Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: F1 čeká přechod na 18palcová kola, pro výrobce pneumatik jde o velkou výzvu

Velká kola sice vypadají dobře, výrobcům pneumatik pro stroje F1 však přidělají pěkných pár vrásek na čele.
Zpět na článek
2. 1. 2020 16:34
Re: ???
Presne tak, je to len marketing, ziadna technicka vyhoda z toho nie je. Tema vacsich diskov v f1 sa preberala uz viac krat. Vzdy bol dovod priblozenie f1 pneu k seriovym rozmerom. Verim, ze stale je dost zakaznikov, ktory budu pocuvat na argument, ze rovnaky rozmer pneu ako ma na aute sa pouriva v f1. Medzi nami, podla mna to fakt nebude vyzerat zle 😏
2. 1. 2020 13:08
Re: Přijde mi
Bridge byly stavěné hlavně na míru Ferrari a Schumimu.
2. 1. 2020 13:07
Re: pneu
Náklady jsou nově kontrolované a snížené.
2. 1. 2020 13:06
Re: Přijde mi
Docela mě mrzí, že neuspěl Hankook. tady nechápu čeho se F1 bojí. Nechat soupeřit dvě firmy, které o to stojí je přece to, co formule má přinášet.
2. 1. 2020 13:06
Re: ???
Přiblížení se parametrům sériových pneu?
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 12:20
Re: ???
Taky mě to zajímá.....a jak bylo řečeno ve článku.....vyšší bočnice byla součást odpružení vozu, čímž konstruktérům přibyl do košíku další oříšek k rozlousknutí.....
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 12:09
Re: Přijde mi
Tož bacha....jestli se nepletu, tak to byly právě Bridgestony, které ukončili nadvládu Goodyearů a Michelinů..........
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2020 09:19
Re: pneu
A co by to přineslo? Vyšší náklady a ještě větší rozdíly ve výkonosti.
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2020 09:17
Re: Přijde mi
nějak se to musí obkecat, ale vždy platilo, když mělo Pirelli konkurenta, vždy byli ti horší. Takový opak Michelinu.
2. 1. 2020 09:11
???
A z akoho dovodu su zrazu nutne disky s priemerom vacsim o 40% ?
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 08:07
Přijde mi
to píár docela legrační, jak si tu výrobce pneu posteskává, jak je to náročné zbouchat pneumatiku v novém rozměru... až tisíc kilo na pneu, považte. Hmm, to zvládne jen Pirelli. :D :D

Vždycky se musím smát, jak ti pirellní vodborníci, co dostávají roky data od všech týmů, vždycky před závodem tvrdí, jak je žlutá o sekundu pomalejší než červená, a bílá ještě o jedenapůl, aby pak vyhrál někdo, kdo odjezdil třičtvrtě závodu na bílých s časy srovnatelnými s auty na červených.

Jinými slovy, dodávat pneu do F1 na úrovni, zvládne každý zavedený výrobce gum, žádný důvod k monopolu na základě odbornosti Pirelli, garance konzistentnosti výkonů pneumatik, prostě není.
1. 1. 2020 19:53
Re: Tak velká výzva by to byla
Tak to celkom určite nie sú. Ale pohoda, nikto z nás nie je dokonalý. Ale som rád, že sa aspoň občas zhodneme.
1. 1. 2020 19:33
Re: Tak velká výzva by to byla
Takové jsou všechny mé příspěvky. :-!
;-)
..ne vážně, OK díky.
1. 1. 2020 19:23
Re: Tak velká výzva by to byla
Vidíš, dokážeš napísať aj solídny príspevok, s ktorým sa dá bez akejkoľvek výhrady súhlasiť. :yes:
1. 1. 2020 18:31
pneu
fostek...naprosto přesně řečeno,ať si každý tým jede na jakýmkoliv tipu pneu a v boxech si zastaví kdy chce a kolikrát chce.
1. 1. 2020 16:47
Tak velká výzva by to byla
kdyby byla nějaká konkurence. Dokud je monopolní dodavatel, který má za úkol ani ne tak výkon, jako dodat pomocí nařízeného střídání směsí závodům dramatičnost...může tam obout střívka z jelítek a na druhej stint zahradní hadici páně Dunlopa a bude to prostě jedno.
Jediný, v čem je to snad dobrý je, že z vývoje 18tek se snad dá něco profitovat směrem k vývoji nejlepších supervýkonných silničních pneumati. Se 13 kama to byla věc z jinýho vesmíru.
Byla by paráda, dát rozptyl třeba 16-19 a dělejte si jak umíte a pustit tam víc výrobců. Pamatuju na slušný battly Mišáky vs gudýry vs bridže.
Ale co, f1 je vodepsaná a ty časy se víc nevrátí.