Připomíná mi to nynější styl Mercedesu...celkem pěkné na pohled.
Osobně však nadšený nejsem , mám raději klasiku a nějaké čudlíky.
Pokud to bude podobný děs jako má Renault..vše přes tablet..tak díky , a přejít na jinou značku ! :no:
Je to len skica, v reáli to bude asi trochu iné. Nechápem túto divnú módu dotykových displejov. Ako sa doteraz všetci do úmoru snažili o čo najergonomickejšiu kabínu a intuitívne ovládanie, tak s displejmi je všetko inak, zrazu nevadí, že vodič musí pozerať na displej namiesto na cestu, aby videl čo ovláda.
Asi to bude IN až dovtedy, kým sa kvôli tomu nestane nejaká tragická nehoda, a to je dosť smutné.
Zvláštne, že Golf sa odkladá; starý recept - počkať, s čím kto príde a potom prísť s novým modelom ako posledný a samozrejme najlepší už asi celkom nefunguje, vo Wolfsburgu budú musieť prísť na nejaký lepší spôsob. Z istého uhla ma udivuje, že sa VW snaží naskočiť na módnu displejovú vlnu po vzore ostatných - pokiaľ si pamätám, tak Golf bol vždy etalón, tak prečo nerazia vlastnú cestu ale o***a sa po slabšej konkurencii?
... a se světlomety svislými, A je také patřičně dlouhá před přední nápravou.Výhody jsou nasnadě: aerodynamika, výhled vpřed, deformační zóna, náraz s chodcem, ... . To chválím - není to dnes obvyklé.. Jen tradiční široký rovnoběžníkový C-sloupek bohužel Golf neopustil - inu, to je golfácký znak, to jinak asi nikdy nepůjde.
Středový display víceméně zabudovaný do palubky a "přetékající" do budíků vypadá zajímavě a je to hezká alternativa k tabletům vystrčeným do prostoru. Pak je ještě jeden přetékající displej vlevo... no, to už je teda trošku předisplayováno, navíc zřejmě musel ustoupit levý výdech klimy a posunout se dolů. Ale - tohle by jako variace na klasiku šlo.