Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

13656 komentářů

dneska jsem mluvil se segrou o Fabii,říkal jsem jí že uvažuji o jeji koupi pro manželku,zrazovala mně od toho, prý u ní ve firmě lidi kteří Fabii mají na ní nadávají, kamarád má taky Fabii a nedá na ní dopustit, tak jsem zase na začátku :roll:
Ahoj Wachne,mam stejnej problem jako vanquish,taky chci neco novyho,rozhoduju se mezi😒br />
Fabia 1,2/40kw (288000,-)

Fabia 1,2/47kw (303000,-)

Fabia Combi 1,2/47kw (318000,-)

Píšeš,že 1,2/40kw nebrat,proč myslíš? Já jsem začátečník,řidičák mám půl roku a co sem vyšel z autoškoly,tak jsem v autě neseděl,a ani jim nějak moc nerozumím,takže každá rada je pro mě drahá.

Taky jsem ještě přemýšlel nad Yarisem a Getzem,ale asi pujdu do Skodovky.
Poradí mi někdo ten olej do Fabie 1,4MPI 50kW ??? Nebo nikdo nevíte co vám tam lejou ?
Takže nám odpadá 1,2/40kW. No a teď babo raď :-! Jel jsem s Fabií kombi 1,4/50kW(už se nedělá, místo ní je 1,2/47kW) a 1,4/55kW 16V. Je to opravdu znát (ta 16V) hlavně ve vyšších otáčkách jede fakt líp. Dál tam máme 1,4/74kW - to by se mi líbilo, ale prý žere olej (daň za ventily) a proti "klasiku" 1,2/47kW je o cca 75 tis. dražší. Otázka ovšem je, jaký "dravec" manželka je >😁 Já mám sedan 1,4/50kW a nějaký ten koník navíc by se šiknul. Jinak ale to auto je zcela bez problémů, nevím co je to dolívat olej, což ovšem neplatí o benzínu 😉 Nezmínil jsem diesely, protože bych diesel nechtěl - nic proti ničemu, ale jsem prostě benzínový typ. Takže co bych doporučil? Moje žena by mi neodpustila, kdybych měl o jeden válec víc ve svém sedanu, než ona v kombíku...ne, dělám si pr*el - záleží na Tobě, kolik do toho chceš nacpat peněz a jestli to má vůbec smysl.
Mněl by to být nový kombík,nejspíš bych to koupil na firmu a odečetl si DPHčko.