Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda slaví prodej prvních 500 elektrických Citigoe iV a upravuje nabídku. Zdražením

Mladoboleslavská automobilka oznámila vyprodání prvních 500 kusů zaváděcí série elektromobilu Škoda Citigoe iV a současně ohlásila drobné změny v jeho ceníku.
Zpět na článek
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:00
Re: Nelze nic spočítat,
No mně je zase líto tebe. Ono by to chtělo opravdu trochu méně fanatizmu a více realizmu.
Článek ze včera: NĚMECKO NEMÁ A NEBUDE MÍT KAPACITY NA REPAS DOSLUHUJÍCÍCH VĚTRNÍKŮ.
Kdyby se jen tolik netlačilo na pilu a více se tomu nechal volný průběh ………..
7. 11. 2019 08:40
lidé jsou blázni
nechápu že někdo za auto v hodnotě 200.000 kč jen na elektřinu místo benzínu vyhodí víc než dvakrát tolik
Avatar - pradeda777
7. 11. 2019 12:41
Mě by moc zajímalo...
....co se stane s cenou elektřiny, až bude většina aut na ni jezdit? Jen aby ta elektřina nebyla nakonec dražší než benzin.... :-!
Avatar - Jerry.Gunman
7. 11. 2019 13:43
Re: Výměna baterek
Pradědo, neboj ty se nic :D
Jen co sem dorazí zdravé jádro zdější orálně-masturbační skupiny Svědkové Elonovi, jasně a nad veškerou pochybnost Ti vysvětlí, že masová, intenzivní a bezbřehá elektrifikace veškeré dopravy je dobrá a správná, protože je skvělá, protože prostě PROTO.

- elektromobily prostě JSOU geniální
- a navíc VŮBEC nejsou drahé
- nabíjení JE rychlé
- nabíječek je MNOHO
- elektromobily nemají ŽÁDNÉ emise
- bateriím kapacita NEKLESÁ (ani při opakovaném rychlonabíjení)
- a už vůbec nepotřebují ŽÁDNÉ vzácné kovy
- zdaňování a omezování aut se spalovacím motorem je SPRÁVNÉ, protože ty jedovaté spalovací popelnice mají na svědomí miliony mrtvých a rakovinu a zabitá koťátka a globální oteplování a vůbec jsou prostě krystalické zlo
- kompletně elektrická budoucnost je prostě ALTERNATIVLOSS
- žádné navyšování cen elektřiny nebude
- a pokud by čistě náhodou bylo, tak je to správné
- a kdo by si o výše zjevených velkých a svatých pravdách snad dovolil zapochybovat, je zpátečník, kontrarevolucionář a agent Putina, Trumpa a Zemana, takto tří největších ďáblů v historii vesmíru od doby velkého třesku

Tady stojí ZJEVENÉ VELKÉ A SVATÉ PRAVDY a ty by sis dovolil o nich pochybovat?
I ty fujškaredý chlapče :D :D :D

Krásně to napsal Karel Čapek ve Válce s mloky:
Našels už něco tak hrozného a vražedného a nesmyslného, aby tím některý intelektuál nechtěl obrodit svět?

Akurát že na to, aby člověk mohl být titulován intelektuálem, je nutno mít ten intelekt. A to je dneska vzácné zboží. Takže ti, kteří na elektromobilitu tak moc tlačí, jsou spíše jenom takoví "-uálové"

a tak si tady žijem...
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 12:55
Re: Mě by moc zajímalo...
Tak snad to dokážeš domyslet, budeš muset zaplatit elektrárny, sítě a dobíjecí místa a naplňovat kasu. Jen si myslím, že cena elektřiny za dobíjení bude opatřena spotřební daní jako nafta, snad mi Hamunafta odpustí, že říkám, že nafta plní státní kasu.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 12:09
Re: Nelze nic spočítat,
To som len rad :-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 11:00
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Věnovat se účelné ochraně přírody, řešení typu penmatiky - že to firmy v Británii a eU prodaj za pakatel do Indie, to to zpracovávaj, pálí a do vzduchu jdou tisíce tun škodlivin je fakt řešení k ničemu, jenže takových řešení sedělaj desetitisíce.

Ropy a plynu je dost, řešením do budoucna sou hybridy a tím snížení spotřeby, a LPG a CNG, pro městská prdítka a autobusy a rozvážkové minidodávky do města elektrika.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 11:34
Re: Nelze nic spočítat,
Máš to níže, takže COPY

Věnovat se účelné ochraně přírody, řešení typu pneumatiky - že to firmy v Británii a EU prodaj za pakatel do Indie, to to zpracovávaj, pálí a do vzduchu jdou tisíce tun škodlivin je fakt řešení k ničemu, jenže takových řešení sedělaj desetitisíce.

Ropy a plynu je dost, řešením do budoucna sou hybridy a tím snížení spotřeby, a LPG a CNG, pro městská prdítka a autobusy a rozvážkové minidodávky do města elektrika.
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 09:53
11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu hasili tři
ECHO 24:
11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu hasili tři dny a stále neví co s ní

Požáry elektromobilů přináší několik problémů, které u spalovacích motorů nejsou. Ukázala to říjnová nehoda, při které v Rakousku havaroval řidič Tesly a okamžitě na to auto vzplálo. Řidič přežil, ale Tesla už šla těžko uhasit. Pokoušelo se o to na 50 hasičů, spotřebovalo se na 11 tisíc litrů vody a auto musel nakonec bagr ponořit na tři dny do speciálního hasícího kontejneru. Informace přinesl server deníku Kronen Zeitung.

Už mají dealeři Škody zakoupený hasicí kontejner?
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 09:44
U nás to zadotuje dealer Škody ...
Skutečná prodejní cena bude nakonec poloviční. Tolik úřadů a úředníků nemáme, aby vykoupily 500 Sytygou v elektrice. Dealer to JEŠTĚ VELMI RÁD nakoupí od Škodovky a potom to bude u něj stát tak dlouho dokud to někomu nevnutí s obrovskou slevou. Takže vy co po tom toužíte si jen nějaký čas počkejte, potom zajděte k dealerovi Škoda a řekněte 250 000 a za tu cenu ho dostanete. Dealer nějaké peníze odepíše ale za tu cenu mu to stojí protože:
1 - pokud chce zůstat dealerem Škody musí do toho jít (povinná výbava autorizovaného servisu Škoda - stupeň 1, 2 nebo 3)
2 - pokud chce dostávat auta v poměru jaký si navolí on sám, nic jiného mu prostě nezbyde (takhle to dělal Peugeot před pár lety)
ano, trochu špinavé obchodní praktiky ale účel přece světí prostředky :-! :-! :-!
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 09:36
Re: Nelze nic spočítat,
To nejsou lidi, to jsou dealeři Škody :*) :*) :*) ti to mají povinné, cca 1 kus na dealera a je to. Škoda přesně ví že musí dodat 1 elektrokrám na 7 vozidel normálních, takže dealer už ví co má dělat jestli chce normální výdělečná auta. K "lidem" se to ještě DLOUHO nedostane … bude to stát u dealerů a ti to potom prodají za polovic aby se toho vůbec zbavili, takhle se to dělá :-!
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:16
Vzniknou speciální vrakoviště nabouraných elektrovozítek
1 bouračka = 1 totálka - to je velká výhoda
vraky budou muset skladovat odděleně - budou muset vzniknout specialisté na ekologickou likvidace elektroaut
speciální šroťáky
koukám že to s tou nezaměstnanostní nemusí být tak zlé, otázka je KDO TO ZAPLATÍ :-!

a vzniknou hasičské síly rychlého nasazení "HSRN" - speciální hasičské oddíly na hašení elektrovehiklů :-!
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:05
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
No lidi jako ty rozvrtají půlku zeměkoule aby z ní dostali měď, kobalt, nikl, lithium, vzácné kovy apod. Když se to nevrtá tady tak na to není vidět, že. To je to vaše ČISTÉ DOBRO.
Zatímco těžit ropu JE ČISTÉ ZLO.
Avatar - Zetti
7. 11. 2019 10:38
Re: Nelze nic spočítat,
Co asi zacarujes? Bud to auto nekam dojede nebo ne, pokud se te to netyka zustan uplne v klidu. Ja tyhle place nechapu. Bud to auto chci nebo nechci. Pokud ho nechci, tak to neresim. Neni to muj problem.
7. 11. 2019 08:59
je to úhel pohledu
Pokud ti nabídnou dotaci až 8000 EUR jako třeba na Slovensku, tak bych se tomu nedivil. Zda je to tam už schválené nevím. Jsou země kde elektroauta zvýhodní, ale za běžný spalovací motor si připlatíš. Pak jsou další zvýhodnění- nulová silniční daň, parkování v městech grátis, dálnice zdarma apod.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 10:57
Re: Nelze nic spočítat,
Problém je ten, že to bude velmi brzy lidem nuceno, díky lobbistům a pomateným ekobolešvikům ve vládách jako je ta německá.
7. 11. 2019 10:13
Re: Nelze nic spočítat,
A kde si sa dočítal, že batérie v elektromobile sú rovnaké ako v noťasi alebo v telefóne?
7. 11. 2019 10:12
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Vodík
Avatar - xxc
7. 11. 2019 09:57
Re: Nelze nic spočítat,
Bojime sa bateriek, lebo nikde 8 rokov nevydrzia, ci uz v mobile, notebooku a pod. Technologia je rovnaka, carovat sa bude musiet so softverom.
Avatar - Zetti
7. 11. 2019 09:42
Re: Nelze nic spočítat,
Z toho mas radost? Kdyz ty eauta neprodaj, tak to zdrazi "normalni". Mluvim o novych. Z toho nemaji radost ani ti co kupujou ani ti co prodavaji. Je mi te lito.
7. 11. 2019 08:54
Re: lidé jsou blázni
1.0 MPI 55 kW Style se stejnou výbavou vyšla na 301800 Kč, 1.0 MPI 50kW G-TEC na 360100 Kč, takže cenový rozdíl není tak strašný, jak píšete. Nákladově elektrické dožene benzínové po ujetí 90 tis. km, plynové po 126 tis. km u tarifu D27d.
Avatar - Zetti
7. 11. 2019 09:33
Re: Nelze nic spočítat,
Na baterky davaji firmy bezne zaruku 8 let 70% kapacity, nic se menit nemusi. Nevim proc furt nekdo taha tenhle nesmysl. Nicmene i tech 70 % s raealnym dojezdem slusne zahybe. Na druhou stranu, jestli to ma nekdo treba jen na Prahu a je to firma, tak usetrit mimo benzinu 36000 za rok navic bez omezeni obvodu smysl dava. A 100 kilaku po Praze vetsine servisaku staci
Avatar - pradeda777
7. 11. 2019 16:41
Re: Výměna baterek
Slunce také jednou přestane na 100% svítit..... ;-)
7. 11. 2019 16:38
Re: Výměna baterek
Jestli nesmyslně málo je diskutabilní. Já myslím, že je to dostatečný.

Elektrárny na to aby si měl ty auta čím dobíjet. Na jedno potřebuješ 350 kW na rychlonabíječce. To je 0,35 MW. 1 blok Temelína, který dává 1000 MW by dokázal hypoteticky dobíjet necelých 2900 aut najednou. Nepřijde ti to trochu nepoměr vzhledem k několika milionům aut registrovaných v ČR? Naučili tě na základce trochu počítat, aby sis dokázal spočítat, že na dobíjení statisíců elektroaut nemáš dostatek el. energie? A to nemluvím o uhelných, které je potřeba v horizontu 10-20 let vypnout, protože je fakt prasárna pálit uhlí, aby si dostal elektřinu. To snad uzná i takový tupan jako seš ty.
7. 11. 2019 16:27
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Ano máš pravdu a to tím, že je na naftu uvalená spotřební daň. To je dotace jako kráva. :D :D Že ti nevadí CNG nebo LPG? Jediná miliardama dotovaná záležitost začíná být právě ta tvoje elektromobilita a živí se to z těch nedotovaných pohonů jako třeba benzín a nafta, tak tu pořád nelži ty rádoby ekonome :D
7. 11. 2019 16:17
Re: je to úhel pohledu
Jakákoliv dotace na elektromobil je špatně.
7. 11. 2019 11:09
Re: Nelze nic spočítat,
Tak to by se mojí ženě rozdíl v ceně nevrátil nikdy.
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:09
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Oni ovšem neumí ty vraky ekologicky zlikvidovat, NEMAJÍ CERTIFIKÁT OD RAKOUSKÝCH ÚŘADŮ.
Nepoužíval bych slovo UHASIT, používal bych označení UTOPIT.
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:03
Re: U nás to zadotuje dealer Škody ...
Škoda/VAG se vždy se státem nějak domluví ….. VAG má dividendu 70 000 000 000 Eur tak se pošlou do ČR nějaké fondy a je to.
Nakonec kdo "vyhrál" tendr na policejní vozy?
7. 11. 2019 10:11
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Voda na hasenie elektrického systému? To nemá chybu.
Mimochodom, ktoré horiace auto sa už hasičom uhasiť podarilo? Každé jedno ide po požiari do šrotu.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 11. 2019 09:55
Re: Nelze nic spočítat,
Mluvi o hodnote... ne o prodejni cene.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
7. 11. 2019 09:54
Re: U nás to zadotuje dealer Škody ...
Ale kdo sveti ty ucely?
;-)
7. 11. 2019 09:34
Re: je to úhel pohledu
Na slovensku ti dotaciu 8000 na auto v tejto cene nedaju. 8000 dostanes na auto ktoreho 25% ceny presiahne 8000(napriklad model3). Na Citigo dostanes 25% z ceny auta cize nejakych 5000.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 13:55
Re: Výměna baterek
Elektřinu můžem vyrobit mnoha způsoby = ropu nemáme a není ji navěky
7. 11. 2019 12:40
Re: Nelze nic spočítat,
Ak si myslim ze baterky v takej tesle su rovnake ako v mobile tak si to mysli dalej. Len to nepis verejne.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 12:45
Re: Nelze nic spočítat,
Preco by som nemal pisat? Skoro vsade su lion baterky, princip je rovnaky, odlisnosti samozrejme su.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:37
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
No daleko NESROVNATELNĚ VÍC přispíváš na dieslový auta = rsp. na to aby nafta byla JAKO výhodná
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:36
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Jj vodík :yes: :yes:

To by fakt snad mohla bejt ta správná cesta = už ho umíme i z mořský vody = a tý máme narozdíl od ropy tak trochu = nekonečně ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:29
Re: Nelze nic spočítat,
Problém = sou zaslepený lidi odmítající realitu = jako ty

Ale klidně pověz = JAK bys problematiku řešil? Nijak = nechal bys to tak jak si zvyklej = ať se to řeší až PO tobě? :-!
8. 11. 2019 06:55
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Počkej, v čem je to neporovnatelné s EV, když vodíkové auto je taky EV? Má elektromotor, dokonce má i tutéž lithiovou baterku (pravda, mnohem menší) a k tomu navíc palivový článek a vodíkovou nádrž. Vždyť vodíkové auto je v podstatě EV s vodíkovým extenderem.
Avatar - lyon667
7. 11. 2019 22:27
Re: je to úhel pohledu
Myslíš ty miliardy, které stát z nafty rýžuje? Slepě jsem předpokládal, že ti to docvakne. Inu, mýlil jsem se.
Avatar - lyon667
7. 11. 2019 18:04
Re: je to úhel pohledu
Tak snad sis o té logice něco přečet, potřebuješ to jako sůl. A přihoď prosím i něco z interpukce, tam máš taky mezery...
7. 11. 2019 16:51
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Ano a to její zvýhodnění tkví v tom, že se na ní platí spotřební daň jen tobě se nelíbí její výše, protože by si chtěl tu spotřební daň vyšší. Rozdíl mezi tvým názorem na výši spotřební daňě a realitou pak tvoří to tvoje imaginární zvýhodnění. Nebo to chápu špatně?
7. 11. 2019 16:25
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
:yes: :D :D
7. 11. 2019 16:24
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Přesně tak a kde 80% kobaltu těžíš na jednom místě na planetě a těžební práva má Čína. Když jsem to tady zmíňil tak se agent Hamuna mohl pos-rat. Ovšem to je tak jediný co proti tomu může dělat. Fakta neokecá. Jasně oni se elektromobily částečně prosadí 10-20% v rámci mixu pohonů klidně dát můžou na víc není energie a místa na dobíjení a není to vlastně ani žádoucí. Ekologická jejich výroba není ani náhodou, ale tak to výroba žádného auta. Holt budou jezdit spalováky, hybridy a určitý procento el. mobilů. Uvidíme jak se do budoucna prosadí vodík. Za 10-20 let může být všechno jinak. Nemá cenu ale nic po bolševicku tlačit jak si to představuje Hamuna. Trh to vyřeší.
7. 11. 2019 16:19
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Že tě ty tvoje *** baví neustále tady vyvěšovat. Ty bilionově zvýhodněná nafto :D
7. 11. 2019 15:36
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Ja vo vodiku nevidim oproti EV ziadne pozitiva.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 13:35
Re: Výměna baterek
Za 8 rokov uz bude grafenovy replace pack za 500 € z ciny :-) Ktovie, ako su na tom prve Leafy? Tie prve by uz mali mat 8 rokov.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 11:32
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Na komooru. A nejlepší sou vzácné kovy, kde na 200 kg musíš vytěžit ze zěmě 150 tun zeminy :-) :-)

A super rycklace je třeba rotory větrných elektráren, včera sem mu to postoval a na to mi opčil že hledám jenom chyby :-) :-)
HAHA. Když dojdou argumenty :-)
Avatar - Emel
7. 11. 2019 15:51
Re: citigo e
To bych se ani nedivil... vzhledem k tomu, že Zoe stojí 800+. Za 450 je to furt dobrej deal... i když auto samotný je dost bída.
Avatar - elektrikar
7. 11. 2019 14:56
Re: Nelze nic spočítat,
Je to asi stejne jako kdyby jsi rekl ze motor Škoda 120 je stejny jako motor 2.0TDI 2020 protože prece princip pistoveho stroje je stejny :-[] :-[] :-[]
Avatar - xxc
7. 11. 2019 13:30
Re: Nelze nic spočítat,
Preco by kosacka nedala 200 000 km? My mame doma mozno 25 rocnu stihl kosacku, sem tam sa premaze, leje sa benzin a funguje roky. Som zvedavy, ako by fungovala bateriova kosacka z tej doby :-) V druhej sekacke raz rocne vymenim olej za 3€, kupim benzin za 8 € a kosim kazdy tyzden uz asi treti rok. Niektore veci maju vacsi zmysel so spalovacim motorom.
Avatar - Roland Von Wagen
7. 11. 2019 13:06
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Co by měli hledat za řešení? Jak zlikvidovat stovky jedovatých odpadů z jednoho e-vraku? Řešení je jednoduché, nervat baterky do osobáků.
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 12:51
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Typický novodobý manažer, mimoň který vidí spotřebu 1,9 a nedomyslí nabíjení. Hlupák.
7. 11. 2019 13:12
Re: Výměna baterek
Až majitelé E-aut zjistí, že musí vyměnit baterky po 8 letech, tak u nich E-auto končí a přesednou na spalovák.

Je jediná možnost jak E-auta zachránit, dotovat kromě nákupu auta i výměnu baterek. Ale na ty baterky již nedojde.
Avatar - Roland Von Wagen
7. 11. 2019 13:07
Re: Výměna baterek
Většina aut na baterky nikdy jezdit nebude. Jen majitelům EV ještě nedošlo, že vjeli do slepé ulice.
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 11:42
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
To řeší Chocholoušek.
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 11:21
Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
jsem Vám přispěl na toto auto daněmi a platím vaši elektriku zdarma, abyste si mohli vozit zadek v autě i když vypadá, jak by ho někdo vystřelil na pouti vzduchovkou.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 11:35
Re: Nelze nic spočítat,
lion baterie, rovnaky princip sa pouziva vsade
Avatar - Zetti
7. 11. 2019 11:37
Re: Nelze nic spočítat,
Ten fanatizmus mi vnucujes ty. Ukaz mi jediny muj fanaticky prispevek. Ze jezdim plug-inem neni fanatizmus, to auto je presne pro me na miru. Fanatik jsi ty kdyz se modlis k dieslu s DPF, a mocovinou
7. 11. 2019 09:01
Re: Nelze nic spočítat,
pokud neznáme cenu baterek, které musíš po 8 letech vyměnit.

Co když těch 90 000 km budeš najíždět po tu dobu, než Tí odejdou baterky?
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 09:57
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Hele a co bys navrhoval TY? Dávat dál desítky miliard eur ročně aby na tomhle kontinentu měli lidi jako ty pocit = že nafta je výhodná?

Dokud ropa nedojde aneb po TOBĚ potopa? :-)

Nebo CO si vymyslel = krom kvíkání TOHLE SE MI NELÍBÍ = chci DÁL a DÁL bilionama zvýhodňovat naftu = mám pak POCIT že je výhodná ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:36
Re: Výměna baterek
Jo z dlouhodobějšího hlediska jo = know-how s rozebránim a zpracováni jadernejch elektráren, který všude po světě necháváme stát i když dosloužej = jim časem může vynýst sakra velký prachy, ale to sou složitosti mimo tebe = tak nehodňoť furt že sou všichni kromě tebe úpně mimo realitu

Je to občas i hodně trapný = zkus třeba ty pneu = že ojetý zimní vzadu sou špatně vlastně ze stejnýho důvodu proč letní ;-)
A že nejsou MIMO všechny pneuservisy = jedno jestli v Jablonci Liberci nebo Praze = že blbě by to možná moh chápat JEDEN jedinec. Nápověda: Vod Jablonce :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:32
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
I takový idioti se najdou = ale ty nejsi se svym nový dopředu dozadu starý = až tak moc mimo. Zkus to probrat v JAKYMKOLI pneuservisu

Vtipný že letní vzadu ti přijdou na hlavu = ojetý zimní vzadu jako lepší než na všech kolech ca stejný :-!

Přitom ta letní vzadu a ojetá zimní vzadu = je vlastně trochu to samý. Aspoň podle VŠECH těch pneuservisů a výrobců atd. Verze že bys pro jednou moh poslechnout ty znalejší místo si vymýšlet jak věci sou = by nebyla možná?
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:28
Re: Výměna baterek
Hele ryccardo = zkus nejdřív ty pneu = ať doporučenou dobu výměny nebo že ojetý vzadu nejsou tak chytrý jak si myslíš. Až PAK di dál

Prostě se smiř že VĚTŠINU věcí nepochopíš = to neni urážka tak to prostě je = a MUSÍŠ to vědět už ze školních časů
8. 11. 2019 16:27
Re: Výměna baterek
To máš pravdu. V Německu třeba vládnou takový paka jako ty, takže si zavřou 22 GW existujících jaderných elektráren a zvýší podíl na výrobě s pomocí uhlí a plynu. Vynikající řešení :D
8. 11. 2019 16:25
Re: Výměna baterek
Nějak nechápu tvoji větu, že když nabíjíš jedno auto 350 kW, tak se mi ale dalších 1000 aut nenabíjí. Popravdě vůbec nechápu ty tvoje počty. Jedno auto na rychlonabíječce ti žere 350 kW po dobu řekněme 1 hodiny, aby se nabilo. Pokud budeš v rámci ČR ve stejnou dobu nabíjet mnou uvádněných 2900 aut (což není mnoho) potřebuješ v tu chvíli příkon těch cca 1000 MW o kterých píšu. Tj. pro každý nabíjený auto těch 350 kW. Tvoje kalkulace kolik auto sežere za celý rok je trošku něco jinýho. Jen jestli si vzájemně rozumíme co kdo myslí.
8. 11. 2019 15:54
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
To ako keby si povedal ako moze BMW diesel jazdit lepsie ako iny diesel. Myslim tym pruzne zrychlenie, prejazd zakrut, vseobecne spravanie na vozovke. Vodik jazdnymi vlastnostami na EV nema. Podla mna je vodik lepsi jedine v dlzke tankovania - ak je kde. Inak je natom lepsie EV. Mozes mi poslat nejake vodikove auto ktore bude rychlejsie ako M3?
8. 11. 2019 15:39
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Nech si ty teoretiku svoje rady pro sebe. Mě fakt nezajímaj. Až budeš mít naježděno tolik zim co já, tak můžeš přijít diskutovat. Od takových klávesnicových odborníků jako seš ty jsou všechny rady akorát pro smích.
8. 11. 2019 15:38
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
To jen lidi s krátkou pamětí vyřvávaj jak je ideální jen to co si myslí oni. To že se tu relativně nedávno jezdilo na letních celou zimu a nikomu to nepřišlo divný už jim asi nedochází :D Ovšem já bych teda letní na jednu a zimní na druhou nápravu nedal. To je tak vo držku, že si to ani Hamuna neumí představit. Táta to takhle jednou udělal a tahal ho jeřáb z lesa. Předek zimní a zadek letní. Vražedná kombinace.
8. 11. 2019 15:34
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Buď v klidu ty mysliteli. Mrzet tě nic nemusí. Já myslím, že těch inteligentnějších než ty je dost :D Nepiš, že já si usmyslím. Aktuálně sis usmyslel ty, že tvoje představa spotřební daně mínus realita je obrovský zvýhodnění. Čili na vymýšlení seš odborník spíš ty :D A nejen, že to považuju za správný já, ale zjevně i naše porevoluční vlády, který tvoje výkřiky bohužel za 30 let nevyslyšely, asi nejsou tak chytří jako ty. Obávám se že seš s tou svojí ideou poněkud osamocen :D
8. 11. 2019 14:45
Re: Výměna baterek
No, jestli ale nabíjíš jedno auto 350 kW, tak se ti ale dalších 1000 aut nenabíjí (takže 2900 aut na nabíječce znamená, že obsluhuješ 2,9 milionu vozů). Neboť na jedno auto v průměru potřebuješ jen 350 W.

Průměrný nájezd v ČR 14tkm, spotřeba řekněme 20 kWh/100km, tedy 2,8 MWh za rok na auto. Zaokrouhleme to na 3 MWh ročně (rok má 8760 hodin, takže to máme průměrný nabíjecí výkon 342 W na auto). Takže jestli to auto průměrně potřebuje nabít 3 MWh za rok, tak na té 0,35MWh nabíječce stráví všehovšudy 8 hodin z celkových 8760 hodin za rok. Těch zbývajících 8752 hodin tam může svůj celoroční náběh nabít dalších 1100 aut. Takže 1000MW blok Temelína obslouží cca 3 miliony aut, ne 2900. Samozřejmě, budou asi nějaké špičkové odběry, takže to bude o něco méně, ale i tak je to v řádu milionů aut a ne tisíců.
8. 11. 2019 14:32
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Znovu se ptám, jak tyto jízdní vlastnosti souvisí s typem pohonu, když v obou typech pohání auto elektromotor s elektřinou z baterky? Nebo co vlastně myslíš jízdními vlastnostmi?
8. 11. 2019 14:29
Re: Nelze nic spočítat,
Tys už viděl telefon s vodním chlazením akumulátoru? Faktem je, že management baterek v elektromobilech je úplně jinde než v telefonech, což ukazují i dosažené výsledky (výjimkou je Leaf a tam ta výdrž také podle toho vypadá). Tam, kde telefon nabídne 70% kapacitu, má elektromobil ještě vesele 95%+.
Avatar - Barrichello
8. 11. 2019 13:04
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Policajti tady v 90 jezdili tak, že měli na hnané nápravě zimáky a na nehnané letnáky a jak drandili....

Když není sníh či břečka, jde jezdit na letních i v zimě, sem se na nich najezdil s Alerem a Camarem za těch 5 zim docela dost a no problem.

Stejně jako jde jezdit na zimních v létě, na tom sem odjel 14 sezon :)
Avatar - Barrichello
8. 11. 2019 13:00
Re: Výměna baterek
Hlavně odtály ledovce na místech, kde se dřív těžit nevyplatilo a ted už jo, umíme zpracovávat břidlice a je lepší průzkum, takže ropy je dost na 60-150 let :-)

Plynu na cca 100-220 let :-)


Při současné spotřebě.
8. 11. 2019 12:20
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
V jazdnych vlastnostiach. Zajazdi Mirai a potom Teslu S a daj vediet. Vodikove auto je podstatne narocnejsie ako EV.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 10:32
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Ne to mě FAKT NENAPADLO http://www.autoforum.cz/…st-100-tisic-km/ :-)

Nerozumim tomu co s i představuješ pod snížení prodejů = ať měníš pneu zhruba v době doporučení nebo jako ty úmyslně až v prosinci = ojedeš pneu FURT STEJNĚ. Jedno jestli zimní nebo letní. Na současnym služebáku sou origo letní Dunlop a vzal sem k nim https://pneumagazin.cz/…opisu-auto-bild/ skoro nejde poznat který tam sou = zajímavý v takový míře sem se s tim setkal poprvé. Stojej podobně a jestli tenhle tejden ojíždim zmní nebo před tejdnem letní = je tý firmě co vyrábí pneu a chce hlavně prodávat nový gumy = fuk

Udělat něco trochu jinak je fakt fuk = dělat věci úmyslně blbě = třeba úmyslně rozdílnej vzorek na nápravách a ne všude stejnej jak ti KAŽDEJ profík doporučuje + to co děláš ty označuje za NOUZOVÝ ŘEŠENÍ = je fakt nejspíš blbost
Tak co ty pneuservisy v Jablonci = který to dělaj stejně jako v Praze nebo kdekoli = prohazujou pneu mezi nápravama aby byly stejně ojetý? Myslíš že sou sme všichni mimo a ty in = nebo že existuje možnost = že to může bejt opačně?
8. 11. 2019 10:23
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Firmy co vyrábí pneu chtějí hlavně prodávat nový gumy, takže ty ti nebudou radit nic co by snížilo jejich prodeje. To tě asi nenapadlo? Navíc, že děláš něco trochu jinak neznamená, že to je špatně. To tě asi taky nenapadlo. Je vidět, že ti chybí osobní zkušenost, takže prezentuješ jen cizí názory a to co sis kde přečetl.
A samozřejmě, že by bylo ideální mít každej rok 4 nový gumy, ale to je utopistická představa, takže je potřeba to řešit tak, aby si zajistil maximální přilnavost v rámci možností.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 10:21
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Já přece VIM že to nechápeš = a překvapivý množství místních diskutérů = čest pár výjímkám

Tak co to je to GIGANTICKÝ IQ? Kolik?
Mě trochu mrzí že sou inteligentnější než já a neni jich málo = ale holt stačí že víc je těch.. ryccardů :-!

A zase ZASE píšeš tu kravinu že MOJI matematiku = jako obvykle to sem přece NEVYMYSLEL JÁ. Nemůžeš všechny posuzovat PODLE SEBE = ty si věci VYMYSLÍŠ nebo USMYSLÍŠ a TO považuješ za správný a tečka. Jedno jestli to je jak používat a kdy měnit pneu nebo spolehlivost aut nebo to jak který auto rezne = prostě si USMYSLÍŠ a TO bereš za FAKT

No a tu a tam někdo = to dělá jinak. Těm řikáš trotl idiot vocas.. pražská kavárna atp. :-)
8. 11. 2019 10:13
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
No přeci takový zosobnění geniality jako seš ty. To je snad jasný ne?

Co ti budu vysvětlovat už jsem ti přeci vysvětlil, že to chápu. Rozdíl mezi tvojí představou o výši spotřební daně a její skutečnou výší označuješ jako miliardový zvýhodnění. Abych ti to převedl na tu vodu:

perlivá voda 11 korun spotřební daň
neperlivá voda 9 korun spotření daň
limonáda 0 korun spotřební daň + dotace 2 koruny na to, že si ji půjdu koupit.

Z tvého pohledu je to tak, že na neperlivý vodě státu unikají obrovský peníze kvůli tomu, že je její cena obrovsky zvýhodněná. Tvoji matematiku fakt nechápu. Zjevně nejsem ale sám kdo tvý moudro nesdílí.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 09:18
Re: Výměna baterek
No to se soudružka spletla = víc než bych čekal = asi neznala Hubbertovu křivku https://cs.wikipedia.org/…ion_King_Hubbert Po ca 150ti letech těžby sme ca v polovině. Hlavně proto že jí umíme těžit způsobama a z míst kde dřív ne. Ale to je FUK žejo = de o to že NA STO PROCENT dojde

Nebo myslíš že = nikdy nedojde mrazíku?
8. 11. 2019 09:07
Re: Výměna baterek
Uz na zakladni skole nam soudruzka ucitelka rikala, ze do 20 let dojde ropa. Uz je to 35 let a porad nic.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 22:34
Re: je to úhel pohledu
Taky sem předpokládal.. taky mylně

No tak nic = hele aspoň tu část že BEZ těch desítek miliard ročně = by naftový osobní auta pro běžnou potřebu vlastně vůbec nedávaly smysl = to ti docvaklo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 22:32
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Neposmívám se = fascinuje mě to. A buď tak hodnej řikej TROTL někomu = kdo je poblíž tebe a může ti za to dát přes hubu

Dal sem ti odkaz že to co sis VYMYSLEL s těma pneu = je blbost. Nemá to nic společnýho s drobnym rozdílem mezi Středočeskym krajem a Jabloncem nad Nisou = platí to všude

TROTLOVÉ co pneu vyrábí a co píšou ty doporučení co bylo v tom odkazu sou profíci v oboru = řikaj že to co děláš je špatně. Že lepší bezpečnější atd. je.. fakt myslíš že sme všichni TROTLOVÉ a TY si správně pochopil = že se mýlíme? Źe když sis usmyslel že je lepší rozdílnej vzorek = tak když někdo píše že tohle použít jen POKUD TI NIC JINÉHO NEZBÝVÁ = je ON TROTL a ty filuta?
Jak si vysvětluješ že pneuservisy a autorizáky i v Jablonci = to dělaj stejně jako v Praze?

Jj potřeba UVÁDĚT VĚCI NA PRAVOU MÍRU = je fakt tak trochu duševní porucha :-!
7. 11. 2019 22:24
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
To bude asi tim ze ja kupuju gumy 2 a neprohazuju predni a zadni. 2 novy dam na predek 2 roky s nima jezdim ty zezadu vyhodim predni dam dozadu a dopredu zase na 2 roky novy. Pak proces opakuju. Jestli ty gumy po roce tocis tak je logicky ze je sjedes vsechny prakticky naraz ovsem problem je ze se na nich posledni sezonu pred vyhozem asi bude dost blbe jezdit kdyz jsou vsechny 4 uz pred koncem zivota. Do niziny asi dobry ale ja potrebuju vyjet takze bych se ve snehu se sjetejma na predku dost trapil takze to delam timhle zpusobem coz mi zarucuje na hnany naprave prakticky furt cerstvy gumy. Nerikam ze to delam nejak zazracne ale funguje to. Nevim proc se tomu takovy trotl jako ty ma potrebu neustale posmivat. Lecis si tim nejakou dusevni poruchu nebo proc?
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 22:16
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Co si ty představuješ pod GIGANTICKÝ? ;-)

Tak když ho chápeš = tak TO VYSVĚTLI

Proč v čem je pozitivum = desítkama miliard ročně = zvýhodnit třeba perlivou vodu před neperlivou? V prostředí kde se pohybuju já = je to považovaný za kravinu. Ty prachy se daj utratit MNOHEM líp

A eště vtipnější mi přijde = že lidem kterejm to je FUK = tak těm samejm VADÍ menší zvýhodnění pro lokálně bezemisní auta :yes: :D

To se týká i tebe = to umíš vysvětlit? Proč to máš NAOPAK než běžnej ekonom = desítky miliard ročně za desítky let = OBŘÍ prachy = nevadí. Zvýhodnění podpora dotace aut BEZ LOKÁLNÍCH EMISÍ to VADÍ = vysvětlíš?
7. 11. 2019 22:11
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Vidis ja tu jeho logiku chapu. Dal ti celkem dobrej priklad. To bude asi tim tvym gigantickym IQ ze to nepobiras :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 22:04
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Jj potvrzujou to všechny naše neshody = od toho Iráku přes ty hoaxy VW a názor na Pitomia a Zemana po aktuálně rozdílnej vzorek pneu rsp. nový jen na přední nápravu, kterej preferuješ ty. Si jasně NADe mnou = i když asi dost záleží na úhlu pohledu ;-)
Hele to sem se chtěl zeptat: JAK ty přijdeš k tý ROZDÍLNÝ výšce vzorku? Jak to děláme my ostatní kterejm řikáš POD TEBOU včetně odkazu kterej sem ti k tomu dal to snad víš = prohazujeme pneu mezi nápravama při každý výměně. Ale JAK TY přijdeš k jedný dvojici ojetejch a druhý míň = že koupíš vždycky jen dvě nový a dáš ojetý dozadu? To při svý inteligenci = prostě nechápu. Vysvětlíš? :-)

My prostě budem VŽDY v neshodě :D
Viz diskuze pod Čeští řidiči letos = my prostě VŠECHNO vidíme = přesně opačně. Včetně dob kdy tu vládli komunisti
No ono stačí vzpomenout = jak si na tom byl když si chodil do školy = víc NAD tebou nebo POD tebou? :-!
7. 11. 2019 22:00
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
To netusim ale jedno je jasny ze ty ses inteligencne dost pode mnou :D :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 21:31
Re: je to úhel pohledu
TOHLE možná bude ten problém = místo desítek miliard ročně = rešíš něco co se ti nezdá = ze základní školy

Nevim neměl by žák 6. třídy pochopit = ten rozdíl v miliardách? ;-)

Ale ta ABSURDITA reakcí na to extrémní pokřivení zvýhodnění nafty který nás stojí tak obří prachy ročně = ta je fakt přímo fascinující. Od popírání přes to VYMYŠLENÍ většího množství lidí že to je JEDNA koruna po konečně dojití k ca 2 korunám zvýhodnění na litr = ale to jen skr daň, tim to nekončí. Zajímavý co tak jednoduchá známá veřejná informace = dokáže vyvolat, žejo?

I tak = mám pocit = si furt dost lidí nepřipouští že nafta BEZ dotace v osobních autech vlastně nedává smysl = nikdo by si jí nekoupil
Avatar - lyon667
7. 11. 2019 21:27
Re: je to úhel pohledu
Tak za prvé, rovnítko je relační operátor, ne interpunkční znaménko. A za druhé, na klávesnici jsou i znaky, které interpunkčním znaménkem jsou. Učí se to v šesté třídě, ale zvládají to i mladší děti, tak bys moh konečně taky...
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 21:16
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Nerozumim tvý logice = sem holt klikař :-)

Bohužel přes tvou logiku = to je roční ztráta desítek miliard. Musim přiznat že reakce hodně místních diskutérů = až na pár výjímek = na tohle téma mě nepřestává fascinovat

Nerozumim tvý logice = s těma hrncema = fakt ne. Vlastní zkušenosti?
Avatar - lyon667
7. 11. 2019 21:03
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Když ti prodám perlivou za desetikačku a neperlivou za osm, Můžeš nad tím lamentovat, jak chceš, ale výhodná nebude žádná, když jsem ji předtím koupil pade za kubík. Ty musíš být člověče hotovej zlatej důl, nekupí se ti doma žiletky a sady hrnců za zaručeně výhodnou cenu? :*)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 18:23
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Fascinující. No tak voda = JINÁ daň pro perlivou a JINÁ pro neperlivou = co? Tohle ZVÝHODNĚNÍ by logika pobrala?
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 18:19
Re: je to úhel pohledu
Jo? Sakra že bych něco přehlédl? Je fakt že mi to NEMYSLÍ = jako ryccardovi

Denně za to děkuju :-)

Hele vážně lyone = co KONKRÉTNĚ máš na mysli?
Avatar - lyon667
7. 11. 2019 18:15
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Rád ti prodám vodu "zvýhodněnou" o jedenáctikorunovou daň na litr. Nebudeš ty nakonec i ekonom, ty logiko?
Avatar - xxc
7. 11. 2019 17:48
Re: Nelze nic spočítat,
Myslel som to obrazne, že kosačka pokosi celkom dosť a keď mám šťastie, tak aj dosť veľa. Baterky v kosačke predpokladám nemajú taký inteligentný manažment, ako v autách.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 17:44
Re: Nelze nic spočítat,
Moment, v mobiloch tiež používajú najnovšie technológie. Ako keby som povedal, že vo VW, BMW, a mercedese sú diesle s rovnakým princípom a veľmi podobné.
7. 11. 2019 16:32
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Možná to taky v rámci ujetý vnitropodnikový politiky prostě jen nafasoval. Tohle není první případ, který znám. 2 takový lidi co dostali v rámci ekošílenství hybridy a teď jezdí jen na benzín a tahají s sebou 300 kg baterek zbytečně znám taky. Neměli na výběr. Prostě firma zavelela budeme navenek jako zelený, aby blbeči ražení Hamuna byli spokojený a v reálu to tak ovšem není. Nicméně když na to koukneš v globálu tak není to vlastně jedno? No co tak má hybrid, kterej nedobíjí. Jezdí za 10 litrů a stane se něco? Nic.
7. 11. 2019 16:29
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Tím ti chtěl asi sdělit jaká je realita :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:28
Re: Výměna baterek
No s uhlim je to vlastně stejně jako s ropou = na 100% dojde

A výroba z uhlí = to taky neni moc cesta.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:27
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Jj to je TYPICKÝ manažer :-!

Hele co to je STARODOBÝ manažer? :D
7. 11. 2019 15:33
Re: Nelze nic spočítat,
Neviem ak bereme, že za jedno kosenie prejdeš 10km (veľmi veľká záhrada) a kosíš 20x ročne (tiež asi častejie ako by človek tak veľkú záhradu kosil), tak to je 200 000 / 10 / 20 / = 1000 rokov nadpriemerne intenzívneho kosenia. Dám to do závetu a moji pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra vnuci sa spýtajú tvojich :D.
P.S. Tak to máš šťatie, my sme na chate zodrali 2 benzínové a jednu elektrickú kosačku za 20 rokov.
Avatar - pradeda777
7. 11. 2019 15:21
Re: Výměna baterek
Tož v Záluží už vyrábí ropu a benzin z uhlí již velmi dlouho. A uhlí je po světě habaděj.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 14:38
Re: Výměna baterek
Aha :*)

A co až ta ropa dojde? :-)

Víš že ta nafta je = za pomoci OBROVSKÝHO množství elektřiny = zpracovaná ropa žejo :-!
Avatar - Roland Von Wagen
7. 11. 2019 13:02
Re: Vzniknou speciální vrakoviště nabouraných elektrovo
A jo. Teď vidím, že už si to zmínil.
7. 11. 2019 12:41
Re: Nelze nic spočítat,
No moja kosačka tiež nedá 200 000km... No a princíp motoru je rovnaký ako v mojom aute.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 12:17
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Ale abys měl radost, v říjnu se tu registrovalo 25 ks Tesly, dealeři naplnili sklady :-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 12:12
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Takže řešení je aby danoví poplatníci platili lidem dotace na hybridy a oni jezdili na benzín vid. To je špička - nebo jako v norsku když jim dodjde štáva nabíjeli Teslu elektrocentrálou. Jo kdyby blbost nadnášela......tak už jsou ekofanatici na Marsu i bez Muska :-) :-)

Mam očité svědectví člověka, kterému fakt věřím, že viděl na D1 u Humpolce u nabíječky spuštěný dieselagregát. Fakt hoodně trapný.

Dělat elektrickou revoluci, když nemam 20 bilionů na rozšíření a mdoernizaci infastruktury a nové elektrárny je NESMYSL vid, jenom FANATIK to odmítá VIDET a POCHOPIT!
Avatar - Barrichello
7. 11. 2019 11:57
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Haha https://www.euro.cz/…trukturu-1472531?…

POČTI SI!
Avatar - elektrikar
7. 11. 2019 11:54
Re: Nelze nic spočítat,
Tak nevim moje baterka je stara pres 5 let, ma najeto 97000km a parkuju venku na mraze a horku. Kapacita se pohybuje kolem 95%. Tolik zkusenosti z realneho provozu.
Avatar - Zetti
7. 11. 2019 11:41
Re: Nelze nic spočítat,
Muze ale nevnuti. I v nemecku je silna skupina proti temhle trendum. Na rozdil od par pindalu jako tady kolem ACZ jsou videt a slyset. Uz si je nejak podporil? Treba pridat se na FB skupinu, nebo hlasovat proti zvedani dani na fosily? Asi ne. Tady je to pohodlnejsi
7. 11. 2019 11:36
Re: je to úhel pohledu
5000 EUR taky není špatné
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2019 11:01
Re: je to úhel pohledu
taky jsem to četl … je to logické
8. 11. 2019 06:26
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
96% vodiku sa vyraba z ropy, uhlia, zemneho plynu. Cena tankovania je podobna dieslu. ČS na vodik su neskutocne drahe. Vodik treba taktiez dopravit na ČS. Cena auta na vodik porovnatelna s EV. Baterie v takom Mirai pomerne neskladne, nedaju sa sklopit zadne sedadla. Stanice na vodik skoro ziadne, EV dnes kupim a mozem plnohodnotne pouzivat. Jazdne vlastnosti EV neporovnatelne s vodikom.
7. 11. 2019 22:01
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Rychlost tankovani, lehci automobil kvuli absenci metraku vazicich baterii, vetsi ekologicnost, protoze na baterky nejsou potreba neekologicky se tezici lithium, kobalt aj., dojezd zustava stejny i po letech.. To nejsou vyhody?
Ja teda vidim jen jedinou vyhodu ev - ze nemohou vybuchnout. Ale jinak je to pro mne naprosto mrtva technologie..
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:58
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
ZASE kravina = NEjen mě každýmu kdo to chápe = a ví kolik peněz se na to vyhodí z vokna = ale to už je složitý téma = zkus promyslet ty rady že lepší je mít na všech kolech STEJNĚ stejný pneu = až to dáš, půjdeme dál..

Jo opravdu si to pochopil OPĚT ŠPATNĚ

Zvýhodnění abys měl POCIT že nafta je výhodnější = stojí desítky mililard ročně = jen v malym státě jako je náš. Kolik to dělá za desítky let = to už si neumíš představit

No hlavně že MENŠÍ zvýhodnění pro lokálně BEZemisní = odmítáš :yes: :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:48
Re: Výměna baterek
To máš PRAVDU pradědo = jen to bude o pár miliard let pozdějš ;-)

Ropa kterou POTŘEBUJEME na spoustu jinejch věcí než jí spálit při cestě do nákupáku = dojde MNOHEM MNOHEM fakt MNOHEM dřív = tak brzo že to už teď začíná bejt pomaličku problém = k podumání a řešení

Jeden ze zdá se dobrejch návrhů je aby auta jezdily na to co slunce = na vodík :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:37
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
IQ tykve = se holt pozná

ryccardo co myslíš = je toho znalostí inteligenci vzdělánim = víc NAD tebou nebo POD tebou? To k těm blbečkum = to že ty cokoli nad tebou považuješ za demenci.. no máš to aspoň jednoduchý = VĚTŠINA sou dementi :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:34
Re: je to úhel pohledu
Zatimco jak píšeš vedle = násobně víc dotací na POCIT že nafta je výhodnější = to je.. :D

Podpora LOKÁLNĚ BEZemisních aut = má svou logiku. Pro tebe https://cs.wikipedia.org/wiki/Logika

Naštěstí přes to že ty je volíš světu nevládnou jen populisti = občas i někdo s mozkem v hlavě. Já teda radši vodík = ale EV maj asi určitě taky svý místo. Ty lokální nulový emise kombinovaný s výrazně NIŽŠÍMA provozě servisníma nákladama a výrazně NIŽŠÍ poruchovostí = elektromotor a baterka narozdíl od spalovacích motorů moc nezlobí = to něco do sebe má

Ptám se furt dokola a zatim nikdo z KRITIKŮ nevypotil odpověď = CO krom toho "teď to dělat postaru a až tu nebudu je mi to fuk" teda dělat? ŽE ropu nemáme a ŹE jí dovážíme a ŹE to je spíš z problematickejch částí planety a ŽE sme za století spotřebovali ca polovinu toho co se vytvářelo 5 milionů let = to snad ví každej. Včetně tebe? Tak CO dělat = krom rozšířenejch návrhů TEĎ NIC a dál mě to nezajímá
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:25
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Hele = ty fakt nechápeš ANI TO = že ta nafta je FAKT takhle MOC zvýhodněná? :D

No a PROTO občas řikám že když ti nejdou ani počty ze ZŠ = tak nejspíš nemáš ani maturitu :-)
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 14:54
Re: Výměna baterek
Až dojde ropa, tak přestanou dotace nafty, to dá rozum. No když přeženeš jednu kW elektriky přes ropu, tak na tu jednu kW elektriky ujedeš 20 km. :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 12:05
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
Haha = to mě zajímá CO si tim chtěl říct :-!

Zatim JEN vyhledáváš podobný pseudoargumenty proč NE = ale o tom to NENI

Umíš vymyslet co JO?

Nebo prostě platí to co sem napsal 11:35 a 9:57 a tobě 11:29? TEĎ nechat všechno při starym TAK JAK SEM ZVYKLEJ a řešte si to až tu já nebudu :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 16:44
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
No je to ZVÝHODNĚNÍ a podle definice CO to je dotace tak vlastně i ta dotace JAK KRÁVA = i když to TVOJE hlava nebere = tak fakt sou to čísla který sem zmínil

Vtipný že na začátku když sem to začal psát
a) nejdřív bylo ABSOLUTNÍ POPÍRÁNÍ
b) pak že to je koruna co nehraje roli = no nevim kde to vzali protože koruna to nebyla co vim NIKDY a i jen koruna krát spotřeba nafty na kontinentu = je naprosto šílená suma = jen u nás by to ročně bylo asi 6 miliard = to je za deset dvacet let třeba slušná porce km
c) pak přišlo prozření že jen na dani sou to asi 2 kč = to už je VELKÁ HORA miliard
d) a pak částečně pochopení co to je objemová hmotnost = a že de fakt o naprosto šílený sumy

No ale sou lidi jako ty = který sou TRVALE NEpoučitelní :-!

CNG a LPG se prodávaj v porovnání s naftou tak minimálně = že de tak trochu o prd. Stejný stejně vyráběný benzín nafta = by měly bejt tak nějak nastejno = tady sme prostě vyhodili biliony = na POCIT pro kterej sis ty dřív koupil TDI
Za ty biliony = to fakt NESTOJÍ

VELMI zajímavý je = že stejný lidi který nadšeně využívali toho multimiliardovýho zvýhodnění = stejný jen daleko menší TO SAMÝ pro lokálně bezemisní auta = odmítaj :yes: :-!
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2019 14:08
Re: Výměna baterek
Třeba spalováním nafty.
7. 11. 2019 13:08
Re: Výměna baterek
A co cena baterek?

Až se baterky začnou vyměňovat u všech aut po 8, dále 16 letech provozu?
7. 11. 2019 11:39
Re: U nás to zadotuje dealer Škody ...
Koncem září jsem byl v Uherském Hradišti ARAVER a už tam taky nějaké nabíjecí místo vzniklo.
Avatar - xxc
7. 11. 2019 11:37
Re: Nelze nic spočítat,
Zacarujem to, ze softver bude drzat baterku medzi 30-80% a tepelny management myslim skoda nema, cize parkovat to v garazi a v lete aspon v tieni.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:35
Re: 11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu has
Hele dva Neználci sou nadšený = že se našli :-!

Ani jeden ste krom kritiky snah věci řešit = zatim nevymysleli = CO teda dělat :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 13:54
Re: Výměna baterek
No právě že nafta nesmyslně málo :-)

Na co elektrárny?
7. 11. 2019 13:52
citigo e
za pár měsíců bude stat 620 jako UP a MII
Avatar - xxc
7. 11. 2019 09:59
Re: je to úhel pohledu
Je to nejake oficialne, ze nedaju 8000€?
7. 11. 2019 09:05
Re: je to úhel pohledu
V Německu se schvaluje €6000 i na toto Citigo.
To je právě to navýšení oproti spalováku.

U nás se zvýhodní pouze firmy a státní organizace. Navíc nikdo nebude počítat s výměnou baterií po 8 letech. Takže i u nás to bude mít zájemce.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:47
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
To si nemyslim = to řeší vlády = i když mi občas přijdou stejně pomatený jako ten Chocholoušek :D
A řeší to fakt blbě = vyhazujou za ten POCIT že je nafta výhodnější desítky miliard ročně :-|

Bude trvat eště dlooouho než se podpora lokálně bezemistních aut = jedno jestli na elektřinu nebo vodík = vyrovná sponzorování nafty ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:33
Re: Nelze nic spočítat,
Něco jako "volný průběh" je BLBOST

I když budeš TLAČIT na přechod na ne ropu spalující auta = tak přechod je na mnoho desítek let. Při docela silnym tlačení to je = jak sme tu před časem probírali = na 30-40 let. To je půlka lidskýho života = to je sakra pomalu. A to je při tom TLAČENÍ

Verze nechat to bejt = no viz já 11:29 = JAK bys to v reálu řešil ty = VELKEJ fanda NEvolnýho průběhu = myslim naprosto extrémního pokřivení trhu v miliardách € ročně ve prospěch nafty?

Seš taky pro volnej průběh = ukončení toho zvýhodňování? Víš že by v ten den nafta v osobních autech = víceméně SKONČILA? ;-)