Ja už pri týchto autách ako Subaru alebo Mitsubishi neviem čo je nové a čo staré.Však to vyzerá ako min. 10 rokov starý model.A vo vnútry to je ako 15 rokov dozadu tá grafika tie tlačítka atd no jednoducho celé zle.Ale udajne sú to kvalitné autá. :no:
Pozor krasavče :)
Vyšlápl sis na japanofilní web a místní mocná klaka si na tobě smlsne! Jiinak máč ovšem naprostou pravdu. Japanojezdci, bykupci, civikový kšiltovkáři a subaru-guru bífkejk. To tě čeká.
Fostek s tebou.
Aleluja.
Aleluja
Aléééééluja
Takto je fakt děs - nevěiml jsem si.
Kámo vítej!
Chyběls mi.
A byli na mě zlí!
A i tebe pomlouvali... :-(:-O
Jinak je to C. V kufru vezli do ústavu zavřenýho už nadobro zmagořenýho Máru. Noa co čert nechtěl...dohnala je Supra. :-!
No tak to je veľmi zaujímavá poznámka od majiteľa Golfu, kde človek musí byť fanúšik, aby vedel na ktorú generáciu sa pozerá. Ale je fakt, že Golf spravil progres aspoň v interiéry. Vymenil poctivé mechanicke spínače, za dotykoví low-cost. Veď treba šetriť a vedia, že nekritický fanúšikovia značky to zoberú aj tak.
Pokud nepoznáš rozdíl mezi "retrem" typu konzervativní pojetí designu a parodií na retro, pak je diskuse s tebou na tohle téma zbytečná.
P.S. Golf je pouze jedním z mých aut, a to hlavně díky tomu, že je to verze GTI a má třídveřovou! karoserii, se kterou už si dnes ani Golfa nekoupíš (včetně 7.g.) a mě osobně žádný menší hb s 5dv. nezajímá.
Reagoval som na Hugina, ale zdá sa, že ty si podobne zaslepený obhajobou Golfu. Subaru pri XV aj Forestry zachoval dizajn predchodcu, lebo na trhoch kde končí väčšina predajov mal pozitívne ohlasy. Čím sa to líši od toho čo robí VW s Golfom? Mne sa nepáči ani Forester, ani Golf, tak ich teraz mám nazývať pariodiou na retro ako to s obdobou robia majitelia Golfou pri všetkom čo vyzerá inak ako obsah ich garáže?
Subaru proste zvolilo konzervatívny prístup a nemenilo čo funguje. So súčasným dizajnom ktorý nastúpil do predaja v 2013 sa predaje na US trhu viac ako zdvojnásobili. Názorom ľudí, ktorý by si Subaru aj tak nekúpili sa moc nezaťažovali.
1) Je hnusný. Bohužel: Další hnusný japonský auto. Hezkejch je málo
2) Motor+převodovka - otřes. Udejchanej atmo boxer s elektromotůrkem - bída. Lineatronic - děs. Složitej sravnec ve finále jede pomalejc a o 2.5litru žere víc než nafťák, kterej by tu měl logiku.
3) Individualizace veškerá žádná. 3výbavy a šlus.
4) V ČR málo servisů. Z malého počtu kusů plynoucí nezkušenost personálu. Ani to nečtu ale myslím, že čeština v menu nebude. Atd. Prostě v tuzemsku exot.
5) Tohle asi není ani pro BYkupce.
ved este aj ten x rokov stary outlander vyzera na pohlad elegantnejsi a modernejsi ako tento "najnovsi" forester na ktory placli tu 20 rocnu plochu megamasku .. aj ked ano.. subaru a dizajn to neslo nikdy ruka v ruke to je jasne
ja naprikald posledne roky uz forester u nas ani nevidim... kym napriklad outlander alebo CR-V nie je problem stretnut aj kazdy den ( asi to bude aj tou ich klasicky premrtenou cenou a la subaru ... ) ... ono este ten uplne prvy forester mi prisel vcelku normalny a aj dostunejsi ale tie posledne generacie su uz hodne drahe pritom vykonovo aj po 20 rokoch sa u nich neudiala skoro ziadna zmena.. dokonca este aj ten prvy vyse 20 rocny forester bol zivsi a sikovnejsi ako tento najnovsi "hranac" za melon ktory ozaj neviem cim dnes uz chce zaujat zakaznika milionara..
No tak s CRV suhlas, ale outlander urcite nie je vidiet castejsie ako forester. a tych novych sucasnych crveciek je strasne malo, tam bude hrat rolu urcite aj to ze je to minimalne take skarede ako tento novy forester.
1. Není to příliš velká dynamika pro normální netrénované řidiče? Ty géčka musí běžným lidem odkrvit mozek a způsobit ztrátu vědomí.
2. Smí to vůbec na silnice? Vždyť to musí za sebou nechávat cáry roztrhaného asfaltu už při lehkém polechtání plynu.
Vzhľadom k cenovke sú technické parametre triesnivé. Ešte by to bolo pochopiteľné, ak by to bol len základný motor, lenže hop, žiaden ďalší už v ponuke nie je. Čakal som vyšší výkon práve elektromotora, ak ale je to len taký hybrid aby sa nepovedalo...
...svého dřívějšího sportovního image opět pokročilo o pořádný kus vpřed. Po děsivě oslabeném Levorgu přichází další "majstrštyk". Zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,8 s, k tomu výhradně variátorová převodovka a hybrid - to je tedy "terno" (zejména s přihlédnutím k ceně pohybující se kolem mega). Pedály se sportovními hliníkovými nášlapy to opravdu nezachrání... :-(:-(:-( (P.S.Už dlouho jsem neviděl auto s tak těžkopádně působícím předkem).
A koľko tých športových s manuálom si si kúpil? Ja som so Subaru fungoval ešte nedávno a je mi ľúto, že ak chcem manuál, tak môžem riešiť len individuálny dovoz. Ale v EU rozhodli zákazníci. Impreza mala tak slabé predaje, že v jednej generácii sa v EU ani nepredávala. XV sa predávalo lepšie, ale viac ako 80% zákazníkov žiadalo automat. O Foreter XT bol tiež mizivý záujem. A keďže homologizácie sú stále drahšie, tak na EU trhu zostalo len to čo sa predávalo. Mimo EU je aj Levorg s 2,0T, aj Impreza a XV s manuálom, aj silnejšie motory pre Forester. Ale za 10 predaných aut sa im neoplatí riešiť Európsku homologizáciu.
Subaru mi je naozaj sympatické designom, ale auto, čo má 0-100 za 12s a papierovú spotrebu cez 8l naozaj neznie ako dobrý deal... Som zvedavý, či po zavedení pokút za emisie Subaru v EU vôbec zostane.
Jediny problem je ta cennikova cena. Ale hejty, ci total technicku neznalost, vyvracat niektorym pacientom nebudem. Strata casu.
Jedine, co poviem, ze tu je ta elektrika spravena presne tak, ako ma byt, na rozdiel od vacsiny. A uz tak vybornemu pohonu to este pomohlo.
Ze je el.motor integrovany priamo v prevodovke a nie je to ziadna bezkardanova blbost, kde su vzadu len el.motory. Testy Rav ukazaly, ze to je problem pri zatazi. PHEV to ma rovnako.
E-Four používa len pár výrobcov. Je to lepšie, pre efektivitu systému a horšie do ťažkých podmienok. Každý si musí premyslieť čo potrebuje. Navyše Lexus UX nedávno ukázal, že problém E-Four je hlavne ladenie SW. Výkonu je na zadnej náprave dosť.
Tak tiež by ma zaujímalo, čo jej na tej elektronike tak super, napríklad na rozdiel od Toyoty s ktorou na tom spolupracovali. Čo ja viem, tak sú tam nedotiahnuté veci typu, že klíma beží len so spaľovacím motorom.
A co by si chcel ? Nie je to plugin, aby mal na to baterku. Ti pomoze,ked bude ten 1.5km na cistu elektriku bezat klima ? A dojazd bude polovicny ?
Fakt nechapem niektore myslienkove pochody.
Skúšal si niekedy miesto slepého obhajovania premýšľať? Klíma má spotrebu pár percent toho čo pohon. Ale hlavne hybrid je vhodný tam kde sa často stojí. Ja mám zatiaľ v rodine jediný hybrid a to Yaris s batériou ešte menšou ako v tom Forestri a klíma dokáže bežať 20-30 minút bez spalováku. Ak sa batéria vybije, tak minúta behu spaľováku ju nabije 5-7 minút behu klímy. Ja mám Subaru ako značku rád a hybridné XV ma zaujalo, ale tento nedostatok by znamenal, že 4 mesiace v roku sa buď budem v kolónach variť, alebo mi tam bude hybrid na nič a spaľovák pôjde ako v každom inom aute.
Měl jsem 7 let Forestera 2.0D rok 2010 a již nikdy více. Do 100 tis.max.spokojenost. Potom to začalo. Ve 105 tis.odešla spojka, současně se dělala převodovka, 48 tis. to stálo, následoval RGR ventil, 12 tis., ve 108 tis. zadřený motor, prasklá klikovka, prý stará slabost těchto roků výroby, oprava 110 tis. Prodáno vlastně jako funglovka :-):-(:-O přes bazar za cenu oprav, tedy něco okolo 200 tis. Když jsem si spočítal pořizovací cenu + opravy + servis + pojištění - prodejní cena, vyšel mne měsíc na nějakých 12.500,- / měsíc. Takový fanda do Subárek fakt nejsem.................... :-)
V diskusiách sa to hemží samými BY kupcami tých soferských verzii, ale reálne predaje v EU boli také, že sa im to neoplatí homologovať. V USA, AUS a JPN kúpiš aj silné motory aj manuály.
Ja se ale nebavim o verzi XT, nebo o modelech jako WRX. Ale je skoda, ze auta jako forester nebo outback postradaji dustojnej pohon s vykonovou rezervou. Pro me to ty auta zkratka vyrazuje z boje.
Podla obsahu tunajších diskusii je 200-250 koní nutný základ na bezpečné cestovanie. To by nespĺňal ani atmosferický dva a pol liter čo majú v ponuke. Takže XT je jediná možnosť. Do budúcnosti by to mohol riešiť nový motor 1,8T, ale pre miestnych to bude sotva použiteľný základ.
Víš... to je pořád stejnej příběh.
Je to o optice ceny. Základ je sice slušně vybavený, no ale nemá třeba parkovací senzory nebo zatmavená okna. Pokud je chceš - už jsi přes mega. Ale i pokud ne, tak se bavíme o autě za 900.
A 0-100 za 11,8s... u auta za 1M prostě čekám víc.
Pokud mají svou cílovku, která má jiné priority... třeba jízdu po nezpevněném terénu... nebo asistenční systémy - je jim to přáno.
Kolik je skutečných nadšenců do asistenčních systémů by se nejspíš ukázalo, kdyby Subaru stejně jako před pár lety nabídlo verzi Entry. Tomu jsem rozuměl. Důležitá technika byla stejná a holt si dostal plecháče, musely ti stačit tvoje oči a nevyhříval sis zadel.
No ne tak úplně.
V systému fixních výbav... a že Subaru jde fakt na doraz... je někdy těžké odlišit, proč kdo jakou výbavu bere.
Viz MX-5 - v top výbavě Recara, samosvor a komplet asistenti. Purista může skočit pod Maglev.
Ta cielovka tu asi bude. Už som to písal vyššie. Aj keď bola možnosť voľby, tak väčšinová voľba bol automat s asistentami a slabšie motory. Keď možnosť voľby zmizla, tak na predajoch sa to prakticky neprejavilo.
Pre mňa Subaru stratilo svoju výnimočnosť výmenou diferenciálu za spojkový systém. Možno sa ku ním ešte niekedy vrátim keď budú mať vychytaní hybrid, ale z toho čo pre mňa robilo tú značku technicky zaujímavou zostane už len plochý motor.
Silně přeháníš, většině zákazníků stačí z 0 na 100 km/h do 10 s, maximálka kolem 200 km/h a možnost volby manuální převodovky. A to tohle milionové Subaru prostě nesplňuje ani náhodou! :-(:-(:no:
Myslim si ze novy Outback e-boxer dokaze vsetko co Forester a vyzera krajsie, ma lepsi tvar karoserie a podvozok na okresky a mesto kde stravi vacsinu casu.
Toto riesenie AWD povazujem za vyrazne horsie ako u Hondy CR-V, neefektivne a bez vyhod, ale s vyrazne vyssou spotrebou a horsim davkovanim krut. momentu cez zbytocnu CVT.