Ferrari ako automobilka čo v EU nepredá 10tisíc aut sa nemusí trápiť emisnými pokutami. Možno ich to za pár rokov dobehne, ale model 488 nedostal turbo kvôli emisiám. Podľa mňa len potrebovali viac výkonu pre "lacnejšie" modely a nechceli tam dať V12.
pritom by stacilo "zobrat" do europy "brazilsky" fiat argo a motoricky aj bezpecnostne aj vybavou ho nastavit pre europana .... az je to k placu jak neschopne tam funguju ... a pockaj este ked o rok skonci bestseller mala 500-ka a spravia z nej uz nudne elektro za milion pre hornych 10 tisic ... to len budu padat ku dnu az potom .. lebo 180 tisic 500viek rocne v eu uz v elektrike nedaju ani nahodou .. mozno tak 30-40 tisic aj to som asi optimista... a fiat potom bude razom kdesi pod kiou daciou aj seatom.. este to s nim bude zaujimave jak ho vsetci konkurenti v eu postupne popreskakuju ...
Zaměřením, cenou i chápáním klientů je 488 jasný nástupce 458. Baterky a elektromotory je stejná emisní nevyhnutelnost a prznění vysokovýkonných atmosférických motorů jako downsizing. A Ferko má stále atmosférický V12 bez turb a el. serepetiček, takže je zbytečně lkát a naříkat.
Sakra chlapi umíte vůbec číst? Je tam věta "zapomeňte na LaFerrari" a "nový vrchol maranellské automobilky", což je pravda, ale jak z toho někdo vydedukuje že jedná o nástupce LaFerrari je mi fakt záhadou.
Porozumění psanému textu u vás asi vždy bylo za 5 co?
Četl jsi tu zprávu celou? Produkce limitována nebude, jen bylo na premiéru pozváno 2.000 lidí, což nemá souvislost.
Ferrari provozuje 3 limitované série:
Limitované supersporty s motorem uprostřed (458 Speciale, 488 Pista..)
Limitované supersporty s motorem vpředu (599 GTO, F12 TDF...)
Limitované hypersporty s motorem uprostřed - nejvyšší liga (Enzo, LaFerrari,...)
Tohle je nová produkční série bez omezené produkce, která sedí těsně nad 812 Superfast. Nástupce LaFerrari tohle opravdu není, škoda, že redakce mystifikuje čtenáře.
Koukám, že je celý web pomýlený...tenhle stroj není vůbec nástupcem LaFerrari v rámci limited series, ale jedná se o úplně novou modelovou hybridní řadu. Letos ještě přibude nová V6 řada, do představení nástupce pokrevní linie 288 GTO - F40 - F50 - Enzo - LaFerrari ještě nějaký ten rok zbývá ;-)
Jinak auto vypadá famózně a je znát, že značka vstupuje do nové technologické a designové éry. Konečně nová generace interiéru, který začínal působit zastarale. Na druhou stranu analogový otáčkoměr měl velké kouzlo.
Stale je tu LaFerrari - hybrid bez turba. Raz to bolo u Ferrari top riesenie, tak by sa k tomu v ramci diverzifikacie portfolia mohli vratit vo V8 variante. 488 nepovazujem za nahradu ale za nestastnu emisnu nevyhnutnost, ako kazdy downsizing..
Nějaký nástupce 458 se jmenuje 488 GTB a má přeplňovaný osmiválec. Jako jediné atmosférické motory zůstávají u Ferrari dvanáctiválce, ovšem bez hybridu.
Necekal jsem, ze v tak kratkem obdobi po LaFerrari prijdou makaroni s dalsim hypersportem. Tvarove vychazi z predchudce, ale modernejsi, ostrejsi. Vykon je proste brutalni, hmotnost rozumna...tohle bych tak rad zkusil nekde na okruhu! ;-)
Dufam ze sa este Ferrari v tych menej vykonnejsich modeloch rozhodne pre atmosfericke vysokootackove krasne znejuce hybridy, nejaky nastupca 458 a nezmeni celu svoju ponuku na turbom utlmeny zvukovy priemer a la McLaren :-(