Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
25. 1. 2000 11:51
neregistrovaný "Alex1"
26. 1. 2000 15:27
neregistrovaný "MiG-211"
14. 2. 2000 22:52
neregistrovaný "pp11"
14. 2. 2000 22:54
neregistrovaný "pp11"
15. 2. 2000 15:00
neregistrovaný "magic1"
16. 2. 2000 14:36
neregistrovaný "residents"
16. 2. 2000 16:30
neregistrovaný "kotik"
17. 2. 2000 20:50
neregistrovaný "magic1"
31. 1. 2000 09:24
neregistrovaný "bunny"
31. 1. 2000 13:50
neregistrovaný "Alex1"
26. 1. 2000 18:21
neregistrovaný "ludwig"
27. 1. 2000 10:52
neregistrovaný "Alex1"
27. 1. 2000 15:12
neregistrovaný "MiG-211"
28. 1. 2000 09:29
neregistrovaný "Alex1"
28. 1. 2000 09:30
neregistrovaný "Alex1"
10. 2. 2000 13:08
neregistrovaný "magic1"
2. 2. 2000 08:19
neregistrovaný "Ricci1"
8. 2. 2000 13:12
neregistrovaný "residents"
10. 2. 2000 09:33
neregistrovaný "ludwig"
10. 2. 2000 13:22
neregistrovaný "magic1"
15. 2. 2000 11:39
neregistrovaný "Abdal"
8. 2. 2000 16:37
neregistrovaný "rychlik"
18. 2. 2000 09:00
neregistrovaný "Alex1"
18. 2. 2000 17:23
neregistrovaný "magic1"
19. 2. 2000 15:30
neregistrovaný "residents"
21. 2. 2000 08:15
neregistrovaný "Alex1"
21. 2. 2000 16:12
neregistrovaný "MiG-211"
28. 2. 2000 08:59
neregistrovaný "Alex1"
29. 2. 2000 13:26
neregistrovaný "residents"
29. 2. 2000 15:20
neregistrovaný "rado1"
29. 2. 2000 15:39
neregistrovaný "drive-r"
29. 2. 2000 18:54
neregistrovaný "kotik"
1. 3. 2000 16:52
neregistrovaný "magic1"
3. 3. 2000 13:02
neregistrovaný "drive-r"
3. 3. 2000 18:14
neregistrovaný "Kupca"
4. 3. 2000 09:35
neregistrovaný "Joseph1"
6. 3. 2000 12:54
neregistrovaný "residents"
9. 3. 2000 02:32
neregistrovaný "MiG-211"
9. 3. 2000 07:43
9. 3. 2000 10:48
neregistrovaný "mrazik11"
10. 3. 2000 01:35
neregistrovaný "Hort"
13. 3. 2000 15:41
neregistrovaný "magic1"
14. 3. 2000 02:01
neregistrovaný "Hort"
14. 3. 2000 10:33
neregistrovaný "magic1"
21. 3. 2000 10:17
neregistrovaný "Alex1"
14. 3. 2000 17:41
neregistrovaný "MiG-211"
21. 3. 2000 14:26
neregistrovaný "Barrichello1"
21. 3. 2000 16:25
neregistrovaný "MiG-211"
21. 3. 2000 16:45
neregistrovaný "magic1"
22. 3. 2000 14:30
neregistrovaný "Barrichello1"
22. 3. 2000 14:56
neregistrovaný "Alex1"
22. 3. 2000 21:46
neregistrovaný "magic1"
23. 3. 2000 09:05
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 10:03
neregistrovaný "Villeneuve"
23. 3. 2000 12:06
neregistrovaný "magic1"
23. 3. 2000 09:42
neregistrovaný "Alex1"
23. 3. 2000 09:45
neregistrovaný "Alex1"
24. 3. 2000 23:37
neregistrovaný "MiG-211"
neregistrovaný "Alex1"
25. 1. 2000 11:51
Rocenka Formule 99
Tak jsem vcera zakoupil rocenku Formule 99 a nestacil se divit. Ti ignoranti za 4 roky, co tahle rocenka vychazi, nebyli schopni prepsat statistiky F1 tak, aby odpovidaly skutecnosti. Zejmena znacek podle absolvovanych GP. Na posledni strane me sokovaly palcove titulky: Tomas Enge - prvni zavodnik z vychodni Evropy ve F1!!!! Nechci nijak snizovat Tomasovy vykony ani snahu pana Charouze, ale prvnim Vychodoevropanem ve voze F1 byl Jarek Wierczuk, ktery testoval pred 4 nebo 5 lety Forti... Podobnych nesmyslu je v casopisech Automedie mraky.... Pan Minarik uz radeji nepise clanky z historie F1, protoze jeho vyplody mely katastrofalni uroven, horsi uz jsou jen PrimaBoys.... AutoTip stale prebira clanky z AutoBildu, kde ve srovnavacich testech vitezi stale jen nemecka auta (pokud neporovnavaji clio s 206kou.....)... Pan Horsky umi ve svych clancich pouze kritizovat (cetl jsem jen jeden (!!!!) clanek od nej, kde nikoho a nic nekritizoval).

Zajimalo by me zda tento pan nekdy sedel na silnicnim motocyklu pro MS, treba jen 125 ccm....

Jak dlouho u nas redaktori Sveta Motoru a AutoTipu budou opruzovat svymi vyplody?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "MiG-211"
26. 1. 2000 15:27
Re: Rocenka Formule 99
No mam s magazinem Formule 96-98 stejny zkusenosti. Na moje dopisy sem ani necekal odpoved, protoze to sou ignoranti, ale je fakt, ze kdyz ted vychazi Tempo!, tak ten jejich magazin uz jaksi nejsem nucen kupovat a taky postrada smysl. Fuj Automedia i jejich bozsky vydavatel PhDr. Dufek....
neregistrovaný "pp11"
14. 2. 2000 22:52
Re: Rocenka Formule 99
Panove nevim co mate proti SM a panu Dufkovi?

Nebyt pana Dufka tak by Tomas Enge dnes asi nezavodil.To jsem se docet v SM.

1/2 SM je reklama 1/4 je skryta reklama a z te zbyvajici 1/4 polovina jsou bludy.Vsechno v SM je spickove, prestizni a legendarni.Je opravdu nepochopitelne ze 10 let po padu Komunistu neexistuje casopis ktery by se zabyval seriozne a systematycky motorismem a motorsportem predevsim.

Ono jim vubec nedoslo; Dufek, Intermedia a spol., ze si dnes muzete koupit zahranicni casopis, ze existuje Eurosport, Internet a pod.kde se dozvite ze je to jinac nez ty jejich bludy.On je to porad nejctenejsi casopis a vetsina lidi tem bludum bohuzel veri.Je mi z toho smutno.
neregistrovaný "pp11"
14. 2. 2000 22:54
Re: Rocenka Formule 99
Prosim vas jestli nejakej casopis znate?
neregistrovaný "magic1"
15. 2. 2000 15:00
Re: Rocenka Formule 99
Problem je v tom, ze je moc malo lidi, kteri by skutecne odborny casopis cetli. Kazde komercne uspesne periodikum vlastne popisuje, jak auto vypada (ctenar je apriori slepy, kdyz to na fotkach nevidi), jak se v nem sedi (ctenar musi bydlet na Marsu a nemuze jit do prvniho autasalonu a posadit se do toho auta sam) a naprosta vetsina testu jen okrajove hodnoti jizdu a jizdni vlastnosti ( vecinou dobre, nezaludne). Takze nejvetsi rozdily jsou v "dilenskem zpracovani" (tedy vlastne v tom, jestli tam za jizdy neco rachta nebo ne - coz neni dilenske zpracovani) a v materialech interieru. Takove casopisy lidi kupuji a ja mam obavu, ze lepsi by se neprodaly. Protoze, co na aute nevidis, to neni dulezite. Alespon komercne. A nebo u nas. Cetl jsi napriklad Automobilismo? Rozkreslene napravy, vysvetlena funkce vseho, co v aute je, mereni v testech snad uplne vseho (bocni zrychleni, simulovane prujezdy, sily na volant, na pedaly, hlucnost v ruznych mistech, simulovane programy pro spotrebu, atd...) To je narez. Nakonec je v kazdem cisle strucny souhrn namerenych hodnot skutecneho vykonu, toc. momentu, zrychleni 0-100 km/h, 1000 m, brzdne drahy ze 130 km/h, hlucnosi na pr. sedadlech ve 130 km/h, tri rezimu spotreby a dalsich nekolika udaju o cene zakladni, full-optional, vybave, atp. Premyslel jsem o ceske mutaci, ale pochybuju, ze by se u nas chytla. A navic, ta mereni musi byt strasne draha, takze ten casopis by byl taky drahy. A koho zajima objektivni skutecnost? Koho zajimaji napravy?
neregistrovaný "residents"
16. 2. 2000 14:36
Re: To: Magic
Je něco podobného Automobilisimo na webu. Doposud jsem tam viděl jen stručné popisy a nic víc. Zajímají mě např. dlouhodobé testy, měření na brzdě a ne jen opsání firemních prospektů.
neregistrovaný "kotik"
16. 2. 2000 16:30
Re: To: Magic
jo, to je fakt - taky mě se.., že se v časopisech ( a že jich kupuju požehnaně - SM, autotip, automobil, ams a ještě by se něco našlo) pořádně nedovím, jak se v autě jede, jak sedí, jak je příjemný a přitom je tam jen vypsaná výbyva a motory. Jen párkrát se objeví článek,kde to je. Kdysi v autotipu napsali článek o nové M3 s SMG a běhal mi při tom mráz po zádech. Když psali, že jim "pud sebezáchovy nedovolil přeřadit z jedničky na dvojku a na trojku pod plným plynem..." to byly články panečku. Občas ve světu motoru napíšou co se patří, ale jinak...
neregistrovaný "magic1"
17. 2. 2000 20:50
Re: To: Magic
Chceme delat neco takoveho v cestine na www.autoplus.cz. Chystame toho dost, ale porad nevime, zda se ten cas a prace vyplati. Nemyslim financne - na to kaslu, inzerce je smrt dobryho casopisu - ale nechci hazet perly svinim, jestli mi rozumis...
neregistrovaný "bunny"
31. 1. 2000 09:24
Re: To: Magic
Alexi, F1 testoval nekdy v dobe kdy se zacalo jezdit na Hungaroringu i Madar Csaba Kesjar.. ze by nekdy koncem 80.let?? nejsem si jist... tedy s tim, kdy Kesjat testoval.. tak tusim znelo jeho jmeno.. po nejakem case se zabil myslim ze v F3.... pricina havarie nebyla jasna.. spekulovalo se, ze dostal infarkt nebo mrtvici... sakra jak uz je to davno a jak slaba je ma pamet...
neregistrovaný "Alex1"
31. 1. 2000 13:50
Re: To: Magic
Juuuuu, ja zapomnel na Csabu!!!! No jasne, po vyhlaseni vitezu GP Madarska 1987 odkrouzil par kol na Zakspeedu 871. Zabil se v roce 1988 pri zavode mistrovstvi Nemecka F3 na Norisringu
neregistrovaný "ludwig"
26. 1. 2000 18:21
Automedia
Naprostá pravda, co tady píšete. Ono se ale není čemu divit, že Tomáš Enge je v těchto časopisek hrdina. Automedia patří Charouzovi a všechno co píše o svých závodnícíh je jen to nej... A nejhorší redaktor je Dalibor Janek. To co píše o cupových závodech ve Fiestách a Pumách někdy až hraničí se drzostí. Sám jezdí poslední místa a bude kritizovat chování jezdců na špičce apod. Hold si musíme zvyknout na to, že Mobil1 Charouz (Anton) Racing System je úplně nejlepší. Ještě, že tady existujou závodníci, kteří ten jeho tým s třetinovým rozpočtem pozávodí. Pak bohužel přichází na řadu techničtí komisaři. Proč. Pan Charouz totiž sedí ve Federaci automobilového sportu.

Enge, Vojtěch, Bareš jsou supr závodníci, ale nejsou o dvě třídy lepší než všichni ostatní dohromady, jak se dozvídám v SM.

A pak se vyrojí Hrdinka. Namachrovanej frajer, kterej kdyby neměl buginu jakou měl, tak mohl jezdit leda okresní přebor nebo možná se synem ve skupině.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alex1"
27. 1. 2000 10:52
Re: Automedia, Formule a Porsche 911
Podle muho nazoru byl Charouz vybornej zavodnik a jako manazer je taky dobrej. Tomase urcite do F1 dotlaci... MiGU, nevis jestli uz vyslo Tempo c. 3? Na zacatku ledna jsem sehnal dvojku a kratce potom se mi podarilo sehnat i jednicku. Jo, mimochodem: k Formuli 99: Ferrari rozhodne nevzniklo v roce 1939 a Jordan v roce 1991. Enzo zalozil Scuderii jako zavodni tym pocatkem tricatych let. V roce 1939 zalozil firmu AAC (Auto Avio Construzioni). Nemohl ji pojmenovat po sobe, protoze to mel zakazano od Alfy... Pak prisla valka, takze Ferrari bylo zalozeno az po ni. A Eddie Jordan zalozil svuj tym uz nekdy na zacatku 80. let....

Uz jste cetli novy Svet Motoru? V poslednim cisle v rubrice Autobazar je Porsche 911.

Nedostatky:

1) maly objem zavazadelniku

2) tvrde perovani

3) velky vnitrni hluk

4) velmi velke naklady na udrzbu a opravy

5) u preplnovaneho motoru vysoka spotreba benzinu

6) velka porizovaci cena

Me komentare:

1) coze????? Uz nekdy nekdo videl sportak s velkym kufrem?

2) paneboze, 911 neni luxusni limuzina!!!!

3) vite co, pane Fialo (autor clanku), jestli Vam vadi jadrny bublajici zvuk boxeru, kupte si radsi felicii.... A jeste neco: "velke naklady" neni tak docela cesky

4) Porsche neni Lada!!!!

5) auto s vykonem 300 kW nejezdi za pet litru!!!! Ani za deset!!!!

6) Velka cena porizovaci???? :-))) To taky neni cesky. Ceka snad nekdo ze klasika, ktera je kvalitni a uz se prestala vyrabet, bude stat dveste tisic?
neregistrovaný "MiG-211"
27. 1. 2000 15:12
Re: Automedia, Formule a Porsche 911
Se vsim tady dole opet souhlas. Jeste pridam perlicku z Formule99: Eddie Irvine - 3 vitezstvi v kariere. No sice mel vloni 4, ale kdo by si to pamatoval, kdyz to je uz tak "davno"... :-) Jinak Alexi Tempo jeste nevyslo, melo by podle me byt az v breznu: Pred startem sezony F1. V ty dvojce by to melo byt napsano a jestli nemas predplatny, tak si k datu pripcti jeste tak 1-2tydny nez se to dostane do trafik. ...S tim Porschakem je to fakt trapas, kdo to psal proboha???
neregistrovaný "Alex1"
28. 1. 2000 09:29
Re: Automedia, Formule a Porsche 911
Autobazar pise pan Fiala. Hehe, v tom poslednim cisle jsem se fakt nasmal: do redakce SM prisel e-mail s pochvalou. Samozrejme to otiskli... proc se nepochvalit, ze? Pisatel jim pochleboval, nova grafika je super, clanky maji vysokou uroven, pisi je profesionalove. Kdybych ja mel motoristickej casopis, takovyhle "novinare" bych vyhodil na hodinu..... Zklamal i pan Dolejs, o nem jsem si myslel ze je vybornej. Omyl!!! V testu Roveru 75 v prvnim nebo druhem letosnim cisle napsal ze interier zdobi imitace dreva!!!! Imitace!!! U Roveru!!!! Byt sefem Roveru tak ho dam k soudu za zneucteni znacky.... Podle me nejlepsi casopis momentalne na trhu je Autoforum. Cena 77 kc neni vubec vysoka.... Pisou tam lidi, kteri odesli z ruznych jinych casopisu (automagazin apod.). Proc odesli? Automedia vladne tvrdou rukou a zahranicni vydavatelstvi (Motorpresse, vydavatel auto motor a sport) asi taky. Muj byvaly spoluzak pracoval asi rok ve SM a nedostal prakticky zadnou sanci. Ted dela sefredaktora Speedu a je celkem vysmatej....
neregistrovaný "Alex1"
28. 1. 2000 09:30
Re: Automedia, Formule a Porsche 911
Jo, MiGu, za ifo o Tempu diky
neregistrovaný "magic1"
10. 2. 2000 13:08
Re: Automedia, Formule a Porsche 911
Nic proti panu Cervenkovi - ale ten byl z Automedie spise odejdut. A ted vazne: dokud budou casopisy tzpu SM, AutoTIP, ale i AMS, AutoMombil a dalsi tezit z komrcni reklamy, nebude mit smysl je cist. Dobre vytahy s dovozci automobilu jsou mnohem dulezitejsi nez spokojenost ctenaru, protoze z tech nic nekouka. Kdo z vas cetl clanek :pravdiva reklama: o Peugeotu 406 HDi? Mate pocit, ze byl tendencni? Ono jde hlavne o to, aby si kazdy autor rozhodl, zda mu stoji za to, komplikovat si zivot, neustale se s nekym hadat a nemit mindrak z toho, ze s nim z "postizenych" nikdo nemluvi, nepojede na zadnou prezentaci a dealeri mu budou nadavat, o kolik penez ze prisli. A tak casem povoli, a sam si bud rekne, ze mu ti ctenari za to nestoji a nebo odejde. Mimochodem - myslim si, ze Michael Kudela pise dobre, je ale trochu nutno cist "mezi radky", protze kdyz on napise ..."pokud se vzrobci podari nedelat to ci ono" tak to znamena, ze prave tohle na tom autaku stoji za...

Behem asi mesice bz mely zacit fungovat stranky www.autoplus.cz, kde se muye kazdy yapojit i do diskuse a kde bude spousta materialu prave bez tehle cenzury a autocenzury.
neregistrovaný "Ricci1"
2. 2. 2000 08:19
Tempo!
První letošní číslo vychází 17. února.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "residents"
8. 2. 2000 13:12
To jste ještě nečetli časopis Ford
Se vším dole souhlasím. V současné době raději hledám informace na webu, než utrácet za mizerné plátky, které tady vycházejí. Občas do něčeho nakouknu na stánku, ale vždy je to zklamání. Např. časopis tuning, který by mě potenciálně zajímal je dost velký odvar. Titulek posledního čísla např. píše - nebojte se chiptuningu. Očekával bych nějaký podrobný článek o kladech a záporech, grafy, testy atd. a místo toho je tam nějaká reklamní dvojstránka nějaké neznámé firmy, co prodává chipy a podobně je to i jinde. Tak uvažuji o tom začít taky vydávat nějaký plátek. Nacpat tam reklamu, kašlat na obsah a nějaká remitenda pak nemůže rozházet. Pokud jde o obsah, tak daleko horší je např. časopis Ford (není to běžně v prodeji, ale zasílají to zájemcům zdarma). Říká se, že samochvála smrdí a tady to platí dvojnásob. Nejhorší jsou dopisy spokojených majitelů. Každý jen pěje chválu. Zvláště u takových povedených kousů jako je motor 1,8 TD mě to doslova sere.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ludwig"
10. 2. 2000 09:33
Re: To jste ještě nečetli časopis Ford
Ve všem co píšeš máš pravdu. Ale dovedeš si představit jak by vypadal časopis pro lidi co mají Forda, vydává ho Ford , a tam by byly články typu nekupujte 1,8Td Mondeo - stojí za ...? To prostě nejde!! Je to reklama
neregistrovaný "magic1"
10. 2. 2000 13:22
Re: To jste ještě nečetli časopis Ford
A ty jsi necetl test Focusu Combi 1,8 TDi? Tak si ho precti. Je tam presne to, co rikas: ten motor na svoji konkurenci od VW, Fiata, MB nebo Peugeota nestaci. Kdyz si to prectes cely, tak mozna zjistis, ze ne vzdycky AutoTip chvalil Fordy. Otazkou zustava, jak to bude dal, az prijde novy redaktor. Musis totiz vzdycky cist, kdo je pod tim podepsany a pak srovnavat.
neregistrovaný "Abdal"
15. 2. 2000 11:39
Re: To jste ještě nečetli časopis Ford
To residents!

Všechny reklamní časopisy všech možných firem

(nejen automobilek) vychvalují své výrobky,

protože to je jejich reklama.Ve FORDově

časopisu jsou ale docela dobrý fotky.
neregistrovaný "rychlik"
8. 2. 2000 16:37
AutoTip
Myslim, že by se tento časopis mohl v klidu přejmenovat na VW-Journal. V posledním čísle tam nechutně zdrbali Suzuki Baleno. Ne že bych byl příznivce této značky, ale že je tak špatný tomu teda nevěřím. Nejspíš pan Redaktor nedostal nějaké všimné. Co Vy na to pane Kovařík. Hlavně že vychvalujete takový hnusy, jako třeba POLO.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
18. 2. 2000 09:00
Zabte pana Minarika!!!!!!
Panove, zakoupil jsem dneska cerstve cislo AutoTipu... Listuju v nem, je tam clanek o ankete o nejlepsiho automobiloveho a motocykloveho zavodnika vsech dob.... Fotka Stirlinga Mosse a u ni textik, ze ktereho jsem se dozvedel ze Stirling nikdy nevyhral zadnou GP!!!!! Pod clankem zkratka pm, ano, Petr Minarik (pise i pod zkratkou min).

Vazeny pane Minariku, za tenhle kiks byste zaslouzil smrt pod gilotinou s predchozim natahovanim na skripec. Kazdy normalni clovek ktery se zajima o historii automobiloveho sportu vi, ze Moss vyhral 16 GP ale nebyl nikdy mistrem sveta F1. A vitezstvi v GP a titul mistra sveta jsou dve odlisne veci!!!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "magic1"
18. 2. 2000 17:23
Re: Zabte pana Minarika!!!!!!
Vis, na druhe strane, prave P. Minarik se snazil o to, aby AutoTIP prestal preslapovat na krizovatce s vyhlidkou do slepe ulicky. Prave on je [samozrejme marnym] iniciatorem veskerych moznych [a nerealizovanych] zmen v Automedii.Jeho nazory mi nejsou tak zcela cizi, byt s nim v leccems nesouhlasim. A co se tyka chyb, ano, to co jsi napsal je opravdu veliky kiks , ale verim, ze PM se za nej stydi a omluvi se [jako za ty brzdovky u F1]. Cenim si u nej prave toho, ze na svych chybach netrva, ale dokaze je verejne priznat. A to je snad i vic, nez byt neomylny. Aspon si to myslim ja.
neregistrovaný "residents"
19. 2. 2000 15:30
Re: Zabte pana Minarika!!!!!!
není to ten kapitán Stb Minařík, co chtěl vyhodit do povětří Svobodnou Evropu.
neregistrovaný "Alex1"
21. 2. 2000 08:15
Re: Zabte pana Minarika!!!!!!
Magicu, on se nekdy pan Minarik za sve neskutecne kixy omluvil? Kdy? Nikdy jsem od nej zadnou omluvu neslysel, nevidel ani necetl.
neregistrovaný "MiG-211"
21. 2. 2000 16:12
Re: Tempo!
Dneska sem si koupil konecne 3.cislo, ale protoze sem ho jeste neprecet, tak nevim jak se povedlo. Kazdopadne text pod fotkou Schumaka v Benetonu B195 s uvedenym rokem 1985 u me vyvolal usmev...:)
neregistrovaný "Alex1"
28. 2. 2000 08:59
Re: Tempo!
Hmmmm, popis fotky Senny a Prosta ze Suzuky 1989 taky neni nejpresnejsi.... Ta sikana urcite neni v prvni zatacce, tam Senna sestrelil Prosta o rok pozdeji....
neregistrovaný "residents"
29. 2. 2000 13:26
Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
Nevíte co dělají dnes bývalí moderátoří AMR. Je Dolejš ve Světě motorů? A co Hrnčíř? Proti Jízdě to aspoň bylo o autech a technice. Byť se teď Jízda celkem zlepšila.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "rado1"
29. 2. 2000 15:20
Re: Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
Co delaj to nevim, ale kdyz odesel Puchalsky mohli by AMR zacit delat na CT
neregistrovaný "drive-r"
29. 2. 2000 15:39
Re: Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
Jizdu sem ted dlouho nevidel,ale jestli ji furt moderuje Censky a pripravujou stejny lidi tak bych tomu moc neveril.
neregistrovaný "kotik"
29. 2. 2000 18:54
Re: Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
DOLEJŠ JE V SM. TO VÍM. MÁM V SM KÁMOŠE REDAKTORA.
neregistrovaný "magic1"
1. 3. 2000 16:52
Re: Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
Kdo cte SM tak vi, ze Vladimir Dolejs tam dela sportovne-technickyho redaktora. T. Hrncir nekde paberkuje, nikdy autum nerozumel, tak proc pro neho plakat. Prave on stale veri v navrat na CT. Co se Jizdy tyka, komu se libi, at si jde radsi povidat o necem jinym, nez o autech. S nima ten porad nema nic spolecnyho, stejne jako vetsina casopisu u nas. Autarina neni o tom, jak auto vypada a jak se v nem sedi. Nekdy se uz ani nestacim divit, proc jsem ty auta tolik let studoval, kdyz tomu rozumi uplne kazdy zpevak a herec.
neregistrovaný "drive-r"
3. 3. 2000 13:02
Re: Co dělají bývalí moderátoři Auto moto revue
Auta sem sice nestudoval ale myslim ze mi to nebrani v tom abych s Magicem plne souhlasil.
neregistrovaný "Kupca"
3. 3. 2000 18:14
Jízda?
Já nevím, co se vám na jízdě nelíbí, náš malej to má místo pohádky "jsou mu teprve 3 roky" a já radši odcházím. Opravdu většina herců a zpěváku perfektně "rozumí" autům a po nastartování a rozjetí už tvrdí, jak je to perfektní.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Joseph1"
4. 3. 2000 09:35
Re: Jízda?
Jízda je opravdu příšerná, vzpomínám na zlaté časy s AMR. Moderátor Čečenský se vetře opravdu všude a herci co hodnotí auta během krátké projížďky městem nezasluhují komentář. V rubrice ojetá auta taky padnou občas skvosty, zejména když zaručené informace berou z AAA.
neregistrovaný "residents"
6. 3. 2000 12:54
Re: Jízda?
Je to (všude v médií) recipročka. Za vlezdo***ismus a vychvalování mají výhody. Dříve např. Dolejš s Hrnčířem si jezdili po Evropě a dělali tzv. dlouhodobé testy. Dnes asi mají zase dobré slevy, 0 leasing apod. výhody.
neregistrovaný "MiG-211"
9. 3. 2000 02:32
Re: Jízda?
At si klidne Dolejs s Hrncirem jezdej po celym svete, ale ten * Jizda co ma bejt jako pro motoristy je na prd. Stary Auto Moto Revue bylo pro "fajnsmekry" co maj radi auta a jezdeni, zato Jizda je urcena po blby kravy co maj jeste mokrej ridicak a u auta je nejvic zajima barva...
9. 3. 2000 07:43
Re: Jízda?
Tak to zkusme změnit ! Pišme na info@czech-tv.cz a třeba to pomůže. Za pokus to stojí. Navrhněte i nějaké další odborné novináře, kteří by to mohli uvádět.
neregistrovaný "mrazik11"
9. 3. 2000 10:48
a co takhle Autosalon na Prima TV
Souhlasím s hodně názory na Jízdu na CT. Jaký máte názor na Autosalon na primě ? Lepší či naopak horší ?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hort"
10. 3. 2000 01:35
Re: a co takhle Autosalon na Prima TV
Autosalon je o něco lepší. To "vtipný" moderování mě ale moc nebere. Na Primě jsou nejlepší přenosy F1. Tím myslím že vůbec jsou, za tu děsně dlouhou reklamu v nejzajímavějším místě závodu bych střílel. Satelit je ale satelit.
neregistrovaný "magic1"
13. 3. 2000 15:41
Re: a co takhle Autosalon na Prima TV
Zlata Prima proti RTL. Tam je primej prenos, ale pulku zaberou reklamy a vlastne vyznamna cast je stejne fakticky zaznam. Podivne.
neregistrovaný "Hort"
14. 3. 2000 02:01
Re: a co takhle Autosalon na Prima TV
Teď z Austrálie tam zas byla zbytečně dlouhá reklama. Zato jsme vyděli dokonce i tiskovku.
neregistrovaný "magic1"
14. 3. 2000 10:33
Re: a co takhle Autosalon na Prima TV
Je fakt, ze se snazej. Aby taky ne, F1 je jednim z nejsledovanejsich poradu. Ale na muj vkus tam moc kecaji o nesmyslech a zbytecne zabiji cas nejakou pseudoshow. Mohli by misto toho davat treba i sestrihy z rally a jinych disciplin. Vzdyt co mesic, to jeden podnik MS a dva ME 10/20. Rozhodne by bylo co davat, je ale otazka, kolik to samozrejme stoji.
neregistrovaný "Alex1"
21. 3. 2000 10:17
Re: a co takhle Autosalon na Prima TV
Jo, Autosalon neni spatnej, ale s Auto-moto-revue se to neda srovnavat. A k prenosum F1: pan Horak taky keca pekny kraviny, i kdyz je o neco lepsi nez P + P. Cetli jste posledni Speed? Kritizuju ho v tematu Super casak Speed....
neregistrovaný "MiG-211"
14. 3. 2000 17:41
TV
RTL sla hodne dolu - prenos a reklamy. A Prima zase o neco na horu - Horak, Tiskovka. Ale furt je to oproti starymu EUROSPORTu slaby kafe...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
21. 3. 2000 14:26
Bez nadpisu
O tom, že se úroven přenosů F1 na tv Prima zlepšila bych polemizoval, předneě Barrichello byl na druhém místě v historii již 2x - jednou U Jordanu a jednou u Stewartu-Gp Monaka,na to jaksi zapoměli pak Gene nejezdí za Suber ale za Minardi a týmy ferrari a Mclaren spolu s nováčky nesjou jedinými v závode, co takhle říkat něco o jiných týmech???????
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "MiG-211"
21. 3. 2000 16:25
Re: Re:
Omlovam se. Sledoval sem RTL a z Primy sem videl asi 30 minut, asi sem mel teda stesti na tiu lepsi cast...:o)
neregistrovaný "magic1"
21. 3. 2000 16:45
Re: Re:
Presto si myslim, ze tech lzi nejvic vymyslel Pechacek a na neho proste nikdo nema. Co takhle zalozit Fan Klub Pechacek a po kazdy GP davat jeho komentar? To by se vsechny zabavny porady mohly jit zahrabat.
neregistrovaný "Barrichello1"
22. 3. 2000 14:30
Re: Re:
Pecháček kecal hrozný voloviny v sezoně 98 si neustále pletl Rosseta a Takagiho to samé s Nakanem a Tuerem!!!!!!!
neregistrovaný "Alex1"
22. 3. 2000 14:56
Re: Re:
Jo, kdyby jenom to. Taky si pletl Rosseta s nekym od Benettonu, ze byl tyrrell cernobily a benetton modrobily, to ho nevzrusovalo.
neregistrovaný "magic1"
22. 3. 2000 21:46
Re: Re:
Vsak taky kdo mel moznost cist ty dopisy divaku - ten ziral. Ty lidi mu dokonce vyhrozovali fyzickou likvidaci! Telefonovali i novinarum, ktery se k prenosum na Prime primotali jenom nahodou a vlastne s tim nemeli nic moc spolecnyho: Proste kazdy fanda F1 delel co mohl, aby Pechacka z obrazovky odstranil. A jak dlouho to trvalo, nez zmizel! Zajimalo by me, kdo ho tam tak protezoval.
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 09:05
Re: Re:
Znáte příběh o Hakkinenově havárii v podání mistr Pecháček???? Myslím, že ji zná celý národ nazpamět, říkal jí asi 150x!!!!!!!
neregistrovaný "Villeneuve"
23. 3. 2000 10:03
Re: Re:
Ja jsem byl jednim z tech rozcilenych divaku, kteri psali do Primy at uz Pechacka sundaji. Psal jsem po Malajsii, kdy Pechacek asi ve tretine zavodu naznacil (3 z 5 to nepochopili, ale ti 2 jo a museli byt pekne nasrani) jak to vlastne dopadne. Skutecne mi tehdy tak neuveritelne zkurvil ten zavod a i kdyz jsem toho maila psal az dalsi den, byl jsem asi docela tvrdy. Takze mi pro jistotu ani neodpovedeli.
neregistrovaný "magic1"
23. 3. 2000 12:06
Re: Re:
Je jsem to sice nevidel, protoze jsem to sledoval v primem prenosu na RTL, ale jestli je to tak - a neni nejmensi duvod o tom pochybovat - tak se ti vubec nedivim. Vlastne nikomu.
neregistrovaný "Alex1"
23. 3. 2000 09:42
Novy SM
Taxem si zase koupil novy Svet motoru. V rubrice Autobazar je Citroen BX. Stale mi neni jasne proc kdyz se auto prestalo vyrabet v roce 94, neposunou tabulku cen jednotlivych verzi? Takhle jsou tam jen ceny modelu 93 a 94. Jeste ze to neudelali jako loni v pripade VW Transporter - tabulka cen chybela, ceny nezjisteny. Proc to tam vubec teda cpou?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
23. 3. 2000 09:45
A jeste neco...
Taky jste koukali v minulem cisle co napachali ve vysledcich VC Australie F1? Benetton motory Supertec kdyz se jmenuji Playlife (ja vim ze jsou to Supertecy, ale to by mohli psat Sauber-Ferrari!). To same motory Ford u Minardi (jmenuji se prece Fondmetal!). Nevite nekdo jak je to s oznacenim noveho BARu? lonsky vuz se jmenoval 01, letosni 002? Proc ma nejednou o nulu vic?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MiG-211"
24. 3. 2000 23:37
Re: A jeste neco...
Ja sem slysel, ze ta nula navic znamena spojeni BARu a Hondy pri konstrukci sasi. Je to napul pokracovatel staryho sasi, ale vzhledem k zapojeni Hondy i do konstrukce vozu se to takhle elegantne vyresilo presmyckou. :)