Šestá generace populárního modelu Corsa konečně dorazila i na český trh, kde láká cenovkou startující pod hranicí 300.000 Kč. Otázkou však je, na jak dlouho
Corsa mi z nových malých aut přijde tak nějak...nejvyváženější. Základ z 208, který neurazí, ale žádné francouzské čičoviny. Zato nepostrádá možnost LED matrixů, což je v B segmentu unikátní.
A pokud jde o ceny, velmi často kritizuji zdražování nových aut, ale zde se mi úplně nabízí srovnání s dobou před 10 lety, kdy jsem v této třídě za 300 tisíc + nějaké drobné mohl mít 1.2 atmo v rozumné výbavě, ale bez ESP a jakýchkoli asistentů. Zde za ty peníze mám celkově vybavenější Corsu 1.2 Edition.:yes: ...teď jen doufat, že akce bude permanentní.
BTW, zajímavost z technických údajů: základní benzín má 40l nádrž, turbo 44 a nafta 41. Rozhodně lepší než Polo, kde dali 40l i do GTI.
BTW2: redakce opomněla výbavu Smile. Za 315 tis. vyhřívaný volant, sedadla, parkovací senzory apod. :yes: Ale zarazilo mě, že v žádné výbavě není v základu autoklima. A taky je docela blbý, že Opel dává pořád prodlouženou záruku jen na pohonné ústrojí.
V roku 2013 peugeot 308 1.4 95 koni s esp, klimou, bluetooth audio, 6x airbag v zakladnej farbe za 279.000 czk vratane dph. Teraz za to kupis auto o triedu nizsie. No uvidime, ked zacne uradovat kriza...
Kolega kúpil Corsu 1,2 za 407 tisíc našich korún. V modrej metalíze s manuálnou klimatizáciou, motor 1.2i. Práve v čase keď štartoval Ceed, jar 2007(8?). Ten bol v základe za nejakých 428 alebo 448 tisic našich. Ešte si pamätám, že sa pýtal či nepockať na ten Ceed.
No ano, na 295t začíná. A hned následně někomu u Pažoutů ruplo v bedně a už 1.2 100k začíná nehezky šponovat (Allure přes 400t), aby nakonec předvedl majstrštyk s 1.2 130k za 538, tedy o 90t víc než u Corsy GS Line a 100t víc oproti Eleganci. Přeju hodně úspěchů. :D
Počkej až uvidíš 208 v základu která je na auto.cz už vyvesena :-):-):-):-) 208 je pro baby... Jinak můj názor mimo reakci... Minimálně interiérem nejlepší v segmentu s dieslem takže na poli malých aut zatím nejlepší novinka
...se mi líbí víc, naprosto ale nechápu, proč mají obě tyto auta tak hrozně krátké zadní boční dveře. Působí to šíleně nevyváženě, nemluvě o mizerném přístupu k zadnímu sedadlu. Proč proboha zadní dveře nejsou víc zakouslé nad zadní podběhy?!!
2) Corsa to u mě ve srovnání s 208 vyhrává už tím, že nabízí normálně pojaté pracoviště řidiče s normální polohou volantu běžného průměru a s přístrojovým štítem na správném místě! :-):yes:
3) Doufám, že bude k mání i provedení s pořádnou mechanickou P brzdou!
4) Stejná hrubá chyba jako u nové 208 i nového Clia - nejsilnější benzinová motorizace je k mání jen s automatem. Hnus fialovej! :-(:-(:-(:no::no::no: