Testy
kdyby jim u KIA jeden přebejval, beru to do Smarta 😄
Tam je to ideální motor. V autechy typu Superb je to tragédie 😄
Tam je to ideální motor. V autechy typu Superb je to tragédie 😄
Stonic = Superb? Vždyť je to malé auto na úrovni Fabie.
Fakt to váží 1080 Kg jako jedničková Fabie?
Je to len zvýšený hatch triedy B, takže je to relatívne malé a ľahké auto.
Já četl něco o 1220 kg ve verzi s automat https😐/www.carismo.cz/…-t-gdi-dct/19416
Když do toho naložíš 2 lidi, dvě dětičky a pár báglů, si rázem na cca 1500 kg.
To je váha kterej měl Sebring jako střední třída. Pravda bez posádky a báglů. Akorát ten na to měl V6 motor a ne litr s fénem 😄 😄
Když do toho naložíš 2 lidi, dvě dětičky a pár báglů, si rázem na cca 1500 kg.
To je váha kterej měl Sebring jako střední třída. Pravda bez posádky a báglů. Akorát ten na to měl V6 motor a ne litr s fénem 😄 😄
A jezdil srovnatelně, jsi zapomněl napsat 😉
no zrychlení měl lepší i se starou 4. st automatikou 😄
Skvelé, sebring s +- 200koňmi s odretými ušami porazí kiu ktorá má 3 válce a fén 😒] 😒]
Jojo, akorát že ten Sebring přišel na trh před 19 lety 😄 😄
Tohle co tu predvadis jednou vydaj knizne. Napada me treba uprava Ottova slovniku naucneho, konkretne pak slov. spojeni "medvedi sluzba".
A vy si Kefalín nastudujte pojem absurdní.
To že oturbenej litr, dohoní po 20 letech V6, zpola díky modernější převodovce a navíc pokud se naloží posádkou tak to má mimo město stejnou spotřebu jak ten V6 a vydává se to za pokrok JE SYNONEM slova ABSRUDITA!!!
To že oturbenej litr, dohoní po 20 letech V6, zpola díky modernější převodovce a navíc pokud se naloží posádkou tak to má mimo město stejnou spotřebu jak ten V6 a vydává se to za pokrok JE SYNONEM slova ABSRUDITA!!!
co tu ma superb spolocneho s tymto? ty ten svoj prehlad o autach dokazes neskutocne odkryt.
Ten motor 😄 Litry s turbem už dneska cpu i do aut typu Superb. Jinak vůbec nic,proč by muselo mít furt něco s něčím společného 😄 😁
je teda o level lepší volba i v domácí stáji - Xceed v Komfortu s 1,4 Turbo a s manuálem za 515 000 Kč. Auto je podstatně dospělejší, větší, s plnohodnotným motorem. Raději oželet nějakou výbavu a jít do o třídu lepšího auta.
...itsubishi ASX?
ja popravde u nas ani stonic moc nevidim... ale ani sa nedivim .. mat polmelon tak fakt nevidim jediny dovod preco prave stonic ( a nie povedzme eclipse cross, ASX alebo S-Cross ci vitaru a pod ) ... este ani ten dizajn nic extra... to aj ten duster uz dnes vie lepsie vyzerat
Pořád stejná písnička. Eclipse na půl míči začíná, Stonic končí. Testovaný Stonic je v nejvyšší výbavě. Eclipse za půl míče má halogeny a plastový volant. Jen za 17" dáš u Mitsu +38tkč.
Takže jo, Mitsu je dospělejší auto, ale ne za půl míče.
Takže jo, Mitsu je dospělejší auto, ale ne za půl míče.
Pri ňom to asi nemá význam. Dnes som čítal na MACZ pekné hodnotenie ASX 😒] :no:
Myslíš ta čtyřbodová recenze? Ta je drsná. 😁
Jj, to je on. https😐/moje.auto.cz/…/mitsubishi/asx/
Nejdem sa asx zastávať, ale "superkutil" je na tomto fóre žijúca legenda. Časť diskutérov si možno spomenie na pokec na tému ford mondeo, resp. dízlový ford 😒] 😒] 😒] . Ale to je už fakt dávno
Co ja viem, nie je jediny, mohol si kupit aj Scenic a vrzgalo by mu to rovnako. A to su Renaulty drahsie auta 😄 Stazuje sa na hdi motor, co by povedal na 1.5 dci motor, ktory je este slabsi a zerie este viac.
Když to čtu, tak nechápu proč si ho kupoval. Že by superkutilsky bral něco, co ani nevyzkoušel? Není to jen překlad ze slovenštiny jednoho ASXadoranta, který nemůže přiznat zklamání? 😉
Lebo niekde v bazari mu pozicaju, ze vyskusajte si na pol roka, prejdite zimu, leto, chodte s tym lete na dovolenku (ked sa v lete za 3 hodiny jazdy prehreje elektronika a vypne displej) a uvidime o pol roka, ci vyhovuje a beriete 😄
ale za 524 tisic je uz eclipse s 4valcovym turbom so 120kw a razvorom na urovni octavie ... ale aj u nas je stonicov relativne malo.. ale je to logicke kedze v tejto cene zdvihnuteho maleho stonicu je uz defakto naslapany ceed alebo i30 ale vlastne aj 20 dalsich praktickejsich aut... ale chapem.. stonic je nieco ako CX-3.. clovek si to nekupuje pre maximalny priestor ani super vykon ci paradnu spotrebu.. skor tu ide o styl.. akurat ze tonic paradoxne ani moc stylovo neposobi.... lebo tu aj duster vie posobit lepsie a presvedcivejsie ... ale pre kiu je podstatne ze v eu to uspech ma aj napriek tomu ze skutocne v nicom ten stonic nevynika (...a tu aj ( bezny ) kamiq je vedla neho jasny kral po kazdej stranke...
dat polmelon za trojvalec v kasni so zakladmi z maleho auta? akoze to fak tu uz potom radsej aj nejaky duster ktory sa aspon na nic nehra :yes:
dat polmelon za trojvalec v kasni so zakladmi z maleho auta? akoze to fak tu uz potom radsej aj nejaky duster ktory sa aspon na nic nehra :yes:
...To čo bolo vytýkané ako nevýhoda v interiéry VW T Crossa, tvrdé plasty, sú v Kii chválené? Manželka ju mala pred cca 2 mesiacmi na víkend, vyberala ešte medzi Aronou, T Crossom, a Vitarou. Je to skôr hatchback...chýba jej to vyššie sedenie za volantom, motor troška lenivý, a spotreba fakt šialená, v meste 8.5 litra...nakoniec u ženy vyhral T Cross.
Poslední věta jasná 😉
Mam 7micku hl tak sa tesim na osobne stretnutie
A cena 17 960,-€ s najsilnejším 1.0 TSi a DSGéčkom, po zľave samozrejme, mi tiež nepríde nejaká premrštená...
hračkárske plasty farebné v interiéri, katastrofa