Tak 180kW by ještě nemusela být katastrofa, horší je, že jako hybrid určitě nabere na hmotnosti a to už problém pro HH je.
Hammunasakra
0
Ta hmotnost je na správnym místě a nebude to zas tak moc = tak 50-70 kilo?
Ale pro HH to fakt neni asi to úplně nej řešení. U Prisusu verze plug-in přináší těch 50km možný jízdy jen na elektřinu snížení dynamiky i maximálky. Tam to neni problém a majitel ocení fakt nižší celkovou spotřebu = u HH je to asi trochu na hlavu
Šimpanz
0
Spíše dva metráky. http😐/www.zeperfs.com/…uel5478-4563.htm
Hmotnost nikdy není na "správném" místě, zvýšená hmotnost vždy pracuje proti příčné i podélné dynamice auta.
Hammunasakra
0
Vždyky je velkej rozdíl KDE ta hmotnost je = snížení těžiště třeba jen o 10 mm normální člověk cítí = nevim jak Šimpanz
200 kg je asi už moc = sem ochotnej navýšit těch 70 kg ale 200 to snad spíš nebude = to mi přijde fakt moc.
speedfred
0
Ty musíš mať hodne citlivé telo ak cítiš zmenu ťažiska o 10mm. V tebe sú asi skryté zavodnícke sklony,ktoré sa zatiaľ prejavujú iba na semaforoch. 😉
woody-alien
0
>😁 Racing is life.
speedfred
0
😄 😄 Racing is hybrid life.
Hammunasakra
0
To sice taky = v F1 už neskutečnejch 10 let = to to letí žejo 😄
Ale pro HH to fakt neni asi to úplně nej řešení. U Prisusu verze plug-in přináší těch 50km možný jízdy jen na elektřinu snížení dynamiky i maximálky. Tam to neni problém a majitel ocení fakt nižší celkovou spotřebu = u HH je to asi trochu na hlavu
http😐/www.zeperfs.com/…uel5478-4563.htm
Hmotnost nikdy není na "správném" místě, zvýšená hmotnost vždy pracuje proti příčné i podélné dynamice auta.
200 kg je asi už moc = sem ochotnej navýšit těch 70 kg ale 200 to snad spíš nebude = to mi přijde fakt moc.
Místní Multikára jako titulní článek mě fakt dostala = jinde ve stejnou dobu https😐/autobible.euro.cz/…-klasicky-sedan/ :yes: :yes: :yes: