Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Levorg 2.0 Executive – Změna osobnosti

Automobilka Subaru k modernizaci modelu Levorg přistoupila svérázně. Kombík totiž omladila tak, že mu dala věc, která v módě už několik let není – atmosférický motor.
Zpět na článek
10. 10. 2019 07:56
10. 10. 2019 11:29
10. 10. 2019 08:34
10. 10. 2019 14:45
10. 10. 2019 17:01
9. 10. 2019 13:35
9. 10. 2019 14:06
10. 10. 2019 04:46
10. 10. 2019 09:07
10. 10. 2019 14:11
9. 10. 2019 21:22
10. 10. 2019 05:01
10. 10. 2019 04:46
9. 10. 2019 21:31
10. 10. 2019 05:17
10. 10. 2019 12:43
10. 10. 2019 13:36
10. 10. 2019 13:55
9. 10. 2019 20:31
9. 10. 2019 21:02
9. 10. 2019 16:27
10. 10. 2019 17:47
10. 10. 2019 20:32
10. 10. 2019 21:47
11. 10. 2019 08:01
11. 10. 2019 14:03
9. 10. 2019 15:43
9. 10. 2019 19:25
9. 10. 2019 21:35
9. 10. 2019 21:48
10. 10. 2019 07:59
10. 10. 2019 10:55
10. 10. 2019 21:49
9. 10. 2019 19:19
9. 10. 2019 20:01
10. 10. 2019 08:02
10. 10. 2019 08:10
10. 10. 2019 08:03
9. 10. 2019 21:44
9. 10. 2019 17:03
9. 10. 2019 18:10
9. 10. 2019 19:18
9. 10. 2019 21:36
10. 10. 2019 17:16
10. 10. 2019 08:04
9. 10. 2019 17:42
9. 10. 2019 20:40
9. 10. 2019 20:47
9. 10. 2019 20:49
9. 10. 2019 22:04
9. 10. 2019 22:08
9. 10. 2019 22:44
9. 10. 2019 21:18
9. 10. 2019 21:25
9. 10. 2019 21:40
9. 10. 2019 21:48
9. 10. 2019 21:50
9. 10. 2019 21:56
9. 10. 2019 22:02
9. 10. 2019 22:08
9. 10. 2019 23:48
10. 10. 2019 05:59
10. 10. 2019 17:09
9. 10. 2019 21:57
9. 10. 2019 22:04
10. 10. 2019 09:34
10. 10. 2019 12:14
Avatar - iudex
9. 10. 2019 13:08
Atmosféra je mŕtva
Tak tu to majú obhajcovia atmosférického Levorgu a všeobecne JDM (TT, Beefcake a spol.) čierne na bielom: Levorg s atmosférou je tragicky pomalý, letargický a motor dokonale zabíja potenciál auta. Naviac nie je ani úspornejší ani lacnejší, takže nie je ani žiadna barlička, ktorej sa pri obhajobe dá chytiť.
Proste zle.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - fOE
9. 10. 2019 13:20
Re: Atmosféra je mŕtva
Ooooo pockej na topra, ten ti to vysvetli ze zrychleni 0-100 za 11,7 je naprosto super a presne to co chces, a hlavne ta spolehlivost atmosfery, SPOLEHLIVOST!
9. 10. 2019 16:03
Re: Zrychlení ASX
11.7 má ASX s automatickou převodovkou CVT. S manuální převodovkou má atmosférický 2.0 MIVEC v tomhle SUV zrychlení 10.2 sek a hlavně stojí od 415 tisíc Kč. Co je na tom směšného?
Avatar - fOE
10. 10. 2019 07:56
Re: Zrychlení ASX
Jak nas vsechny ten toper poznacil :-(
Kdo zde pise o ASX? Ja jiste ne, tech 11.7 jsem vzal z tabulky pod timto clankem, je to zrychleni testovaneho levorgu. Polopate: slo jen o rypnuti do toho jak tu toper vesele haji kazdej pekac se zrychlenim z devadesatek.
10. 10. 2019 11:29
Re: Zrychlení ASX
Nemyslím si, že je potřeba jeho osobu používat pro rýpání a obveselení v diskuzi. On má rád značku Mitsubishi, protože v rodině mají (měli) několik aut této značky, což je podobné se mnou - mám Lancera a Pajero Pinina. Subaru jsem měl WRX a služebního Forestera (v naftě).
Avatar - Cuba66
10. 10. 2019 09:22
Re: Zrychlení ASX
No hele pokud vím, u faceliftu ASX s 2.0 celkem všichni hodnotí, že ten motor jede a chce se mu do otáček. Tady se píše o Subaru, kterému se "nechce".
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 16:35
Re: Zrychlení ASX
Před chvílí jsem seděl jak v predface tak i face Asx, je to peklo plastové obojí, beze změny...teď máme oujce yho Outlander a phev:D tak jsem zvědav :D Terri říkal že je to raketa:
9. 10. 2019 17:02
Re: Zrychlení ASX
Tak si to užij ;-) . Bude zajímavé mít další informace o plug-in hybridu. Outlander je tak trochu stodola, tak jsem zvědavý, jak raketově to bude zrychlovat a jestli to uspokojí i Tebe (zvyklého na naftové turbo).
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 17:37
Re: Zrychlení ASX
Takže, jsem zpět, očekávání vysoké,protože Zetti z toho udělal hotovou raketu :D

Jezdil jsem s tím jen hodinku cca, ale vyzkoušel jsem i změřil, co jsem potřeboval.

Pokud auto jede sport a se zamklým 4x4 je reakce na plyn za jízdy (pozor to je důležité) hodně dobrá, a někde mezi 50-130 je auto opravdu živé a přesvědčivé. Po chvíli jsem si ale všiml, že i když jsem myslel, že jedu hodně rychle, pohyboval jsem se rychlostmi kolem 70 km/h, takže dost zkresluje. Co je ale letargické a to i na sportovní režim, je reakce z nuly. Od takového auta bych čekal svižný rozjezd, ale to se nekoná, než se motor i elektromotor roztočí, nic se neděje a třeba při výjezdu do kopce ve městě z křižovatky mi to 2x přivodilo dost nečekanou situaci s ohledem na dynamiku při jízdě.

Měřená dynamika tím stejným způsobem, jako všechno ostatní, takže snad srovnatelně:

0-100 za 10s (odpovídá tech, údajum), 0-50 za 5s !!!! To je ostuda. Bohužel nebylo moc času a v místě, kde trochu zlobila GPS jsme měřili ejště 50-100 za krásných 6s, ale to prosím berte s rezervou, toto měření proběhlo jen 1x, na rozdíl od ostatních.
Pro srovnání dávám ostatní auta ze srazu na letišti
http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/

A co Outlander jako auto ? Prostorný... tím bych asi skončil s pozitivy :D

Ba ne, pokud jedete klidně na hezké okresce, je to celkem dobré, ale hodně jsem se zděsil při rychlejším tempu na zvlněné okresce, kdy auto poskakuje, při brzdění moc nedrželo stabilitu a bylo takové tupé na řízení. Občas se ozvala rána od zadní nápravy. Interiér je pak o trochu lepší, než v ASX, ale ani to a ani infotainment v roce 2019 asi nebude to pravé. Příjemný do ruky byl volant ve stylu starých Mitsu, ten se mi líbil :) Jo a sedačky jsou sice velké, ale postrádají boční vedení, já se svou nemalou postavou jsem v nich v zatáčkách plaval.

Zajímavé taky bylo při jízdě čistě na el. cvakot elektromotoru, docela nepříjemný zvuk :)

Uff... to je snad vše, Mikesus doplní spotřebu normáln
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 18:47
Re: Zrychlení ASX
Oultander PHEV byl zajímavý. nestihli nám ho nabít, měl půlku baterky, ukazoval dojezd 25km. najeli jsme s ním přes 80 kilometrů v Praze a okolí, bohužel víc času jsem neměl. Bylo to domluveno dost na rychlo, Ozzman už měl absťák, že nejel s nečím novým.

Auto je velké, prostorné.
Měli jsme úplně nový kus, přesto už uvnitř se ozývalo drčení ze 2 nebo 3 míst. To bych čekal až po nějaké době provozu na pražských kostkách.

Auto hodně zkresluje, myslíte, že jedete 90 a ve zkutečnosti tam je 70. Zvuk motorů není nijak rušivý. Stálý převod je zajímavý a když začnou odumírat elektromotory, připojí se spalovák, aby tento pokles vykryl. To se mi líbilo.

Při dálniční cestě za ozzmanem jsem měl spotřebu 9,3. Měl jsem aktivovaný SAVE, aby nám vydržela baterka do Prahy, jak doporučuje Zetti. Pak jel Ozzy okresku, no je to dieselový střelec s plynem na podlaze, takže spotřeba byla i v tomto režimu 9,5. Nicméně zde už nám to ukrajovalo z baterky, a myslím, že tato spotřeba byla na Ozzyho způsob jízdy výborná.

Než jsem se vrhnul do pražského provozu, EV dojezd ukazoval 17km a průměrnou spotřebu 9,3. Nechal jsem tedy vše vynulovat a ať si automatika poradí s energií jak nejlépe umí. Samozřejmě narozdíl od Ozzyho jedu v eco modu ( pro něj je to sprosté slovo a když to nemá slovo sport, tak to nechce ) Než se vybila baterka, spotřeba se pohybovala na krásných 2,7. Pak už auto začalo střídavě nabíjet a spotřeba letěla nahoru. Od vynulování po 60 pražských km byla spotřeba 7,5, 20,2 kw/h a 49% jízdy na elektřinu.
Na obranu musím říct, že dost pršelo a 11 stupňů už také neni tolik. To je znát u každého hybrida. A také auto mělo najeto jen 3 km, když jsme ho dostali.

Nicméně po vybití baterky jsme na spotřebě kolem 9-10 litrů v pražském provozu. To jako vážně? Tohle má být ta alternativa do prahy? V kombinaci při běžné jízdě těch 7 litrů je adekvátní na takové auto. Tento pohon by se mi líbil v něčem menším.
Interiér a další postřehy už psal Ozzy.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:04
Re: Zrychlení ASX
Ty mne vykresulješ jako nějakého závodníka :D Za

1. jsem nejdříve stáhl tvých 9.3 na 9 ! :D

2. jsem s tim zas tak rychle nejel, s tou stodolou to fakt není příjemné

3. Eco mod tady je naprosto tupý na odezvu na plyn, kdyz jsem psal, že auto nejelo z křižovatky, tak na Eco by mu to natřel i 40kw atmosférický motor!

Nevím, proč jsem dostal tolik palců dolu, škoda že se nikdo neodváží napsat jiný pohled...

Ještě bych chtěl říct závěrem, že mi dává daleko větší smysl třeba Ravka Hybrid, působila na mne jako o třídu lepší auto jako celek, hlavně interiér, zpracování a i jízda... když už autobus, tak alesoň kvalitní :D
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 19:10
Re: Zrychlení ASX
Ravka dobrá? Jakou verzi jsi jel? Nejsilnější hybrid?
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:14
Re: Zrychlení ASX
Ano, přesně tím, ale myslim, že to byla jen FWD verze, takže ten zadek nebyl cítit, jako třeba u Outlanderu, nebo u Mondea s kacířškou naftou! :D

Víš co se mi líbílo na Ravce? (Stejně jako na Kodiaqu, ale to má i Outlander), že má opravdu kufr, velký, pravidelný, použitelný, s roletkou... žádný velký hatchback, jako Tiguan, Edge,nebo sesterský Lexx od Ravky :) .

Velmi zajímavá alternativa, pokud nechceš naftu do velkého SUV, minimálně projet :)
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 19:21
Re: Zrychlení ASX
Všechno se mi na ní líbí, až na venek od prvního sloupku až dozadu. Jinak skoro ideál. Ale v bílé je to porno. ;-\
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:06
Re: Zrychlení ASX
Já viděl včera světle modrou... víš že to vypadalo zajímavě? :D Asi bych s tím uměl žít, ale na druhou stranu, jako SUV je Kodiaq co máš hodně dobré a prostorné auto. Já koukam dost na praktičnost a v tom případě by sis o tolik nepomohl, jediné, co je asi lepší bude spotřeba po městě u hybridní Ravky :)
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 20:19
Re: Zrychlení ASX
Já bych měl radost z benzínu, a hlavně nevydržím dlouho u stejného auta, byť bych byl sebespokojenější. Jen ta promiskuita leze do peněz :-(
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:26
Re: Zrychlení ASX
:D Někdo má rád holky, někdo zase auta... já tě chápu ;) :D
10. 10. 2019 11:41
Re: Zrychlení ASX
Cauko, jazdil si ho aj s vybitou bateriou ?
Avatar - Ozzman
10. 10. 2019 12:43
Re: Zrychlení ASX
Outlander nebo Ravku? Já ani jedno, ale Mikesus ano, výše máš spotřeby s vybitou baterkou :)
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 19:16
Re: Zrychlení ASX
Měl RAV4 hybrid FWD ( tedy 160kw, AWD má 163kw ) ve výbavě executive. V té době ještě AWD nebyly v ČR.
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 19:12
Re: Zrychlení ASX
Ještě k dynamice. Není to špatné, ale žádnou raketu neočekávejte. Je to přesně tak, jak je psáno na papíře. Adekvátní všem autům s takto psanou dynamikou.
Tam kde bych s corollou předjel 2 auta a uvažoval o kamionu, tady jsem se pro jistotu řadil hned za první, možná by to ještě bylo zkousnutelné i to druhé.
No a na okruhu, u ruzyně, kde je práce na silnici a omezená 80, jsem potkal corollu HB 2.0HSD. Pokusil jsem se o objektivní zrychlení, které je prý to nejdůležitější 80-120, lépe řečeno 80-140. Bylo to stejně adekvátní, jako psaná hodnota 0-100 za 10,5. Corolla se vzdalovala. Doufal jsem, že 60 kw elektro vpředu, 70 kw elektro vzadu a 99 kw spalovací motor dokáže alespoň trochu udržet tempo, ne-li být rychlejší, než 132 kw v corolle. Bohužel ani náznakem. Nevím, kde se energie ztrácí, ale těch krušných chvil s chybějícím výkonem jsem nezažil nikdy. A to ani s aurisem a prázdnou baterkou.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:15
Re: Zrychlení ASX
Řeknu jen jednu větu a to nebyla prázdná baterka - výjezd z křižovatky u nás ve městě... :D :D vzpomeň :D
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 19:18
Re: Zrychlení ASX
No právě, taky ve mne hrklo. Jako kdyby se rozjížděl někdo s manuálem a neuměl pustit spojku ze záběru.
Nebo ten pocit, když ti na nájezu na dálnici začíná ujíždět dodávka od Peugeotu.
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 19:18
Re: Zrychlení ASX
Určitě kecáš, tady je Outlander PHEV v diskuzi pětkrát denně, a podle všech jeho majitelů je to raketa raket s parádním odpichem.
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 19:21
Re: Zrychlení ASX
Tak jsme měli vadnej kus. To samozřejmě nemůžu vyloučit.
edit: Ale je pravda, že jsem se na tu raketu tešil.
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 19:30
Re: Zrychlení ASX
Já vím, to já taky. :-!
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:58
Re: Zrychlení ASX
Fakt se těšil, já chtěj zkoušet Tipo 1.6 Multijet, věděl si, že prej napráská v dynamice i Oktě RS TDI? Já taky ne... :D
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 20:00
Re: Zrychlení ASX
Jo, četl jsem Areseho. :D
Ale nemám na to názor.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:05
Re: Zrychlení ASX
To je snad jasny, že 88kw jednašestka si vytře zadek se 140kw dvoulitrem. No a, že i 110kw TDI má o 2s rychleji stovku...
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 20:15
Re: Zrychlení ASX
Tak to jsem nějak zasklil, až teď koukám, že to Tipo má jen 120koní.
To je tedy k smíchu. :-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:33
Re: Zrychlení ASX
No... má no :D Pak musíš chápat, že já nechápal... :D :D
Avatar - Mikesus
9. 10. 2019 20:13
Re: Zrychlení ASX
Možná proto přišlo to zklamání, že to není to co jsem čekal. Jinak příjemné svezení to bylo. Asi jako v každém novém autě.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:56
Re: Zrychlení ASX
Asi jinej gang :D Zase pokud Zetti přesedl z ASX s 1.6, pak mu tu raketu naprosto věřím ;) :D

Hele, ale AWD je tam hodně dobrý, když je tedy nabitá baterka ;)
Avatar - speedfred
9. 10. 2019 19:41
Re: Zrychlení ASX
Pozrel som si po čase tabuľku v blogu a zistil som že Julka ide z 0-100 za 3,85 sec (keď som spočítal hodnoty 0-50 + 50-100 ) :-[]
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 19:57
Re: Zrychlení ASX
Hm, to by ti napráskal každý hybrid..... až na Outlander PEHV :D :D Ale to se stejně nestalo :D
9. 10. 2019 13:44
Re: Zrychlení ASX
Samotna atmosfera nebude problem, len tato konkretna leniva mrcha. Podobna Mazda 6 aj s automatom je o dost agilnejsia a absencia 4x4 je skor prospieva...

Mna najviac zaraza absurdna cena. Ako sa tu niekto stazoval na Hondu HRV, tak je v porovnani s Levorgom vlastne lacna. Jedine minus je absencia 4x4, ale to uz si musi zvazit kupec ci mu stoji za takto mizernu dynamiku
Avatar - Emel
9. 10. 2019 14:54
Re: Zrychlení ASX
To, co vadilo už u Imprezy (kombinace "řidičsky" zaměřeného auta se slabým motorem za vysokou cenu), je holt aplikováno na další auto. Kdo si to má jako koupit?

Že to má kožené nevětrané sedačky už je pak asi detail.
Avatar - iudex
9. 10. 2019 15:34
Re: Zrychlení ASX
Vidím, že JDM klub keď už nemá argumenty, tak aspoň palcuje. :D
9. 10. 2019 15:43
Re: Zrychlení ASX
Bohužel... Je to ale tristní být fandou Subaru, to bez diskuze.
Avatar - lamal
9. 10. 2019 16:13
Re: Zrychlení ASX
Si cakal na to kym subaru s CVT dostane slaby motor tj 110 kw aby si dal ´´poslednu ranu´´ JDM fans ? To je trochu zufale... za toto vsetko moze len emisna hra EU nic ine, v USA by si musel byt ticho pretoze tam su vykony k dispozicii. V EU bude za chvilu po spalovakoch celkovo a budes to oplakavat aj ty, je to len otazka casu kedy vymiznu vykonne spalovacie motory, prve hlavy padaju u tych co tu najmenej predavaju a neoplati sa im investovat... to nema nic o tom, ze JDM alebo atmosfera stoji za ....

nezrovnavas ani rovnako vykonny motor 110 vs 125, ale na tom az tak nezalezi...
Avatar - Emel
9. 10. 2019 17:06
Re: Zrychlení ASX
Jen na okraj poznamenávám, že Levorg s tímto motorem má emise 196g, což odpovídá emisní pokutě 9595€... takže ani z pohledu emisí to není zajímavá motorizace.

A jsme zpátky u toho - šetřílek si to nekoupí, protože je to relativně drahé a užrané. Závodník si to taky nekoupí, protože to nejede. Běžný mainstreamový kupec to taky nekoupí, protože z jeho pohledu tam není protihodnota za cenu auta. Takže zbývají bohatí důchodci v horských oblastech, kteří využijou 4x4 a bezpečnostní systémy... a třeba věří na nadstandardní spolehlivost Subaru.

Když se mi něco líbí tak pochválím, když ne tak si zanadávám... padni komu padni, ne?
Avatar - lamal
9. 10. 2019 17:12
Re: Zrychlení ASX
aj z toho je jasne, ze subaru to ma len ako dopredaj toho co zostane pre EU a asi sa stiahne, alebo minimalne obmedzi predaje pokial nepride HY alebo elektrika ... tento 2.0 vedia predavat v kazdom modeli a je jasne aj im, ze sa toho nepreda vela...
9. 10. 2019 19:40
Re: Zrychlení ASX
Subaru môže v EU prežiť len ak to nejak upečie s Toyotou. Elektrické Subaru nebude mať oproti konkurenciu žiadnu výhodu. A nemyslím, že dokážu dostať na EU trh dosť PHEV.
Avatar - fOE
10. 10. 2019 08:34
Re: Zrychlení ASX
Kolegyne uz ma phev XV objednano, myslim ze rikala ze prvni auta nekdy v lednu. :-)
10. 10. 2019 13:17
Re: Zrychlení ASX
Ešte som ho nevidel v cenníku ani v Nemecku. Auto nemusí byť zlé, ale batérie sú pod kufrom a zadné sedačky sa nedajú sklopiť do roviny čo je dosť veľké obmedzenie.
Avatar - Emel
9. 10. 2019 17:18
Re: Zrychlení ASX
PS: až nedávno jsem teda zjistil, že se ta pokuta nějak koriguje podle hmotnosti, těch 9595€ jsem nastřelil podle vzorečku "95€ za 1g nad 95g"... ale řádově to tak asi +- bude.
Avatar - iudex
10. 10. 2019 14:45
Re: Zrychlení ASX
lamal: tak nejak cítim, že tá Tvoja obhajoba slabého Japonca je aj tak len nostalgia a súčasne trochu pokrytectvo, aby si nestratil tvár ako bývalý JDM fanúšik. Pretože ťažko sa verí táto obhajoba slabučkého pomalého ťažkého auta od niekoho, kto si sám kúpil 200k malý hotheč, teda je zrejmé, že sám má priority na presne opačnom spektre ako stojí Legacy. ;-)
Avatar - lamal
10. 10. 2019 17:01
Re: Zrychlení ASX
preco pokrytecke ? v kazdom jednom prispevku som napisal, ze to je slabe a za tie prachy blbost... nepacil sa mi iba tvoj zbytocny flame pre JDM fanusikov, alebo turbo vs atmosfera atd... subaru ma svoje dovody a holt pojde asi chytro preč z EU to je jediny dovod toho co je predmetom testu... (ja by som si za tie prachy nikdy nekupil auto tohto formatu s CVT a vykonom 150k ani keby je z turba tj 1.4 v dnesnej dobe, alebo diesel atd)
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 18:25
Re: Zrychlení ASX
"Kdo si to má jako koupit?" - ten kdo dosud - skoro nikdo. Já se teda Subaru moc nedivím. Pokud auto nikdo nekupoval ani s fajn motorem, těžko po nich chtít, aby motor upravovali pro nesmyslné evropské výmysly.
Avatar - Emel
9. 10. 2019 19:17
Re: Zrychlení ASX
Tak předchozí verzi jsem měl někde na seznamu aut, které "by za příznivých okolností šly"... nebýt CVT, šel bych to i projet.
10. 10. 2019 11:09
Re: Zrychlení ASX
Prave, ze to fajn motor nemalo. Teda zabijala ho CVT. S manualom a nizsiou cenou by to malo potencial.
9. 10. 2019 19:17
Re: Zrychlení ASX
Ale no tak. Když někdo dá do 1,6 tuny těžkého auta s variátorovou převodovkou a pohonem všech čtyř kol pomocí třecí spojky atmosferický dvoulitr a ono to nejede, není to až tak problém toho motoru. Oturbený tříválec by na tom nebyl o moc líp. Proč tam Subaru nedalo alespoň 2,5 litr z Outbacku?
9. 10. 2019 13:35
Cele zle...
Ten motor je doslova tragedia. Ved kombik strednej (ci nizsej strednej?) triedy so 110kW benzinom obvykle zvladne stovku za ~10 sekund. Spotreba takisto neoslni, pritom s atmosferou sa da jazdit aj za ovela menej. V com je teda problem? Zeby ten lineartronic, alebo awd? Alebo je to jednoducho tak, ze Subaru atmosfery robit nevie?
Rozbalit vlákno
38
9. 10. 2019 14:06
Re: Cele zle...
To je teda záhada, co? :-) Je to jednoduché, je to prostě tím, že je to 4x4 a navíc automat. Stačí se podívat na parametry starších generací Legacy/Outback a porovnat zrychlení u manuálu a automatu. Stejně tak, pokud by to byla pouze předo nebo zadokolka, tak ten čas bude o něco lepší, ale to by už nebylo Subaru, protože to není o rovinkovém sprintování, ale o velmi zábavné jízdě za každého počasí a čím klikatější cesta, tím lépe, kdo má Subaru, ten to zná ;-) Nicméně již před časem jsem psal, když se na tu 1.6 hromadně plivalo, jaký je to chcípák, že ta oturbená 1.6 je lepší a dostatečná motorizace pro Levorga, než atmo 110kW a že na oturbený dvoulitr díky EU tady můžeme zapomenout. No a ta nyní připravila Levorga i o tu povedenou 1.6, takže z původního Levorga zbylo jen předražené torzo a Evropa tak přišla o kus dalšího povedeného auta.
9. 10. 2019 15:42
Re: Cele zle...
Suabaráci se tu plácají po zádech a palečkují jak je dynamicky podrůměrný Levorg úžasná věc, jen se na to musí jít jinak.

Ne, současné motory Subaru jsou ostudou značky, neudělala je EU, ani jim neřekla, ať je dělají podprůměrné. Subaru to tak prostě chce. Je skvělé číst, že Subaru nezapomělo dělat podvozky, jen k nim nemají motory. To je ostuda a dehonestace značky. Mazda může, Honda taky, umí to i vysmívaná Škoda...Subaru na to zcela rezignovalo. :no:
9. 10. 2019 16:57
Re: Cele zle...
Schválne, koľko vozov Subaru si kúpil nových, keď sa ešte dali kúpiť s poctivým motorom? Ja som jedno mal a mrzí ma kde to skončilo. Ale BY kupcovia by jej v EU aj tak predaje nezachránili a tých reálnych stratili pomerne málo. Subaru bolo v EU vždy minoritné, aj medzi chlapmi sú taký čo tú značku nepoznajú. Väčšina predajov boli civilnejšie verzie a posledne roky s 9:1 s automatom. Pri stále drahších homologizáciách sa rozhodli ponúkať to čo kupuje skupina reálnych kupcov. Okrem toho ich predaje v EU sú len 3% globálnych predajov. Ak to s emisiami neuhrajú nejak s Toyotou, tak v EU skončia. Taká Mazda tu predáva skoro 20% svojej produkcie a EU trh je pre nich dôležitý. A pre Hondu je situácia rozdielna v tom, že továreň Subaru ide naplno, ale ďalšiu by asi nenaplnili. Honda má výrobné kapacity, pre prípad, že sa im znova podarí osloviť Európskeho zákazníka.
9. 10. 2019 17:40
Re: Cele zle...
Kdysi jsem měl Outbacka 2,5 druhé generace. Super auto, jen nemělo světla, jen halogeny, tak jsem ho vyměnil na stavby za Allroad I.
To co se teď u Subaru děje je k pláči.
9. 10. 2019 18:19
Re: Cele zle...
Vysmivana skoda umi leda tak prd. Do 2l nemaju jeden normalny spolahlivy motor. A 2l s vybavou uz su drahe ako svina. Dynamika je naprd ked to chcipa na krizovatke alebo to stoji v servise. Nova Octa RS uz bude stat asi ako 3er ked pozeram co chcu za tu obludu Kodiaq RS.
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 18:33
Re: Cele zle...
:D :D tak ses tu vyblil.
Faktem je, že ani tak velká firma jako je Škoda neumí udělat konfigurátor na úrovni lepší, než nějaký ajťák v garáži. Nevím jak dlouho už mají ten nový, ale je to neskutečná ostuda.
Nicméně pořád umí i ta vysmívaná škoda to, co neumí spousta konkurence. Jestli se divíš tomu, že v tržním prostředí prodává za tolik, za kolik může, tak jsi asi spadl z marsu.
9. 10. 2019 18:57
Re: Cele zle...
Vsetko to co skoda umi a neumi zavisi od VW. Skoda bude robit to co VW prikaze. Ci myslis ze presun vyroby do Turecka si zvolila sama Skoda? To urcite. Este nedavno sa tu hovorilo ze Passat sa bude robit v CR a hla. V CR uz nebude ani Superb. Skoda musi drzat h.ubu a krok, lebo inak by tato znacka bola uz len v pohrebisku dejin.
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 19:09
Re: Cele zle...
Objevils ameriku - škoda patří volkswagenu. Sice nějak nechápu, co tím chceš říct, ale nevadí.
10. 10. 2019 04:46
Re: Cele zle...
Nevím, že by něco chcípalo na křižovatce, ale vím, že si u nioch vyberu motor s rozumnou převodovkou. U Subaru bohužel ne.
10. 10. 2019 09:23
Re: Cele zle...
U těchto motorů totiž existuje riziko, že kvůli 180 A alternátoru, případně kompresoru klimatizace, ztratí při rozjezdu část točivého momentu, uvádí web kfz-rueckrufe.de. To by v nejhorším případě mohlo vést kromě škubání dokonce i k zhasnutí motoru, dodává web Svolávačky.cz. „
10. 10. 2019 09:07
Re: Cele zle...
Neodbíhejme od tématu. Octa AWD bude mít možná v limitních situacích o něco horší chování podvozku, ale vyberu si motor. Celkově mi neudělá o nic horší službu, jen jednoduše pojede s důstojnou dynamikou.

Mimochodem na mezka z roku 2003 vzpomínám velmi rád. Motor 2,5 jel krásně, za 8 litrů, podvozek na pružinách komfortní a pevný zároveň. Sedačky nebyly z nejlepších, ale pořád fajn. Kdyby to tenkrát mělo xenony a tempomat, tak bych za Allroad neměnil a uskutečnil s ním výpravu na sever.

Auto dodnes jezdí, prodal jsem ho známému a má jednoduše chování mezka...dře a jen za spotřebák.
Avatar - Dany
10. 10. 2019 14:11
Re: Cele zle...
Ona tá chvála podvozku Levorgu nieje až taká opodstatnená (aspoň toho predface). Levorg dokázal krásne fungovať nezaťažený na istom druhu nerovností. Väčšie prepruženia nezvládal a chodil na dorazy. Oni ho tiež každým rokom prelaďovali a teraz s dvojlitrom ešte zmäkčili.
Váha šla dole, ale nosnosť pre istotu neuvádzajú. Nosnosť predface bola na kombi zúfalá.
Aj tak je to jedno, keď nemá motor
9. 10. 2019 18:42
Re: Cele zle...
Tak ak si to kupoval ako nové, tak si jeden z mála v tejto diskusii. Z môjho pohľadu je to tiež krok zlým smerom. Ale žil som so Subaru ešte pred pár rokmi a viem kde sa uberali predaje ešte v rokoch keď bola k dispozícii aj manuálna prevodovka. Predaje Subaru v EU boli vždy nízke a zákazníci si zvolili ktoré pohony preferujú. Ja som bol v tej menšine. Dnes sa síce už nikam neponáhľam, so Subaru som bol spokojný a Outback 2,5 by mi dynamicky stačil, ale s CVT a spojkou, kde bol pred tým diferenciál už to auto nemá pre mňa také čaro.
Avatar - _beta
9. 10. 2019 21:22
Re: Cele zle...
Subaru bola v Európe dlhodobo taká okrajová značka.
Potom začali predávať autá s dízlami a predaje vystrelili o tisícky percent.
Skončil dízel, skončilo Subaru. Tých zopár kupcov to nevytrhne.
10. 10. 2019 05:01
Re: Cele zle...
Ďalší dieslovi fanatik, čo verí svojím predstavám. Subaru predstavilo diesel na jar 2008 v tom roku sa do predaja dostal až ku koncu v jedinom modely. Ďalšie(Forester a XV) nasledovali v rokoch 2009 a 2010 ale tam predaje len klesali a v 2013 sa viac menej ustálili na súčasných hodnotách a to malo ešte v ponuke diesel aj manuálne prevodovky.
http://carsalesbase.com/…les-data/subaru/
10. 10. 2019 04:46
Re: Cele zle...
NN, ojetinu. Nebylo to nové.
Avatar - _beta
9. 10. 2019 21:31
Re: Cele zle...
... že na oturbený dvoulitr díky EU tady můžeme zapomenout.

???

Že Subaru nie je schopné (alebo nechce) vyrobiť oturbený dvojliter ktorý sa dá predávať v Európe nie je chyba EU.
Alfa, BMW, Hyundai, Mercedes, Volvo, VW to dokážu, tak kde je chyba?
10. 10. 2019 05:17
Re: Cele zle...
Je to chyba BY kupcov v EU. Mali silné motory, ale nemali naftu. Potom už mali aj naftu, ale predaje stále klesali. Pri súčasných drahých homologizáciách nebudú v EU predávať motor, ktorý sa bude kupovať len v diskusiách. A reálne predaje sa od 2013 prakticky nezmenili. Nezmenil na tom nič výpadok nafty, ani manuálov.
http://carsalesbase.com/…les-data/subaru/
Avatar - _beta
10. 10. 2019 12:43
Re: Cele zle...
Kolegovia mali dokopy 6ks Subaru.
Všetko kupované ako nové.
Ak počítam aj ich manželky, tak je to 8ks.
Zhodou okolností sú to takí, čo spotreby veľmi neriešia, mali aj dízlové Legacy + Outback .

Legacy D vymenené za 1,6t Levorg a manželka vymenené XV za 1,6 Impreza .
Ten s Outbackom D sa nejako nevie rozhodnúť, ale asi zoberie tú 2.5.
10. 10. 2019 13:36
Re: Cele zle...
Ja som mal Subaru dlho viem kam sa uberalo. Väčšina ľudí proste volila ľudové motorizácie a automat. Ak niekto nerieši spotrebu a tak ten 2,5 bude dobrá náhrada nafty. Ja som mal Imprezu s manuálom a tam náhrada nie je. Zostal len automat a 4x4 so spojkou a nevypínateľné ESP. Proste presúvadlo, ale to bola väčšina predaných aj pred tým.
Avatar - Dany
10. 10. 2019 13:55
Re: Cele zle...
O tom "čím klikatější" by sa dalo polemizovať. On Levorg s dostatočnou motorizáciou 1,6 vo verzii Sport mal v papieroch napísaných 1680 kg prevádzkovej hmotnosti. Tá váha sa v zákrutách obabrať nedá a nepomôže tomu ani ťažisko o pár centimetrov nižšie.
Ďalej tá "povedená" 1,6 bola degradovaná prevodovkou a tiež celkom žrala. A ako píšeš, Levorg o túto "povedenou" 1,6 prišiel
Avatar - mariov8
9. 10. 2019 14:10
Re: Cele zle...
Tragédia menom CVT + vyššie jazdné odpory trvalej 4x4 + relatívne malý nepreplňovaný motor s nízkým točivým momentom (hlavne dole a uprostred kde sa motor normálne používa) + vysoká hmotnosť = mdlá dynamika a relatívne vysoká spotřeba. Toto potrebuje, keď už atmosféru tak tých 2,5L a keď už automat, tak poctivý meničový.
9. 10. 2019 16:22
Re: Cele zle...
Myslel som ze Subaru uz priviedlo lineartronic do takeho stavu, ze nezvysi spotrebu viac ako bezny premosteny menicovy automat. Ze jediny otravny sprievodny jav variatora je uz iba "vysavacovy" zvuk.

Vaha samotna (dakych ~1550kg) mi nepripada az tak vyrazne viac ako u inych podobnych aut. A pokial ide pohon, s medzinapravovou spojkou sa ani nejedna o trvalu 4x4 (aj ked sa subaristi na hlavu postavia)...
Avatar - mariov8
9. 10. 2019 21:45
Re: Cele zle...
Aha, no, zo spojkou to fakt nieje trvalá 4x4.

Len odpory všetkých točiacich sa hriadelí a ložisiek zostávajú...
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 18:24
Re: Cele zle...
CVT by mi napriklad v takom ASX s 2 litrom nevadilo.. a na pohodlnu jazdu alebo v terene uz vobec ... ale na sportovo sa tvariaci kombik sa asi fakt nehodi...

levorg pritom je prakticky .. a ani nevyzera zle... a zase neverim ze je to len o cene lebo solventnych zakaznikov v eu je fakt dost... navyse ked uspech ma forester aj XV za podobnu cenu tak preco zrazu uz levorg vobec nefrci.... cele je to divne ... aj ked uprimne.. mat tie prachy tak tiez pojdem radsej do XV to je pravda...

PS: inak vie niekto na co to ma az 255tky siroke pneu ked aj moje 90 konove auto je voci tomuto levorgu dynamikou o level inde .. jedine asi na paradu .. iny dovod tu nevidim 8-s .. navyse na tak sirokych pneu to fakt ani nemoze byt zive s takouto nepreplnanou priskrtenou atmo....... pride mi ze cele auto je nejak zle uchopene a nelogicky... a za nelogicku cenu... od pneu cez motor az po cenu...
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:31
Re: Cele zle...
Nazdar Topperku ;) Dnes jsem si osahal ty palubky v ASX před fl a po fl a ..... chvíle napětí, je to stejný ! :D
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:58
Re: Cele zle...
nove ASX je uz inde... coskoro pride test tohto etalonu verim.. a potom sa vsetci dozvieme pravdu :-[]
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 21:02
Re: Cele zle...
No... skoda ze sem nejdou přidávat fotky, aby si mi věřil :D Fakt jsem si kvuli tobě "olízal plasty" :D A stejny... :D
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 21:08
Re: Cele zle...
opat nejedle? skoda :-[]
Avatar - mariov8
9. 10. 2019 16:19
Re: Cele zle...
Tak těm palcům dolu opravdu nerozumím, je to jasné jako facka:

Stará 1,6 Turbo byla tak na úrovni atmosféry 2,2-2,3L, v nejvíce používaných otáčkách byla i na úrovni motoru 2,5L, tohle má jenom 2,0L.

V dobách, kdy bylo s motorem 2,0 "svezení", mělo auto střední třídy cca 4,5m a vážilo cca 1,2 až 1,3t. Tohle má 4,7m a s výbavou to na váze ukáže určitě přes 1,6t.

K tomu:
4x4, trvalá (jestli se nepletu) = technicky nejlepší řešení, ale za cenu vyšších jízdních odporů => požadavek na točivý moment (tenhle motor a převodovka nemá)
CVT = příklad převodovky, která má s točivým momentem a i jeho přenosem docela problém
1,6t těžké auto = adept na turbodiesel, nebo alespoň turbobenzín
A 16V atmosféra = která z objemu 2,0L na klidně 2,0t těžké auto holt dnes už nestačí...
9. 10. 2019 16:24
Re: Cele zle...
Palce su jasne, subaristi sa zhrkli ako supy na zdechlinu! :-)

Inak ziadne Subaru s automatom nie je trvala 4kolka. Namiesto medzinapravoveho diferencialu tam ma uz len daku spojku. A prave preto to uz pre mna nie je "to prave" Subaru...
Avatar - lamal
9. 10. 2019 16:27
Re: Cele zle...
jasne ako facka je to, ze miestna klientela si len chcela kopnut do JDM pretoze konecne nasla dovod v EU potapajucom sa Subaru... to neznamena, ze nemaju pravdu v tom, ze to je moc drahe a dynamicky mizerne auto, da sa to ocakavat podla pouzitej techniky... skoda pre EU, ze sa pripravila o lepsie auta, nakoniec tu zostane len koncern a bezni uzivatelia budu jasat ...dovtedy kym nevystupia zo svojej priemernosti

sa to priblizi komunizmu, nic lepsie zo zapadu tu nebude len ´´par´´ domacich veci stojacich na jednej modularnej platforme... a na zapade, tam za mlákou budu zase tie verzie a auta s vykonom aj super technikou o ktorych budu v EU len snivat...
10. 10. 2019 17:47
Re: Cele zle...
EU se možná připravila o lepší auta resp. lepší motorizace v Levorgu, ale především Subaru připravilo Levorg o koule převodovkou CVT. Podle zahraničních recenzí povinné CVT zabíjí jakýkoliv motor v Levorgu, dokonce i dvoulitrové turbo označují recenzenti jako ospalé a otupené a jízdu s takovým papírovým "dělem" se 197kW jako nesportovní a velmi odtažitou.
https://www.drive.com.au/…-20160914-grftir
https://www.caradvice.com.au/…-0gt-comparison/
Avatar - lamal
10. 10. 2019 20:32
Re: Cele zle...
s tym 100% suhlasim, preto som aj pisal, ze by som si auto so 150k atmosferou a CVT nikdy nekupil a uz vobec nie kombik so 4x4.... platilo to aj pre 1.6t v levorgu, ved to bola dost slabota na ten objem a turbo... ako stacilo to tiez tak s prizurenymi ocami vzhladom na spotrebu a cenu... cvt je hnus, jedine kde mi nevadila bol hybrid tam kvoli elektrike sa to hybe trochu lepsie aj celkovo funguje
9. 10. 2019 18:13
Re: Cele zle...
V 2006 mal v Subaru atmosferický dvojliter 118kW a stovku dával za 8,4 papierovo a 8,6 nameraná v aute čo malo 1430kg a 4x4. V 2007 sa začala predávať nová Impreza plniaca normy euro 5 motor mal výkon 110kW a papierové aj reálne zrýchlenia o sekundu horšie. Prevodovka bola rovnaká a hmotnosť +/- 20kg. CVT prevodovka tomu určite nepomohla, ale myslím, že veľa padlo na vrub škrtenia emisnými normami. Veď BRZ je o 20 kg ľahšie ako Impreza 2006, má o 40 koní viac a zrýchlenie sa zlepšilo len o 0,8s.
Avatar - lamal
10. 10. 2019 21:47
Re: Cele zle...
BRZ zrychluje 100-200kmh o ´´triedu´´ lepsie ako to s cim ho prirovnavas... nezabudaj, ze vykon tam stale je a dobre zladnuty, takze BRZ je omnoho rychlejsie aj zrychlenim, zrovna v discipline 0-100 sa kazda tociva atmosfera nepredava idealne, az od 80kmh hore je to v plnom prude... tie zrovnania dost bagatelizujes
11. 10. 2019 08:01
Re: Cele zle...
No v tej hmotnosti mi ušla 0, BRZ je o 200kg ľahšie. A to je pri rýchlosti do 100 obrovský rozdiel, to zrýchlenie mal zvládnuť aj rovnakým výkonom ako Impreza 2006. Tá už od 150 až tak dobre nešla(výkon chýbal), ale motor nemal hluchý stred. Ten motor bol podštvorcoví a červené pole začínalo vyššie ako v BRZ, ale maximum momentu(síce len 186Nm) mal už 3200 otáčkach a slušne išiel medzi 3800 a 6800. Nemal tam prepad výkonu, gradoval lineárne. Zvládali to pred 13 rokmi s MPI. Motor v BRZ sa prebúdza až niekde okolo 5000 a nevyplatí sa padnúť pod tie otáčky. Môj názor je, že za rozdielnym a charakterom a prepadom výkonu v strednom pasme je hlavne prispôsobenie sa emisným normám.
Avatar - lamal
11. 10. 2019 14:03
Re: Cele zle...
s tym suhlasim, len tvrdim ze BRZ zrychluje omnoho lepsie a tych 200k tam je aj ked nad 5tis ot... na to mas prevodovku,,, najviac trpi rychlost 0-80 od roztocenej 2ky od 5tis ot je uz vsetko v poriadku a zrychluje ako auto s 200k a nie ako impreza kt mala menej vykonu

pozri si video na 2ke od 80kmh to uz ide ok... aj na 4ke do 180kmh to zrychluje stale pomerne vyrazne, to by si na impreze o kt sa bavime nemohol docielit
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2019 15:43
Trojkombinace
4x4, špatný motor, špatná převodovka. Je to pomalejší než dodávka. Obhajovat toto auto vyžaduje mít hodně zaslepené oči. A že by dobré jezdilo z pořádným motorem je úplně jedno. Mínusáři ani nemají odvahu něco napsat.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - lamal
9. 10. 2019 16:17
Re: Trojkombinace
dal som ti mínus a pisem... ako zakladny motor je to OK, nie je to OK za tu cenu a nie je to OK ani pre niekoho kto potrebuje aspon priemernu dynamiku na dnesne pomery... preco to generalizujes ako ze by to malo byt auto pre vsetkych ? je to auto pre velmi uzku skupinu a tomu odpovedaju aj predaje az kym uplne nespadnu a subaru to zabali v EU... keby si rozmyslal trochu do predu, tak ani nemusis pisat tvoj prispevok
9. 10. 2019 16:26
Re: Trojkombinace
Keby to bol len zakladny motor, tak je to v poriadku. Problem je, ze je to jediny motor...
Avatar - lamal
9. 10. 2019 16:34
Re: Trojkombinace
spomenul som to... ´´nie je to OK za tu cenu a nie je to OK ani pre niekoho kto potrebuje aspon priemernu dynamiku na dnesne pomery´´ tj pre tych co by potrebovali silnejsi motor, jasne ze je to na bačkoru s tym uplne suhlasim... nie je to kazdopadne vina ´´atmosfery´´ ani JDM, ale situacie s emisiami a predajmi v EU, iudex tak nadhodil uplne zbytocny flame
9. 10. 2019 17:44
Re: Trojkombinace
Je to neomluvitelné, ani limity EU ani ničím jiným. Bez pardonu.
Avatar - lamal
9. 10. 2019 18:12
Re: Trojkombinace
zalezi na uhle pohladu, pozri si predaje v USA a v EU, nie je neomluvitelne, ze sa im neoplati vyvyjat silnejsie motory pre emisny system v EU... inak suhlasim, je to spatna ponuka za tie prachy
Avatar - xxc
9. 10. 2019 19:25
Re: Trojkombinace
Silnejsi motor nepotrebuje skoro nikto, inak by ho nepredavali a predavali by silnejsi :-) Nehovorim, ze nikto, ale skoro nikto.
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:21
Re: Trojkombinace
inak tie 255tky pneu dynamike tiez neprospievaju... k comu tak siroke valce ked dynamiku to ma na urovni priemerneho maleho auta do mesta .... ved tu aj 225tky budu uz moc .... navyse by s nimi bola aj spotreba lepsia a hadam aj ta dynamika... akoze keby to malo 200kw nepoviem nic... ale takto? to ako keby si na 50kw feldu nahodil 205tky 16tky a potom sa budes divit ze proc to auto zrazu nejede ... za mna cele auto je nejak divne "poskladane" .. tu asi nie len motor je jediny zadrhel .. vidim tu viac rozporuplnych kombinacii ....
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 20:34
Re: Trojkombinace
255 by skutečně byl nesmysl. Proto mají 225. Nemůžeš místním všechno sežrat. To tě taková pitomost netrkne?
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:36
Re: Trojkombinace
ano je to divne.. prave preto to spominam... v tabulke mas 255tky... takze dalsia chyba... inak tu by za mna bohate stacili aj nejake 205tky vzhladom na dynamiku a rozmery tohto kombika ...
Avatar - _Karel_
9. 10. 2019 20:41
Re: Trojkombinace
225 je adekvátní šířka vzhledem k 18".
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:53
Re: Trojkombinace
ale aj 205tky 18tky su... a vzhladom k priemernej dynamike by autu len prospeli uzsie pneu ... a aj povedzme 215 tu musi uz byt az az...
Avatar - xxc
9. 10. 2019 21:35
Re: Trojkombinace
Existuju aj 195 na R20 :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 21:42
Re: Trojkombinace
ano scenic take obuva... jeden nam tu aj parkuje ... ale nepaci sa mi to... disproporcne kolesa .. ten pomer sirky k priemeru kolesa je des.... nieco na podobnom principe ako aj na bawe i3 elektroaute .. kde mas tiez take velke a pomerne uzke kolecka ... jak z dostavnika ... akoze na scenicu by sa mi daleko viac proporcne pacili 17tky 205tky povedzme
Avatar - xxc
9. 10. 2019 21:48
Re: Trojkombinace
Co ja viem, ja na to pozeram z boku. Treba pri zastaveni davat kolesa rovno, aby ludia velmi nepozerali :-D
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 22:00
Re: Trojkombinace
pockaj ta prejde sranda pri kupe takychto nestandardnych pneu ... ale nebolo by to fr auto keby nemalo zase nieco do.ebane.. klasika ;-)
10. 10. 2019 07:59
Re: Trojkombinace
Prečo by ťa mala prejsť sranda bla bla. Cena zimných pneu je len kvapka v mori celkovej prevádzky automobilu, takže daj nejaký ďalší nezmyselný argument ;-)
Avatar - xxc
10. 10. 2019 10:55
Re: Trojkombinace
Zatial su ceny pneumatik v pohode. Len mam obavu do buducnosti. Ale dovtedy nedozije ani auto.
Avatar - lamal
10. 10. 2019 21:49
Re: Trojkombinace
XXC silnejsi motor nepotrebuje skoro nikto, ale chce ho... tiez chces a mas veci v zivote, ktore nepotrebujes, co k tomu viac dodat ?
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 17:50
Re: Trojkombinace
v eu aj taka 2 miestna mazda MX-5 predava rocne 15 krat viac aut ako levorg.. co vravi samo za seba... levorg je za mna napremarnenejsia sanca v historii novodobeho automobilizmu... nepredajnejsi kombik ako levorg osobne dodnes nepoznam a to auta sledujem uz skoro 30 rokov ... to hadam aj nejaky ten supersport ( od lamba alebo audiny ) uz toho preda viac rocne v eu ako levorg ... proste toto auto u subaru legendou asi tak skoro ( alebo skor nikdy ) nebude.. na rozdiel povedzme od XV alebo foresteru ktore su ozaj podarene kusky :'-(

PS: vedla levorgu je aj ssangyong korando razom europsky bestseller :-[] 8-s
Avatar - xxc
9. 10. 2019 19:19
Re: Trojkombinace
ono by sa to predavalo, len je to drahe :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 19:45
Re: Trojkombinace
asi dnes uz aj subaristi za podobnu cenu radsej volia XV alebo forestera ... subaru nikdy neboli lacne to je pravda ale az tak slabe cisla levorgu su mi aj tak zahadou.... poznam fakt nezmyselnejsie kusky a aj drahsie ako levorg a predavaju toho v eu 10 krat viac... cele je to divne s tym levorgom... pritom za mna je to aj celkom pekny kombik ...
Avatar - speedfred
9. 10. 2019 19:51
Re: Trojkombinace
Neviem aké má predaje, ale asi to všetko zabíja technika. Pritom tak pekné auto.
Avatar - xxc
9. 10. 2019 20:01
Re: Trojkombinace
a isofix vpredu urcite nema, ani som to nepozeral
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:02
Re: Trojkombinace
ved to ze ono je to aj pekny kombik.... sedelo by mi tu nejake 1,5tsi :-[]
Avatar - speedfred
9. 10. 2019 20:41
Re: Trojkombinace
Minimálne 3.0T, ale bez isofixu NEBRAŤ!!!!
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:49
Re: Trojkombinace
Načo 3.0T, stačí nějaká 1.4 atmo, to je ideal
10. 10. 2019 08:02
Re: Trojkombinace
Dnes som sa v jednej poctivej atmosfére zviezol, 1,4 16v f poloaute EU 5. Pri pokuse o pridanie plynu sa dvíhala v kabíne hlučnosť, ale na ručičke rýchlosti sa to nejako neprejavilo :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
10. 10. 2019 08:10
Re: Trojkombinace
Myslím, že jsem tím jednou jel taky v jeho španělské sestře. Tak to vidíš, je to jako když někdo vzpomíná s láskou na komunismus, ale stačí jeden den v něm a už jsi vyléčený :D
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2019 20:50
Re: Trojkombinace
4.0 V8 a 3 isofixy to by bol ideal ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
9. 10. 2019 20:53