Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford už ví, co udělá s problémovou evropskou divizí. Vsadí na hybridy a dodávky

Všechny nové osobní Fordy se dočkají elektrifikované varianty. Počítá se i s dvěma novými SUV novinkami pro následujících pět let.
Zpět na článek
29. 6. 2019 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2019 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
28. 6. 2019 10:10
Až na
Takže až na rozděleni do 3 sekci nic noveho.
Jinak prodeje vic než slušne a vic ani nemuže ford očekavat natož si stěžovat. Vždyť na tom "naročnem" trhu, kde jsou na vzestupu nizkonakladove a prakticke značky jako dačia a škodovka na ukor takovych značek jako je honda, mazda nebo alfa romeo je potřeba mit předvim pytel krabic. Vyborna fiesta a focus nestači, vždyť snad každy segment stagnuje nebo upada, krom gazikoidnich. Takže krom uklizeni interniho maglajzu, vrhnout vic krabic což je taky znamo, že to tak bohužel bude a je nutne a hotovo.
28. 6. 2019 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2019 09:34
Re: Kdo by se divil?
Nojo ja nechci hajit Ford, ale zas:
- trivalce sice jedou ale jim funguji dobre
- soucasny Focus je OK a design je tak nejak prumer jako vzdy
- mondeo 4x4 uz davno je
- Mustang to je u nas jedno jestli se prodava, crash test pruser jak brno... :-)
28. 6. 2019 01:34
Re: Kdo by se divil?
Díky, velmi výstižně řečeno, lépe bych to nenapsal. Ono by úplně stačilo, pokud by si Ford uvědomil, proč býval v Evropě tak populární a proč se v posledních letech dostal na starém kontinentu do takových sr.ček. Má to jeden hlavní důvod, před kterým jsem tady už v předstihu varoval: One Ford. Náročným Evropanům prostě globalizované fordovské modely k uspokojení jejich automobilových nároků nestačí, na to jsou příliš automobilově vybíraví a nároční!
P.S. To, co nyní Ford v Evropě hodlá udělat, rozhodně není cesta ven z krize, ale naopak definitivní přesun této značky v Evropě do druhé ligy. O hybridy žádný nadšený řidič nestojí! :-( :-( :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2019 00:05
hybridy urcite pomozu
ale za mna je najvacsi "problem" prave dizajn vacsiny europskych fordov ... takze hybridizacia plus kukatelnejsi dizajn by mohli pomoct.... ;-)
27. 6. 2019 20:56
Re: Kdo by se divil?
Kuga vyzera ako klasicke SUV, cize dobre. Lenze nova verzia co ma prist uz vyzera skor ako taky nafuknuty Focus. Keby som chcel kupit SUV a konkretne Kugu, utekal by som rychlo kupit este jeden z poslednych kusov tejto generacie.

Bohuzial motoricky tam nie je vela na vyber. Dvojlitrovy diesel TDCi s posramotenou povestou, alebo jeden a pol litrovy EcoBoost (tusim 3-valec).
27. 6. 2019 19:02
Re: Kdo by se divil?
Jj, Kuga je celkem fajn, ale konkurence je veliká. Podle mě jí kompletně vytlačilo duo Tucson/Sportage, pak P3008, QQ atd ;-) Prostě marketing Fordu do toho moc nešlape...
27. 6. 2019 18:58
Re: Kdo by se divil?
Kuga paradoxně není tak špatná, přesto se u nás zájmu nijak moc netěší. Ani nevím proč. Ono možná Ford optimalizoval až příliš a sportovní podvozky to nezachránily.
27. 6. 2019 18:15
Kdo by se divil?
Sázka na 3hrnky, děsný design, na divné modely jako je ecosport či Ka. Uvnitř malá fiesta za vysokou cenu. Minulá generace Focusu pro rodinu nepoužitelná s mizerným vnitřním prostorem a ještě menším kufrem, současná větší, ale s příšerný designem. Můžeme pokračovat obtloustlým Mondeem dlouhou dobu bez důležité 4kolky a pak už zbývá skvělý Mustang, a poměrně slušná Kuga, dále samozřejmě řada Transit/Turneo :yes:

Tj půlka portfolia evidentně nefunguje... a s hybridem asi ani nezačne...

Tak to vidím já ;-)