S Manama jsem se něco najezdil, pohodlíčko a design paráda....
Bohužel elektronika tragédie, pohony ventilátoru mlátí jak V3S a neustále v háji převodovky na NOVÝCH autech s kabinami TGS. Prostě TRAGÉDIE !!! Snad alespoň tyhle další auta budou lepší.
To bude urcite ako pri osobakoch a start stop systemoch. Pekna k........ Ano, bohuzial mam to v aute.
YNTELYGENTNE nabijanie, aby nahodou nebola spotreba vyssia o deci, tak vsetko ide z baterky a potom, ked uz ma baterka nizke napatie, tak to budeme dobijata, ale tak opatrne 13V ,aby nestupla spotreba. Potom pri jazde dolekopcom bez plynu a s kvaltom bude alternator peckovat baterku 16V. atd. nechce sa mi to dalej rozpisovat. Vela ludi vie co znamena pojem inteligentne dobijanie v aute a co robi s baterkou. Klasicka by to ani nedala.
Stejně by mě zajímalo co je zač ten "alternátor s proměnlivým výkonem závislým na potřebách vozidla"
Když pominu fakt že proměnný výkon závislý na potřebách vozidla má úplně každý alternátor, tak předpokládám že tohle řešení nuceně omezuje výkon alternátoru při aktivní činnosti motoru a zvyšuje ho při brzdění motorem. Rozdíly pak musí krýt startovací akumulátor který je kvůli tomu podstatně víc cyklován a ještě přitom dost kolísá napětí,. Takže taková prasárnička ...nebo je to jinak ?