"
1. 9. 1999 21:54
neregistrovaný "hop1"
2. 9. 1999 21:27
neregistrovaný "RadekS"
1. 9. 1999 16:16
neregistrovaný "ozzy1"
1. 9. 1999 20:56
neregistrovaný "bdx1"
17. 9. 1999 08:14
neregistrovaný "pohoda"
19. 9. 1999 17:10
neregistrovaný "Volvista"
19. 9. 1999 17:54
neregistrovaný "wawrik"
19. 9. 1999 21:55
neregistrovaný "Volvista"
20. 9. 1999 09:44
neregistrovaný "pohoda"
20. 9. 1999 11:38
neregistrovaný "novak1"
21. 9. 1999 08:16
neregistrovaný "pohoda"
21. 9. 1999 19:34
neregistrovaný "bdx1"
22. 9. 1999 08:23
neregistrovaný "wawrik"
22. 9. 1999 17:59
neregistrovaný "Volvista"
neregistrovaný "Ferrariman"
29. 8. 1999 19:08
SUBARU IMPREZA TURBO fakt bomba.
Stál jsem u cesty a vdálce jsem viděl modré auto.

Vypadalo fakt dost dobře už i v dálce.Myslel jsem si že to bude nějaký sporťák a vono to bylo Subaru.Impreza je fakt dobrá.Hlavně ty spoilery a zadní přítlačné křidlo.4wd jak jinak,dost dobré jízdní vlastnosti a hlavně drifty.Prostě rally v provozu.SUBARU IS BEST.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RadekS"
30. 8. 1999 08:26
Re: SUBARU IMPREZA TURBO fakt bomba.
Jeste jsi nevidel Mitsubushi Lancer Evo 6 nebo Ford Esocort/focus cosworth... mluvil by jsi jinak
neregistrovaný "hop1"
30. 8. 1999 12:30
Re: SUBARU IMPREZA TURBO fakt bomba.
No, mě se Subaru furt líbí a má i nejkrásnější zvuk. Ale je pravda, že na český asfalty je asi Evo6 lepší. Focuse jsem zatím viděl naživo v akci jen v lednu v Montecarlu, ale vypadá to taky dobře. Už se těším na sériovou verzi.
neregistrovaný "RadekS"
30. 8. 1999 21:14
Re: SUBARU IMPREZA TURBO fakt bomba.
Ja jsem mluvil o seriovych verzich..
neregistrovaný "hop1"
1. 9. 1999 21:54
Re: To: RadekS
Uz jsi videl toho noveho Focuse Cosworth? Je to nekde na netu?
neregistrovaný "RadekS"
2. 9. 1999 21:27
Re: To: RadekS
Na netu neni, pripravuju ale novy internetovsky casopis a v prvnim cisle o nem budu psat, tak muzes pockat a nebo ti poslu nejakou fotku na e-mail, podud ho sem napises...
neregistrovaný "ozzy1"
1. 9. 1999 16:16
Re: To: RadekS
nevim jak ford focus ale misivbusi mizerna kvalita.na subaru bohuzel nema.
neregistrovaný "bdx1"
1. 9. 1999 20:56
Re: To: RadekS
1.Subaru Impreza Turbo, 2. Micibuší Evo 6, a Focus? příliš vysoký nebo příliš krátký.
neregistrovaný "pohoda"
17. 9. 1999 08:14
proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Asi nemá smysl se bavit o jiných než sériově vyráběných a na trhu běžně dostupných autech. Aspoň já jsem docela normální (si myslím) "účastník silničního provozu" a z tohodle pohledu by asi tady mohly ýt řeči nejspíš vedený - snad se nepletu

Takže: z běžně vyráběných a pro lidi běžně dostupných (třeba v bazarech) sut na Subaru nemá nic.

Lidi, nebudem se přít, ale - projděte si motoristický časopisy za alespoň poslední dva roky - byl někdy této značce vytknut nějaký nedostatek co do spolehlivosti, funkčnosti, jízdních vlastností a vůbec užitečnosti?????

Odpovím: nebyl

Jediná negativa, co byla - když už něco muselo být jako negativum uvedeno: málo nápaditý vzhled, poněkud vyšší cena (ale už bez srovnání na ostatní čtyřkolky), jo a taky nemá sériově montovanej navigační systém (cha cha!!!)

A když si k tomu srovnáme příčiny mimořádně vyčnívající spolehlivosti těchto aut (viz všechny !! statistiky): změny se do výroby zavádějí až po důkladném odzkoušení - - pak je jasný, že nebude každýho půl roku novej model jako u (však víte....)

A nová Subaru Impreza? - prostě sériově vyráběnej závoďák se všemi dokonalostmi - a srovnejte si k němu cenu jiných aut, o nichž se to dá říci - to abyste násobili aspoň 2, ale spíš 3 nebo taky 5 - tak jak je to s tou výtkou ceny??

K Subaru cenově srovnatelné čtyřkolky: víte o nějakých - a pokud je firmy dělají jako kusovky, tak to s sebou nese problémy, že ty firmy ani moc neinzerují, že taky dělají čtyřkolky.

PS: u Saaba nebo Volva před nedávnem kupovali čtyřkolovej podvozek (licenci) - hádejte od koho, můžete jednou - o co, že se trefíte...

Máte někdo jinej vopravdu podloženej názor?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Volvista"
19. 9. 1999 17:10
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Subaru jsou TEMER dokonala auta. Jsou to auta, ktera jsou jakoby "uzitkova". Zena jezdi v novem kompletne vybavenem Turbo-Foresteru (2.0T), to auto ma skvely podvozek, nizko teziste, skvele AWD, proste spickove jizdni vlastnosti (s jinym Jeepem, Cruiserem nebo MB M se NEDA jet 200km/h do zatacky po dalnici a pote hned v terenu, ostatni jeepy jsou na normalni jizdu na h*vno). Nicmene Subaru mi cosi nenabidne (a proto neni dokonale): luxus nemeckych vozu. Pokud se podivam treba na stresni okno, je to vsechno udelane dost humpolacky, dole pod pristrojovou deskou vycuhuji draty (proc tam proboha nedali nejakej plast!), ovladaci knofliky klimatizace jdou *priserne* ztezka, atd., atd., atd. Je to (vcetne Outbacka) auto "pro lesniky", jaksi hrube, bez (u nemcu) vnimaneho luxusu. Subaru je spolehlivy ale proto, ze spoustu prvku pouzivaj snad uz 10-20 let a dnes pusobi trochu zastarale. Jinak jsou to super auta jako druha-treri do rodiny, nebojim se s tim jet do lesa, k vode a nechat to tam (na rozdil od MB, Volva, Audi, atd.).
neregistrovaný "wawrik"
19. 9. 1999 17:54
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
2volvista: To, ci idu ovladace ztuha ma dost vyrazny suvis prave s kvalitou a dlhou vydrzou tych aut. Robustna konstrukcia vsetkeho, od podvozku po packu blinkrov, robi z toho auta nezmara. Vacsina prvkov luxusu prinasa viac zlozitosti do konstrukcnych skupin, ci uz ide o automaticku klimatizaciu (vsimol si si, ze Subaru automaticku klimu neponukalo este do minuleho roku ani pre Legacy, ani pre SVX?), alebo posuv sedadla. Ale rozhodne nie su zastarale, kto napriklad okrem Subaru pouziva medzinapravovy DIFAK s viskospojkou ako uzavierkou? Nikto. Tie auta su vyslovene stavane na robotu - vidis to na konstrukcii a koncepcii motora, zavesov dveri atd. A ze su ozaj spolahlive pocas celej zivotnosti, o tom hovori aj fakt, ze sa ich ludia iba neradi zbavuju. Ojazdene Subaru zozenies tazko, a ak, tak zanho das viacej, ako za konkurenciu (aj 4x4), alebo je burane. Rozhodne su to auta, ktore vydrzia, a prave preto je podla mna scestne donho kupovat veci ako stresne okna a vobec vsetko, co sa rado kazi.
neregistrovaný "Volvista"
19. 9. 1999 21:55
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
To WAWRIK: neminil jsem muj prispevek jako KRITIKU Subaru, pouze jsem poukazal na ruzny pristup k vyvoji aut. Subaru nedela to co je hezke, ale: principialnim motem Subaru asi bude "UDELEJ TO SPOLEHLIVE, AT TO VYPADA JAKKOLIV", obdobne u Volva - "UDELEJ TO BEZPECNE, AT TO STOJI COKOLIV", jine automobilky mohou mit heslo "UDELEJ TO TAK, ABY SE TOHO PRODALO CO NEJVIC" (Renault nezacal delat bezpecna auta proto, ze by uz 20 roku chtel, jako Volvo, ale proto, ze tato vlastnost prodava nyni vice aut). Libi se mi filosofie Subaru, ale ne pro mne osobne, jako hlavni auto, reprezentacni. Idealni je mit jednoho nemce/sveda a k tomu Subaru, jsou to auto pro zcela jiny prilezitosti. Verim, ze Subaru zeny vydrzi aspon 2x dele nez moje limuzina. Pokud jezdim po Praze, rad si je pujcuji...
neregistrovaný "pohoda"
20. 9. 1999 09:44
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Nazdar lidi! V podstatě jsme se asi shodli. Já to první psal z pohledu, že potřebuju auto, kterým si dojedu kdykoliv odkudkoliv kamkoliv. Účelně. Nepotřebuju luxus. Ono k tomu luxusu: už kolega Murphy ve svých zákonech o schválnostech života píše něco o tom, že "čím méně funkcí výrobek má, tím dokonaleji je splňuje" - tedy: čím víc jich má, tím každou z nich plní hůř. A dál: "může-li se něco pokazit z několika různých příčin, pokazí se to ze všech a navíc v nejnevhodnějším pořadí". A k tomu např. německému luxusu: Je pravda, že Opel Omega za 1,2 mil Kč má toho luxusu víc než Legacy. No jo: když spočítám náklady na servis Omegy za poslední rok (najeto cca 40 tis./rok, má necelé 4 roky, profesionálního a skutečně pečlivého řidiče s jemným zacházením, garážovaná atd.), tak to za servis stálo asi 30 tis. Kč na takových kravinách, jako jsou spínače, kontakty, těsnění, utěsnění (jako dotažení), seřízení atd. To nepočítám pneu a odtahovku. Jo, luxus je holt drahej a taky časově náročnej - dyť ten řidič mohl dělat něco užitečnějšího. Já prostě nechci v lednu ze soboty na neděli v Beskydech shánět odtahovku a značkovej servis... Chci dojet v pohodě s požitkem z jízdy a lehkým nadhledem nad těmi, co nemají Subaru - hlavně to jsou kloboukáči, zelináři, chalupáři (nejlépe s gaučem na střeše), objímači volantu, rodinní šoféři (spolujezdec=tchýně, vzadu manželka, tchán a vlastní matka případně ještě skoromimino) - no dyť to taky znáte, jak tohle jezdí. Takže hezkou jízdu! Všichni se ve zdraví vraťte a mějte se!!! Ahoj!!!
neregistrovaný "novak1"
20. 9. 1999 11:38
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Je to přesně i můj názor. Ale Legacy musím vytknout málo místa vzadu na sedadlech. Je to bohužel pro normálně vzrostlého Evropana na výšku malé auto. Jinak, kromě o něco vyšší spotřeby nic
neregistrovaný "pohoda"
21. 9. 1999 08:16
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
re: novak ............. s tím místem vzadu nevím jak v sedanu ale v kombi je místa slušně. Ale je možný že se svými 179 cm už nejsem docela normálně vzrostlej Evropan. Na druhou stranu se mi to hodilo, když jsme ve 2 v kombíku všechny věci na dovolený srovnali na přední sedadla, zadní sklopili a v pohodě přenocovali (karimatky, spacáky). Stavět stan v tom lijáku co zrovna byl se zrovna nechtělo. Prostě je mi zatím sympatický auto, co mám. Zdravím.
neregistrovaný "bdx1"
21. 9. 1999 19:34
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Objímači volantu :)))))))
neregistrovaný "wawrik"
22. 9. 1999 08:23
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
2volvista: A ja som to zase nemzslel ako kritiku nazoru, proste debata :-)) Mimochodom, tvoja zena ma preplnany Forester? Ako ste spokojny so servusom? Ked sme pri preplnani - osobne by som si Subaru s turbomotorom nekupil, opat - je to potencialne kaziva konstrukcna skupina, o vyssej zatazi motora ani nehovoriac. Pre mna je Subaru pracant, ktory ma byt spolahlivy a dlho vydrzat, a veci typu stresne okno, automat. klima alebo preplnanie tieto vlastnosti zhorsuju. Samozrejme je rozdiel, ked sa clovek povozi na GT-cku a na nepreplnanej 2.0 Impreze... Ale pre normalneho cloveka je ten motor plne vyhovujuci, navyse default 4x4... Tiez mi sice trochu vadia pouzite materialy, napriklad gumena manzeta radiacej paky alebo gumeny volant, ale na tom spominanom GTcku bol po 30-tich tisicoch volant vyhladeny a kozena manzeta predrata. Mimochodom, na com jazdis normalne?
neregistrovaný "Volvista"
22. 9. 1999 17:59
Re: proč ten otazník v záhlaví rubriky?
Turbo je potřeba skutečne po cca 100.000 km měnit, nicméně moje žena najede maximálně tak do 10.000 km ročně a to auto rozhodně nebude mít 10 let, takže se není o čem bavit, je na "navěky". 2.0 s turbem je skvělej motor, Forester je 1.5 tuny těžký auto a standardní 2.0 je na něj trochu málo (aby žena bezpečně = rychle předjížděla). Jinak mám známého co prodává Volva (typická auta s 5/6-ti válcem a turbem s výkonem až 280 hp) a dosud mu žádný turbo neodešlo, a to s tím jezdí jeho klienti DOST závodně. Volvo bere, stejně jako Subaru, turba od Mitsubishi a to jsou asi ta nejlepší, co se daj koupit. Jinak se mi na Foresteru líbí boxer motor a jeho nízký těžiště. Jezdil jsem s Landcruiserem 100, ML 320, Pajerem, atd., ale Forester má nejlepší jízdní vlastnosti po normální silnici a stále dost skvělé vlastnosti pro terén. Navíc 4 hvězdičky na crash-testy (Cherokee má snad pouze jednu). Ženě bych možná nekupoval turbo kdyby 2.0 s doplňkama (kůže, manuální klima, atd.) nebyla skoro stejně drahá jako 2.0T, která je má už v ceně. Jinak sám jezdím teď s autama s výkonem >300hp, předtím Volva 250hp (skvělé V70R AWD - 250hp a licence na čtyřkolku od Subaru, krátce S80 T6).