Na znacce mi prilis nezalezi, chci aby to trochu jelo a prilis nezralo. Motor by mel mit pres 100k a nemel by byt z traktora. :-) Predstavuju su neco jako astru nebo megana. Co vy?
Chrysler Vision/Intrepid/Eagle/New Yorker/LHS popřípadě s manuálem Chrysler Cirrus. Na ty nákupní tašky zapomeň. Tohle vypadá jako normální auto a ne z nouze cnost.
Za tyhle peníze? Kup si dvě Fága, když se ti jedno vysere, budeš mít ještě druhé. Jedno černé, druhé bílé - můžeš je střídat podle nálady.
Nebo si kup něco zahraničního, tvůj byznys, ale zamysli se nad tím, proč mají pět let staré vozy najeto stejně jako deset let staré vozy u nás tak oblíbené.
luba: Kup si to, co bude v danej cene v najlepsom stave. Myslim, ze potom uz ani tak nerozhoduje znacka, ako skor stav konkretneho auta - napr. radsej Opel po prvom majitelovi a s jasnym povodom, ako Mercedes po desiatom a s evidentne stocenym tachometrom.
Tu Volgu ber jako recesi (takové srovnatelné svezení s amerikou) :o)))
Kámoš koupil před nedávnem VW Vento TDI 90PS r.v. 94 s klimou a dost zachovalé za 130tisíc. Myslím, že je to ideální kup. Teda já bych s těmito penězi asi volil podobně. ND hojné a za babku, užitná hodnota velká, spotřeba minimální, svezení díky TDI velmi příjemné. Teď na tom má 17" kola a vypadá dost solidně.
Tak pozor. Já rozhodně na traktory vysazený nejsem! Pokud mě nezlanaří 330Cd, jdu jednoznačně do benzínu. Diesel je fajn, ale dobrý benzín je dobrý benzín...
Nevim zda dat 1,5 mil. za BMW je nejlepsi volba, ted jsme jedno zkouseli s moji zabou a rozdil s Fabii neni az tak velky / bylo teda asi za 800 000,- 318i /, za milion a pul je napr. nova Toyota Landcruiser nebo Lexus RX300, Nissan Murano-245 PS, jsou to takova SUV-cka, ale jizda je jeste sportovnejsi nez v to BMW no a hlavne 4x4. Mimojine nemas v tom image cikanskeho pasaka.
to Huf: moje mila chtela koupit novy vuz, ze prej se ji Fabie nelibi, tak jsme zkouseli to 318i, ted je na nej nejaka akce a opravdu je to pomalejsi nez Fabka. BMW srovnatelny s Mazdou by muselo stat tak 1,2 mil, se v tom svez. Chtel jsem jenom poradit, nic vic. A to SUV jsem koukal na DSF na test Lexus RX 300 versus Volvo XC90 a ten Lexus byl opravdu super. Zacina na 1,6 mil minus DPH.
jo,Murano,moje tajna laska.Tady ve statech zacina kolem $28k (800k Kc),coz je za auto takove velikosti a takovym motorem hodne malo.A jeho vyspelejsi bratricek Inf.FX 45 je uz poradny"bad ass" SUV.Ale nejlepsi by bylo toho puldruhyho mil.utratit tady-co treba Lexus GX 470,nebo libo H2? ;).
Jinak k te 318i,vcera ji porovnavali v mot.magazinu s A3 v odpovidajici motorizaci a toho bavora prevysila temer ve vsem.318ce myslim akorat predpovidali vetsi spolehlivost.(cikani tady nejsou,takze za nabizenou sumu by byla slusne vybavena 540i dobrou volbou :))).
Teď jsem viděl v jednom bazaru nějakou jetou menší jetou ameriku Chrysler r.v. 86. Sice všechno v kůži a klima, ale řazení pod volantem jak varbec a na 3 litr 6V, 90 koní tomu říkám svezení...
a fakt by mě zajímalo co to bylo za model. Protože v 86 snad ani Chrysler V6 neměl. V6 jsou od Japonců kontrétně od Mitsubishi. Tak bych zase brzdil. V tý době Chrysler dělal jen 2.2 2.5 eventuálně jejich naturbené varianty. Tak co to bylo zač ? taky by mě zajímal ten výkon. 90 koní u 3 litru se mi zdá krajně divný a buď je to špatně opsaný, nebo to bylo dovezeno odněkud z EU kde se platí ručení podle výkonu a tak nějaký kujebák snížil papírově výkon. 3.0 V6 v těch dobách měla totiž 155 koní. Fakt by mě zajímalo co to bylo za model.
Ace2: Schválně se na to podívám. Stojí to na rampě v jednom prostějovském bazaru. Jestli to byl skutečně Chrysler nevím, to jsem fakt střelil, ale velikostně to vypadá jak Chrysler Le Baron, tj. menší amerika. Možná to byl Pontiac.
Neber to Ace osobně. Sice beru, že jsi fanda do amerik, ale já nevidím žádný rozumný důvod (kromě fandovství) si koupit jetou ameriku. Pokud někomu jde o objem, tak ho myslím mnohem víc uspokojí nějaký starší BMW co má rbaron a v automatu se dělaly taky.
no jenže já nemyslel zrovna 86 rok :-) to je už upravdu out, pokud tedy člověk není milovník klasický amerických proporcí. Nicméně od 94-95 roku se dají koupit velmi slušná auta za slušné peníze a jsou ve všech parametrech plně srovnatelná s čímkoliv co tady v těchto ročnících jezdí. 95 rok jsou už moderní auta se vším všudy a není důvod se těch aut bát, nicméně platí při vybírání zcela stejná pravidla jako u čehokoliv jiného. Snad jen že je menší pravděpodobnost, že to bylo slepený ze třech bouraček, nebo že to má x-krát staženej tachometr, kdo by to u ameriky dělal. Nehledě na to že zrovna třeba Chrysler si uchovává stav kilometrů na dvou místech.
jdi do ojeteho japonce. Potrebujes jezdit lacino a spolehlive za soucasnoho nadprumerneho vykonu a luxusni vybavy? jdi do primerene jeteho japonskeho Auta Mazda nebo toyota nebo subaru nebo honda. kup si treba mazdu 323. cervenou. poleti na tebe zensky jak vosy na med, to si pis! s mazdou se poradne pomejes!
Jen pro zajímavost k ojetinám. Kamarád si asi pred tremi tydny koupil tri roky starou moc peknou stribrnou Octavii Tdi, hned si ji druhy den pojistil, tri dny s ni jezdil. Samou radosti vzal manzelku i do divadla, ale z divadla uz jeli tramvaji, nebot Octavia uz nebyla.... Jsou z ni asi kousky nekde na vrakaci. Tak slava, zase bude cim opravovat nabourany auta...:-)))
Jo pánové Octavia je pěkná i dobře jezdí, ale bez povšimnutí nenechavců nezůstane:-((( 4roky jsem měl Escorta a nikdo si ho ani nevšimnul a to jsem ani nevyndával rádio, Po zakoupení stříbrné Octavie TDI byly po 2 týdnech vylomené zámky....Kdo chce Octávku, ať si koupí garáž a bez pojistky ani ránu!!!!!!!!!!!!!!
To Márfy: jsi to ty? A to jsi se ani nepochlubil:-)))) U Fordů myslím můžeš být v klidu. Relativně. Mě taky 2x vykradli sirku a chtěli s ní i jednou odjet.
no jo dnes, tedy včera se krade i Rally Fabie přímo před zraky organizátorů.... :-) jo nicméně upřít se nedá, že když někdo umí tak prostě umí... tohle se fakt povede jen v Čechách...