Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda slaví prodej prvních 500 elektrických Citigoe iV a upravuje nabídku. Zdražením

Ondřej Mára
Diskuze (138)

Mladoboleslavská automobilka oznámila vyprodání prvních 500 kusů zaváděcí série elektromobilu Škoda Citigoe iV a současně ohlásila drobné změny v jeho ceníku.

První elektrická Škoda Citigoe iV byla oficiálně představena 23. května a během říjnového frankfurtského autosalonu jsme se dozvěděli i její cenu. Ta začínala od 429.900 Kč v základní výbavě, kterou šlo ještě rozšířit o pakety Extra: Basic (10.000 Kč), Plus (15.000 Kč) a Top (20.000 Kč). Ve vrcholné výbavě, která nabízela například i tempomat, vyhřívaná sedadla, vyhřívané čelní sklo, parkovací senzory, držák multimedií nebo příjem DAB vysílání, tak Citigoe iV vyšlo na 449.900 Kč.

Pro prvních 500 zákazníků však automobilka ve spolupráci se společností ČEZ přichystala ještě speciální nabídku bezplatného nabíjení z veřejné sítě nabíječek Skupiny ČEZ po dobu jednoho roku. A to bez omezení. Kolikrát zákazník přijede, tolikrát bude moci zdarma nabíjet.

Za pár dnů pak automobilka zveřejnila zprávu, podle které evidovala již 360 objednávek nového elektrického Citigoe iV. Dnes ovšem automobilka hlásí vyprodáno. Zaváděcí série 500 kusů Škoda Citigoe IV si našlo své zákazníky během sedmi týdnů, což mělo být dříve, než sama automobilka očekávala.

Na základě zkušeností s dosavadním prodejem Citigoe iV se však automobilka rozhodla upravit dosavadní nabídku pro český trh. Největší změnou je rozšíření (jediného) výbavového stupně Style o paket Extra: Top, který byl dosud za příplatek 20.000 Kč. Podle statistik si za něj totiž připlatila většina zákazníků.

Nově tak Citigoe iV nabídne v základní výbavě i tempomat, vyhřívání předních sedadel, odpadkový koš v obložení dveří, zadní parkovací senzory, mezipodlahu v zavazadlovém prostoru, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, vyhřívané čelní sklo, držák multimediálních přístrojů nebo digitální radiopříjem DAB. Pakety Extra tak pochopitelně vypadly z nabídky.

Základní cena se však posunula o pořádný kus nahoru a nově startuje 479.900 Kč. Současně s úpravou nabídky však Škoda v České republice přichází s tzv. „Ekologickým bonusem“ v hodnotě 30.000 Kč. Ten mohou zákazníci využít buď jako jednorázovou prémii na pořízení vozu, nebo na „nákup a služby spojené s kontrolou připravenosti domácí sítě a instalací wallboxu, resp. některé z variant „Zákaznického balíčku eMobility“,“ uvádí Škoda.

Při využití bonusu na nákup vozu by tak cena měla opět spadnout na 449.900. Noví zákazníci už ale nedosáhnou na první rok nabíjení u stanic ČEZ zdarma a navíc ani nevíme, jak dlouho bude nabídka „Ekologického“ bonusu trvat.

V základní výbavě je vůz lakován žlutou barvou „Sunflower.“ Ostatní Uni barvy jsou za příplatek 6.300 Kč, metalické barvy za 10.900 Kč a dvoubarevný lak se pohybuje v rozmezí 6.000 Kč až 16.900 Kč. V sekci „Doplňková výbava“ pak konfigurátor nabídne ještě Webasto Wallbox za 15.863 Kč a v záložce „Služby“ nechybí možnost připlatit si prodlouženou záruku či předplacený servis.

Ondřej Mára
Diskuze (138)

Doporučujeme

Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:36
Re: Výměna baterek
Jo z dlouhodobějšího hlediska jo = know-how s rozebránim a zpracováni jadernejch elektráren, který všude po světě necháváme stát i když dosloužej = jim časem může vynýst sakra velký prachy, ale to sou složitosti mimo tebe = tak nehodňoť furt že sou všichni kromě tebe úpně mimo realitu

Je to občas i hodně trapný = zkus třeba ty pneu = že ojetý zimní vzadu sou špatně vlastně ze stejnýho důvodu proč letní ;-)
A že nejsou MIMO všechny pneuservisy = jedno jestli v Jablonci Liberci nebo Praze = že blbě by to možná moh chápat JEDEN jedinec. Nápověda: Vod Jablonce :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:32
Re: Přidávám gratulaci všem kupcům tohoto vozítka, že
I takový idioti se najdou = ale ty nejsi se svym nový dopředu dozadu starý = až tak moc mimo. Zkus to probrat v JAKYMKOLI pneuservisu

Vtipný že letní vzadu ti přijdou na hlavu = ojetý zimní vzadu jako lepší než na všech kolech ca stejný :-!

Přitom ta letní vzadu a ojetá zimní vzadu = je vlastně trochu to samý. Aspoň podle VŠECH těch pneuservisů a výrobců atd. Verze že bys pro jednou moh poslechnout ty znalejší místo si vymýšlet jak věci sou = by nebyla možná?
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2019 17:28
Re: Výměna baterek
Hele ryccardo = zkus nejdřív ty pneu = ať doporučenou dobu výměny nebo že ojetý vzadu nejsou tak chytrý jak si myslíš. Až PAK di dál

Prostě se smiř že VĚTŠINU věcí nepochopíš = to neni urážka tak to prostě je = a MUSÍŠ to vědět už ze školních časů
8. 11. 2019 16:27
Re: Výměna baterek
To máš pravdu. V Německu třeba vládnou takový paka jako ty, takže si zavřou 22 GW existujících jaderných elektráren a zvýší podíl na výrobě s pomocí uhlí a plynu. Vynikající řešení :D
8. 11. 2019 16:25
Re: Výměna baterek
Nějak nechápu tvoji větu, že když nabíjíš jedno auto 350 kW, tak se mi ale dalších 1000 aut nenabíjí. Popravdě vůbec nechápu ty tvoje počty. Jedno auto na rychlonabíječce ti žere 350 kW po dobu řekněme 1 hodiny, aby se nabilo. Pokud budeš v rámci ČR ve stejnou dobu nabíjet mnou uvádněných 2900 aut (což není mnoho) potřebuješ v tu chvíli příkon těch cca 1000 MW o kterých píšu. Tj. pro každý nabíjený auto těch 350 kW. Tvoje kalkulace kolik auto sežere za celý rok je trošku něco jinýho. Jen jestli si vzájemně rozumíme co kdo myslí.