Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche 911 dorazilo do Česka! Krátce jsme se s ním svezli

I krátké svezení dokazuje, že Porsche 911 zůstává také ve své nejnovější osmé generaci úžasným strojem.
Zpět na článek
9. 4. 2019 12:58
Css
Hnusnější přední nárazník by jeden pohledal.
Avatar - white label
8. 4. 2019 00:05
Re: 992
Sorry, ke konci jsem měl samozřejmě na mysli rozdíl hmotnosti 4S vs 4GTS + 5kg, nikoli "4S vs GTS", vypadla mi tam ta čtverka a editace je pořád v pr.deli.
Avatar - white label
8. 4. 2019 00:00
Re: 992
Tohle vyznělo trochu jinak:
"Rozdíl mezi srovnatelnými verzemi což je zatím jenom S a 4S je 20kg.
Ale to je problém, že tady chybí tlačítko s odkazem na příspěvek na který bylo reagováno.
Pokud si to mysle tak, jak teď píšeš, tak je to ovšem také nesmysl.
Leergewicht DIN (příp. vyšší hodnota EU) se dá u 992 S/4S s PDK najít přímo na stránkách Porsche, stejně jako se tam dá dohledat 991.2 GTS/4GTS (s man. i PDK). Ale 991.2 S/4S už tam nenajdeš, protože byly nahrazeny novou generací. Kdes tedy vzal ten podivný údaj o hmotnosti 991.2 S/4S (mimo jiné nepleteš to s 991.1)? A mělo by také jít o údaj v normě DIN se kterým to srovnáváš u současné generace?
S/4S/992 máš správně (hodnota v DIN), S/4S/991.2! nikoli.
Obě tvá špatná čísla totiž mají až podezřele stejně blízko (v obou případech rozdíl jen 5kg) k hodnotám 991.1 v normě EU, viz např. wiki.de.
Správné hodnoty v DIN! jsou u 991.2 S/4S (obě s PDK) - 1460kg/1510kg.
Pro kontrolu se můžeš podívat na stránky porsche, kde ještě najdeš hodnoty 991.2 u GTS/4GTS a Téčka. U 991.2 byl rozdíl hmotnosti 4S vs GTS + 5kg u S vs GTS +10 kg (rozdíl navíc o dalších + 5kg k vůli odlišnému rozchodu/šířky vzadu) a rozdíl hmotností odlehčené verze T vs GTS +25kg.
7. 4. 2019 18:44
Re: 992
Já nemluvím o rozdílu S vs 4S v této generaci, ale o rozdílu S (991) vs S (992), který je 20 kg, (1495 vs 1515 kg). U 4S je to také 20 kg, 991 1545 kg, 992 1565kg. Takže předpokládám, že až uvedou GTS a další stupně, tak plus mínus těch 20kg mezi starou a novou generací tady pořád bude.
Avatar - CHerokee
7. 4. 2019 15:15
Re: Oprava
Nejen to, celé je to málo přehledné.
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 14:32
Re: 992
Těch 50kg (ze 13:36) byla reakce na šimpanzových 20kg jako nárůst u 4x4 u současné g. 992 S/4S.
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 14:12
Re: Oprava
55 kg (cca pytel cementu ) považuji za znatelný rozdíl, nikoli dramatický.
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 14:08
Re: 992
Zdroj stránky Porsche
50kg je rozdíl 991.2 4GTS vs 992 4S, 55kg je rozdíl 991.2 4S a 992 4S.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 14:05
Re: Diskuzní platforma 911
Viz Machala pod JEŠTĚ NĚCO MÁLO K DISKUZÍM dnes v 13:36


https://www.auto.cz/diskuse/69051/1?…
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 13:49
Re: Oprava
To zrušení editace = je fakt DĚS BĚS :no: ;-\

Ale timhle příspěvkem se vracíme na začátek týhle diskuze kterou si rozjel ty 6.4. v 17:14 tvrzenim že hmotnost šla znatelně nahoru

Vtipný že si dovoluješ pak psát o velkejch a malejch nesmyslech :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 13:44
Re: 992
To neni nesmysl = ale jen různý zdroje = jak sem NAPSAL

Takže nesmysl = byla možná tvoje reakce

Docela nesmyslně působí i tvejch +75 kg v 13:00 a 50 kg v 13:36

Já od začátku píšu o víc zdrojích který se lišej = a že čísla který vycházej sou fakt divný = a že to maximum 150-200 kg = je fakt absurdních a že se tomu nechce věřit

Tak na kolik to vidíš teď = 50 nebo 75 kg? ;-)
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 13:36
Re: 992
Podle aktuálních stránek Porsche je ten rozdíl 50kg. S/4S 1515kg/1565kg (Leergewicht DIN).
Což by měl být stejný rozdíl jako u předchozí g. (rozšíření/nerozšíření).
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 13:30
Oprava
Vzhledem k tomu, že zde stále nefunguje editace, musím touto formou opravit předchozí tři příspěvky ohledně rozdílu hmotnosti.
Není to 75kg, ale 55kg, zapomněl jsem, že současná S/4S má zatím pouze PDK, proto se zatím udává hmotnost pouze s PDK, což je +20kg.
Takže i rozdíl hmotnosti předchozí 4S a 4GTS nebyl +25kg, ale jen +5kg.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 13:30
Re: 992
A minulá 4S měla podle různejch zdrojů pohotovostní hmotnost 1430-1450 kg

20 kg by bylo skoro fuk, whitovejch +75 kg bez udání zdroje = už docela dost. Tohle by bylo už = fakt hodně
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 13:26
Re: 992
Co je to = menší nesmysl?

Viz zdroje = já je uved = ty ne

A zdroje řikaj = že třeba jen 20 kg ;-)

Já zůstal u tý Carrery 4S = a uved zdroj.
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 13:06
Re: 992
150 až 200 kg je samozřejmě nesmyl, je to polovina ze tvého prvního/menšího nesmyslu.
Není to drama, ale není to ani zanedbatelné, vzhledem k okolnostem o kterých jsem psal.
Avatar - white_labels
7. 4. 2019 12:57
Re: 992
Píšeš o srovnání srovnatelného přitom srovnáváš 4S se 4GTS, která bývá už v základu více/lépe vybavená, než 4S, taky proto měla 4GTS/991.2 o 25 kg víc, než 4S/991.2
Takže mezigenerační rozdíl je u verzí 4S celých 75kg (je to zanedbatelné?), a to přes použití větší míry hliníku, na úkor vysokopevnostní oceli (o cca jednu třetinu), což celkový rozdíl eliminuje ve prospěch 992, bez toho by to dopadlo ještě hůř. Mimochodem slovo drama jsem tu v této souvislosti nepoužil.
A jinak, jediná změna, ke které bylo (nejen) Porsche opravdu donuceno, byla aplikace OPF , jinak ale Porsche nikdo nenutil ke sjednocení rozchodu zadních kol u všech verzí (doposud od GTS nahoru + modely 4), nebo k větší zadním kolům (jako u GT2/GT3).
Pro Porsche je to logistické zjednodušení a zaplatí to zákazník v ceně vozu, ale není to důvod ke všeobecné radosti, Slabší/lehčí zadokolkové užší verze měly logiku a své přednosti.
7. 4. 2019 11:39
Re: 992
4S by snad srovnat šlo, ale Ska srovnávat nemůžeš. Nejen že 991 S byla užší, ale taky měla užší kola a pneumatiky. Takže zadokolky jdou srovnávat 991 GTS vs. 992 S.
7. 4. 2019 11:12
Re: 992
Přímo ze stránek německého Porsche
http://www.porsche.com/…odels/carrera-s/
Rozdíl mezi srovnatelnými verzemi což je zatím jenom S a 4S je 20kg.
Avatar - speedfred
7. 4. 2019 10:27
Re: Překlep
Kiež by sa každý choval podobne ako wl. Ty sa bojíš vyliezť z internetovej ulity.
7. 4. 2019 10:21
Re: 992
Myslím, že by se mělo srovnávat srovnatelné. Čili spíše rozšířená 991 GTS s nově rozšířenou 992 S.
991 GTS: 1470 kg DIN
992 S: 1515 kg DIN
Ještě srovnání čtyřkolek:
991 4 GTS: 1515 kg DIN
992 4S: 1565 kg DIN
GTS ale možná ušetří pár kilo menšími zadními brzdami (350/330 vs. 350/350 u 992) a sportovním výfukem. Ale stejně bych ten nárůst váhy neviděl jako nějaké drama. Něco taky určitě udělají větší zadní kola u 992.
Celkové rozměry jsou +- stejné a budou způsobené spíše sportovními nárazníky a podvozkem u GTS:
991 GTS: 4528/1852/1284
992 S: 4519/1852/1300
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 10:14
Re: 992
Tam by to mohlo bejt správně :-)

Podle autoevolution mela minula generace s PDK 1450 kg = takže viz já 8:29?

To se fakt nechce skoro věřit
7. 4. 2019 10:05
Re: 992
Mám COC odfotené z toho čo som mal tento týždeň požičané
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 09:59
Re: 992
Odkud to máš? Podle automobilrevue má např. stará Carerra 4S (991) pohotovostní hmotnost DIN 1430 kg. Podle Bureše a tabulky tady v článku 1565 kg

To by u takovýhohle auta už docela drama bylo :-)

Když to začal asi by měl říct white odkud to má a jestli mluví o konkrétních kilech nebo ne
7. 4. 2019 09:16
Re: 992
Carrera S má v současné generaci (992) curb weight (DIN) uváděnou 1515 kg, minulá (991) měla 1495 kg. Ne že by to bylo na chválu, ale 20 kg až takové drama není.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 08:29
Re: 992
Nechce se mi skoro věřit = ale rozdíl je docela šílenej = podle různejch údajů 150 až 200 kilo? :-|
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 07:43
Re: Překlep
Jako že se eště musim CHOVAT jako ty? Tak do toho nejdu = do toho už nejdu :-)
Avatar - white label
6. 4. 2019 23:48
Re: Překlep
To jsou hodnoty zrychlení s Launch Control, který je (u eSka) součástí příplatkového Sport Chrono Paketu.
Avatar - white label
6. 4. 2019 23:41
Re: Překlep
Tak to máš smůlu, samotný avatar ti s osobností určitě nepomůže...
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2019 21:07
Re: Překlep
Asi bych si sem měl dát taky svou fotku = jako ty :-)
Avatar - speedfred
6. 4. 2019 20:41
Re: 992
Neviem kde si jazdil,ale povedal by som že na Orave máme celkom dobré cesty. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2019 20:28
Re: 992
Znalost a slušnost je tu oceňována :no: ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2019 20:26
Re: Překlep
Tak ty dostaneš samý :yes: já doplnim že i ten druhej údaj je logickej a :no: :no: :no: >:D
6. 4. 2019 18:55
Re: Překlep
Byl jsem na představení 911 v Praze a dostal jsem nádhernou knihu. Na poslední straně jsou parametry:

0-100 : 3.5s / 3.4s
0-200 : 12.4s / 12.7s
V max: 308 / 306

První číslo je zadokolka, druhá 4s.
Avatar - pradeda777
6. 4. 2019 17:25
Re: 992
Ok. Proti gustu žádný dišputát..... ;-)
Avatar - white label
6. 4. 2019 17:16
Re: 992
Každá 911 je velmi zajímavé (mírně řečeno) auto, o tom žádná.
Avatar - white label
6. 4. 2019 17:14
Re: 992
Přechozí g. měla zhruba dvě třetiny vysokopevnostní oceli a jednu třetinu hliníku.
Dnes je to naopak a přesto šla mezigeneračně hmotnost znatelně nahoru. To není zrovna na moc velkou chválu, přesto, že to kompenzují navýšením výkonu (+30PS).
Avatar - white label
6. 4. 2019 17:06
Překlep
"Maximální rychlost činí 306 km/h (308 km/h u Carrera 4S)"
logicky je to naopak
Mimochodem už od 160 zrychluje lépe naopak zadokolka.
Avatar - white label
6. 4. 2019 17:03
Re: 992
Je třeba srovnávat srovnatelné, např. musí jít v obou případech o příplatkový sport. výfuk, ale celkově zvuk s OPF/GPF určitě lepší není. Celkově se všemi (a není jich vůbec málo) změnami v souvislosti se dvěma filtry pevných částic přišla 911ka o charakteristickou směs mechanických zvuků a zvuk výfuku je tím pádem logicky více dominantní, protože místo původního "orchestru" zůstalo hlavně jeho sólo.
6. 4. 2019 16:45
Re: 992
Áno mne osobne sa zvuk páči viac ako na predchádzajúcej generácii.
Avatar - Mikesus
6. 4. 2019 16:35
Re: Diskuzní platforma 911
Jelikož jsem z IT oboru, tak taky věřím, že alespoň nějak to dají dohromady. A také bohužel věřím, že to bude trvat týdny, nejspíše i měsíce.
Rozhodně je chyba zadavatele, že před nasazením to nevyzkoušel
Avatar - pradeda777
6. 4. 2019 16:19
Re: 992
Zvuk výfuku lepší? A to i s GPF? Divné. Všude jinde si stěžují, že s přidáním částicového filtru šel zvuk do kopru...což by dávalo smysl, protože je to další resonátor.
6. 4. 2019 16:04
992
Veľmi zaujímavé auto. Jazdil som s ním tento týždeň po nie moc kvalitných cestách u nás na Orave a bol som prekvapený podvozkom. Motor má úžasný záber a myslím, že aj zvuk výfuku je podstatne lepší ako bol v predchádzajúcej generácie.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2019 12:15
Diskuzní platforma 911
Diskuzní platforma tu bejvala špičková = takový Porsche 911

Teď je.. kdo vymyslí lepší příklad? ;-)

A zřejmě po těžký bouračce = protože oprava ne do původního 911 ale do stavu kdy tahle starej bez výbavy Favorit aspoň pojede = prej potrvá (nespecifikované) týdny

A našel se jeden Ozzy = co tomu věří :-)