dobrý den můžete mi prosím pomoci či poradit ? Mám felicii 1.3 MPi 50kw r.v. 1997 na volnoběh mi klesají otáčky z 1000 na 500 ot/min opakuje se to v pravidelném cyklu cca po 3-5 sekundách. Při výskytu této závady felda začala za jízdy cukat. Mají tyto závady nějakou souvislost? Případně jak je odstraním ? předem děkuji za rady.
Určitě pak písni, samotnýho mě to zajímá. Je fakt, že Felcuška je jednoduchý auto a závada je většinou nějaká prkotina, ale jen přijít na to jaká. Jinak vše se dá zehnat za velice slušné peníze.
Proč bys nemohl vstoupit, od toho diskuze je. Otáčky motoru mi nejen klesaly, ale při volnoběhu pomalu vylétly na 2000 a po té pomalu klesly do normálu nebo zůstaly viset na 1400. Kolega měl podobný problém a po všech útrapách i po servisu nakonec zkontroloval konektory! Přišel na to, že konektor od Lambda sondy je zelený, tak jej vyčistil, a měsíc se závada neprojevila. Já jsem našel zoxidovaný konektor od teploty motoru a podtlak. snímače ale u škrt. klapky.(taky jsem jenom laik)Projel jsem to a zatím se to neprojevilo. Chce to nalítat víc km. Uvidím a dám vědět! ;-\
Ahoj chlapi,pokud mohu vstoupit do diskuze, zrovinka sem měl stejný problém, že začali klesat otáčky motoru, dělali to delší dobu,až auto jednoho dne zdechlo a já ho nemohl nastartovat, povedlo se to až po delší chvíli a pak už sem ho vezl do servisu - závada byla ve škrtící klapce (byla vyčištěna a provedeno výrobní nastavení a felcuška zas jede jak divá. Nevím či budete mít stejný problém,ale mě to pomohlo. Krom toho mi očistili i čidlo teploty a ještě nějaké - sem laik,tak se omlouvá za tyto termíny.
Jinak pro pána special-line - moc děkuji za pomoc kde sme spolu diskutovali o brzdách - bylo to nakonec špatnou směsí destiček - vyměnil sem je za origináli a je klid. :yes:
Myslíš k originálnímu přístroji VAG? Takovej kabel bude dost drahej. Ten kabel se dá i udělat a připojit k diagnostice na notebooku, nadšenci a koumáci to tak dělaj.
Čidlo teploty jsem vyloučil, jednak jej už mám měněné a ukazuje mi teplotu beze změn, zaměřím se na škrtící klapku. Zajímalo by mě, kolik stojí káblik "HEX-CAN" abych se mohl připojit k VAGu a čeho se vyvarovat! Každopádně díky za odpověď!
Tak teoreticky mohlo odejít čidlo teploty motoru a háže si signál jakej chce. I když nejpravděpodobnější bude asi potenciometr šktrtící klapky u těchto MPI docela často odcházel. Možná jej bude stačit jen vyčistit pokud to jde. Pokud pojedeš hned do servisu tak by mělo být něco v paměti závad a to prozradí, nebo napoví. Dá se vyhledat i někdo kdo má buď na počítači diagnostiku a nebo třeba i přístroj V.A.G. doma. Cena pak bude určitě menší ale některé diagnostiky co má někdo na počítači, nemusí umět všechno. Někdy se i dá vyhledat levnější pomoc u učiliště nebo průmyslovky, v dnešní době už snad všichni ty VAGy nebo KTSky mají.
Felicie 1,3 MPI - začaly mi kolísat otáčky motoru, minimální spadly daleko pod normál (cca 500ot/min) a stále kolísají. V křížovatce se z ničeho nic vyšplhaly na 2000 a pak bez zásahu spadly na těch 800 a níže. Taktak jsem zajel do garáže a při opětovném nastartování již motor nechytnul. Teplota motoru, termostat dle ukazatele je OK. Nevíte někdo na co se mám zaměřit popř. na kolik mě vyjde oprava? Uvítám dobrou radu. Děkuji.