Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 13:08
Tak tu to majú obhajcovia atmosférického Levorgu a všeobecne JDM (TT, Beefcake a spol.) čierne na bielom: Levorg s atmosférou je tragicky pomalý, letargický a motor dokonale zabíja potenciál auta. Naviac nie je ani úspornejší ani lacnejší, takže nie je ani žiadna barlička, ktorej sa pri obhajobe dá chytiť.
Proste zle.
Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 13:20
Ooooo pockej na topra, ten ti to vysvetli ze zrychleni 0-100 za 11,7 je naprosto super a presne to co chces, a hlavne ta spolehlivost atmosfery, SPOLEHLIVOST!
Zrychlení ASX
| 9. 10. 2019 16:03
11.7 má ASX s automatickou převodovkou CVT. S manuální převodovkou má atmosférický 2.0 MIVEC v tomhle SUV zrychlení 10.2 sek a hlavně stojí od 415 tisíc Kč. Co je na tom směšného?
Re: Zrychlení ASX
| 10. 10. 2019 07:56
Jak nas vsechny ten toper poznacil :-(
Kdo zde pise o ASX? Ja jiste ne, tech 11.7 jsem vzal z tabulky pod timto clankem, je to zrychleni testovaneho levorgu. Polopate: slo jen o rypnuti do toho jak tu toper vesele haji kazdej pekac se zrychlenim z devadesatek.
Re: Re: Zrychlení ASX
| 10. 10. 2019 11:29
Nemyslím si, že je potřeba jeho osobu používat pro rýpání a obveselení v diskuzi. On má rád značku Mitsubishi, protože v rodině mají (měli) několik aut této značky, což je podobné se mnou - mám Lancera a Pajero Pinina. Subaru jsem měl WRX a služebního Forestera (v naftě).
Avatar - Cuba66
Re: Zrychlení ASX
| 10. 10. 2019 09:22
No hele pokud vím, u faceliftu ASX s 2.0 celkem všichni hodnotí, že ten motor jede a chce se mu do otáček. Tady se píše o Subaru, kterému se "nechce".
Avatar - Ozzman
Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 16:35
Před chvílí jsem seděl jak v predface tak i face Asx, je to peklo plastové obojí, beze změny...teď máme oujce yho Outlander a phev:D tak jsem zvědav :D Terri říkal že je to raketa:
Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 17:02
Tak si to užij ;-) . Bude zajímavé mít další informace o plug-in hybridu. Outlander je tak trochu stodola, tak jsem zvědavý, jak raketově to bude zrychlovat a jestli to uspokojí i Tebe (zvyklého na naftové turbo).
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 17:37
Takže, jsem zpět, očekávání vysoké,protože Zetti z toho udělal hotovou raketu :D

Jezdil jsem s tím jen hodinku cca, ale vyzkoušel jsem i změřil, co jsem potřeboval.

Pokud auto jede sport a se zamklým 4x4 je reakce na plyn za jízdy (pozor to je důležité) hodně dobrá, a někde mezi 50-130 je auto opravdu živé a přesvědčivé. Po chvíli jsem si ale všiml, že i když jsem myslel, že jedu hodně rychle, pohyboval jsem se rychlostmi kolem 70 km/h, takže dost zkresluje. Co je ale letargické a to i na sportovní režim, je reakce z nuly. Od takového auta bych čekal svižný rozjezd, ale to se nekoná, než se motor i elektromotor roztočí, nic se neděje a třeba při výjezdu do kopce ve městě z křižovatky mi to 2x přivodilo dost nečekanou situaci s ohledem na dynamiku při jízdě.

Měřená dynamika tím stejným způsobem, jako všechno ostatní, takže snad srovnatelně:

0-100 za 10s (odpovídá tech, údajum), 0-50 za 5s !!!! To je ostuda. Bohužel nebylo moc času a v místě, kde trochu zlobila GPS jsme měřili ejště 50-100 za krásných 6s, ale to prosím berte s rezervou, toto měření proběhlo jen 1x, na rozdíl od ostatních.
Pro srovnání dávám ostatní auta ze srazu na letišti
http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/

A co Outlander jako auto ? Prostorný... tím bych asi skončil s pozitivy :D

Ba ne, pokud jedete klidně na hezké okresce, je to celkem dobré, ale hodně jsem se zděsil při rychlejším tempu na zvlněné okresce, kdy auto poskakuje, při brzdění moc nedrželo stabilitu a bylo takové tupé na řízení. Občas se ozvala rána od zadní nápravy. Interiér je pak o trochu lepší, než v ASX, ale ani to a ani infotainment v roce 2019 asi nebude to pravé. Příjemný do ruky byl volant ve stylu starých Mitsu, ten se mi líbil :) Jo a sedačky jsou sice velké, ale postrádají boční vedení, já se svou nemalou postavou jsem v nich v zatáčkách plaval.

Zajímavé taky bylo při jízdě čistě na el. cvakot elektromotoru, docela nepříjemný zvuk :)

Uff... to je snad vše, Mikesus doplní spotřebu normáln
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 18:47
Oultander PHEV byl zajímavý. nestihli nám ho nabít, měl půlku baterky, ukazoval dojezd 25km. najeli jsme s ním přes 80 kilometrů v Praze a okolí, bohužel víc času jsem neměl. Bylo to domluveno dost na rychlo, Ozzman už měl absťák, že nejel s nečím novým.

Auto je velké, prostorné.
Měli jsme úplně nový kus, přesto už uvnitř se ozývalo drčení ze 2 nebo 3 míst. To bych čekal až po nějaké době provozu na pražských kostkách.

Auto hodně zkresluje, myslíte, že jedete 90 a ve zkutečnosti tam je 70. Zvuk motorů není nijak rušivý. Stálý převod je zajímavý a když začnou odumírat elektromotory, připojí se spalovák, aby tento pokles vykryl. To se mi líbilo.

Při dálniční cestě za ozzmanem jsem měl spotřebu 9,3. Měl jsem aktivovaný SAVE, aby nám vydržela baterka do Prahy, jak doporučuje Zetti. Pak jel Ozzy okresku, no je to dieselový střelec s plynem na podlaze, takže spotřeba byla i v tomto režimu 9,5. Nicméně zde už nám to ukrajovalo z baterky, a myslím, že tato spotřeba byla na Ozzyho způsob jízdy výborná.

Než jsem se vrhnul do pražského provozu, EV dojezd ukazoval 17km a průměrnou spotřebu 9,3. Nechal jsem tedy vše vynulovat a ať si automatika poradí s energií jak nejlépe umí. Samozřejmě narozdíl od Ozzyho jedu v eco modu ( pro něj je to sprosté slovo a když to nemá slovo sport, tak to nechce ) Než se vybila baterka, spotřeba se pohybovala na krásných 2,7. Pak už auto začalo střídavě nabíjet a spotřeba letěla nahoru. Od vynulování po 60 pražských km byla spotřeba 7,5, 20,2 kw/h a 49% jízdy na elektřinu.
Na obranu musím říct, že dost pršelo a 11 stupňů už také neni tolik. To je znát u každého hybrida. A také auto mělo najeto jen 3 km, když jsme ho dostali.

Nicméně po vybití baterky jsme na spotřebě kolem 9-10 litrů v pražském provozu. To jako vážně? Tohle má být ta alternativa do prahy? V kombinaci při běžné jízdě těch 7 litrů je adekvátní na takové auto. Tento pohon by se mi líbil v něčem menším.
Interiér a další postřehy už psal Ozzy.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:04
Ty mne vykresulješ jako nějakého závodníka :D Za

1. jsem nejdříve stáhl tvých 9.3 na 9 ! :D

2. jsem s tim zas tak rychle nejel, s tou stodolou to fakt není příjemné

3. Eco mod tady je naprosto tupý na odezvu na plyn, kdyz jsem psal, že auto nejelo z křižovatky, tak na Eco by mu to natřel i 40kw atmosférický motor!

Nevím, proč jsem dostal tolik palců dolu, škoda že se nikdo neodváží napsat jiný pohled...

Ještě bych chtěl říct závěrem, že mi dává daleko větší smysl třeba Ravka Hybrid, působila na mne jako o třídu lepší auto jako celek, hlavně interiér, zpracování a i jízda... když už autobus, tak alesoň kvalitní :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:10
Ravka dobrá? Jakou verzi jsi jel? Nejsilnější hybrid?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:14
Ano, přesně tím, ale myslim, že to byla jen FWD verze, takže ten zadek nebyl cítit, jako třeba u Outlanderu, nebo u Mondea s kacířškou naftou! :D

Víš co se mi líbílo na Ravce? (Stejně jako na Kodiaqu, ale to má i Outlander), že má opravdu kufr, velký, pravidelný, použitelný, s roletkou... žádný velký hatchback, jako Tiguan, Edge,nebo sesterský Lexx od Ravky :) .

Velmi zajímavá alternativa, pokud nechceš naftu do velkého SUV, minimálně projet :)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:21
Všechno se mi na ní líbí, až na venek od prvního sloupku až dozadu. Jinak skoro ideál. Ale v bílé je to porno. ;-\
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 20:06
Já viděl včera světle modrou... víš že to vypadalo zajímavě? :D Asi bych s tím uměl žít, ale na druhou stranu, jako SUV je Kodiaq co máš hodně dobré a prostorné auto. Já koukam dost na praktičnost a v tom případě by sis o tolik nepomohl, jediné, co je asi lepší bude spotřeba po městě u hybridní Ravky :)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕt
| 9. 10. 2019 20:19
Já bych měl radost z benzínu, a hlavně nevydržím dlouho u stejného auta, byť bych byl sebespokojenější. Jen ta promiskuita leze do peněz :-(
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je
| 9. 10. 2019 20:26
:D Někdo má rád holky, někdo zase auta... já tě chápu ;) :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosfér
| 10. 10. 2019 11:41
Cauko, jazdil si ho aj s vybitou bateriou ?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmo
| 10. 10. 2019 12:43
Outlander nebo Ravku? Já ani jedno, ale Mikesus ano, výše máš spotřeby s vybitou baterkou :)
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:16
Měl RAV4 hybrid FWD ( tedy 160kw, AWD má 163kw ) ve výbavě executive. V té době ještě AWD nebyly v ČR.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:12
Ještě k dynamice. Není to špatné, ale žádnou raketu neočekávejte. Je to přesně tak, jak je psáno na papíře. Adekvátní všem autům s takto psanou dynamikou.
Tam kde bych s corollou předjel 2 auta a uvažoval o kamionu, tady jsem se pro jistotu řadil hned za první, možná by to ještě bylo zkousnutelné i to druhé.
No a na okruhu, u ruzyně, kde je práce na silnici a omezená 80, jsem potkal corollu HB 2.0HSD. Pokusil jsem se o objektivní zrychlení, které je prý to nejdůležitější 80-120, lépe řečeno 80-140. Bylo to stejně adekvátní, jako psaná hodnota 0-100 za 10,5. Corolla se vzdalovala. Doufal jsem, že 60 kw elektro vpředu, 70 kw elektro vzadu a 99 kw spalovací motor dokáže alespoň trochu udržet tempo, ne-li být rychlejší, než 132 kw v corolle. Bohužel ani náznakem. Nevím, kde se energie ztrácí, ale těch krušných chvil s chybějícím výkonem jsem nezažil nikdy. A to ani s aurisem a prázdnou baterkou.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:15
Řeknu jen jednu větu a to nebyla prázdná baterka - výjezd z křižovatky u nás ve městě... :D :D vzpomeň :D
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:18
No právě, taky ve mne hrklo. Jako kdyby se rozjížděl někdo s manuálem a neuměl pustit spojku ze záběru.
Nebo ten pocit, když ti na nájezu na dálnici začíná ujíždět dodávka od Peugeotu.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:18
Určitě kecáš, tady je Outlander PHEV v diskuzi pětkrát denně, a podle všech jeho majitelů je to raketa raket s parádním odpichem.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:21
Tak jsme měli vadnej kus. To samozřejmě nemůžu vyloučit.
edit: Ale je pravda, že jsem se na tu raketu tešil.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:24
Sem vtipkoval.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:30
Já vím, to já taky. :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:58
Fakt se těšil, já chtěj zkoušet Tipo 1.6 Multijet, věděl si, že prej napráská v dynamice i Oktě RS TDI? Já taky ne... :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕt
| 9. 10. 2019 20:00
Jo, četl jsem Areseho. :D
Ale nemám na to názor.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je
| 9. 10. 2019 20:05
To je snad jasny, že 88kw jednašestka si vytře zadek se 140kw dvoulitrem. No a, že i 110kw TDI má o 2s rychleji stovku...
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosfér
| 9. 10. 2019 20:15
Tak to jsem nějak zasklil, až teď koukám, že to Tipo má jen 120koní.
To je tedy k smíchu. :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmo
| 9. 10. 2019 20:33
No... má no :D Pak musíš chápat, že já nechápal... :D :D
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕt
| 9. 10. 2019 20:13
Možná proto přišlo to zklamání, že to není to co jsem čekal. Jinak příjemné svezení to bylo. Asi jako v každém novém autě.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:56
Asi jinej gang :D Zase pokud Zetti přesedl z ASX s 1.6, pak mu tu raketu naprosto věřím ;) :D

Hele, ale AWD je tam hodně dobrý, když je tedy nabitá baterka ;)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:41
Pozrel som si po čase tabuľku v blogu a zistil som že Julka ide z 0-100 za 3,85 sec (keď som spočítal hodnoty 0-50 + 50-100 ) :-[]
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:57
Hm, to by ti napráskal každý hybrid..... až na Outlander PEHV :D :D Ale to se stejně nestalo :D
Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 13:44
Samotna atmosfera nebude problem, len tato konkretna leniva mrcha. Podobna Mazda 6 aj s automatom je o dost agilnejsia a absencia 4x4 je skor prospieva...

Mna najviac zaraza absurdna cena. Ako sa tu niekto stazoval na Hondu HRV, tak je v porovnani s Levorgom vlastne lacna. Jedine minus je absencia 4x4, ale to uz si musi zvazit kupec ci mu stoji za takto mizernu dynamiku
Avatar - Emel
Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 14:54
To, co vadilo už u Imprezy (kombinace "řidičsky" zaměřeného auta se slabým motorem za vysokou cenu), je holt aplikováno na další auto. Kdo si to má jako koupit?

Že to má kožené nevětrané sedačky už je pak asi detail.
Avatar - iudex
Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 15:34
Vidím, že JDM klub keď už nemá argumenty, tak aspoň palcuje. :D
Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 15:43
Bohužel... Je to ale tristní být fandou Subaru, to bez diskuze.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 16:13
Si cakal na to kym subaru s CVT dostane slaby motor tj 110 kw aby si dal ´´poslednu ranu´´ JDM fans ? To je trochu zufale... za toto vsetko moze len emisna hra EU nic ine, v USA by si musel byt ticho pretoze tam su vykony k dispozicii. V EU bude za chvilu po spalovakoch celkovo a budes to oplakavat aj ty, je to len otazka casu kedy vymiznu vykonne spalovacie motory, prve hlavy padaju u tych co tu najmenej predavaju a neoplati sa im investovat... to nema nic o tom, ze JDM alebo atmosfera stoji za ....

nezrovnavas ani rovnako vykonny motor 110 vs 125, ale na tom az tak nezalezi...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 17:06
Jen na okraj poznamenávám, že Levorg s tímto motorem má emise 196g, což odpovídá emisní pokutě 9595€... takže ani z pohledu emisí to není zajímavá motorizace.

A jsme zpátky u toho - šetřílek si to nekoupí, protože je to relativně drahé a užrané. Závodník si to taky nekoupí, protože to nejede. Běžný mainstreamový kupec to taky nekoupí, protože z jeho pohledu tam není protihodnota za cenu auta. Takže zbývají bohatí důchodci v horských oblastech, kteří využijou 4x4 a bezpečnostní systémy... a třeba věří na nadstandardní spolehlivost Subaru.

Když se mi něco líbí tak pochválím, když ne tak si zanadávám... padni komu padni, ne?
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 17:12
aj z toho je jasne, ze subaru to ma len ako dopredaj toho co zostane pre EU a asi sa stiahne, alebo minimalne obmedzi predaje pokial nepride HY alebo elektrika ... tento 2.0 vedia predavat v kazdom modeli a je jasne aj im, ze sa toho nepreda vela...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:40
Subaru môže v EU prežiť len ak to nejak upečie s Toyotou. Elektrické Subaru nebude mať oproti konkurenciu žiadnu výhodu. A nemyslím, že dokážu dostať na EU trh dosť PHEV.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 10. 10. 2019 08:34
Kolegyne uz ma phev XV objednano, myslim ze rikala ze prvni auta nekdy v lednu. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 10. 10. 2019 13:17
Ešte som ho nevidel v cenníku ani v Nemecku. Auto nemusí byť zlé, ale batérie sú pod kufrom a zadné sedačky sa nedajú sklopiť do roviny čo je dosť veľké obmedzenie.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 17:18
PS: až nedávno jsem teda zjistil, že se ta pokuta nějak koriguje podle hmotnosti, těch 9595€ jsem nastřelil podle vzorečku "95€ za 1g nad 95g"... ale řádově to tak asi +- bude.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 10. 10. 2019 14:45
lamal: tak nejak cítim, že tá Tvoja obhajoba slabého Japonca je aj tak len nostalgia a súčasne trochu pokrytectvo, aby si nestratil tvár ako bývalý JDM fanúšik. Pretože ťažko sa verí táto obhajoba slabučkého pomalého ťažkého auta od niekoho, kto si sám kúpil 200k malý hotheč, teda je zrejmé, že sám má priority na presne opačnom spektre ako stojí Legacy. ;-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 10. 10. 2019 17:01
preco pokrytecke ? v kazdom jednom prispevku som napisal, ze to je slabe a za tie prachy blbost... nepacil sa mi iba tvoj zbytocny flame pre JDM fanusikov, alebo turbo vs atmosfera atd... subaru ma svoje dovody a holt pojde asi chytro preč z EU to je jediny dovod toho co je predmetom testu... (ja by som si za tie prachy nikdy nekupil auto tohto formatu s CVT a vykonom 150k ani keby je z turba tj 1.4 v dnesnej dobe, alebo diesel atd)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 18:25
"Kdo si to má jako koupit?" - ten kdo dosud - skoro nikdo. Já se teda Subaru moc nedivím. Pokud auto nikdo nekupoval ani s fajn motorem, těžko po nich chtít, aby motor upravovali pro nesmyslné evropské výmysly.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:17
Tak předchozí verzi jsem měl někde na seznamu aut, které "by za příznivých okolností šly"... nebýt CVT, šel bych to i projet.
Re: Re: Re: Atmosféra je mŕtva
| 10. 10. 2019 11:09
Prave, ze to fajn motor nemalo. Teda zabijala ho CVT. S manualom a nizsiou cenou by to malo potencial.
Re: Atmosféra je mŕtva
| 9. 10. 2019 19:17
Ale no tak. Když někdo dá do 1,6 tuny těžkého auta s variátorovou převodovkou a pohonem všech čtyř kol pomocí třecí spojky atmosferický dvoulitr a ono to nejede, není to až tak problém toho motoru. Oturbený tříválec by na tom nebyl o moc líp. Proč tam Subaru nedalo alespoň 2,5 litr z Outbacku?
Cele zle...
| 9. 10. 2019 13:35
Ten motor je doslova tragedia. Ved kombik strednej (ci nizsej strednej?) triedy so 110kW benzinom obvykle zvladne stovku za ~10 sekund. Spotreba takisto neoslni, pritom s atmosferou sa da jazdit aj za ovela menej. V com je teda problem? Zeby ten lineartronic, alebo awd? Alebo je to jednoducho tak, ze Subaru atmosfery robit nevie?
Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 14:06
To je teda záhada, co? :-) Je to jednoduché, je to prostě tím, že je to 4x4 a navíc automat. Stačí se podívat na parametry starších generací Legacy/Outback a porovnat zrychlení u manuálu a automatu. Stejně tak, pokud by to byla pouze předo nebo zadokolka, tak ten čas bude o něco lepší, ale to by už nebylo Subaru, protože to není o rovinkovém sprintování, ale o velmi zábavné jízdě za každého počasí a čím klikatější cesta, tím lépe, kdo má Subaru, ten to zná ;-) Nicméně již před časem jsem psal, když se na tu 1.6 hromadně plivalo, jaký je to chcípák, že ta oturbená 1.6 je lepší a dostatečná motorizace pro Levorga, než atmo 110kW a že na oturbený dvoulitr díky EU tady můžeme zapomenout. No a ta nyní připravila Levorga i o tu povedenou 1.6, takže z původního Levorga zbylo jen předražené torzo a Evropa tak přišla o kus dalšího povedeného auta.
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 15:42
Suabaráci se tu plácají po zádech a palečkují jak je dynamicky podrůměrný Levorg úžasná věc, jen se na to musí jít jinak.

Ne, současné motory Subaru jsou ostudou značky, neudělala je EU, ani jim neřekla, ať je dělají podprůměrné. Subaru to tak prostě chce. Je skvělé číst, že Subaru nezapomělo dělat podvozky, jen k nim nemají motory. To je ostuda a dehonestace značky. Mazda může, Honda taky, umí to i vysmívaná Škoda...Subaru na to zcela rezignovalo. :no:
Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 16:57
Schválne, koľko vozov Subaru si kúpil nových, keď sa ešte dali kúpiť s poctivým motorom? Ja som jedno mal a mrzí ma kde to skončilo. Ale BY kupcovia by jej v EU aj tak predaje nezachránili a tých reálnych stratili pomerne málo. Subaru bolo v EU vždy minoritné, aj medzi chlapmi sú taký čo tú značku nepoznajú. Väčšina predajov boli civilnejšie verzie a posledne roky s 9:1 s automatom. Pri stále drahších homologizáciách sa rozhodli ponúkať to čo kupuje skupina reálnych kupcov. Okrem toho ich predaje v EU sú len 3% globálnych predajov. Ak to s emisiami neuhrajú nejak s Toyotou, tak v EU skončia. Taká Mazda tu predáva skoro 20% svojej produkcie a EU trh je pre nich dôležitý. A pre Hondu je situácia rozdielna v tom, že továreň Subaru ide naplno, ale ďalšiu by asi nenaplnili. Honda má výrobné kapacity, pre prípad, že sa im znova podarí osloviť Európskeho zákazníka.
Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 17:40
Kdysi jsem měl Outbacka 2,5 druhé generace. Super auto, jen nemělo světla, jen halogeny, tak jsem ho vyměnil na stavby za Allroad I.
To co se teď u Subaru děje je k pláči.
Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:19
Vysmivana skoda umi leda tak prd. Do 2l nemaju jeden normalny spolahlivy motor. A 2l s vybavou uz su drahe ako svina. Dynamika je naprd ked to chcipa na krizovatke alebo to stoji v servise. Nova Octa RS uz bude stat asi ako 3er ked pozeram co chcu za tu obludu Kodiaq RS.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:33
:D :D tak ses tu vyblil.
Faktem je, že ani tak velká firma jako je Škoda neumí udělat konfigurátor na úrovni lepší, než nějaký ajťák v garáži. Nevím jak dlouho už mají ten nový, ale je to neskutečná ostuda.
Nicméně pořád umí i ta vysmívaná škoda to, co neumí spousta konkurence. Jestli se divíš tomu, že v tržním prostředí prodává za tolik, za kolik může, tak jsi asi spadl z marsu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:57
Vsetko to co skoda umi a neumi zavisi od VW. Skoda bude robit to co VW prikaze. Ci myslis ze presun vyroby do Turecka si zvolila sama Skoda? To urcite. Este nedavno sa tu hovorilo ze Passat sa bude robit v CR a hla. V CR uz nebude ani Superb. Skoda musi drzat h.ubu a krok, lebo inak by tato znacka bola uz len v pohrebisku dejin.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 19:09
Objevils ameriku - škoda patří volkswagenu. Sice nějak nechápu, co tím chceš říct, ale nevadí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 04:46
Nevím, že by něco chcípalo na křižovatce, ale vím, že si u nioch vyberu motor s rozumnou převodovkou. U Subaru bohužel ne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 09:23
U těchto motorů totiž existuje riziko, že kvůli 180 A alternátoru, případně kompresoru klimatizace, ztratí při rozjezdu část točivého momentu, uvádí web kfz-rueckrufe.de. To by v nejhorším případě mohlo vést kromě škubání dokonce i k zhasnutí motoru, dodává web Svolávačky.cz. „
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 09:07
Neodbíhejme od tématu. Octa AWD bude mít možná v limitních situacích o něco horší chování podvozku, ale vyberu si motor. Celkově mi neudělá o nic horší službu, jen jednoduše pojede s důstojnou dynamikou.

Mimochodem na mezka z roku 2003 vzpomínám velmi rád. Motor 2,5 jel krásně, za 8 litrů, podvozek na pružinách komfortní a pevný zároveň. Sedačky nebyly z nejlepších, ale pořád fajn. Kdyby to tenkrát mělo xenony a tempomat, tak bych za Allroad neměnil a uskutečnil s ním výpravu na sever.

Auto dodnes jezdí, prodal jsem ho známému a má jednoduše chování mezka...dře a jen za spotřebák.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 14:11
Ona tá chvála podvozku Levorgu nieje až taká opodstatnená (aspoň toho predface). Levorg dokázal krásne fungovať nezaťažený na istom druhu nerovností. Väčšie prepruženia nezvládal a chodil na dorazy. Oni ho tiež každým rokom prelaďovali a teraz s dvojlitrom ešte zmäkčili.
Váha šla dole, ale nosnosť pre istotu neuvádzajú. Nosnosť predface bola na kombi zúfalá.
Aj tak je to jedno, keď nemá motor
Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:42
Tak ak si to kupoval ako nové, tak si jeden z mála v tejto diskusii. Z môjho pohľadu je to tiež krok zlým smerom. Ale žil som so Subaru ešte pred pár rokmi a viem kde sa uberali predaje ešte v rokoch keď bola k dispozícii aj manuálna prevodovka. Predaje Subaru v EU boli vždy nízke a zákazníci si zvolili ktoré pohony preferujú. Ja som bol v tej menšine. Dnes sa síce už nikam neponáhľam, so Subaru som bol spokojný a Outback 2,5 by mi dynamicky stačil, ale s CVT a spojkou, kde bol pred tým diferenciál už to auto nemá pre mňa také čaro.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 21:22
Subaru bola v Európe dlhodobo taká okrajová značka.
Potom začali predávať autá s dízlami a predaje vystrelili o tisícky percent.
Skončil dízel, skončilo Subaru. Tých zopár kupcov to nevytrhne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 05:01
Ďalší dieslovi fanatik, čo verí svojím predstavám. Subaru predstavilo diesel na jar 2008 v tom roku sa do predaja dostal až ku koncu v jedinom modely. Ďalšie(Forester a XV) nasledovali v rokoch 2009 a 2010 ale tam predaje len klesali a v 2013 sa viac menej ustálili na súčasných hodnotách a to malo ešte v ponuke diesel aj manuálne prevodovky.
http://carsalesbase.com/…les-data/subaru/
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 04:46
NN, ojetinu. Nebylo to nové.
Avatar - _beta
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 21:31
... že na oturbený dvoulitr díky EU tady můžeme zapomenout.

???

Že Subaru nie je schopné (alebo nechce) vyrobiť oturbený dvojliter ktorý sa dá predávať v Európe nie je chyba EU.
Alfa, BMW, Hyundai, Mercedes, Volvo, VW to dokážu, tak kde je chyba?
Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 05:17
Je to chyba BY kupcov v EU. Mali silné motory, ale nemali naftu. Potom už mali aj naftu, ale predaje stále klesali. Pri súčasných drahých homologizáciách nebudú v EU predávať motor, ktorý sa bude kupovať len v diskusiách. A reálne predaje sa od 2013 prakticky nezmenili. Nezmenil na tom nič výpadok nafty, ani manuálov.
http://carsalesbase.com/…les-data/subaru/
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 12:43
Kolegovia mali dokopy 6ks Subaru.
Všetko kupované ako nové.
Ak počítam aj ich manželky, tak je to 8ks.
Zhodou okolností sú to takí, čo spotreby veľmi neriešia, mali aj dízlové Legacy + Outback .

Legacy D vymenené za 1,6t Levorg a manželka vymenené XV za 1,6 Impreza .
Ten s Outbackom D sa nejako nevie rozhodnúť, ale asi zoberie tú 2.5.
Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 13:36
Ja som mal Subaru dlho viem kam sa uberalo. Väčšina ľudí proste volila ľudové motorizácie a automat. Ak niekto nerieši spotrebu a tak ten 2,5 bude dobrá náhrada nafty. Ja som mal Imprezu s manuálom a tam náhrada nie je. Zostal len automat a 4x4 so spojkou a nevypínateľné ESP. Proste presúvadlo, ale to bola väčšina predaných aj pred tým.
Avatar - Dany
Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 13:55
O tom "čím klikatější" by sa dalo polemizovať. On Levorg s dostatočnou motorizáciou 1,6 vo verzii Sport mal v papieroch napísaných 1680 kg prevádzkovej hmotnosti. Tá váha sa v zákrutách obabrať nedá a nepomôže tomu ani ťažisko o pár centimetrov nižšie.
Ďalej tá "povedená" 1,6 bola degradovaná prevodovkou a tiež celkom žrala. A ako píšeš, Levorg o túto "povedenou" 1,6 prišiel
Avatar - mariov8
Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 14:10
Tragédia menom CVT + vyššie jazdné odpory trvalej 4x4 + relatívne malý nepreplňovaný motor s nízkým točivým momentom (hlavne dole a uprostred kde sa motor normálne používa) + vysoká hmotnosť = mdlá dynamika a relatívne vysoká spotřeba. Toto potrebuje, keď už atmosféru tak tých 2,5L a keď už automat, tak poctivý meničový.
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 16:22
Myslel som ze Subaru uz priviedlo lineartronic do takeho stavu, ze nezvysi spotrebu viac ako bezny premosteny menicovy automat. Ze jediny otravny sprievodny jav variatora je uz iba "vysavacovy" zvuk.

Vaha samotna (dakych ~1550kg) mi nepripada az tak vyrazne viac ako u inych podobnych aut. A pokial ide pohon, s medzinapravovou spojkou sa ani nejedna o trvalu 4x4 (aj ked sa subaristi na hlavu postavia)...
Avatar - mariov8
Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 21:45
Aha, no, zo spojkou to fakt nieje trvalá 4x4.

Len odpory všetkých točiacich sa hriadelí a ložisiek zostávajú...
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:24
CVT by mi napriklad v takom ASX s 2 litrom nevadilo.. a na pohodlnu jazdu alebo v terene uz vobec ... ale na sportovo sa tvariaci kombik sa asi fakt nehodi...

levorg pritom je prakticky .. a ani nevyzera zle... a zase neverim ze je to len o cene lebo solventnych zakaznikov v eu je fakt dost... navyse ked uspech ma forester aj XV za podobnu cenu tak preco zrazu uz levorg vobec nefrci.... cele je to divne ... aj ked uprimne.. mat tie prachy tak tiez pojdem radsej do XV to je pravda...

PS: inak vie niekto na co to ma az 255tky siroke pneu ked aj moje 90 konove auto je voci tomuto levorgu dynamikou o level inde .. jedine asi na paradu .. iny dovod tu nevidim 8-s .. navyse na tak sirokych pneu to fakt ani nemoze byt zive s takouto nepreplnanou priskrtenou atmo....... pride mi ze cele auto je nejak zle uchopene a nelogicky... a za nelogicku cenu... od pneu cez motor az po cenu...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 20:31
Nazdar Topperku ;) Dnes jsem si osahal ty palubky v ASX před fl a po fl a ..... chvíle napětí, je to stejný ! :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 20:58
nove ASX je uz inde... coskoro pride test tohto etalonu verim.. a potom sa vsetci dozvieme pravdu :-[]
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 21:02
No... skoda ze sem nejdou přidávat fotky, aby si mi věřil :D Fakt jsem si kvuli tobě "olízal plasty" :D A stejny... :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 21:08
opat nejedle? skoda :-[]
Avatar - mariov8
Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 16:19
Tak těm palcům dolu opravdu nerozumím, je to jasné jako facka:

Stará 1,6 Turbo byla tak na úrovni atmosféry 2,2-2,3L, v nejvíce používaných otáčkách byla i na úrovni motoru 2,5L, tohle má jenom 2,0L.

V dobách, kdy bylo s motorem 2,0 "svezení", mělo auto střední třídy cca 4,5m a vážilo cca 1,2 až 1,3t. Tohle má 4,7m a s výbavou to na váze ukáže určitě přes 1,6t.

K tomu:
4x4, trvalá (jestli se nepletu) = technicky nejlepší řešení, ale za cenu vyšších jízdních odporů => požadavek na točivý moment (tenhle motor a převodovka nemá)
CVT = příklad převodovky, která má s točivým momentem a i jeho přenosem docela problém
1,6t těžké auto = adept na turbodiesel, nebo alespoň turbobenzín
A 16V atmosféra = která z objemu 2,0L na klidně 2,0t těžké auto holt dnes už nestačí...
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 16:24
Palce su jasne, subaristi sa zhrkli ako supy na zdechlinu! :-)

Inak ziadne Subaru s automatom nie je trvala 4kolka. Namiesto medzinapravoveho diferencialu tam ma uz len daku spojku. A prave preto to uz pre mna nie je "to prave" Subaru...
Avatar - lamal
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 16:27
jasne ako facka je to, ze miestna klientela si len chcela kopnut do JDM pretoze konecne nasla dovod v EU potapajucom sa Subaru... to neznamena, ze nemaju pravdu v tom, ze to je moc drahe a dynamicky mizerne auto, da sa to ocakavat podla pouzitej techniky... skoda pre EU, ze sa pripravila o lepsie auta, nakoniec tu zostane len koncern a bezni uzivatelia budu jasat ...dovtedy kym nevystupia zo svojej priemernosti

sa to priblizi komunizmu, nic lepsie zo zapadu tu nebude len ´´par´´ domacich veci stojacich na jednej modularnej platforme... a na zapade, tam za mlákou budu zase tie verzie a auta s vykonom aj super technikou o ktorych budu v EU len snivat...
Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 17:47
EU se možná připravila o lepší auta resp. lepší motorizace v Levorgu, ale především Subaru připravilo Levorg o koule převodovkou CVT. Podle zahraničních recenzí povinné CVT zabíjí jakýkoliv motor v Levorgu, dokonce i dvoulitrové turbo označují recenzenti jako ospalé a otupené a jízdu s takovým papírovým "dělem" se 197kW jako nesportovní a velmi odtažitou.
https://www.drive.com.au/…-20160914-grftir
https://www.caradvice.com.au/…-0gt-comparison/
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 20:32
s tym 100% suhlasim, preto som aj pisal, ze by som si auto so 150k atmosferou a CVT nikdy nekupil a uz vobec nie kombik so 4x4.... platilo to aj pre 1.6t v levorgu, ved to bola dost slabota na ten objem a turbo... ako stacilo to tiez tak s prizurenymi ocami vzhladom na spotrebu a cenu... cvt je hnus, jedine kde mi nevadila bol hybrid tam kvoli elektrike sa to hybe trochu lepsie aj celkovo funguje
Re: Re: Cele zle...
| 9. 10. 2019 18:13
V 2006 mal v Subaru atmosferický dvojliter 118kW a stovku dával za 8,4 papierovo a 8,6 nameraná v aute čo malo 1430kg a 4x4. V 2007 sa začala predávať nová Impreza plniaca normy euro 5 motor mal výkon 110kW a papierové aj reálne zrýchlenia o sekundu horšie. Prevodovka bola rovnaká a hmotnosť +/- 20kg. CVT prevodovka tomu určite nepomohla, ale myslím, že veľa padlo na vrub škrtenia emisnými normami. Veď BRZ je o 20 kg ľahšie ako Impreza 2006, má o 40 koní viac a zrýchlenie sa zlepšilo len o 0,8s.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Cele zle...
| 10. 10. 2019 21:47
BRZ zrychluje 100-200kmh o ´´triedu´´ lepsie ako to s cim ho prirovnavas... nezabudaj, ze vykon tam stale je a dobre zladnuty, takze BRZ je omnoho rychlejsie aj zrychlenim, zrovna v discipline 0-100 sa kazda tociva atmosfera nepredava idealne, az od 80kmh hore je to v plnom prude... tie zrovnania dost bagatelizujes
Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 11. 10. 2019 08:01
No v tej hmotnosti mi ušla 0, BRZ je o 200kg ľahšie. A to je pri rýchlosti do 100 obrovský rozdiel, to zrýchlenie mal zvládnuť aj rovnakým výkonom ako Impreza 2006. Tá už od 150 až tak dobre nešla(výkon chýbal), ale motor nemal hluchý stred. Ten motor bol podštvorcoví a červené pole začínalo vyššie ako v BRZ, ale maximum momentu(síce len 186Nm) mal už 3200 otáčkach a slušne išiel medzi 3800 a 6800. Nemal tam prepad výkonu, gradoval lineárne. Zvládali to pred 13 rokmi s MPI. Motor v BRZ sa prebúdza až niekde okolo 5000 a nevyplatí sa padnúť pod tie otáčky. Môj názor je, že za rozdielnym a charakterom a prepadom výkonu v strednom pasme je hlavne prispôsobenie sa emisným normám.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Cele zle...
| 11. 10. 2019 14:03
s tym suhlasim, len tvrdim ze BRZ zrychluje omnoho lepsie a tych 200k tam je aj ked nad 5tis ot... na to mas prevodovku,,, najviac trpi rychlost 0-80 od roztocenej 2ky od 5tis ot je uz vsetko v poriadku a zrychluje ako auto s 200k a nie ako impreza kt mala menej vykonu

pozri si video na 2ke od 80kmh to uz ide ok... aj na 4ke do 180kmh to zrychluje stale pomerne vyrazne, to by si na impreze o kt sa bavime nemohol docielit
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - KANKUNEN
Trojkombinace
| 9. 10. 2019 15:43
4x4, špatný motor, špatná převodovka. Je to pomalejší než dodávka. Obhajovat toto auto vyžaduje mít hodně zaslepené oči. A že by dobré jezdilo z pořádným motorem je úplně jedno. Mínusáři ani nemají odvahu něco napsat.
Avatar - lamal
Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 16:17
dal som ti mínus a pisem... ako zakladny motor je to OK, nie je to OK za tu cenu a nie je to OK ani pre niekoho kto potrebuje aspon priemernu dynamiku na dnesne pomery... preco to generalizujes ako ze by to malo byt auto pre vsetkych ? je to auto pre velmi uzku skupinu a tomu odpovedaju aj predaje az kym uplne nespadnu a subaru to zabali v EU... keby si rozmyslal trochu do predu, tak ani nemusis pisat tvoj prispevok
Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 16:26
Keby to bol len zakladny motor, tak je to v poriadku. Problem je, ze je to jediny motor...
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 16:34
spomenul som to... ´´nie je to OK za tu cenu a nie je to OK ani pre niekoho kto potrebuje aspon priemernu dynamiku na dnesne pomery´´ tj pre tych co by potrebovali silnejsi motor, jasne ze je to na bačkoru s tym uplne suhlasim... nie je to kazdopadne vina ´´atmosfery´´ ani JDM, ale situacie s emisiami a predajmi v EU, iudex tak nadhodil uplne zbytocny flame
Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 17:44
Je to neomluvitelné, ani limity EU ani ničím jiným. Bez pardonu.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 18:12
zalezi na uhle pohladu, pozri si predaje v USA a v EU, nie je neomluvitelne, ze sa im neoplati vyvyjat silnejsie motory pre emisny system v EU... inak suhlasim, je to spatna ponuka za tie prachy
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 19:25
Silnejsi motor nepotrebuje skoro nikto, inak by ho nepredavali a predavali by silnejsi :-) Nehovorim, ze nikto, ale skoro nikto.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:21
inak tie 255tky pneu dynamike tiez neprospievaju... k comu tak siroke valce ked dynamiku to ma na urovni priemerneho maleho auta do mesta .... ved tu aj 225tky budu uz moc .... navyse by s nimi bola aj spotreba lepsia a hadam aj ta dynamika... akoze keby to malo 200kw nepoviem nic... ale takto? to ako keby si na 50kw feldu nahodil 205tky 16tky a potom sa budes divit ze proc to auto zrazu nejede ... za mna cele auto je nejak divne "poskladane" .. tu asi nie len motor je jediny zadrhel .. vidim tu viac rozporuplnych kombinacii ....
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:34
255 by skutečně byl nesmysl. Proto mají 225. Nemůžeš místním všechno sežrat. To tě taková pitomost netrkne?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:36
ano je to divne.. prave preto to spominam... v tabulke mas 255tky... takze dalsia chyba... inak tu by za mna bohate stacili aj nejake 205tky vzhladom na dynamiku a rozmery tohto kombika ...
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:41
225 je adekvátní šířka vzhledem k 18".
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:53
ale aj 205tky 18tky su... a vzhladom k priemernej dynamike by autu len prospeli uzsie pneu ... a aj povedzme 215 tu musi uz byt az az...
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinac
| 9. 10. 2019 21:35
Existuju aj 195 na R20 :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkomb
| 9. 10. 2019 21:42
ano scenic take obuva... jeden nam tu aj parkuje ... ale nepaci sa mi to... disproporcne kolesa .. ten pomer sirky k priemeru kolesa je des.... nieco na podobnom principe ako aj na bawe i3 elektroaute .. kde mas tiez take velke a pomerne uzke kolecka ... jak z dostavnika ... akoze na scenicu by sa mi daleko viac proporcne pacili 17tky 205tky povedzme
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Troj
| 9. 10. 2019 21:48
Co ja viem, ja na to pozeram z boku. Treba pri zastaveni davat kolesa rovno, aby ludia velmi nepozerali :-D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 9. 10. 2019 22:00
pockaj ta prejde sranda pri kupe takychto nestandardnych pneu ... ale nebolo by to fr auto keby nemalo zase nieco do.ebane.. klasika ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 10. 10. 2019 07:59
Prečo by ťa mala prejsť sranda bla bla. Cena zimných pneu je len kvapka v mori celkovej prevádzky automobilu, takže daj nejaký ďalší nezmyselný argument ;-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 10. 10. 2019 10:55
Zatial su ceny pneumatik v pohode. Len mam obavu do buducnosti. Ale dovtedy nedozije ani auto.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 10. 10. 2019 21:49
XXC silnejsi motor nepotrebuje skoro nikto, ale chce ho... tiez chces a mas veci v zivote, ktore nepotrebujes, co k tomu viac dodat ?
Avatar - 3_diamanty
Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 17:50
v eu aj taka 2 miestna mazda MX-5 predava rocne 15 krat viac aut ako levorg.. co vravi samo za seba... levorg je za mna napremarnenejsia sanca v historii novodobeho automobilizmu... nepredajnejsi kombik ako levorg osobne dodnes nepoznam a to auta sledujem uz skoro 30 rokov ... to hadam aj nejaky ten supersport ( od lamba alebo audiny ) uz toho preda viac rocne v eu ako levorg ... proste toto auto u subaru legendou asi tak skoro ( alebo skor nikdy ) nebude.. na rozdiel povedzme od XV alebo foresteru ktore su ozaj podarene kusky :'-(

PS: vedla levorgu je aj ssangyong korando razom europsky bestseller :-[] 8-s
Avatar - xxc
Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 19:19
ono by sa to predavalo, len je to drahe :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 19:45
asi dnes uz aj subaristi za podobnu cenu radsej volia XV alebo forestera ... subaru nikdy neboli lacne to je pravda ale az tak slabe cisla levorgu su mi aj tak zahadou.... poznam fakt nezmyselnejsie kusky a aj drahsie ako levorg a predavaju toho v eu 10 krat viac... cele je to divne s tym levorgom... pritom za mna je to aj celkom pekny kombik ...
Avatar - speedfred
Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 19:51
Neviem aké má predaje, ale asi to všetko zabíja technika. Pritom tak pekné auto.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:01
a isofix vpredu urcite nema, ani som to nepozeral
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:02
ved to ze ono je to aj pekny kombik.... sedelo by mi tu nejake 1,5tsi :-[]
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:41
Minimálne 3.0T, ale bez isofixu NEBRAŤ!!!!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:49
Načo 3.0T, stačí nějaká 1.4 atmo, to je ideal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 10. 10. 2019 08:02
Dnes som sa v jednej poctivej atmosfére zviezol, 1,4 16v f poloaute EU 5. Pri pokuse o pridanie plynu sa dvíhala v kabíne hlučnosť, ale na ručičke rýchlosti sa to nejako neprejavilo :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 10. 10. 2019 08:10
Myslím, že jsem tím jednou jel taky v jeho španělské sestře. Tak to vidíš, je to jako když někdo vzpomíná s láskou na komunismus, ale stačí jeden den v něm a už jsi vyléčený :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:50
4.0 V8 a 3 isofixy to by bol ideal ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:53
To je Barika ideál, 400hp V8 na jízdu po Praze, ale v LPG, aby to moc nežralo :D Dnes jsem stačil po Praze o 100kw silnějšímu autu... :D Asi dělám něco špatně :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 20:57
mozno len si mal zelenu a on vedla mal uz v dialke cervenu tak ... :D .. ale to bol for :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 21:04
Jeli jsme spolu, jasny ze na semaforu kdyz ma volno tak mi naloží, ale v Praze neni kam ujet :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 21:19
zase nie kazdy potrebuje inym nakladat aj ked na to ma priestor... alebo mozno len rekuperoval :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 21:22
nechapeš.... neni prostor, v Praze se rychleji jet neda, když je provoz :)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 21:26
tak potom smola co uz.. vtedy nepomoze ani 1000 koni to je fakt
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 10. 10. 2019 08:03
Jj, máme to tu v Ba rovnaké. Kto viac šlape na plyn, bude skôr v kolóne :-[]
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trojkombinace
| 9. 10. 2019 21:44
Nie, ja som na slabe auta :-) Ja som dnes aj so 110 kw obehol vsetko, aj v zatacke, dokonca som objavil jedno miesto medzi krizovatkami, kde mozem celkom legalne obiehat. Mozno keby to malo inu prevodovku, alebo keby to malo manual a tocit, ten motor by aj stacil.
Motor
| 9. 10. 2019 17:03
110 Kw a 2l atmo som mal v roku 1997 v mojej Primere GT vtedy to bolo ine kafe a tiez dala stovku za 8.5 s nie 11.7s.ako lenivy Vorg. Dnes sa pise rok 2019 a dat za tohoto Levorga 800 000 koruniek to budu hodne biedne predaje :no:
Avatar - 3_diamanty
Re: Motor
| 9. 10. 2019 18:10
slovo biedne predaje je este velmi jemne a milosrdne pomenovanie.... pravda je taka ze skoro ani nenajdes v eu auto ktore by toho predavalo menej ako levorg ... ( ani ma ziadne fakt nenapada ) .. este aj tie supersporty su ziadanejsie.. aj sedany... aj minivozy... aj 5m dlhe limuziny.... vlastne vsetci su predajne inde ako levorg ....

ale inak by ma zaujimalo ci problem je ozaj len v cene auta alebo ma to auto aj nejake ine muchy ked ho zakaznici v eu v podstate uplne ignoruju ( a to pritom forester nie je lacnejsi ani XV ) ....
Re: Motor
| 9. 10. 2019 19:18
Primera nevážila 1,6 tuny, neměla variátorovou převodovku, neměla pohon 4x4, neměla výšku 1,6 metru. Proto dvoulitr bohatě stačil na dynamickou jízdu.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Motor
| 9. 10. 2019 21:36
na tu dobu lahka primera slusne sla dokonca uz aj s 1.8-ckou 84kw .. aj to jej zr 11s je dodnes lepsie ako tento 110 kw levorg v dvojlitri ... kdeze tie zlate casy uz su
Re: Re: Re: Motor
| 10. 10. 2019 17:16
Tyhle časy už nepřijdou. Na druhou stranu, tu Primeru GT si běžné občan ČR nebo SR nemohl dovolit.
Re: Re: Motor
| 10. 10. 2019 08:04
Asi tak, s fyzikou nevys€rieš
Avatar - 3_diamanty
nosnost 0?
| 9. 10. 2019 17:42
to je co za tabulku? opat klasika.. bez nejakej tej chyby to tu proste nejde ... :'-(
Avatar - _Karel_
Subaru
| 9. 10. 2019 20:40
Tak jsem koukl na stránky Subaru, a evidentně si je i české zastoupení vědomé mizerné dynamiky. Na stránce Levorgu mají slogan: " VÝKON VYSTUPUJÍCÍ Z ŠEDI DAVU ".

Posmívat se nechci, stupidní slogany má kdekdo. Tenhle se ale fakt povedl.
Avatar - 3_diamanty
Re: Subaru
| 9. 10. 2019 20:47
mozno narazaju na vykon v terene... alebo v nejakej inej sfere :D ... kazdopadne subaru na eu trh dnes uz zvysoka vieme co.. aj honda ... ich cisla robi hlavne severna amerika ( napr nove velke SUV subaru ascent uz v eu ani nemame vobec a pritom jedno paradne auto ) ... o to je to ale pre europanov uz smutnejsie ze cim dalej tym viac automobilek nas uz obchadza pripadne k nam sem do eu posiela uz len nejake tie nepredajne "omrvinky" ... z niekdajsieho raja automobilizmu sa nam tu stava pomaly ale isto uz docela nezaujimavy a minoritny trh ak to vezmes globalne....
Avatar - Ozzman
Re: Subaru
| 9. 10. 2019 20:49
To je skoro stejně tak dobrý jako Hyundai s nápisem "Hyundai nezastavíš", které selhaly brzdy :D
Avatar - speedfred
Re: Re: Subaru
| 9. 10. 2019 22:04
Známy mal ten napis na Hyundaii a niekto mu tam dopísal “ani nerozjedeš”
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Subaru
| 9. 10. 2019 22:08
:-[] To chceš :D
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Subaru
| 9. 10. 2019 22:44
Taky dobré. Já takhle viděl typka se santa fe, jak s tímto nápisem na autě nadobrzdil za stojící kolonou a 5 jich sroloval
Avatar - _beta
hmm
| 9. 10. 2019 21:18
Kolega má ešte minuloročný s 1,6t, ten aspoň trochu ide.
Tomuto utečie aj trojvalcová Fábia ...
Avatar - 3_diamanty
Re: hmm
| 9. 10. 2019 21:25
to 125kw turbo mi prislo prave take idealne k tomuto autu ... skoda tohto motora... lebo za mna prave s nim bol levorg levorgom a kusok aj taky sportovy a charizmaticky a aj na pohlad dravy ( to nasavanie na kapote ) ... uz tento levorg s 2.0 atmo je akoby uz len taky pokus z nudze o zachranu modelu pre europana... ale ako vidime nemoze to uz fungovat.. tie predajne cisla su razom na bode mrazu .... levorg tym padom uz v podstate skoncil ... bude z neho kusovka .. a o par rokov zmizne z eu uz asi uplne
Avatar - xxc
Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 21:40
kto vie rozlisit 110 a 125 kw? rozdiely budu male
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 21:48
akrat ze tam bolo turbo 125kw a tu mas teraz len atmo 110kw.. a to je uz fakt rozdiel ;-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 21:50
vykon ako vykon, oba motory by isli na maximum
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 21:56
ta dynamika predosleho turba bola daleko lepsia... skoda toho motora.. prave s nim mi levorg daval zmysel ... teraz je to uz taky nemastny neslany az lezerny kombik
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 22:02
Kdyby neměl CVT tak by dával byl smysl... ale on bohužel to CVT měl...
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 22:08
je jasne ze ak pride zakaznik o kombik za 900 litrov tak dnes uz asi caka nieco uplne ine ako tuto klido pido ponorku 8-s .. ako ono aj ta 4kolka je fajn to beriem.. ale zase bez nejakej vyslovene zvysenej svetlosti ( navyse levorg ma aj velke previsy kasne ) je tiez vyuzitelna len ciastocne .. uz zvyseny vacsi outback tu ma fakt daleko vacsie moznosti aj v tomto 4x4 smere... a pritom je vlastne len o chlp drahsi od tohto levorgu.. sranda ... momentalne je levorg uz fakt asi len ako zberatelsky kus zaujimavy ... ved mozno o 30 rokov este bude vzacny .. bez srandy :yes:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
| 9. 10. 2019 23:48
Souhlasim, ze ze suba snad jen outback, nebo ten uplne zskladni forester 2.0i v manualu. Jestli se da vubec jeste koupit. Ale i tak je to spis pro fandy znacky. A tech tolik neni. V zivote bych si nemyslel, ze mi nekdy bude davat schade vetsi smysl, nez subaru, ale takovej sup scout poslouzi urcite lip, nez ten outback. S octa scout o vesmir lip, nez levorg
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
| 10. 10. 2019 05:59
Zakaznik necaka nic od motora, mozno tu na fore ludia akoze cakaju, ale realni zakaznici chodia pomaly a necakaju nic. Mozno nizsiu spotrebu. Ale zase, ked sa to skoro nepredava, tak ani po Levorgu az tak netuzia :-) Uz ked ma dat 37 000 za Levorg, asi priplati 7000 za zvyseny Outback s myslim vacsim motorom.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: hmm
| 10. 10. 2019 17:09
Rozdíl mezi turbem a slabší atmosférou, ještě s CVT, poznáš spolehlivě.
smutné
| 9. 10. 2019 21:57
levorg se mi libí ze všech stran, zároveň se považuju za fandu Subaru. bohužel, i kdybych chtel sebevíc, fakt nevím , co bych si u nich vybral. argumenty, že výkon skoro nikdo nepotrebuje jsou blbost. proč si kupovat auto, který nejede, když za ty prachy muže človek mít auto, který jede. 4kolka už je taky jen pres spojku, zbývá už jen ta aura značky, ale za tu už se dnes platit nikomu nechce, když už ani není ničím opodstatnená. takže bohužel, možná v duchodu. což bude v mojem prípade za takových 35 až 40 let, ale to už budeme jezdit potrubní poštou.
Avatar - 3_diamanty
Re: smutné
| 9. 10. 2019 22:04
pockaj.... to uz budeme mat zdielane kapsle... sklenene a na baterky.. to nam bude hej :-[] .. co tam po nejakom bawe alebo subaru ... svet aut sa este hodne zmeni :-[] :-(
Zasloužených 3.6 hvězdy
| 9. 10. 2019 23:28
Not great, not terrible. :-)
Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 08:03
...ktere si Fabia TSI natre na chleba.

Rad bych videl toho cloveka od Fuji HI, ktery to auto prohledl a projel a pak rekl:"OK, tohle hodte na trh!"

Ach jo, Subaru :no:
Avatar - Ozzman
Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 08:12
Fabia si ho natře na chleba leda na semaforu, tady v diskuzi to bude jen "tříhrnek co BYCH nikdy nechtěl" a 'Subaru "Poctivá dvoulitrová atmosféra se správným počtem válcu"
Avatar - _Karel_
Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 08:40
A to já se hlásím jako někdo, kdo by dal reálně tomu dvoulitru přednost i před o něco výkonějším a úspornějším tříhrnkem.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 08:47
No, to už záleží v jak velkém autě. Levorg je C nebo D segment? Velikostně mi příjde spíše jako Cčko (nechám se poučit) a tady je jako konkurence o podobném výkonu třeba 1.5EB R3, takže já BYCH se tříválce zase moc nebál :)
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 09:13
Taky mám občas tyhle záchvaty nadávat na dnešní motůrky, jejichž obsah si návštěvníci Oktoberfestu dávaj zcela běžně na ex :D , a přesvědčovat se, jak je super mít poctivou čtyřválcovou atmosféru se slušným obsahem. A vždycky mě z toho vyléčí jediné - projet se tím. Nevím jak ty, ale já ještě pořád nechci být na Streamu za Kliďase týdne. ;-)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 09:32
Já vůči nim netrpím nějakou obsesí, přesto jsem ochoten obětovat pár kilowatů a newtonmetrů. Pár. :-)
Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 09:37
Tady bych asi řešil komplexní auto. A bohužel Levorg motoricky proti Octě neobstojí. Za 800k mám pěkně vybavený Style se 140kw v benzínu. O kolik procent jízdních zážitků přijdu z hlediska podvozku a kolik dostanu navíc uživatelského komfortu díky neporovnatelně dynamičtějšímu motoru?
Když Subaru, pak nyní asi jedině Outback.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 17:10
uz aj ta impreza alebo XV je velmi na hrane s tymto 2.0 a hlavne s CVT... zaujimave je, ze v USA sa predava 2.0 boxer impreza s 5 stupnovym manualom :D Pri tom tusim subaru samotne hlasa, ze tie povinne CVT su kvoli eyesight, ze by v USA bola nejaka ocesana verzia bez neho s manualom? ... 5kvalt a nie 6 ma tiez dostalo...

teraz by mal citat aj iudex, keby bolo v impreze nieco s manualom 2.0b alebo kludne aj 1.4 - 1.6t 180-200k je to skvele auto a realne predajne... to vieme vsetci
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 11. 10. 2019 09:01
Podľa stránky Subaru je v Crostreku (XV) 6 rýchlostná prevodovka. Určite tá istá čo sa do 2018 predávala aj v EU. Ale v Impreze je písaná 5 rýchlostná a to len pri výbave Sport. Inak vždy CVT, čo je celkom škoda. XV má aj samozvor a cenu o 20% nižšiu ako v EU. To už je na zváženie aj individuálny dovoz.
V EU sa žiaľ už dlho predávali hlavne automaty a tak pri náročnejšej homologizácii nechali len automaty.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 11. 10. 2019 14:06
je divne, ze impreza ma ten manual 5kvalt... ale stale lepsie nez CVT, s tym manualom postaci ten 2.0 na imprezu, niekde na urovni 1.4t ... tie boxery su celkom pruzne, ale CVT je zlo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 11. 10. 2019 17:32
Tiež mi to bolo divné, tak som našiel video recenzie. Je tam 5 a 6 stupňov. Nechápem dôvod, keď motor je rovnaký. S dvoj litrami bola v EU od 2014 6 rýchlostná prevodovka. 1,6 mali 5 rýchlosti ale s redukčnou. Tak by ma zaujímavo, či je to tá isté prevodovka bez redukčnej časti.
A verzie s manuálom nemajú eye sigh, takže tieto varianty stále schádzajú s liniek, len v EU ich odrezali kvôli tomu, že to nik nekupoval.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 14. 10. 2019 16:24
to dava zmysel, ze to nema eyesight, mal som dojem, ze subik uz nechce predavat auta bez neho... skoda pre nas
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 15. 10. 2019 23:01
Fakt je ten, ze uz par rokov dozadu sa kupovalo minimum manualov a skoro vsetko bolo CVT. Co pisu bychari nikoho nezaujima.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 19:12
Vdaka tej 4kolke silne pochybujem skor o tych semaforoch.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 22:05
Myslíš, že mu těžké 4x4 při normálních podmínkách (sucho) pomůže ? To vůbec ne hele, to auto má 150k, takže lehká Fabča TSI své koníky na silnici převede i jako FWD :) Leda za mokra na kostkách bude mít Sub výhodu. Sám s AWD jezdím a vím, že silnější FWD za sucha mi prostě ujede - mockrát zkoušeno a měřeno :)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 22:56
Mne sa raz stalo, ze som skusal akceleraciu novych zimnych pneumatik na C4 Picasse a vedla na semafore vlavo zastalo Subaru XV. Obaja sme chceli potom odbocovat vpravo, cize on ma chcel obehnut a v pohode odbocit. Lenze ma neobehol, maximalne sa dostal vedla mna. Potom musel byt dost nestastny, ked sa zaradoval za mna. Doteraz nechapem, ako to dokazal so 4x4. Mozno mal celorocne pneumatiky. Na Citroene mam stary model Kleber, ziadna premia.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 11. 10. 2019 08:39
Jak to dokázal? Má chcíplou atmosféru, s tou ti nic nepomuže, ani 4x4, vždyť to píšu výše. Čtyřkolka, pokud nemáš extra výkonné auto, ti na semaforech nepomuže (za ideálních podmínek sucha + hladký asfalt + dobré pneu), i ta předokolka, pokud má silnější motor, který rychleji zabírá, tak mu prostě ujede.

Jiná situace by byla třeba na mokru, kdy by ti ASR začalo přibrzdovat kola zatímco on by jel, tohle je výhoda 4x4 v provozu.

Ano, pak jsou auta, která mají takový výkon, že se protáčí kola a nejedou, ale to asi není úplně kategorie aut o kterých se bavíme :)
Avatar - Beefcake
Re: Devet kil za auto...
| 10. 10. 2019 19:03
Spojit Fabiu s Levorgom, ci inym Subaru v jednej vete moze len blb (a este napisat dalsi nezmysel ako bonus), co v tych autach nesedel a nejazdil.
Toto je pekna ukazka totalne pokriveneho miestneho nazoru.
Inak som sa tu celkom pobavil, ked som preletel tie mudrosti v celej debate.
Skoda vobec na nieco reagovat.
Re: Re: Devet kil za auto...
| 14. 10. 2019 13:22
Slapl jsem ti na kuri oko, chudaku?
Kdyz nema cenu to komentovat, tak to nekomentuj a soupej nohama, primitive. :no:
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Devet kil za auto...
| 15. 10. 2019 23:03
Rofl, nechapem, ako moze niekto take blbosti vobec vypustit z ust. Ty ajnstajn.
Kluci, neblázněte,
| 10. 10. 2019 09:34
ten vývoj nebude tak rychlý, než se nadějete, důchod bude v dohledu a budete koukat jako já, že se nic moc neděje. Při průměrném stáří aut 14 let bude trvat minimálně stejnou dobu, než se něco aspoň pohne. Nejsem podnikatel, auta kupuji (zatím) nová, za plnou cenu a za své mimořádně zdaněné peníze.( 7%). Teď zrovna vybírám: elektroauto se mi vůbec nevyplatí, takže to bude zase benzín, a to na 7-8 let. Potíž je, že výběr se opravdu zužuje a půjdu asi o třídu níže, pokud chci mít aspoň trochu vybavené auto.
Re: Kluci, neblázněte,
| 10. 10. 2019 09:38
Auta rostou, proto sestup o třídu níž s vyšší výbavou nemusí být nijak špatné rozhodnutí.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Kluci, neblázněte,
| 10. 10. 2019 09:57
Auta rostou, ale silnice ne, takže sešup o třídu níže je někdy naopak vítaný ;)
Avatar - Beefcake
Re: Kluci, neblázněte,
| 10. 10. 2019 19:06
Konecne rozumny nazor.
Mensie auta
| 10. 10. 2019 12:14
Ano ako pises mensie auta su vyhodou v prepchanych mestach obcas preskocim do manzelkynej Fiesty 1.6 tdci je to lahko manevrovatelne par razy sme to prehnali po dialnici precistit filter tam uz vykon chyba aj komfort jazdy a par inych veci...Levorg je dost velky aj vyzera Ok, len tam zabudli namontovat turbo , mohli by dat zlavu 200 000 Ck a jedno turbo dodat k tomu ako doplnkovu vybavu :-!
Subaru
| 10. 10. 2019 20:57
Levorg a japonci, ktori totalnym odpisanim motora a cenou modelu spachali ritualnu sepuku v priamom prenose. O ake japonske...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku