Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 08:25
Pokud donedavna bylo jasnym vrcholem audi A8, dnes je to minimalne tema do pranice a za sebe napisu ze Audi ma dnes vrcholy 2 (nebo tri, pokud by do toho nekdo chtel vtahnout i R8). SUV jednoduse pomalu ale jiste prebiraji oteze toho nej- u kazde znacky. Nestoji min, nezaostavaji technikou, neproda se jich min. Pro ty co by svou A8 chteli ridit misto se v ni nechat vozit je tohle v dnesnim aktivnim svete vhodnejsi alternativa a jak jdou SUV do ted mimo me, tak si trochu zabycharim a jop, v tomhle segmentu zvlast u tohohle kusu (za me nejhezci audi, a jedno z nejhezcich jestli ne vubec nejhezci SUV vubec) bych dal sve penize za Q8. Zavspominejme na GTIho, Bravwo Audi. :yes:

PS: Timhle stylem postupem casu prekousnu i to ze se superb bude delat v turecku. Uz to neni jedina skodovacka vlajkova lod, maji dve. Takze to neberu jako ponizujici, je to evoluce, a dokud kodiaq zustane v CR je to v poradku.

PS2: iudex, libi se ti Q8 v tehle barve?
Avatar - KANKUNEN
Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 08:54
Foe, dobře se čte tvůj text. Podepisuju. Sedan je bezesporu lepší z hlediska komfortu a hluku, ale už je to o tak malý kousek, že praktičnost a unirvezálnost SUV to nedokáže zdaleka vyrovnat. Normálního chlapa nebaví hrát tetris v kufru sedanu, když jede na víkend kamkoliv.
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:15
Oooo to ja si ten tetris zase rad zahraju. Bavi me kdyz dovedu v sedanu nebo liftu pri trose snahy odvezt to na co by si jinej troufnul jen s kombikem nebo s SUV. :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 08:54
je to tak ako pises... solventni zakaznici dnes uz povacsinou radsej velke SUVeka ako limuziny a sportiaky... ale je to logicke... su daleko praktickejsie a nakoniec v nejakom to velkom SUV uz vyzeras dnes aj celkom inkognito nakolko su uz tak rozsirene ze aj v takom cayenne si dnes v premavke uplne v pohode a ani neputas moc pozornost oproti nejakej bmw 7 limuzine ...

PS: inak podla mna superb je predsa len kusok pred kodiaqom ( ved kodiaq nema ani 4,7m a je len o 2,7 centi dlhsi od octavky a v podstate aj kratsi ako nejaka astra kombi v nizsej strednej .... kodiaq je velkostne na urovni outlanderu ale nic viac ) ale keby skoda casom mala nieco ako touareg tak potom by som kludne povedal ze ma hned dve vlajkove lode.... ;-)
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:03
Kolik těch solventních zákazníků znáš?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:04
na cestach ich vidim hodne....je to same luxusne SUV dnes uz.. takze asi ich bude dost... a ty poznas kolkych majitelov fabii? no vidis.. a tiez ich jazdi dost ze jo ....aka to nahoda :-[] hehe
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:19
Poznám dost majitelů Fabií. A také rozdíl mezi podnikatelem, který má SUV nebo limo. Stejně tak u korporátů. Kde se dá toto tvrdit je u soukr nákupů, kde dříve alternativa k lux třídě nebyla.
Soukromé vs firemní nákupy
| 4. 10. 2019 10:05
Myslím, že jsi zmiňoval u případného nákupu Tesly bude největší otázkou zůstatková hodnota poté co je auto účetně (daňově) odepsáno. Soukromník kupuje auto za zdaněné peníze a nemá možnost odečíst DPH, takže ho to samozřejmě směřuje na ekonomicky smysluplnější (myšleno levnější) auta.
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:16
Pravda je ze S, 7 a A8 je celkom na ustupe aspon u nas v Bratislave. Pred 10 rokmi ich bolo na cestach neurekom. Dnes mi to pride drtivo v prospech SUV aj ked nedosahuju uroven komfortu min. nie na zadnych sedadlach a ani co sa materialov tyka. Narazam na X7 a GLS ktore su vo vnutry len kopiu mensich X5 a GLE.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:20
a teraz pajova logika... kolko ich poznas? ak len jedneho tak potom ako mozes tvrdit to co tvrdis? je to chytrak to sa hned pozna ;-) .. lenze vysvetli to tym ktorym lezis v zaludku ..

inak suhlas.. je to tak aj u nas na vychode.. S kladu aby som uz hladal.. kym range rover alebo cayenne c iX5 X6 stretnes kazdy den...
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:21
Mě leží v žaludku jen to příkré konstatování, že přesně víš jak to je.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:29
niektore veci vidi clovek aj ked nie je milionar... staci mat len oci otvorene a kusok triezveho pohladu na vec .. ved po cestach jazdime denne vsetci tak vidime ze tie luxusne drahe SUV su proste uz v prevahe voci luxusnym limuzinam ktre vidim skutocne uz len sem tam .... na to ozaj nepotrebuje clovek poznat 10 majitelov range roverov aby vedel ze tie drahe SUVecka dnes uz su predajmmi uplne inde ako luxusne auta.. tak daj sod ubikarbonu a bude ti lepsie.. chytraku .. na mna to zbytocne skusas... nemam 12... ale v podstate dobre ti tak.. kedze je to len tvoj boj... ja som s tebou nikdy nebojoval ani ti nedaval take kktske otazky... .. tak vela stastia
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:44
Prosím tě zklidni slovník a podívej se, kolik se prodalo lux limuzín u vás před 15-ti lety a kolik dnes.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:46
a pozri sa kolko sa predalo luxusnych SUV vtedy a kolko dnes.... tie SUV su dnes proste jasne vpredu pred limuzinami ... a o tom je rec.. ze dnes prave uz solventni zakaznici kupuju viac SUVecka ako limuziny... coho sa kolko predavalo pred 20 rokmi je fajn ale pozri sa na dnesnu dobu ako to je dnes a aky je dnes pomer sil SUV vs limuziny
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:58
Na druhej strane ale nevieš ani ty ani ja či ten dotyčný, ktorého vidíš v tom lux. SUV nemá ešte v garáži aj niektorý reprezentatívny sedan. Ja poznám zopár ľudí čo to majú presne tak. Bežne po meste jazdia niečím ako X5,6, GLE, Q7,8, RR a keď cestujú ďalej nechajú sa odviezť S, 7er či A8.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradku
| 4. 10. 2019 10:05
ano aj to moze byt... v pohode... ja byvam pri vilovej stvrti na okraji KE... obcas sa bajkom prebehnem cez takuto stvrt smerom k lesu za mesto a poviem uprimne ked v kazdom tretom stvrtom dvore je nejaky vacsi sedan tak aj to uz je vela.. za to ale velke SUV mas uplne v kazdom dvore a niekde aj po dve tri parkuju na jednom dvore ( X3 X5 GLE a pod ) ... takze tych SUV je predsa len viditelne viac ... samozrzejme moze mat milionar aj nejeke tie kupatka a dalsie veci .. a niektori aj maju... .. ale tych SUVecok je viditelne stale viac ako sportiaky ci limuziny .. za to dam krk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym por
| 4. 10. 2019 10:14
Bavíš se spíš o tom, že roste koupěschopnost a je víc alternativ. To je fakt, ale jiná píseň.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym por
| 4. 10. 2019 13:57
V zasade suhlasim, ze SUV je viac ako velkych sedanov a sportovych aut.

Na druhej strane, tie sportove auta nikdy neuvidis postavat na zahrade na rodzidel od SUV. Su zaparkovane v garazach, takze takto ziadnu statistiku neurobis.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:53
Pajo, zajdi do obchodu, kup hrachu a uvidíš jak to dopadne. A stejně je lepší koupit půl ulice ASX než jednu Q8.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 11:03
ASX je definice, o té nediskutujme. To je fakt :yes:
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradku
| 4. 10. 2019 12:59
v prvom rade je to etalon nazabudaj :-[] ...
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 13:00
tak s takouto logikou je mi ta uprimne luto ....
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 12:11
:yes:
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:26
Mám rovnakú skúsenosť ako IceDive, luxusné limuzíny prudko ustupujú, buď na úkor práve SUV, alebo rôznych štvordverových kupé či crossoverov. Dvaja kolegovia odvedľa prešli z limuzín (S-Klasse) jeden na Range Rover, druhý na GT 4door. Range je v podstate rovnako luxusný ako eSko, ale násobne praktickejší, no a GT je tiež luxusná, ale oveľa krajšia a športovejšia alternatíva sedanu.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:33
a teraz kolkych majitelov luxusnych limuzin poznas ked toto si dovolis tvrdit .. aha.. teba sa to uz chytrak paja nespyta :D .. to len ja mam smolu no jo .. to na mna je furt husty.. ktovie preco... ja aj tusim ale nechcem ho urazit...
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:47
Ano, je potřeba vnímat to, že nabídka karosářských verzí je mnohem širší. Ceny 6GC či 8GC jsou na úrovni 7er, CLS a AMG GT4 se také s S-Klasse překrývají atd.

Zároveň je potřeba vidět, že soukromých majitelů těchto aut bylo v našich končinách pramálo a obvykle to byli až ti druzí majitelé. Taková ta klasická pozice limuzíny jako top managerského auta je stále silná a také pořád funguje.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:50
Myslíš ty druhé majitele, kteří pak v diskuzích říkají, jak je ta německá prémie k ničemu a velký motor zaplynují? To jsou spíš pozéři....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 13:59
To su az treti majitelia, na tych spadne vsetok servis co neurobil ten druhy majitel :-[]
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:00
Tak osobne si myslím, že najviac lux. limuzín ubudlo po zavedení nejakého cenového stropu v štátnej správe či štátom kontrolovaných podnikoch. :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:17
No , tak máme Superby ... no a?! :D Na lůzu to zapůsobí stejně! :D No my už máme i Oktávky :( :D
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:36
Tebe sa páči GT 4 door? No ja ti neviem ale za mňa to je celkom škraredé auto.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:47
včera jsem to okukoval, nějak z toho neodpadávám...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 11:04
Nemůžu zadek...ty medvědům v poslední době moc nejdou ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 11:57
Ano, naživo vyzerá výborne. Pri predstavení som frflal, že sa to príliš prekrýva s CLS, že načo také auto, ale naživo pôsobí oveľa dynamickejšie ako CLS. Kolega to má v matnej modrej metalíze a vyzerá to parádne: https://car.media/…129-1024x576.jpg
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 12:55
ako píše wp ten zadok je :no: za mňa snáď ešte horší ako u starej Panamery.
Máme na to rozdielny náhľad.
Avatar - Ozzman
Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:09
Nejsem znalý techniky Audi, ale není spíše druhým vrcholem Q7? To je právě to auto, které je pro aktivní život využitelnější :)

Jinak Q8 nesoudím, není to muj šálek kávy, ale asi na něm něco bude :)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:14
audi ma 4 za mna take tie naslapane modelove rady: A8 Q7 Q8 a R8 ... ale aj ja by som dal na prve dve miesta asi A8 a Q7 aj ked Q8 je technicky vlastne rovnako naslapane ako Q7 len je uz kusok mensie a sportovejsie strihnute .... ale v podstate tiez je to jeden z vrcholov audiny len inak uchopitelny ( nie je to ani limuzina ani klasicky co najvacsie mega SUVecko )... ale inak urcite jeden z topmodelov to je fakt
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:20
Pro mě je vrchol Audi typ R8, pak A8 a pak "dvojčata" Q7/8 spolu s RS6.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:26
tak tak... tych vrcholov tam je viac... a kazdy je kusok inak zamerany ...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:35
No RS6 je muj osobní vrchol, nic lepšího v kombikovém světě není ;) Převezeš na chatu lednici a ještě po cestě zajedeš severní smyčku :D
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:50
Ale je E 63 S AMG
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:03
To je taky 4x4 ? Ale RS6 se mi líbí více :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 12:24
4 x 4 vies odpojit predok ma drift mode ako M5
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:42
Zas nechci aby to dopadlo jako sportovni den na zakladce, na konci ktereho jsou vsichni vitezi s medajli na krku. :D
Q8 je proti Q7 drazsi, bude raritnejsi / exklusivnejsi... takze i kdyz je technika stejna na piedestal bych postavil jen Q8 (s dovetkem ze Q7 je volba rozumu). Muj subjektivni nazor.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:43
:D Rozumím :yes:
Avatar - iudex
Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:21
@ foe: takúto oranžovú Q8 má jeden známy a je to fantasticky vyzerajúce auto, vždy sa za ním otočím, za mňa jednoznačne najkrajšie "SUV-kupé" (fuj ten názov). Tie ostré hrany mi sedia oveľa viac ako oblé GLE kupé či X6 no a tá oranžáda tomu dáva ďalší rozmer; predtým by som si ťukal na čelo, že oranžové veľké SUV, ale proste ten odtieň sedí a vyzdvihuje z radu šedých esúvečiek.
Inak súhlasím (ako väčšinou) aj s Tvojím náhľadom na túto kategótiu, ide mimo mňa, ale KEBY som lovil v tejto triede, tak to bude práve Q8 a dal by som jej prednosť pred A8, predsalen ide o rovnako luxusné, ale univerzálnejšie auto.
Len tá cena príplatky, ten zoznam je tak dlhý, až sa človek čuduje, čo vôbec je v základe (a to ide o športový vrchol rady).
Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:35
Tak pokud ti neprijde moc oranzova ani na takhle velkem aute a / velke plose, pak se toho chlape neboj ani na focusu ST v kombiku. ;-) Tam tim mirim. :-)
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:47
Čo pomaranč? To patrí k tej oranžovej? :-[]

http://www.auto.cz/…it-jak-hot-hatch?…
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:56
Presne tak, pomarančová kôra na orange patrí. :D :-[]
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:59
Podtrzeni autenticnosti v nejlepsim duchu audi :yes: :D
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:06
Určite bude uvoľňovať aj dennú dávku céčka :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:55
To uz maji nemci podchycene jinak.
https://i.pinimg.com/…e04edec6577e.jpg
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 11:30
Tak to budem musieť pridať. Len či ten výskum platí aj pre pivá plzeňského typu, alebo iba pre Weissbier
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 11:56
Namet na studii. Jen doufam ze nebudu v placebo skupine. :-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 13:02
Takmer denno-denne chodím okolo jednej takejto oranžovej Q8, asi sa jej mrknem pod kôru na ten pomaranč.
Toto je výsledok ekológie, vodou riediteľné farby.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 09:57
Myslel som si, že narážaš práve na FocuST. ;-) Chce to vidieť naživo, možno to bude ako s tou Q8, naživo lepšie než na obrázku.
Avatar - Dany
Re: Konec starym poradkum
| 4. 10. 2019 10:44
Mne by vadilo to ,zrejme softvérové, naladenie/obmedzenie výkonu v reakcii na plyn, ktoré je spomínaná v článku. Prevodovka v tom asi nebude sama. Majú na to technické prostriedky, aby sa zbavili turbodiery ako pri 3,0 TDI (tam to zrejme tiež nebude problém samotného turba ale naladenia ako celku). Elektrický kompresor to iste umožňuje a prevodovka samotná tiež nebude problém. Auto za 3-4 milióny by som si prial ovládať pravou nohou a nie čakať kým sa po 3 s dohodne riadiaca jednotka s pohonom.

Toto by ma tiež štvalo: X4M rozbeh, čas 12:55

http://www.youtube.com/watch?…

Alfa sa s tým asi nepára...
Avatar - Beefcake
Otazka
| 4. 10. 2019 08:42
Ma to opat generator zvuku ?
A nie je to slovicko "az" pri tych 40s nadbytocne ?
Avatar - KANKUNEN
Re: Otazka
| 4. 10. 2019 08:56
Má to generátor zvuku, na pozici Race to přehrává zvuk Subaru s CVT. :D
Avatar - kari.laz
Re: Re: Otazka
| 4. 10. 2019 09:07
To jedině v Q8 "očistec edition" , kde člověk projde opravdovým očistcem při poslechu toho vytí :D :D :D
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Otazka
| 4. 10. 2019 09:54
Očistec edition s bičováním v ceně.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Otazka
| 4. 10. 2019 09:08
To je spíš pozice " Annoying" :D
Avatar - fostek
Re: Re: Otazka
| 4. 10. 2019 10:11
Na komoru! :yes:
Avatar - Dinar
Re: Re: Otazka
| 4. 10. 2019 10:50
:D :D :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: Otazka
| 4. 10. 2019 09:04
Myslíš si že 8-válec to má zapotřebí.
To mají zapotřebí jen benzíny a ty tvoje elektrické 0-válce. :D :D :D
Avatar - wakantanka
a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:21
nemám s týmto autom osobnú skúsenosť, môže to jazdiť výborne, ale nejak sa mi nechce veriť, že to bude jazdiť rovnako dobre ako tie najlepšie hot hatche. Proste fyzika nepustí.
Avatar - iudex
Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:32
Ani ja nemám skúsenosť, ale ľudia, ktorí tú skúsenosť majú a ktorých názor má pre mňa hodnotu (dinar, white label...) potvrdzujú, že športovo ladené SUV (typu Macan GTS) si to na okreske môžu rozdať s hothečmi. Fyzika nepustí čo do hmotnosti, ale keď má to SUV obuté Micheliny Pilot Sport 4S šírky 305mm, štvorkolku so samosvorom, aktívne stabilizátory a iné vychytávky, tak to proste drží a zatáča ako ten HH.
Avatar - Ozzman
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:45
Já vidím největší omezení tohoto auta oproti HH jen a pouze v jeho rozměrech. Může zatáčet jako motokára, ale když se na té české okresce do té zatáčky nevejdeš, nikdy ji neprojedeš tak rychle, jako malý HH :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:59
Áno, rozmery budú hlavným obmedzením, predsalen naše okresky nie sú na takéto široké stodoly stavané. Ale pointa bola v tom, že SUV proste nemôže jazdiť ako HH, lebo fyzika. Môže.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:08
No ale aj tie celkové rozmery tak ako píše Ozzy hrá určite svoju rolu. O prenosoch tej hmotnosti a hmoty nehovoriac. Ja by som až taký odvážny pri porovnávaní proste nebol.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:02
Pozri napr na Nring (to je vlastne okreska) aké časy jazdia “lepšie” SUV, to sa tam občas nechytajú ani niektoré športové kupéčka.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:15
Může ji do velké míry očurat, ale prostorovou výraznost už neokecá :D Já to tady nedávno psal, v hodně úzké zatáčkovité trase se na mne lepila Cordoba HTP, nechal jsem ji jet, protože jsem neměl sílu se nervovat, jestli za zatáčkou vyjede kamion i když schopnosti mého auta jsou o dost lepší, pokud bych chtěl... (pro rýpaly Cordobu HTP jsem měl tak ji znám a vím :D )

P.s. nechci vyvolávat flame, ale před rokem jsem tu slyšel jak je SUV strašná konstrukce karoserie, že je nebezpečná a v zatáčkách se převrací... no holt Audi umí kouzlit, když vidím Q8 :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 11:46
To P.S. stále platí pre takú X7, tam naozaj máš pocit, že sa prevrátiš. :-)
Ale tým, ako sa SUV stratifikujú a je ich milión veľkostí a motorizácií, tak sa nedajú nijak paušalizovať, Kamiq nebude mať nič spoločné s Q8 a Kodiaq 2,0TDI bude jazdiť inak ako X5M Competition.
Avatar - spitfirecz
Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 17:38
To co píšete bude zcela jistě pravda, měl jsem jak normální Q7, tak i SQ7 na které jsem měl keramické brzdy a aktivní stabilizátory + zatáčení zadní nápravy a jsou to totálně jiná auta, jedno je pohodlné suv, které se v zatáčkách naklání, druhé si v dynamickém režimu sedne blízko k zemi a do zatáček se nenaklání téměř vůbec.

Stejně tak věřím, jak píšete, že X5M comp. bude asi jiná, než normální X5 - na té mi vadilo, jak při velmi vysoké rychlosti na dálnici byla nestabilní a nervozní. Byla to motorizace 50D a nejnovější generace.

Co se týče rychlosti, teď mám M5 a nemyslím si, že bych na té okresce byl o tolik rychlejší, než s tou SQ7. Jasně, to auto rychlejší je jak do zatáček, tak na rovině, taky má skoro o 200 koní víc. Nicméně - většinou o tolik rychleji do zatáčky stejně najet nemůžete, protože už to fakt bezpečné není ani trochu a alespoň pro mě už ani komfortní, jízdu po okreskách si chci užít a né se bát, kdy mi to uletí v zatáčce v rychlosti, při které se zabiju.

A na to na co je sq7/sq8 stavěná - dálnice, na to je to zcela ideální auto.
Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:34
Já bych se spíš zamyslel nad tím, jestli s tímhle krámem někdo jde řádit v sobotu po obědě. Jestli si vyjede na Červenohorské sedlo nebo do Buchlovek a dává si zatáčky bokem...
Avatar - iudex
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:36
Asi cielene nie, ale ak už tadiaľ ide, asi si to vcelku užije. ;-)
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:59
Já jsem ale nikoho takového, co by si to užíval, ještě nepotkal. Myslím, že vrcholný výkon je tlačení se na dálnici na auto před sebou. Naposled to byla nová X5 50d, byl jsem mile překvapený, že stačilo zmáčknout pedál na podlahu a a rychle mizel v zrcátku. Zkusil to ještě dvakrát a dopadlo to stejně. Nějak mě to utvrdilo v tom, že dieselové koně nejsou totéž co benzínové :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:02
Tak ja ako petrolhead som v tomto s Tebou, ale naopak moje skúsenosti sú také, že zbaviť sa tých silných náft typu X6 40d nie je vôbec ľahké.
Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:19
upgrade na 405 hp... doporučuji:)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 11:48
Myslím, že primárne musím upgradovať gumy, Conti CSC5 SSR sú v zákrutách dosť bieda.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 13:54
Cup 2 ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:05
Semislicky na rodinné auto nie, už som písal, vyzerá to na Goodyeary Eagle F1 Supersport.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:20
Jakékoliv vysokovýkonné Micheliny.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 15:35
To by ešte len rodina poznala “čo je to mať grip”. :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:12
Koně jsou pořád stejné, možná to bylo tím, že jel ve stodole a nechtěl se s tebou honit. Jediné koně, které nejsou rovné jsou ty korejské :D Těch je tam vždy nějak méně :D
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:19
A nebude to u tých kórejských koní tým, že si pri plnení emisných noriem nijak nepomáhali ako niektorí iní konkurenti? Neviem, pýtam sa. Nevieš náhodou ako dopali kórejci pri testoch emisií v reálnych podmienkach?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:22
To byl samozřejmě vtip, vzpoměl jsem si na starší 1.7CRDi a 1.6GDi. Třeba takový 1.6T v Proceedu se mi líbil moc :)

Netuším, jak to je s emisemi, na tohle nekoukám :)
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:32
Mňa to len napadlo preto, že kde tu sa človek dočíta ako dopadli pri tých testoch francúzi či nemci, ale kórejcoch či japoncoch som nejak nezachytil nič.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:34
Fakt netuším, já jsem z novějších zkoušel jen benzíny a mohu poreferovat pouze dojmy, ale jestli tam ty kw jsou a emise taky, to netuším :)
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:38
Ja som tiež tých motorizácií prešiel, jedného neaktuálneho kórejca jazdím denne a tak som sa len zamyslel :D
PS : pozerám že tvoj "fanklub" už palečkuje :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:54
Vzdycky jsem chtěl být slavný :D

Jakého korejce že to jezdíš ?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titul
| 4. 10. 2019 11:20
nejaky sportage tusim ;-) .. len rocnik neviem

ozzy ty tu chodis chrapat :D ? vcera fostek dnes tatanka.. co sa deje ? ved tu staci len sledovat dianie na diskusii ( a novacik tu uz davno nie si ) ani sa pytat nikoho nic netreba a vsetko by si uz davno vedel ...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten t
| 4. 10. 2019 12:18
Tak občas u té diskuze i pracuju, tak to nečtu tak pozorně :D
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titul
| 4. 10. 2019 12:28
takýmto niečím podobným http://www.autobazar.eu/…-id14967346.html akurát s trošku lepšou výbavou a pomaly 3x toľko kilometrami :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten t
| 4. 10. 2019 12:36
To jsem párkrát řídil a budeš se divit, tenkrát se mi to líbilo ,velký motor, celkem i pocitově živé :)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase t
| 4. 10. 2019 13:05
az casom tie kie sli uz dole vodou no jo :-[] ... ale nie ok.. chapem ...

aj mne mnohe starsie auta sa dodnes pacia a pridu zaujimavejsie ako tie niektore najnovsie kusky ktore uz velakrat v sebe nemaju ani nejakeho toho ducha ani vyzarovanie... ani sympatie .. a su aj coraz obeznejsie a nekukatelnejsie
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 09:50
Ja se musim priznat ze se mi podobna auta libi vic a vic. Jako takova spravna uchylarna. Proste postavit stodolu a pak udelat mozne i nemozne aby jela stejne dobre jako HH za 1/6 cenu. Na hlavu postavena idea, ano, asi jako servirovat steak se zmrzlinou, ale dokud to clovek neochutna at nesoudi. Ja neochutnal, ale klidne si dovedu predstavit, ze by me to mohlo bavit. Vic nez to, ze bych se u toho tlemil jako malej. :-[]
Kdyby se mi nekdo povedlo svezt se s RSQ3 treba vubec bych se tomu nebranil a kdybych v necem takovem nekdy skoncil, tak proc se v tom neprojet. Obzvlaste zabavne musi byt potkat a nechat za sebou pilu jedouci motorkare. :D
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:00
jel jsi někdy na motorce? té může reálně ujíždět tak akorát GT-R...
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:07
Tak pozor, na horských okreskách som dával motorkárov aj s hothečom, žiadne GTR nebolo treba, pepierové predoklady tam totiž narážali na adhéziu reálnej cesty a na dvoch kolesách si to nemôžeš dovoliť klopiť na nedokonalej ceste (koľaje, štrk, lístie), proste to nie je okruh, kde to motorkár bezpečne "oprie o koleno" a vie, že ho to udrží. Auto tam proste má nepopierateľnú výhodu.
Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:19
tak zatáčky jsou jasné, to už musí být pan pilot, aby ujel autu...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 12:49
A řidič auta kopyto :-) . Až koupíme s Fredem Ultimu... :-D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 12:59
Tu co jste mi posílali rozhodně ne kluci! ;-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 13:06
Tak potom nič, bude musieť stačiť “iba” nová Vette to môžeme aj na cestu. :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:20
To je doopravdy auto na konci cesty.
Motorka
| 4. 10. 2019 10:12
Naprostý souhlas, podle mého názoru se nic nedá srovnat (z hlediska zážitků) s motorkou. V autě jsi izolovaný od projevů rychlé jízdy.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:12
Mno ale to RSQ3 je o dosť menšie, užšie a aj ľahšie. Tam by mi to prirovnanie ešte ako tak sedelo, ale u týchto mastodontov od hocikoho z D3 mi to nejak nejde :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 10:30
Mne ještě více baví auta, od kterých to vůbec nikdo nečeká, třeba ve týdnu jsem jel s kamarádem v oprýskaném Mondeu MK2 V6 a to se Oktávkáři diví, že na něj silně nestíhají, když skončí cedule obce :D

Motorka a zatáčky - to není o rychlosti jako spíš o tom se svézt a užít si to, než jet pilu :)
Avatar - Dinar
Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 11:03
Určitě ta Q8 nemá na silnici stejný projev jako HH, to je jasné, spíš je otázka, co je myšleno tím, že jezdí stejně dobře jako HH. Už nějaký pátek tvrdím, že na typické české okresce, tím nemyslím nějakou jedničku se zatáčkami, kterou výrazem okreska označují většinou testéři různých automoto médií, ale poctivou českou dvojku, trojku, tj. úzkou silnici s orvanými krajnicemi a povrchem tvořeným mozaikou asfaltových záplat, tedy tvrdím, že na takové okresce si s autem typu poslední X5 (Q8 jsem nejel) troufnu vyzvat třeba CTR a klidně si vsadím na výsledek pro X5. Jde o to, že ta auta mají díky elektronice, která řídí vzduch podvozek, stabilizátory, diferenciál, natáčení zadní nápravy, neskutečně schopné podvozky, které na rozbité cestě fungují lépe než tuhé podvozky hot hatchů. Na okruhu to bude naopak, tedy pokud nepůjde o X5M, která by to mohla dorvat výkonem, ale to je jedno. Prostě dnes není důvod ohrnovat nos nad jízdními vlastnostmi SUV, a tím myslím toho nejlepšího ze SUV, kam Q8 bude jistě patřit, ta auta už svedou většinou víc než jejich řidiči.
Avatar - wakantanka
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 12:34
Na rozbitej ceste určite, na nejakej pekne pokrútenej hladkej asfaltke by som skôr stavil na to CTR. Ale inak súhlas nie je vhodné ohrňovať nos, tieto autá urobili obrovský krok vpred.
Avatar - _beta
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 13:06
Tak schválne.
Opýtam sa takého jedného pánka,čo celý život jazdí Hothatch, že čo na túto výzvu povie. Aj keď viem, že na verejnosti jazdí veľmi pokojne. Nejaký Igorko.
Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:11
Rozhodne suhlas. Aktivne stabilizatory a vektoring tociveho mementu so 4x4 dokazu divy. Gumy su tiez dnes uplne inde ako 15 rokov naspat, takze aj takato krabica sa udrzi na ceste pri velkom priecnom zrychleni.

Ono v praxi by ten HH podla mna bol rychlejsi aj na zlej okreske (ak tlmice udrzia kolesa na ceste), ale realne uz ide o jazdu tak na hrane, ze to proste nikto robit nebude na ceste, ktora nie je uzavreta.
Pripadne staci najst okresku so zakrutami s tak malym polomerom, ze tieto obludy budu mat problem vykruzit ich bez masivnej nedotacavosti. Tam by ich stale malo nieco ako Yaris GRMN vyskolit.
Len neviem, kto by po takej ceste s Q8 jazdil :D
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 14:21
Na rozbité HH i na úzké bude mít problém, neustále uskakuje.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: a zase ten titulok
| 4. 10. 2019 16:43
tieto obludy už majú aj natáčanie zadnej nápravy a to môže celkom pomôcť v takých vracákoch.
Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 09:49
Nemá zmysel polemizovať nad tým, či a aký zmysel dáva existencia veľkých SUV, o SUV-Coupe už ani nehovorím, pretože to je z princípu kravina. Ja si ako vrchol automobilky predstavujem stále veľkú luxusnú limuzínu, na druhej strane, moje predstavy nikoho nezaujímajú, rozhoduje názor reálnych kupcov v tejto cenovej kategórii. Faktom je, že Q8 je krásny kus auta, ktorý si svojich zákazníkov určite nájde a mať adekvátnu hotovosť, jedno už je doma. Motoristický svet sa jednoducho zbláznil a výrobcovia na to len reagujú. Príde mi celkom úsmevné testovať veľkosť priestoru na zadných sedadlách. Som totiž presvedčený, že v 99,9% prípadoch na nich nebude nikto nikdy sedieť. Rovnako ako nikdy neuvidím plný kufor v kombíku vyššej strednej triedy. Teraz ale trošku odbočím. Vážme si domu, kedy sa autá ako Q8 vyrábajú, respektíve s nimi môžeme ešte voľne jazdiť. Ekologické šialenstvo ich raz určite vymaže a to aj napriek tomu, že „uhlíková stopa“ tohto naftového mastodonta je možno tretinová voči ktorejkoľvek Tesle. Tlak na zníženie emisií je logický a nikto rozumný to nemôže rozporovať, prečo ale stále znásilňujeme civilnú automobilovú dopravu, ktorá sa na produkcii emisií podieľa celými 2,8% !!! Poznám jednu slečnu, ktorej sme vraj zobrali jej sny a detstvo, tak rýchlo utekajte do showroomu AUDI, aby Vám jej podobní šialenci nezobrali posledný kus poriadne veľkého SUV.
Avatar - 3_diamanty
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 09:54
tak ona teraz pravdepodobne vesluje domov ... ale urcite ti da vediet co a ako ked dorazi 8-s

mna inak najviac prekvpauje to ake velke auta dnes ludom treba a vlastne na co? ... ked nakoniec stejne z Q7 vystupi 50 kilova zienka a sama .... a tak je to stale pri obchodakoch co si vsimam s tymito velkymi SUV .. auta jak kravy ale povacsino utak dvaja ludia ked su vnutri aj to je vela... proste asi imidz a fakte ze na to clvoek ma tak si to kupi ale inak podla mna tie auta nevyuzivaju potencialom zdaleka..
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 09:59
Osobne denne pred škôlkou stretávam podobný prípad. Obrovský Range Rover a panička s váhou max. 50 kg a to má 5 kg zimná bunda :-) Ale aby som bol objektívny, má tam aspoň autosedačku a dieťa a.....samozrejme parkuje pokiaľ možno, čo najbližšie ku vchodu.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:24
je to podla mna aj o tom ze na to mas a citis sa v tom kralovsky... akurat ta efektivita prepravy ludi je kvoli tomu coraz horsia...a dnes ked chces prepravit jednu osobu mestom tak uz velakrat ani na to plocha 5x2m pohybujuceho sa auta ako vidime niektorym nestaci ..... mame sa proste moc dobre a logike prepravy tento fakt tiez moc nepomaha ... nertvrdim ( aby ma nejaky chytrak opat nechytal za slovicka ) ze mame vsetci teraz jazdi citigom.. ale v minulosti mi fakt prislo ze ludia si auta kupovali skutocne viac podla skutocnych potrieb a pouzitia kdezto dnes si kupis hoc aj drahu kravinu lebo.. lebo proste na to mas a chces byt frajer ... a poto msa cuduj svete preco mame problemy aj s parkovanim aj emisiami aj kdecim dalsim.. do velkej meiry sami si za to mozeme len nikto to neprizna lebo by siel proti sebe
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:32
Ocividne asi este nemas rodinu a vidis veci len z tvojho pohladu. Ked budes mat deti a budes ich vozit po kruzkoch a po sutaziach budes vidiet veci zase trosku inak. Ja do prace jazdim s kravkou 5x do tyzdna sam a urcite pri tom pohorsujem ludi na prechodoch. Nebudem si ale kvoli tomu kupovat Smarta len aby to niekomu zacalo davat logiku.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:35
bavime sa len o istej skupine zakaznikov ktori nevedia vyuzit potencial auta ale proste ho maju lebo na neho maju a chcu to dat najavo.... kto ale vyuzije velku limuzinu alebo velke SUV tak voci tomu ani pol slova neceknem... takze pohoda.. sam keby som vyuzil vacsie auto tak by som sa mu do buducna nebranil...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:39
Len mne pride, ze vsetci vidia len imidzakov a fesandy.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:41
vsetci nie.. len drviva vacsina :-[]

sam som jazdil pred rokmi pajerom.. auto jak krava.. parkovanie tiez ziadna sranda ( este ak aj mas tu rezervu vzadu tak to mas hadam aj cez 5m ) a obcas som sa citil fak divne ked som s tym siel po mlieko kavu a nejaky dezert tych 2km za roh ... ale inak v terene mie tie divne pocity behom par sekund vykompenzovalo a tam by nejake citigo fakt proste nestacilo ;-)
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:47
Pajero so servom je nič :D Taká 613 bez serva v meste ... to ti bolo labúžo. :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:49
ja som jazdil este pred rokmi brigadnicky jedno leto s TAZom 1500... v podstate taka 1203ka.. kusok akoze "vylepsena" .. predok tazky.. k tomu zadny nahon... servo tiez nikde... co servo.. tam nebolo ani radio.. to aj ked si siel 40tkou tak si mal smrt v ociach... tu aj felda bol uz luxus .. akoze dodnes ked si na to spominam mam zimomriavky... v dnesnej premavke by som uz do toho asi ani nesadol .. uplne sa za tych 10 rokov tak pomenila doprava a celkovo zrychlila ze konec... ale vtedy som to bral akoze super zazitok ale aj nutnost ze jo.... ale je fakt ze aj odvahy som mal vtedy viac ako dnes.. ale tak vek nazastavime .. dnes uz ale TAZ v podstate v premavke ani nemas.. vacsinou su vsetko uz vyradene z prevadzky.. ved necudo.. na dnesne pomery je to uz fakt pojazdna rakva ... ale tie spomienky aspon ostanu
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunb
| 4. 10. 2019 14:07
Čo servo ale ani ABS či ESP, čistá drift mašina :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:49
Ja uz som zopar aut s rozmermi okolo 5m odjazdil, takze mne tie rozmery pridu normalne. Nezvycajne mi prave pride ked obcas zasadnem do maleho zalozneho auticka. :-[]
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:56
aj ja som mal tie pocity.. cely den jazdis pajerom a potom vecer presadnes do feldy... boze jak mi prisla nizka vtedy ako sportiak :D ..az som sa bal ze sucham spodok... boze ved sedim skoro na zemi.... :-).. ale stacili 3 minuty a uz si bol opat zvyknuty a v pohode..
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:26
Mna neprekvapuje, ze stale niekoho nieco prekvapuje. :D
Mas takych ktori to maju na imidz ale povacsinou to sluzi ako univerzalne rodinne auto. Maminky jazdia na kravickach a ocinkovia si uzivaju nieco menej prakticke. Moja 50kg zienka bohuzial nechce jazdit s velkym SUV tak to je na mne.
Avatar - KANKUNEN
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 09:55
Co Greta, my máme Hamunaftu.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:16
Už je to nuda s tou Grétou, Hamuna je sice taky troll, ale náš troll :D
Avatar - iudex
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:09
Avatar - wakantanka
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:14
Čítal si Jeremyho odkaz Gréte? Lepšie by som to určite nenapísal a nepovedal.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:39
tak zrovna ten stary saso opat nesklamal a to nie so gretin fanda ani nahodou ... aj ked svedsky roxette mam nadalej velmi rad ked uz aj tie volva tiez sklamali..
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:46
čítal si to? ten starý šašo to povedal pekne jasne bez urážok a presne tak ako to je.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:54
Jenže to co říká Clarkson , na to potřebuješ kus důvtipu, kdo je tupý pochopí jen slova, ale ne obsah.
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:08
Kdo o JC může napsat starý šašo... ;-)
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:59
jedině tupé hovado,
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:21
Když potkáš Rollse nebo Bentley, a pak potkáš SUV od Rollse nebo Bentley, je ti jasné, že větší aura vychází ze sedanu nebo kupé... aspoň tedy u mě.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:35
Moji chlapci 5 a 7 rokov sú viac odvarení z Lady 2014 či Nivy ako z nejakého Rollsa :D Tru story, lížeme v BG na lavičke zmrzlinu a oproti zastaví tmavozelený Rolls Phantom s RU ŠPZ a ja im že poďte dáme foto, lebo toto nestretneme každý deň a oni sa vybrali k zaprášenému, oprýskanému žiguľu zaparkovanému o pár miest ďalej :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:38
Sice to bude znít nevhodné, ale nemáš děti s Barikem ?:D
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:41
hahahahahahaha :yes:
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:44
Nestraš :D :D :D Ja to skôr vidím v tom, že oni tie dnes youngtimery a veterány nemajú veľmi možnosť niekde stretnúť či vidieť inde ako na obrázku. Na uliciach a cestách u nás ich v podstate niet, takže pre nich sú tie autá veľká rarita, niečo na spôsob parnej lokomotívy. :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 10:57
Já tomu rozumím, mám pro auta z této doby taky slabost, ale spíše pro ty západní, které jsem tu jako dítě nepotkával a nebo po revoluci pár ks, které rychle zmizeli ze silnice. Když jsem byl na jaře v Utrechtu, chodil jsem po ulicích, zatímco zbytek naší skupinky obdivoval krásy města, já se rozplýval nad západními vozidly z let 80tých, kterých bylo požehnaně :) Doslova ráj.. Staré Oply, Fordy, Mazdy, Hondy, Peugeoty, Nissany, auta, které jsem třeba nikdy neviděl.... nejkrásnější ale bylo Clio II Initiale Paris :D
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 12:38
Mňa najviac berie Simca 1310 keď už je o tom reč. Dokonca tak, že špekulujem nad kúpou jedného polovraku, ktorý by som si časom dal do pôvodného stavu. :D Ale stále mi to niečo pokazí, takže zatiaľ smolík. :(
Inak s tým chodením po uliciach a obzeraním starých áut, to máme rovnaké :D a moji synovia sa v rámci možností pridávajú. :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:14
ved stale tu mame youngtimera ASX :D a tych je hodne ...

ja napriklad vidim tu prvu micru ( tu hned ako byvam ) tu z 90 rokov ked vyhrala auto roku ako prvy japonec.. a dodne s krasne auto... strasne by som si chcel skusit taketo nieco... uz som sice siel v maluchovi le npar metrov po parkovisk ale to uz bol fakt extrem... nohy pod bradou ... a zatacas volantom az ked si v zatacke .... to uz je kusok off.. ale take to male normalne auto ako za starych cias by som si rad skusil .. ono voci micre je aj to stare polo z 90rokov co ma otec akesi este "velke" a dospele takze fakt chcel by som skusit nieco este mensie kompaktnejsie ale nie uz extrem ako maluch alebo smart ... cize povedzme staru mciru alebo seicento alebo matiza alebo este nejaky ten stihly swift z 90 rokov... to musi byt zazitok dnes uz :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:29
To bude stejne jako jezdit Felicií, jen je tro jeste trochu horší
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:32
matiza mal byvaly spopluziak ( rocnik 2000 ) .. dnes uz ho nema... a siel som v nom len ako spolujazdec kedysi davnejsie ale prislo mi ze je tihhsi a komfortnejsi ako felda ktoru som v tom case jazdil ... a prekvapivo aj priestranny bol .. ... taka svizna kulicka... bol som prekvapeny pretoze som fakt cakal nejaku "somarinu"kde sa budem citit ako "menejcenny" ale ono to po nasadnuti bolo nakonec celkom sympaticke a aj prekvapivo zive mini ... na behacky po meste dokonale... a tusim jazdil aj za 5L v meste.. samozrejme malicky motor.. lahka kasna ( 800kg ) .. akoze s tym by som na dialnicu ani nesiel ale inak do mesta este aj dnes ako taky mestsky youngtimer na nakupy paradicka... preco nie

u nas nejake tie pizzerie dodnes maju matizy/sparky.. a cuduj sa svete su vzdy v meste najrychlejsi a najobratnejsi a zaparkuju vsade... tu fakt netreba ani passata ani Q8... a prave taketo male sikovne zive miniauta za ferovu cenu mi dnes na trhu chybaju... a zase F500 je uz drahsi a len ako 3 dverak.... ono uz aj citigo je dnes docela obluda ked tak vezmes.. jak taka mega skatula .. ked vedla toho vidim tu malicku micru az nechapem.. kam sa tie sikovne miniauta podeli vsetky uz
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 12:39
Problém s ASX je ten, že je stále tu aj ako nový viacmenej v nezmenej podobe. Teda kupuješ si nového youngtimera. :)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 12:46
to je ale pre zakaznikov ASX prave ta najvacsia vyhoda... a navyse tento novy uz je aj celkom fesak a vidim tu kusok uz aj snahu "uputat" oko zakaznika uz na prvy pohlad nie az na ten druhy .... ale hlavne.. vdaka bohu za normalny motor a aj moznost 4kolky... ono zakaznik ASX nekuka po X1 a naopak zakaznik X1 netuzi po ASX ... ale obe auta si najdu svoju cielovku to je jasne ;-)

niekomu vyhovuje sandero inemu lexus dalsiemu asx a niekto chodi aj peso a je spokojny ... podla mna kazde auto si svojho zakaznika najde ( dnes uz vyslovene zle auta fakt nemame to by automobilky skrachovali ) .. ci uz niva alebo fabia ASX alebo S klada alebo nejaky kamiq ... kazde je svojim sposobom a pouzitim v praxi pre toho svojho majitela ten "ideal" ktory si kupil :yes:
Re: Re: Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 11:34
:D :yes:
Avatar - Emel
Re: Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 16:36
Bentayga je zrůda. Rolls se mi ale líbí a ta majestátnost tam i v tom SUV je...
Avatar - _Karel_
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 15:15
Proboha jak jsi došel k tomu, že vzadu nikdo nesedava?
Re: Čo na to Greta Thunberg?
| 4. 10. 2019 17:03
mas niekde link na podiel emisii z automobilovej dopravy ? viem, ze to bolo dost male cislo, ale nikde sa neviem dopatrat podielu. mne prave preto pride cela tato hysteria okolo aut absurdna. samozrejme, maju sa riesit emisie aj z automobilovej dopravy, ale v pomere k celkovej produkcii znecistenia je to proste maly podiel. ak by sa staty zamerali hoc len na vyletne lode, tak by sa dosiahol vyrazne lepsi vysledok pre planetu ... ale je to ako vzdy, osobnu dopravu zaplatia hlavne vodici ...
Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 10:49
jinak to nazvat neumím. Stejná blbost, jako např. Phaeton. Váží to 2,5 t, nedá se s tím nikde vejít a chce se od toho jízdní výkon sporťáku. Ne že by to nešlo, ale vyleze z toho krám pro psychouše a ekologie jde samozřejmě do kytek.
Avatar - 3_diamanty
Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 11:09
ak ho clovek vyuzije ok.. mne sa normalne paci akoze fakt... ale je fakt aj to ze by mi bolo uplne k nicomu aj kebyze vyhram jackpot ... to clovek skor investuje uz do nehnutelnosti alebo si kupim nieco co ine co tiezaz tak na cene neklesne po par rokoch ( mozno nejake koniky a chalupu ) ... a na bezne jazdenie a ten vikend na chalupu k tym konikom by mi povedzme postacil nadalej aj nejaky ten eclipse cross bohate az az ;-)
Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 11:10
Doufám, že bydlíš v chatrči z větví a listí. Taky věřím, že nejíš nadýmavá jídla apod. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 11:13
Tak hlavně snad nejí maso, živočišná výroba je velkým producentem emisí, větším, že Phaeton TDI
Re: Re: Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 11:21
JJ, poslouchal jsem něco o burgerech. Strašný!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 11:27
No a nás pořád pranýřují za naftu viď... no nic, jdu si dát steak, ten zatěžuje víc, jak TDI bez DPF :D
Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 14:23
Jel jsi někdy ve Phaetonu? Jediné co se mu dalo reálně vyčítat byl znak na kapotě.
Re: Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 14:54
Jistě, nevlastnil ale opakovaně řídil ale jen v Německu, co 4 hodiny k pumpě.
Re: Re: Auto pro psychouše
| 4. 10. 2019 15:30
Reálně se mu dá vyčítat 400 kg nadváhy proti A8 se stejnou motorizací...
Avatar - 3_diamanty
same 5 hviezdickove testy
| 4. 10. 2019 11:25
vau... co sa deje... najprv bawo.. teraz audina... najprv polroka nic a teraz takto zostra ... uz to chce len do tretice nejak to cele nepokazit ... takze odporucam na pondelok ASX v 4kolke :-[] ... tam by to tiez mohlo vyjst :-[] 8-s dobre no... to nebolo moc vtipne uznavam
Avatar - Martin911Turbo
Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:08
S a kde je motor? Toto je vrcholná motorizace, to snad ne...
Avatar - Ozzman
Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:27
V8 4.0 ti příjde slabé ? No, to by mě zajímalo čím jezdíš ? :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:28
asi narazal na benzin :D .. ved to vies .. a nafta ani mne ako sportova motorizacia nevonia
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:29
Tak kde jinde ti dává velký naftový motor smysl, než ve velkém luxusním silném SUV?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:31
to hej ano... vo velkom SUV ok.. ale ako vrcholnu sportovu motorizaciu u takto sportovo strinuteho ( divne sa to cita ja viem ) SUVecka by som tu tiez radsej videl iny motor teda benzin .. tym ale nechcem povedat ze tento dizel by v ponuke namal byt aj nadalej...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:33
No, bude to tím, že ty ani Martin911turboBoxer taková auta nekupujete :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:34
tak to fakt jedine tym.. nicim inym :-[]

napada ma tak narychlo prva dizlova fabia RS aj P406 coupe s hdi... ... akoby tam to uz kusok zacalo... a potom zrazu vsetko uz dizle zacali pchat do sportovo ladenych aut ... premiu aj kabria ci kupatka nevynimajuc.. ale to boli tie neslavne roky nastupu dizlovked zrazu ich tlacili vsade .. od miniauta az po limuziny bez kusak logiky lebo biznis.... a asi aj vdaka tomu dnes uz jazdime vsade 3 valcami a hybridami.. sme si to sami urychlili ten "pokrok" ... takze dakovat mozeme v prvom rade nasej "sikovnosti" s akou tento svet aut pekne spravujeme 8-s ..
Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:48
Sportovni SUV vzdy bylo a bude tak trosku protimluv, nevidim duvod proc by v takovem aute nemohl byt vrcholem i trochu protiproudova motorizace. Zvlast kdyz nikde se velka nafta nehodi tak jako sam a zvlast kdyz je to nafta na kterou konkurence nema odpoved.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 15:34
když už takový nesmyslný krám, tak potom Urus nebo Cayenne Turbo nebo nějaké SRT... když už stodola tak s pořádným řevem...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 15:47
Jak jsem psal nahore, pochopim i kdyz si nekdo koupi takovou uchylarnu. Vedle tech je ale dieslova SQ8 jeste volba rozumu. A volba rozumu s 0-100 pod 5, to by se mi jako pragmatikovi volilo snadno. :-)
Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 14:26
Sportovní? To snad ne, vrcholná motorizace ano, ale sportovní zcela jistě ne, mimochodem 60TFSI, které přijde do prodeje je hybrid s 460HP a V6 benzínem.
Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 17:00
Už aby to bylo, to by totiž konečně nemuselo mít prodlevu an sešlápnutí plynu. Akorát by mě zajímalo, kdy se tak stane. Měla to mít Q7 i Touareg, ale zatím pouze zákulisní info, že po začátkem roku.
Avatar - Martin911Turbo
Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:51
320kW je málo na SUV trhače silnice, koukni na Jeep a Dodge co mají za motor a i stájový Urus
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 12:58
Docela by mne zajímalo, jak by ten přemotorovaný Jeep zvládl třeba okruh, když jsem viděl videa, moc mu ten výkon nepomohl. Urus je auto ze stáje koncernu, asi není potřeba konkurovat s Audi.
Avatar - Martin911Turbo
Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 13:02
Na videích si nevedl zle, chtělo by to porovnat s veškerou konkurencí na okruhu a sprint byl díky 4x4 lepší než u Challengeru se stejným motorem a menší váhou
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 13:11
Koľko vydrží ostrých kôl na okruhu, dve? Potom silno chladiť.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 14:27
Ani na dvě ostrá kola bych nesázel, přesně jak jsme se bavili...kvůli pneu.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 13:14
Ale ono to není jen o výkonu, pokud Audi dokáže s 320 kW udělat hbite SUV, všude mimo dálnici mu pakani premotorovany Jeep nestačí. Proto je to vrchol.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde nechal motor...
| 5. 10. 2019 10:43
Bude jistě RS s V8 biturbo...
Re: Kde nechal motor...
| 4. 10. 2019 14:24
Je to S, ne RS...nevidím tedy žádný problém.
Avatar - rokyta.p
minimálně zaujmout umí
| 5. 10. 2019 20:47
V reálu a v téhle barvě je to hodně impozantní vůz. Občas jeden potkávám a vždycky se za tím otočím. :-! :yes: Jak se s tím jezdí a jaký to bude dar jako ojetina nevím. Trošku mám strach aby to nebylo něco, jak ve své době bílá X6. Wau všichni a za pár let je to pro smích. :-|

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku