Novinky
0
Tak po tomhle už teď může dělat designéra každý. 😲
picaso
0
Tak se přihlaš, třeba tě vezmou 😉
0
Já už tam byl. Teď dělám pro jiné. 😄
0
no jak zatím každý kritizuje dyzajn škody od doby + vw tak si taky nebyl moc úspěšný. nepiš jen že jsi dělal předtím :-!
0
Tak, čas snad nezačíná příchodem VW do škody, že? A taky ne vše, co se postavilo, šlo do výroby. 😄
Kanibal
0
Nějak ti nevěřím, ty záhadný designére.
0
To je ovšem tvůj problém. Já jsem nezačal s tím, abych se přihlásil do designu škody, že. Mně stačilo, že jsem tam byl. Pokud si to můžeš ověřit, po Joskovi Brokešovi a před Vaškem Capouchem. 😄
0
To už muselo být hodně dávno. Vždyť Capouch je tam minimálně od první poloviny osmdesátých let...
0
Ano.
0
a teďka dizajnuješ sekačky pro mountfiled co?
Kanibal
0
Tak na Mountfield mi nesahej, letos jsme mistři!!!! >😁
0
Klídek, mě živí hlavně autobusy a náklaďáky. I když musím přiznat, že kombajny Krone Big X a Big M, byla před lety zajímavá práce.
0
Kazdy, kto je genialny. Bravo Skoda :yes: :yes: :yes:
0
Osobně se těším na první výtvor Kabana a pak jsem zvědav,jestli cizinci busou vřískat jako dosud,nebo to bude vše v poho,byť je mi to osobně jedno,protože škodu ani kii kupovat nehodlám,ale mám svůj odhad,jak se situace vyvine... >😁
Vypadá pěkně nebo alespoň většině se líbí, jak jsem pochopil. Ale necpe se Škoda někam, kde pro ni neni místo? Větší luxusní sedan? Na papíře má všechno, design, dobré motory, kvalitní interiér a dojem luxusu. Ale pořád tam má napsáno "Škoda". Možná záleží na ceně, jestli si Škoda řekne o velké peníze, pak dopadne jako VW s Phaetonem. Jestli uzná, že to není prémiový vůz, pak bude slavit úspěch.
Podle mě by se mohla uchytit - Volkswagen si opravdu nemohl Phaeton dovolit - segment kde je BMW,MB,Audi a Lex je pro ně zabitý. Není to auto za milion jako Superb ale hned za dva a víc...Ale jsem moc zvědavý jaký bude mít Škoda se Superbem úspěch.Bude záležet hodně i na ceně
A ruku na srdce - moze si skoda dovolit segment do akeho sa cpe so Superbom ?? Presne ako napisal "osmodiar", je tam napisane "Skoda" to to auto v tejto triede deklasuje. Skoda je doma so svojou Fabiou pre masy a uz cena za Octaviu je premrstena, najme ked za tu cenu kupim o triedu vyssie auto. Pozri si co ti za milion ponuka konkurencia, budes prijemne prekvapeny a na Superb ani nepomyslis.
Další! Kdyby cena za Octavii byla přemrštěná, tak nebudou růst její prodeje a podnik nebude stíhat vyrábět!!
Že je na Slovensku nebo Česku něco drahý neznamená, že je to drahý všude. Je to tak drahý, za kolik se to dobře prodává. Navíc, ČR, a už vůbec ne SR, není nejen pro Škodu pupek světa!
Že je na Slovensku nebo Česku něco drahý neznamená, že je to drahý všude. Je to tak drahý, za kolik se to dobře prodává. Navíc, ČR, a už vůbec ne SR, není nejen pro Škodu pupek světa!
Sama Škodovka se deklaruje jako výrobce aotomobilů s něčím navíc. A myslím že toto splňuje, hlavně nazápad od našich hranic. Kde jsou škodovky prostě proti konkurenci levnější. Doma kde má takřka polovinu trhu a stále dobře prodává jí nic nenutí její politiku měnit a jak je vidět tak ji to funguje pořád dobře. Dnes není problém vyrobit, ale dobře a ze ziskem prodat. 😉
Ja len, ze na slovensku "postupila" za 5 rokov z viac nez 50% na aktualnych 19% predaja - to by ich mohlo trochu zaujimat ne ???
no ona se totiž Škoda na západoevropských trzích chová zhruba jako Kia v Čr/Sr (což všichni koncernisté strašně kritizují). Prostě na západě dávají lépe vybavené vozy (od základu) za ceny, které jsou hodně pod cenou holátka na domácím trhu. Nebo jsi skutečne myslíte, že by se s domácími cenami mohli tak úspěšně uchytit na západě?
Tím nepopírám kvality Škodovek, za poslední roky skutečně udělali veliký kvalitativní posun, jen prostě nechápu, proč se tak macešsky chovají k "vlastním lidem". Vůbec by mi nevadilo jezdit Škodovkou, ale dát za ní o 100-150 tis. víc než za konkurenci (která je téměr vždy i lépe vybavená), je pro mně luxus, který si nechci dovolit.
Tím nepopírám kvality Škodovek, za poslední roky skutečně udělali veliký kvalitativní posun, jen prostě nechápu, proč se tak macešsky chovají k "vlastním lidem". Vůbec by mi nevadilo jezdit Škodovkou, ale dát za ní o 100-150 tis. víc než za konkurenci (která je téměr vždy i lépe vybavená), je pro mně luxus, který si nechci dovolit.
pro mne je dvojka ok , a oproti prvnímu modelu je vzhledově úplně někde jinde. Až mně tady budete kamenovat za tento názor tak se prvně koukněte co vám stojí za popelnici před barákem 😄
Nevím, hlavně zezadu vypadá blbě. Asi zase z koupě škodovky nic nebude. Z okna vidím svá auta - TT,A6 4,2, S6 5,2, Mazda CX7.Ač jsem doufal že snad už konečně to bude jinak, zůstanu u nich.
Šmarjá, tady je to poslední dobou úroveň ... a raketoplán náhodou nemáš?
Superb II je ukázkou, že kola dělají na autě (myslím vzhledově) opravdu moc, ty 6-ti paprsková se mi tam líbit a moc, ale ta vicepaprsková ee, ty jsou dle mého pro jiné vozy. Jinak bez připomínek fajn výsledek a úspěch zaručen :yes:
no a volant, ten bych volil 3-ramenný, ale dostane ho do vínku? ;-\
Bokorys asi skutečně na první připadne jako nevyvážený,ale nevidím v tom zásadní problém.Od prvních informací o novém S II se dalo tušit že hlavním cílem bude max.vnitřní prostor.To se rozhodně povedlo a mohlo by být rozhodujícím argumentem proti produkci z Východu.Prémiovkou se rozhodně nestane ale nějak se začít musí.
Ze strany hrozný jako by předek byl z jinýcho auta.Je to slátanina 1. třídy.Ze předu vypadá jak volha a zezadu jak starej Renault Safrane.
Nech to vyzera ako chce, predavat sa to bude dobre to je iste.Škoda nikdy nebude mať ambicie stať sa prémiovým výrobcom aut, lebo jej postavenie vo VW je jasné.Ale v budúcnosti je vytvorenie samostatnej prémiovej značky nie celkom nereálne veď Laurin&Klement znie celkom fajn a vytvoriť už dnes pre Škodu prémiové auto nie je problém.Iba je potrebné aby vo VW mali vôľu a AUDI by mohla byť dobrá dojná krava na výrobu prémiovej značky...To že v Európe by sa možno nepredávala to nevadí.Veď je tu Ázia, Čína a nezabúdajme na Rusko.Tam by to aj možno šlo
Vypada to jak tatra t613, mozno casem pofrci retro.
To si nedělej ani srandu, T 613 vypadá uplně jinak a hlavně je to mašina uplně jiné koncepce. Kdyby někdy byla T 613 jako retro tak by nemohla rozhodně vypadat jako Superb. Urazil by jsi tím Tatru. Ale jinak pěkný auto, nemyslím že nevypadá zase tak špatně jak se tady píšete. On to ukáže čas, všichni říkali že Fabia z roku 99 je škaredá nebo že to vypadá divně a kolik prodělala faceliftů? To samé Superb a Octavia? Tady asi většina pisatelů vyučuje na škole o automobilévém dizajnu a sami nedokážpu nakresli ani auto aby to vůbec někdo poznal že to auto je.
ja narozdil od jamala v tom od prvniho pohledu ze strany nevidim nic jineho nez tatru 613. schvalne sem hledal jestli to tady nekdo nenapsal... z boku jasna T613... ale to bych nevidel ani moc jako minus. je to takove vic ceske... kdyz to poradne nacpou technikou tak by v tom mohl jezdit i prezident a nemusel se stydet. uvidime...
Vůbec nechápu, kdo mohl schválit do prodeje něco tak příšerného jako je nový Superblb 8-s. Ale v Česku se to kupovat bude neb je to přeci Škodovka.....
V této kategorii je naštěstí spousta jiných aut, za které se dá utratit peníze. Předchozí generace má i přes dlouhý rozvor vyváženější proporce. Teprve v porovnání bokorysů obou generací to každého musí praštit do očí :-!
V této kategorii je naštěstí spousta jiných aut, za které se dá utratit peníze. Předchozí generace má i přes dlouhý rozvor vyváženější proporce. Teprve v porovnání bokorysů obou generací to každého musí praštit do očí :-!
Ty jsi jeden z těch chytráků, kteří se vždy vylíhnou při uvedení nového modelu z Mladé Boleslavi, řekne jak příšerný to je a že si každej koupí něco jinýho a že se museli zbláznit. Kdyby Škoda prodávala jen u nás, protože je Škoda, dávno už by neexistovala. Naštěstí si Š kvalitou, spolehlivostí a nadčasovým (opravu a skutečně, nejde jen o frázi) designem zajišťuje víc než solidní prodeje. Ale takoví klučíci jako ty, kteří mají Audi 80 a hrozně rozumí autům budou pořád mlít tu svou. Škoda :yes: :yes:
Klučík už bohužel dávno nejsem😄Netvrdím, že každá škodovka je špatná. Proti současné Octavii nic nemám, předchozí Superbé taky celkem pohoda. Ale tohle je trošku moc bachraté. Nicméně souhlasím, že na živo to může být lepší....ale i horší ;-\
Jinak jsem nějakou dobu nakupoval auta v Německu, myslím, že trošku maličko přehled mám, ale design je věc subjektivní, to uznávám 😄
Jinak jsem nějakou dobu nakupoval auta v Německu, myslím, že trošku maličko přehled mám, ale design je věc subjektivní, to uznávám 😄
Fakt se mi to velmi líbí (i přes následující věty). Předchozí SuperB měl sice štíhlejší linie, ale z boku na mě působil jako jezevčík. Teď se mi zase jeví jako těžkopádné. Mohutný zadní a hlavně přední převis příliš vzhledu nepřidá. Ale naživo to nikdy není tak hrozné. A vůbec v tom nevidím problém. Podívám-li se na P407, pak Škoda vlastně nikdy ani velké převisy neměla 😄. A FtéFialové melte to je kočár jak hrom.
Na svém názoru jsem zatím nic nezměnil, předek neberu, profil působí nudně, ale záď je super. Za hodně povedenou beru kompozici zadních světel, které, byť si ponechávají škodovácké novodobé zvyky, jsou ladností tvarů svého vnitřního probarvení zcela svébytné. Co se celku týče, mám opětovný problém jako s většinou produkce koncernu VW. Na živo jsem vůz neviděl, znám jen těchto pár vyšperkovaných fotek, přesto na mě auto působí již nyní vizuálně zastarale. Nedokáži v tomto druhu designu už nic objevit. Je to jeden z faktů, proč osobně zásadně nesouhlasím s všude omílanou "nadčasovostí" vzhledu vozů tohoto koncernu. Vím, že se mnou (dle dosavadních reakcí) nebude většina souhlasit, ale fotografie Laguny Grandtour v testu tady vedle na stránce jsem sjel již asi pětkrát a nemohu se nabažit. Grandtoura jsem naživo také ještě nestihl, ale zatím (vím, že je to předběžné) u něj projevuji stejné reakce jako u jeho předchůdce. S ním jsem měl tříletou zkušenost a každý den jsem objevoval v jeho vzhledu něco nového, nepřestal mne pozitivně překvapovat. U nového Superbu, ačkoliv bude jistě nadprůměrně kvalitním vozem, by mi tato zkušenost opět velmi chyběla. Škoda. :-!
Tak se baž, za cenu octávky bude Laguna. Proč jen musí tak pod cenu, aby si to někdo koupil.
A proč Oktávka musí na západě tak pod cenu, aby si to někdo koupil? 😉
Koukam, ze jsi uz v druhem prispevku naznacil, ze octavka musi jit pod cenu, aby se na zapade prodavala. Je to takove oblibene klise antiskodovkaru. Nejak se proste musi (antiskodovkari) vyporadat s faktem, ze ta blba octavka, kterou si kupuji buransti Cesi jezdi i na zapade. Je to ale opravdu jenom klise. Octvia je konkretne v Belgii levnejsi diky posilujici korune (katalogova cena by byla stejna jako v CR pokud by bylo euro za 30) a diky vyhodnym balickum na vybavy. Napriklad "Pack Company" za 650 euro nabizi vybavu za cca 75000 kc. V porovnani s ostatnimi auty v danem segmentu neni octavie levnejsi, ale vychazi zhruba nastejno. Nove Bravo je levnejsi, Astra je levnejsi, novy Focus o par set euro drazsi, Auris nastejno. Presto prese vsechno se zde Octavia prodava velmi dobre a jezdi jich hodne. Znam par Belgicanu, kteri ji maji a je to pro ne dobre "ceki" auto s nemeckym motorem. Tak to teda rikaji, my vime, ze je to trochu jinak. Chapu, ze nekdo nemusi Skodovku, ale tohle antiskodovkareni mi pripadne perverzni. Vzhledem k tomu, ze se jedna o ceskou firmu, zamestnavajici Cechy a platici dane v Cesku. Mimochodem, ja Skodu nemam. Mam Mazdu 6. Ale Skodovce drzim palce, i kdyz uz v Cesku neziju.
asi jsme se nepochopili, já osobně proti Škodovce nic nemám, ale musíš uznat, že ty ceny na západě má nastavený trochu jinak než doma.
Doma už v základu stojí většinou víc jak všichni konkurenti ve třídě (nejvíc mě dostalo srovnání kombíků s 1.6 benzínem, kde podle katalogových cen byla ještě o pár tisíc dražší než Golf Variant!).
Na západních trzích je základ podstatně líp vybaven, za cenu nižší než doma. Minulý týden jsem četl porovnání stejně vybavené Oktávky v ČR (půl mega + nějaký drobný) a ve Finsku (cca 400 tis).
To že jí na západě dávají za lepší cenu je podle mně normální, jsou to etablované trhy, kde se něčím musí prosadit. Třeba ve Francii nebo Itálii kde mají domácí automobilky silné postavení by to jinak ani nešlo. Já spíš nechápu ty ceny na domácím trhu...
Tady jsou zarážející spíše reakce škodovkářů, kteří na všechny cenové akce konkurence reagují stylem, že jinak by si ty kraksny nikdo nekoupil.
Jinak Mazda 6 je :yes: Táta jí měl chvíli jako služebák, tak jsem jí taky skusil. Teď má třeba Superba a je to taky paráda (aby ne s 2.8 V6!)
Doma už v základu stojí většinou víc jak všichni konkurenti ve třídě (nejvíc mě dostalo srovnání kombíků s 1.6 benzínem, kde podle katalogových cen byla ještě o pár tisíc dražší než Golf Variant!).
Na západních trzích je základ podstatně líp vybaven, za cenu nižší než doma. Minulý týden jsem četl porovnání stejně vybavené Oktávky v ČR (půl mega + nějaký drobný) a ve Finsku (cca 400 tis).
To že jí na západě dávají za lepší cenu je podle mně normální, jsou to etablované trhy, kde se něčím musí prosadit. Třeba ve Francii nebo Itálii kde mají domácí automobilky silné postavení by to jinak ani nešlo. Já spíš nechápu ty ceny na domácím trhu...
Tady jsou zarážející spíše reakce škodovkářů, kteří na všechny cenové akce konkurence reagují stylem, že jinak by si ty kraksny nikdo nekoupil.
Jinak Mazda 6 je :yes: Táta jí měl chvíli jako služebák, tak jsem jí taky skusil. Teď má třeba Superba a je to taky paráda (aby ne s 2.8 V6!)
Už jsem to někde psal. Lagunu III i Lagunu graundtour III sleduji živě od loňského podzimního veletrhu.
Opravdu to auto zraje jako víno.
Je až neuvěřitelné, jak rozdílné hodnocené toho auta má člověk bezprostředně po prvním vzhlédnutí a po téměř půl roce.
Je to další revoluční model od Renaultu.
Já jen že s dCi souhlasím. Narozdíl od Laguny bude mít
Superb II opačný efekt.
Nic nového, žádná progresse.
Škoda se jmenuje právem.Bohužel.
Opravdu to auto zraje jako víno.
Je až neuvěřitelné, jak rozdílné hodnocené toho auta má člověk bezprostředně po prvním vzhlédnutí a po téměř půl roce.
Je to další revoluční model od Renaultu.
Já jen že s dCi souhlasím. Narozdíl od Laguny bude mít
Superb II opačný efekt.
Nic nového, žádná progresse.
Škoda se jmenuje právem.Bohužel.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Teď se nezabývejme předkusem, to je dáno pozicí motoru. Podle mě je celá potíž v masivnosti C sloupku, který tak působí jakoby posunutý dozadu (on taky je). [odkaz] Nejsem konstruktér, ale není toto nutnost kvůli zesílení tuhosti karoserie, která řešením liftback přišla o příčnou výztuhu pod zadním oknem? Takže celek působí jako lyžař v záklonu pokrčený v kolenou. Teď jen jestli řešení zadního víka přitáhne více zákazníků, než profil odradí...
S I má vrchol klenutí střechy někde kolem B sloupku, s tím že její křivost směrem dozadu se rozbaluje. To má dva efekty. Linie okna v zadních dveřích je spojitá a neupozorňuje tak, na svoji výrazně větší plochu oproti předním. A podruhé, tvar křivky střechy ve stylu kapky, odlehčuje těžkost C sloupku dynamikou tvaru této křivky, s těžištěm plochy právě kolem B sloupku. Na S II to je bohužel právě plochá střecha, která ,,podepsala" délku zadního bočního okna a ještě navíc vytvořila zlom v pevném okně zadních dvěří. Mamísto jednoduché linie, je tak střecha ,,upozadněna" zlomem a celek vypadá jakoby se jednalo o prodlouženou verzi, tzv long. Bohužel od neexistující krátké. Jak jsem už napsal nahoře, jsem přesvědčený, že tohle někdo udělal naschvál. A nemyslím si, že to byl šťastný nápad. 😄
Jj, na longa jsem taky myslel. Střecha nemusí mít nutně vrchol nad B sloupkem, třeba Saaby mají rovné střechy, ale tento problém nemají. [odkaz] Moje otázka je na někoho znalého, zda u verze liftback musí být zelená úsečka takto dlouhá? Základnu C sloupku bych neměnil, ale proč nezvolit jiný úhel sloupku? Prostor pro hlavy by evidentně zůstal (teď je ho nadbytek). A střecha by se dost zkrátila.
Hele, ono jde v podstatě všechno, ale to co navrhuješ, vede na jiné závěsy (panty) 5tých dveří a trochu víc starostí s prostorem na odvodnění. Jenže si nemyslím, že chtěli mát auto v téhle figuře. Vzhledem k tomu, že v podstatě ze všech pohledů vypadá jak long, tak si skutečně myslím, že to byl opravdu záměr, aby jako long vypadal. 😄
Tuhost karoserie by byla nejspíš o něco menší, než s masivnějším sloupkem. Ale nemáš pravdu, že by zůstal prostor pro hlavu. Pokud započítám i vnitřní konstrukci, zmenšil by se. Nebo by bylo potřeba posunout sedadla o maličko kupředu a zase by se zkrátil prostor pro nohy (a aby to nevypadalo blbě, tak přidat na plechu a sloupek by byl zase masivnější).
To protáhnutí střechy mě osobně vůbec netrápí. Prostě to opravdu působí jako long verze. Alespoň v tom bude vzadu dost místa na hlavu. Např. v Passatu je místa na nohy spousty, ale je mi k ničemu, když nemám kam dát hlavu 😄. Mě se jen moc nelíbí převisy (hlavně ten přední). Ale jak jsem psal výše, problém v tom nevidím.
Zdravíčko, asi se brzo setkáme s fotkama z terénu, protože jsem už viděl v pátek jeden Superb jet po D1 a odbočovat na Beroun s doprovodem dvou fabii, neměl takřka žádné maskování, jen vzadu trochu červených odrazek, aby nebyly hned poznat světla. Celkem velké auto😃škoda že jsem neměl foťák.
Zdravím všechny
Zdravím všechny
Ten úděsnej bok je úplně stejněj jako u I. generace, předek nalepenej bavor a zadek je takovej nesourodej. Myslím, že to bude jedno z aut, co v reálu budou vypadat podstatně hůř než na fotkách.
No, aspon ta zadna cast zboku ukazuje, ze to ma dvere v style liftbacku i sedanu zaroven, zaroven mi to pride ani ryba, ani rak...chyba mi tam trosku reprezentativnej elegancie sedanu, ktora by do tejto triedy patrila. Oproti jednotke trosku masivnejsie, vela plechu...uvidime life...
Znova se dívám na boční profil auta....prostě si fakt nemůžu pomoct, to auto je celé divné. Že se dá na podobném půdorysu vymyslet opravdu Auto, dokazuje např. BMW řady 5....Je jasné, že ne každému se to povede..... >😁
BMW řady 5 je opravdu nádherné a nadčasové zejména s M-paketem
Teprve teď se ukazuje jak krásné linie má první Superb.
Z těch prvních fotek vypadal nový Superb k světu , ale teprve pohled z boku ukázal , že vzniklo podivně bachraté auto.
A souhlas s autorem , pokud na bočním pohledu je auto na 18 palcových kolech , nedovedu si představit to auto na 16.
Z těch prvních fotek vypadal nový Superb k světu , ale teprve pohled z boku ukázal , že vzniklo podivně bachraté auto.
A souhlas s autorem , pokud na bočním pohledu je auto na 18 palcových kolech , nedovedu si představit to auto na 16.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ať mi nikdo netvrdí, že tohle je vkusné, elegantní a dynamické, musel by být blázen. Je to design devadesátých let, slátanina. :no:
Mně se líbí, a věřím tomu že se bude prodávat a hodně dobře.Kdo chce jiný auto nelíbí se mu superb dvě tak at si koupí jiný, od toho tu jsou různé automobilové značky....škodo jen tak dál :yes: :yes: :yes:
Polde mého názoru,se Škodovka konečně vytáhla a udělala auto na úrovni.Vypadá fakt moc dobře,hlavně ten agresivní předek.Nejspíš začnu šetřit.Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
starej Superb se mi nelíbil, protože se moc podobal Passatu, novej se mi nelíbí, protože je hnusnej - takže asi plichta >😁
Superb I je daleko vyváženější a ůadnější vůz než Superb II. Líbí se mi oba, ale 1. generace je mnohem "domyšlenější". Jakoby Škoda nevěděla coby. Bojí se něčeho, e😜erimentuje? Nejdřív Fabie II a teď tohle?
Jinak nevíte jestli se bude Superb I vyrábět i nadále souběžně? Stejně jako Octavie?
Jinak nevíte jestli se bude Superb I vyrábět i nadále souběžně? Stejně jako Octavie?
Superb I. byl slušná třída a Superb II. je o hodně lepší a to je jenom dobře. Škodovka má konečně auto , které má na konkurenci a někde ji dokonce převyšuje. Tvary se konečně vylepšily a ještě trochu té dravosti by neškodilo. Jen se nebát e😜erimentovat ! ! !
stručně - rozložení hmot je základ - má s tim problém Fabia i Superb. ŠKODA. Snažit se to nějak maskovat je už jenom z nouze a nikdy se to nemůže povést. Takže Superb - příliš velký převisy vpředu i vzadu, vzadu hrozně moc hmoty za zadníma kolama - C sloupek mohutnej, opravdu výrazně vzadu (řešit to dalšim oknem by asi bylo vhodný, kdž už), spojení C "sloupu" se zadnim blatníkem by mohlo bejt přesvědčivější (aspoň trochu elegantní). ŠKODA. Příď - pokus o změnu, ale je hrozně těžkopádná (nejenom příliš velká maska, což se opakuje v celym koncernu, ale i otvory v nárazníku a mamutí mlhovky). ŠKODA. Zadek - vnitřní polovina zadních světel je trochu.. ehm.. nevkusná.., navíc v úplně jinym stylu, než celý auto. ŠKODA
no...tak nejak.... Ale příď se mi líbí těžkopádná je jen když ji spojíš se zbytkem auta což nic moc :no:
Nerad kritizuju, ale velké převisy mají všechna auta střední a vyšší třídy. Namátkou Passat, Mondeo, extrémem jsou Peugeot 407 (vpředu) a Citroën C5. Obdobné poměry převisů má i BMW 7.
to je bohužel pravda, ale u Superbu je to opravdu výrazný - vpředu díky mohutně působící přídi, vzadu díky hodně mastodontnímu a dozadu posunutýmu C-sloupku. Má prostě podle mě moc malej rozvor vzhledem k prostorovýmu řešení(minimálně vizuálně)..
Passat ani Mondeo nemají převisy zase až tak extrémní, navíc střecha se včas svažuje. 407 - vpředu opravdu extrém, vzadu krátkej převis, c5 - vpředu taky dost, ale při pohledu na auto to prostě nějak nevadí, design C5 je prostě povedenej po všech stránkách. BMW 7 - vzadu sice dost (ale to k vyšší třídě patří - pokud se ale střecha včas svažuje), vpředu převis malej (koncepce).
Stejně by to chtělo pohon zadních kol a motor za přední nápravou jako třeba u toh BMW, ale toho se u VW asi jen tak nedočkáme 😒
Passat ani Mondeo nemají převisy zase až tak extrémní, navíc střecha se včas svažuje. 407 - vpředu opravdu extrém, vzadu krátkej převis, c5 - vpředu taky dost, ale při pohledu na auto to prostě nějak nevadí, design C5 je prostě povedenej po všech stránkách. BMW 7 - vzadu sice dost (ale to k vyšší třídě patří - pokud se ale střecha včas svažuje), vpředu převis malej (koncepce).
Stejně by to chtělo pohon zadních kol a motor za přední nápravou jako třeba u toh BMW, ale toho se u VW asi jen tak nedočkáme 😒
me z bočního pohledu silně(hlavně předek) připomíná bmw 5 a trochu i 3. to není dobré!já jsem velký fanda škody ale ty poslední modely roomstrem počínaje jsou desingnově horší a horší. je me líto že to musím říct, ale je to pravda! 😒
Tato teasingova kampan mi uz lezie na nervy, ok, fanuskovia cakaju a su vo vytrzeni....
Ale skor to vidim tak, ze keby to vsetko ukazali naraz, tak sa ludia zhrozia, ze co to ma byt, takto dostavaju jed v malych davkach 😄
Ale skor to vidim tak, ze keby to vsetko ukazali naraz, tak sa ludia zhrozia, ze co to ma byt, takto dostavaju jed v malych davkach 😄
Nový superb se mi líbí.Po všech stránkách je o dvě třídy dál něž superb 1.Nelíbí se mi ta anténa,to je fakt děs,takový dlouhý prut.Ale z bočního pohledu při srovnání 1 a 2 vynikne delší a míň svažující se střecha a tudíž více místa vzadu nad hlavou .Kdybych měl penízky nazbyt,tak bych si ho koupil :yes:
Superb II je určite najkrajšia limuzína, akú Škoda postavila od II.svet.vojny. Tie prevojnové si netrúfam porovnávať, lebo ich nepoznám. Som predvedčený, že pokiaľ dostane aj dobré ceny, bude mať oveľa väčší úspech ako Superb I.Všetky tie jalové diskusie o tom, či má to, alebo ono sú zbytočné, zákazník rozhodne v predajni.Ja osobne by som mal len problém pri výbere typu motora, asi najviac by mi vyhovoval 2,0 TDI common rail, ale čo ak natrafím na nepodarok a bude žrať 1l oleja na 1000 km!!! To by som Škode auto nikdy neodpustil.
No... z boku je to děs a hrůza... ten nafouklej zadek... dlouhej přední převis, dlouhej a nafouklej zadek. a tohle je jako designový nomen omen...
navíc... délka vozu zůstala a rozvor se zmenšil... kde je těch nádherných 2800mm... tohle auto se nekupovalo pro jízdní vlastnosti, ale pro to, že je to opravdu velká limousina od škodovky- vw. za rozumný peníz. sice motory nic moc (slabý diesel. chcípáky... jedinej slušnej je 1,8T a potom ten co žere i trávu okolo cesty -ale jede!, jede!, jede! -2,8 V6), ale prostorem, místem a cenou/výbavou je to lahoda.
interiér ok, exteriér bída...
a motory? si snad dělaj srandu s 1,4T ... ???? a co ty starý ropáky... ??? čerpadlo tryska? a ke všemu zase slabý...
v tomhle je vw prostě nemocný...
držím palce okřídlený šípy... bohužel nemůžu říci okřídlený rychlý šípy... chtělo by to vyměnit luk, aby to nedopadlo jako 14.10.1066
navíc... délka vozu zůstala a rozvor se zmenšil... kde je těch nádherných 2800mm... tohle auto se nekupovalo pro jízdní vlastnosti, ale pro to, že je to opravdu velká limousina od škodovky- vw. za rozumný peníz. sice motory nic moc (slabý diesel. chcípáky... jedinej slušnej je 1,8T a potom ten co žere i trávu okolo cesty -ale jede!, jede!, jede! -2,8 V6), ale prostorem, místem a cenou/výbavou je to lahoda.
interiér ok, exteriér bída...
a motory? si snad dělaj srandu s 1,4T ... ???? a co ty starý ropáky... ??? čerpadlo tryska? a ke všemu zase slabý...
v tomhle je vw prostě nemocný...
držím palce okřídlený šípy... bohužel nemůžu říci okřídlený rychlý šípy... chtělo by to vyměnit luk, aby to nedopadlo jako 14.10.1066
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty Cinani jsou fakt hnusny. Nedokazou vymyslet nic noveho! Jen sproste kopiruji!!! 😒 😒 😒 Cech nebo Cinan, je to jedno, oboji je to stejna zlodejska luza!
Pekne, mne sa paci, hlavne z boku je zaujimavy. Pripomina mi starsi Mercedes S, taky ten giganticky model. Asi tam bude fakt dost priestoru pod tak dlhou strechou. Predok tiez super.
Protože se sám nemůžu rozhodnout, zda se mi nový Superb líbí nebo ne (první foto super, ale teď si nejsem tak jistý), tak popíchnu diskutující 😄 Soudím, že Škoda umí "udělat" design, což měřeno řekněme za posledních 20 let je jednoznačný vítěz - Škoda Tudor. Kdo pamatuje z výstavy předělaný Superb I na elegantní kupé, tak ví. A to jsem se tam ještě vybavoval s maníkem z Boleslavi, který tvrdil, že Tudor dostane i 4,2 V8 .... kdeže ty sliby jsou 😄
Ale Tudor už přece jezdi. I v Německu si všimli ladnosti křivek Tudora. Přece něco tak hezkýho nedají Škodě. Tudor už jezdí, jen se jmenuje A5.
Tak tohle je pekna blbost. Skoda sice predstavila v Zeneve v roce 2002 tudor ale o rok pozdeji Audi predstavilo svou vizi budoucnosti na tom samem autosalonu a castecne v Detroitu... V zeneve bylo k videni Audi Le Mans a Audi Nuvolari (z Audi Le Mans mame dnes Audi R😄 v Detroitu predtavili Audi Pikes Peak( dnes je z toho Audi Q7) no a co se stalo z Nuvolari?! Co asi Audi A5... Nejakej tupej tudor se nemuze srovnavat s designem Audi Nuvolari ci dokonce Audi A5....
...ale z boku je to opravdu škaredý, to se nedá popřít. Bude to takový ten luxus pro Indii a jiné méně rozvinuté trhy. Do kufru opravdu luxusní limuzíny totiž stačí dát dva golfové vaky, sem se vejde kompletní obývák.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemůžu si pomoct, ale mně se opravdu líbí :yes: . Připomíná mi první modernizovanou generaci BMW řady 7. Slušnej kousek. Uvidíme jak bude vypadat na denním světle na vlastní oči 😉
Nemohu si pomoci, ale nové Škodovky snad navrhují v čínské pobočce Škody a následně vyrábí na společné lince s vozy Shuanghuan. To co Škoda předvádí je do nebe volající. Cenově si hrají na Volvo, design Made i China a kvalita "co kus to originál". Za stejné peníze si raději koupím větší auto u konkurence a ještě ušetřím za servis. Ne za cenu dílů, ale nebudu do něj muset tak často. Ale stejně si lidi pro novou Škodovku půjdou, jsou zkrátka nenapravitelní. Ale lidi, Škoda již není levné auto a kvalita ceně neodpovídá. Nechcete se raději podívat k japonské konkurenci?