Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rudolf Diesel: otec vznětového motoru se narodil před 150 lety

12 komentářů

a odkazu! Dieselův motor je stále pro svou vlastnosti - úspornost a průběh výkonové křivky - rovnoprávným konkurentem benzínu.

A teď, po sto letech, se snad dočkají oba tyto motory spojení v motoru Diesel-Otto.

:yes: :yes: :yes:
No, "rovnopravny" je velice silne slovo - minimalne z pohledu zdravi a kultivovanosti teda ani omylem (a zvlast na nasich silnicich, kde prevlada hnuj v podobe TDI nonCC)...
Rovnoprávný je správné slovo. Vybral jsi dva parametry, ve kterých je diesel trošku pozadu. Zohledni všechny parametry a zjistíš, že rovnoprávný je. Podívej se na to, co se prodává, a zjistíš totéž.
no v europe je dokonca na 70% predanych aut s D...
Ano dekujeme za smradlave kourici hlucne motory i po skoro 100 letech vyvoje 😢
No účinnost vznětového motoru musí být někde na 70%! Minimálně v Octávii TDi, co jede za 2,5 na sto a táhne božsky vodcpodu. A když je stříbrná a nahlínách... . Oj, oj. 😉
To bych teda chtěl vidět auto (a navíc octavii), který jede za 2,5l/100km
Fabka 1.2HTP v eko rallye ? kdyz chces videt to auto, co jede 2.5/100
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
major
Pozor! Anonym sa pýtal na auto, ktoré "jede". 😉
RS
HTP je sice úsporný, ale 2,5l se nedá jet ani s malým dieslem natož benzinem, takže bych to opravdu rád viděl... imho nesmysl 😄 Jestli se nepletu tak nějaký rekord ekojízd drží 1.4TDI s hodnotou něco málo pod 3litry
Novic (Porsche team/GT-R team)
prosimte neurazej Octavii diesel,bestak jsi v ni nejel,ja jel mnohokrat v 2,0TDi,spotreba 5,5 coz neda ani ani...mno nevim nedaji ani nektere hybridy....