Zatímco dříve se evropské automobilky nažily prosadit v Číně, nyní se pomalu dostáváme do bodu, kdy se čínské automobilky snaží uspět v Evropě. A využívají k tomu zajímavé marketingové tahy.
Škoda, že nemám čas... jinak byl projel stejnou cestu se svým benzínem 1.4 59kW... a spočítal bych, kolik času které auto strávilo na cestě a kolik "doplňováním energie".
To by náhodou bylo krásné srovnání!
Při tomhle přejezdu bych asi za 5 litrů nejel... takže odhaduju, že bych potřeboval tankovat asi 19x.
Pokaždé tak 3 minuty... dobře neřešme detaily - řekněme, že bych strávil celkem asi hodinu tankováním... ;-)
Když bude podstatně levnější než evropská EV tak proč ne. Jenom to akorát ukazuje naši evropskou zoufalost, naše automobilky když chtějí prodávat v Číně tak tam musí i vyrábět zato cinani ady prodávají veselé i bez fabrik.....
No nechtěl bych se na tenhle bezpohlavní design koukat každé ráno, normálně jsem se hlavně toho předku lekl. Ono to tu stezku stejně nedá, pojedou dva prototypy a kordón náklaďáků, aby je mohli naložit až někde zdechnou ;-)