Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

12 komentářů

mam otazku na ktoru my nevie nikto odpovedat pomozte teda vy. Od ktoreho roku zacal opel zinkovat vectry, jeden znamy my tvrdil ze od 98 ale neviem, co som volal na inzeraty tiez my nevedeli povedat ci maju a tak sa pytam odbornikov na fore ci vobec maju vectry zinkove karoserie , myslim este ten starsi typ 98, 99 poradte 😒 :?:
Avatar - Arnold Hackel
Arnold Hackel
Od konce roku 98 začaly na Vectry dávat záruku 10 let proti rezu, do té doby 6. Rozhodně to radši vem od 99(pro jistotu) :!:
RRAAFF1
joo,tak to asi neví nikdo.Na opelclubu se o tom debatovalo,ale pokud vím,tak výsledek žádný.U Aster G je to jasný,tam to maj všechny,ale ty Vectry?

Já mám určitě pouze jednostranný pozink,což měli všechny(vnitřní strana)-1997.Osobně myslím,že to byl buď rok 2000 nebo facelift 1999.

Ten rok 1998 mi taky někdo říkal,ale to mi zase nejde do hlavy,proč by zinkovaly kastli rok před modernizací.
Od roku 1999 po faceliftu je oboustranný pozink.
a ktore auta myslym typ-znacka maju pozin uz 97,98 rokoch o audy a medakoch viem aj o oktavkach maju este dajake napr ford abo mazda lebo ine napiste
určitě např P405 - si všimni že některý ač už docela vraky, tak moc nehnijou ...
Audi je pozinkovaná od konce roku 1987 - tj. tzv. vajíčko, typ B3, od té doby všechny. Peugeoty 405 některé nebyly, 406 všechny. Renault Mégane Scénic měl dveře, nevím od kterého roku byl celý, nevěděli to ani u Renaultu, každý tvrdil něco jiného. VWPassat až model B5. Octávie všechny, Fabie také, u prvních Fabií však rezly dolní části předních blatníků kvůli špatné technologii. Nejprve začali blatníky v záruce měnit, potom dle pokynu ze Škodovky pouze toto "ošetřili" spec. tmelem a zalakováním, v místě u přední zástěrky. Některé auta se však zikovaly jen určitou část ze spodu. Toledo snad až poslední typ, ročníky kolem 1998 a starší jsou pěkně orezlé kolem nosníků. Tady je lepší určitě něco připlatit a vzít pozinkovaný auto, než chodit a zatírat rez, líp se i později prodává. Ale není pozink jako pozink. Hlavně pokud bylo vozidlo bourané a má plechy repliky bez zinku. Některé novější auta např. Audi mají karoserie a i blatníky ze slitiny hliníku, v domácích podmínkách špatně opravitelné, sváry na blatnících mají tendenci po nějaké době praskat i s lakem, např. A8.
Citroën Xantia všechny, pokud nebyla bořená, nerezne. Měli to i BX.
fiat tipo od roku 92
RRAAFF1
Psal jsem do Oplu a prý od 1999 facelift.
Plati presne to co napsal camillo_cz. Pro laika - vectry s cirou optikou reflektoru (reflektor a blinkr je jeden kus). Akorat bacha na predelavky.
Jo a pokud je nejaky dil na VB po r. 99 menen a je objednan jako ND nema pozink. Leda by to vzali z jineho auta. Takze pokud nejaka VB po faceliftu rezne, je to vina opravy a ne auta.