Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německo zvýší dotace na nákup elektromobilů. Až na 6000 eur!

Vyplácet se budou nejméně do konce roku 2025. Počítá s tím návrh, který dnes na výjezdním zasedání na braniborském zámku Meseberg schválila německá vláda.
Zpět na článek
19. 11. 2019 16:59
19. 11. 2019 17:29
19. 11. 2019 22:41
20. 11. 2019 08:04
20. 11. 2019 16:40
20. 11. 2019 16:43
20. 11. 2019 08:00
20. 11. 2019 16:45
20. 11. 2019 16:49
20. 11. 2019 17:26
19. 11. 2019 19:53
19. 11. 2019 21:00
19. 11. 2019 16:59
nafta
Teď by nám sem mohl Hamuna napsat něco o tý miliardama dotovaný naftě. :D :D Tohle je samozřejmě v pořádku. Dotovaná elektřina bez spotřební daně a dotovaný auto je něco úúúúplně jinýho. :D :D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 17:29
Re: nafta
Zajímavý = jak tak desetiletí ZNÁMÁ věc = dovede s lidma co to do nedávna nevěděli = co to s nima dělá :-!

Jj podpora LOKÁLNĚ BEZemisní dopravy = ať podporou koupě vozů nebo budovánim https://www.idnes.cz/…033_automoto_vok na tu samozřejmě de zatim MÍŇ peněz než na PODPORU nafty = aby vůbec byla v osobních vozech JAKO konkurenceschopná benzínu :-!

Už tomu ROZUMÍŠ ryccardo? Nebo furt málo = a musí se to vysvětlovat znovu a znovu a opakovat a opakovat = než to dojde? :-|

Ale jo = nejen miliardy ale DESÍTKY MILIARD = dotovaná nafta, aby byla vůbec proti benzínu prodejná = to fakt byla a dodnes je PĚKNÁ KRAVINA

Lokálně BEZ emisní dopravní prostředky a jejich podpora = to z víc důvodů smysl dává

Nevim teda jak tobě = vypadá to že.. zatim všechno při starym = absolutní neorientace a že Petr Marek 09:56 https://www.auto.cz/diskuse/72622#… píše mj o tobě :-)
Mimochodem VĚTŠINA příspěků v tý diskuzi je KATASTROFA = fakt smutná ukázka (ne)znalostí a (ne)inteligence = a klasickej černej humor, kdo komu nadává a se vysmívá :-!
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:41
Re: nafta
Zoufalče, hlavně že DOTACE bydlení a mladých rodin ti u komunistů vadily, tady ti nevadí. Dyt je to to samý, je úplně jedno jestli dotuju elektromobily nebo držím uměle cenu guláše se šesti na 10kč.

JE TO DOTACE a v kapitalistickém myšlení křivení trhu!
20. 11. 2019 08:04
Re: nafta
Tam kde Hamuna určí, že jsou dotace v pořádku tak tam to nevadí. No pro normální lidi je spíš pochopitelná dotace na bydlení mladých rodin než na nákup nových aut. Bez novýho auta se mladá rodina obejde, ale bez bydlení ne. Ovšem náš pan überekonom to asi vidí jinak :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:40
Re: nafta
Nojo to je ten problém ty za normální = považuješ SVOU úroveň znalostí a chápání ekonomiky ;-)

Hele to řikáš všem statisícum lidí s nějakym ekonomickym vzdělánim ÜBER = nebo jen mě :-)

Že to a to musim opakovat FURT a FURT nemá nic společnýho se mnou = to ti jak koukám FURT a FURT nedošlo :-!

A takovýhle pako neznalý = má tu DRZOST posuzovat úroveň vysokejch škol :no: :-|
20. 11. 2019 16:43
Re: nafta
Ne jen tobě. Protože většího vola jsem ještě v životě neviděl. Jsi unikát. :yes:
To že si budeš lhát do kapsy jak tvoje názory zastává i zbytek inteligence na planetě je tvoje věc. Když tě to baví tak to dělej dál :D
20. 11. 2019 08:00
Re: nafta
A že ti čoveče vadí o 2 koruny menší sazba spotřební daně na naftě a neřešíš spotřební daň u CNG nebo LPG? A že tam rozdíl není 2 koruny. A vůbec že ti třeba nevadí rozdílný sazby DPH u potravin a léků. To je z tvýho prazvláštního pohledu přeci taky špatně. Můžeš mi ukázat druhýho pablba co razí v tomhle ohledu stejnej názor? Prosím aspoň jednoho.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:45
Re: nafta
Na pablba co neustále dokola zpochybňuje všechno nad svý znalosti = se koukni do zrcadla

Jinak tohle samozřejmě ví zná = každej trochu věcí znalej. Řiká se tomu vzdělání = a tim jak neustále dokola blekotáš že to slyšíš poprvé = co to o tobě asi řiká? :-!

Já za to že nevíš neznáš nerozumíš nemůžu = ani za to že nechápeš tak jednoduchoučkou věc, že ze stejnejch mikroorganismů stejně vyráběnej benzín nafta = sou uměle extrémně rozlišený = a po tisící zopakuju NE o 2 koruny, jak ty zabedněně furt dál opakuješ
20. 11. 2019 16:49
Re: nafta
jj nezklamal si :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 17:26
Re: nafta
Tvá zoufalá snaha = JAKO si udržet tvář = je už víc tragická než komická

No to pokřivení trhu v desítkách miliard = a rozhodně NE o 2 koruny = je smutný stejně jako reakce dost lidí tady = na celkem známej fakt

Stejně je to zajímavý jak to probíhalo tady probíhalo od POPÍRÁNÍ přes 1 korunu což nehraje roli přes správnější 2 koruny = ale celkově FURT JEN snaha se vysmívat apod. :-)

Je to vlastně furt to samý jako dneska ty s profesorem = co neni profesor
Nebo s opakováním FAKT BLBOSTI o úpadku vysokejch https://www.novinky.cz/…astupci-40304310 ;-)

No stačí zapírat zapírat zapírat = a všechny kraviny cos vymyslel = zmizely :yes: :-!
A tim pádem co vymyslíš teď = už bude úplně... pravděpodobně stejná kravina, viz dneska profesor co neni profesor = a co mě fakt mrzí že sem neviděl a kontrolně se neptal jak některý části a slova přednášky = si představuješ co asi můžou znamenat :*)

A protože FAKT většinu věcí pochopíš nebo spíš vymyslíš přesně obráceně = tak dík za názor o mě a současný nesocialistický úrovni vysokejch škol :-)
19. 11. 2019 19:53
Re: nafta
Ale elektrika je zaťažená emisnými povolenkami a stupidnými nariadeniami okolo OZE. To prvé stoji za skokovým zdražením elektriky na burze asi o štvrtinu a zvýšením koncových cien asi o 10%,ktoré na budúci rok spoznáš na faktúre. To druhé sa líši krajina od krajiny, ale na malom Slovensku na to vyhodíme asi 450 miliónov EUR ročne, ktoré sú započítané vo faktúre pre koncového spotrebiteľa, ale na rozdiel od jadra nemusia byť samostatne vypísané, aby ľudia nevedeli koľko na ten cirkus okolo OZE platia a cez média sa do nich tlačí, že OZE je lacné a dobré.
19. 11. 2019 17:24
Tak ovšem to není nic proti brutálně dotovaný naftě!
Ale vážně - dalšíma tisícema euro (u citigo cca 8000) to dotuje výrobce od začátku, aby stáhl flotilové emise.
Tak tady mám vlastně auto, který v reálu má stát cca 30.000€ a zaplatíš16.000.
Hamuno, vysvětluj! Anebo prostě přiznej, že jsi blbec.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 17:32
Re: Tak ovšem to není nic proti brutálně dotovaný naftě!
No fosteku = viz já 17:29 závěr = to v tý diskuzi https://www.auto.cz/diskuse/72622#… = to je bohužel i o tobě

Fakt sranda i když smutná = jak je to s tim uráženim a vysmívánim = NAOPAK :-)
19. 11. 2019 17:45
Re: Re: Tak ovšem to není nic proti brutálně dotovaný naftě!
Ano, je to naopak.
Všichni se tady shodnou, že jsi blbec, každej se ti směje a ty pleskáš nesmysly a bludy.
Ale je to naopak.
Koneckonců i ty palce jsou naopak.
Celej svět je naopak, viď.
No jasně.
:-!
A neposílej mi odkazy.
Já už asi dva roky na žádnej neklikl.
Když z debaty odejdu, je tím ukončená.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 17:53
Re: Re: Re: Tak ovšem to není nic proti brutálně dotovaný na
No jak pro koho naopak = pro tebe a ryccarda atd. = jo fakt je většina věci NAOPAK :-)

A místní :no: ty na to fakt ale FAKT NEMAJ žádnej vliv :-)

Viz ta diskuze z odkazu = soudit něco podle místních palců to:
a) neni dobrej nápad
b) snad leda kdybys to bral PŘESNĚ NAOPAK :-!
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:43
Re: Re: Re: Re: Tak ovšem to není nic proti brutálně dotovan
Si pokrytec který ignoruce fakta pleská tomu co se mu hodí do krámu!
Avatar - bananhana
19. 11. 2019 17:30
Teď už zbývá
jen vyrobit dost elektřiny pro všechna ta auta, což bude dozajisté hračka. Jo a taky ji k těm autům přivézt. Aby jim brzy nedošli ve Zverimexu křečci v kolech, v kabinetech fyziky ebonitové tyče a v lesích lišky. Aneb větrníkům dochází dech a cukrárny za to nemůžou. https://www.novinky.cz/…zi-dech-40304076
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 17:37
Re: Teď už zbývá
Tak s tou elektřinou to ne BUDE hračka = to JE hračka = my jí už dávno vyrábíme žejo. Stačí tu elektřinu neposílat do rafinérie kde s její pomocí vyrábíš z ropy naftu a benzín a rafinérie sou největší spotřebitel elektřiny = a poslat jí rovnou do těch aut

Ta úspora že nemusíš hledat ložiska, nemusíš těžit https://www.idnes.cz/…8_zahranicni_ert nemusíš tu ropu přepravovat https://ct24.ceskatelevize.cz/…ce-mohla-zamorit nemusíš tu elektřinu spotřebovávat při zpracování tý ropy https://www.lidovky.cz/…45_ln_domov_krku a ten benzín a naftu nemusíš neustále dokola i 3x za den na jednu velkou čerpací stanici = furt dokola nákladní dopravou co zase spotřebovává palivo rozvážet

Zajímavý kolik to zjednodušení a mega giga úspora kombinovaná s LOKÁLNĚ NULOVEJMA emisema https://www.seznamzpravy.cz/…e-rekordni-82143 má nepřátel a nepřejícníků ;-\

Neznalost je největší problém a nebezpečí lidstava = kdo by čekal že to tak bude i v 21. století :-|
19. 11. 2019 17:53
Re: Teď už zbývá
Ano, přesně.
Proto Holanďani zavedli 100kmh na dálnici. Výborně. Dopady budou neměřitelné, vzhledem k tomu, že provozují největší nákladní přístav světa.
Ano, neznalost (to je tvůj problém) je zlá, ale pokrytectví je horší.
Holanďani se zařadili po bok norskejch prasat, co jezdí v EV a prodávaj miliony barelů ropy.
Žereš jim to? Tak blbej seš, vidíš.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 17:57
Re: Teď už zbývá
Nojo = jak psal Petr Marek v tý diskuzi do který se ti nechce vrátit "SEM RÁD ŽE SI VYVRÁTIL ARGUMENTY TAK INTELIGENTNIM A MÍRUMILOVNYM PŘÍSPĚVKEM" :-)

No a pak je tu verze = že se pleteš mýlíš neorientuješ nechápeš = TY

Ta tě zatim nenapadla? ;-)
19. 11. 2019 18:25
Re: Teď už zbývá
No, napadla. Ale vzhledem k tomu, jak se tak koukám na palce, většina lidí(teda vlastně všichni) se plést asi nemůžou.
Nebo jsi ty tak chytrej jako všichni blbí?
Ne je to jak říkáš...NAOPAK.
A marek je samozřejmě p i č u s.
19. 11. 2019 18:31
Re: Teď už zbývá
Ne nepletu se blbeču, Noři tu ropu vyvážej a jezděj za to v dotovanejch BEV. Jsou to pokrytci. Argumenty mám já. Ty nemáš nic, kromě faktu, že jsi blázen a tudíž na tebe argumenty neplatí.
19. 11. 2019 21:56
Re: Teď už zbývá
To je dost agresivní příspěvek, takovej zoufalej. Obvinění, že je někdo blázen a že jen ty máš pravdu? A ohánění se davem kývačů?

Třeba jen to Norsko. jejich příjmy z ropy jsou myslím 16% rozpočtu. Ele mají skoro 100% čistou protože investovali. A ty příjmy z ropy si ukládají. Vem si jen porovnání s náma. Ele (tím i náš čistý vzduch a zásoby nerostů) vyvážíme a vše prožereme.
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:47
Re: Teď už zbývá
Jsou to stejní pokrytci jako Hammuna. A největší pokrytec byl ten astmatickej jouda, kterej tu tvrdil, že to že to čoudí v číně a v rusku tečou jedovatý řeky a v africe jsou krátery v kterých makaj za misku jídla děti - vše z těžby těhle surovin pro slavný větrníky, panely a debilní EV auta, tak že to je mu jedno, že hlavně že nemá komín za barákem a dejchá čistej vzduch.
19. 11. 2019 23:04
Re: Teď už zbývá
jojo, to byl cip.
20. 11. 2019 22:59
Re: Teď už zbývá
A ropa se těží bez ekologické zátěže? A třeba ty niklové doly, právě až zájem o ele auto vyvolal to, že se to řeší. Do téhle doby nosíš v kapse telefon v němž je z těhlech dolů baterka.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 11:54
Re: Teď už zbývá
Co nám řekneš na tohle? Reckylační centra to odmítají brát, ekologu!

https://tirol.orf.at/stories/3021270/?fbclid=IwAR08Z4xuCe70aMUOGQP3YmZFzk97OLlcywv8FyyEYY_4UKVCa1QCxz2MczY
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 23:26
Re: Teď už zbývá
Song o blahobytu

Už zas zvedli nájemné
Někdy je až dojemné
Jak se lidí nedotýká
Aktuální politika

Děti nemaj pampersky
Když jsou vztahy na cucky
Zima a byt zatuchlý
Zase není na uhlí

Novou cestu hledat
Ubránit se bídě
Životní styl švéda
Ale zatím ho***

Důchodci u Kauflandu
Nemaj moc mood na srandu
Suchej chleba, kedlubna
Každej den až do dubna

S tetou Grétou v jednom šiku
Zapojíme elektriku
Větrník a solárko
Postavíme zakrátko

Novou cestu hledat
Ubránit se bídě
Životní styl švéda
Ale zatím ho***

Otevřeme hranice
Zabráníme panice
Ještě trochu genderu
Komandanta Banderu
Babišovu řepku
Neměj z toho depku

Novou cestu hledat
Ubránit se bídě
Životní styl švéda
Ale zatím ho***

V rámci toho pokroku
Jdete vláde po krku
Dejte prachy do kádě
A hned bude po vládě.
19. 11. 2019 17:55
Re: Teď už zbývá
Fakt je, že stačí třetina energie plus tady budou eventuální úspory. Ale bude to stát dardy.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 18:04
Re: Teď už zbývá
Dardy víceméně z okna = sme vyhodili na to vytvářet POCIT že nafta je konkurenceschopná benzínu. Tohle teda mít časem dopravu s NULOVEJMA LOKÁLNÍMA emisema = co NEPOTŘEBUJE ROPU kterou nemáme a zcela jistě dojde a POTŘEBUJEME jí mrchu co vznikala 5 000 000 let a co sme z poloviny spotřebovali za 150 let a kterou fakt POTŘEBUJEME na spousty jinejch věcí než na popojetí do nákupního centra = tak tohle mít dopravu s NULOVEJMA LOKÁLNÍMA emisema = to má docela smysl

BEZ ropy a složitosti a nákladů než dorazí do nádrže + naprosto bez lokálních emisí = to má něco do sebe. A vůbec to nemusí bejt až tak drahý = vzhledem k tomu kolik nás stálo a stojí = dostat ty miliony let starý zkapalnělý mikroorganismy = do nádrže
19. 11. 2019 18:32
Re: Teď už zbývá
No, mě vadí to pokrytectví a lži a násilnost...a v podstatě malá účinnost, když šikanuješ jen auta.
Ale líbili by se mi šejci bez petrodolarů. To jo.
19. 11. 2019 19:43
Re: Teď už zbývá
Já prostě nechápu jak je možné, že se vždy najde někdo kdo zase a znova vytáhne 1000x vyvrácené téma. Množství potřebné ele energie pro auta opravdu není problém. Je na to snadno k dohledání spoustu výpočtů.
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:52
Re: Teď už zbývá
určitě,problém to není, jen to chce místo zavírání JE postavit v Evropě něco mezi 40-80novými bloky!!

Spotřeba el. energie bude jen stoupat díky počasí a instalaci Klimatizací. V naší firmě sme měli v roce 2012 3pevné klimatizace na stěně a 5mobilních. V listopadu 2019 máme 7 mobilních a 28 pevných na stěně. Dobrý ne.

V roce 2012 sme taky třeba měli 50stolních počítačů a 15 notasů, dneska máme 80 stolních a 60 notasů. K tomu sme měli třeba 10služebních mobilů a dneska 45.Všechno žere proud.

Ne větrníky a panely, jako naprosto nestabilní zdroje NEJSOU A NIKDY NEBUDOU náhrada!!!
20. 11. 2019 06:25
Re: Teď už zbývá
A našel jsi si ty propočty?
Zajímavý je že zbrojíš proti ele autůma přitom píšeš o změně počasí:)
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:00
Re: Teď už zbývá
Tý změně počasí El. auta nepomůžou, co třeba řešit pralesy, sibiř a její nelegální kácení, aralské ejzero díky jehož solím tají ledovce v himalájích a dalších asi 8000 jiných problémů...
20. 11. 2019 23:01
Re: Teď už zbývá
A jak cheš řešit pralesy a nebo Aralské jezero? Vyhlásíš tam svůj stát? Ty co kací prales logicky namítají to, že my jsme vykáceli vše co jsme měli a teď je prudíme za to, že chtějí taky něco vydělat.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 11:57
Re: Teď už zbývá
Pošlu jim ty dotace místo cpaní je do nesmyslů. Aby přestali kácit resp. vrátili vodu do Aralu.Samozřejmě nepošlu jim je najednou, budu jim vyplácet roční paušály na základě kontroly že jednají dle dohody. Nelnění dohody´= stop vyplácení peněz.

Někdy mi připadá že je ti 6 let a si bezradný chlapeček co se musí vodit za ručičku...
Avatar - kari.laz
20. 11. 2019 07:58
Re: Teď už zbývá
Neboj, elektriku jim dovezou hravě. V autě se spalovacím motorem bude centrála se spalovacím motorem, nějakou tu hoďku to tam bude na místě vrčet, jak auto tak centrála (přeci nebude záchranář s centrálou trčet v autě v létě v horku bez klimy a v zimě bez topení) a krásně tam budou vrčet dva spalovací motory na jednom místě, aby byli ekologové spokojení, jak se prodávají elektrická auta.
19. 11. 2019 18:00
Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
No, vzhledem k tomu, že kdyby v celé Evropě klesly emise na nulu, tak se to v celosvětovém měřítku neprojeví ani jedním procentem, tak je to celé docela drahá sranda. Když si to Němci mohou dovolit, tak prosím, ale my bychom se od tohoto běsnění měli držet co nejdál.
Rozbalit vlákno
58
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 18:06
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Máš aspoň trochu představu jak to je s ropou = viz já 17:37 a 18:04 = než ti dorazí do nádrže?
19. 11. 2019 18:29
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
No, aspoň se Evropa ekonomicky odrovná a ostatní se budou chechtat.
A ono i když v autech dáš v Evropě nulu a ve zbytku Evropy to neudělá moc.
Říkám, zavřít přístavy (Holand, Německo), přestat vyvážet ropu a plyn (Norsko) vyrábět motoy do tankerů (Finsko). Zastavit vojenskou techniku i stavební...:)
Jak každej kvičí, že nám tady dávaj do těla KGB a Číňani a kdoví kdo ještě...nějak si myslím, že tohle je jejich Meisterstück. :-O
...btw ty Němci to aspoň neplatěj z nafty, jako ty Norský hovada.
19. 11. 2019 18:42
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Němci to platí z peněz, kterém jim posílají nezdaněné dceřinné společnost - Škoda Auto, Siemens, Barum, banky, pojišťovny ... tedy i z našich peněz.
19. 11. 2019 18:52
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Máš pocit že Škoda je nezsaněná?
Nebo ty další?
Jsou zdaněný v místě.
Jsi dost mimo.
19. 11. 2019 18:43
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Nee hele to je na hamunu neprijatelna matematika. Tohle na takovyho zelenyho demagoga netahej. To on nepochopi :D :D A uz vubec kdyby si mu rekl ze automobilova doprava na celym svete produkuje cely 3% celkovy produkce co2 takze nema cenu se tim vubec zabyvat, tak to by si ho vubec dorazil :D :D
19. 11. 2019 18:53
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
A z těch 3% je jedna tisícina to, co produkujou moderní evropský auta.
Jeden Kamaz a je hotovo. :)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 20:44
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
ryccardo koukám že sis našel sobě rovnýho = s fostekem ste si koukám padli do noty

To je V POŘÁDKU = nic proti. Jen je blbý = že žijete v představě že vy dva = představujete intelektuální vrchol planety = a ty inteligentnější znalejší vzdělanější, se opakovaně mýlí

Ale vy dva se nikdy nedáte nikdy = mám pravdu? :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2019 22:38
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Hamuno, mám z tebe smutek, působíš celkem inteligentně, tak proč to praštěné uvažování. Snad vidíš že se jedná o likvidaci individuální dopravy a omezení svobody člověka. Komunismus podruhé.
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:56
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Hamuna je eko a neomarxista, co bys chtěl.Čemu se divíš.
20. 11. 2019 06:21
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Opravdu nevím z čeho jsi tak vystrašený?
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 23:29
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Haha http://www.autoforum.cz/…-dnesniho-stavu/
Avatar - WinDiesel
20. 11. 2019 01:43
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Si dost na Humuse dovoluješ. :-! Ten Tě zpraží. :D Schytáš to i za dotované naftožrouty
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 11:58
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
https://tirol.orf.at/stories/3021270/?fbclid=IwAR08Z4xuCe70aMUOGQP3YmZFzk97OLlcywv8FyyEYY_4UKVCa1QCxz2MczY

https://autobible.euro.cz/…st-jich-vyrobku/?…

MAXI HAHA

Tesla je faaakt kvalitka
Avatar - kari.laz
20. 11. 2019 08:08
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Není dotace není elektro. Pokud budou stejné podmínky pro spalovací motory a elektro, koupí si elektro jen pár nadšenců.
20. 11. 2019 08:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Ne já si nikoho nenašel. Jen fostek prostě ovládá základní matematiku a chápe co je to 3%. Ty když si chceš hrát na ekonoma by si takový počty měl zvládat taky. To by ti pak teprv došlo, že snažit se s pomocí 3% podílu ovlivnit celek je absolutní nesmysl a to jak píše zcela logicky fostek z těch 3% na Evropu připadá zlomek. Takže evropský auta a jejich emise CO2 jsou fakt naprosto bezvýznamná složka v produkci skleníkových plynů a to přesně tvrdí i ti vzdělanější, odborníci a profesoři univerzit. Jedinej koho znám a jde proti všem seš ty a pak pomatenci typu Gréta. Už sis poslechnul to přednášku profesora Pokornýho z UK ať nejseš furt zadebila?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 09:01
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Ty prostě BUDEŠ FURT za debila = a křičet že všichni se mýlí jen TY a pár tobě podobnejch chápou = to se NIKDY nezmění. Což je při absenci i maturity = no vlastně ne až tak překvapivý ;-)

Hele vysvětlíš aspoň proč mě ve vedlejší diskuzi oslovuješ CHLAPČE? :D

Snad radši nechtít vědět co sis vymyslel že řiká odborník na vegetaci posledního glaciálu a holocénu = když tě zajímá tohle období zkus něco svý úrovně = zkus třeba https://www.csfd.cz/…-ledova/prehled/ mý neteři co taky nemá maturitu se to moc líbí. Sou jí 4 :-!

Co všechno si pochopil blbě a poplet = víš sám. A správně připomínáš Grétu a její POSLOUCHEJTE SVOJE AKADEMIE VĚD = no a ty a fostek a barik atd = NIKDY NEBUDETE

Vy ste FAKT přesvědčený = že nad VAŠE mozky neni = no a viz 1. věta minulýho odstavce.. :-)

Viz 1. věta 4. odstavce = a viz tvoje schopnost zpracovávat informace, tim nemyslim jen hoaxy kdy FAKT NEPOZNÁŠ že to JE hoax = vysvětlovat ti že každej kdo má přednášku NENI profesor asi nemá smysl = no viz ta 1. věta 4. odstavce = ty popleteš fakt skoro VŠECHNO

Řeš věci ve SVYM rozsahu = tohle téma je složitý i pro MNOHEM MNOHEM MNOHEM chytřejší = ale pochvala že sis to našel = i když cíl evidentně nebyl vzdělávat se :-)
Ale jestli si fakt poslouchal 2hodinovou přednášku kde si většině vůbec nemoh rozumět = tak to ti přeju :-!

Zkontroluj si radši jestli si zabezpečil dveře http://www.drsnysvet.cz/…asu-zabezpecila/ :D
20. 11. 2019 11:04
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Ty pablbe chápeš, že jedinej kdo neumí počítat seš ty? Fostek, já, Barik a všichni kolem tebe se ti to snaží jen vysvětlit. Netvrď nám tady, že máš vejšku, když nepobíráš základní počty. Oslovil jsem tě chlapče, protože s tvýma ujetýma nedospělýma názorama mi přišlo už trapný tě furt po zásluze titulovat de-bile a pablb-e. Proč to jako řešíš? Dobře, že si zmínil tu Grétu a její doporučení poslouchejte vědce. Už si poslouchal toho profesora Pokornýho z UK? Ten o tom právě vypráví jaký je to zneužívání vědců, když Gréta takový bláboly vypouští a jak mu to vadí. Beztak si se na to vykašlal ty tupče a furt si tady jedeš dokola ty svoje výmysly? Seš jen omezenej tupoun co si hraje na inteligenta a šíří kolem sebe lži a polopravdy. Navíc zjevně neumí ani počty základní školy. :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 11:14
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
To je pro lidi tvýho vzdělání znalostí a intelektu normální ale JE TO ZAJÍMAVÝ = že věci o centimetr nad tvý znalosti vnímáš že sou nad tebou, cokoli dál vejš ať 2 centimetry nebo 2 metry už.. ;-)

Hele CO si nepochopil na tom = že Pokorný NENI profesor? :-)
Tvoje zpracování informací = je fakt.. no takovýhle :-!

Jak si k týhle přednášce přišel? Popravdě
Dyť naprostý většině o co tam de = nemůžeš rozumět. Sakra dyť = 1. věta 4. odstavce minulýho příspěvku!

O tobě sou spíš ty dveře v závěru :-!

Dyť si nepochopil ani tu Grétu = shrnul sem ti tu PODSTATU, divadlo okolo který tu opět ty barik fostek apod. komentujete to nikoho nezajímá = PODSTAT je to POSLOUCHEJTE SVOJE AKADEMIE VĚD

No a to vy NIKDY NEuděláte = aspoň nebuď jako barik, kterej vyplodil že to co roky dělaj = takový analýzy závěry výzkumů on vyplodí několik za tejden. Ale na jedný intelektuální vlně = s fostekem a barikem holt si. Já na vaší = fakt nejsem, to si trefil. Možná úplně ne = kdo je ten pablb ;-)
20. 11. 2019 13:37
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Samozřejmě, že ne blbečku. Doc. Pokorný je uklízečka. V každým případě, když tvrdí něco opačnýho než razíš ty, tak je jediná možnost jak se dostat z kouta kde seš napadání jeho odborný kvalifikace, že?

Doc. Petr Pokorný, Ph.D. (*1972), vystudoval biologii na Přírodovědecké fakultě UK a Biologické fakultě JČU. V Centru pro teoretická studia, společném pracovišti UK a AV ČR, se zabývá kvartérní paleoekologií. Přednáší na Přírodovědecké fakultě UK.

Seš takovej kre-tén, že to fakt svět neviděl.

A k tý přednášce jsem přišel tak, že se snažím samovzdělávat, takže krom čtení rád poslouchám mimo jiné i třeba takové přednášky, které jsou na youtube k dispozici. Tahle na mě náhodou vyběhla. To vzdělaní lidé dělávají a pitomci se jim posmívají proč, když většině těch věcí nemůžou rozumět. No ty možná většině těch věcí nerozumíš, ale každý není osel jako ty :D :D Co ty procenta už ses to naučil?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 13:59
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
No a tohle = tohle už je ta IDIOCIE a UBOHOST. Naprosto mimo realitu = blábolení o UKLÍZEČKÁCH. Někdo poukáže na tvuj omyl = NENI to PROFESOR = a viz tvá reakce :no: :-|

Možná je to až TAK zlý = že ani nechápeš rozdíl = a netušíš = jak to že teda neni profesor? :D

Co? ;-)
20. 11. 2019 14:54
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Pořád mi uniká význam o co se jako snažíš? Myslíš, že tím jeho názory zdiskredituješ? Myslíš, že neví o čem mluví nebo o co ti jde?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 15:14
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Slušná OKECÁVKA :yes: :-!

De o to = že NENI profesor. Takže jediná otázka je viz já 13:59 2. odstavec. Takže co? :-)
20. 11. 2019 15:53
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
ano okecáváš to slušně a s čím se vytasíš dál ty hrdino? :D To není ten správný vědec se správnýma názorama co Gréta a ty tvrdíte, že je máme poslouchat?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:33
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Ne de přece furt je o tebe a tvý nechápání a tvý omyly

Člověk co skáče na hoax Pitomia a že v německu nebudou slavit vánoce a podobný = nemá šanci chápat takovouhle přednášku = maximálně tam hledá něco = co tam jako obvykle CHCE vidět :-)

No tak pro tvou IQ úroveń znova = ser už na Grétu ale ne na její POSLOUCHEJTE SVOJE AKADEMIE VĚD

Dyť nejspíš ani nevíš co si poplet na tom profesorovi! :-!
No tak hlavně že posuzuješ celkovou úroveň vysokejch škol = za socíku a dneska. A vychází ti jako obvykle = OPAK ;-)

Najdi konečně ty koule = a přiznej jestli si nejen zbaštil ale i dál baštil hoaxy = i po vysvětlení ŽE TO SOU hoaxy :-)
20. 11. 2019 16:39
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Hergot ty si toho zase vyplodil ale k věci nic moc. :D Já na Grétu samozřejmě kácím i na ty její tendenční bláboly, který ji někdo napsal a naučil. To mi nemusíš říkat. Na to mi stačí vlastní hlava. Ty jdi studovat procenta, aby si dokázal správně zpracovat informaci co to znamná, když automobilová doprava vypustí v rámci celého světa 3% skleníkových plynů a jaké to má další souvislosti ty počtáři ;-)
20. 11. 2019 23:03
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Hele a to ti stačí jedno vybrané video, aby jsi si udělal názor na svět? A proč zrovna tohle, proč né jiné kde se tvrdí opak?
23. 11. 2019 13:50
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Cekal sem ze tahle otazka napadne hamunu. Greta tvrdi poslouchejte vedce. Ja si namatkou vyberu jednoho ktery je skutecny odbornik na dane tema a on ejhle tvrdi neco jinyho nez radikalni ekologove. Tak bud by teda greta mela opravit svoje prohlaseni na poslouchejte vedce kteri mi davaji zapravdu a nebo mi na celym tom tazeni ortodoxnich a radikalizovanych ekologu neco dost smrdi. Jestlize se jedna o tema kde vedci a odbornici tapou a nejsou si jisti respektive cele tema globalni zmeny klimatu nevidi tak prikre. Tak bych se vyhnul te definitivnosti s jakou treba hamuna mluvi. Nebo je snad za to nekym placen aby takhle lhal?
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:54
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Na komoru, 30% světa se snaží zachránit planetu, když 70% na to kašle. Fakt super.

Když chce Německo dotovat a zplešit přírodu, at vezme 5miliard euro, pošlu to Uzbekistánu a ten zruší bavlníkové pole a přivede voldu zpět do Aralského jezera. Udělá to pro ekologii víc, jak 5milionů EV aut!
20. 11. 2019 04:40
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Jenže smysl těch dotací nespočívá v tom, že by ekologický přínos jednoho elektroauta byl 6000 eur. To samozřejmě není.

Cílem je dostat cenu elektroaut blíže na úroveň těch spalovacích, aby se zákazník i teď v začátcích mohl rozhodnout, jaký chce pohon, aniž by musel brát v potaz výrazně až násobně vyšší pořizovací cenu. A výsledkem má být výrazně rychlejší přechod, protože bez těch dotací by přirozeně byly výrazně nižší prodeje a o to déle by trvalo, než se dostaneme do bodu, kdy budou elektroauta masově vyráběná, a tím pádem i dostupnější. S tím souvisí i širší nabídka modelů, dobíjecí či vodíková infrastruktura atd., což dále zatraktivňuje tato auta pro zákazníky. Čím dříve toto nastane, tím dříve přejde i celý svět.
Avatar - kari.laz
20. 11. 2019 08:15
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
To je ale volovina, nevím jestli se smát, nebo brečet.
Proč se například nedotují nové televize s novými zobrazovacími panely, aby se mohl zákazník rozhodnout, jestli chce starou televizi, nebo novou s novou technologií, než se ta nová rozšíří, aby byla dostupná pro všechny? Proč se nedotuje dovolená v Karibiku, aby se zákazník mohl rozhodnout, jestli poletí do Karibiku, nebo pojede do Chorvatska, než se Karibik stane natolik navštěvovaným, že cena zájezdů klesne? Proč se nedotují telefony s ohebným display, aby si je zákazník mohl zkusit a rozhodnout se, jestli chce ohebný, nebo klasický, než se ohebné natolik rozšíří a cena klesne?
Ty jsi totálně mimo a teď jsi to jen potvrdil.
20. 11. 2019 08:37
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Tak teď nevím, jestli se nemám smát spíš já. Dotují se přeci věci, které sledují nějaký veřejný zájem. To znamená, že je na trhu něco, z čeho by profitovala celá společnost, ale ekonomicky se většině lidí nevyplatí. Zde je to objektivně zvýšení kvality vzduchu ve městech pro všechny a redukce emisí CO2 z dopravy. Co s tím mají společného televize a dovolené v Karibiku?
Avatar - kari.laz
20. 11. 2019 09:55
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
třeba, že televize mají nižší spotřebu a tím se sníží spotřeba energie? Proč nebyla dotace na úsporné žárovky? Proč není dotace na "zdravé kvalitní" jídlo? Ubylo by nemocných a nákladů na léčbu? A co třeba z center měst vyloučit kuřáky? ti nevadí, když kouří venku před kavárnou? A na druhou stranu zvýhodnit nekuřáky například rezervací místa v kavárně?
Ale s někým tak zaslepeným se opravdu nemá cenu hádat. Žádná "lepší" budoucnost se po příchodu elektro konat nebude.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 10:15
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
K tvý závěrečný větě = ti nevim jak tak denně vidim pražský kolony aut = když si představim že těch pár set tisíc aut jede na vodík a elektřinu že všechny sou BEZ emisní = myslim že to může bejt docela rozdíl
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:04
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
To může, vono vůbec žádný emise z těžby surovin a výstavby 10 000 větrníků a 6000 hektarů solárních panelů NEJSOU.

JSI DEMAGOG.
20. 11. 2019 23:04
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Větrníky a FVE ale zůstanou na rozdíl od spálené nafty ze které zůstane jen smrad.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 12:00
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
zůstanou, nefunkční a je problém je zrecyklovat vid https://autobible.euro.cz/…st-jich-vyrobku/?…

https://tirol.orf.at/stories/3021270/?fbclid=IwAR08Z4xuCe70aMUOGQP3YmZFzk97OLlcywv8FyyEYY_4UKVCa1QCxz2MczY
20. 11. 2019 11:54
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
O tom nevím, že by novější televize byly nějak úspornější. Už léta se používá to samé a na trhu nejsou žádné výrazně dražší a úspornější varianty, které by stálo za to nějak zvýhodnit. Co se žárovek tyče, tak ty se zaplatí samy, navíc ty klasické byly zcela zakázány. Čili opět není důvod nic dotovat. Bio zemědělství se dotuje.
20. 11. 2019 12:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Jsou. Teď jsem kupoval tátovi novou televizi. Původní (8 let stará) měla 52" a žrala 295W, nová má 65" a žere 120W. Reálně přeměřeno.

A jen technická, na spoustě místech se žárovky nezaplatí nikdy.
20. 11. 2019 14:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Těžko zpětně ověřím, jestli jste s pomocí sondy nastavili stejný jas a tak dále, ale budiž, možné to je. Nicméně to je zkrátka věc výrobce. V EU mají všechny takové spotřebiče povinně energetický štítek a zákazník má motivaci koupit co nejúspornější. Přičemž rozhodně neplatí, že by například úspornější televize byly plošně výrazně dražší kvůli použití nějaké jasně identifikovatelné technologie. Proto na to těžko může existovat dotace. A jsou tam další důvody.

Tomu věřím, že žárovka na záchodě se asi nezaplatí. Ale tak to je ztráta pár korun rozložená do mnoha let používání. Takové věci se opět zpravidla nedotují. Obzvlášť když žárovky ve zbytku bytu se vám zaplatí několikrát.
20. 11. 2019 16:02
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Když to je zase těžká diskuze. Před chvílí si tvrdil že se žárovky zaplatí samy. Teď se teda samy už nezaplatí ALE... Ono nejde jen o místa kde je použití LED žárovky naprosto nevhodné a neekonomické. De o to že i jejich životnost je nesmyslně nadsazená. A proč si to myslím? Protože jsem je pár let prodával a taky jsem je pár let kupoval. Pro svoje provozovny jsem jich nakoupil tisíce.

Chtěl jsem napsat jen o té spotřebě, do nějakých dotací se pouštět vůbec nechci.
20. 11. 2019 16:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Psal jste, že někde se žárovky nezaplatí, tak jen přitakávám, že třeba žárovka na záchodě nejspíš ne.

Ale když si dáte do obýváku LED žárovku 15 W, což je ekvivalent 100W klasické a svítíte s ní v průměru třeba 2 hodiny denně, tak to máte za rok úsporu 62 kWh, což je cca 250 Kč. Přitom takové žárovky se prodávají již přibližně od 100 Kč. Není tedy důvod to dotovat. Až se rozjede elektromobilita a ta auta zlevní, tak už rovněž nebudou potřeba dotace.
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:02
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
My ale nechceme aby na to přešel celý svět a hlavně násilně za pomécí dotací, zákazů a příkazů.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 13:06
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
To zní od příznivce starejch časů = docela hodně divně ;-)

Tak CO se ti teda fakt líbí = fakt 100% dokonale fungující liberální demokracie? :-)
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:13
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Bud jsme socialismus nebo kapitalismus.

Jestli že jsme socialismus, nesmí tu důchodci skákat pod vlak nebo řešit jestli si můžou koupit 4 rohlíky nebo 5. Matky samoživitelky mít na potřeby dítěte a jídlo 4 tácy. Lidi nemít na bydlení nebo za něj dávat 60% výplaty nebo někde hákovat 2 práce a měsíčně 300-400 hodin.

Nebo jsme kapitalismus, tak postavíme elektromobil , výrobní a tím pádem pak i prodejní cena auta o velikosti Golfu bude 1,3 mega bud si ho někdo koupí ne ne.Když ne, výrobce krachne. Jak prosté.

To je přeci kapitalimus, když se postavím na roh a dám máslo za 800 Kč a nejdu pitomce co ho koupí, tak proč bych ho neprodal za 800. Když to udělaj všichni kolem mě, tak se bude kupovat máslo za 800 nebo višchni zdechnou hlady.

Nedělej tady z toho hybrid. Ten maj v Číně kterou nenávidíš - komunistický kapitalismus.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:07
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
ad DŮCHODCI = i když se ryccardo a nejen on okamžitě hlásil že to nechápe = za dnešní důchody a skutečnost že se českej důchodce eště desetiletí nebude moct rovnat tomu rakouskýmu apod. = za to může komunista

Ty máš snad čínu za to jak s náma vydrbává rád? ;-)
A neni tam žádnej komunistickej kapitalismus = to snad víš, nejsi až tak mimo jako ryccardo kterej myslel že když si tamní kapitalisti u moci řikaj komunisti = že tam je komunismus
Je tam jen a pouze = daleko tvrdší kapitalismus než tady. A všem českejm příznivcum starejch časů = přeju čínský důchody :-!
Nebo aspoň ruský :-)
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 14:24
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Jistě že je tam komunistickej kapitalismus. Ryzí socialismus i ryzí kapitalismu vypdaj jinak.

V evropě taky žádnej ryzí kapitalismus není :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:33
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Víš že komunismus a kapitalismus sou docela antonyma žejo? ;-)

V číně neni NIC komunistickýho = jen že parta co vládne = si dál ŘIKÁ komunisti

To co DĚLAJ = to je většinou přesnej opak všech komunistickejch ideí a myšlenek. Jen to dotáhli DÁL než my tady v Evropě. Plus masivně kradou

Těžko ale říct co ty si představuješ pod významem svýho KOMUNISTICKEJ KAPITALISMUS = osvětlíš? :-)
20. 11. 2019 15:22
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
A nebo můžeme mít normálně prvky obojího. Není to jedno, nebo druhé, jde jen o míru. Funguje u nás spousta věcí, které by se samostatně neuživily, ale zlepšují nám život, protože jsme se prostřednictvím volených zástupců dohodli, že nějakým způsobem se budou přerozdělovat naše daně.

Je samozřejmě validní pohled chtít “čistý” kapitalismus. Tak podle toho volte a tento náhled bude zastoupen podle toho, jak velká část společnosti považuje za to nejlepší pro stát to samé, co vy.
20. 11. 2019 23:06
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Tak ale když teda kapitalismus tak nechci aby jsi svým autem smrděl všem pod nos. Otravuješ vzduch tak plať.
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Kapitalismus jedině ten s miniálními zásahy vlády do života lidí, minimální daněmi a administrativou. Něco jak prosazoval Mach a Svobodní.

Dostaneš superhrubou mzdu poníženou o částku za děně na provoz státu, je na tobě zda si zaplatíš sociální a zdravotní nebo ne. Když ne, nikdo tě neošetří zdarma a zdechneš, když si nebudeš platit sociální, taky zhdechneš.

Není lepší forma kapitalismu!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:03
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Jj Klausova loutka Mach https://www.blesk.cz/…hrani-hymny.html a věrná ruskejma hoaxovejma médiama nejvíc citovaná = machova fanynka Šichtařová https://www.blesk.cz/…a-metallica.html :yes: :yes: :D

Nezklamal si bariku :-)

MĚ se teda Beethovenova Óda na radost = docela líbí. A i kdyby ne.. no každej máme nejen jiný znalosti, vzdělání, názory ale i vzory = někdo holt Macha a Šebestovou, opravuju to by bylo eště docela dobrý = někdo holt Macha a jeho věrnou Šichtařovou a celou tuhle partu = do který patří i starej a mladej Klaus

Si si názorově velmi blízkej s ryccardem = Pánbůh s náma a zlý pryč :-!
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 14:25
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Za to že se postavil zády při hymně mu nezbývá jen tleskat :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:30
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Nezklamal si bariku :D

Jj TAKHLE se chová póvl = teď myslim Macha ale.. platí to obecně ;-)
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 12:00
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
https://tirol.orf.at/stories/3021270/?fbclid=IwAR08Z4xuCe70aMUOGQP3YmZFzk97OLlcywv8FyyEYY_4UKVCa1QCxz2MczY
20. 11. 2019 11:19
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Navíc těch 5 milionů aut je ekologickej průser jako kráva! Těžba surovin pro výrobu baterek probíhá jen v Africe a Číně, kde na ochranu životního prostředí kašlou. Získávat vzácný kovy nutný pro výrobu baterek je totiž svinstvo, který zatěžuje přírodu úplně nepředstavitelně. Ovšem pokrytcům typu Hamuna to nevadí. To se totiž neděje u nás nýbrž na jiným kontinentu takže to nevadí. My jen těžíme z bezemisního provozu a nevypouštíme CO2. Výborně! Až baterky za 5-8 let chcípnou u negarážovaných aut déle nedožijou ani omylem, tak je budeme asi zakopávat jako radioaktivní odpad, protož technologie na jejich recyklaci neexistuje!!! Milej Hamuno. Čili do 10 let tady budeme mít haldy toxickýho odpadu, který nebudeme umět zlikvidovat ani zrecyklovat! Co na to říkají tvoji imaginární vědci? Reální vědci a odborníci to totiž vidí jako průser. Výzkum co pak s baterkama je totiž bohužel zatím v plenkách.

https://elektrickevozy.cz/…ecyklaci-baterii
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 11:33
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Neřeš věci který sou zcela mimo tvuj mozek = tvuj neustálej boj PROTI všemu modernějšímu, včetně třeba jen bezklíčovýho odemykání aut atp. = je smutnej

A o tobě víc vypovídající = než si asi připouštíš

Radši POSLOUCHEJ SVOU AKADEMII VĚD :-)
A nevysmívej se měřenim ČVUT a nehodnoť úroveň vysokejch škol atd. atp.

A nenuť mi baterky = víš že já sem daleko víc fanda vodíku. Že narozdíl od tebe chápu souvislosti proč se tohle všechno děje = a nebojuju furt jen PROTI jako ty = to je holt ten rozdíl mezi náma. Oba SE SHODNEME že TEN ROZDÍL je v inteligenci ;-)

Ty se vrať k tý 1. větě 4. odstavce = sakra přece VÍŠ co všechno si poplet = včetně toho že Pokorný neni profesor. Někdo kdo zbaštil hoaxy jedno jestli Pitomiovi nebo VW nebo bohužel i ty fakt tupý ruský protievropský typu že v Německu díky muslimum už radši nepostaví na náměstí vánoční strom = by složitější věci radši neměl řešit. Vycházej mu pak.. věci jako tobě

Hele tu přednášku = co nebyla běžná přednáška, což ty ale nepoznáš = dle tvý hlavy profesora = tu máš odkud? :-)
20. 11. 2019 23:11
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Opravdu upřímně žádám, jestli víš o nějakých bateriích z ele aut kterých se nemůže někdo zbavit rád je odkoupím.
Taková baterie bude mít velice velkou cenu pro domovní instalece kde i třeba s 50% kapacitou bude sloužit ještě mnoho let.

Tak doufám, že se ozveš a ne jako všichni co tvrdí jak je to problém se toho zbavit a nidky už se neozvou..
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 12:01
Re: Vzhledem k výslednému efektu trochu drahá legrace
Můžeš vyrazit https://tirol.orf.at/stories/3021270/?fbclid=IwAR08Z4xuCe70aMUOGQP3YmZFzk97OLlcywv8FyyEYY_4UKVCa1QCxz2MczY
19. 11. 2019 21:00
El vuz
Helmuti budou o 106 prodavat sve dieseli do CZ a Vydra vam to v AAA vysvetli a u SS nebude auto za polovinu, ale za 1/4
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
19. 11. 2019 22:39
Umělé křivení trhu v akci
Ekomarxisti zas jednou bomby, no až tam Helmuti budou mít sérii blackoutů, tak se nasmějeme.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
20. 11. 2019 01:44
Re: Umělé křivení trhu v akci
Ta doba není daleko, v Berlíně už to nacvičovali. Ale oni to rádi udělají, elektřiny v domácnostech netřeba, oni se uskrovní.
20. 11. 2019 06:30
Re: Umělé křivení trhu v akci
Zrovna my se máme co smát němcům.. 40 v komunismu a teď vlastně znova.
Avatar - Barrichello
20. 11. 2019 13:06
Re: Umělé křivení trhu v akci
Němci tam maj víc komunistů než my. Akorát si říkaj neomarxisti a ekomarxisti a místo podpory vlastních lidí řeší migranty a EV nesmysly.
20. 11. 2019 23:07
Re: Umělé křivení trhu v akci
Byl jsi někdy v DE? Proč tam je tolik čechů za nákupy?:)
Avatar - Barrichello
23. 11. 2019 12:03
Re: Umělé křivení trhu v akci
Byl několikrát. Protože tam pár věcí hlavně v akcích vyjde levněji jak tady a je tam jiná kvalita potravin, neb si tam zahraniční korporace nedolí prodávat sr*ky jako tady.

Typicky pro Německo je to vyrobené v německu a pro čechy a další býv soc země v polsku, kvalita úplně jiná...
Avatar - Beefcake
20. 11. 2019 14:40
A nech hejterov slak trafi
My budeme mat 8000E a na plugin 5K, zase niekomu praskne zilka :)
https://www.etrend.sk/…vat-dotacie.html
Na "obycajny" hybrid by sa cosi tiez hodilo.
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2019 16:04
Re: A nech hejterov slak trafi
Mě to stejně přijde kouzelný. Zadotujeme výrobu a budeme doufat že výrobou dalších a dalších krámů ochráníme planetu. Jako lidi už asi dosáhli stádia takového blahobytu, že teď už nezbývá se jen navzájem zničit.