Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari F430 Spider Biofuel: (bio)hazard se sportovní ikonou?

Tlak legislativců na jednom z nejdůležitějších trhů nutí Ferrari vážně přemýšlet jak dál prodávat rychlé vozy majetným zákazníkům a udržet si čisté svědomí před ekologicky smýšlející částí Ameriky.Ferrari F430 Spider Biofuel je první imageovou vlaštovkou.
Zpět na článek
15. 1. 2008 14:54
anonym
15. 1. 2008 21:00
anonym
16. 1. 2008 10:39
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
15. 1. 2008 12:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 09:53
neregistrovaný "spokojený"
15. 1. 2008 14:48
anonym
15. 1. 2008 15:03
neregistrovaný "Michal32"
15. 1. 2008 15:18
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 10:30
neregistrovaný "Kerrow"
15. 1. 2008 11:48
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 16:49
anonym
15. 1. 2008 19:12
neregistrovaný "pete056"
15. 1. 2008 12:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 13:15
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 15:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:34
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 16:52
anonym
15. 1. 2008 17:20
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
16. 1. 2008 10:45
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
16. 1. 2008 12:47
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 12:34
15. 1. 2008 14:08
neregistrovaný "vladim87"
15. 1. 2008 14:48
neregistrovaný "proste ja petr"
16. 1. 2008 08:20
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 1. 2008 14:41
anonym
15. 1. 2008 20:30
anonym
16. 1. 2008 12:51
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 17:38
neregistrovaný "mim je na ****"
15. 1. 2008 18:52
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 02:05
neregistrovaný "chalisss"
Avatar - Dylan McKay
15. 1. 2008 09:35
už je to tady
Vím, že všichni budeme prskat, protože víme, že auta se na znečisťování podílí ještě nejmíň... Ale doba je taková, vlády světa se začínají "zelenat", parlamentům a senátům vládne perverze... Navíc zdroje nejsou nekonečné...
Prodávám svůj 4,4 litrový Range Rover. Půjdu s dobou. Na jaře budu přemýšlet o nějakém tom hybridu nebo alkoholiku.
Myslím, že autosalon v Detroitu ukázal jasný směr. Ženeva bude velkou výzvou pro evropské automobilky...

Je to ale všechno smutný... ;-\ :-( :'-(
Rozbalit vlákno
7
15. 1. 2008 09:44
Re: už je to tady
Autá nešpinia najviac. Ale ani te státisíce, milióny ton exhalátov z výfukov nie sú zanedbateľné. Časom si zvykneme, a možno budeme nakoniec radi, keď nebudeme kupovať benzín a naftu. ;-)
P.S. Avantime je stále mojim snom aj tak. :-)
Avatar - Dylan McKay
15. 1. 2008 09:49
Re: už je to tady
Jenom se bojím, kam až ta politická perverze jednou povede...
Avatar - T613
15. 1. 2008 10:55
Re: už je to tady
jestli ono to spíše nebude spíš o omezování závislosti na ropných státech než o ekologii. Zajímavé je, že včera jsem na teletextu ČT četl zprávu pojednávající o prohlášení EU, ve kterém bylo praveno, že biopaliva jsou velkým šlápnutím vedle skrze ekologii a vývoj cen potravin..
anonym
15. 1. 2008 14:54
Re: už je to tady
Cena ropy roste. Mohou za to biopaliva? Cena potravin roste, cena ropy roste, cena komodit roste. Proste roste vse a pricina je raketovy rust vyroby a tudiz poptavky v megastatech Cina a Indie. Biopaliva s tim prilis nesouvisi. Biopaliva vyrabene z odpadu uz vubec ne.
anonym
15. 1. 2008 21:00
Re: už je to tady
až na to, že se nevyrábějí z odpadu
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
16. 1. 2008 10:39
Re: už je to tady
Seš vedle. Biopaliva jsou krokem vedle. Nejsou z odpadu, jak říkáš. Je to zátěž pro zemědělce, kteří musí část půdy "obětovat" pro pěstování rostlin, ze kterých bude biopalivo. Musí ji obdělávat a starat se o ni jako kdyby tam pěstovali např. obilí. Ve výsledku to co se získá mínust to co se spotřebuje na výrobu atd. (nafta do traktorů...), dělá biopaliva neprosto neekologickými a finančně nevýhodnými. Je to krok vedle, ale nemluví se o tom. Holt někdo z toho má prospěch a mastí si kapsy...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 12:08
Re: už je to tady
Avantime je také mým snem,tomu bych klidně odpustil 20 litrů,kdyby tolik žral :-)
neregistrovaný "spokojený"
15. 1. 2008 09:53
Ekofašismus v praxi
Dochází k masivnímu kácení deštných pralesů v Brazílii, neb je potřeba dostatečné plochy na pěstování cukrové třtiny na výrobu lihu ;-\ Hlavně ekologicky, soudruzi, hlavně ekologicky.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dylan McKay
15. 1. 2008 09:57
Re: Ekofašismus v praxi
Soudruzi si lesů a půdy vážili, tohle je něco jinýho, jen nevím jak to nazvat...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 1. 2008 11:28
Re: Ekofašismus v praxi
Hlavně přimíchávání biosraček do paliva se z vyfukových plynu stává ještě horší ***, která má více skleníkových plynů. Navíc například jenda elekrárna na uhlí vyprodukuje tolik jako všechny auta u nás takže ekologie postavená na hlavu jako skoro vše v eu
anonym
15. 1. 2008 14:48
Re: Ekofašismus v praxi
Pridani lihu do benzinu snizuje vyznamne mnozstvi CO, larcinogennich aromatickych uhlovodiku. Mirne zvysuje tvorbu NOx. CO2 z rostlin tvori uzavreny kolobeh, takze jakoby emise CO2 byly temer nulove. Takze veta "horší ***, která má více skleníkových plynů" je mozna uderna, ale jak uz to byva u udernych vet, zcela mimo realitu.
neregistrovaný "Michal32"
15. 1. 2008 15:03
Re: Ekofašismus v praxi
Pořádně se zamyslete, v konečném důsledku jsou biopaliva víc neekologická než těžba ropy. Myslete trošku v širších souvislostech.
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 15:18
Re: Ekofašismus v praxi
To je přesně ono :-) :yes:
neregistrovaný "Kerrow"
15. 1. 2008 10:30
Ekologicka budoucnost je v elektrice
a malem, ekologickem motoru na dobijeni baterii. Pokud se uvede do praxe nedavny objev o 10ti nasobnem zvyseni kapacity li-ion baterii, tak odpada problem dojezdu.

zvuk V12 z Aston Martinu si ale pustime tak leda v radiu. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 11:48
Re: Ekologicka budoucnost je v elektrice
Souhlasím, ale ono není všechno zlato, co se třpytí. Vlastní výroba baterií je ekologicky velmi náročná a jejich následné zpracování po uplynutí jejich životnosti také...

Ale "zelené vize" z USA mne opravdu rozesmívají. Země, kde galon benzínu stojí míň než flaška koka koly, a kde kdo nemá V8, tak nejezdí, tam je ekologie opravdu jen módní výstřelek. Jinak nechápu tamní snahu snažit se nacpat hybrid do dvouapůltunového SUV nebo "alkoholika" do supersportu. I s těmito technologiemi budou tyhle auta vytvářet násobně víc exhalací, než 90% japonské a evropské "nezelené" produkce nižší střední a střední třídy.. To hybridní SUV nebude mít pod kapotou nějakýho ušmudlanýho čtyřválce, ale nějaké V-zvěrstvo, byť spřažené třeba s elektromotorem...

Ale pokroku je rozhodně třeba. Ropa nepoteče donekonečna...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 1. 2008 11:26
Trapné
Tak to je opravdu trapné :no:

Sakra blbý zvukový reklamy na těhle stránkách už sem asi přestanu chodit. Poslouchám muziku a do toho mi při každém článku zachrapní nějaká skur... reklama to už je fakt moc :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
15. 1. 2008 16:49
Re: Trapné
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "pete056"
15. 1. 2008 19:12
Re: Trapné
..ta samá situace. Jdu pryč!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 12:06
Etanol
Já bych zavedl ve velkém výrobu motorů na methanol a ethanol
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 13:15
Re: Etanol
Tím se problém nevyřeší - když vykácíme lesy a úrodnou zemědělskou půdu přeměníme na plantáže s rostlinama na výrobu biopaliva (etanol, metanol), tak stejně je to jen krátkodobý řešení a nikdy nemůže nahradit benzín ani ze čtvrtiny. Je to slepá ulice, bohužel... ;-\

Je to podobně ekologická myšlenka, jako že se bude topit elektrikou (naprostý diletantismus - teplo při výrobě elektřiny se ztratí z 80%, pak se se ztrátama elektrika dopraví do domácnosti a tam se se ztrátama znovu přemění v teplo. Skutečná účinnost tak 5%... :-( )
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:27
Re: Etanol
ještě zbývá vodík.....
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 15:34
Re: Etanol
Ano, vodík by mohl být cestou, ale hlavní "vada na kráse" je fakt, že dneska se vodík pro těch pár experimentálních vozidel a ekobusů získává převážně z ropy :-( A vůbec, separace vodíku je proces energeticky také náročný (a ta energie pro jeho výrobu se musí někde vzít), takže těžko říct, zda je i toto ten krok, který bude znamenat revoluci v dopravě...

Každopádně i slepé uličky pomáhají při vývoji. Snad se jednou dočkáme něčeho, co bude laciné, snadno vyrobitelné, ekologicky odbouratelné a vytáhneme s tím 130 na dálnici :-)
anonym
15. 1. 2008 16:52
Re: Etanol
Tak potom už len ukecať tých čo sem lietajú s U.F.O. nech nám prezradia ako to robia oni... J
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
15. 1. 2008 17:20
Re: Etanol
hehe, to jo >:D :yes: :yes:

Ono by stačilo vyrábět auta, který nevážej tunu a půl, nezvětšujou se s každou generací a nežerou v kombinovaným režimu 8 litrů. Aptera a jiní už dokázali, že jezdit pohodlně za 1l/100km se dá... :-)
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
16. 1. 2008 10:45
Re: Etanol
>:D Pohodlně? >:D
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
16. 1. 2008 12:47
Re: Etanol
No, není to zrovna A8 quattro, to uznávám, ale klimu to má, audiosoustavu taky a přes "kilo" to jezdí v pohodě také :-) A vývoj jistě půjde mnohem dál.

Podívej se na ulici - blondýnka sama řídící X5 nebo Touarega, osamělý pán v šestiválcovém Superbu, a tak by šlo pokračovat dál... Prostě zbytečně velká a těžká auta, jejichž přepravní kapacita a výkon jsou v 90% případů naprosto nevyužity.

Éra mastodontů jednoho dne skončí - rozpohybovat dnešní auta, na to je potřeba zbytečně velký, těžký a žíznivý motor. Podle mne je budoucnost dopravy v malých. lehkých, dvou-až čtyřmístných autech se skvělou aerodynamikou a hmotností pod půl tuny. :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2008 12:34
:)
Určitě je třeba pochválit Ferrari za snahu něco dělat. Jen je škoda, že tahle snaha není skutečným řešením problému. Zdá se totiž, že ten problém žádné řešení nemá.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "vladim87"
15. 1. 2008 14:08
Re: :)
Lebo žiadny skutočný problém neexistuje
neregistrovaný "proste ja petr"
15. 1. 2008 14:48
Re: :)
pochvalit? proboha za co?

pochvalim je az prestanou delat auta, ktery zerou tak nesmyslne moc benzinu..vlastne cehokoliv.
neregistrovaný "Michal Polan"
16. 1. 2008 08:20
Re: :)
Pochválit je za to, že i když jsou výrobce luxusních a drahých sportovních aut pro bohaté, tudíž by jim podobné kroky mohly být naprosto ukradené (bohatí si cestu k prosazení svého vždy najdou), nekašlou na svět, ale snaží se prosazovat i svým příkladem technologie, které vedou ke snížení spotřeby a emisí. Sleduju jejich kroky už delší dobu (snižování hmotnosti, menší motory, E85...) a jsem rád, že i automobilka s produkcí pět tisíc aut ročně myslí na ekologii. Kéž by se to dalo říci o šestimilionovém koncernu VW a podobných...
anonym
15. 1. 2008 14:41
Mistri v nadavani
Cesi miluji, kdyz si mohou na neco zanadavat. Ferrari na lih? Fuj, hanba, ekoterorizmus, sracky a uz se vali hromada podobnych hovadin. Vazeni. Pri spalovani lihu ma motor vyssi vykon, vyssi kroutak, ciststi to co bezprostredne leze z vyfuku. Zda se vam to hovadina? No proc ne, kazdej jsme nejakej. Tak tam proste lejte cisty benzin. To auto dokaze jezdit na libovolnou smes benzinu a lihu nebo jenom na cisty benzin. A usetrite si podobny blbiny co jsou v nekterych prispevcich vyse. Jenomze pro nekoho moznost volby predstavuje nesmirne intelektualni utrpeni. On vyzaduje motor na benzin, tak jak ho zna uz sto let a beda, kdyz mu date moznost vyberu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dylan McKay
15. 1. 2008 16:29
Re: Mistri v nadavani
Promiň, ale pročetl jsem všechny příspěvky, a to co jsi napsal je úplně mimo mísu. Nikdo tu Ferrari neodsuzuje, diskuse jsou na téma "palivo" a je jedno ve kterém voze. A nech Čechy napokoji...

Prostě asi takhle: Meleš nesmysly...
anonym
15. 1. 2008 20:30
Re: Mistri v nadavani
"Diskuse jsou na téma "palivo" a je jedno ve kterém voze" - cili i ve Ferrari. Ale ja mluvim o palivu o moznosti jeho volby. Precti si to jsete jednou a lepe. Palivo, ktere vam da moznost volby je vyhoda. Bud ho budete pouzivat nebo zvolite opet benzin. Nechapu proc ty narky nahore. Proste asi takhle: cti a mysli u toho.
Avatar - T613
15. 1. 2008 21:04
Re: Mistri v nadavani
a měl by ses toho držet! všichni tady diskutujeme nad nesmyslností biopaliv jako takových
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
16. 1. 2008 12:51
Re: Mistri v nadavani
Možnost výběru? :-)

Myslím, že konstruktéři by se měli začít zabývat otázkou "jak spotřebu benzínu snížit", než nikamnevedoucí "jak a čím ho nahradit"... :yes:
neregistrovaný "mim je na ****"
15. 1. 2008 17:38
Jdete s tim mimem uz nekam
vazne uz me ta reklama zacina "*"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XF"
15. 1. 2008 18:52
ŽIADNY SRACH
Žiadny strach. Toyota prius je veľká, ale aj tak drahá. Design, určite by aj ten Japonec radšej volil Mégana. Ale jedna imageovka tu je. Hybrid. A vieme, že ak máme Ferrari, máme aj elitu, ktorá hovorí, že máme nato. Máme Ferrari na image. To bude image. Ekologické Ferrari. Bravo Ferrari. Len tak ďalej. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
15. 1. 2008 19:43
Nechte být aspoň Ferrari!!!!!!!!!!!!
:no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chalisss"
16. 1. 2008 02:05
???
Ferarri je high end automobilka a myslím, že by takový produkt v dnešní šíleně zelené době měla nabízet...cesta to sice není, ale když na tom vydělá (stejně jako v případě SUV) :-! >:-[] :'-(, tak proč ne, že?
P.S.: Ten nápis na autě na fotce je jako pěst na oko ;-)
Rozbalit vlákno
0