Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHonda e prozrazuje technické podrobnosti. Je zadokolkou s ideálním rozložením hmotnosti
13 komentářů
DonVito
Honda E bude prvni elektromobil v Evrope.
V USA se nabizi Clarity E.
https😐/automobiles.honda.com/…clarity-electric
V USA se nabizi Clarity E.
https😐/automobiles.honda.com/…clarity-electric
Kromě toho je otázkou, jestli je rozložení hmotnosti 50:50 u zadokolky fakt taková pecka. Třeba F1 nebo motokáry mají citelně víc zatížený zadek a jak jim to pěkně uhání ....
50:50 je ideál pro neutrální průjezd zatáčkou konstantní rychlostí, tedy za předpokladu, že vepředu i vzadu je stejná pneumatika. Je pravda, že u výkonných zadokolek se dává více hmotnosti na zadní nápravu, protože to pomáhá zlepšit trakci, a vznikne tím tak celkově rychlejší auto. Ale to u tohoto auta asi nebude úplně téma a pořád to má lepší předpoklady než jakýkoliv spalovák podobné kategorie.
sorry, ale myslim si, ze v Honde rozumi pohonum vic nez ty 😄
Ja ti uvedu prikla😜 E-Golf ma 290Nm a 1.5tsi jen 250Nm.
Motor Hondy E urcite nebude pomalubezny 😁
Jiste to bude vodou chlazeny synchronni motor s PM a otackami min 15.000 za minutu 😉
PS Ano, 2.0tdi asi bude mit vyssi maximum kroutaku, ale co ty pouzitelne otacky?
Ale nic významného to stejně neznamená, o dynamice auta zatím vždy rozhodoval výhradně výkon. Větší nebo menší moment elektromotoru má vliv akorát na volbu hodnoty stálého převodu a dimenzování ozubených koleček. Že to někdo z PR Hondy neví je jiná věc, PR oddělení automobilek jsou plná lidí kteří technice moc nerozumí. Kdybys chtěl o tom polemizovat tak ti uvedu hafo příkladů jejich nesmyslných tvrzení, včetně Tesly. .Nemá to ale nic společného s konstruktéry, ti samozřejmě technice rozumět musí
Ano asi oba vime ze rozhodujici je vykon, ktery je roven soucinu momentu a otacek.
Ty jsi napsal pomalubezny motor, tak myslis s otackami 6000 nebo 10000?
https😐/www.semanticscholar.org/…1862d55db9322241
Ja myslim, ze ten motor bude mit minimalne 10000 a tomu bych pomalubezny nerikal. Ted bych ti sem dal smajlika, ale kdyz se ti to nelibi, mas to mit bez nej.
A kdyz napise marketingove oddeleni Hondy, ze bude mit motor vysoky moment, tak bude mit zrejme vyssi moment nez konkurence.
Nevim co v tom hledas za jinotaje..
Nicméně já narážel na to, že pokud nám marketingove oddeleni Hondy opravdu chtělo sdělit že moment bude vyšši nez u konkurence, je tato informace prakticky bezcenná. Na jízdní projev auta nebude mít žádný vliv a vyplývá z ní akorát, že motor dosáhne maxima výkonu v nižších otáčkách, tím pádem bude muset pracovat s těžším převodem a proto se bude točit celkově míň. Tj. bude pomaloběžný nebo alespoň pomaloběžnější ve srovnání s motory s nižší hodnotou momentu. Nejsou k dispozici konkrétní´údaje, mluvím tedy obecně. Netuším co ja na tom nepochopitelného.
Tady si prohlidni nejaky graf.
https😐/images.app.goo.gl/YXoWUZ8CBRbbqArB9
Podle tebe u Hondy jsou pitomci, prestoze ty nemas ani paru, jakej motor bude nasazenej.
Ja jelikoz to nevim, se o tom dal prit nehodlam. Uvidime az zverejni parametry motoru, zda bude pomalubezny. Nebo vysokym tocivym momentem mysleli i vyssi vykon 😉
Sorry za toho smajlika, nemohl jsem si pomoct.
Mimochodem ten poslední tvůj odkaz směřuje na graf obsahující hrubé chyby, tj, je jen laicky namalovaný. Proč jsem se na něj měl podívat, je to dalším důkazem hloupusti PR pracovníků ?
Slo zhruba o porovnani kroutaku spalovaciho motoru a elektrickyho.
Kterej je do 2000 ve prospech elektrickyho..
A o to, ze ani i3 neni uplne pomalubezny, treba v porovnani s dieselem, kdyz toci 7.000.
A i3 má rozsah otáček do 10 tisíc, nebo dokonce do 11,5 redline
https😐/www.automobile-catalog.com/…uta_details1.php
Protoze pomalubezny motor a EV je blbost..
https😐/www.fansct.com/…o-chladici-veze/