Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
7. 11. 1999 09:44
neregistrovaný "HonzaP"
10. 11. 1999 11:10
neregistrovaný "von Smolhausen"
24. 4. 2000 18:07
neregistrovaný "oculist"
11. 1. 2003 07:02
neregistrovaný "peetrys"
13. 1. 2003 22:11
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 07:14
neregistrovaný "bob_1"
14. 1. 2003 09:20
neregistrovaný "P2M1"
14. 1. 2003 14:12
neregistrovaný "Petr111"
16. 1. 2003 10:02
neregistrovaný "P2M1"
14. 1. 2003 14:14
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 14:45
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 15:43
neregistrovaný "oddie"
14. 1. 2003 16:42
neregistrovaný "kutil1"
14. 1. 2003 21:28
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 22:03
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 22:06
neregistrovaný "ace211"
11. 1. 2003 16:12
neregistrovaný "kutil1"
13. 1. 2003 09:52
neregistrovaný "mfilip"
13. 1. 2003 22:24
neregistrovaný "našrot"
14. 1. 2003 16:36
neregistrovaný "kutil1"
14. 1. 2003 18:49
neregistrovaný "motorkar"
14. 1. 2003 19:33
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 22:12
neregistrovaný "Hufnágl1"
14. 1. 2003 22:53
neregistrovaný "kutil1"
15. 1. 2003 05:50
15. 1. 2003 15:49
neregistrovaný "Petr111"
15. 1. 2003 14:36
neregistrovaný "Roj"
15. 1. 2003 14:43
neregistrovaný "a"
15. 1. 2003 21:03
neregistrovaný "motorkar"
neregistrovaný "HonzaP"
7. 11. 1999 09:44
Reklamace auta?
Nechci se moc rozepisovat,ale to snad ani nejde,beze skod na zdravi a majetku.Joo a s minimem ztraty casu(a tim padem zase majetku).Je to kolo zacarovany.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "von Smolhausen"
10. 11. 1999 11:10
Re: Reklamace auta?
Jo reklamoval jsem, a bylo to opravdu nevesele.

Asi nekdy v r. 95 jsem se nechal zlakat reklamou a zakoupil jsem novou Opel Corsa 1.5D Eco. Reklamoval jsem rozkmitani cehosi na predni naprave nad 120 km/h. Ostatni problemy, jako neprijatelna hlucnost, klepani, otresne dilenske zpracovani ( nektere dily interieru nesedely az o 1cm - vyrobeno ve Spanelsku - Oleeee ). Vcelku se snazili mi vyhovet, ale prokazovani zavad je problem, prakticky na vsechno maji odpoved:
1) levne auto - hlucnost,klepani
2) to nic neni - dilenske zprac.
3) Mam spatne vyvazena kola - kmitani napravy
Nakonec jsem nevydrzel a auto jsem po 8 mesicich provozu prodal pres autobazar. Dobre jsem udelal.
neregistrovaný "oculist"
24. 4. 2000 18:07
Blbý, blbý...
Opel Astra G 1,8 16V, prostě pohoda. Pak začaly furt brzdit zadní brzdy, asi 8 x v servisu, nakonec výměna třměnů, k tomu spousta dalších věcí. Brzd ydodnes brzdějí špatně - na zvednutým autě s tím sotva hnu. Přesto prodejce o výměně nechtěl ani slyšet a udělali ze mně blbce, který jezdí se zataženou ruční brzdou...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "peetrys"
11. 1. 2003 07:02
reklamace
Já se právě rozhoduju,jestli do toho mám jít.Auto je v záruce a stále(už tři opravy)mám problém.Prý bych si na to měl zvyknout.Jsem právně pojištěný u DASky,konzultoval jsem to s nimi a asi do toho půjdu.Musím si udělat odborný znalecký posudek a pak soud.Jde mi i o princip,za půl milionu si nechci nechat "* na hlavu."
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Petr111"
13. 1. 2003 22:11
Re: reklamace
asi neexistuje nikdo, kdo by vratil auto a dostal zpatky penize, maximalne vam daji (v naprosto idealnim pripade, kdyz budete mit stesti 1:10000) jiny kus nebo vam nabidnou vykoupeni za cenu jeteho auta
neregistrovaný "bob_1"
14. 1. 2003 07:14
Re: reklamace
Jednou bylo na nove (cca pred 2 roky), ze si

nekdo koupil Rovera (tusim) a po strasnych

potizich a asi az po angazovani TV mu ho vymenili,

ponevadz s nim byl stale v servisu. Takze jedina

rada je "zaangazovat TV" :-\
neregistrovaný "P2M1"
14. 1. 2003 09:20
Re: reklamace
Mám stejnou zkušenost. Otec mý přítelkyně si koupil Volvo S80. Protože se velmi ale velmi sra.., vrátil ho den před skončením roční záruky. Šlo většinou o takový "drobnosti" jako mlžící se světla - auto v noci absoulutně neprovozuschopný, upadnuvší bezpečnostní pásy - ve Volvu!!!, motor sál bez filtru - stále vypadlá hadice sání - absence svorky již z výroby a opakující se psaní generální závady PP s doporučením návštěvy servisu. Tam mu bylo sděleno že si koupil "šmejd". Servis nebudu jmenovat, je pražský a iniciále A.H. vám napoví. No, byla kontaktována Nova, ČT a ČOI. Nova sdělila, že to není zajímavé - "Občanský jouda je tu pro Vás! :-)), ČOI sdělila že do toho nemůže bůhvíproč ještě zasáhnout a nakonec se ozvala Černé Ovce z ČT. Natočili otce přítelkyně, vyjádření servisu se jim nedostalo, doporučili právníka (velmi renomovaného) a už se to táhne víc ne 2 roky - auto vráceno 21.11.99. Soudem zatím vydán platební příkaz pro servis -čeká se na odvolání. Výborný ne? Petr
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 14:12
Re: reklamace
Neco asi podobneho na www.volvohori.cz, takoveto veci by se mely vice zviditelnit a ona uz si zastupujici firma v CR rozmysli priste tu publicitu... i kdyz ted koukam, ze stranka je stopnuta, takze prece jen mozna se dohodli(?)

Platební příkaz pro servis mohl bzt teyko vzdan, moyna tak pro prodejce. Pokud koupite auto "do firmy", neni zadny zpusob donutit prodejce aby jej prevzal zpet nebo jej vymenil (vyjma dohody).
neregistrovaný "P2M1"
16. 1. 2003 10:02
Re: reklamace
Samozdřejmě jsem myslel příkaz pro prodejce - nechci se tahat o slovíčka. Co se týče volvohori.cz Tvůrce stránky čirou náhodou bydli ve stejny ulici jako můj skorotchán. Jednou se s nim potkal u tý slavný S80 a dali se o tom do řeči. Nakonec se chtěli spojit proti dealerovi ale právník to označil jako neslučitelné. S80 byla v záruce a ta Rková 850 cca 2 roky stará. Ale vídal sem jí tam parkovat a byla celkem vymazlená. A perlička na konec pan XY, majitel shořelého Volva dnes sedlá S80 T6. :-)) Co se týče zkušeností Fordu, tak se nedivim. Jinej známej si koupil Probe 93 GT u Charouze a po půl roce a hafu závad nějakou cestou zjistil, že mělo 30tis a jezdila s nim pí Charouzová. Prodáno mu bylo za plnou pálku jako nové.
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 14:14
Re: reklamace
Puvodni kesovany obsah stranky je na

[odkaz]
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 14:45
Re: reklamace
Hmm tam nic není. Myslím, že za to můžu já :-) poslal jsem jim tam zprávu o tom, že jejich typ Volva je v USA stahován pro poruchu vyhřívání sedaček s následným vznikem požáru. Jak to dopadlo, těžko říci. Nemáte nikdo informaci ?
neregistrovaný "oddie"
14. 1. 2003 15:43
Re: Re:
Jak to tak čtu, napadá mě asi jediné - ještě štěstí, že nemám nové auto. Zlaté ojetiny...
neregistrovaný "kutil1"
14. 1. 2003 16:42
Re: Re:
Mám podobný pocit. Mám Polo z roku 1992, najeto přes 100tis. a za 7let co ho mám, nemělo větší závadu a celková cena oprav nepřesáhla 10tisíc. Kupoval jsem ho v roce 1996 za 95tisíc. Kamarád koupil v roce 1992 Sieru za 90 tisíc a najel na ni 270tisíc.km. Teď koupil za 500tis. 3roky starý Ford Galaxy a je taky spokojený. Osobně taky příští auto koupím 3roky starý s jasnou historií.
neregistrovaný "Petr111"
14. 1. 2003 21:28
Re: Re:
...a nějaká odkaz, odkud pochází tato informace?
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 22:03
Re: Re:
z národního úřadu pro silniční bezpečnost.


[odkaz]
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 22:06
Re: Re:
Zpravu vydala i agentura AP (Associated Press)
neregistrovaný "kutil1"
11. 1. 2003 16:12
Ford Mondeo
Já jsem v roce 2001 koupil Mondeo 1.8 kombi. Druhý den po koupi jsem ve voze našel skoro 20 závad. Do měsíce se objevily další. Např. vypadlá lišta předního okna, nefunkční ventilace, vyplavená půlka vozu (chybějící záslepka v podběhu), tekoucí posilovač volantu, spatné řazení, nestartující motor, upadlé polstrování sedadel, křivé LP dveře, vibrace přední nápravy na 140km/h, vysoká spotřeba, zatékání 5-tých dveří, nedosahování max. rychlosti, lupání skel předních oken, náhlá ztráta výkonu apod. Snažil jsem se o vrácení peněz na základě zákona, prohlášením o ztrátě důvěry ve výrobek apod. Dle dealera lze všechno opravit a tak to reším dodnes. Po vyplavení vozu jsem dostal 4-letou záruku. Dodnes se mi klepe přední náprava, LP dveře stále pískají a nedají se pořádně zavírat a spotřeba při cca 90km/h je na 9,5litru. Přesto podle ředitele FMC je vůz zcela v pořádku a není na něm třeba nic opravovat. Více v sekci Ford Mondeo. Podle mého právníka je nutné mít všechny závady potvrzené nezávislým ale věrohodným orgánem.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mfilip"
13. 1. 2003 09:52
Re: Ford Mondeo
Ja si dokazu predstavit, jaka musi byt radost pri koupi noveho vlastniho auta a te euforii clovek asi hned podlehne, ze si dokaze nevsimnout veci, ktere jej kolikrat u koupe ojeteho auta uhodi hned do oci.
neregistrovaný "našrot"
13. 1. 2003 22:24
Re: Ford Mondeo
kutil: a to nepomohl třeba ani znalecký posudek?
neregistrovaný "kutil1"
14. 1. 2003 16:36
Re: Ford Mondeo
Problém byl v tom, že jsem hned od začátku nenechal vždy před umístěním auta do servisu auto posoudit nezávislým znalcem. Měl jsem toho moc a neměl jsem čas někde běhat. Servis se tvářil, že vše opraví. Bohužel jsem spoláhal na slušnost a solidnost firmy Ford a obrátil jsem se o pomoc na Ford Motor Company. To je pěkná sebranka, které vůbec nejde o spokojenost zákazníka. Dokonce servisu zakázali dělat některé opravy. Zkoušel jsem napsat stížnost do Anglie, ale tam to přeposlali zpět na FMC. Vím, že jsem to podcenil. Opravdu je třeba, hned jak se objeví závada, nechat si na auto udělat znalecký posudek (nejlépe dva nezávislé) a to dělat před každou opravou. Chce to na to dát peníze i čas.

Minulý týden jsem dostal od ředitele FMC dopis, kde dosplovně uvádí, že vozidlo nevykazuje závady, které by bránily běžnému a bezpečnému užívání. Tím zřejmě chce říct, že pokud se vozidlo klepe, píská, škube, padají z něho díly, hodně žere a moc nejede, je to u Fordů v pořádku, protože to ještě jede a to je hlavní.

Na mne to působí tak, že netvrdí, že vozidlo je bez vad, jen tyto vady zásadní měrou nebrání používání vozidla. Připomíná mi to těžký socialismus, kdy si člověk přivezl z MB škodovku, vzal nářadí a dodělal si ji. Jenže u auta za 600tisíc mi to nějak nejde na rozum.

Osobně jsem se zalekl situace, kdy kamarád dal prodejce k soudu, musel vozidlo odstavit a po roce a půl mu po něm chtěli u soudu doložit věc, která již zpětně nešla. Prý se to ale dá udělat tak, že se vymáhá na prodejci ušlý zisk za dobu odstavení vozidla.
neregistrovaný "motorkar"
14. 1. 2003 18:49
Re: Ford Mondeo
Můžu potvrdit zkušenost s Fordem. Měl jsem nového Escorta, u kterého bylo asi ve 30 tisících km (cca za půl roku) podezření na blbý tlumiče. Mechanik je ve značkovém servisu testoval úplně stejně, jako by je testoval kdokoliv z nás: auto rozhoupal, a pak prohlásil, že to je dobrý. Majitele servisu jsem se naivně zeptal, zda nemají nějaký "objektivní" tester tlumičů a ten mi bezelstně odpověděl: "Víte, já jsem si ho chtěl ještě s pár dalšími diagnostickými zařízeními pořídit, ale zastoupení Fordu mi doporučilo, abych raději upravil okolí servisu a zřídil tu zázemí v podobě malé kavárničky, pro ně je velice důležité, aby ten servis hezky vypadal a zákazník se tu cítil dobře". A o tom to je, pak máš doma sráče, ale v servisu je ti "příjemně"...
neregistrovaný "ace211"
14. 1. 2003 19:33
Re: Ford Mondeo
Hele ale to je docela drsný... nemyslíš ?
neregistrovaný "Hufnágl1"
14. 1. 2003 22:12
Je to humus
Jak to tady čtu, tak mi běhá mráz po zádech. Musím se radovat, že se mi nic takového nestalo. Navíc, mám pocit, že servis (aspoň jeden v mém okolí) škodovky je vůči reklamacím velmi vstřícný a že se mi prakticky vždy podařilo dohodnout se. Fakt ale je, že ve velkoměstě to bude určitě horší. Tady je to jako na dědině. Velmi osobní přístup a hlavně úcta a úslužnost zákazníkovi. Žádná nadřazenost (tolik pranýřovaná v jiných škodováckých prodejnách).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kutil1"
14. 1. 2003 22:53
Re: Je to humus
to Hufnagl: Musíš si uvědomit, že škodovek je hodně a servisů taky. Hlavně se dají opravovat i doma v garáži. U nových vozů je velký problém se značkovými servisy, které jsou neosobní a jsou to měniči dílů. Dost často nemají ani potřebnou odbornost a vzdělání. Kdejakej "Franta od vedle" se v autech vyzná líp. Většinou jsou to i fandové a mají zájem auto opravit i za cenu menšího výdělku. Velké značkové servisy jen vykazují zisk a hodinovou sazbu a spokojenost zákazníka je nezajímá. Má jich totiž dost. Ví, že menší servisy nemají přístup k diagnostice. Většinou i ti jezdí na testy do znač. servisu. Osobně jezdím s druhým autem do malého servisu, který je ve stodole. Všude binec, není kam sednout, všechno od oleje, ale vždy všechno perfektně opraví, dokáží i několik dní analyzovat závadu, až ji najde a opraví. A hlavně - na všechno vystaví doklad s detailním popisem, bere záruku za svou práci a hodinová sazba je třetinová jak ve znač.ser. A mechanici jsou mnohdy větší machři jak ve velkých servisech.
15. 1. 2003 05:50
Re: Je to humus
kutil> no neverim ze na takej fabii este nieco doklepes v doma v garazi :)
neregistrovaný "Petr111"
15. 1. 2003 15:49
Re: Je to humus
Jaky prob. s diagnotikou? Tak jsem se snazil a za par korun:

[odkaz]
neregistrovaný "Roj"
15. 1. 2003 14:36
Servis
Čauky lidi...tak Vám sem napíšu...tuhle jsem byl u Forda jestli mě vezme na diagnostiku. Řekli, že bez problémů a cože se mi nezdá. Řekl jsem že spotřeba (40l/100km) a že bych chtěl vědět kterýže čidlo to způsobuje. Po otevření motoru mi na férovku řekl, že to nemá lambda sondu a že bez ní nemůže nic dělat. Ať si jí koupim (2500kč), že mi jí vymění (ford 600kč/h) a pak můžeme něco dělat. Když mi to řekl zaklapl jsem bradu a jel pryč už jenom proto, že tolik peněz jsem prostě neměl. Pak jsem na netu sehnal elektriku (díky Faudy:o) ) a zjistil že tyhle auta nikdy lambda sondu neměli...asi ve Fordu viděli, že nedosahuju jejich technické vyspělosti a snažili se vydělat nějaký korunky navíc. Nakonec jsem zastavil učitele autoelektriky na jedné škole, řekl problém a on na mě vybafnul, že je to určitě tohle čidlo...bylo! Fordův servis...už nemám slov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a"
15. 1. 2003 14:43
Pointa tématu
Název tohoto tématu je jedna velká naivita. Takový precedens si nikdy nikdo nedovolí udělat!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "motorkar"
15. 1. 2003 21:03
Ještě k Fordu
Že jsme tady v tom fordím "humusu", tak jsem si vzpomněl ještě na jednu dobrou historku, ale netýká se novýho auta. Brácha byl ve značkovém servisu Ford na prohlídce s escortem 1.3 a když byl hotový, tak mu přejímací technik říkal, že rozvodový řemen už se jim moc nezdá, už má otřepené okraje a příště mu ho vymění. Po 15 tisících km tam byl brácha znova a kromě běžného servisu si chtěl nechat vyměnit ten rozvodový řemen. No a přijímací technik (jiný) na něj koukal, jak když spadl z višně, protože ten motor má rozvodový řetěz. Na značkové servisy Ford fakt nedám dopustit... Taky mi měnili ložisko v zadním kole na escortu - byl to "nebožtík" Ford Albert Nové Strašecí, teď už to můžu napsat naplno. Mechanik tam ložisko do domečku zadního kola zatloukal kladivem a průbojníkem (!), kdo to někdy zkusil, tak se nediví, že tak asi 10x to ložisko honil po podlaze servisu, než se "chytlo". Machři, co? Jediný, co umějí dobře, to je nasadit hodinovou sazbu.
Rozbalit vlákno
0