"Také použité plasty zaslouží pochvalu, v tomto ohledu Kia v posledních letech umí nabídnout vysokou úroveň kvality. Vůbec přitom nevadí, že jsou tvrdé i na vrchu palubní desky."
...To čo bolo vytýkané ako nevýhoda v interiéry VW T Crossa, tvrdé plasty, sú v Kii chválené? Manželka ju mala pred cca 2 mesiacmi na víkend, vyberala ešte medzi Aronou, T Crossom, a Vitarou. Je to skôr hatchback...chýba jej to vyššie sedenie za volantom, motor troška lenivý, a spotreba fakt šialená, v meste 8.5 litra...nakoniec u ženy vyhral T Cross.
No vidíš a pre mňa je práve T-Cross ukážka naleštenej biedy, ktoré podlieza i donedávne štandardy Volkswagenu, popravde som bol šokovaný, ako zle pôsobí T-Cross v základnej výbave zvonku i zvnútra, to je úroveň Fabie a rozhodne nie úroveň auta začínajúceho na 15t €. Takže ten interiér Stonicu je ešte pomerne slušný, v danej kategórii určite, ak som mal k nemu výhrady, boli spojené hlavne s pohonom, kde atmosféra 1,4 bola zúfalo slabá, akékoľvek predbiehanie traktora bol adrenalín, takže s odporúčaním v teste nebrať 1,0T a radšej atmosféru silne nesúhlasím.
Z autoexpressu k G MK8:
"The biggest area of change in this Mk8 edition. Huge shift away from physical switches makes for a tidier, classy-looking fascia. But it’ll take owners some time to get used to the multiple alternative interfaces, such as voice commands or the ‘swipe bar’ below the infotainment display. Quality feels strong, though."
V základe som ho osobne nevidel, ale tak ako si ho žena nakonfigurovala mi teda ako naleštená bieda zvnútra a ani zvonku nepripadá... :-)
A cena 17 960,-€ s najsilnejším 1.0 TSi a DSGéčkom, po zľave samozrejme, mi tiež nepríde nejaká premrštená...
V pohode, nechcem tvrdiť, že každý T-cross je bieda, ten promo žltý vo výbave vyzerá fajn. O to viac som bol šokovaný, ako vyzerá základ v holobyte, to je skutočne úroveň starej Fabie, čierno-plastovo depresívny interiér a lacno pôsobiaci exteriér.
v teste odporucal 1.4 do mesta... btw traktor jazdi vacsinou 30-40kmh snad nechces tvrdit, ze 1.4cvvt nevie predbehnut vozidlo pohybujuce sa takou rychlostou..
Presne ako píšete.Stonic je podla mna hatchback ale T-cross je už podla mna crossover alebo mestské SUV.A vtom je dosť velký rozdiel ked už chcem vyššie sedenie.Kolegyna si kúpila T-cross/po mojom odporučaní/a je max spokojná.Ano má T-ross tvrdšie plasty a v každom teste to kritizujú ale pri Stonicu je to v poriadku.Aspon že dali adekvátne hodnotenie hviezdičkami aj ked ja by som ešte pol hviezdičky ubral hlavne za tu cenu.Pri týchto cenách sú podstatne lepšie autá to už radšej tu bakelitovú Vitaru.
To že oturbenej litr, dohoní po 20 letech V6, zpola díky modernější převodovce a navíc pokud se naloží posádkou tak to má mimo město stejnou spotřebu jak ten V6 a vydává se to za pokrok JE SYNONEM slova ABSRUDITA!!!
Super a čo čakáš? Že subkompakt z európy ma motoricky a jazdne konkurovať klasickemu sedanu z ameriky? A predstav si , že 19 rokov naspäť si tu mal tu trojové bavoráky s r6 a tie by si tiež s týmto prckom vytreli. Neuveriteľné, kam tento svet dospel. Ale buď v kľude, nesklamal si :-[]:-[]
je teda o level lepší volba i v domácí stáji - Xceed v Komfortu s 1,4 Turbo a s manuálem za 515 000 Kč. Auto je podstatně dospělejší, větší, s plnohodnotným motorem. Raději oželet nějakou výbavu a jít do o třídu lepšího auta.
Jo, začíná to být hodně nepřehledné. Opel už má Crosslanda a Mokku co vypadají skoro stejně... a prý brzo přijdou dvě nová SUV, zřejmě variace na 3008 a 5008, zřejmě opět souběžně s Grandlandem.
ja popravde u nas ani stonic moc nevidim... ale ani sa nedivim .. mat polmelon tak fakt nevidim jediny dovod preco prave stonic ( a nie povedzme eclipse cross, ASX alebo S-Cross ci vitaru a pod ) ... este ani ten dizajn nic extra... to aj ten duster uz dnes vie lepsie vyzerat
Pořád stejná písnička. Eclipse na půl míči začíná, Stonic končí. Testovaný Stonic je v nejvyšší výbavě. Eclipse za půl míče má halogeny a plastový volant. Jen za 17" dáš u Mitsu +38tkč.
Takže jo, Mitsu je dospělejší auto, ale ne za půl míče.
Nejdem sa asx zastávať, ale "superkutil" je na tomto fóre žijúca legenda. Časť diskutérov si možno spomenie na pokec na tému ford mondeo, resp. dízlový ford :-[]:-[]:-[] . Ale to je už fakt dávno
Co ja viem, nie je jediny, mohol si kupit aj Scenic a vrzgalo by mu to rovnako. A to su Renaulty drahsie auta :-) Stazuje sa na hdi motor, co by povedal na 1.5 dci motor, ktory je este slabsi a zerie este viac.
Když to čtu, tak nechápu proč si ho kupoval. Že by superkutilsky bral něco, co ani nevyzkoušel? Není to jen překlad ze slovenštiny jednoho ASXadoranta, který nemůže přiznat zklamání? ;-)
Lebo niekde v bazari mu pozicaju, ze vyskusajte si na pol roka, prejdite zimu, leto, chodte s tym lete na dovolenku (ked sa v lete za 3 hodiny jazdy prehreje elektronika a vypne displej) a uvidime o pol roka, ci vyhovuje a beriete :-)
Riešiť superkutila je stratou času ;-) . Vzpomeň si tu ešte na starý web ako tu vyplakával nad mondeom :D . Z toho by mal vzniknúť román na dlhé zimné večery
ale za 524 tisic je uz eclipse s 4valcovym turbom so 120kw a razvorom na urovni octavie ... ale aj u nas je stonicov relativne malo.. ale je to logicke kedze v tejto cene zdvihnuteho maleho stonicu je uz defakto naslapany ceed alebo i30 ale vlastne aj 20 dalsich praktickejsich aut... ale chapem.. stonic je nieco ako CX-3.. clovek si to nekupuje pre maximalny priestor ani super vykon ci paradnu spotrebu.. skor tu ide o styl.. akurat ze tonic paradoxne ani moc stylovo neposobi.... lebo tu aj duster vie posobit lepsie a presvedcivejsie ... ale pre kiu je podstatne ze v eu to uspech ma aj napriek tomu ze skutocne v nicom ten stonic nevynika (...a tu aj ( bezny ) kamiq je vedla neho jasny kral po kazdej stranke...
dat polmelon za trojvalec v kasni so zakladmi z maleho auta? akoze to fak tu uz potom radsej aj nejaky duster ktory sa aspon na nic nehra :yes: