Auto.cz

Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

...Opel Calibra....
| 1. 7. 2006 20:07
...za chvíli bude řidičák a koukám po něakym autě...jaký máte zkušešnosti s oplikem.????? :)
Bez nadpisu
| 1. 7. 2006 20:38
Bez nadpisu
neregistrovaný "kamil322"
| 11. 7. 2006 16:54
Ženský nepoznají jak je to starý takže budeš za frajera,zvlášť když tam budou pěkný kola a lak,čirá optika vpředu a vzadu atd atd,tuning. dílů na Cali je víc než dost.No a pokud bude zanedbaná (což bude :-) ) tak přijdou slušný výdaje za opravy,dražší povinný ručení,pneu,spotřeba.Prostě klasika u sporťáku.
podvozek
neregistrovaný "Nazirus_GTi"
| 24. 7. 2006 12:49
Cali přebornice na rychlost, i designi je super, ale podvozek je bída. Na rezání zatáček to moc není.

Na dálnici ujedeš skoro komukoliv, ale na okreskách budeš muset do zatáček dost pomalu.

Ale jako kočkolap je to dobrý.
Avatar - JOB
Bez nadpisu
| 24. 7. 2006 16:46
Nekupuj si 4x4 neboť to Opel moc neumí a možná bych ti do kalibry doporučit motor s turbem ,protože sporťák má i trochu jet.Míval jsem Manty ale ty byli lehčí a navíc tam byli ještě pořádný motory.
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 24. 7. 2006 22:10
Jiří Mudra: pokud vím, Calibra s turbem byla právě jen 4x4 se šestikvaltem.

Katalogově super auto, ale velmi nespolehlivý. Na všech Opláckých motorech 16v hlavně strašně rychle odcházejí stavítka ventilů (kolem cca 150.000 km), turboverze byla závadama doslova prošpikovaná (elektronika, převodovka, regulace). Pokud vím, celkem držák je 2.0 8v (ale nejede). Nikdy jsem ale nezkoušel a nemám reference na 2.5 V6, tak se zkus na Opláckým klubu poptat, jak jsou tyhle motory na tom. Jinak je to Vectra, stejný podvozek, akorát změna odpružení. To samý platí o tom V6 - byl taky ve Vectře.
Avatar - JOB
Bez nadpisu
| 24. 7. 2006 22:51
No asi takhle,Opel je známej tím že prostě stavěl auta tak jak mu přišli díly pod ruku,takže tvrdit že se daný auto dělalo pouze tak nebo tak je u opela oničem.Dalo by se říct ýže je každý opel originál.Nicméně já to myslel tak že zrovna Calibra zrovna tak jako Manta je auto který bylo různě přestavováno podle gusta majitele.2,0 8V je suprovej držák ale na calibru opravdu slabej.Mě osobně by se líbyl v calibře starej dobrej řadovej šestiválec 3,0 24V dual ram ale to je bohužel téměř nemožné.Byl to nejlepší motor až do teď .
Bez nadpisu
neregistrovaný "JardaB1"
| 25. 7. 2006 07:38
Taky jsem o Calibre jednu dobu uvazoval, zajimava muze byt s motorem 2,5V6, jiny bych nebral. Ty motory jsou celkem rozsirene, dily celkem levne, ale uznavam, ze muze byt problem se servisem (narocne na praci, je toho vsude plno). Prece jen je to auto docela stare, sehnat kus v dobrem stavu bude zazrak - spis mozna bude potreba komplet GO. Nakonec jsem koupil z praktickych duvodu Omegu 3.0V6 ;-)
Čau...
neregistrovaný "Widl"
| 30. 7. 2006 12:34
Jako dlouholetý majtel tohohle vozítka bych rád taky něco napsal k tématu. Najít Cali v opravdu dobrým stavu je u nás prakticky nemožné. Takže většinou platí to, že koupíš nějkou za 80 000 a dalších 40 000 do ní vrazíš, aby vypadala k světu... Ale dnes už opět není problém dovézt si nějakou krasavici ze západu, tam se dají sehnat opravdu nádherné kousky. JInak co se týče zkušeností... máme doma dvě, 8v a Turbo... nebetyčný rozdíl v nich je :-) Za těch 120 000 co mám nalítáno s 8v jsem dělal pouze běžnoiu údržbu + nový výfuk, který odešel a pak stabilizátor a čepy řízení, motorově naprosto parádní držák. Neřekl bych, že nejede... Do 4 000 - 4 500 otáček je to dobrý motor, pak už mu bohužel dochází dech.

No a Turbo je kapitola sama pro sebe.... :-) Kdo v něm nejel, neví o co jde... Já osobně bych neřekl, že je to nemotorné auto... i zatáčky zvládá podvozek celkem obstojně a 4x4 je paráda... Navíc už dnes nejsou ceny servisu, i co se týče GO, 4x4 a motoru tak příšerné... ne všichni se o to auto nestarali, takže se dá najít auto s 4x4 v pořádku a naprosto bez problémů... Reznutí je celkem problém, ale odnášejí to většinou jen lemy, max prahy... pokud jsou pravidelně stříkané dutiny, tak se není čeho bát. Doporučil bych Ti se v nějký pořádný svézt ať víš o čem tohle auto je... pak si teprve uděláš ten správný obrázek a můžeš začít hledat tu pravou. Já osobně bych šel do Turbíny ze západu.... s žádným jiným motorem to není v Cali taková zábava ;-)

Měj se a ať dobře vybereš 8)
zatáčky
neregistrovaný "Nazirus_GTi"
| 3. 8. 2006 10:14
řekl si to sám: "...i zatáčky zvládá podvozek celkem obstojně..."

Obstojně je v pořádku u obyčejného auta.

Sporťák musí zatáčky zvládat skvěle!

Sportovní auto není jen o motoru.
Heh....
neregistrovaný "Widl"
| 3. 8. 2006 14:56
Jde o to, co je u Tebe skvěle... skvěle zvládá zatáčky u mě jen opravdu sportovní auto (jel jsem v MR2ce a to je u mě sportovní auto). Cali je přeci je Coupe pro "normální" ježdění... tudíž je to podvozek velmi schopný a limitní situace má rozhodně posunuté hodně daleko. Je ale fakt, že když už ji dostaneš na limit, horko těžko se s tím něco dělá... ale tak to je u 90% aut :-! Když ji dostaneš trošku do ruky, není co řešit.... ;-) Teď mluvím o 4x4 Turbo... Opět se budu opakovat, ale kdo to nezkoušel, neví o čem je řeč :P
houpání
neregistrovaný "Nazirus_GTi"
| 3. 8. 2006 15:37
Možná chci od Cali trochu hodně, ale její houpavost se mi nelíbí.

Tady se asi schodnem, že je to spíše cestovní kupé. Jenže hodně lidí jí považuje za sporťák- ona i tak vypadá, motoricky na to taky má- jen ten podvozek. Kdyby byl i on udělán pořádně na Cali, tak to bude velmi dobré sportovní auto.
houpání
neregistrovaný "sllunce"
| 4. 8. 2006 06:58
Když Calibru tak jedině turbo 4x4 nebo tu poslední 2.5l. 2.0 8v je spolehlivé ale výkon 85Kw není nic moc (měl sem Kadeta Cabrio GSI) Jinak bych se spíš poohlédl po Fiatu Coupé nebo Hondě CRX to je úplně jiné svezení. :shock:
nazirus
neregistrovaný "Widl"
| 4. 8. 2006 18:06
Ono jde taky o to, že spousta lidí nemá ten podvozek v pořádku, ať už jde o unavené pružiny, různé čepy a hlavně o sinetbloky, které jako gumový zatížený díl moc dlouhou životnost nemají. Pokud jsou tam ještě z výroby, tak není moc o čem mluvit :-) Na Turbíně jsme s podvozkem hodně laborovali, byl to boj ale teď už jsme spokojeni, auto sedí v pohodě... Jak jsi řekl, není to 100% sporťák, je to jen Coupé...

Fiata Coupe :roll: Tak ten se mi líbí v turbu motorově, ale v garáži bych ho asi nesnesl, ty tvary jsou "hrozný", ale uznávám, že někomu se to líbí :-!

Já mám osobně na ježdění do práce a každodenní ježdění 8v a ani bych nic jinýho nechtěl... jak jsi řekl, je to motor bez starostí. A na blbnutí o víkendech stojí v garáži 300k Turbo >:D

Btw, nejdřív jsem sháněl taky Sviště GTi, ale pak jsem potkal Calibru a nešlo to jinak ;-)
Widl
neregistrovaný "Nazirus_GTi"
| 7. 8. 2006 06:23
Já se zase hodně dlouho pokukoval po Cali. Jenže nakonec mě odradil ten podvozek. Mám totiž radši "zatáčková" auta než dálniční sprintery.

Jinak GTi je skvělé na okresky, ale na dálnici už ztrácí. Přes 180km/h už jde strašně pomalu. Ale zase i v tý rychlosti drží stopu, jednou jsem se honil s Audi 2.3 a v zatáčkách ho to vynášelo, zatímco moje GTi drželo. Pak ale přišla rovinka a tam jsem mu už nestačil.

Mít Cali tak by to bylo o úplně něčem jiném:-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku