Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
22. 12. 1999 22:34
neregistrovaný "AvengerQ"
22. 12. 1999 22:36
neregistrovaný "AvengerQ"
23. 12. 1999 12:43
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 12. 1999 22:53
neregistrovaný "AvengerQ"
29. 12. 1999 07:28
neregistrovaný "King Of The Road"
4. 1. 2000 10:24
neregistrovaný "LadaH"
4. 1. 2000 13:18
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 10:42
neregistrovaný "naftak"
7. 1. 2000 10:56
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 11:17
neregistrovaný "LadaH"
7. 1. 2000 11:35
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 12:19
neregistrovaný "LadaH"
7. 1. 2000 12:54
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 4. 2000 23:32
neregistrovaný "Rejnok"
neregistrovaný "AvengerQ"
22. 12. 1999 22:34
Speciál pro krále....
Tak Kingu, pamatuješ ne naši diskusi o tématu citroen berlingo? Jaksi se má obhajoba octavie zvrtla do této roviny a já Ti teď mohu říci informace a postřehy s používáním berlinga multispace 1.4i. Víkon 75 koní není oslňující, přesto dostatečný pro svižné ježdění. Mám najeto asi 12 500 km s průměrnou spotřebou 7,5 neb jsem divoch a pedál mám stále na zemi. Šlo by to jezdit za míň, ale ne se mnou.... Kvalita zpracování je vskutku velmi dobrá, neboť se odnikud neozývají žádné pazvuky či drnčení přístrojové desky i přesto, že často jezdím Prahu a dlažbu. Kultivovanost motoru je super, od 1000 do 6200 ot/min není ani památky po nějakém pazvuku či náznaku "turba". Od 3500 ot/min je motor hlučnější, přesto ma úrovni os. vozů. Při rychlosti 100km/hod na 5. rychlostní stupeň točí 3000 ot./min. Při této rychlosti je v kabině klid a nic neruší poslech rádia či hovor. Berlingo se v zatáčkách a i ostrře projížděných nijak výrazně nenaklání i přes podstatně měkčí pérování na rozdíl od pick-up verze. Jízda je plně srovnatelná jako s mojí bejvalou octavií. Při prudkém bočním větru je auto citlivější, v tom s Tebou souhlasím. O chvále na prostor uvnitř se nemá cenu rozepisovat, i na zadních sedadlech se 3 chlapi se 190cm posaděj jako nic a ještě si natáhnou nohy. Kufr v základu 550 litrů, s vertikální mřížkou za zadními sedadly 1 000 litrů. Maximálně jsem jel 160 km/hod, ale na tuto rychlost berlingo není nejlepší. Optimálně je to tak do 130-135 km/hod. Motor táhne dobře i do kopce, nevadne. No když to shrnu, jsem spokojenej. A doufám, že i Vy ostatní jste měli tak dobrou volbu auta jako já.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "AvengerQ"
22. 12. 1999 22:36
Re: Speciál pro krále....
Hehe kluci sorry víkon není víkon , ale VÝKON.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 12. 1999 12:43
Re: Speciál pro krále....
Óóóóóóóó, tak já už mám svojí vlastní diskusi, jo? Tak to mě opravdu těší. No, jsem rád, že jsi spokojen se svým výběrem, ať se mi zdá jakkoliv zvláštní (ovšem když se najdou lidé, kteří si koupí Kangoo, tak jsi ještě poměrně normální:o)))). Já už se taky na tenhle typ nevztekám, zjistil jsem že se dá poměrně snadno předjíždět (hahaha) i s mojí feldou (kterou bych teď nejradši někde zahodil). Jak už jsem řekl, nikdy nebudu příznivcem této kategorie aut, ať jsou sebepraktičtější, to raděj ioctavii s podstatně stísněnějšším prostorem. A jak vypadá jízda v zatáčkách, ve srovnání s bývalou octavií? Neříkej, že je teď lepší...
neregistrovaný "AvengerQ"
23. 12. 1999 22:53
Re: Speciál pro krále....
Nojo Kingu, seš fakt dobrej a svoji diskusi si zasloužíš. Kdyby se dalo tak skvěle kecat s každým jako s Tebou, ach jo... Ptal jsi se na zatáčky, asi jsi špatně četl předcházející článek. V zatáčkách sedí a nic s tím nenaděláš. Koukni na rozložení hmotnosti, převis a rozvor berlinga. Zadní náprava na nárazníku, žádný metr před... no a co vyhrává s tímto pokulhává ve výšce, tudíž odstředivé síle při průjezdu zatáčkama. Když to shrnu, je to 1:1. Losí test berlingo zvládlo na jedničku, což se o jiných "cool" vozech říci nedá. Ta felda, co o ní píšeš má motor 1.6? Jestli ne, tak i 50kW se na berlingo nechytne, to mi věř. On si to se mnou rozdává každej druhej felďák, co ho předjíždím, ale jaksi má smůlu :-) Dost totiž záleží na tom, jestli ten, koho předjíždíš tě předjet nechá, nebo si to s tebou chce rozdat. Tak buď rád, že berlinga řídějí slušní lidé jako já. Tzn. nezakomplexovaní, veselí a upřímní. Abych dodal ještě jednou, mám 1.4 75 koní. Což musím zdůraznit, neb po zkušenostech vím, jak se slova krásně překrucují. OCTAVIE, BERLINGA, jsou dost dobrý auta. Voni i ty tvoje hondy, ale tam mi vadí dóóóst nevýrazný design absolutně všeho, co japončík ztvárnil. Vyjímkou je, mám pocit, že se jmenuje, S2000, krásnej sporťák. Chtít auto pro radost, beru všema deseti. No a kangoo, je dost zvláštní vůz, ale pokud ssi ho někdo koupil, asi se mu líbí, tak ať si ho užije jakojá berlinga...
neregistrovaný "King Of The Road"
29. 12. 1999 07:28
Re: Speciál pro krále....
Jak už jsem řekl - vkus je vkus. Moje felda je 1,3, kdysi 50kW, nyní (prý) 60. Kolik je to valachů nevím, nechce se mi pouštět karkulačku. Ale mají se mnou potíže i octavisti 1,6/74 a TDI 66, tak to zas taková bída nebude a že by tvoje berlingo byla nějaká raketa....... na S2000 si taky brousím zoubek, tak pokud bys mě chtěl sponzorovat, .......
neregistrovaný "LadaH"
4. 1. 2000 10:24
Re: Speciál pro krále....
Kingu sorry,ale tezko pojede ta tvoje kara 200km/h

jako obe Oktavie,co jsi zde uvedl!Mozna ta akcelerace,jinak nevim !!
neregistrovaný "King Of The Road"
4. 1. 2000 13:18
Re: Speciál pro krále....
Taky mluvím o akceleraci, nikoliv o maximálce. 200 mi to nejede, ale 140-160 po okreskách bez problémů. Na závodění po dálnici jsou jiná auta. Na okresky je ti maximálka 200 na houby. Maximálně udělám na rovině 165, z dálničních kopců 175 (údaj tacho). Na normálních silnicích mám ale vysmáto.
neregistrovaný "naftak"
7. 1. 2000 10:42
Re: Speciál pro krále....
Kingu, Kingu, co to meles. Mam Octavku TDI 66 a jeste mi zadna Felda * nenatrhla (ani v rozjezdu), ani 1.6ka. V kopcich to nandavam i dvoulitrum. Jeste by mne zajimalo, kolik Ti to zere? Mozna mas trochu lepsi zrychleni proti jinym Feldam, ale TDIcku to proste nandat nemuzes.
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 10:56
Re: Speciál pro krále....
Tvrdím ,že jo .Mám 1,3 po tunningu řídící jednotky a kónický sportovní vzduchový filtr. A to, co říkáš, si už mysleli mnozí :-))))). Felicie 1,6 nejsou v akceleraci pro mě žádný problém.
neregistrovaný "LadaH"
7. 1. 2000 11:17
Re: Speciál pro krále....
Kingu,jedna vec mne zajima a to je spotreba.Kolik

te to stoji penez,ze predjedes nejakou oktavku?

Dalsi veci je vydrz motoru,myslim tim kolik tisic

kilometru ti vydzi do generalky.Ja osobne bych

tipnul,ze tak ve 120tis.km ti ten tuningovej motor

lehne a nebude pomoci!
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 11:35
Re: Speciál pro krále....
Spotřeba je +0,5 až +0,6 oproti neladěnému, v mém případě to znamená, že se pohybuje od 7,8 - 8,6, podle stylu jízdy. A životnost řeknu, až klekne. Tunning jsem dělal v 60 000, teď mám asi 73 000, tak zatím nevím. Součástí tunningu je i posunutí omezovače o cca 600 otáček výš, hluboko do červeného pole, ale moc to tam netočím, abych tem motor nezrušil. Jen vyjímečně, pokud se předjížděné auto moc cuká.
neregistrovaný "LadaH"
7. 1. 2000 12:19
Re: Speciál pro krále....
TY paramatry a spotreba vypadaji docela slibne.

Predpokladam,ze davas do motoru plne synteticky

olej,nevadi mu to,kdyz to Skoda auto to zakazuje!
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 2000 12:54
Re: Speciál pro krále....
Ne, polo, nechávám si to dělat u dealera.
neregistrovaný "Rejnok"
24. 4. 2000 23:32
Re: Speciál pro krále....
Hele, Kingu, takovej motor se ale musi hodne tocit, ze jo? Parkrat jsem s feldou (1.3) jel a vim, ze ten motor si necha dost libit. Ja mam totiz stary volvo (2.3) a na to, abych predjel normalni feldu (pokud ten dotycnej nejede uplne na plnej knedlik) to tocim jenom tak do tri, tri a pul tisic ot/min abych slusne akceleroval. Takze pri zmince o toceni do cervenyho mi naskakuje husi kuze. Do cervenyho jsem jeste nikdy nemel potrebu jit. Nevadi ti to? To prece musi bejt strasnej napor na motor...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku