Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb: nové fotografie

Po novinářské prezentaci z minulého týdne se objevují další snímky nové velké Škody.
Zpět na článek
28. 1. 2008 11:21
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 11:27
neregistrovaný "mam-las"
28. 1. 2008 11:32
neregistrovaný "mr.fuk"
28. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 13:05
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 14:15
neregistrovaný "lolobrigida"
28. 1. 2008 14:37
neregistrovaný "mam_las"
29. 1. 2008 12:40
neregistrovaný "kluboš"
29. 1. 2008 16:56
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 12:42
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 21:27
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 11:22
neregistrovaný "Osmodiar"
28. 1. 2008 14:00
anonym
28. 1. 2008 17:07
anonym
28. 1. 2008 17:27
neregistrovaný "pawelno"
28. 1. 2008 17:34
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 18:47
anonym
29. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 14:33
neregistrovaný "guru35"
28. 1. 2008 11:25
neregistrovaný "lagy"
28. 1. 2008 11:39
anonym
28. 1. 2008 11:54
neregistrovaný "tretton"
28. 1. 2008 11:55
28. 1. 2008 15:03
neregistrovaný "Spyker"
28. 1. 2008 12:11
neregistrovaný "Osmodiar"
28. 1. 2008 14:52
neregistrovaný "lagy"
28. 1. 2008 17:29
neregistrovaný "DS"
28. 1. 2008 22:09
anonym
29. 1. 2008 15:38
anonym
28. 1. 2008 15:50
anonym
28. 1. 2008 11:36
neregistrovaný "anonnym"
28. 1. 2008 13:19
anonym
28. 1. 2008 11:39
neregistrovaný "anonnym"
28. 1. 2008 11:49
28. 1. 2008 20:18
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 11:51
neregistrovaný "klik-klak"
28. 1. 2008 12:03
anonym
28. 1. 2008 21:32
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 12:30
neregistrovaný "realtime"
28. 1. 2008 12:37
neregistrovaný "bolekotros"
28. 1. 2008 16:53
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 17:16
28. 1. 2008 17:29
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 12:45
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 12:56
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 13:39
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 15:10
neregistrovaný "Spyker"
28. 1. 2008 21:37
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 13:00
neregistrovaný "Rodrigez"
28. 1. 2008 13:13
neregistrovaný "dCi"
28. 1. 2008 15:30
29. 1. 2008 13:11
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 16:17
neregistrovaný "Yann"
29. 1. 2008 18:36
neregistrovaný "kuko"
28. 1. 2008 15:47
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 1. 2008 17:18
anonym
28. 1. 2008 13:45
neregistrovaný "Rodrigez"
28. 1. 2008 14:21
neregistrovaný "Johnnn"
28. 1. 2008 16:15
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 17:51
neregistrovaný "mam-las"
29. 1. 2008 07:44
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 12:13
neregistrovaný "Rodrigez"
28. 1. 2008 13:18
neregistrovaný "vs77"
28. 1. 2008 14:00
anonym
28. 1. 2008 14:46
anonym
28. 1. 2008 14:33
neregistrovaný "dady"
28. 1. 2008 14:48
28. 1. 2008 15:15
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 18:47
neregistrovaný "Reznik Z4M"
29. 1. 2008 06:33
30. 1. 2008 21:42
neregistrovaný "ela"
29. 1. 2008 16:26
30. 1. 2008 09:28
30. 1. 2008 21:46
neregistrovaný "ela"
28. 1. 2008 15:45
neregistrovaný "Vitantonio"
28. 1. 2008 15:49
28. 1. 2008 16:17
neregistrovaný "A2"
28. 1. 2008 18:16
neregistrovaný "LT"
28. 1. 2008 16:44
neregistrovaný "lukysaeeekkk"
28. 1. 2008 16:49
neregistrovaný "stunty"
28. 1. 2008 17:02
28. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "Reznik Z4M"
28. 1. 2008 18:08
neregistrovaný "rop01"
28. 1. 2008 18:16
neregistrovaný "SuperbII"
28. 1. 2008 18:23
neregistrovaný "superbII"
28. 1. 2008 18:34
neregistrovaný "Milda 11"
28. 1. 2008 18:42
neregistrovaný "rop01"
28. 1. 2008 18:45
neregistrovaný "Reznik Z4M"
29. 1. 2008 07:50
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 18:24
neregistrovaný "rop01"
28. 1. 2008 18:59
neregistrovaný "xorw"
28. 1. 2008 19:18
anonym
28. 1. 2008 23:28
anonym
28. 1. 2008 19:44
neregistrovaný "Chris K."
28. 1. 2008 19:45
anonym
28. 1. 2008 20:16
anonym
29. 1. 2008 09:19
30. 1. 2008 15:57
anonym
28. 1. 2008 21:09
anonym
28. 1. 2008 21:16
anonym
28. 1. 2008 22:31
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 1. 2008 21:25
neregistrovaný "ela"
28. 1. 2008 21:37
29. 1. 2008 09:58
neregistrovaný "tom 1603"
28. 1. 2008 22:07
anonym
28. 1. 2008 22:12
28. 1. 2008 22:22
neregistrovaný "speedy_js"
28. 1. 2008 22:35
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 1. 2008 23:53
neregistrovaný "Michal 7"
29. 1. 2008 06:25
neregistrovaný "PREMDA"
30. 1. 2008 19:49
neregistrovaný "Vojta84"
29. 1. 2008 10:20
neregistrovaný "jikra"
29. 1. 2008 13:16
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 13:17
neregistrovaný "rejpal"
29. 1. 2008 15:43
23. 2. 2008 12:04
neregistrovaný "m.a.r.a.b"
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 11:21
Na zakázku a.........naschvál?
Tak po tomhle už teď může dělat designéra každý. :-O
Rozbalit vlákno
13
28. 1. 2008 11:23
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Tak se přihlaš, třeba tě vezmou ;-)
neregistrovaný "mam-las"
28. 1. 2008 11:27
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Já už tam byl. Teď dělám pro jiné. :-)
neregistrovaný "mr.fuk"
28. 1. 2008 11:32
Re: Na zakázku a.........naschvál?
no jak zatím každý kritizuje dyzajn škody od doby + vw tak si taky nebyl moc úspěšný. nepiš jen že jsi dělal předtím :-!
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 11:53
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Tak, čas snad nezačíná příchodem VW do škody, že? A taky ne vše, co se postavilo, šlo do výroby. :-)
28. 1. 2008 12:58
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Nějak ti nevěřím, ty záhadný designére.
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 13:05
Re: Na zakázku a.........naschvál?
To je ovšem tvůj problém. Já jsem nezačal s tím, abych se přihlásil do designu škody, že. Mně stačilo, že jsem tam byl. Pokud si to můžeš ověřit, po Joskovi Brokešovi a před Vaškem Capouchem. :-)
neregistrovaný "lolobrigida"
28. 1. 2008 14:15
Re: Na zakázku a.........naschvál?
To už muselo být hodně dávno. Vždyť Capouch je tam minimálně od první poloviny osmdesátých let...
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 14:37
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Ano.
neregistrovaný "kluboš"
29. 1. 2008 12:40
Re: Na zakázku a.........naschvál?
a teďka dizajnuješ sekačky pro mountfiled co?
29. 1. 2008 16:22
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Tak na Mountfield mi nesahej, letos jsme mistři!!!! >:D
neregistrovaný "mam_las"
29. 1. 2008 16:56
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Klídek, mě živí hlavně autobusy a náklaďáky. I když musím přiznat, že kombajny Krone Big X a Big M, byla před lety zajímavá práce.
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 12:42
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Kazdy, kto je genialny. Bravo Skoda :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 21:27
Re: Na zakázku a.........naschvál?
Osobně se těším na první výtvor Kabana a pak jsem zvědav,jestli cizinci busou vřískat jako dosud,nebo to bude vše v poho,byť je mi to osobně jedno,protože škodu ani kii kupovat nehodlám,ale mám svůj odhad,jak se situace vyvine... >:D
neregistrovaný "Osmodiar"
28. 1. 2008 11:22
Nevím
Vypadá pěkně nebo alespoň většině se líbí, jak jsem pochopil. Ale necpe se Škoda někam, kde pro ni neni místo? Větší luxusní sedan? Na papíře má všechno, design, dobré motory, kvalitní interiér a dojem luxusu. Ale pořád tam má napsáno "Škoda". Možná záleží na ceně, jestli si Škoda řekne o velké peníze, pak dopadne jako VW s Phaetonem. Jestli uzná, že to není prémiový vůz, pak bude slavit úspěch.
Rozbalit vlákno
7
anonym
28. 1. 2008 14:00
Re: Nevím
Podle mě by se mohla uchytit - Volkswagen si opravdu nemohl Phaeton dovolit - segment kde je BMW,MB,Audi a Lex je pro ně zabitý. Není to auto za milion jako Superb ale hned za dva a víc...Ale jsem moc zvědavý jaký bude mít Škoda se Superbem úspěch.Bude záležet hodně i na ceně
anonym
28. 1. 2008 17:07
Re: Nevím
A ruku na srdce - moze si skoda dovolit segment do akeho sa cpe so Superbom ?? Presne ako napisal "osmodiar", je tam napisane "Skoda" to to auto v tejto triede deklasuje. Skoda je doma so svojou Fabiou pre masy a uz cena za Octaviu je premrstena, najme ked za tu cenu kupim o triedu vyssie auto. Pozri si co ti za milion ponuka konkurencia, budes prijemne prekvapeny a na Superb ani nepomyslis.
neregistrovaný "pawelno"
28. 1. 2008 17:27
Re: Nevím
Další! Kdyby cena za Octavii byla přemrštěná, tak nebudou růst její prodeje a podnik nebude stíhat vyrábět!!
Že je na Slovensku nebo Česku něco drahý neznamená, že je to drahý všude. Je to tak drahý, za kolik se to dobře prodává. Navíc, ČR, a už vůbec ne SR, není nejen pro Škodu pupek světa!
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 17:34
Re: Nevím
Sama Škodovka se deklaruje jako výrobce aotomobilů s něčím navíc. A myslím že toto splňuje, hlavně nazápad od našich hranic. Kde jsou škodovky prostě proti konkurenci levnější. Doma kde má takřka polovinu trhu a stále dobře prodává jí nic nenutí její politiku měnit a jak je vidět tak ji to funguje pořád dobře. Dnes není problém vyrobit, ale dobře a ze ziskem prodat. ;-)
anonym
28. 1. 2008 18:47
Re: Nevím
Ja len, ze na slovensku "postupila" za 5 rokov z viac nez 50% na aktualnych 19% predaja - to by ich mohlo trochu zaujimat ne ???
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 13:06
Re: Nevím
no ona se totiž Škoda na západoevropských trzích chová zhruba jako Kia v Čr/Sr (což všichni koncernisté strašně kritizují). Prostě na západě dávají lépe vybavené vozy (od základu) za ceny, které jsou hodně pod cenou holátka na domácím trhu. Nebo jsi skutečne myslíte, že by se s domácími cenami mohli tak úspěšně uchytit na západě?
Tím nepopírám kvality Škodovek, za poslední roky skutečně udělali veliký kvalitativní posun, jen prostě nechápu, proč se tak macešsky chovají k "vlastním lidem". Vůbec by mi nevadilo jezdit Škodovkou, ale dát za ní o 100-150 tis. víc než za konkurenci (která je téměr vždy i lépe vybavená), je pro mně luxus, který si nechci dovolit.
neregistrovaný "guru35"
29. 1. 2008 14:33
Re: Nevím
podívej se na prodeje, tŕeba v Německu !!! čisla chlapče je třeba brát vážně.... ČR to je jenom sranda
neregistrovaný "lagy"
28. 1. 2008 11:25
SUPERB II OK
pro mne je dvojka ok , a oproti prvnímu modelu je vzhledově úplně někde jinde. Až mně tady budete kamenovat za tento názor tak se prvně koukněte co vám stojí za popelnici před barákem :-)
Rozbalit vlákno
14
anonym
28. 1. 2008 11:39
Re: SUPERB II OK
Nevím, hlavně zezadu vypadá blbě. Asi zase z koupě škodovky nic nebude. Z okna vidím svá auta - TT,A6 4,2, S6 5,2, Mazda CX7.Ač jsem doufal že snad už konečně to bude jinak, zůstanu u nich.
neregistrovaný "tretton"
28. 1. 2008 11:54
Re: SUPERB II OK
Pěkná sbírka modelů...
Avatar - masO
28. 1. 2008 11:55
Re: SUPERB II OK
Ze ty sis zase neuklidil hracky ?!
neregistrovaný "Spyker"
28. 1. 2008 15:03
Re: SUPERB II OK
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Osmodiar"
28. 1. 2008 12:11
Re: SUPERB II OK
Pošli fotku, pošlu fotky svejch >:D
neregistrovaný "lagy"
28. 1. 2008 14:52
Re: SUPERB II OK
to bydlíš vedle ausalonu a čumíš k nim přes plot , ne? :no:
Avatar - SpiderJ
28. 1. 2008 16:28
Re: SUPERB II OK
...neblbni... zmoknou ti angličáky...
neregistrovaný "DS"
28. 1. 2008 17:29
Re: SUPERB II OK
Šmarjá, tady je to poslední dobou úroveň ... a raketoplán náhodou nemáš?
Avatar - SpiderJ
28. 1. 2008 17:54
Re: SUPERB II OK
On ne, ale já mám na poličce postarší Challenger... s Tím zrychlením se na něj fakt SuperB nechytá... asi zůstanu u něj.. :-)
anonym
28. 1. 2008 22:09
Re: SUPERB II OK
Nemám. Ale toužím po Ferrari.Kdybych se nebál české závisti, už bych v něm jezdil.
anonym
29. 1. 2008 15:38
Re: SUPERB II OK
....neblbni...tak velky modely burago nedela
anonym
28. 1. 2008 15:50
Re: SUPERB II OK
Boční linie superbuII teď jasně ukázali, jak to designér odflákl. Je to auto plný hezkých linií ale jako celek děs a hrůza. jezevčík.
neregistrovaný "anonnym"
28. 1. 2008 11:36
Kola, kola, kola....
Superb II je ukázkou, že kola dělají na autě (myslím vzhledově) opravdu moc, ty 6-ti paprsková se mi tam líbit a moc, ale ta vicepaprsková ee, ty jsou dle mého pro jiné vozy. Jinak bez připomínek fajn výsledek a úspěch zaručen :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 1. 2008 13:19
Re: Kola, kola, kola....
ja to mam presne obracene;) dulezity, ze tomhle auto je v paradni;))
neregistrovaný "anonnym"
28. 1. 2008 11:39
Volant
no a volant, ten bych volil 3-ramenný, ale dostane ho do vínku? ;-\
Rozbalit vlákno
2
28. 1. 2008 11:49
Re: Volant
Dostane, vydrž :-)
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 20:18
Re: Volant
Velmi podobny na ten v Passate CC ;-)
neregistrovaný "klik-klak"
28. 1. 2008 11:51
účel světí prostředky...
Bokorys asi skutečně na první připadne jako nevyvážený,ale nevidím v tom zásadní problém.Od prvních informací o novém S II se dalo tušit že hlavním cílem bude max.vnitřní prostor.To se rozhodně povedlo a mohlo by být rozhodujícím argumentem proti produkci z Východu.Prémiovkou se rozhodně nestane ale nějak se začít musí.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 12:03
Volha
Ze strany hrozný jako by předek byl z jinýcho auta.Je to slátanina 1. třídy.Ze předu vypadá jak volha a zezadu jak starej Renault Safrane.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 21:32
Re: Volha
A ke všemu Šinkorka nehraje v růžovce atd...jedna jobovka za druhou,k tomu jakási škoda se zase začne dělat,mají lidi asi trable... :-! :yes: ještě že je prima nova >:D blesk,aha...by nám lidi jinak zblbli,kdyby neměli hentu, maturitu :no:
neregistrovaný "realtime"
28. 1. 2008 12:30
Prémiový model
Nech to vyzera ako chce, predavat sa to bude dobre to je iste.Škoda nikdy nebude mať ambicie stať sa prémiovým výrobcom aut, lebo jej postavenie vo VW je jasné.Ale v budúcnosti je vytvorenie samostatnej prémiovej značky nie celkom nereálne veď Laurin&Klement znie celkom fajn a vytvoriť už dnes pre Škodu prémiové auto nie je problém.Iba je potrebné aby vo VW mali vôľu a AUDI by mohla byť dobrá dojná krava na výrobu prémiovej značky...To že v Európe by sa možno nepredávala to nevadí.Veď je tu Ázia, Čína a nezabúdajme na Rusko.Tam by to aj možno šlo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bolekotros"
28. 1. 2008 12:37
T613
Vypada to jak tatra t613, mozno casem pofrci retro.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 16:53
Re: T613
To si nedělej ani srandu, T 613 vypadá uplně jinak a hlavně je to mašina uplně jiné koncepce. Kdyby někdy byla T 613 jako retro tak by nemohla rozhodně vypadat jako Superb. Urazil by jsi tím Tatru. Ale jinak pěkný auto, nemyslím že nevypadá zase tak špatně jak se tady píšete. On to ukáže čas, všichni říkali že Fabia z roku 99 je škaredá nebo že to vypadá divně a kolik prodělala faceliftů? To samé Superb a Octavia? Tady asi většina pisatelů vyučuje na škole o automobilévém dizajnu a sami nedokážpu nakresli ani auto aby to vůbec někdo poznal že to auto je.
Avatar - skejpa
28. 1. 2008 17:16
Re: T613
ja narozdil od jamala v tom od prvniho pohledu ze strany nevidim nic jineho nez tatru 613. schvalne sem hledal jestli to tady nekdo nenapsal... z boku jasna T613... ale to bych nevidel ani moc jako minus. je to takove vic ceske... kdyz to poradne nacpou technikou tak by v tom mohl jezdit i prezident a nemusel se stydet. uvidime...
neregistrovaný "Jamal1"
28. 1. 2008 17:29
Re: T613
Nevím, ale jak koukám a koukám T 613 v tom nevidím. Ale nic proti. ;-)
neregistrovaný "Cjoctavian"
28. 1. 2008 12:45
Stare
Zas niekto vytiahol ako novinku tyzden stare fotky... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 12:56
Beztvará hmota
Vůbec nechápu, kdo mohl schválit do prodeje něco tak příšerného jako je nový Superblb 8-s. Ale v Česku se to kupovat bude neb je to přeci Škodovka.....
V této kategorii je naštěstí spousta jiných aut, za které se dá utratit peníze. Předchozí generace má i přes dlouhý rozvor vyváženější proporce. Teprve v porovnání bokorysů obou generací to každého musí praštit do očí :-!
Rozbalit vlákno
4
28. 1. 2008 13:04
Re: Beztvará hmota
Ty jsi jeden z těch chytráků, kteří se vždy vylíhnou při uvedení nového modelu z Mladé Boleslavi, řekne jak příšerný to je a že si každej koupí něco jinýho a že se museli zbláznit. Kdyby Škoda prodávala jen u nás, protože je Škoda, dávno už by neexistovala. Naštěstí si Š kvalitou, spolehlivostí a nadčasovým (opravu a skutečně, nejde jen o frázi) designem zajišťuje víc než solidní prodeje. Ale takoví klučíci jako ty, kteří mají Audi 80 a hrozně rozumí autům budou pořád mlít tu svou. Škoda :yes: :yes:
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 13:39
Re: Beztvará hmota
Klučík už bohužel dávno nejsem:-)Netvrdím, že každá škodovka je špatná. Proti současné Octavii nic nemám, předchozí Superbé taky celkem pohoda. Ale tohle je trošku moc bachraté. Nicméně souhlasím, že na živo to může být lepší....ale i horší ;-\
Jinak jsem nějakou dobu nakupoval auta v Německu, myslím, že trošku maličko přehled mám, ale design je věc subjektivní, to uznávám :-)
neregistrovaný "Spyker"
28. 1. 2008 15:10
Re: Beztvará hmota
Aslespon se u tebe projevily vycitky svedomi a tvuj 2. prispevek je umirnenejsi :yes:
neregistrovaný "povaleč"
28. 1. 2008 21:37
Re: Beztvará hmota
""Vůbec nechápu, kdo mohl schválit do prodeje něco tak příšerného jako je nový Superblb 8-s. Ale v Česku se to kupovat bude neb je to přeci Škodovka.....""" jj,třeba to schválila strana a vláda,tak to neřeš >:D jinak další prognostik...jak bude letos v létě? A co dělá kolega miloš becher?? :yes:
neregistrovaný "Rodrigez"
28. 1. 2008 13:00
Zase kus auta navíc
Fakt se mi to velmi líbí (i přes následující věty). Předchozí SuperB měl sice štíhlejší linie, ale z boku na mě působil jako jezevčík. Teď se mi zase jeví jako těžkopádné. Mohutný zadní a hlavně přední převis příliš vzhledu nepřidá. Ale naživo to nikdy není tak hrozné. A vůbec v tom nevidím problém. Podívám-li se na P407, pak Škoda vlastně nikdy ani velké převisy neměla :-). A FtéFialové melte to je kočár jak hrom.
Rozbalit vlákno
1
28. 1. 2008 13:05
Re: Zase kus auta navíc
Pravda pravda, ty převisy jsou trošku zarážející, ale naživo je to vždy o něčem jiném. P 307cc se říká velryba a jak dobře se prodává ;)
neregistrovaný "dCi"
28. 1. 2008 13:13
Zadek
Na svém názoru jsem zatím nic nezměnil, předek neberu, profil působí nudně, ale záď je super. Za hodně povedenou beru kompozici zadních světel, které, byť si ponechávají škodovácké novodobé zvyky, jsou ladností tvarů svého vnitřního probarvení zcela svébytné. Co se celku týče, mám opětovný problém jako s většinou produkce koncernu VW. Na živo jsem vůz neviděl, znám jen těchto pár vyšperkovaných fotek, přesto na mě auto působí již nyní vizuálně zastarale. Nedokáži v tomto druhu designu už nic objevit. Je to jeden z faktů, proč osobně zásadně nesouhlasím s všude omílanou "nadčasovostí" vzhledu vozů tohoto koncernu. Vím, že se mnou (dle dosavadních reakcí) nebude většina souhlasit, ale fotografie Laguny Grandtour v testu tady vedle na stránce jsem sjel již asi pětkrát a nemohu se nabažit. Grandtoura jsem naživo také ještě nestihl, ale zatím (vím, že je to předběžné) u něj projevuji stejné reakce jako u jeho předchůdce. S ním jsem měl tříletou zkušenost a každý den jsem objevoval v jeho vzhledu něco nového, nepřestal mne pozitivně překvapovat. U nového Superbu, ačkoliv bude jistě nadprůměrně kvalitním vozem, by mi tato zkušenost opět velmi chyběla. Škoda. :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
28. 1. 2008 15:30
Re: Zadek
Tak se baž, za cenu octávky bude Laguna. Proč jen musí tak pod cenu, aby si to někdo koupil.
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 13:11
Re: Zadek
A proč Oktávka musí na západě tak pod cenu, aby si to někdo koupil? ;-)
neregistrovaný "Yann"
29. 1. 2008 16:17
Re: Zadek
Koukam, ze jsi uz v druhem prispevku naznacil, ze octavka musi jit pod cenu, aby se na zapade prodavala. Je to takove oblibene klise antiskodovkaru. Nejak se proste musi (antiskodovkari) vyporadat s faktem, ze ta blba octavka, kterou si kupuji buransti Cesi jezdi i na zapade. Je to ale opravdu jenom klise. Octvia je konkretne v Belgii levnejsi diky posilujici korune (katalogova cena by byla stejna jako v CR pokud by bylo euro za 30) a diky vyhodnym balickum na vybavy. Napriklad "Pack Company" za 650 euro nabizi vybavu za cca 75000 kc. V porovnani s ostatnimi auty v danem segmentu neni octavie levnejsi, ale vychazi zhruba nastejno. Nove Bravo je levnejsi, Astra je levnejsi, novy Focus o par set euro drazsi, Auris nastejno. Presto prese vsechno se zde Octavia prodava velmi dobre a jezdi jich hodne. Znam par Belgicanu, kteri ji maji a je to pro ne dobre "ceki" auto s nemeckym motorem. Tak to teda rikaji, my vime, ze je to trochu jinak. Chapu, ze nekdo nemusi Skodovku, ale tohle antiskodovkareni mi pripadne perverzni. Vzhledem k tomu, ze se jedna o ceskou firmu, zamestnavajici Cechy a platici dane v Cesku. Mimochodem, ja Skodu nemam. Mam Mazdu 6. Ale Skodovce drzim palce, i kdyz uz v Cesku neziju.
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 18:36
Re: Zadek
asi jsme se nepochopili, já osobně proti Škodovce nic nemám, ale musíš uznat, že ty ceny na západě má nastavený trochu jinak než doma.
Doma už v základu stojí většinou víc jak všichni konkurenti ve třídě (nejvíc mě dostalo srovnání kombíků s 1.6 benzínem, kde podle katalogových cen byla ještě o pár tisíc dražší než Golf Variant!).
Na západních trzích je základ podstatně líp vybaven, za cenu nižší než doma. Minulý týden jsem četl porovnání stejně vybavené Oktávky v ČR (půl mega + nějaký drobný) a ve Finsku (cca 400 tis).
To že jí na západě dávají za lepší cenu je podle mně normální, jsou to etablované trhy, kde se něčím musí prosadit. Třeba ve Francii nebo Itálii kde mají domácí automobilky silné postavení by to jinak ani nešlo. Já spíš nechápu ty ceny na domácím trhu...
Tady jsou zarážející spíše reakce škodovkářů, kteří na všechny cenové akce konkurence reagují stylem, že jinak by si ty kraksny nikdo nekoupil.
Jinak Mazda 6 je :yes: Táta jí měl chvíli jako služebák, tak jsem jí taky skusil. Teď má třeba Superba a je to taky paráda (aby ne s 2.8 V6!)
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 1. 2008 15:47
Re: Zadek
Už jsem to někde psal. Lagunu III i Lagunu graundtour III sleduji živě od loňského podzimního veletrhu.
Opravdu to auto zraje jako víno.
Je až neuvěřitelné, jak rozdílné hodnocené toho auta má člověk bezprostředně po prvním vzhlédnutí a po téměř půl roce.
Je to další revoluční model od Renaultu.
Já jen že s dCi souhlasím. Narozdíl od Laguny bude mít
Superb II opačný efekt.
Nic nového, žádná progresse.
Škoda se jmenuje právem.Bohužel.
anonym
28. 1. 2008 17:18
Re: Zadek
Laguna je pekna ale co ta spolahlivost ??? Toho by som sa naozaj bal, vychadzam z osobnej skusenosti. Asi by som rok pockal a potom sa uvidi ci si vstupili do svedomia. Samozrejme tu neobhajujem Skodu, to nema vyznam komentovat.
28. 1. 2008 13:16
Už jste viděli tyhle profily?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Rodrigez"
28. 1. 2008 13:45
Re: Už jste viděli tyhle profily?
:yes: Moje rec. Proste rozdil mezi konzumem a premiovkama se pozna podle previsu :-)
neregistrovaný "Johnnn"
28. 1. 2008 14:21
Re: Už jste viděli tyhle profily?
Hmmmm, fakt dost velký převis...
28. 1. 2008 15:43
Re: Už jste viděli tyhle profily?
Teď se nezabývejme předkusem, to je dáno pozicí motoru. Podle mě je celá potíž v masivnosti C sloupku, který tak působí jakoby posunutý dozadu (on taky je). [odkaz] Nejsem konstruktér, ale není toto nutnost kvůli zesílení tuhosti karoserie, která řešením liftback přišla o příčnou výztuhu pod zadním oknem? Takže celek působí jako lyžař v záklonu pokrčený v kolenou. Teď jen jestli řešení zadního víka přitáhne více zákazníků, než profil odradí...
neregistrovaný "mam_las"
28. 1. 2008 16:15
Re: Už jste viděli tyhle profily?
S I má vrchol klenutí střechy někde kolem B sloupku, s tím že její křivost směrem dozadu se rozbaluje. To má dva efekty. Linie okna v zadních dveřích je spojitá a neupozorňuje tak, na svoji výrazně větší plochu oproti předním. A podruhé, tvar křivky střechy ve stylu kapky, odlehčuje těžkost C sloupku dynamikou tvaru této křivky, s těžištěm plochy právě kolem B sloupku. Na S II to je bohužel právě plochá střecha, která ,,podepsala" délku zadního bočního okna a ještě navíc vytvořila zlom v pevném okně zadních dvěří. Mamísto jednoduché linie, je tak střecha ,,upozadněna" zlomem a celek vypadá jakoby se jednalo o prodlouženou verzi, tzv long. Bohužel od neexistující krátké. Jak jsem už napsal nahoře, jsem přesvědčený, že tohle někdo udělal naschvál. A nemyslím si, že to byl šťastný nápad. :-)
28. 1. 2008 17:30
Re: Už jste viděli tyhle profily?
Jj, na longa jsem taky myslel. Střecha nemusí mít nutně vrchol nad B sloupkem, třeba Saaby mají rovné střechy, ale tento problém nemají. [odkaz] Moje otázka je na někoho znalého, zda u verze liftback musí být zelená úsečka takto dlouhá? Základnu C sloupku bych neměnil, ale proč nezvolit jiný úhel sloupku? Prostor pro hlavy by evidentně zůstal (teď je ho nadbytek). A střecha by se dost zkrátila.
neregistrovaný "mam-las"
28. 1. 2008 17:51
Re: Už jste viděli tyhle profily?
Hele, ono jde v podstatě všechno, ale to co navrhuješ, vede na jiné závěsy (panty) 5tých dveří a trochu víc starostí s prostorem na odvodnění. Jenže si nemyslím, že chtěli mát auto v téhle figuře. Vzhledem k tomu, že v podstatě ze všech pohledů vypadá jak long, tak si skutečně myslím, že to byl opravdu záměr, aby jako long vypadal. :-)
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 07:44
Re: Už jste viděli tyhle profily?
Tuhost karoserie by byla nejspíš o něco menší, než s masivnějším sloupkem. Ale nemáš pravdu, že by zůstal prostor pro hlavu. Pokud započítám i vnitřní konstrukci, zmenšil by se. Nebo by bylo potřeba posunout sedadla o maličko kupředu a zase by se zkrátil prostor pro nohy (a aby to nevypadalo blbě, tak přidat na plechu a sloupek by byl zase masivnější).
neregistrovaný "Rodrigez"
29. 1. 2008 12:13
Re: Už jste viděli tyhle profily?
To protáhnutí střechy mě osobně vůbec netrápí. Prostě to opravdu působí jako long verze. Alespoň v tom bude vzadu dost místa na hlavu. Např. v Passatu je místa na nohy spousty, ale je mi k ničemu, když nemám kam dát hlavu :-). Mě se jen moc nelíbí převisy (hlavně ten přední). Ale jak jsem psal výše, problém v tom nevidím.
neregistrovaný "vs77"
28. 1. 2008 13:18
Už jezdí po D1
Zdravíčko, asi se brzo setkáme s fotkama z terénu, protože jsem už viděl v pátek jeden Superb jet po D1 a odbočovat na Beroun s doprovodem dvou fabii, neměl takřka žádné maskování, jen vzadu trochu červených odrazek, aby nebyly hned poznat světla. Celkem velké auto:-))škoda že jsem neměl foťák.

Zdravím všechny
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
28. 1. 2008 16:25
Re: Už jezdí po D1
Mno tak to nejsi sám...Já včera potkal cca okolo 21 hod. hned tři u Mnichovic... Jelo jim to fakt pěkně a tak dalo dost práce si je prohlídnout... (teda těm dvěma, ten třetí mě ne a ne setřást,asi málo výkonu neboco... ;-) Oděny maskováním byly vskutku spoře.... :-)
anonym
28. 1. 2008 14:00
Hnus
Ten úděsnej bok je úplně stejněj jako u I. generace, předek nalepenej bavor a zadek je takovej nesourodej. Myslím, že to bude jedno z aut, co v reálu budou vypadat podstatně hůř než na fotkách.
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 1. 2008 14:46
Re: Hnus
Ty se z toho koukám nevyspíš >:D
neregistrovaný "dady"
28. 1. 2008 14:33
hnus
takisto si myslim ze to neni moc pekne auto.Dufam ze skutocne ak sa bude lisit tak aspon o 50%
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
28. 1. 2008 14:48
lift-sedan
No, aspon ta zadna cast zboku ukazuje, ze to ma dvere v style liftbacku i sedanu zaroven, zaroven mi to pride ani ryba, ani rak...chyba mi tam trosku reprezentativnej elegancie sedanu, ktora by do tejto triedy patrila. Oproti jednotke trosku masivnejsie, vela plechu...uvidime life...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tsukubai"
28. 1. 2008 15:15
humpl
Znova se dívám na boční profil auta....prostě si fakt nemůžu pomoct, to auto je celé divné. Že se dá na podobném půdorysu vymyslet opravdu Auto, dokazuje např. BMW řady 5....Je jasné, že ne každému se to povede..... >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Reznik Z4M"
28. 1. 2008 18:47
Re: humpl
BMW řady 5 je opravdu nádherné a nadčasové zejména s M-paketem
29. 1. 2008 06:33
Re: humpl
Jenomže BMW 5 je sedan a to je malinko rozdíl ;-)
neregistrovaný "ela"
30. 1. 2008 21:42
Re: humpl
Jestli tím chceš říct, že tohle je superblivajz, tak nevím komu oponuješ?
29. 1. 2008 16:26
Re: humpl
Ješiš marjá, to se vždycky musí objevit šílenec, který řekne, že ten Superb vypadá prostě daleko hůř než BMW 5 nebo Mercedes E?
30. 1. 2008 09:28
Re: humpl
A pak se musi objevit druhy silenec, ktery rekne, ze to neni mozny, ze to neni pravda ;-)
neregistrovaný "ela"
30. 1. 2008 21:46
Re: humpl
Jakej šílenec? Normální příčetnej vidí, že král prostě nahý je.
neregistrovaný "Vitantonio"
28. 1. 2008 15:45
OBRÁZEK č. 11
Teprve teď se ukazuje jak krásné linie má první Superb.
Z těch prvních fotek vypadal nový Superb k světu , ale teprve pohled z boku ukázal , že vzniklo podivně bachraté auto.
A souhlas s autorem , pokud na bočním pohledu je auto na 18 palcových kolech , nedovedu si představit to auto na 16.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
28. 1. 2008 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
28. 1. 2008 16:17
Ne
Ať mi nikdo netvrdí, že tohle je vkusné, elegantní a dynamické, musel by být blázen. Je to design devadesátých let, slátanina. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LT"
28. 1. 2008 18:16
Re: Ne
Je to hrůza, fakt. :-(
neregistrovaný "lukysaeeekkk"
28. 1. 2008 16:44
no
Mně se líbí, a věřím tomu že se bude prodávat a hodně dobře.Kdo chce jiný auto nelíbí se mu superb dvě tak at si koupí jiný, od toho tu jsou různé automobilové značky....škodo jen tak dál :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stunty"
28. 1. 2008 16:49
Z profilu FUJ
Na prvních fotkách se mi Suberb II zamlouval, ale z profilu to vypadá dost hrozně ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DBS
28. 1. 2008 17:02
Na úrovni
Polde mého názoru,se Škodovka konečně vytáhla a udělala auto na úrovni.Vypadá fakt moc dobře,hlavně ten agresivní předek.Nejspíš začnu šetřit.Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Reznik Z4M"
28. 1. 2008 18:41
Re: Na úrovni
Vypadá opravdu skvěle ze předu :yes: ale zadek jak když tomu nepatří :no:
neregistrovaný "rop01"
28. 1. 2008 18:08
novej vs starej
starej Superb se mi nelíbil, protože se moc podobal Passatu, novej se mi nelíbí, protože je hnusnej - takže asi plichta >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SuperbII"
28. 1. 2008 18:16
Superb I
Superb I je daleko vyváženější a ůadnější vůz než Superb II. Líbí se mi oba, ale 1. generace je mnohem "domyšlenější". Jakoby Škoda nevěděla coby. Bojí se něčeho, experimentuje? Nejdřív Fabie II a teď tohle?
Jinak nevíte jestli se bude Superb I vyrábět i nadále souběžně? Stejně jako Octavie?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "superbII"
28. 1. 2008 18:23
Hlavně nesměj přestat dělat superba I...
...to by mohla být osudná chyba!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milda 11"
28. 1. 2008 18:34
superbéééčko
Superb I. byl slušná třída a Superb II. je o hodně lepší a to je jenom dobře. Škodovka má konečně auto , které má na konkurenci a někde ji dokonce převyšuje. Tvary se konečně vylepšily a ještě trochu té dravosti by neškodilo. Jen se nebát experimentovat ! ! !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rop01"
28. 1. 2008 18:42
ŠKODA
stručně - rozložení hmot je základ - má s tim problém Fabia i Superb. ŠKODA. Snažit se to nějak maskovat je už jenom z nouze a nikdy se to nemůže povést. Takže Superb - příliš velký převisy vpředu i vzadu, vzadu hrozně moc hmoty za zadníma kolama - C sloupek mohutnej, opravdu výrazně vzadu (řešit to dalšim oknem by asi bylo vhodný, kdž už), spojení C "sloupu" se zadnim blatníkem by mohlo bejt přesvědčivější (aspoň trochu elegantní). ŠKODA. Příď - pokus o změnu, ale je hrozně těžkopádná (nejenom příliš velká maska, což se opakuje v celym koncernu, ale i otvory v nárazníku a mamutí mlhovky). ŠKODA. Zadek - vnitřní polovina zadních světel je trochu.. ehm.. nevkusná.., navíc v úplně jinym stylu, než celý auto. ŠKODA
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Reznik Z4M"
28. 1. 2008 18:45
Re: ŠKODA
no...tak nejak.... Ale příď se mi líbí těžkopádná je jen když ji spojíš se zbytkem auta což nic moc :no:
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 07:50
Re: ŠKODA
Nerad kritizuju, ale velké převisy mají všechna auta střední a vyšší třídy. Namátkou Passat, Mondeo, extrémem jsou Peugeot 407 (vpředu) a Citroën C5. Obdobné poměry převisů má i BMW 7.
neregistrovaný "rop01"
29. 1. 2008 18:24
Re: ŠKODA
to je bohužel pravda, ale u Superbu je to opravdu výrazný - vpředu díky mohutně působící přídi, vzadu díky hodně mastodontnímu a dozadu posunutýmu C-sloupku. Má prostě podle mě moc malej rozvor vzhledem k prostorovýmu řešení(minimálně vizuálně)..

Passat ani Mondeo nemají převisy zase až tak extrémní, navíc střecha se včas svažuje. 407 - vpředu opravdu extrém, vzadu krátkej převis, c5 - vpředu taky dost, ale při pohledu na auto to prostě nějak nevadí, design C5 je prostě povedenej po všech stránkách. BMW 7 - vzadu sice dost (ale to k vyšší třídě patří - pokud se ale střecha včas svažuje), vpředu převis malej (koncepce).

Stejně by to chtělo pohon zadních kol a motor za přední nápravou jako třeba u toh BMW, ale toho se u VW asi jen tak nedočkáme :-(
neregistrovaný "xorw"
28. 1. 2008 18:59
Mně se líbí
uvidím jak bude vypada v realu,ale docela mě láka :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 19:18
bmw 5
me z bočního pohledu silně(hlavně předek) připomíná bmw 5 a trochu i 3. to není dobré!já jsem velký fanda škody ale ty poslední modely roomstrem počínaje jsou desingnově horší a horší. je me líto že to musím říct, ale je to pravda! :-(
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 1. 2008 23:28
Re: bmw 5
jop souhlasim,dost pripomina bmw ze predu,spis ale horsi kopie.ze zadu pak renault laguna...cekal jsem vesti originalitu
neregistrovaný "Chris K."
28. 1. 2008 19:44
teasing campaign
Tato teasingova kampan mi uz lezie na nervy, ok, fanuskovia cakaju a su vo vytrzeni....
Ale skor to vidim tak, ze keby to vsetko ukazali naraz, tak sa ludia zhrozia, ze co to ma byt, takto dostavaju jed v malych davkach :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 19:45
dobrý
Nový superb se mi líbí.Po všech stránkách je o dvě třídy dál něž superb 1.Nelíbí se mi ta anténa,to je fakt děs,takový dlouhý prut.Ale z bočního pohledu při srovnání 1 a 2 vynikne delší a míň svažující se střecha a tudíž více místa vzadu nad hlavou .Kdybych měl penízky nazbyt,tak bych si ho koupil :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2008 19:52
Najkrajšia limuzína
Superb II je určite najkrajšia limuzína, akú Škoda postavila od II.svet.vojny. Tie prevojnové si netrúfam porovnávať, lebo ich nepoznám. Som predvedčený, že pokiaľ dostane aj dobré ceny, bude mať oveľa väčší úspech ako Superb I.Všetky tie jalové diskusie o tom, či má to, alebo ono sú zbytočné, zákazník rozhodne v predajni.Ja osobne by som mal len problém pri výbere typu motora, asi najviac by mi vyhovoval 2,0 TDI common rail, ale čo ak natrafím na nepodarok a bude žrať 1l oleja na 1000 km!!! To by som Škode auto nikdy neodpustil.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 20:16
nic moc
No... z boku je to děs a hrůza... ten nafouklej zadek... dlouhej přední převis, dlouhej a nafouklej zadek. a tohle je jako designový nomen omen...

navíc... délka vozu zůstala a rozvor se zmenšil... kde je těch nádherných 2800mm... tohle auto se nekupovalo pro jízdní vlastnosti, ale pro to, že je to opravdu velká limousina od škodovky- vw. za rozumný peníz. sice motory nic moc (slabý diesel. chcípáky... jedinej slušnej je 1,8T a potom ten co žere i trávu okolo cesty -ale jede!, jede!, jede! -2,8 V6), ale prostorem, místem a cenou/výbavou je to lahoda.

interiér ok, exteriér bída...

a motory? si snad dělaj srandu s 1,4T ... ???? a co ty starý ropáky... ??? čerpadlo tryska? a ke všemu zase slabý...

v tomhle je vw prostě nemocný...

držím palce okřídlený šípy... bohužel nemůžu říci okřídlený rychlý šípy... chtělo by to vyměnit luk, aby to nedopadlo jako 14.10.1066
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
29. 1. 2008 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
30. 1. 2008 15:57
Re: nic moc
1,4 T???? tak dej rovnou do A8 1,6 a 4 turba... >:D

rozvor neurčuje vnitřní prostor? a co asi... velikost tvýho zadku?? 2,8 je prostě 2,8 a 2,7 je prostě 2,7... nevim ale 1+1 jsou pořád ještě 2
anonym
28. 1. 2008 21:09
hnus
Hnus
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 21:16
Nová Škoda Superb
Současný Superb 1. se mi zdá elegantnější :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 1. 2008 22:31
Re: Nová Škoda Superb
:yes:
neregistrovaný "ela"
28. 1. 2008 21:25
Připomíná to ten vousatej vtip
MARiánské lázNĚ.
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2008 21:37
kola a pozadi
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tom 1603"
29. 1. 2008 09:58
Re: kola a pozadi
dost dobrá fotečka,dal bych si říct
anonym
28. 1. 2008 22:07
Čínská kopie
Ty Cinani jsou fakt hnusny. Nedokazou vymyslet nic noveho! Jen sproste kopiruji!!! :-( :-( :-( Cech nebo Cinan, je to jedno, oboji je to stejna zlodejska luza!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HDR
28. 1. 2008 22:12
Brutalna limuzina
Pekne, mne sa paci, hlavne z boku je zaujimavy. Pripomina mi starsi Mercedes S, taky ten giganticky model. Asi tam bude fakt dost priestoru pod tak dlhou strechou. Predok tiez super.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "speedy_js"
28. 1. 2008 22:22
Starý hezči
Nevim prostě si nemůžu pomoct, ale Superb I je mnohem hezčí a vyváženější :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 1. 2008 22:35
Presne, stary je mnohem hezci
K uspechu mu chybela jen verze Allroad
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal 7"
28. 1. 2008 23:53
Design Škoda
Protože se sám nemůžu rozhodnout, zda se mi nový Superb líbí nebo ne (první foto super, ale teď si nejsem tak jistý), tak popíchnu diskutující :-) Soudím, že Škoda umí "udělat" design, což měřeno řekněme za posledních 20 let je jednoznačný vítěz - Škoda Tudor. Kdo pamatuje z výstavy předělaný Superb I na elegantní kupé, tak ví. A to jsem se tam ještě vybavoval s maníkem z Boleslavi, který tvrdil, že Tudor dostane i 4,2 V8 .... kdeže ty sliby jsou :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PREMDA"
29. 1. 2008 06:25
Re: Design Škoda
Ale Tudor už přece jezdi. I v Německu si všimli ladnosti křivek Tudora. Přece něco tak hezkýho nedají Škodě. Tudor už jezdí, jen se jmenuje A5.
neregistrovaný "Vojta84"
30. 1. 2008 19:49
Re: Design Škoda
Tak tohle je pekna blbost. Skoda sice predstavila v Zeneve v roce 2002 tudor ale o rok pozdeji Audi predstavilo svou vizi budoucnosti na tom samem autosalonu a castecne v Detroitu... V zeneve bylo k videni Audi Le Mans a Audi Nuvolari (z Audi Le Mans mame dnes Audi R8) v Detroitu predtavili Audi Pikes Peak( dnes je z toho Audi Q7) no a co se stalo z Nuvolari?! Co asi Audi A5... Nejakej tupej tudor se nemuze srovnavat s designem Audi Nuvolari ci dokonce Audi A5....
neregistrovaný "jikra"
29. 1. 2008 10:20
pekáč
hlavně se z toho pekáče neposerte
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 13:16
Re: pekáč
konečně nějaká erudovaná výzva do diskuse :-)
neregistrovaný "rejpal"
29. 1. 2008 13:17
No nevím...
...ale z boku je to opravdu škaredý, to se nedá popřít. Bude to takový ten luxus pro Indii a jiné méně rozvinuté trhy. Do kufru opravdu luxusní limuzíny totiž stačí dát dva golfové vaky, sem se vejde kompletní obývák.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
29. 1. 2008 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2008 17:56
Mooooc pěkný :)
Nemůžu si pomoct, ale mně se opravdu líbí :yes: . Připomíná mi první modernizovanou generaci BMW řady 7. Slušnej kousek. Uvidíme jak bude vypadat na denním světle na vlastní oči ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.a.r.a.b"
23. 2. 2008 12:04
Ať žije čínský design.
Nemohu si pomoci, ale nové Škodovky snad navrhují v čínské pobočce Škody a následně vyrábí na společné lince s vozy Shuanghuan. To co Škoda předvádí je do nebe volající. Cenově si hrají na Volvo, design Made i China a kvalita "co kus to originál". Za stejné peníze si raději koupím větší auto u konkurence a ještě ušetřím za servis. Ne za cenu dílů, ale nebudu do něj muset tak často. Ale stejně si lidi pro novou Škodovku půjdou, jsou zkrátka nenapravitelní. Ale lidi, Škoda již není levné auto a kvalita ceně neodpovídá. Nechcete se raději podívat k japonské konkurenci?
Rozbalit vlákno
0