A je to tu zas, stejná jména, stejné názory. Jak na sputniku..
Volá se tu po vůdci, zkouší se hranice s obdivem k Hiltlerovi, zlehčuje holokaust...:(
EU se přirovnává ke komunismu, obdivuje se totalitářská čína a rusko.
Je to jak když člověk v depresy vidí jen to špatné co chce a nechce vidět úspěchy EU jak ekonomické tak politické a hlavně demokratické.
PS: A tak v tyhle dny, kdy si budeme připomínat dobu kdy jsme se z totality osvobodili, je na čase zavzpomínat na to jak lechce lze svobodu ztratit.
Ano, nemají demokracii a svobodu, ale zapomínáš na ekologický rozměr, který je tam až katastrofický, co ti pomůže, že se máš ekonomicky líp, když tvoje děti musí dýchat místo vzduchu "sajrajt" atd.
Čína se stala tím co je, jen díky západním investicím, levné pracovní síle a neexistenci svobodných odborů.
Číňan se má daleko líp, než dřív .....ale to nic neznamená, protože líp, než dřív se mají i černoši v Ugandě....
Ciastocne mas (zrejme) pravdu ... logicky poklesne zamestnanost v automobilovom priemysle, nakolko poklesne "pracnost" a zlozitost vyroby automobilov, ale o stratu dominancie europskych producentov sa neobavam. Realne zatial existuje jedina kategoria, kde ma Tesla konkurenciu - luxusne SUV. Ked sa ale pozries na predaje Tesly X / Jaguar i-pace / Audi e-tron tak uvidis, ze podiel Tesly X poklesol v tomto roku v EU + USA velmi vyrazne zo 100 % ( kedze nemala ziadnu konkurenciu ) na priblizne 44 %. Prekvapivo sa velmi slusne dari e-tronu a ani i-pace nie je az taka tragedia ako to tu nedavno prezentoval jeden clen elonovej sekty. Tesla je z hladiska pohonu/baterie ( len pohonu/baterie ) stale spicka, ale vobec nepochybujem, ze ide o docasne prvenstvo z dovodu ignotracie vyvoja EV zo strany ostatnych automobiliek. Situacia sa ale kvoli drastickym limitom CO2 zo strane EU zmenila a aj europski vyrobcovia sa museli do vyvoja EV pustit naplno. Zatial vidim ako velky problem mat jedine auto v rodine prave EV ... obzvlast pokial ide o rodinu s detmi, ktora rada a vela cestuje ( ludia, ktori sedia doma "na riti" nepochopia ). Takze aj ked by som si napriklad kludne rodinne EV s realnym dojazdom okolo 500-600km za mormalnu cenu kupil, na trhu zatial neexistuje, co je ale zrejme len otazka casu ( odhadujem 4-5 rokov ). Co by som si ale uz kludne kupil pre seba je auto strednej triedy s dojazdom 400km na denno denne jazdenie. Byvame v dome, takze s dobijanim by problem nebol a tyzdenne urobim v priemere 500km, takze aj realny dojazd 400km by bol fajn. Problem je, ze kvoli podpriemernej kvalite Tesly 3 si ju proste nekupim, takze mi nezostava nic ine len pockat na roky 2020 / 2021 kedy by mali byt na trh dodane EV strednej triedy od europskych producentov.
Tvoj problem je ze ani ziadny argument neuvedies :) Takze ho nepocuje nikto .. ci fanusik ci odporca :) Je to preto ze ty ziadny argument ani nemas, ty len urazas a navazas sa.. nie si schopny protiargumentacie.. klasicky troll. Uz na teba nebudem reagovat.
Idioti jako ty argumenty neslysi. Jedes si stale tu svou jako kolovratek. Jsi tak tupy, ze sis ani nevsiml, ze vsechny to uz prestalo bavit. Typicky svedek elonuv... :-!
Němci se rozhodli stát tahouny znovuobjevování socialismu a státem řízeného hospodářství v Evropě, proto půjdou ekonomicky do sra*ek a my s nimi. To není žádná věda. Tak to vždy bylo, je a bude. Bavit se můžeme leda o tom, jestli to dotáhnou až k návratu potravinových lístků.
Na tomto sa zhodneme. A najma je nutne podotknut, ze spoluspalovanie ie celkom silno kontrolovane...takze porovnavat ho s vypalovanim na juhu europy alebo "nahodnymi" poziarmi na skladkach nieje fer.
:yes: V Německu epileptik srazí lidi na chodníku, pár ekoteroristů na tom založí klimakiller movement a starosta Berlína okamžitě řekne, že SUV do města nepatří a měla by být zakázána. A takhle se dnes dělá politika.
To ovšem není důvod adorovat Čínu, která se válí v totálním morálním bahně.
Mne je toto všetko jasné, pretože v takýchto podnikoch robíme.
S tým extrémne ekologické palivo by som polemizoval ale je pravda že keď to už je tak radšej pridávať takýto odpad ako ťažiť ďalšie uhlie.
Ok vysvetlim :)
Na SVK mame 4 cemntarky ktore spaluju alternativne palivk a jednu vapenku. Spoluspalovanie prebieha v rotacnej peci ( teplota horebia na urovni 1500-1800) a vo vymeniku tepla je to bieco pod 1000. Palivo ktore sa tam teraz vozi je odpad vacsinou zo zahranicia, pretoze na SVK platime malo za skladkovanie tak to ide vsetkp tam. Pouzitie takehoto paliva je extremne ekologicke- neexistuje mne znamy ekologickejsi sposob ako sa vysporiadat s odpadom a to z dovodu ze pri tychtp teplotach vznikaju zakladne prvky ktore su v podpbe oxidpv viazane do mineralu slinku (jeho mletim vznika cement) alebo to ovzdusia (kam by sa ulozenim na skladku dostali tak ci tak ale namiesto CO2 bg to bol skladkovy plyn-METAN ktory je pre oteplovanie este horsi).toto iste plati aj pre CZ. na slovesku dokazu cementarky spalit okolo 250 000 ton odpadu a premenit ho na produkt a v pripade cmentarne rohoznik aj na elektrinu. Ten odpad smrdi, to mas pravdu...ale neda sa stym nic robit...smrdia aj moje hovna ale neznamena to ze mam teraz roztrhne. Ak mas spotrebu mas aj odpad...a toto je ekologicke riesenie ako ho likvidovat.
Demokracia je v poriadku, ale jej reálne prevedenie začína nejak krívať. Zvolil si stranu s nejakým programom čoho sa držia len pokiaľ niekto hlučný nezačne vykrikovať proti názor. Vid teraz ten Fridays For Future. Detská ktorým sa nechce o školy a nemôžu k voľbám zmenia politické smerovanie a to dosť radikálne. Navzdory tomu, že ani vedecká komunita nie je jednotná.
Do paliva (uhlie,uhoľný prach,mazut) sa pridáva pomletá guma,textília a videl som už aj nejaké plasty. Samozrejme že to zhorí v peci pri vysokej teplote ale tento matroš už je zrazu ekologický? Keď príde kamión s “palivom” tak to smrdí ako na smetisku.
Přeji krizi, protože ta jediná jim může otevřít oči. Čmoudy myslím araby. Ti, co sem "cestují" jsou pro mě většinově pakáž. I když jsem si jist, že v arabských zemích žije velká spousta normálních bezva lidí. Demokrakracie - máme TOTÁLNĚ totálně totálně neschopné vůdce, to je holý fakt. Jen fakt. Čínu na rozdíl od presidenta nezbožňuju, ale těžko neobdivovat co dokázali.
To rozhodně není "relativní" ekonomický úspěch. Soucitu mám dost, věř mi nebo nevěř.
Průměrný běžný číňan musí držet hubu, to jo. Ale díky tomu se za dvě generace stala čína ze zoufale zaostalé země pomalu ale jistě světovou velmocí a není se o čem bavit - ten číňan se má dnes daleko daleko líp, než dřív.
Můžeme debatovat o tom, jestli je lepší demokraticky si na poli pěstovat rýži, nebo s náhubkem žít život podobnější našemu.To už je věc pohledu.
demokracia je politicky rezim vyzdvihujuca prava jednotlivca. Totalitne rezimy nie. Tvoje priklady nehovoria nic o hospodarskom vplyve demokratickych rezimov na ekonomicky rast, ale o hospodarskom vplyvy par vybranych rezimov na hospodarsky rast vo velmi kratkom obdobi ich trvania bez ohladu externych vplyvov...hovorit o piatich rokoch boomu nemecka ako o ukazke efektivity hospodarstva v totalitnom rezime je proste nekomplexne a vytrhnute z kontextu. Je to manipulativne. budto nerozumies alebo chces manipulovat. V prvom pripade staci hladat v overenych zdrojoch v druhom pripade sa nemame o com bavit
Ty stale nevies rozoznat nazor od faktov. To co aj tu pisem nie je moj nazor ale fakt, bez ohladu aky nazor na to mam ja. Ja sa nestazujem, konstatujem. Lichotis mi ale taky velky vplyv nemam, jedine co rozhoduje je nizky dopyt a za ten si automobilky mozu samy, ci uz emisnymi podvodmi alebo vsadenim na nespravne technologie kedy nevyhodu technologie - drahy servis ponechavaju na pleciach zakaznikov. To ze sa elektromobily na viacerych europskych trhoch stali najpredavanejsimi modelmi nie je sposobene mojimi nazormi alebo pre to ze uvadzam pre teba krute fakty, ale tym ze rovnake fakty si nastudovali viaceri okrem ma a na ich zaklade si utvorili podobny nazor ako ja. Ak vyhliadky pre klasicke automobilky vyzeraju zle a napr. Tesla dosahuje kazdy kvartal vyssi operacny zisk, tak je to jednoducha evolucia na zaklade trhu, vyhra ten najlepsi a tak to ma byt.
Teda Karle, to jsem si myslel, že jseš v pohodě, ale teď koukám, že jses docela zlej člověk - přeješ pořádnou krizi, mluvíš o čmoudech, demokracie je podle tebe na houby a adoruješ čínu, protože maj relativní ekonomickej úspěch. Trochu soucitu by to chtělo.
... a přitom by jen stačilo, aby lidé v EU volili takzvané nesystémové, anebo jak říkají v našívaší ČT, "populistické" politické strany. Tedy strany, které respektují přání voličů a zdravého rozumu. A potom by stejně snadno, jako byly zavedeny nesmyslné požadavky na spalovací motory, byly tyto požadavky zrušeny ... A úplně stejně s jádrem, uhlím, přílivem muslimů a černochů ... kdyby byla vůle, tak tyhle věci mají velmi rychlé řešení.
Spolovací agregáty nejsou minulostí a ještě dlouho nebudou. Prostě to není s Evropskou rozvodnou sítí možné. Už teď jede ve většině státu na 90% a to tvoří ve vozovém parku elektromobili pár procent. Jedinou možností je vodík ale toho se všichni bojí.
Německá auta jsou dnes technologickou špičkou a automobilový sektor zaměstnává více lidí než jakýkoli jiný. Co se ale stane, až se spalovací motory stanou minulostí a s tím do značné míry zmizí i výjimečnost německých aut? Všichni tak nějak tušíme, že vlivem elektrifikace vynucené nikoliv poptávkou, nýbrž politickým diktátem, stojíme na prahu největších změn za celou historii automobilového průmyslu. Ovšem asi jen málokdo dokáže domyslet, jaké budou následky tohoto kroku, zvláště pro země jako Německo či Česká republika, jež jsou na výrobě aut do značné míry závislé.
Na jednu stranu je totiž fascinující, že elektromobily jsou technologicky mnohem primitivnější, mají mnohem méně pohyblivých částí a jsou tedy jednodušší na výrobu i servis. Každá podobně velká změna ale logicky znamená výzvu pro stávající velké hráče - vzpomeňme, co znamenala Nokia před nástupem chytrých telefonů a co znamená dnes. A v neposlední řadě je třeba si uvědomit, že podobné zefektivnění vezme práci bezpočtu lidí. Příkladem budiž automobilka BMW. Dnes její elektrická divize zabírá 10 % celého komplexu. A zhruba třetina ze 133 000 zaměstnanců BMW po celém světě již byla přeškolena na elektrifikaci. Co přesně se stane se zbytkem, momentálně není jisté. Ví se ovšem tolik, že všechny již značka potřebovat nebude.
Elektromobily a plug-in hybridy dnes na trhu prakticky nic neznamenají, i když jich lze už nějaký ten pátek koupit spousty. Němci systematicky páchají sebevraždu, ať už jde o energetiku nebo automobilový průmysl. Průser je, že si sebou vezmou celou Evropu...a bude velká krize. V podstatě se kvůli politickému rozhodnutí (EV zachrání svět..jen nikdo neřekl jak) vzdáváme obrovského technologického náskoku ve vývoji konvenčních pohonů, kterého evropské automobilky v uplynulých desítkách let dosáhly, a dobrovolně svoji prosperitu odevzdáváme do rukou Číňanů. Pokud bychom nadále stavěli na zdokonalování konvenčního pohonu či například vývoje vodíkového pohonu, byla by to asijská velmoc, kdo
Nejlepší možnost, vážně?!? Tak se tam aspoň na rok odstěhuj a zkus žít jako běžný průměrný Číňan..., a nedej bože, že bys tam nedržel hubu a krok...pak se můžeš o té nejlepší možnosti rozepsat.
Tak samozřejmě že se zslužili. ...na konci pak dlužili asi tolik, co stál na začátku ten bochník chleba. Ne vážně, čísla taky nemám a prostě půjčka je ekonomický nástroj. Jak říkám. My se teď zadlužujeme a nic nebudujeme.
Že vězni pracovali, to je snad normální. My tady a teď zažíváme jednou epizodu v dějinách, kdy to tak není. A že byli političtí? Samozřejmě. Viz já výš v příspěvku o optice doby. Pár politickejch vězňů měli i angláni. V tu dobu třeba jednoho, co se jmenoval Gándhí. Jeden ze zotročených lidí v koloniích Jejího Veličenstva. A američani po válce? McCarthy?
O SSSR se bavit nebudem.
Já prostě jenom říkám, že na příkladě Německa za Ády, ale i SSSR kdysi nebo Číny teď anebo Aikovi USA anebo (a věř, že fašistické) Jižní Koreje vidíme, že zastupitelská demokracie není zrovna synonymem hospodářského zázraku. Což neomlouvá věci, které ty systémy spáchaly. Ale měli bychom s tím zkusit hnout.
Nic ve zlým, já jdu spát. Jsem dnes znaven.
Dobrou
Edit. Jediný, co bych chtěl vidět, jak by v Německu 30tých let obstál jako ministr dopravy Dan Ťok. To by se jen zakouřilo .... :-!:-)
No ale o tom to je!
"Televize" , to neni ta placka, co sviti... ale ty programy, co ti drti do mozku.
Taky ji nemam uz asi 12 let.
A je mi lip.
Kdyz chci videt film, tak si ho vyberu a pustim.
Bez reklam.
A bez komentaru, jak mam rozumet tomu svetu kolem.
Takze sa nemecko nezadlzilo? A nepracovali v nom politicki vazni ? Nepoznam cisla ani pre jedno ani pre druhe. Potreboval by som na to cca hodku a zapnuty pocitac...ale teraz snivas. V nemecku sa nestal zazrak...len tam par investorov nalialo prachy vediac ze sa skombinuje vyhoda boja proti bolsevikom s potencialne rychlym rastom ekonomiky z dovodu jej vysokeho potencialu ( kedze bolo nemecko v ***).Nemecko zadlzilo...H. roztocil spiralu dlhu ktoru mohol vykupit len vojnou a zabijanim. Druha cast otazky: rast nemecka po vojne...porpvnaj vychodne a zapadne nemecko a sam sinodpovedz na to aky ma na rast ekonomiky vplyv nemec (ten vychodny a zapadny) a aky maju svetove mocnosti ktore riadia chod krajiny naozaj.
Nebuď patetickej.Ne byl to socialismus. Těžaři těžili, stavaři stavěli, dělníci dělali a tak.
To všechno postavili a udělali. Dluhy a vězni - to jsou kecy.
My se zadlužujeme a nic nebudujeme!
Jinak teď trochu bokem...hel když Japonsko a Německo byly po válce ve sra...č ách tak jaktože už za cca 20-30 let byly oba státy průmyslovými a hospodářskými giganty? To je řečnická otázka...že by měli pravdu, že jsou lepší? Snad ne.
Fakt je, že mi tady 30 let po komunistech...pořád všechno svádíme na komunisty. A to je rozdíl.
No ale já napsal fakta.
Akorát málo citovaná.
Jistě taky uznáš, že vláda složená z nejlepších odborníků je lepší než ta složená z politickejch paňáců. Že to tak nacisti měli...to prostě je fakt. A že my nemáme, to taky.
...a najednou...to je to klucove slovo odkial snivasMasivne investicie do priemyslu, vystavby, dialnic. Kto to zaplatil? Nemec z dani ktore neplatil? Alebo to bola dobra pozicka? Odkial? Preco? Nema to nic s efektivitou statneho zriadenia (nastartovanie). Nemecko sa zadlzilo...na vojnu.a splacalo to smrtou chlapcov co sa ani neholili. Efektivne...
No já se za komárů ve škole taky nedozvěděl, že Polsko bylo napadeno nejen Německem, ale iSlovenským štátem. A že později si ukousl kousek i SSSR.
A teď je to stejné.
Kdyby vyhráli Němci, učili bychom se něco zase úplně jiného
Dezinformační delirium vypadá takhle:.
Stejně do smrti nepochopím, proč ti Poláci museli zaútočit v těch Gliwicích a rozpoutat 2.světovou? :-):-):-)
Historická fakta také píší vítězové....a to je ten problém.... :-( Je třeba zapojit kritické myšlení, které se teď snaží učit ve školách, ale výsledky jsou zatím tristní.... ;-\ http://www.idnes.cz/…81750_domaci_aug
Co furt máš?
Prostě byli efektivní a ukázali bez debat, jak rychle se dá budovat stát, infrastrukturta, průmysl a tak. Nehledej v tom nic víc sakra. Nebo to snad není pravda?
Já se to normálně učil i na gymplu v dějepisu. "Přes značné hospodářské úspěchy..." ta věta začínala.
Zabavne...poznam pani ktora po 1945 ostala z celej rodiny sama. Slovensky stat zaplatil nemcom za efektivne vyhladenie takmer celej jej rodiny...sraaanda ze.
Dobře. Věnuju tomu čas.
Efektivitou jsemmyslel výkonnost.
Čili: Máš tady zemi s inflací takových rozměrů, že bochník chleba váží míň, než ty peníze, kterejma ho platíš. Několikrát hrozil bolševický převrat. Už byla i bavorská sovětská republika. Země nemá téměř armádu a je drcena válečnými reparacemi. Velká krize ji navíc postihla násobně více, než sousední země.
A najednou. Dálnice, železnice, letiště. Stroje, průmysl, první pořádná Olympiáda. Obrovské lodě a spousta velkolepých až megalomanských projektů. Ano, i válečných. Pokrok v chemii, kosmetice, potravinářství. Ve všem. Lidi se mají dobře. Z toho státu před kolapsem je absolutní supervelmoc. Tak mocná, že jde do konfliktu s celým světem a málem to dá. A to všechno za PĚT LET:
PĚT LET!!!!!!
Jestli nechceš rozumět, ptej se blbě dál. A ano, s tou válkou a vyhlazováním to po...li.
PĚT LET!
U nás nebo u vás se za pět let nepostaví čistička vody ve střediskový obci. Vlastně se ani nedomluvíme, jestli ji stavět.
AA nedělej blbýho.
A ještě...Slováci byli s Němcema. nezapomeň na to v tom rozhořčení.
No četl jsem to po sobě ještě jednou a snad se dalo pochopit, ak to myslím.
Hrůza tě jímat nemusí.
I když prvorepublikové zákony o cikánech...:) Němci nemuseli nic psát.
...jinak né, máš to popletený. Voni chránili nás všechny před Židama přece :)
A vodskákal to Popříček. :-O
...sorry musel jsem
hele vážně nejsem nácek, jen si umím udělat obrázek podle historických faktů a prostě dějiny píšou vítězové. A toho Turinga napřed Angláni chemicky vykastrovali...abys věděl. :no:
Dobře, tak nemám televizor. Hele a na co bych se tam koukal? Když mě baví jen péčko a auta. První tam nedávaj a expert Pepa tomu rozumí asi jako zdejší pan Machala. Takže škoda času a slov. Smysl mají snad jedině Simpsonovi a sem tam nějaký dokument na Prima Zoom. Ale abych se každý den koukal na lži Babiše přerušeného reklamou na prací prášky, nebo nějakou vymyšlenou babu Niklovou z Ulice, tak to mě opravdu nebaví.
Jo?
Interesting edit
První "concentrations camps" stavěli angláni v Africe na počátku 20.století.
A překvapive byly i ve čtyřicátých letech v USA (pro lidi japonského původu)
OK, nebyly vyhlazovací.
Ještě na počátku třicátých let v New Yorku v ZOO vystavovai mezi zvířaty ulovené křováky z Afriky. Mezi opicemi. Což odsoudil např....ano, Adolf Hitler.
A indiánské rezervace mají doteď.
Belgie, země krále Leopolda II, proti kterému byl Führer malý klouček s chrastítky, předvedla nechutnou lidskou ZOO jako poslední a to v roce 1958 na výstavě Expo v Bruselu. Vedle atomia.
Congrats!
Vyhovieť všetkým sa nedá. Na západe sa teraz fičí hlavne na právach jednotlivca čo výrazne blokuje všetky veľké stavby. Viď napríklad neschopnosť Nemecka dokončiť vysokonapäťové vedenia sever-juh. Už to zašlo tak ďaleko, že sa možno budu meniť zákony.
Přesně.
Ovšem je tam velké riziko...že osvícený nebude a nedá si to říct. No a z prncipu věci...tj, že je diktátor. Tak s tím nepůjde nic dělat no.
Prostě by měla být vláda, která by se neměla bát vládnout - jak říkáš.
Jasně já jsem placenej...vidíš,jak jsi zblblej? Jako Hitlerjugend.
V efektivitě je nacistické Německo nepřekonatelné. S tím nic nesvedeš.
Netvrdím, že třeba v humanitě :)
Ne není to žert. A nebyl ani žert, když Hitlera vychvalovali ze všech stran, byl Man of the Year atd.
Bohužel se stalo co se stalo a vítězným mocnostem se podařilo dát rovnítko mezi holocaust a celý systém v Německu. Holocaust byl jen jeho nejodpornějším produktem. Škoda, že se zapomělo i na to , z čeho by se dalo inspirovat. Namátkou: první zákony proti kouření, první zákony proti týrání zvířat .Ale jsme na autowebu, takže skvělá závodní auta. Nebo Fanta :)
Třeba rakety vod von Brauna...to brali všema deseti i Amíci.
Svět byl tehdá jinej. Angláni drtili v otroctví celou Indii, Turinga uštvali kvůli homosexualitě až k sebevraždě (a on jim pomohl vyhrát válku).
A Amerika? Rasová segregace. Ne nepodobná norimberským zákonům, Sám Jesse Owens řekl, že v Německu se k němu nacisti chovali líp než lidi v USA:
A SSSR? To snad nemusíme řešit.
Takže je tam ještě ten kontext doby.
A pofidérní, teď svatí, vítězové. Dobře jim to Göring řekl u soudu. To čuměli.
Snad jsem to dokázal ve zkratce nějak vysvětlit a nebejt za hovado.
Víš, nejsem rasista a můj děda byl třeba v koncentráku a tak. Ale co se týká té efektivity, tam bylo nacistické Německo naprostá špička v historii lidstva. Třeba už i proto, že Áda si sestavil vládu - v níž byl jen jeden člen NSDAP. Překvapivě rozhodovala jen odbornost. Dnes se s tím kšeftuje. Ministr zahraničí je zejtra ministr kultury, ptotože jeho stran má vykšeftovaný tohle koryto a von má v rámci strany vykšeftovaný ministeský křeslo.
Obludných rozměrů to pak dorůstá v Beuselu.
Uf končím.
Asi si založím politickej blog. :-(
Co to plácáš? Já určitě nechci konec aut. Jen říkám, že žádné auto není ekologické, ani EV ani žádné jiné. Zejména proto, že se musí z něčeho vyrobit. To není žádné moudro, jen holý fakt.
Ty jsi se dal k zeleným mozkům? používáš jejich argumentaci, jim jde o likvidaci automobilizmu a zpět na stromy (s výjimkou některých "elit").
Nebo už máš zajištěné teplé místečko mezi "elitami"?
Občas to s těmi moudry které tady rozhazuješ přeháníš.
Chceš být břitký ale střílíš hodně mimo terč.
Momentálně volby v Duryňsku. Všechny strany na svém, jen AFD 12% up and CDU 12% down.
CDU ovšem nic nechápe na rozdíl od Kurze a jeho lidové strany v Rakousku.
Italští demokraté taky nic nechápou a tak v regionálních volbách Salvini 37%. A 5* je na 6%.
Kurz udělal úhyb a začal přemýšlet tak jak přemýšlí dnes většina konzervativních voličů.
CDU to neudělá a tak půjde down, down down až na samé dno a s ní celé Německo.
Je jediný rozdíl mezi východními a západním zeměmi v Německu, na východě je high komoušsk-zelená levice, na západě zeleno-komoušská levice.
Nači Komančové a SocDem se mají co učit ale oni podobně jako CDU a SocDem v Německu chtějí jen down down a down. Chtějí si hrábnout na dno a nejspíše tam i zůstat.
Dám jeden zcela jednoduchý ale dost zásadní příklad - zcela běžné a dost děsivé pálení směsného odpadu zejména na jihu Evropy - Itálie, Řecko. Kam se na spalování plastů a dalších svinstev hrabou auta !
Mrzi ma ze miera tvojej frustracie je tak vysoko, ze tu davas za vzor efektivity statu nacisticke nemecko...ak to bolo ako zart ( podobne ako cina alebo rusko) tak som ho nepochopil. Ak si plateny za to co pises...tak si uzi tie peniazky.
Já nevidím hlavní problém nynější demokracie v aktivistech, ale v tom, že politik neudělá nic nepopulárního, jediným jeho bytostným zájmem je být za čtyři roky zvolen.
Dlouhodobější strategie 0, jen přežít do voleb. Jak zásadní rozdíl proti té Číně. Kde byli před pár desetiletími a kde jsou dnes. S trochou nadsázky (možná i bez ní) jsou to "osvícení diktátoři", za mě asi nejlepší možnost.
Ale Hitler ukázal, jak může být stát efektivní. A nebylo to prycí vězňů atd. To jsou kecy.
Věřím tomu, že s dnešní technologií by měli nacisti dálnici D1 opravenou (rozuměj tříproudou a novou) za jednu stavební sezónu.
Akorát Děti země by tak nějak...vlastně by nebyli a nikdo by o tom nemluvil :)
jestli ještě něco umíme v té Evropě je auto. Jenže evropská vláda se rozhodla, že zničením evropského autoprůmyslu se zachrání svět. Současná auta jsou už skutečně čistá, co tak kouknout na lidi, kteří topí tak, že zamoří celou obec.
Taová demokracie, kde pár desítek "aktivistů" zabraňuje nebo zpomaluj realizaci věcí, o kterých rozhodli odborníci a které by prospěly milionům, ta je na nic.
A to tam ještě navíc nejsou odborníci, ale xichty dosazené politickými čachry.
Přesně.
Třeba v centrálně řízených sdělovacích prostředcích se nestane, že budou psát "Bude krize, bude krize, bude krize"
Protože když se to píše, bude i kdyby bejt neměla.
Čína je jinde. Byl jsem tam. I Rusko.
Evropa jede na strvačnost. I USA.
Kde je Amerika za Aika?
Západ končí.
Vás mileniálů? Vy dopadnete jako ten skopčák v těch drážďanech, jak jsem psal. Ale všichni.
Mileniálové, hipsteři atd. Jste generace šašků. :D:D:D
čest vyjímkám jako jsi ty. :yes:
Ač jsme na nich poměrně ekonomicky závislí, hodně upřímně jim pořádnou krizi přeju. Děje se u nich díky demokracii přesně to, co si přejí. Když to chtěli, ať to mají.
Čmoudy na krku a ekonomickou krizi :yes:
Demokracie je už na houby. Viz veleúspěšná Čína.
V zari vznikla v Nemecku silna FB skupina proti tomuhle vymastenemu trendu. za mesic a neco se tam sesikovalo pres pul milionu lidi, mluvi se o nich v mediich vcetne TV, tak misto vysmivani se krute realite se pridejte a podporte. Je to vic nez vecne trapne postekavani na ACZ, co nikam nevede, jenom ke sporum
Němci prostě jednou za cca 100 let se chytnou nějaký debility (vypadalo to minule na rudou, pak to vzali hnědáci a nejčko zelenej xindl) a jsou až do úplnýho sebezničení. Pak sedí v rozmlácenejch Drážďanech na zemi, tam kde bejval jeho dům a blbě čumí "Warum?"
A nejhorší je, žeberou většinou většinu Evropy s sebou.
Připadá ti, že Nova byla pilířem svobidy slova?
jaože Rej Kořalteng když bylo v létě vedro vydržel čtvrt hodiny s osudovým výrazem kafrat, že je vedro? A Borhyjová vedle něj uznale kývala hlavou?
Nebo máš strach vo nějakej pořad vo tom, kde se jaká pseudocelebrita uprdla?
Nebo vo nějakou stupidní šou, kde dává rozumy slovenskej rozkuřovač Podzim ne zlatej Slavík?
..a nie len Nemeckemu. Slovensko je automobilova velmoc sveta vo vyrobe na jedneho obyvatela, kazda kriza nas zasiahne viac ako ktorykolvek stat. A to tu este nemame GF4 ktora bude chrlit desatisice EV na ktore ziadna EU automobilka nema odpoved.
Rád bych se pousmál, ale nějak se mě nedaří navodit úsměv..... ;-\
Kelner.......patří mu teď TV Nova.....
..... chtěl bych věřit, že to nebude další hřebík do rakve svobody slova... ;-\