Design
Zpět na článek
Volkswagen T7 vykreslen bez maskování: Evoluční vzhled ukrývá revoluční změny
15 komentářů
speedfred
Tak chytrak1 je neskutočný vw fan takze ho treba brať troška s rezervou.
Flajzi
A jakou kombinaci jste měl? Já zkoušel nejsilnější diesel v DSG a 4x4. Buď se to rozjíždělo pomalu jako řidič slečny Daisy nebo si zmáčkl plyn, nic to skoro neudělalo, tak ještě trochu a najednou to koplo a protáčelo kola. Strašně blbě se mi plynem reguloval rozjezd.
Flajzi
Tak tak. Ze Sharana jsem šel automaticky do Multivanu. Po víkendové zápůjčce jsem se rozhodl, že než takovou kopající kozu, tak to radši zůstanu u Sharana, kde kupodivu ta samá převodovka se stejný motorem fungovala v pořádku. No a pak mi někdo řekl, že Mercedes vyšel ven s V-Klasse, která s původním Vianem nemá nic společného. Tak jsem tam šel, zapůjčil a bylo rozhodnuto. Takže nakonec Sharan šel do světa a v garáži je véčko.
chytrak1
No ale na druhou stranu za mne je manuál obecně nejlepší řešení. Jen u málo aut mi chyběl automat.
KANKUNEN
Zkazil si mi radost, po první větě jsem ti chtěl napsat: Že tys měl manuál. 😉
chytrak1
Asi záleží dost na konkrétní specifikaci, neboť mulťák, co jsem jel já vůbec nekopal. A ne, ne byl to manuál. 😄
KANKUNEN
je v bazaru za nehorázné kroupy a zdrží se tam v průměru 2 dny, co chceš měnit? Nový Multivan je za cenu Mercedesu a lidi to kupují i s kopající DSG. Vyzkoušel jsem a nedá se to tolerovat. V classe je převodovkou úplně jinde.
TT
...naozaj musí byť evolúcia taká nudná? Tak veľmi sa snažili, že laik tú dodávku na ceste od starších volkswagenov ani nerozozná, napriek zdvojenému A stĺpiku. Fakt mi niekedy príde, že niektorí ľudia vo VW, zodpovední za dizajn, musia byť nejakým spôsobom trochu uhodení. VW mal pár nádherných štúdiu, dokonca v retro štýle, ktorá sa naviac ohromne páčili a mali veľký ohlas, a oni to hodia do šuplíka a prídu s týmto... Dúfajme, že sa maľovač, čo zbastlil tieto obrázky, predsa len trochu mýlil a realita bude lepšia.
Ted
v mem okoli uz vsichni dosavadni majitele multivanu ztratili trpelivost s "REVOLUCNIMI ZMENAMI U VW" a vsichni uz jezdi V-classe.
a to byl pro ne multivan modlou...
Motory, prevodovky a podvozky jsou proste jinej vesmir.
Zda se mi neuveritelny, jak VW pohrbil svoje modely Passat a Multivan. Udelal z nich dojne kravy bez investic...
Ale kdyz je dobra nahrada, neni smutek. 😄
a to byl pro ne multivan modlou...
Motory, prevodovky a podvozky jsou proste jinej vesmir.
Zda se mi neuveritelny, jak VW pohrbil svoje modely Passat a Multivan. Udelal z nich dojne kravy bez investic...
Ale kdyz je dobra nahrada, neni smutek. 😄
chytrak1
stejnou verzi bez čtyřkolky. A kdysi 150 kW verzi se čtyřkolkou, ale ta už se nedělá. Nicméně ta aktuální 146kW jako předokolka problém nedělala. Ale upřímně - fakt ti čtyřkolka protáčela kola?
KANKUNEN
Rozjezdy Multivanu a V jsou úplně jiný vesmír a to ještě byl zkoušený Multivan prázdný.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
Já tak nějak přemejšlím, jak by šikovný grafik Honza stahoval přední okno. Možná je to plast, který by se dal srolovat. Proč mám ty mínusy, to sklo nemá kde odjet a nebo při stažení okamžitě vyjede z vedení vepředu.
Modrý blesk
Nevím komu připadá velmi módní dát na T7 rozdvojené A-sloupky? Nynější T6 nebo předchozí T5 s jedním sice silným, ale dobře tvarovaným, A-sloupkem byla a je z mého pohledu řidiče nepřekonatelná.
Není mi známo, proč se na tzv. MPV dělají rozdvojené A-sloupky a na SUV jeden silný A-sloupek.
Osobně si vždy, pokud mám tu možnost, vyberu k řízení auto, které má jednoduchý A-sloupek, byť silný!
Není mi známo, proč se na tzv. MPV dělají rozdvojené A-sloupky a na SUV jeden silný A-sloupek.
Osobně si vždy, pokud mám tu možnost, vyberu k řízení auto, které má jednoduchý A-sloupek, byť silný!
Tak mysli blesku, mysli.
Přemejšlej vo tom, jak je dlouhá palubovka, jaký je úhel mezi kapotou a předním oknem a jak je ta kapota dlouhá. Taky přemejšlej, kam se zasouvá to okýnko, když ho stáhneš, A kde je zrcátko a kde by bylo jinak.
Samozřejmě to není 100% a dá se to udělat jinak, ale převážně jsou to konstrukční důvody a řešení výše popsaných věcí.