Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
21. 12. 1999 10:05
neregistrovaný "Amino"
22. 12. 1999 00:00
neregistrovaný "Václav1"
22. 12. 1999 09:44
neregistrovaný "power1"
22. 12. 1999 19:36
neregistrovaný "Amino"
23. 12. 1999 17:38
neregistrovaný "all"
28. 12. 1999 19:47
neregistrovaný "RnaliM1"
6. 1. 2000 11:23
neregistrovaný "jaros1"
30. 12. 1999 15:30
neregistrovaný "rob111"
18. 1. 2000 11:52
neregistrovaný "nissan1"
25. 1. 2000 10:59
neregistrovaný "td"
5. 9. 2000 21:34
neregistrovaný "Moonjo"
6. 9. 2000 10:23
neregistrovaný "PM1"
8. 9. 2000 07:59
neregistrovaný "power1"
17. 9. 2000 01:20
neregistrovaný "JJ11"
17. 9. 2000 13:09
neregistrovaný "Danula"
8. 9. 2000 08:20
neregistrovaný "PetaC5"
17. 9. 2000 22:57
neregistrovaný "istvop"
neregistrovaný "Amino"
21. 12. 1999 10:05
Bez nadpisu
Rad by som si precital nazor niekoho,kto ma skusenosti s jazdou v Almere. Zaujimali by ma nazory ohladne podvozka a hlavne co sa tyka motora 1.4 16V.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Václav1"
22. 12. 1999 00:00
Re: Re:
Co tě konkrétně zajímá ?
neregistrovaný "power1"
22. 12. 1999 09:44
Re: Re:
Co se tyka podvozku tak je opravdu vynikajici, ty ruzne recenze o tomto opravdu nelhaly. Muj uplne prvni pocit byl, ze sedim v nejakem aute vyssi tridy. Ostatne Multilink se montuje i do Nissanu Maxima. Velmi pohodlne svezeni. Velice dobre se chova pri jizde v extremu, kdy clovek ma pocit jistoty. Brzdy jsou bohuzel bez ABS, zato nabeh maji dobry. Nekde se rikalo, ze maji tendenci slabnuti pri delsim brzdeni, zatim jsem to ale nepostrehl. Jedine co se mi zda, je ze dovnitr pronika vic hluku od pneumatik, ale to je tim, ze v Almere neni vubec slyset motor a taky tim, ze takrka vetsinou se s tim autem jede pres kilo a to i na spatne ceste.

Co se tyce motoru, tak jsem opet velmi spokojen. I kdyz je to 1.4, je zivy a hlavne ma malou spotrebu. Ve meste pod 8l. Ja s uplne novym autem jsem nameril 7l a to jezdim hlavne ve meste a jeho okoli.

Jednim z duvodu proc jsem si poridil letos toto auto byl take tichy motor. Rozhodoval jsem se mezi Mazdou 323 a Almerou a bylo to velmi jednoznacne. Pokud jedete 140 po dalnici, motor toci cca 4000 a neni ho slyset!!! Motor ma 116 Mm kroutici moment, coz pravda neni moc, hlavne kdyz mate zapnutou klimatizaci a nekde v kopcich predjizdite. Taky nalozene auto je poznat. Ale vzhledem k tomu, ze je to 16V tak vetsinou je styl jizdy trochu jiny, motor se vic toci, a tak mate na silnici spis navrch. Pokud chcete sportovnejsi jizdu, tak budete taky spokojeni.

Muj dojem z jizdy s novym autem a najel jsem zatim 6000 km je velmi dobry. Auto vas primo samo nuti jeste vic to rozjet. Na obycejne okrsce diky podvozku a tichemu motoru ani nepostrehnete, ze uz jedete 120. Auto je take zname velmi dobrym vykonem cena/vykon. Doporucuji se u nektereho z prodejcu projet.
neregistrovaný "Amino"
22. 12. 1999 19:36
Re: Re:
Musim povedat, ze uplne zdielam tvoje nazory. Najazdil som s Almerou vyse 25 tis. km a doteraz som s nou nemal vobec ziadne technicke problemy!

Musim povedat, ze co sa tyka podvozku, som uplne nadseny. To auto drzi stopu v zakrutach doslova v kazdej situacii. Mal som moznost porovnat aj minule, ked som pretekal s kamaratovym Meganom. Ked sme isli takou istou rychlostou do zakruty, Meganu vyslovene vybiehal zadok, co som bol prekvapeny, lebo ako viem Megane je auto skor nedotacave. A co sa tyka mojej Almery, tak prejazd zakruty velkou rychlostou jej vobec nerobilo problemy. A co ma este milo na Almere prekvapilo su jej brzdy. Tie su fakt ako zihadlo.

S tou klimatizaciou s tebou uplne suhlasim. Niekedy som az prekvapeny, ako vie klimatizacia ubrat na vykone motora.
neregistrovaný "all"
23. 12. 1999 17:38
Re: Re:
Amen.

Mám pár týdnů Almeru 1,4 16 V (sedan Spring Plus) a mohu jen potvrdit. S tím rozdílem, že v současné době (mrazy jak v Rusku) je nejvíc slyšet ventilátor topení. Pneumatiky jsou nejvíc slyšet na "kočičích hlavách". Na slušném asfaltu o nich skoro nevím (dali mi Dunlop-nevím typ). Zkrátka docela živé, pohodlné autíčko co sedí jak přibité. Výbava za ty prachy super (394 000,-), navíc si vzali na protiúčet moji starou Š 105. Z bývalého auta možná také pramení moje spokojenost, ale snažím se být objektivní.
neregistrovaný "RnaliM1"
28. 12. 1999 19:47
Re: Re:
S 1.4 mám najazdených 35.000 bez akýchkoľvek problémov. K spotrebe: vždy bezproblémov pod 8, dokonca toto leto som spravil Taliansko /mimo diaľnic z CH do F/ za 5,1 litra /samozrejme, stále 90-110, kolóny inak nepustia/.

S tou hlučnosťou od pneumatík je to pravda, ale robí to obutie - /ja mám Yokohamy 625 GT/, po výmene za čokoľvek iné hlučnosť od kôl rapídne klesá... - potvrdené z viacerých zdrojov.

A doteraz mám pocit, že v dobe, keď som ju kupoval, to bola the best buy.
neregistrovaný "jaros1"
6. 1. 2000 11:23
Re: Re:
Almera je opravdu moc fajn. Také jsem o ní uvažoval. Pak jsem ale viděl crash testy a koupil si něco jinýho. Svezení je ovšem v almeře parádní.
neregistrovaný "rob111"
30. 12. 1999 15:30
Bez nadpisu
Řekl bych, že jen velice těžko najdete někoho, kdo si bude na Almeru stěžovat, protože to auto fakt nemá ve své třídě a cenové kategorii konkurenci. Božské svezení. A navíc skvělý držák. První mi vydržela 4 roky - 200.000 a kupec vůbec nevěřil, že může mít tolik najeto. zásadně nepoužívám potahy, ale nebyly ošupané ani sedačky. Jen na oblýskaném volantu a pedálech byly ty kilometry znát. A co je hlavní - za celých 200 jen pravidelné garančky po 15 plus jedna oprava nabořeného čumáku. Jinak jsem servis neviděl. Stojí za zkoušku!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nissan1"
18. 1. 2000 11:52
Almera
Ahoj vsichni, mam sice primeru, ale pokud nemate tolik $$, muzu vam Almeru jen doporucit - v nizsi stredni tride je to za ty prachy super auto.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "td"
25. 1. 2000 10:59
Re: Almera
Mam dojem, ze je trochu slozitejsi sehnat starsi Almeru, nez jiny auta podobny tridy. Mozna proto, ze se jich lidi nechtej zbavovat. Takovou Almeru s kterou se dobre zachazelo a je cca 2-3 roky stara by si nechalo urcite libit hodne lidi.
neregistrovaný "Moonjo"
5. 9. 2000 21:34
"best buy"
Almerka je naozaj vynikajuce auto. Nie je co vycitat, snad k tym crash testom : Nova Almera ma aj tento problem vyrieseny, crash dopadol na urovni VW golfa 4, Astry, A3, cize na spicke. Tot vsjo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PM1"
6. 9. 2000 10:23
Almera versus Octavie
Rozhoduji se nad koupi noveho automobilu a to mezi novy Nisan Almera 1,5 Comfort 2ab/ac 5D benzin (407 000Kc) a Skoda Octavia Ambiente 1,6 MPI/74 kW benzin (424 900Kc).Nevim jestli mate nekdo zkusenosti i se Skodou, ale presto prosim o radu. Jsme zatim 3 clena rodina, ktera najede behem roku asi 10000km. Jezdime prevazne kratsi trate s nekolika delsimi vylety a dovolenou. Prosim o radu a o Vase nazory. Jakou ma nova Almera spotrebu, kde se necha platit nejnizsi havarijni pojistka (ta pojistka zatim hovori pro Skodu)? (zatim jsem jezdil s Skodou Felicia 1.3 Lxi). Moc diky.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "power1"
8. 9. 2000 07:59
Re: Almera versus Octavie
U Oktavky bude plusem nižši pojistka, u Almery naopak nižši spotřeba. Ta je kolem asi cca 7 l při normalnim jezdeni, pojistka dela dle pojistovny 1230,- az 1800,-, bezne cca tak 1500,- tak jako u zahranicnich aut. Doporucuji vyzkouset si prostornost obou aut vpředu vzadu atd.
neregistrovaný "JJ11"
17. 9. 2000 01:20
Re: Almera versus Octavie
Před nedávnem jsem se také rozhodoval o koupi vozu, víceméně mezi značkami Nissan, Opel, Škoda. Nakonec skoro bezkonkurenčně zvítězil Nissan (před tím jsem měl ojetého Opela). Byla to ještě starší řada Nissan Almera 1.4 16V.

Jak mohu sledovat, většina českých automobilistů je až přehnaně loajální ke značce Škoda a slepě ji považuje za tu ekonomicky nejvýhodnější, protože "je česká". Želbohu není tomu tak. O tom že je Škodovka levnější na provoz (pojištění, náhradní díly, servis) platí u Favoritů nebo Felícií. Octavie a Fabie, jsou už zcela na standardu zahraničních aut co se nákladovosti týče (Kolik procent dílů je na nich českých?).

Při porovnání cen a výbavy bylo srovnání vcelku jasné. Při nákupu staršího modelu byl cenový rozdíl ještě markantnější než u nové Almery a dal se označit jako best-buy. V ceně 364tis.+12tis. za metalízu, jsem získal za 376tis. komfortně vybavené auto (bez ABS a AC) oproti Octavii která začínala s nesrovnatelně slabou výbavou na 404tis.

Větišna lidí má pořád Oktávku v povědomí jako auto střední třídy a např. Almeru jako auto nižší střední střídy. Oktávka je však mnohdy "velké" auto za každou cenu. Střední třída nemůže být definoavaná pouze velikostí auta, ale také zejména komfortem. Pokud si koupím zcela "oholenou" Oktávku a vedle vidím za menší nebo za stejný peníz zcela vybavené auto např. Almeru, pak už Oktávka zcela ztrácí punc nějaké střední třídy.

Co se týče jízdních vlastností, pak shrnu pouze slovem super, jen bych opakoval výroky předchozích přispěvatelů do diskuze. Motor živý, podvozek s MultiLinkem příjemně tvrdý, který udrží auto na silnici i v extrémních situacích. Ve srovnání s Oktávkou menší naklánnění při ostřejším průjezdu zatáčkou a díky multilinku si zadní pneu ani nehvízdnou.

Co se týče komfortu svezení, výborné sedačky z veluru, s velmi dobrým bočním vedením, posez vzadu zcela jednoznačně lepší jak v Oktávce, více místa na nohy, lepší a příjemně větší sklon opěradla (v Oktávce jak na trestné lavici). Jinak ve výbavě navíc el. ovládání oken a zrcátek, dělená zadní sedadla, airbag spolujezdce, tónovaná skla, 4 reproduktory, autorádio, dálkově ovládané centrální zamykání, loketní opěrka kombinovaná se schárnkou na CD/MC a spousta dalších maličkostí.

Myslím že to je skoro jasné, ne? :-)
neregistrovaný "Danula"
17. 9. 2000 13:09
Re: Almera versus Octavie
S tím souhlasím, navíc bych dodal, že na Almeru nebudou ty náhradní díly potřeba tak často jako na Škodovku, stačí si zde přečíst několik příspěvků majitelů škodovek a je jasné, že ty začínají navštěvovat servis velize záhy. Navíc mají o dost větší spotřebu, takže naopak ekonomicky jsou méně výhodné než zahraniční. Podstatné není ani tak kolik auto stojí nové, ale jak dlouho dokáže bezproblémově sloužit. Nissan Almera je zatím bezkonkurenčně nejlepší auto s jakým jsem jel.
neregistrovaný "PetaC5"
8. 9. 2000 08:20
nová almera
včera jsem si na předváděcích jízdách sjel se všemi almerami - 1,5 1,8 2,2tdi a zatím nejsem schopen říci, do kterého motoru bych šel. Byl jsem zvyklý na tdi ale při současných cenách nafty jsem již na pochybách či zase jít do diesla. 1,5 byla velmi tichá, na 90koňový motor se mi zdála akcelerace nic moc (můj dojem), 1,8 byla ostřejší, do kabiny pronikal více zvuk motoru (vliv variabilního sání???). Ale bomba byl nový 2,2 Tdi 81kW. Tak jak v testu psali - ač má krouťák 250 nm na 2000 - probudí se trochu výše ale pak jede. Prodejce mi řekl, ať jej nešetřím, tak jsem se svezl. Když jsem jel na 4 180 km/h a na otáčkoměru byly 4000, lezly mi oči z důlků. Ten motor se ochotně nechal vytočit až k 5000 a nijak neslábl po 4000, jako je obvyklé. Na 5 jsem jel 190 a na otáčkoměru bylo neuvěřitelných !!!!! 3.500 ot, z mírného kopce jsme to rozjeli na 220. No problem.K podvozku, brzdám se nemá cenu vůbec vyjadřovat - super.Pokud bych chtěl dát ty peníze za diesla, bohužel se nedodává ve výbavě sport,což znamená že např. nemá mlhovky, dálk. centrál, křídlo a lepší výbavu interiéru. Tak nevím - s ohledem na hladinu vnitřního hluku mi nejlepší přišla 1,5 - při plném zatížení to však nebude žádný rychlík. Tak teď zvažuji tu 1,8 nebo 2,2 - bohužel jsem myslel, že si už koupím auto bez kompromisů, t.j. bez toho, abych ve výbavě cokoli postrádal nebo doplňoval (to splňuje verze sport). Ale zas ten diesel mne zcela uchvátil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "istvop"
17. 9. 2000 22:57
Bez nadpisu
Nedavno som jazdil na starej Almere 1,4. Bola to najzivsia jednastvorka, na akej som v zivote jazdil - t. j. pozitivny dojem. Negativny dojem mam z desingnu novych Almer (a novych Nissanov celkovo). Ten je podla mna horsi ako ma Espero a LADA 2105 dokopy - je to totiz strasny gyc.
Rozbalit vlákno
0